Athlons Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 2 minūtēm , _dunduks_ teica: Ja kaut kas pieder velstij, tad tas nenozīmē, ka izredzētie drīkst izmantot savām vajadzībām. šeit jau nav runa par "savām vajadzībām"... Kariņam jau neviens, vismaz pagaidām, nepārmet ka izmantojis tos lidojums "savām vajadzībām"... runa ir par oficiālām "valsts darīšanām"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica: Lai nokrāso visus pašvaldības auto neglīti brūnus Nevajag brūnus 😉. Vienkārši pašvaldībām jābraukā ar budžeta klases auto nevis speciālā konkursā nosakot līdz mm auto garumu un rektālās masāžas uzgaļa diametru vadītāja sēdeklim un audio sistēmas kanālu skaitu u.t.t. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Droši vien ka AirBaltiks ir bizness, kurš grib strādāt ar peļņu un uzturēt/izīrēt lidmašīnas ir izdevīgāk, nekā izdabāt ministriem un turēt kādu dīkstāvē (ja nu kādam ministram savajagas). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica: AirBaltiks ir bizness, kurš grib strādāt ar peļņu un uzturēt/izīrēt lidmašīnas ir izdevīgāk Loģika apmēram... ja kaimiņš sola par seksu ar sievu 50 eiro, tad izdevīgāk, lai viņa guļ ar kaimiņu... Nedomāju, ka tika domāts noņemt no reisa ļočeni, lai pārvietotu premjera dibuā, bet atrast risinājumu noteikti varētu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Nu ilgi jau tā vairs nebūs. Izskatās ka AirBaltiks taisās kotēties biržā. airBaltic prezidents un izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss😞 “2023. gads airBaltic bija ļoti veiksmīgs izaugsmes gads. Ar rekordlieliem ieņēmumiem vairāk nekā pusmiljarda eiro apmērā, augstāko peļņu uzņēmuma vēsturē, visu laiku lielāko EBITDAR rādītāju 159 miljonu eiro apmērā un citiem pozitīviem uzņēmējdarbības rādītājiem airBaltic ir pārspējusi pirms pandēmijas reģistrētos rezultātus.” “airBaltic 2024. gadu ir iesākusi pārliecinoši, un šobrīd mēs koncentrējamies uz to, lai turpinātu ceļu uz iespējamo akciju sākotnējo publisko piedāvājumu biržā. Mūsu pamatmērķi saglabājas nemainīgi – nodrošināt labāko savienojamību pasaulei ar Baltiju, kā arī būtiski uzlabot pasažieru apkalpošanas kvalitāti un sniegt nozīmīgu ieguldījumu ekonomikā,” piebilst Gauss. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 18 minūtēm , _dunduks_ teica: Ja kaut kas pieder velstij, tad tas nenozīmē, ka izredzētie drīkst izmantot savām vajadzībām. Tiešām, davaj bez demagoģijas. Par personīgām darīšanām runas nav! Uz Kanāriju salām atpūsties ar NBS lidmašīnu es nepiedāvāju doties. Visādi citādi - ja ļotaks stāv neizmantots, tad labāk ir izmantot savējo, nevis pirkt no citiem pakalpojumu. Piemēram, ja deg mežs un ir pieejams NBS helis - to izmantos. Nevis filozofēs, ka redz, VUGD vajag savu heli. Ja NBS helis būs ar tādu noslodzi, ka nekad nebūs pieejams, VUGD nopirks savu. Tāpat tos heļus izmanto, piemēram, steidzamai pacientu transportēšanai, orgānu transplantu transportēšanai, utt. Nav abruds, ka KMC mediķiem jāriskē ar dzīvību, pa mūsu ceļiem uz 200 parastā subārā braucot uz izsaukumu, ja vienā daļā gadījumu to varētu izdarīt ar dīkstāvē esošu heli? Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica: Droši vien ka AirBaltiks ir bizness, kurš grib strādāt ar peļņu un uzturēt/izīrēt lidmašīnas ir izdevīgāk Tad lai pārsaucas uz Pilna Servisa Avio Līzingu un beidz ciest zaudējumus neizdevīgajā pasažieru pārvadājumu sektorā! Briseles reisi tukši nav redzēti - pieprasījums ir. Izpārdos tās biļetes arī 2 dienas vai nedēļu pirms lidojuma. Bet 37 dienas pirms gan vajadzētu varēt ieplānot valdības vadītājam vietu. Pirms 12 minūtēm , Jurkins teica: jābraukā ar budžeta klases auto Nu nē, jābraukā ar auto, kas atbilst vajadzībām. Budžeta klases auto ir gan dacia duster, gan citroen ami, bet