Jump to content

Golf MK7 zobsiksnas maiņa


Recommended Posts

Knaabis
Pirms 7 minūtēm , Zin... teica:

Speciāli aizgāju līdz mašīnai, saka, ka 13k jūdzes vēl vari vai divus gadus maukt kjipa

Un Tu to ņem nopietni?! :)

 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Regisss

    16

  • osscar

    16

  • Zin...

    15

  • JFH

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

tapēc ka tas "uzsūc" ūdeni...tas jau nu gan kosmosu nemaksā. var 3 gados reizi nomainīt kad veic bremžu apkopi.

Mudaki konstruktori, kuri spriegotājam nav sprūdu pielikuši lai spriegotājs neiet atpakaļ, kad nav eļļas spiediena.  Bet nu ķēde pirms pārlec labu laiku grab. Un to var dzirdēt. Kā sāk grabēt, tā

Tādiem vīriem kā tev, jau vajadzētu pirkstos paberzējot noteikt eļļa laba vai nē..?

Posted Images

Regisss

@Zin... Tev jau īstenībā arī labi - maini ik pa 10k jūdzēm! Būs gerai! ;) 

Link to post
Share on other sites
Zin...

Īsti jau nē, pieturēšos pie ~15k km principā, bija vnk interesanti uzzināt, ko šis saka

 

Link to post
Share on other sites
Stasss
Pirms 2 minūtēm , Knaabis teica:
Pirms 11 minūtēm , Zin... teica:

Speciāli aizgāju līdz mašīnai, saka, ka 13k jūdzes vēl vari vai divus gadus maukt kjipa

Un Tu to ņem nopietni?! :)

Man māte arī reiz satraukusies zvanīja, ka ir 200km virs eļļas maiņas intervāla norāvusi, un vai var braukt uz servisu, jo baidās ka pa ceļam dzenis iemetīsies..??

Link to post
Share on other sites
Zin...

Pie reizes, kādēļ ir bremžu šķidrums jāmaina? ?

Link to post
Share on other sites
osscar

tapēc ka tas "uzsūc" ūdeni...tas jau nu gan kosmosu nemaksā. var 3 gados reizi nomainīt kad veic bremžu apkopi.

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites

Sveiks, Nelasiju visu, tik topika iesakumu.

 

Pirku 2014 MK7 Golfu 1.6 TDI.

Braukts bija 3 gadus Beļģijā 1 tepat latvijā, es biju pirmais kurš mainiju zobsiknu pie 180K km Serviss teica ka bija vel ok tā siksna.

Auto bija apkopts gan pie dilera Beļģijā gan Latvijā un nekur nebija siksnas maiņa ierakstītat.

Link to post
Share on other sites
Zin...
Pirms 5 minūtēm , osscar teica:

tapēc ka tas "uzsūc" ūdeni...

Paldies, vnk bija interesanti uzzināt kāds tam ir iemesls, ka jāmaina

Link to post
Share on other sites
markei

Analoģiski no Beļgijas pagājšgad paņēmu Octāviju A7. Nobraukums bija 200K. Aizdzinu uz green motors. Protams zobsiksna nekad nebija mainīta. Elektroniskā servisa grāmatiņa=> pa 200K dīleris Beļģijā vienreiz mainījis degvielas filtru uz 100K, divreiz salona filtru. Eļļa katrus 30K. Pie 180K dīleris Belģijā nomainījis visus bremžu diskus un klučus. Zobsiksna paredzēta mainīt uz 210K, tā ka informēja, ka ar zobsiknu vēl 10K varu braukt. Bet zobsiksnu nomainīju uzreiz. Uz noņemtās zobsiksnas uzraksti bija redzami, neko, kam piesieties, neredzēju.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
osscar

tomēr Beļģijā klimats maigāks..mums  tomēr šad tad ir ziemas, uzsilst, tad atdziest, sasalst ragā etc..tas tomēr nokauj visu ātrāk...ne jau siksna tur vienīgais kas var izbeigties, sūknis var klemmēt, rullīši...

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Principā jā. Neesmu dzirdējis, ka ķēde kādam būtu pārtrūkusi.  Ja aizlaiž, tad smagos gadījumos var pa zobu pārlekt. Ķēde mēdz "izstiepties" (Skaidrs ka nekas tur neizstiepjas, vienkārši izdilst posmu savienojuma vietas un dēļ tā ķēde paliek garāka)  

Link to post
Share on other sites
osscar

iztaipījusies ķēde parasti pārlec aukstam tikko piešķiltam dzinējam, kad vēl  eļļas spiediens nav ..es zinu pajaunu f sērijas bembi un vienu audi,kuriem ķēdes parleca un taisīja kapitalku.

