Jump to content

Skrejriteņa iegāde


Stasss
 Share

Recommended Posts

pirms 21 stundām , gitis teica:

Sveiki! Ko domājat par jaunajām vēsmām likumdošanā 300W un 25 km/h. Ko darīt ar iepreikš legāliem? Nu labi man 20000 nobraukums. Tāpat jāmaina.

Dualtron Ultra.

Jauda vairs likumos nefigurē (kamēr nav mopēds/mocis). Tā kā visus skrejamos vajadzēs reģistrēt, tad skatīsies, ko ir teicis ražotājs. Ja šams saka, ka velk līdz 25kmh, tad viss ok. Vari paslepus, protams, izraut vadiņu un braukt ātrāk. Tālāk attiecīgi, vajadzības gadījumā strādā bargāki likumi. Cik zinu, niknos skrejamos pašlaik CSDD sūta uz porcelāna. Es domāju, ka dabā visi reģistrēs savus 25iekus un kā mocikletisti pēc fakta brauks ar "akropoviču".

Link to comment
Share on other sites

Pirms 18 minūtēm , Jurkins teica:

Kā tur ar Parīzi palika? Aizliedza?

 

Te pie manis var braukt ar skūteri, bet vajag tiesības un 18 (officiāli).

Ja grib ņemt nomas, tadpiereģistrējoties pie pirmās skūtera izmantošanas atbrauc un pārbaida tiesības 😂

Nu ja pjanī brauc, tad arī tiesības tu tūū

 

Nezinu vai poličiem ir laiks ņemties ar tiem skūteriem un kautko baudīt, ja pašam ir savs braucamais. Vismaz nav dzirdēts ka kādam kādsreiz kas būtu prasīts. Bet nu maz jau tie kas braukā ar savējiem, tad jau pazūd visa tā skūteru jēga.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Šogad uzcirtu sev otru baržu ar cieto 44 collu klāju.

 

May be an image of skateboard

May be an image of segway, skateboard and text

 

Brauc uz 111mm cietajiem poliuretāna riteņiem. Domāts kā ērts un puslīdz manevrējams pilsētas aparāts. Pīķa jauda ap 5kW, ieskrienas līdz 55kmh kādās 4 sekundēs, brauc ar vienu uzlādi līdz kādiem 70km. Svars ap 17kg.

 

Lielā mērā galvenais drauds uz velo-infras ir mašīnas, kas slaidi uztaisa labo pagriezienu un gājēji, kas droši iet pa otru trotuāru, kur vietas vairāk. Extra punkti par lūrēšanu telefonā, iešanu pāri bez skatīšanās, vai gadienā kāds nebrauc. Ciklopāti un īres skūčas 80% gadījumu ir bēdīgi, bet puslīdz paredzami. EUC/privātie skūčas parasti ir visnormālākie. Parasti, jo nopakotāks pilots ar ekipējumu, jo lielāka iespēja ka brauc labi un droši.

 

Ar visiem transporta līdzekļiem brauc vieni un tie paši cilvēki. Arī ar kājām. Būšu nepopulārs - ja cilvēks nevižo vilkt ķiveri, tad nebūs gana motivēts saprast, kā normāli braukt ar jebkuru maztransportu.

 

P.S. Trešā sezona jau ar šitiem ķēmiem braucot un meitenes joprojām patīk. Nezinu, kas par vainu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , RudeWolf teica:

Jauda vairs likumos nefigurē (kamēr nav mopēds/mocis). Tā kā visus skrejamos vajadzēs reģistrēt, tad skatīsies, ko ir teicis ražotājs. Ja šams saka, ka velk līdz 25kmh, tad viss ok. Vari paslepus, protams, izraut vadiņu un braukt ātrāk. Tālāk attiecīgi, vajadzības gadījumā strādā bargāki likumi. Cik zinu, niknos skrejamos pašlaik CSDD sūta uz porcelāna. Es domāju, ka dabā visi reģistrēs savus 25iekus un kā mocikletisti pēc fakta brauks ar "akropoviču".

ar gaidu vel pēdējo mēnesi, kad garantija beigsies, būšu jau 2 gadi nobraucis. vads nav jārauj, custom "update" tik jāuzliek. bet nu.. esmu 3 vai 4 reizes nolicis slīpi arī uz 25km/h. ja uz 35km/h to izdarītu, gan jau vel ilgāk būtu sāpīgi gultā grozīties. 8 collu riteņiem tāds ātrums nav paredzēts, tur vajag kuda lielākus.