nesāksi tak teikt, ka abi viens otru aizvieto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 1 minūtes , versatile teica: Visādi citādi - ja ļotaks stāv neizmantots Bet vaitad viņas stāv neizmantotas? Tie izīrēšanas kontrakti ganjau tiek jau slēgti pus gadu uz priekšu. Plus lidmašīna varbūt ir, bet piloti/apkalpe visu dienu mājās nesēž un negaida, ja nu kādam ministram kautkur jālido. Pirms 4 minūtēm , versatile teica: Tad lai pārsaucas uz Pilna Servisa Avio Līzingu un beidz ciest zaudējumus neizdevīgajā pasažieru pārvadājumu sektorā! Tak rekordpeļnas pēdējos 2 gadus, kur zaudējumi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica: bet piloti/apkalpe visu dienu mājās nesēž un negaida Kāpēc lai sēdētu mājās, nevis būtu darbā? Ir tāds termins - dežūra. Ir pat mājas dežūra, kur saņem nelielu, bet garantētu summu par to, ka, ja kkas notiek, noteiktā laikā ierodies darba vietā, gatavs pildīt pienākumus. Ja nekas nenotiek, saņem summu un viss. Labots Aprīlis 11 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Nu tu tak teici, ka lidmašinas stāv. Apšaubu ka arī piloti tādā gadījumā ir pieejami (ja nu savajagas kādu spec reisu). Nu kā Ryanairam visulaiku nākas atcelt lidojumus, jo nav pilotu. Ja jau Airbaltikam būtu izdevīgi turēt kādu liķeni priekš valdības, tad ganjau arī tā darītu. Acīmredzot ka nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 19 minūtēm , Jurkins teica: budžeta klases auto nevis speciālā konkursā nosakot līdz mm auto garumu un rektālās masāžas uzgaļa diametru vadītāja sēdeklim un audio sistēmas kanālu skaitu u.t.t. Piemēru studijā (20 gadus veci nederēs). Iepirkumi tagad visi publiski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica: Nu kā Ryanairam visulaiku nākas atcelt lidojumus, jo nav pilotu. Ryanairam nav brīvu pilotu. Pilots nevar lidot gan NBS, gan Ryanair. NBS piloti darba savus pienākumus, kādi jādara, kad nelido. Bet, ja vajag, noteikti ir iespēja lidot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 8 minūtēm , versatile teica: Nu nē, jābraukā ar auto, kas atbilst vajadzībām. Ok. Tu izteicies precīzāk. Bet doma tieši tāda. Un vajadzības nav pēc premium klases džыpa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Pirms 2 minūtēm , superKrona teica: Piemēru studijā (20 gadus veci nederēs). Iepirkumi tagad visi publiski. https://beztabu.tv3.lv/nejedzibas/eksperts-jelgavas-auto-iepirkuma-apzinati-izvelets-volvo/ Citēt Šīm automašīnām nosprausts specifiks garums, kam kvalificējas tikai divi spēkrati- VW Passat un Volvo S60. Labots Aprīlis 11 - versatile 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 1 minūtes , superKrona teica: Iepirkumi tagad visi publiski. Man patīk ar epitetiem pārspīlēt. Bet reku atbildēju: Pirms 1 minūtes , Jurkins teica: Un vajadzības nav pēc premium klases džыpa Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) @versatile atkal grib jaukt uzņēmuma intereses ar valsts, visu vienā katlā. Ja NBS vizinātu ministrus, tad tas ir cits jautājums. Bet savādāk, kapēc lai AirBaltiks vizinātu ministrus lētāk kā konkurenti? Ja vajag spec reisu, tad lai maksā tāpat kā visi citi. Ja vajag rezervētas vietas, tad lai maksā par to attiecīgi (kas arī nebūs lēti). Kapēc lai viņi vispār piedāvātu tādu opciju, ja tas neatbilst viņu biznesa modelim? Labots Aprīlis 11 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
