Jump to content

TA, jeb ikgadējā tehnisā apskate


matrixxxx
 Share

Recommended Posts

Mana pieredze ar miglām:
1) 2017. gads - miglas lukturi vietā, bet nedeg (viens reflektors sabiris). Servisā izņēma pogu salonā, ielika zaglušku (teicās, ka šādi var izslīdēt). CSDD neprasīja ieslēgt.
2) 2018. gads - miglas lukturi vietā, deg. CSDD prasīja ieslēgt. Dabūju vieninieku par nepreizi noregulētām miglām.
3) 2019. gads - miglas lukturi vietā, deg un noregulēti. CSDD neprasīja ieslēgt.

 

Izskatās, ka te vairāk inspektora garastāvoklis spēlē komu, nevis kaut kādi normatīvie akti...

  • Patīk 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , VebKamera teica:

 

Nekad neesmu regulējis pēc spuldzes nomaiņas, nekad neesmu par to izgāzts. Sābam H7 spuldzes izdega vismaz reizi gadā, ja ne pusgadā, nebija nekādu aizrādījumu. Tagadējam autiņam  "vecās" H4, tās izdeg reti.

tad man līki pirksti, ka nomainot mazliet atšķiras augstums. Varbūt pie vainas, ka pērku ražotāju "Akcija"

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Murlo teica:

tad man līki pirksti, ka nomainot mazliet atšķiras augstums

 

Gan jau, ka ar pirkstiem viss ok! Ir dažādas lukturu konstrukcijas, bet svarīgākā nozīme ir ražotājam - HELLAi, pie spuldzes maiņas neizregulēsies nekas, ko par 2nd market crapiem. aļa depo u.c., teikt nevar.. :)

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , _dunduks_ teica:

Nu tad ieteiktu būt mazāk ironiskam un spuldzes nomainīt pirms tam pašam apskatot, cik tad dzeltenās krāsas uz stikla kolbas ir palicis. Tā dzeltenā krāsa ar laiku izdeg un lobās nost. 

Zinu, zinu, jau biju paguvis noskaidrot, ka tā ir parasta parādība un būtu arī nomainījis, bet auto tiešām samainīju pret citu (protams ne jau tādēļ :D ).

 

Pirms 14 minūtēm , snukurins teica:

Aizmugures protams.

Par aizmugurējo slotu toč nekad nav piesējušies un mīzēju arī nē.

 

pirms 2 stundām , martinno teica:

Izskatās, ka te vairāk inspektora garastāvoklis spēlē komu, nevis kaut kādi normatīvie akti...

Piekrītu. Man pat skates ieraksts reiz nepamainījās, kur bija vieninieks par nepareizi noregulētiem tuvās gaismas lukturiem, kaut biju servisā noregulējis. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Tārps teica:

Kopš pagājušā gada daudz stingrāki noteikumi apskatei. Sevišķi priekš elektrības. 

un priekšējam stiklam arī, man stiklam divi akmentiņu trāpījumi, šofera pusē, ja lielāki par 5 mm, tad jāmaina, man ap 7 mm, šodien servisā maina 

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , romajo teica:

Man pat skates ieraksts reiz nepamainījās, kur bija vieninieks par nepareizi noregulētiem tuvās gaismas lukturiem

 Ja runa par atkārtotu TA, tad loģiski. Vieniniekus neviens atkārtoti neskatās, tie tiek automātiski pārnesti.

 

Vispār noteikumu nianses nereti tiek pamainītas pat vairākreiz gada laikā, tāpēc daļa šo diskusiju "toreiz bija tā, tagad šitā",  ir pilnīgi bezjēdzīgas. Arī pašiem inspektoriem tas sen jau zb, tāpēc nemitīgi ir vakances TA stacijās, kas kādreiz bija retums.

Edited by ridao
Link to comment
Share on other sites

pirms 23 stundām , abi teica:

Kāds nezin precīzi kā tagadīņās būs ar priekšējiem miglas lukturiem? Kaut kad lasīju, īsti nesapratu, bet trauksmes sajūta palika. Tur bij kaut kā tā – ja paredzēts, tad jādarbojas

 

pirms 23 stundām , Stasss teica:

Ja miglas lukturi stāv, tad tiem ir jādeg.

Mulkibas, kadu laiku vairs ta nav

Nav vairs ta, ka jarauj ta migla ara, ja zini, ka nebus tur kkas labi, pietiek atvienot stekerus no spuldzem, vai vienkarsak izraut drosinataju. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Stasss teica:

Moš tomēr varēja savādāk..

 

Cik reāli tas maksā? Man nav nācies saskarties.

 

Ielas vāģim stikls līdz 100 EUR (????) maksā. Tauta runā pat par 50-70. Nomainot stiklu tiek vaļā no skrāpējumiem, kas autiņam ar 5+ gadiem būs gana. Ja tas stikla labošanas pakalpojums 15-20 EUR maksā, tad vēl ladno, bet ja dārgāk, IMHO nav vērts. Ja nu vienīgais baigais reprezentācijas vāģis ar skarbi dārgu vējstiklu.