Link to comment
Share on other sites

Nez, es uz 60kmh ar 8" esmu braucis un uz 50kmh ar 111mm. Ģēla nav riteņos, bet gan kaut kur augstāk. Slīpi esmu licies, bet tur attiecīgi jau atkarīgs, kā esi saģērbis kontaktvirsmas.

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

visa braukšana ir līdz veikalam pēc piena vai kartupeļiem 2x nedēļā

nav vienkāršāk un lētāk e-veikalā pasūtīt paiku 😀

Link to comment
Share on other sites

Droši vien ka lētāk. Lētāk vispār nekur nebraukt, strādāt no mājām un visu pasūtīt e-veikalā 😂

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, RudeWolf teica:

Nez, es uz 60kmh ar 8" esmu braucis un uz 50kmh ar 111mm. Ģēla nav riteņos, bet gan kaut kur augstāk. Slīpi esmu licies, bet tur attiecīgi jau atkarīgs, kā esi saģērbis kontaktvirsmas.

pa dēli braukt var. uz 25kmh paņēmu trotuāra apmali, kur vienai bija pazemināta puse, otra tā, kuru es paņēmu, neparaujot stūri atpakaļ. 2 ribas pušu. priekšā, vizuāli, trotuārs pilnā platumā, bet tā nobrauktuve tik pusi uz pusi bija.

Link to comment
Share on other sites

pirms 15 stundām , ju teica:

Nez vai tev bija legāli, jo virs 25km/h jau tagad, šķiet, ir mopēds, līdz ar ko obligāta reģistrācija un ķivere braucot.

Bet tā, lai jau sakārto visu, kā nākas. 

 

Link to comment
Share on other sites

LV internetveikalos oficiāli nopērkami jaudīgie skrejriteņi vienmēr pozicionēti kā sporta inventārs. Risinājums - Ķīniietis norādīs specifikācijā to ko vajag attiecīgās valsts likumdošanajai paredzētajam.

Link to comment
Share on other sites

Un jā. Geji ar BMW stāv korķi, kamēr es 53 gadīgs no Ulbrokas līdz Mārupei aizripinos 35 minūtēs. 2x turp atpakaļ ar vienu uzlādi. Protams neesmu mazohists un lietū nebraucu. Arī ledusskapī nevedu. Protams tracina Bolti. Es varu arī 90 km/h, bet pa trotuāru ne ārāk kā 20. Līdz 0, ja redzu bērnus un pensionārus. Vai tiešām likums paredzēts dalbojobiem. Un jā man ir oficiāls pirkuma dokuments no i-veikala pirms 4 gadiem par skūteri ar jaudu 3,6 kW, kur nav minēts, ka tas ir sporta inventārs lietošanai privātā teritorijā. Sakārtot vajag, bet nevis ar atpakaļejošu sankciju piemērošanu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tev tak nost to neviens neņems. Un sodus neliks, ka vēl vakar ar tādu ripināji. Tā ka nav atpakaļejošs datums. Vienk no kāda brīža būs izmantošanas ierobežojumi.
Tā parasti ar daudzām lietām notiek. Tie paši droni - agrāk bija ļoti vienkārši, tagad no 250gramiem jau operatora apliecību. Nost jau iekārtu neņem. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , gitis teica:

pa trotuāru ne ārāk kā 20. Līdz 0, ja redzu bērnus un pensionārus

Tā tak visi normāli cilvēki dara. vienkārši skaties, kā situācija ļauj un brauc, lai visi priecīgi. Nekas nav bīstamāks par cilvēku, kurš steidzas. Es tāpēc cenšos braukt ārpus pīķa stundām, kad viss spiets vālē.

Link to comment
Share on other sites

Ne visi normāli brauc. Šodien redzēju uz bolta 3 pusaudžus. Uz viena. Visi telefonos. Apstājos. Protams kontakts, sīkums. Uz velociņa samainītiies palabi neviens nemāk.

Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , AndrisBB teica:

Te pie manis var braukt ar skūteri, bet vajag tiesības un 18 (officiāli).