superKrona Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 6 minūtēm , Jurkins teica: Man patīk ar epitetiem pārspīlēt. Bet reku atbildēju: Nu līgumu tāpat slēgt ir pretlikumīgi, sarakstīt "kļūdas pēc" jau var dajebko. Nepieciešami 3 piedāvājumi. Tas pats Kulbergs var to Jelgavu uzvilkt uz mieta. Pie kam visiem komisijas locekļiem vismaz administratīvais sods automātā par tādu pārkāpumu. Īsāk sakot, pašiem vien līdzi jāseko - šajā gadījumā autotirgotājiem, ja tā nenotiek, tad visi vienojušies kartelī. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 1 minūtes , superKrona teica: var to Jelgavu uzvilkt uz mieta bet stāsts jau par to, ka problēma pašos cilvēkos! Kamēr jelgavniekiem gribēsies drosmi paostīt, timēr viss, ko var darīt, ir sarežģīt iepirkuma procedūru. Un beigās, tur, kur ir reāla vajadzība pēc konkrēta produkta. Es te kaut kad jau biju aprakstījis, kā izskatītos iepirkums, teiksim, foto objektīvam. Pēc 2 gadiem dabū kko pilnīgi citu, kas neder tam, kam vajadzēja - bet likumiski viss kārtībā. Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica: Bet savādāk, kapēc lai AirBaltiks vizinātu ministrus lētāk kā konkurenti? Ja vajag spec reisu, tad lai maksā tāpat kā visi citi. Ja vajag rezervētas vietas, tad lai maksā par to attiecīgi (kas arī nebūs lēti). Kapēc lai viņi vispār piedāvātu tādu opciju, ja tas neatbilst viņu biznesa modelim? Jo tas atbilst īpašnieka vajadzībām. Īpašnieka - nodokļu maksātāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Gan jau tas nebūtu demokrātiski, bet vispār dienesta mašīnu iegādē pēcpušu pārvadāšanai norādīt kaut kādus zirgspēkus, garumu un tamlīdzīgi... nu tur problēma jau ir pašā sistēmā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Pirms 6 minūtēm , versatile teica: Jo tas atbilst īpašnieka vajadzībām. Īpašnieka - nodokļu maksātāju. Šodien pieder, rīt vairs nē. Tas ka valsts īpašnieks (uz šo brīdi) nenozīmē ka tapēc jāčakarē uzņēmums. Tak pats Baltiks saka ka virzās publiskā piedāvājuma virzienā. Priekškam viņiem kautkādus spec izņēmuma gadījumus valdībai? Lai pabojātu peļņas rādītājus? Pietam, kur teikts ka AirBaltikam tie spec reizsi izmaksātu lētāk? Vai vispār ir iespējami ar esošo avioparku/personālu? Labots Aprīlis 11 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 https://www.tarragonaircraft.com/ tarragon aircraft Šiem finansiālu dotāciju un varbūt var uzražot 5-10 vietīgu Taragonu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica: Šodien pieder, rīt vairs nē. Tas nozīmē - kamēr strādā ar zaudējumiem, tikmēr pieder valstij, kad sāk pelnīt, tad nekavējoties jāprivatizē. Modernās ekonomikas stūrakmens - zaudējumus nacionalizēt, peļņu privatizēt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica: Tas ka valsts īpašnieks (uz šo brīdi) nenozīmē ka tapēc jāčakarē uzņēmums Kas čakarē uzņēmumu? Valdība maksā par biļetēm. Pats boltiks regulāri pārizpārdod lidojumus un menedžē. Aviācijā tā nav nekāda čakarēšana. Es nerunāju par specreisiem. Es piedāvāju norezervēt tipiskajos ierēdņu reisos nelielu skaitu sēdvietu, kuras laist tirgošanā vēlāk, kā pārējās. Tad varbūt specreisus mazāk vajadzētu. Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica: Tak pats Baltiks saka ka virzās publiskā piedāvājuma virzienā aha, 100 gadus boltikam to vajag. Neticu šim. Nevarēs Gauss pirkt etronus, ja būs publiska kompānija. Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica: peļņas rādītājus pārsvarā jau zaudējumu rādītājus - tīri precizitātei, ne lai ko pārmestu (aviācija sarežģīta lieta). Labots Aprīlis 11 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 1 minūtes , versatile teica: Kas čakarē uzņēmumu? Valdība maksā par biļetēm. Tak Kariņš teica, ka nelido Baltiks tur kur vajag un kad vajag. Ja no rīta jābūt Madridē un vakarā Briselē, tad nekāds Baltiks tur nepalīdzēs. Pirms 4 minūtēm , Jurkins teica: Tas nozīmē - kamēr strādā ar zaudējumiem, tikmēr pieder valstij, kad sāk pelnīt, tad nekavējoties jāprivatizē. Nu tā jau nav privatizācija. Valsts jau var paturēt akcijas arī ja viņas kotējas biržā. Vai pārdot, ja cena laba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Kariņš vienkārši ir