Link to post
Share on other sites
marrtins

Par pajaunajiem BMW dzirdēts, ka ķēdes esot mēsls - bezmaz labāk ar siksnu. Pats neesmu bijis klāt, nezinu kā ir.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Ronalds
Just now, osscar teica:

kad vēl  eļļas spiediens nav

Mudaki konstruktori, kuri spriegotājam nav sprūdu pielikuši lai spriegotājs neiet atpakaļ, kad nav eļļas spiediena. 

Bet nu ķēde pirms pārlec labu laiku grab. Un to var dzirdēt. Kā sāk grabēt, tā uzreiz jāmaina. 

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Nu man golfam mainīja ķēdi pie 200k. Bija tā, ka vienkārši bija tā izstiepusies, ka iedegās check engine un iegāja safe modē - braukt kaut kā varēja - nu vismaz līdz servim tiktu.

Nu tā ķēde kā kuram ražotājam. Galvenais, ka ķēdes motoram ne viens ražotājs nav definējis pie kāda nobraukuma tā būtu jāmaina.

Link to post
Share on other sites
osscar

+ vēl daudziem dzinējiem ķēde ir aizmugurē aiz kārbas...pus auto jāizjauc..


siksnu nomainīt jau īzī salīdzinoši. 

Link to post
Share on other sites
_dunduks_
Pirms 46 minūtēm , marrtins teica:

Pie reizes - kad maināt ķēdes? Kad sāk grabēt?

Grabēšana nav rādītājs. Metāls tiek zāģēts arī laiku pirms tam.

 

Link to post
Share on other sites
Pirms 34 minūtēm , marrtins teica:

Par pajaunajiem BMW dzirdēts, ka ķēdes esot mēsls - bezmaz labāk ar siksnu. Pats neesmu bijis klāt, nezinu kā ir.

BMW vien tā iemesla pēc atmetu. Forumos teikts ka labak ķēdi mainīt ik pa 100k A tur nomaiņa esot kosmiskos ciparos jo kārba vai motors bij jāņem. 
Vienvārd sakot viss bija kruti izņemtot to pārsteigumu par ķēdi. 

Edited by JFH
Link to post
Share on other sites
Zin...

Bla, bembim 110k km jau noskrējiens :((

Link to post
Share on other sites
_dunduks_
Just now, JFH teica:

A tur nomaiņa esot kosmiskos ciparos jo kārba vai motors bij jāņem.

Normāls meistars ķēdi var nomainīt bez kārbas vai motora izņemšanas.

Link to post
Share on other sites
VebKamera
Pirms 5 minūtēm , _dunduks_ teica:

Metāls tiek zāģēts arī laiku pirms tam

 

Vienkārši absolūti trula konstrukcija, spriegošana, utt. Tā nedrīkstētu notikt savus 400 000 ķēdei. Man Sābam arī kādreiz tā paša iemesla dēļ nācās mainīt - vienkārši visiem sen zināms, ka pēdējos 20 gadus autiņus taisa lai ietirgotu, nevis lai tie kalpotu. Gadījums kad viš kalpo, ir drīzāk ražotāja ņedačots....

Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , _dunduks_ teica:

Normāls meistars ķēdi var nomainīt bez kārbas vai motora izņemšanas.

Cik zinu SAAB arī bija aktuāls jautājums par ķēdi.

Bija tā, ka cēla ārā visu motoru, pie reizes arī visu pārējo pamainīja.

 

Link to post
Share on other sites

Nu re bet par MK7 golfu nekās tāds pat tuvu nebija minēts nekur, samksaju ap 250eur siksna un suknis un ripoju uz nebēdu. Man ap 3k Mēnesī sanāk.

Sorry es te BMW ar VW salīdzinu tas gan galīgi nekorekti. 

Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , VebKamera teica:

Man Sābam arī kādreiz tā paša iemesla dēļ nācās mainīt

Nu man arī bija SAAB, kur visi kā viens teica, ka jāmaina ķēde ik pēc 150k - es nobraucu visus 400k un pēc tam cits īpašnieks vēl nobrauca  30k. Beigās nodeva šrotā dēļ rūsas.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
1 stundu atpakaļ, marrtins teica:

Pie reizes - kad maināt ķēdes? Kad sāk grabēt?