Kopš kura laika var oficiāli ar savu ārpus sava privātīpašuma? Vai tad apdrošināšanas jautajums beidzot ir sakārtots?

 

pirms 14 stundām , AndrisBB teica:

Nezinu vai poličiem ir laiks ņemties ar tiem skūteriem un kautko baudīt, ja pašam ir savs braucamais

Man čomam piebrauca klāt, tiesības nebaudīja, bet pateica, ka pa publisku ceļu labāk nebraukt un nākamreiz atņems. Pakratīja pirkstu un aizbrauca tālāk. Godīgi sakot nemanu vairs tik daudz privātos skūterus kopš iznomājamie pieejami (ar ko legāli vari braukt atkal)

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , gitis teica:

Vai tiešām likums paredzēts dalbojobiem

Pie mums visus likumus ievieš par godu minētajiem. Nu neprotam mēs izmantot lietas, respektējot citus. Ne tikai mēs, bet arī daudzās citās valstīs līdzīga problēma.

Pie mums gan vairāk izteikti tas akrapoviča faktors - piereģistrēs ar limiteri un tad raus nost, lai būtu "gudrākais". Un tad nu tur sākas nākamais limbo, lai tādus ierobežotu un beigās, ja es gribu uztaisīt divas drona bildes, tad man vienkāršāk ir kādam samaksāt pusi drona cenas, lai atbrauc un nobildē, nekā pašam tikt skaidrībā, ko es drīkstu un ko ne.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , Zin... teica:
pirms 14 stundām , AndrisBB teica:

Te pie manis var braukt ar skūteri, bet vajag tiesības un 18 (officiāli).

Kopš kura laika var oficiāli ar savu ārpus sava privātīpašuma? Vai tad apdrošināšanas jautajums beidzot ir sakārtots?

Es jau specifiski neteicu par 'savu'. Kautvai to pašu nomas.

Bet nu cik saprotu daudzi jau uzprasa kādam ar tiesībām, lai aktivizē accountu un braukā tāpat.

 

Pirms 29 minūtēm , Zin... teica:
pirms 14 stundām , AndrisBB teica:

Nezinu vai poličiem ir laiks ņemties ar tiem skūteriem un kautko baudīt, ja pašam ir savs braucamais

Man čomam piebrauca klāt, tiesības nebaudīja, bet pateica, ka pa publisku ceļu labāk nebraukt un nākamreiz atņems. Pakratīja pirkstu un aizbrauca tālāk. Godīgi sakot nemanu vairs tik daudz privātos skūterus kopš iznomājamie pieejami (ar ko legāli vari braukt atkal)

Droši vien jau atkarīgs no pilsētas, ir jau kur māju laupīšanas izmeklē tikai pāra numuriem, un ja noķer veikala zagļus, tad atbrauc tik 1 no 5 gadījumiem, pārsvarā saka lai laiž vaļā, jo nav laika.

Vai viņiem ir laiks ar skūteriem ņemties, ja nav kautkāds profilaktisks uzdevums - visai šaubos.

 

Ar 'saviem' skūteriem jau pārsvarā braukā mazākās pilsētās, kur nav nomas variantu.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , gitis teica:

Ne visi normāli brauc. Šodien redzēju uz bolta 3 pusaudžus. Uz viena. Visi telefonos. Apstājos. Protams kontakts, sīkums. Uz velociņa samainītiies palabi neviens nemāk.

Aplikācijā reģistrācija no 18 gadiem kā minimums un skenējam vadītāda apliecību kā bolt drive, tāds būtu mans ierosinājums, tad varbūt prātīgāki cilvēki brauktu, tie jaunie lodraki brauc kā brauc

Kā Timrots teica, ja nejaucu: Kas ir visjēdzīgākais kājāmgājējs? Tas kurš brauc arī ar auto ikdienā, velo utt, bet arī nav 100% garantēts.. :D

Link to comment
Share on other sites

Nu es arī reizēm pie sevis domāju, cik forši būtu, ja gājēji paskatītos uz atpakaļu, parādītu pagriezienu un tad veiktu manevru... 

