Jump to content

Auto sagatavošana ceļojumam + apdrošināšana + iespējamās ķibeles.


askepott
 Share

Recommended Posts

itanium
1 stundu atpakaļ, osscar said:

Eļļa protams var pazust - man jaunam busam  pa bāni stiepjot max cik viņš iet - kādi 160kmh ar 1.9 dīzeli - eļļu līdz lv no  Beļģijas arī litru apēda. Tāpat zinu čomam sāka eļļa tecēt no blīvslēgiem pēc max . stiepiena pa bāni - iekš LV motors nedabū tādu ilgtermiņa slodzi...Tas pats par automāt kārbām - zinu vairākus auto dzinējus - kuri uz bāņa automātus uzcepuši...

Un nevienam no jums nepietika prāta nedzīt savus mazmotorus ilgtermiņā uz MAX apgriezieniem? :D 

 

8 hours ago, ArnisR said:

Čalim 27 gadi. Ko viņš nevarēs? Visu varēs.

Pēkšņi pats no sevis ceļojuma laikā kļūs par tehniski orientētu cilvēku?

Braukt, protams, var. Visticamāk, jau nekas arī nenotiks. Te tik biedri saka, ka notikt var un, ja notiks, tad bez tehniskām zināšanām jārēķinās ar visai lielu € žūksni, jo apčakarēt nezinošu ārzemnieku, visticamāk, mēģinās lielākā daļa tā gala servisu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

buss bija vēl ar garantiju - kādi 30k nobraukums - , kapēc nebraukt  ? vilkties ar 110  pa bāni? Normāli tika stiepts, auto jau domāts braukšanai - nebijau redlainā tahometrs...normāli stiepu.

Link to comment
Share on other sites

Pats taisos šovasar aizšaut uz Bulgārijas zelta smiltīm ar savu auto, šo salasoties, sāku jau tagat nervozēt :hang3:

Link to comment
Share on other sites

itanium
2 minutes ago, osscar said:

kapēc nebraukt  ?

Tak pats uz to atbildēji savā iepriekšējā komentārā...

Es vēl saprastu, ja visi uz bāņa brauktu uz tiem 160+ un tu uz tiem pašiem 110 traucētu satiksmei, bet tā nav.

Link to comment
Share on other sites

es uszkatu, ka auto ir braukšnai  nevis lais skatītos un tīksminātos vai visu laiku baidītos,ka tik nesalūzt ...dīleris arī teica, ka pie tādas slodzes eļļas patēriņš ir ok.  Var jau protams braukt lēnāk....

 

Link to comment
Share on other sites

itanium
1 minute ago, osscar said:

Var jau protams braukt lēnāk....

Autor, ar savu mazauto šo ņem vērā! Gan nomaini "Var" uz "Vajag"!

Link to comment
Share on other sites

Freezum
1 stundu atpakaļ, itanium said:

Un nevienam no jums nepietika prāta nedzīt savus mazmotorus ilgtermiņā uz MAX apgriezieniem? :D 

 

Pēkšņi pats no sevis ceļojuma laikā kļūs par tehniski orientētu cilvēku?

Braukt, protams, var. Visticamāk, jau nekas arī nenotiks. Te tik biedri saka, ka notikt var un, ja notiks, tad bez tehniskām zināšanām jārēķinās ar visai lielu € žūksni, jo apčakarēt nezinošu ārzemnieku, visticamāk, mēģinās lielākā daļa tā gala servisu.

 

 

Pat ja tu esi ar tehn. iemainjaam un ar auto uz "tu", nav nekaadu garantiju, ka tevi tur neapsnauks. vienkārši pateiks: "Remonts maksaas 200 eur" un nekur tu neliksies, kaut taads pats remonts vietejiem maksaas kapeikas.

 

Labaakais ko var izdarit, peec max paarbaudiit Latvija/ Ja esi no Ogres pusses, varu ieteikt meistaru.

Labots - Freezum
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gestapo
1 hour ago, abi said:

Pats taisos šovasar aizšaut uz Bulgārijas zelta smiltīm ar savu auto

 

Patīk 4k km pie stūres bakstīties? Pērn biju, lidmašīnas biļete 250 eiro turp un atpakaļ. Ceļā 2.5h uz vienu galu. Nēnu katram jau savs. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Freezum
12 minutes ago, drunk_lizard said:

brauc vien uz savu baltkrieviju un nenervozee...

 

tiesji taapeec vaacijaa busam pats arii pusass gultni mainiiju :>

tas bija veel rietumvaacu laikaa, iebraucu servisaa, prasu vai var nomainiit - jaa, var. prasu was kosted? 35dm gultnis un 110dm.stundaa darbs. prasu, cik ilgi prognozeejas - 2,5-3 stundas. nopirku tikai gultni. cilveeki, kuri atceras melno valuutas tirgu krievu laikos, sapratiis, ka 350dm ne tikai uz celja nemeetaajaas, bet bija milziiga summa :>

 

 

Labi, ka vel paardeva detalju. Kad es gribeeju nopirkt tikai termostaatu Belgijaa, peeksni izraadijas, ka detaljas nav uz vietas kaut 5 min atpakalj garanteja, ka salabos divas stundas laikaa.

 

 

Just now, rodrigez said:

guļammaisus paņemt

degvielas rezerves kanniņu

 

 

Un kasti ar "Moskovskaya" vai "Latvijas Balzaams" degviinu, ;)  vieteejaas valuutas vietaa.

Link to comment
Share on other sites

itanium
33 minutes ago, Freezum said:

Pat ja tu esi ar tehn. iemainjaam un ar auto uz "tu", nav nekaadu garantiju, ka tevi tur neapsnauks. vienkārši pateiks: "Remonts maksaas 200 eur" un nekur tu neliksies, kaut taads pats remonts vietejiem maksaas kapeikas.

 

Mums tik Polijā sanāca noplīst un tur tieši tehniskās zināšanas (ne manas) palīdzēja, lai mūs neapkrāptu. Kaut ar evakuatoru aizvilkt līdz nākamajam tuvākajam servisam vairs mūsdienās nemaksā tik daudz. Mūs no bāņa līdz servisam, kas atradās ~40 km attālumā, ja nemaldos, aizveda pa ~50 EUR.

 

Link to comment
Share on other sites

On 3/22/2017 at 9:47 PM, Net said:

Bija vinjam Vojadžeris

 

Diagnoze.

Link to comment
Share on other sites

itanium
27 minutes ago, Gestapo said:

Ceļā 2.5h uz vienu galu.

Gan jau pa ceļam arī kaut ko grib apskatīt!

1 minute ago, Racer said:

Diagnoze.

Kāda? :D Mēs ar lielāko daļu no braucieniem veicām ar 1994. gada Grandiņu (benzīns/gāze, AWD).

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Nu nezinu. Pēc manām domām mazauto var salīdzināt ar peli. Īss dzīves ilgums. Lauvai lielāks resurss. :) Visi tie mazauto ir uztaisīti tā, lai gandrīz ne no kā izspiestu kaut ko. Motors ikdienā visu laiku uz kādiem 70% strādā. Lielākiem auto ar lielākiem motoriem, tomēr ikdienā tā slodze ir daudz mazāka. Var jau būt, ka tas kolts izturēs intensīvu monotonu slodzi. Lai vicas.  

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, itanium said:

Kāda? :D Mēs ar lielāko daļu no braucieniem veicām ar 1994. gada Grandiņu (benzīns/gāze, AWD).

ok, man vienkārši bēdīga pieredze. 2x biju aizņēmies Vojagerus un abas reizes kaut kas noplīsa. Auto jau super, viss ir labi un ērti. bet man kaut kāds subjektīvs нервный тик, kad dzirdu par Vojageriem un garāku gabalu. :D

 

P.S. Skaidrs, ka ar mazlitrāžas mugursomu ar nav aršana uz tāliem gabaliem.

Link to comment
Share on other sites

...te es pa starpu...Nezinu, kas jums tur Polijā - ja kaut kas tad tur draud uzmetieni. Īstenībā man čomi, kas nodarbojas ar auto remontiem, šad tad detaļas no poļiem velk iekšā, tā pat arī servisa pakalpojumi tur ir lētāki kā šeit. Pat auto pārbūves kantori tur ir izdevīgāki. Gadās kādi "krāni", kuri gatavi uzmest un saklārēt sazin ko... Pie mums tādu arī netrūkst. Par spuldzītēm un citu rez. daļām, tak tās var nopirkt gandrīz vai katrā benzīntankā, tāpēc nav jāņem spainis ar spuldzēm līdz...

Par riepām. Pagājušo vasaru braucām uz Horvātiju, bija piedzīvojums ar mūsu C6 audi priekšējo riteni, kurš nolaida gaisu, secinājām, ka riepai ventilis (gumijotā daļa) izbeidzies. Labi, ka netālu ~ 2km no ciema... Kā jau gandrīz katrā ciemā ir savs vietējais auto remontētājs, vietējie norādīja, kur doties. Izstāstījām kas un kā, čalis pats aizbrauca līdz auto, noskrūvēja riteni nomainija ventiļa gumiju (riepa bija jāmontē nost un jābalancē) un uzskrūvēja atpakaļ. Par to visu paprasīja 5eur, mēs vēl uzmetām 5čuku - čalis priecīgs 

Par Beļģiem = ar izņēmumiem gatavie čigāni un knauzeri....

 

Labots - DeEK
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Gestapo said:

Pērn biju, lidmašīnas biļete 250 eiro turp un atpakaļ. Ceļā 2.5h uz vienu galu.

 

Nu kaut vai tāpēc ka 4 cilvēkiem ar lidmašīnu tas būs avio 1000EUR + 2x30 EUR taxi + transporta izdevumi šoferis-gids uz vietas teiksim 300-500 EUR Kopā 1500EUR gan jau ka sanāks. Nīkšana lidostā, bagāžas svara ierobežojumi utt., stingra piesaiste pie izlidošanas un paša ceļojuma laika, nav ar to ļoteni arī nemaz tik saulaini viss.

 

Vai 5000-6000 km pa 10L/gāzes uz 100 km - nu 250-300 EUR un dzīvojam zaļi pa ietaupītajiem 1200 EUR. Nu OK, 2 šoferi būs nomocījušies, bet startēsim jau iepriekš izgulējušies no Minskas un tur būs atlicis jau vien 1600 km ko maukt. Ja gadā brauc 2-3x tad summiņa labi salecas, bet nu katram savs. Ja būtu bez ģimenes, atbildības, bagāžas un citiem pienākumiem, ar lidotu ar lidmašīnu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Par Coltu - īstenībā jo vienkāršāks auto, jo mazāk problēmu. Ja auto ir labi kopts, tad mizo droši! Ieteikums - pievērst uzmanību dzinēja siksnu spriegotājruļļiem un vispār gultņotajām detaļām. Ja nav nekas mainīts 250tk, tad jāčeko, vai kaut kas "negaudo" vai negrab. Pārējais po. Un nu jā, ja jau auto rij eļļu kā divtaktnieks vai dzinējam šāles grab, tad ar tādu varbūt labāk nebraukt kaut kur pārāk tālu :D

Mani ieteikumi - ceļojuma/ veselības apdrošināšana, ja iespējams uztaisīt KASKO. Un jā ,UZMANĪBU, par nummuriem, tos labāk piekniedējam!!! Braucot uz Bulgāriju, tur ir mānija tos fenderēt... 

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, abi said:

250-300 EUR un dzīvojam zaļi pa ietaupītajiem 1200 EUR. Nu OK, 2 šoferi būs nomocījušies

Piekrītu. Esmu braucis slēpot abejādi - gan ar auto no LV, gan lidojis un īrējis auto. Savi plusi, savi mīnusi. Pēdējo reizi, kad braucu ar auto, piestājām nakšņot, jo nonstopā dragāt 1,8k km ir kruta, bet nav baigi droši, jo uz beigām jau ir reāls autopilots un nākamā diena cūkām. Bet nu lētāk ir krietni.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

es vēl  parasti uzmetu kasti uz jumta, jo pa ceļam parasti tiek arī pašopingots  normāli.....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Autors neapskata izīrēt svaigāku auto, lielāku, ērtāku ? Kopējais ceļojuma iespaids var būt daudzlabāks nekā ar paralizētām kājām un nomocītu mazmotoru :D

  • Patīk 3
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
6 hours ago, drunk_lizard said:

tiesji taapeec vaacijaa busam pats arii pusass gultni mainiiju :>

ar meiseli un āmura palīdzību?

Link to comment
Share on other sites

Rietumvalstu tūristi brauc ar treileriem. Tā vēl uz viesnīcu var ietaupīt.

Link to comment
Share on other sites

Topika autors, šķiet, jau ir notinies :D, bet dažas lietas pakomentēšu.

 

8 hours ago, itanium said:

mazmotorus ilgtermiņā uz MAX apgriezieniem? :D 

Pirmkārt, DE bāņu pa ceļam uz Albāniju naff. Un arī DE uz >50% bāņu ir ierobežojumi. PL max ātrums laikam ir 140 km/h.
Otrkārt, MAX apgriezienus uz bāņa var dabūt tikai tad, ja ir īpaša blīve starp stūri un sēdekli, kas zāģē priekšpēdējā robā, cenšoties izspiest lieku zirgspēku. Redlainā iekšdedzes dzinēja jauda vispār nav maksimālā.
Treškārt, esmu braucis ar līdzīgas klases auto un tāda pat tilpuma motoru – Honda Jazz. DE uz bāņa pedālis grīdā (~165 km/h) – ~3800 rpm. Redlains sākas virs 6000 rpm.

 

8 hours ago, itanium said:

Pēkšņi pats no sevis ceļojuma laikā kļūs par tehniski orientētu cilvēku?

Braukt, protams, var. Visticamāk, jau nekas arī nenotiks. Te tik biedri saka, ka notikt var un, ja notiks, tad bez tehniskām zināšanām jārēķinās ar visai lielu € žūksni, jo apčakarēt nezinošu ārzemnieku, visticamāk, mēģinās lielākā daļa tā gala servisu.


Mana pieredze ir tāda, ka tur cilvēki ir normālāki nekā šeit. Var, protams, nepaveikties, bet nevajag baidīt, ka tur to vien gaida kā no bepalīdzībā nonākuša cilvēka  7 ādas nodīrāt.

 

5 hours ago, Racer said:

P.S. Skaidrs, ka ar mazlitrāžas mugursomu ar nav aršana uz tāliem gabaliem.

 

9 hours ago, osscar said:

Vietas jau nav tajā mazmašīnā.

 

2 hours ago, Kaspars12 said:

Kopējais ceļojuma iespaids var būt daudzlabāks nekā ar paralizētām kājām un nomocītu mazmotoru :D

 

Nezinu, ar kādām mugursomām esat braukuši, bet tās pašas klases Jazz ir visnotaļ ērts. Ja brauc divatā, tad šāda tipa vienapjoma auto var bezmaz govi iebāzt. Vairāk nekā vidējās klases sedanā. Mums bija bērns, ledusskapis, espresso kafijas automāts, lielais čemodāns + vēl 101 lieta. Vieta gan beigās pietrūka Itālijā – nevarēja kā Vojadžerī iemest padsmit kastes ar Lambrusco un Prosecco :D

 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Esmu vienreiz ar Civicu braucis. Nenovēlu nevienam, bet tas, protams, subjektīvi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

www.MistersPimpausis.lv
15 minutes ago, ArnisR said:

Topika autors, šķiet, jau ir notinies :D, bet dažas lietas pakomentēšu.

 

Pirmkārt, DE bāņu pa ceļam uz Albāniju naff. Un arī DE uz >50% bāņu ir ierobežojumi. PL max ātrums laikam ir 140 km/h.
Otrkārt, MAX apgriezienus uz bāņa var dabūt tikai tad, ja ir īpaša blīve starp stūri un sēdekli, kas zāģē priekšpēdējā robā, cenšoties izspiest lieku zirgspēku. Redlainā iekšdedzes dzinēja jauda vispār nav maksimālā.
Treškārt, esmu braucis ar līdzīgas klases auto un tāda pat tilpuma motoru – Honda Jazz. DE uz bāņa pedālis grīdā (~165 km/h) – ~3800 rpm. Redlains sākas virs 6000 rpm.

 


Mana pieredze ir tāda, ka tur cilvēki ir normālāki nekā šeit. Var, protams, nepaveikties, bet nevajag baidīt, ka tur to vien gaida kā no bepalīdzībā nonākuša cilvēka  7 ādas nodīrāt.

 

 

 

 

Nezinu, ar kādām mugursomām esat braukuši, bet tās pašas klases Jazz ir visnotaļ ērts. Ja brauc divatā, tad šāda tipa vienapjoma auto var bezmaz govi iebāzt. Vairāk nekā vidējās klases sedanā. Mums bija bērns, ledusskapis, espresso kafijas automāts, lielais čemodāns + vēl 101 lieta. Vieta gan beigās pietrūka Itālijā – nevarēja kā Vojadžerī iemest padsmit kastes ar Lambrusco un Prosecco :D

 

 

 

Nu man jazz isti atrak par 130km/h negrib braukt, nu labi braukt jau var... bet ir Mega bailigi un paterins shim aiziet tad vienkārši debesiis :D

max kas no vina izspiests kkadi 170km/h uz banja no kalna lejaa, bet tad likas ka tas auto tulit aizies kkur pa pieskari, pielaist bikses var ja grib ar mazauto laist uz tiem atrumiem ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pieredzē uz Hrvatsku braucot, - studijā paziņu škoda oktāvija ~2007.g.

Pirms brauciena viss pārbaudīts, sačinīts.

Polija, netālu no Wroclawas ar kaut kādu herņu pārdur riepu sānā tā, ka nevar salāpīt. Paveicās, ka 100m no spota atradām autoservisu, pa ruski mazdruski, pa engliš ķuķķuķ, un tikām pie lietotas riepas ar maiņu un balansēšanu pa 10Euro. Nebija nekāda firminiece, bet atlikums ap 4-5mm vēl bija, tā kā atdeva tik pat kā pa velti ar visu darbu.

 

Austrija, kaut kāds nezināms ciemats 1x1km2 - nolūza pusass vai kaut kāds cits tur stienis pie riteņa, neatceros. Tajā pašā 1x1km2 ģerevņā VW dīleru serviss. Detaļa nav uz vietas, jāgaida 2 dienas, 300Euro shujam... Pāris stundu vietējās spiegošanas laikā atradām kaut kādu čalu, kas dzīvo vēl lielākā ģerevņā kādi 7km tālāk ar savu pašmāju servisu. Aizvilka auto, 1h laikā piemeklēja no krājumiem derīgu detaļu, sastellēja, izbrauca, lai pārbaudītu ka viss ok, paprasīja kādus 60-70Euro par visu. Zelta cilvēku trāpījās atrast, atstājām balzāmu kā suvenīru un metām tālāk. (Detaļai vēl tagad pēc ~2-3g nekas nav noticis)

 

Tālākais līdz Horvātijas vidum un atpakaļ uz LV bez starpgadījumiem. 

 

Tā kā nekad neko nevar zināt, var paveikties ar visu un var nepaveikties ar neko.