Ķēdes maiņa gan ir padārgs pasākums te. Man draugam mazliet vecāks A3 1.8 benzīns, 2010. gada laikam. Pie sarkanā sāka viss motors vienkārši vibrēt. Nekas itkā nobeigts netika, bet nomainīt ķēdi izmaksāja £800.

 

Es eļlu parasti nomainu, kad taisu servisu pie reizes ar tehnisko (pēdējie 3 gadi, pirmstam tehnisko nevajadzēja), nav ntās rezies jābraukā. Te tehniko turpat servisā iziet. Kopā sanāk arī pāris paundi lētāk.

Tākā pēdējos gados man tas nobraukums labi ja 6k jūdzes (10tkm) gadā, tad sanāk ka mainu pat pārāk bieži. Pirmajos 2 gados nobraukums sanāca lielāks, bet viduvēji padalot 43 ar 5 sanāk zem 9k jūdzēm gadā.

Link to post
Share on other sites
Pirms 13 minūtēm , AndrisBB teica:

Tākā pēdējos gados man tas nobraukums labi ja 6k jūdzes (10tkm) gadā, tad sanāk ka mainu pat pārāk bieži.

Eļļu nekad nav pa biežu nomainīt  :D, bet par tavu gadījumu mans nepofesionālais ieteikums vel 20 k miles nobraukt un ja domā paturēt sev tad maini ja nē tad pardod un netērējies. 

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Nu jā, tas arī viens no iemesliem kapēc īpaši mainīt neko negribas. Man jau tas Golfs ir 4 gadus, nopirku mazliet pabrauktu. Sen jau apnicis.

Vienu brīdi biju paņēmis jauno BMW 3. seriju, bet tas tā. Ja pērku kautko jaunu, tad sanāks bezjēdzigi iztērēta nauda (ja dīleris nepiesiena, kad taisa trade-in).

 

Īstenībā gribas kautko mazliet lielāku un liftbaku, bet nekāda lielā izvēle jau nav. Liftbaku tapēc lai var normāli velo iebāzt, citus štruntus utt. Ar sedanu ne pārāk ērti.

BMW 4. sērija jau mazliet novecojusi, jaunā kādu laiku vēl ganjau nebūs, Audi A5 (5 durvīgais) baigi lielais. Insignia pārāk jaunu plastmasīga.

Jaunā Škoda Octāvija izskatās OK no apskatiem, bet pagaidām vēl dzīvē nav aptaustāma.

Link to post
Share on other sites

Man šie paši jautājumi ir.
Ar oktāviju man noveicās jo skatiījo uz viņu bet viņām taisnās grīdas ir retākas.
Patreiz es kempoju mašīnā bet prasās velo līdzi. Esam divi cilvēki un tas golfs (variant) Ir tomēr bik pa mazu. A6 ar āķi lai velo var uzlikt liekas man nākošajs solis jo tas pats VAG vien ir. Visi crosoveri ir pa mazu jo nevar matraci izviltk bagāžniekā. (par krosoveri es domāju q5, tiguan nevis Q7, tourreg)

Link to post
Share on other sites
Ronalds
Pirms 38 minūtēm , AndrisBB teica:

tad sanāk ka mainu pat pārāk bieži.

Nē, eļļa jāmaina ne retāk kā 1x gadā neatkarīgi no nobraukuma.

Link to post
Share on other sites

svarīgi gan ir VAI.

 

Vai 1reiz gadā vai 15k km, kas pienāk tuvāk. 

Ja mašīna uz dzīvi tad 10k un mazāk vai reiz gadā nu kas pienāk tuvāk.

Edited by JFH
Link to post
Share on other sites
Zin...
Pirms 14 minūtēm , AndrisBB teica:

BMW 4. sērija jau mazliet novecojusi, jaunā kādu laiku vēl ganjau nebūs, Audi A5 (5 durvīgais) baigi lielais. Insignia pārāk jaunu plastmasīga.

Arteon nepatīk? Personīgi šķiet viena no pēdējā laika skaistākajām mašīnām

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Vienu brīdi bij doma apskatīt Arteonu, bet dzīvē nav sanācis. Bet tīri virtuālā vidē gabarītu ziņā jau lielu atšķirību starp A5 neredzu, cenā arī atšķirība minimāla.

