Jump to content

1a.lv vairs nav saistoši LV likumi, noteikumi


Recommended Posts

Stasss
Pirms 10 minūtēm , Kerčenskijs Mostas teica:

PTAC atbild šādu bezjēdzīgu tuftu un viss. 1kārši pasūta gudri izrunāties un viss.

Iepostē arī savu rakstīto vēstuli..

 

Nez, man šādas problēmas negadās. Esmu arī apavus stiepis uz bodi, kas pāris mēnešu laikā izjūk. Elementāri samaina pret jauniem bez iebildumiem, ja saskata brāķi.

Ja tu aizstiep uz bodi atpakaļ smirdīgus, meibī uz naglas uzplēstus apavus un pasniedz to McBetona ierastajā stilā, tad nebrīnos ka tevi pasūta nakuj..

 

  • Kādas šausmas! 1
Link to post
Share on other sites
base7
1 stundu atpakaļ, Jurkins teica:

Nē nu, pardon! Es pat iedomāties nespēju, kādas funkcijas varētu būt galda ventilatoram, lai būtu jālasa instrukcija.

Parunā ar pārdevēju. Klienti ir visādi.

Link to post
Share on other sites
Stasss

Man nav jāstiepj uz GRIF, jo tur nav ko darīt.

Normālus darba apavus GRIFĀ nevar nopirkt.

Un zinot tevi, mudaku, nebrīnos ka tev neviens neko nemaina. Tā ka pie tā arī paliksim.

Edited by Stasss
  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
Stasss
Just now, Kerčenskijs Mostas teica:

Esmu staigājis ar GRIFā pirktām Cofrām  pāri pa 10 gadu.

Ja jebu…...

10 gadus viņš ar Cofrām staigā.:biggrin: Tu ar viņām svētdienās uz baznīcu aizej tik? Pedāļi nav no sēnītes jau nopuvuši?


Pirms 4 minūtēm , Kerčenskijs Mostas teica:

Nu tad varbūt pasaki KUR var.

Pasūtīju šadus, tikai nevaru sagaidīt.

Super viegli un līdz ar to ērti darba apavi. Labi elpojoši..

https://www.stokker.lv/safety-shoe-f0300-909-boa-s1p-src-esd-blue-45-mascot/-1281669714

Link to post
Share on other sites
Jurkins
pirms 2 stundām , base7 teica:

Klienti ir visādi.

Nu skaidrs, ka debilizācija palielinās eksponenciāli.

Link to post
Share on other sites
DeEK

.....domāju tas tāpēc, ka sācies matriarhāta laikmets :D 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Jurkins
pirms 4 stundām , abi teica:

Savam par šīs funkcijas eksistenci uzzināju vien izlasot instrukciju

Arī šajā gadījumā lieliski pietiktu ar zīmējumu bez valodām.

 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
ggg97

HVZ, atrodas man pa ceļam, tāpēc dažkārt kaut ko pasūtu, minimālos apjomos, kā privātpersona. Līdz šim probzu nav bijušas.

Link to post
Share on other sites

Nu nez, nekādu problēmu ar iepirkšanos iekš M79 nav bijis. Garantijas gadījumi gan ar nav bijuši.

Pirmais un vienīgais noteikums ko ievēroju iepērkoties iekš LV internetveikaliem - nekāda priekšapmaksas rēķinu apmaksa. Būs prece, būs nauda.

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites
ieleja
1 stundu atpakaļ, j.m teica:

droši sūtīt no viņiem?

 

zem šī nosaukuma bijis arī viss kas cits, reiz klientam biju paņēmis kaut kādu iekārtu, kantoris aizgāja ar "pļurkt!" un garantijas remontu neveica

 

kopumā LV nav uzticamu un cienījamu interneta veikalu, šī vārda pilnā nozīmē, cīņa par zemāko cenu ir nogalinājusi biznesa kvalitāti

 

visur čakarēs ar garantijām, pēc iespējas mēģinās iesmērēt "atgrieztu" vai "demo" preci bez brīdinājuma un cenas korekcijas

 

divi kaut cik ciešami 1A un ATEA

 

 

Link to post
Share on other sites
Stasss
Pirms 4 minūtēm , ieleja teica:

1A

Šo no saraksta var izņemt. 

Šobrīd klientu serviss no šī uzņēmuma ir šausmīgs.