liels savā garā, pašapzinīgs un prastā sadzīviskām muļķībām uzmanību nepievērš. Pie tam varbūt pat nedaudz izjūt sevi kā labo glābēju. Pie tam viņma ir nenoliedzams talants izskatīties kompetentam un iederīgam Visādos augstos saietos. Medaļai varētu būt arī otra puse, ka vēl viens no viņa talantiem varētu būjt veikla atbildības un lēmumu pieņemšanas menedzēšana prom no sevis, pienākumu un atbildības deleģēšana. Varētu būīt, ka Eiropas kolēģi šo handsome guy labi saprot, arī to, ka pamatā tur varbūt reizēm nekā tāda, kompetenta un atbildīga nemaz nav. Te sāaks teirijas un muldēšana, bet var būt, ka radās nemiers, ka šo foršo pusi var ievēlēt TĀDĀ AMATĀ, kapēc tam nezinās ko darīt. Tade nnu vietējiem, establišmentu apkalp[ojošiem garņiem ieteica tās lidmašīnas nolīgt labi biezi. Ikrus, šampanieti, piemīlīgas stjuartes un smukus zēnus nemaz nevajadzēja, viss izskatījās samērīgi un pieņemami. Un pelnīti! Mūza laikam atnākusi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Viņš arī izskatijās viens no retajiem, kuram patika intervijas TV. Vēl pirms pāris dienām redzēju iekš UK Channel 4 ziņām, stāstot kas notika NATO sanāksmē. Citiem laikam tādām muļķībām nebij laika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 28 minūtēm , AndrisBB teica: Tak Kariņš teica Un VK teica, ka Kariņš, em, daiļstāstīja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Nu, bet cilvēkam sanāk smuki! Kāpēc nesniegt interviju! Pie tam, nav jau tā, ka liela daļa no tām nebūtu tiešām labas un nesaturētu tiešām vērtīgu saturu medija patērētājiem. Vai visas?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 4 minūtēm , versatile teica: Un VK teica, ka Kariņš, em, daiļstāstīja. Jep, un nonākam pie tevis paša argumenta par objektīviem. Kur ievērojot visus VK birokrātu noteikumus, beigās tiek nopirkts ne tas ko vajadzēja, un ne tad kad vajadzēja. Droši vien ka varēja daļā gadījumu aizlidot lētāk ar regulāro reizi, tikai tas ka nonāktu tai Madridē 3 stundas vēlāk un neviens tevi tur vairs negaidītu. Nauda tiktu iztērēta 'pēc noteikumiem', bet rezulāts būtu nekāds. Pietam tur tiek iztirzāti 200k divu gadu periodā. Kārtējā matu skaldīšana, kuru varēja arī mierīgi atrisināt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Pirms 39 minūtēm , AndrisBB teica: Vai pārdot, ja cena laba Jā, nu, atkarīgs kurā biržā kotēsies. Virši iegāja vietējā. Ok. Nopirka būtisku daļu Skultes terminālī - cena nepakustējās. Ne uz augšu, ne uz leju. Skultes termināli noraka - cena būtiski nepakustējās. Nav tirgum apjoma - attiecīgi, nav jēgas. Kur es AB gadījumā redzu IPO jēgu, ir klusa paketes nopirkšana starp vairākiem uzņēmumiem/uzņēmējiem. Bez lieka trokšņa un uzmanības. Izlaidīs IPO, cena pakritīs uz leju, un pamazām, pamazītēm... IPO ir jēga 2 gadījumos - viens prosta pārdot, otrs pacelt piķi, lai var augt/kļūt efektīvāks. Vot pastāstiet, cik piķi vajag airboltikam, lai būtiski paaugtos? Flote svaiga jau ir. Flote unificēta jau ir. Jaunas bāzes? Jauni maršruti? Vēl lidmašīnas? Miljards? Divi? Kā pelnīs - ar maksas tualeti lidojumā? uz fikso paskatoties US aviolīniju cenas, nu nav nekāda rožainā bilde. Es pat neteiktu, ka kopējā tendence ir augšupejoša, uz vietas mīņājas. Oj, pat nepamanīju, ka grafiks procentos, ne dolāros viss uz leju. Protams, tas ir USA, bet izaicinājumi līdzīgi. Cik akcionāru no AB noleks, pie kārtējās naudas injekcijas vajadzības? Būs jātaisa jauna akciju emisija, kas nu nav tā, ka esošajiem akcionāriem baisi patiks. IPO būtu jēga, ja plānotu jaunu biznesa virzienu, kas ar core biznesu mazāk saistīts. Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica: Kārtējā matu skaldīšana, kuru varēja arī mierīgi atrisināt A es ta par ko. Varēja iziet, pateikt godīgi - lidojām, vajadzēja. Ja vajadzēs, lidosim vēl. Paldies par uzmanību. Tā vietā sapinās, aptaisījās un gatavs. Pat sūkāns attapies, ka re, te nu var sist gulošam, nav rusiņš jāķer. Labots Aprīlis 11 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mielestapa Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Lasīju, ka K.Kariņa lidojumi izmaksājuši ap 613 830 eiro. Pilnīgs bezsaimnieciskums, ņemot vērā to, ka mūsu kaimiņvalstī Krievijā labā stāvoklī esošu lidmašīnu AN-2 "Kukuruzņiks" var nopirkt par aptuveni 40 000 eiro ar visu rezerves motoru. Kāpēc nevarēja Kariņam iegādāt "Kukuruzņiku", lai puiškāns lido pats, kad un kur vēlas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Just now, Mielestapa teica: Kukuruzņiku Lido līdz 800km, bet Just now, Mielestapa teica: mūsu kaimiņvalstī Krievijā mordoru par kaimiņvalsti tikai vatņiki sauc! Un vēl ar lielo burtu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 54 minūtēm , versatile teica: Vot pastāstiet, cik piķi vajag airboltikam, lai būtiski paaugtos? Flote svaiga jau ir. Flote unificēta jau ir. Jaunas bāzes? Jauni maršruti? Vēl lidmašīnas? Miljards? Nav jau teikts ka obligāti kautkur jāaug vai ka nevar kotēties kur citur, kautvai Amsterdamā. Ja uzņēmums strādā ar peļņu, maksā dividendes, kapēc lai nebūtu intereses no ierindas pircējiem, kautvai tiem pašiem pensiju fondiem? Nu ja tie amerikāņi neko nepelna, tad jau arī cena nekur nekust. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica: Ja uzņēmums strādā ar peļņu, maksā dividendes kāpēc daļa kādam ir jāpārdod? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Tas ka Delta neko nepelna, nenozīmē ka citi to nevar. Pirms 4 minūtēm , Jurkins teica: kāpēc daļa kādam ir jāpārdod? Pārdod kautvai tiem pašiem pensiju fondiem. Savādāk tāpat visi pensiju fondi aiziet uz US, UK vai NL kompāniju akcijām. Labots Aprīlis 11 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Ja Tev ir uzņēmums, kas strādā ar peļņu, tad kāda velna pēc dalīt to peļņu ar kaut kādiem pensiju fondiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Valstij? Lai nav bezgalīgā kņada ap to ka neizmanto Baltika pakalpojumus, ka liek savējos 'siltās vietās' pēc politiskās piedrības utt. Nu klasiskā dogma, ka valstij ar biznesu nav jānodarbojas. Labots Aprīlis 11 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 13 minūtēm , Jurkins teica: Ja Tev ir uzņēmums, kas strādā ar peļņu, tad kāda velna pēc dalīt to peļņu ar kaut kādiem pensiju fondiem? Ja jūti, ka bizness tūlīt strauji mainīsies, un vajag piķi investīcijām, piemēram. Ir iemesli, kāpēc to darīt. Airboltikam tādus neredzu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pirms 18 minūtēm , versatile teica: vajag piķi investīcijām, piemēram Nu jā! Tur, protams, ir dofiga nianšu, bet, ja esi pārliecināts, tad ir noteikti citi varianti, kā dabūt finanses. Bet par to dogmu - tad jāpārdod ir viss nevis daļa. Jo agri vai vēlu atnāks kažokzvērs brīdis, kad privātie valsti piesipīs. Bet figņa par to Airboltiku. Tur vēl sūtu būs pārpārēm. Bet tagadējie sūti ir nevis ar Kariņa iztērēto piķi ( kā uzskata dzīves apdalītie soctīklos) bet ar situāciju, ka tā mierīgi var darīt ilgi un laimīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 Pļec, jāpierakstās pie ģimenes ārsta, Jurkins jau otro dienu sakarīgi runā - nav labi. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 11 Share Aprīlis 11 (labots) Pirms 32 minūtēm , versatile teica: Airboltikam tādus neredzu. Pārāk sīkas ambīcijas. Kapēc AirBaltiks nevarētu izplesties un pārņemt Polijas, Skandināvijas, Vācijas tirgu. Izaugsmes iespējas var teikt bezgalīgas. (Visu, kur operē visādi Norwegian, Ryanair, EasyJet utt) Polijas tirgus vien vismaz 20 reizes lielāks. Labots Aprīlis 11 - AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts