Jump to content

Golf MK7 zobsiksnas maiņa


Recommended Posts

AndrisBB

Sen te nav bijis kāds topiks par auto.

 

Pie cik kilometriem/jūdzēm vai gadiem ir jēgpilni mainīt zonsiksnu?

 

Manam 2015. gada Golfam TDI 1.6 tagad ir 43k jūdzes un jau pieci gadi. Ja pagooglē, tad nobraukuma ziņā katrs dīlers/serviss/forums saka savādāk, sākot no 50 - 150k jūdzēm, bet visi parasti piekrīt ka jāmainot reizi piecos gados. Rokasgrāmatā arī nekas nav rakstīts, kautgan servisa grāmatā vismaz ir vieta kur atķeksēt kad tā ir mainīta.

Te pie manis servisi parasti prasa kādus £450 par maiņu. Nav jau tā kā kautkāda kosmiskā cena, bet bezjēdzīgi maksāt arī neredze jēgu, ja var vēl doši kādus 2  gadus nobraukt.

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    16

  • Regisss

    16

  • Zin...

    15

  • JFH

    8

Top Posters In This Topic

Popular Posts

tapēc ka tas "uzsūc" ūdeni...tas jau nu gan kosmosu nemaksā. var 3 gados reizi nomainīt kad veic bremžu apkopi.

Mudaki konstruktori, kuri spriegotājam nav sprūdu pielikuši lai spriegotājs neiet atpakaļ, kad nav eļļas spiediena.  Bet nu ķēde pirms pārlec labu laiku grab. Un to var dzirdēt. Kā sāk grabēt, tā

Tādiem vīriem kā tev, jau vajadzētu pirkstos paberzējot noteikt eļļa laba vai nē..?

Posted Images

Regisss

Prasi dīlerim ;) nav ko te daudz filosofēt!

Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Posted (edited)

Nav jau kam prasīt, visi ciet. Servisā jau nav jēgas prasīt, tie jau protams teiks ka jāmaina, dīleri jau arī nav labāki.

No mājās sēdēšanas visādas domas sāk nākt prātā, tagad tā zobsiksna neliek mieru.

 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
Regisss

Piezvani uz LV Moller auto - teiksim Moller auto lidosta... Es gan teiktu ka zobsiksna ir daudz vēlāk jāmaina... 

Man viens auto ir Passat B8 2.0d - 2016.g. - Kādi 77k km norabukti... dīlers vēl nav iepīkstējies par zobsiksnu... pa garantiju nomainīja tikai rullīšus un to parasto siksnu - ģenerators, pastiprinātājs utt... čīkstēja biku...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Zin...

5 gadi ir tā robeža. Maini pie kāda poļa, būs pa kādu 100£ lētāk

 

Kāds random serviss arī tev pateiks vai ir jāmaina vai nav vnk paskatoties uz visu

Link to post
Share on other sites
Regisss

Ko jūs tik ātri gribiet mainīt to zobeni??? Vai nu es kaut ko nesaprotu... 

Link to post
Share on other sites
versatile

Labāk nomainīt, sirdsmieram.

Man te pērn sūkni mainīja (un siksnu, protams, pie viena ar) - bija mainīta pirms 3 gadiem jeb apm 35k km.

Siksna vēl būtu pastaigājusi, bet plaisiņas jau bija.

Motorstundas svarīgākas par km.

 

iepr mašīnai 60k km bija galējā robeža zobenes maiņai, bet tas, protams, izņēmuma gad.

Edited by versatile
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Zin...

Nez, man CC bija tas pats, nebija nobraukti 100k, bet visi kā viens no servisiem teica, ka jāmaina, jo sāk plaisāt, kkas vēl tur un arī pēc skaņas saku dzirdēt, ka īsti nav ka jābūt. Reizi 5 gados ieguldīt to summu ir mazākais auto ?


Btw, pie reizes paprasīsu, man ir jāmaina tagad kkas mašīnai? Ir 2015. gada beigu f10 ar 2 litru dīzeli. Kjipa tur tā kjede jāmaina vai ne? Drīz būs 110k km nobraukti

Link to post
Share on other sites
Regisss

Nu bāc... VAG mani sāk pārsteigt...