Link to post
Share on other sites
vvv
Pirms 15 minūtēm , ieleja teica:

pēc iespējas mēģinās iesmērēt "atgrieztu" vai "demo" preci bez brīdinājuma un cenas korekcijas

 

Pirms 15 minūtēm , ieleja teica:

1A

1a ir vienīgais interneta veikals, kurā šo piedzīvoju - vienreiz saņēmu acīmredzami lietotu mobilo telefonu, pat nebija pacentušies atiestatīt uz rūpnīcas noklusējuma iestatījumiem, zvanu arhīvā numuri ar Lietuvas kodiem, otrreiz bija senāks gadījums, par to neko nesatraucos, bija lētais fotoaparāts, iepakojums atvērts, pats fotoaparāts ar redzamiem pirkstu nospiedumiem, baterijas kontakti tādi, ka redzams, baterija nav nelietota...

Visos veikalos visādi gadās.

Link to post
Share on other sites
vvv
pirms 2 stundām , janni teica:

Pirmais un vienīgais noteikums ko ievēroju iepērkoties iekš LV internetveikaliem - nekāda priekšapmaksas rēķinu apmaksa. Būs prece, būs nauda.

Tā var teikt, ja ir izvēle. Uz lauku adresēm praktiski nav sakarīgu piegādes variantu, ar samaksu preci saņemot, tikai ar priekšapmaksas rēķini vai samaksa tiešsaistē. Droši vien kurjera piegādes variantā varētu, bet galīgi nav vēlmes maksāt dārgi par kurjeru.

Kāpēc par to tik ļoti būtu jāuztraucas? Neesmu dzirdējis, ka tādā veidā tiek masveidīgi krāpti pircēji. Tas tā pavisam krimināli būtu. Paša pieredzē ir no nullto gadu vidus viens vienīgs gadījums, atceros vēl tā veikala nosaukumu - tv6.lv, nosaukums tāds pats kā tv kanālam, pasūtīju, apmaksāju, neko nepiegādā, sazvanīt arī viņus grūti bija, nebija nekas dārgs, padsmit latu vērta manta, kad sazvanīju, viņi apgalvoja, ka preci izsūtījuši, pazudusi sūtot, apsolīja atgriezt naudu kontā, diezgan ilgi neatgrieza, bet galā visu atgrieza.

Link to post
Share on other sites
raiviic
pirms 2 stundām , janni teica:

nekāda priekšapmaksas rēķinu apmaksa

To esmu darījis tikai, ja ir tikai kurjera variants (ir pāris veikali, kuros reizi gadā kas jāiepērk un nekādus pastus vai pakomātus neatbalsta), citur tikai priekšapmaksa un arī jāsaka, nav vēl gadījies, ka apčakarētu. Pērku arī DE vai UK interneta veikalos (nez kā būs ar UK pēc Brexita, gan jau muita uzradīsies :( ) - ar visu sūtīšanu bieži sanāk lētāk un kaut kā ticība kvalitātei (varbūt paranoja) lielāka :D . 

Link to post
Share on other sites
ggg97

Nav runa par apkrāpšanu. Izveidojies priekšstats, ka internetveikali pirmām kārtām rūpējās par klientiem, kuru nauda vēl nav ierakumu viņu pusē.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Vismaz ar lielākajiem veikaliem par naudas atgriešanu un preču (14 dienas) problēmas nav bijušas. RD vienreiz monitoru atgriezu, jo nepatika kā rāda, 1a radioaparātu - 2 nedēļu laikā naudu atgrieza.

Par garantijas remontiem nezinu, bet vai nav tā, ka uzreiz jau var vest uz autorizēto servisu - laptopi, smartphone u.t.t.

Link to post
Share on other sites
binary
pirms 9 stundām , vvv teica:

vienreiz saņēmu acīmredzami lietotu mobilo telefonu

Es 1a.lv februārī pirku Ryobi trimmeri. Arī bija ne kā no rūpnīcas - iepakojums atplēsts un pārlīmēts, kastes saturs pamainīts - pielikti plastmasas naži (no RLT183225 komplektācijas uztaisījano RLT183225PK) un vēl viena baterija dāvanā (šo gan nebiju gaidījis). Uz kastes, šķiet, ar marķieri kaut kur bija aizkrāsots preces kods, citā vietā pa virsu svītru kodam uzlīme ar citu svītru kodu, kaut kur bija arī pamainīts preces kods. Cik saprotu, neko no tā nedarīja pats 1a.lv. To darīja kaut kāds vairumnieks(?) ārzemēs, lai tiktu vaļā no neejošas preces.