Salons izskatās identisks kā Golfam, kautkā jaunu pārāk apnicis :) Plus viena no ikdienas mini problēmām ir ka tas displejs ir baigi zemu, nav normāli izmantojams navigācijai, jo jāskatās visulaiku uz leju. Varbūt Arteonā tie lenķi un sēdpozīcija ir tāda ka labāk, bet maz ticams. Īsākiem braucējiem ganjau tā nav tik kaitinoša problēma, neesu pārāk garš 1.90.

Jebkurā gadījumā kad pienāks laiks reālai pirkšanai, tad būs jāpskata. Parasti man no domas par pirkšanu līdz reālai darbībai paiet kāds gads :D

 

   

Link to post
Share on other sites
Regisss
pirms 1 stundas , Zin... teica:

Bla, bembim 110k km jau noskrējiens :((

Nevajag klausīties šos bēdu stāstus... vajag regulāri veikt parastās apkopes un nevajag pirkt jaunas lamatas "par lēto"... 


pirms 1 stundas , JFH teica:

BMW vien tā iemesla pēc atmetu.

pilnīgs sviests...


Pirms 45 minūtēm , Ronalds teica:

Nē, eļļa jāmaina ne retāk kā 1x gadā neatkarīgi no nobraukuma.

ŠO gan Tu varētu pamatot... kādēļ jāmaina eļļa reizi gadā, ja gadā nobrauc teiksim 1.5k km? Un auto pa ziemu stāv siltā garāžā (ziemā netiek braukts piemēram)

Link to post
Share on other sites
Regisss
Pirms 40 minūtēm , Zin... teica:

Arteon nepatīk? Personīgi šķiet viena no pēdējā laika skaistākajām mašīnām

Piekrītu... Man līdzīgi! Ja būtu jāmaina tagad tas kundzes B8 passats, tad domātu par tādu variantu ;) Kā viens no variantiem :) 

Link to post
Share on other sites
Zin...
Pirms 5 minūtēm , Regisss teica:

Nevajag klausīties šos bēdu stāstus... vajag regulāri veikt parastās apkopes un nevajag pirkt jaunas lamatas "par lēto"... 

Tak viss ok, tāpat man arī VW ar dsg biedēja ?

 

Bet nu bija BMW kkadam tur divu litru dīzelim jautrība ar visu, laikam e60

Link to post
Share on other sites
energys
pirms 2 stundām , Ronalds teica:

Principā jā. Neesmu dzirdējis, ka ķēde kādam būtu pārtrūkusi.  Ja aizlaiž, tad smagos gadījumos var pa zobu pārlekt. Ķēde mēdz "izstiepties" (Skaidrs ka nekas tur neizstiepjas, vienkārši izdilst posmu savienojuma vietas un dēļ tā ķēde paliek garāka)  

Ko nozīmē aizlaistos, smagos gadījumos? vienkārši tagad taisa tik draņķīgas mašīnas, ka Tu nopērkot jaunu jau nezini vai brauksi bez bēdu, vai drīz jau labosi. Labs piemērs ir VW Tiguan ar 1.4 motoriem. Uzņēmumā tādi vairāk ir un visiem jau ir mainītas ķēdes. Vismaz par diviem man teica, ka ķēde pārleca, kas izsauca lielākus izdevumus. Citiem sāka grabēt un servisā ieteica mainīt. Un tas ir dažu gadu vecām mašīnām ar nobraukumu 50-100 k km...

Link to post
Share on other sites
Regisss
Pirms 3 minūtēm , Zin... teica:

Bet nu bija BMW kkadam tur divu litru dīzelim jautrība ar visu, laikam e60

Par e60 nezinu, bet manam F30 arī bija viens no tiem "slavenajiem" itkā dzinējiem... viss bija super... no 89k līdz 147k km nobraucu... SUPER auto!!! Tikai Nestes PRO dīzelis bija jālej lai vēl maigāka skaņa un labāka gaita! :) 

Link to post
Share on other sites
Pirms 23 minūtēm , Regisss teica:

Nevajag klausīties šos bēdu stāstus... vajag regulāri veikt parastās apkopes un nevajag pirkt jaunas lamatas "par lēto"... 

Vecīt te neviens pa lēto neskatijās. BMW esot laimes spēle.
Protams pēc forumiem spriežot. Ja citiem autiņiem tā nav tad klapēc riskēt?

Jā var novieities un būsi kā tu. Bet ja vairuman neiet pat tik ļoti ka jābļāuj internetā tad ko tu var teikt?
 

 

jā piekrītu apkopes ir regulāras. TIk BMW tās ir ķēdes maiņas rupji runājot kopā ar eļļu.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...