BMW ja normāli maina eļļu - vismaz ik pa 15k km, tad ķēdes tur 300-400k km ;) 

Sanāk ka man arī jāprasa Mollerim...  Es visu laiku pie viņiem kopjos un viņi neko par to man nav teikuši... Garantija man vēl līdz 2021.g. janvārim...

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Gluži rīt jau neskriešu un nemainīšu, tāpat nav jau kur braukt, bet vakar vakarā kafiju sadzēries iedomājos, pēctam visu nakti nevarēju aizmigt domājot :D vajag vai nevajag.

 

Pirms 9 minūtēm , Zin... teica:

Maini pie kāda poļa, būs pa kādu 100£ lētāk

Man tepat pāri ceļam ir viens serviss, viņi prasa (vismaz weblapā tā rakstīts) 299 + VAT. Plus 50 par ūdens sūkni. 100 paudu dēļ poļus laikam nav vērts meklēt.

 

 

 

i-cant-sleep.jpeg

Link to post
Share on other sites
Klusu

Jēgpilni atbildēt var tikai kāds, kam ir statistika par siksnas dēļ nokautiem motoriem. Kad es mainīju (nav golfs), bija daudz vairāk gadu. Vizuāli siksnai nekādas vainas. Man šķiet, ka par gadiem vispār nav jādomā. Tikai par nobraukumu.

Link to post
Share on other sites
Zin...
Pirms 4 minūtēm , Regisss teica:

Nu bāc... VAG mani sāk pārsteigt...

BMW ja normāli maina eļļu - vismaz ik pa 15k km, tad ķēdes tur 300-400k km ;) 

Siksna un ķēde ir divas dažādas lietas

 

 

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

100 paudu dēļ poļus laikam nav vērts meklēt.

Nez, visu laiku caur viņiem, tāpat grāmatiņà ieraksts un tā, vienīgā atšķirība, kaak arī sataisit kko nenomainot detaļu reizēm un vari dzirdēt "kursa" kamēr viņi kko dara

Edited by Zin...
Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Posted (edited)

Ir zināmi kādi poļu servisi Bristolē?

 

 

Pirms 8 minūtēm , Zin... teica:

dzirdēt "kursa" kurwa

 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
Zin...

Tur gan nē, bet noteikti, ka ir, jebkurā gadījumā 5 gadi vai 100k arī dari

Link to post
Share on other sites
Imbaworld
Pirms 56 minūtēm , Zin... teica:

5 gadi ir tā robeža. Maini pie kāda poļa, būs pa kādu 100£ lētāk

 

Kāds random serviss arī tev pateiks vai ir jāmaina vai nav vienkārši paskatoties uz visu

Iemāci man ar, kā diagnosticēt zobeni uz to paskatoties! 

Link to post
Share on other sites
Zin...

Ok, rīt pajautāšu ka tieši diagnosticē

Link to post
Share on other sites
Imbaworld

Pajautā gan. 

 

 

Autoram - ja ir aizdomas, ka ir laiks, ej un maini, noskaldi tās 400 naudas un aizmirsti, ja plīsīs, galvas remonts būs daudz dārgāks. 

Edited by Imbaworld
Link to post
Share on other sites
constrig

sirdsmieram 1 vari mainiit 100 k , sirdsmieram 2 atsuuti win PM.

jāskatās vai uz siknas nav traapiijusi eļļa, siknas izcelsme un tmldz faktori, tas var samazinaat mūžu.

 

Link to post
Share on other sites
kicker
pirms 6 stundām , Regisss teica:

tad ķēdes tur 300-400k km

Kuram motoram, M57, N47? :D

 

Tiešām

pirms 6 stundām , Regisss teica:

Sanāk ka man arī jāprasa Mollerim

a vispār, tie kam jaunie garantijas tarataiki, ja ar to auto ir plānots braukt un braukt, tad eļļu arī jūs mainat pēc dīlera grāmatas ik pēc 30k km? Mļa nav brīnums, ka tie auto nobraucās, pisness dīlerim, PO pa to sū longlaifu, lai raksta, ka var 20+ braukt, zinu vairākus cilvēkus kas starp tām garantijas apkopēm brauc paši uz servi samainīt eļļu, jo grib ar to mašīnu pēc garantijas arī braukt vel..