Link to comment
Share on other sites

Ar tādu skūteri var pirmajā randiņā meiteni uz kino aizvizināt, ja nav sava auto. Viņa būs tik pārsteigta, ka nepretosies :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , RudeWolf teica:

Nu es arī reizēm pie sevis domāju, cik forši būtu, ja gājēji paskatītos uz atpakaļu, parādītu pagriezienu un tad veiktu manevru... 

Uhh, liela daļa šauj pāri velojoslai galvu nepagriežot, bija cerība uz vasaras beigām būs iemanījušies, ka velojoslā liela satiksme tomēr, bet nu, te nu tas nostrādā, ar galvu domājošs paredzēs un būs vērīgāks lielākā gājēju plūsmā.., nu gluži k;a autobadītājs ar pieredzi satiksmē..

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, RudeWolf teica:

Nu es arī reizēm pie sevis domāju, cik forši būtu, ja gājēji paskatītos uz atpakaļu, parādītu pagriezienu un tad veiktu manevru... 

Un ja vēl to mācētu visi stāvus/guļus/sēdus drāži ...

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, kicker teica:

Kas ir visjēdzīgākais kājāmgājējs? Tas kurš brauc arī ar auto ikdienā, velo utt

Bet ir kājāmgājēji, kas dažādu iemeslu dēļ, vēl vai vairs nespēj/nedrīkst braukt ar auto. Kaut vai vecums neļauj operatīvi izanalizēt visu apkaŗt notiekošā info plūsmu, utt. Un, pa ietvi ar jebkādu transportu pārvietojoties, legāli vai ne, ir pienākums to ņemt vērā - ar velo/skritulenēm/vienriteni/frīkbaiku/segveju/moci/piegādes busu/tramvaju vienmēr būs alternatīva - brauktuve. Ar kājām ne. Ietve ir vienīgā opcija un tur nekādu pienākumu gājējiem, diemžēl, nevar būt - paskatīties pāri plecam, pirms mainīt trajektoriju, utt).

Jaunībā pats pa trotuāriem regulāri uz 30+ braukāju, tpu tpu tpu, labi, ka bez lieliem kāzusiem.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, kicker teica:

Kas ir visjēdzīgākais kājāmgājējs?

Bet kam tad ir jāpielāgojas? Gajiejiem pie braucējiem, vai braucējiem pie gājējiem?

Gājēji jau ir pārvietošanās pamatforma, braucējiem atliek pielāgoties.

Link to comment
Share on other sites

Atļautais jau nenozīmē piemērotākais vai pareizākais. Daudzkur jau var būt atļaurts 100, bet reāli vairāk pa 50 nepabrauksi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , AndrisBB teica:

Gajiejiem pie braucējiem, vai braucējiem pie gājējiem?

Var jau notikt gājējs2gājējs sadursme ar bēdīgām sekām! 

Link to comment
Share on other sites

nu nezin, es pirms trajektorijas maiņas signalizēju, pirms apstāšanās arī (abas paceltas rokas). Pāri plecam neskatos, man pie cepures piemontēti atpakaļskata spoguļi.

Pirms 1 minūtes , RudeWolf teica:

Var jau notikt gājējs2gājējs sadursme ar bēdīgām sekām! 

vajag arī gājējiem OCTA ieviest. Un gājēju policiju.

Link to comment
Share on other sites

Var gājējs kārtīgi neapskatīties un nokrist no tilta, virsū otram gājējam?

 

Bet nu droši vien jau atbildība jāsadala pēc ievainojamības un iespējas ievainot citu.

 

Gājējs -> velobraucējs/scooterists -> motociklists -> autobraucējs -> smagās tehnikas braucējs.

 

Link to comment
Share on other sites

Kā jau minēju..., gājējs pēkšņi Fis pāri velojoslai galvu nepagriežot, es domāju šādu variantuimage.png.d00e6bac06f2f77bd79e0197aa7327ce.png

 

1 stundu atpakaļ, AndrisBB teica:

Bet kam tad ir jāpielāgojas? Gajiejiem pie braucējiem, vai braucējiem pie gājējiem?

Gājēji jau ir pārvietošanās pamatforma, braucējiem atliek pielāgoties.

 

Link to comment
Share on other sites

Nejau visur vairs tās uzkrāsotās zīmes palikušas, vienkārši ar laiku nodilst. Plus bieži pēkšņi mainās puses, tad gājēji pa labi, tad braucēji.