Link to comment
Share on other sites

Man 2 ielika par priekšējiem gabarītiem. Pat nenojautu, ka izdegušas spuldzītes. Pats labākais pagājušajā gadā arī nemaniju cik atceros, bet izgāju. 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , Murlo teica:

un tiem, kam aizmugurējiem lukturiem ir gabarīti ar vairākām lampiņām, beigās deg tikai 1 lampiņa. Pats biju šokā, ka no 3 deg tikai 1

Inspektors par to neko nesaka, bet tas nemaina faktu, ka jānomaina tā lampina jā gan.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

2019.09.3. , 09:17, martinno teica:

Mana pieredze ar miglām:
1) 2017. gads - miglas lukturi vietā, bet nedeg (viens reflektors sabiris). Servisā izņēma pogu salonā, ielika zaglušku (teicās, ka šādi var izslīdēt). CSDD neprasīja ieslēgt.
2) 2018. gads - miglas lukturi vietā, deg. CSDD prasīja ieslēgt. Dabūju vieninieku par nepreizi noregulētām miglām.
3) 2019. gads - miglas lukturi vietā, deg un noregulēti. CSDD neprasīja ieslēgt.

 

Izskatās, ka te vairāk inspektora garastāvoklis spēlē komu, nevis kaut kādi normatīvie akti...

Inspektoram nav noskaņojuma nepaprasa, ok, bet, ja paprasa un lai nesanāk čp, ja zini, ka spīd greizi tās miglas, jāizdara tas ko iepriekš rakstīju un viss nu, info no apskates darbinieka.

Tak katru gadu tie inspektori kautko citu skatās, slotiņas reāli 1x pārbaudītas, pakaļā jostas šķiet 2x tik utt

 

pirms 19 stundām , kicker teica:

 

Mulkibas, kadu laiku vairs ta nav

Nav vairs ta, ka jarauj ta migla ara, ja zini, ka nebus tur kkas labi, pietiek atvienot stekerus no spuldzem, vai vienkarsak izraut drosinataju. 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , kicker teica:

Inspektors par to neko nesaka, bet tas nemaina faktu, ka jānomaina tā lampina jā gan.

Gabarītus ieskaita, bet kad saliku visas lampiņas biju pārsteigts. Likās, kad pat aklais redzēs


Pirms 13 minūtēm , kicker teica:

Inspektoram nav noskaņojuma nepaprasa, ok, bet, ja paprasa un lai nesanāk čp, ja zini, ka spīd greizi tās miglas, jāizdara tas ko iepriekš rakstīju un viss nu, info no apskates darbinieka.

Tak katru gadu tie inspektori kautko citu skatās, slotiņas reāli 1x pārbaudītas, pakaļā jostas šķiet 2x tik utt

 

 

Cik Rīgā biju gājis cauri, tad visi vienādi prasa. Katrs pabaksta lukturus vai nekustās,  pakrata akumulatora kasti un gāzes balonu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 13 minūtēm , Murlo teica:

Cik Rīgā biju gājis cauri, tad visi vienādi prasa. Katrs pabaksta lukturus vai nekustās,  pakrata akumulatora kasti un gāzes balonu.

Tad laikam neatceros pēdējo reizi ka būtu tik ļoti kratīts, nav ne lukturi bakstīti ne motortelpā, ne kas cits, tik cik zem mašīnas palienot pēta un baksta vai viss vietā, bet tā periodiski jau ir, kā kurš pieiet, viens kautko vairāk paskatīsies viens kautko mazāk.

 

Nu, autors aķi nostiprinājis kā pienākas kamēr mēs te muļķi dzenam? :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Murlo teica:

pakrata akumulatora kasti un gāzes balonu.

Man gāzes balonu gan parasti neaiztiek.

Tiesa, man dīzelis.

 

Bet, ja nopietni, process katru reizi identisks, nekad nekādu baigo atkāpju nav bijis. Ko nekad nav baudījuši - aptieku, dzēšamo.

Vienu reizi siksnas bija zem aizmugures beņķa palīdušas hečbekam, pats izvilka, bet pukstēja, ka nākamreiz nelaidīs cauri.

 

Edited by versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , kicker teica:

Tad laikam neatceros pēdējo reizi ka būtu tik ļoti kratīts, nav ne lukturi bakstīti ne motortelpā, ne kas cits, tik cik zem mašīnas palienot pēta un baksta vai viss vietā, bet tā periodiski jau ir, kā kurš pieiet, viens kautko vairāk paskatīsies viens kautko mazāk.

Nu, autors aķi nostiprinājis kā pienākas kamēr mēs te muļķi dzenam? :D

Autors aķim pielīmēja leņķa dzelzi. Pieskrūvēs pirms pašas skates, lai pa bedrēm pirms skates nenokratās.

AKB neorģināls, un nav apakšējā kante pie kuras piekabināt neorģinālu stiprinājuma leņķdzelzi.

Lai biedriem būtu par ko paņirgt, pēc darba nofotogrāfēšu savu gara darbu un iemetīšu te bildi :)

 

PS., vienā servī ieteica apmest riņķī štropi uz pievilkt, esot pats tā gājis skati.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , matrixxxx teica:

vienā servī ieteica apmest riņķī štropi uz pievilkt, esot pats tā gājis skati.

Nu tas izklausās drošāk, nekā kaut kas pielīmēts, kuru bail skrūvēt klāt, lai nenokratās.

 

Šī kā reiz ir viena no tām lietām, kas kritiskā situācijā var būt gana dzīvībai izšķiroša. Nemaz ne tik reti pēc avārijas tie auto uz jumta atrodas...

Link to comment
Share on other sites

Tak pilnīgi vienalga kā tiek nostiprināts- ar stropi vai bikšu siksnu. Vienīgā prasība- jābūt nostiprinātam.

Link to comment
Share on other sites

Just now, ridao teica:

Tak pilnīgi vienalga kā tiek nostiprināts- ar stropi vai bikšu siksnu. Vienīgā prasība- jābūt nostiprinātam.

Nu, autors izvēlējies nostiprināt "uz skati", tā teikt, "izpildīt prasību uz papīra". Es par to, ka vērts izdarīt kārtīgi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Motociklam (ar blakusvāģi, AKB blakusvāģa bagāžniekā)  akumulatoru stiprināju ar dēļu stīpojamajām metāla lentām. Smuki 2 stīpas pāri, abas smuki pieskrūvē un i prasība izpildīta i drošība nodrošināta...

Link to comment
Share on other sites

var jau būt ka biedrs(i) neizprot lietas būtību - ja AKB izkritīs un ar + kontaktu pieskarsies pie - (jeb masas, jeb teju visas automašīnas korpusa/motortelpas metāla daļas, kapotu ieskaitot) jeb "saies uz īso" būs uguņi kas var beigties ar automašīnas aizdegšanos - kas brīdī, kad tā ir uz jumta, varētu būt visai apgrūtinoši

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Man ir trāpījies ka pašam pēc nelielas avārijas autiņš aizdegas, ļoti strauji tas notiekas, es vien vēl muti plātīju, mēģinot saprast, kā tad tā, ka pa kapotu dūmi nāk, kad blakussēdētājs jau mauca pēc dzēšamā aparāta, un labi ka tā, jo knapi knapi paguvām nodzēst pirms vēl bij kārtīgas ziepes sākušās. Un ir arī tā bijis ka avārija ar ap 200 km/h ātrumu starpību, mašīnas lupatās ka vien maģi var paņemt par atmiņu un nekas nedeg.

Link to comment
Share on other sites

Uz vāka nav sanācis auto likt, bet augstāk redzamajā manā izpildījumā, domājams, ka aķis nedabūs + un masu savienot.(arī līdz galam nepieskrūvēts).

Ir gan redzēts X3 Rīgā, pie kura gribēju piestāt un palīdzēt ar dzēšanu, BET, kkas uzprāga (laikam riepa),  nobijos, ka  nav gāzes balons, un aizbraucu tālāk (bija jau pavairāk am sastājušās).

Link to comment
Share on other sites

2019.09.3. , 19:21, VebKamera teica:

Ielas vāģim stikls līdz 100 EUR (????) maksā. Tauta runā pat par 50-70.

Man ir VW un stikls maksā 350 EUR,  un BMW maksā pie 800 EUR (šeit apdrošināsana vai remonts bez variantiem), remontēt lētāk, lietotu gan var atrast ap 200 EUR..

 

Edited by Zin...
Link to comment
Share on other sites

Fordam Mondeo ar visu darbu 70 eur ?

droši vien tāpēc, ka džeki bija norāvuši apsildāmajam stiklam vadus. Prasīja vai nebūs iebildumu, ja ieliks tādu stiklu, jo tas ir uz vietas, bet parasto jāpasūta.

Link to comment
Share on other sites

Jums te baigās problēmas ar spuldzīšu maiņu, būtu audi 80 ar gāzi, tādu problēmu nebūtu. ?

Personīgi, nebāžos pa korķi un neviens sīkumus neskata, skates izeju ar pirmo ar pāris vieniniekiem, neko daudz nedarot. (Pirms skates vienmēr pievelku roceni un gaismas noregulēju) Starp skatēm eļļas maiņa un remontdarbi, ja kas sāk grabēt.

P.S Motora panna laba lieta un aizmirstam vieniniekus par eļļas noplūdēm.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2019.09.5. , 09:37, Murlo teica:

droši vien tāpēc, ka džeki bija norāvuši apsildāmajam stiklam vadus.

Manam kāds arī to ir izdarījis - ērā pirms manā īpašumā ;( 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...