Nāk ~100k, īpaši ķīselim, maini nost to zobeni. Var noraukt vel to 2 gadus un var arī nenobraukt, izdevīgi uzzināt, nez vai..

Link to post
Share on other sites
Arnis2002

salīdzinājumam:

volvo d5 maiņas intervāls ir 180k vai 10 gadi.

parasti to arī nokalpo/

Edited by Arnis2002
Link to post
Share on other sites
Ronalds
1 stundu atpakaļ, Arnis2002 teica:

parasti to arī nokalpo/

Parasti.... Bet mēdz būt ka nenokalpo. Gribi taisīt eksperimentu un precīzi noskaidrot pie kāda nobraukuma viņa plīst? :D 

Jāsaprot ka ja tā siksna plīsīs pie UK servisu cenām visticamākais lētāk sanāks citu motoru ielikt. Tā kā ekonomija var sanākt stipri ar mīnusa zīmi. 

Link to post
Share on other sites
constrig

Ar aberitīvu d5 ir daudz versiju dzineeji, un visi tie nav liekami tabulā zem ailes 180 k. Precīzi ko rūpnīca priekshrakstījusi var pateikt tikai pēc vin nr. Ar kādu dzinēju aprīkota virsbūve. Dzinējus komplektē no 1000 detaljām, tās tiek mainiitas ražoshanas laikā, mēdz būt razjotaaja atsaukumi, kas var tieshi netieshi attiekties uz siksnu. 

Link to post
Share on other sites
rubb

Nja, pareizāk jau ir nomainīt, nevis spēlēt laimes spēli. Man zobene nokalpoja 15 gadus līdz rūpnīcas teiktā 180k km pat negaidiju. Bet varēju vēl ilgāk meistars teica nafig mainu. Nuja, man benzīns ar zināmu vēsturi... Bet nu labāk laicīgi mainīt, nekā cīnīties ar salocitam sēnēm un galvas kapitālo...

Edited by rubb
Link to post
Share on other sites
osscar

vidēji rekomendē reizi 3-5 gados +- 50-70K nobraukums . Man arī santa fe  kā reiz tagad tiek siksna mainīta..kādi 100K ( liekas pēc tik arī pēc instrukcijas jāmaina) nobraukt stabili - nav baigi sadilusi, biku plaisiņas ir. Pie reizes mainīšu ūdens sūkni, siksnas spriegotāju (tas tikai dārgajos kitos nāk)  + visus ruļļus + ģenģera siksnu ar rulli spriegotāju/kronšteinu + sadalenes savienojošās  mazās ķēdes ( nekad 300k  nobraukumā nav mainīts) ar vadulām. Bieži viens sisksnu/sūkni spriegotāju  + ruļļus lētāk nopirkt atsevišķi , nekā komplektu. pie reizes kloķenes blīvslēgu nomainīšu biku sulo. subāram pirms 50K mainīj ..domāju drīz arī mainīt...Mainot siksnu ieteiktu pie reizes vēl pārčekot ko tur nomainīt ja reiz dara

Link to post
Share on other sites
VebKamera

Bijuši Mitsuki, Hondas un Golfi (vecie). visiem bijis kaut kur ap 100 000 - 140 000. Pie 150 000 es teiktu, ka noteikti jāmaina. Nu neatmaksājas tas čakars, ja tas mēsls plīst. Ja vēl uz ceļa, pieskaiti pie remonta evakuāciju.

Link to post
Share on other sites
ggg97

45 jūdzes ir 72 kilometri. Manam Skodas dīzelim pie 90 garantijas laikā dīlers mainīja. 

Edited by ggg97
Link to post
Share on other sites
energys

ES pieturos pie tā, ka jāmaina ik pa 60 000km. Siksna jau pati var arī būt laba, bet tik pat labi var noplīst ūdens sūknis, ieklemmēt kāds rullītis un rezultāts būs tāds pats - trūkusi siksna...