Ko padarīsi, nekad nebūs tā ka visi 100% gājēji ies pa 'savu' pusi, bērni neskries krustu šķērsu un suņi pēkšņi ar visu saiti neizdomās, ka kautkas interesants krūmos.

Vienkārši pielāgo ātrumu, atstāj vietu, ja nu tas gājējs izdomā pēkšņi steberēt pāri. Nu zvaniņu ar neviens nav atcēli, uzzvani laicīgi.

 

Gājēji pa lielam vienmēr iet pa abām pusēs, īpaši par to stresot?

Link to comment
Share on other sites

Nost Tu viņu braukt nedrīksti un kā vadītājam tev šāds manevrs ir jāparedz, attiecīgi pielāgojot braukšanas ātrumu. 🤷‍♂️

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

Nejau visur vairs tās uzkrāsotās zīmes palikušas, vienkārši ar laiku nodilst. Plus bieži pēkšņi mainās puses, tad gājēji pa labi, tad braucēji.

Manā maršrutā līnijas ir visur, Imantas maršrutā arī. + pa rajonu cilvēki staigā vairums ne pirmo reizi pa savu gājēju maršrutu

Mainās puses, pagaidām vienīgā vieta ko zinu ir Ķipsalā pie preses nama sabiedriskā pieturas

Tos paredzamos gadījumus var man nestāstīt, es to visu lasu un saprotu braucot..

Bet tā vairumā jau tomēr cilvēki skatās tās puses pa kurām iet un pa kurām brauc, bet uznāk pilnmēness.. :D

Pirms 5 minūtēm , Kazarms teica:

Nost Tu viņu braukt nedrīksti un kā vadītājam tev šāds manevrs ir jāparedz, attiecīgi pielāgojot braukšanas ātrumu. 🤷‍♂️

Vot redz, braucējam ir jāparedz, ka kāds tepiķis izlīdīs priekšā (nerunāju par bērniem, kgan tas arī jāmāca, es savai 4gadniecei cītīgi stāstu par šo kad minās ar savu vellopēdu, kā arī suni kas izvesti pastaigā arī nav vainīgi, jo pavada garumu nosaka saimnieks), gribēju teikt, ka arī gājējam jāparedz, ka kāds var ar braucamo tuvoties, kapēc tikai braucējam jādomā ar galvu, bet tepiķim kas slāj poxujā krustu šķērsu, te pa velo pusi, te pa savu...

 

Viss, atmetos :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , kicker teica:

Vot redz, braucējam ir jāparedz, ka kāds tepiķis izlīdīs priekšā

Diemžēl, bet jā. Tu hierarhijā uz ceļa pēc prāta attīstības līmeņa esi augstāk nekā gājējs. Un jo augstāk, jo vairāk pienākumu. Tā to paredz CSN (vai CSL).

Pirms 29 minūtēm , kicker teica:

kapēc tikai braucējam jādomā ar galvu, bet tepiķim kas slāj poxujā krustu šķērsu, te pa velo pusi, te pa savu...

Jo viņš ir tepiķis, tu neesi.

 

Ne velti labais tonis ir atdalīti veloceļi gan no auto brauktuves, gan no ietves. Strīpa ielas malā vai uz trotuāra ir plāksteris līdz būs iespēja uztaisīt ko labāku (ja vieta atļauj).

 

  • Patīk 2
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Tikmēr NL pa veloceliņiem mierīgi mauc ar skūteriem. Un visi dzīvi.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , versatile teica:

Tikmēr NL pa veloceliņiem mierīgi mauc ar skūteriem.

Tak pie mums visiem (ieskaitot gājējus) EGO vismaz par 5 metriem uz katru pusi pārsniedz paša gabarītus 🤣.

 

Kad paskatās kādu video, kur nofilmēts no drona krustojums kādā Malaizijā vai Filipīnās, galva sāk reibt, bet neviens ne ar vienu nesaskrienas.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Tūlīt tev populāri izskaidros, kā "efektīvie un zaļie" ir safabricējuši šo statistiku un vispār statistikai, pēc viņa pieredzes, nav nozīmes (te ielikt kādus pasaku par kaimiņu vai paziņu) .

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...