Link to post
Share on other sites

Es jau teiktu, ka to darīja ksenukai veikalā, tas tagad viens un tas pats kantoris, kopš ksenukai nopirka 1a

Link to post
Share on other sites
Stasss

Mana pēdējā pieredze ar 1A.

Kaut kad maija sākumā iepirku pie šiem JBL Reflect Response austiņas.

Izturēja tās man līdz jūnija beigām. Pazuda sensoru vadība, un aķis minēto 10 stundu vietā turēja knapi 20 minūtes.

2. jūlijā nodevu uz garantiju iekš KSenukai Rencēnu ielā. Pie nodošanas iedeva papīru, ka 2 nedēļu laikā ziņos par diagnostikas rezultātu un attiecīgi pieņemto lēmumu.

Paiet 2 nedēļas, nekādas ziņas nav. Uzprasos pats - atbildē saņemu ka prece nosūtīta uz diagnostiku, no kurienes pagaidām nekādu ziņu nav.

Paiet vairāk kā mēnesis - nekādas ziņas no 1A joprojām nav. Sāku interesēties ar e-pasta starpniecību pats. Atkal jautāju, kur manas ausis..

Moderators atbild, ka prece joprojām diagnosticējas, un uzjautās servisam par statusu. Atkal uz 2 nedēļām klusums.

Man ZB. Rakstu meilu, ka ja nenotiks nekāda reakcija, rakstīšu uz PTACu un vazāšu pa medijiem.

Momentā atnāk ziņa, ka diagnostikas slēdziens ir par brāķētu preci. Atgriezīšot nedēļas laikā naudu uz manu kontu. Ok, gaidu.

Paiet nedēļa - naudas nav. Rakstu meilu - kur nauda?

Atbildē saņemu - atvainojas par radušos situāciju un prasa lai norādu kontu, uz kuru naudu pārskaitīt.. (Redz kā.. naudu jau pārskaitīja, bet izrādas ka nezin pat uz kurieni jāskaita)

Vakar saņēmu atgriezto naudu par austiņām.

 

Paldies! Nekad vairs ar 1A!

Kopš īpašnieku maiņas tam kantorim primārais ir preci nogrūst - pārējais serviss pie kājas.

 

 

Link to post
Share on other sites
binary
pirms 5 stundām , Vilx teica:

Es jau teiktu, ka to darīja ksenukai veikalā, tas tagad viens un tas pats kantoris, kopš ksenukai nopirka 1a

Visādi "Akku-Rasentrimmer", "1x Kunststoffmesser", "GRATIS!" uzraksti uz uzlīmēm man pēc Ksenukai īsti neizskatās. Nedomāju arī, ka Ksenukai tur savās noliktavās tādas lietas pa 3 gadiem (ne trimmeris, ne baterijas, ne lādētājs nebija šogad ražoti).

Link to post
Share on other sites

Mana pieredze ar 1A:

Ziemassvētku vecīts atnes planšeti; bez tā, ka ir redzamas lietojuma pazīmes, pati planšete ir arī ar defektu - mirgo ekrāns.

Nesu uz garantiju un saku, ka gribu naudu atpakaļ. Atbilde jā, labi, un iedod parakstīt pieņemšanas/nodošanas aktu.

Mājās sāku aizdomāties; izlasu visus Internetus; zvanu uz 1A un prasu, kāpēc man neiedeva parakstīt standarta PTAC atteikuma formu, par preces atgriešanu 14 dienu laikā? Bet atbilde: nu mēs tagad uztaisīsim diagnostiku, un ja precei būs defekts un tā nebūs klienta vaina, tad aizvietosim ar jaunu preci; bet ja nebūs ko iedot, tad, PROTAMS, atgriezīsim naudu.

Aizpildīju atteikuma formu pats un aizsūtīju 1A.

Pēc 2 nedēļām zvanu un prasu, kāpēc neredzu naudu kontā!? Atbilde: nuu... diagnostika var ilgt pat mēnesi...

Zvanu PTAC; šie saka, ka pēc likuma, aizpildot un nosūtot Atteikuma veidlapu, 2 nedēļu laikā jābūt naudai kontā, un diagnostiku lai viņi veic kaut gadu! Un ja diagnosticēs, ka klients vainīgs, tad lai sūdz klientu tiesā.

Tā nu vēl pēc daudzu dienu neveiksmīgas komunikācijas ar 1A uzrakstīju PTAC sūdzību par 1A un nauda kontā bija uzreiz tās pašas dienas vakarā.

Diemžēl 1A tā izskatās pēc standarta prakses...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...