Pie mana nobraukuma tas ir reizi 5-6gados un tās izmaksas nav tik lielas, lai lieki riskētu un ietaupītu kaut ko.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
osscar
pirms 9 stundām , Zin... teica:

Siksna un ķēde ir divas dažādas lietas

 

 

Nez, visu laiku caur viņiem, tāpat grāmatiņà ieraksts un tā, vienīgā atšķirība, kaak arī sataisit kko nenomainot detaļu reizēm un vari dzirdēt "kursa" kamēr viņi kko dara

 

tieši tā, gribu redzēt ķēdi,kura 400k velk :D un cipars tur pa visam cits uz nomaiņu. Ne par velti turīgie eiropā pie tās 200K savas lamatas tigo nost..neies tak maksāt 2K par ķēžu maiņu :D maksā tikl līzi par nākamo.

Link to post
Share on other sites
Racer
pirms 9 stundām , Zin... teica:

un arī pēc skaņas saku dzirdēt, ka īsti nav ka jābūt.

Kā tad! Ja sāc skaņas dzirdēt, tad jau ir par vēlu. :D

Link to post
Share on other sites
Regisss

Ja eļļu maina ik pa 10-15k km tad tas ir normāli... rietumos visi brauc ar vienu apkopi vismaz 30k km... un tad arī pēc 3-4 gadiem maina autiņus...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Knaabis

Vēl ir jāņem vērā KUR pārsvarā auto tiek ekspluatēts.

Ja tā pamatā ir pilsēta, tad zobsiksnas maiņa ir jāveic ātrāk.

Link to post
Share on other sites
Zin...

Es domāju, ka jāpērk ir audi 80 ar gāzi un nebūs šādu problēmu


Pirms 2 minūtēm , Regisss teica:

Ja eļļu maina ik pa 10-15k km tad tas ir normāli... rietumos visi brauc ar vienu apkopi vismaz 30k km...

Jā, man behai laikam 25k ir tas intervāls eļļai, laikam jau kkad pie kādiem 15-20k arī mainīšu. Tu pie 10k mainīji?

Link to post
Share on other sites
Knaabis
Pirms 5 minūtēm , osscar teica:

tieši tā, gribu redzēt ķēdi,kura 400k velk

Žēl ka vairs nav ko parādīt, jo auto jau būs pārstrādāts naglās...

Opel Vectra 2,0 DTI - bija uz odometra kaut kur tuvu pie pusmiljona un ķēde pat negrabēja!

Motoreļļa tika mainīta vienmēr pēc ~ 10 tk.

 

Link to post
Share on other sites
Regisss
Pirms 5 minūtēm , Zin... teica:

Tu pie 10k mainīji?

Es gan B8 Passatam, gan iepriekšējam F30 mainīju, mainu uz 15k km. Passatam standarta ir 30k km, F30 jau pats rēķina (kā Tu jau teici)

tagad jaunajam X3 arī plānoju fiksēti ik pa 15k km eļļu mainīt.

Link to post
Share on other sites
osscar
Pirms 1 minūtes , Knaabis teica:

ēl ka vairs nav ko parādīt, jo auto jau būs pārstrādāts naglās...

Opel Vectra 2,0 DTI - bija uz odometra kaut kur tuvu pie pusmiljona un ķēde pat negrabēja!

Motoreļļa tika mainīta vienmēr pēc ~ 10 tk.

var jau būt, ir auto kam tās ''ķēdes" ir jēdzīgas (vecākiem parasti) ...bet ir tādi kuriem viņas ir psc...tāpat ar Tāpat ar zobeni, citiem viņas plānas šauras, citiem bezmaz 5cm platumā

Link to post
Share on other sites
Knaabis

Jā, @osscar, auto bija no senākiem laikiem - 2001. gada (man liekas, ja pareizi atceros).

Par jaunajiem motoriem un to ķēdēm Tev ir pilnīga taisnība...

Link to post
Share on other sites
Zin...

Speciāli aizgāju līdz mašīnai, saka, ka 13k jūdzes vēl vari vai divus gadus maukt kjipa

IMG_20200428_075955.jpg

Link to post
Share on other sites
Regisss

Un cik jau nobraukts no iepriekšējās apkopes?

Link to post
Share on other sites
Zin...

4000 jūdzes kkur laikam no februāra

Link to post
Share on other sites
Regisss

Nu tad vēl ~5400jūdzas brauc līdz nākamajai eļļas maiņai :)

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...