 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, www.MistersPimpausis.lv said:

 

Nu man jazz isti atrak par 130km/h negrib braukt, nu labi braukt jau var... bet ir Mega bailigi un paterins shim aiziet tad vienkārši debesiis :D

max kas no vina izspiests kkadi 170km/h uz banja no kalna lejaa, bet tad likas ka tas auto tulit aizies kkur pa pieskari, pielaist bikses var ja grib ar mazauto laist uz tiem atrumiem ;)

 

 

Jā, pie liela ātruma viņš nav omulīgs ;) Pie ~160 km/h logu slotiņas sāka nepatīkami vibrēt:) Bet es vairāk par to, ka pat ar pedāli grīdā līdz motora redlainam tur tālu. Jazzam patēriņu arī pretvējš var nevāji uzdzīt. Braucot +/-100 km/h ~līdz Lietuvas vidum bija spēcīgs pretvējš. Patēriņš saskrēja gandrīz 7 l, pie normālajiem 5 l. Bet citādi, īpaši nežēlojot, vazājoties pa kalniem turp un atpakaļ, uz bāņa 120-130, vidējais beigās bija 6,5 l.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Edzhua said:

Tā kā nekad neko nevar zināt, var paveikties ar visu un var nepaveikties ar neko.


Atslēgas vārds ir komunikācija. Tā tas notiek visur. Aizbrauksi tepat pie vietējā dīlera nomainīt 2 spuldzītes, dabūsi piedāvājumu par >400 € (reāls keiss).
Pajautāsi vietējiem cilvēkiem, kur par saprātīgu naudu var saremontēt, cilvēki labprāt palīdzēs ar padomu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

www.MistersPimpausis.lv
16 minutes ago, ArnisR said:

Jā, pie liela ātruma viņš nav omulīgs ;) Pie ~160 km/h logu slotiņas sāka nepatīkami vibrēt:) Bet es vairāk par to, ka pat ar pedāli grīdā līdz motora redlainam tur tālu. Jazzam patēriņu arī pretvējš var nevāji uzdzīt. Braucot +/-100 km/h ~līdz Lietuvas vidum bija spēcīgs pretvējš. Patēriņš saskrēja gandrīz 7 l, pie normālajiem 5 l. Bet citādi, īpaši nežēlojot, vazājoties pa kalniem turp un atpakaļ, uz bāņa 120-130, vidējais beigās bija 6,5 l.

 

nu man liekas tur jau ap 8litriem bija vinjam pie lielakiem atrumiem, ja salizina ar parastajiem 4litriem kas ir braucot uz 90km/h ar vasaras riepam,starpiba ir diezgan traka!

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, www.MistersPimpausis.lv said:

nu man liekas tur jau ap 8litriem

Easy. Ja līdzenumā pie 100 km/h bija ap 7 l. Par to, ka 4 l var iekļauties, gan neesmu dzirdējis :)  Tas bija 2006. g. 1.4 CVT

Link to comment
Share on other sites

53 minutes ago, Racer said:

Esmu vienreiz ar Civicu braucis. Nenovēlu nevienam, bet tas, protams, subjektīvi.


Civics jau it kā pat lielāks. Tik sēdpozīcija cita. Draugam vecāki ar tādu >10 g pusEiropu apbraukājuši. Sūdzības neesmu dzirdējis. BTW hadenē tam Civicam tāpat kā Jazzam 10 g laikā mainīti ir tikai bremžu kluči.

Labots - ArnisR
Link to comment
Share on other sites

Biju reiz nolēmis kā supermini variantu pie auto jauna auto pirkšanas izvēles izskatīt arī Civic - līdz braukšanai netiku, pietika ar iesēsties un sajust kā matu gali pa griestiem strīķējas. Jazz ir augstāk griesti, bet tas jau ir pārāk utilitārs variants

Labots - abi
Link to comment
Share on other sites

Ir arī silts ieteikums ārzemēs neteikt, ka esat krievi. Krievu valodu vispār labāk izmantot sekundāri, jo pārāk daudz vietās krievus uzskata par cūkām. Tā paša Horvātijas  ceļojuma ietvaros, vismaz 3 vietās dusmīgi skatījās, un tā arī teica, kad uzzināja, ka esam no Baltijas. 

Pašā Horvātijā gandrīz izdzina no restorāna/kafūža piejūrā, teica, ka krievus neviens te negaida, kad teicām, ka esam no Latvijas tā uzreiz --- OOOO, BAGATSKIS!!! Jā, visi baigi fano par basīti un Pourzingiz nebija topā vēl.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

itanium
2 hours ago, ArnisR said:

et es vairāk par to, ka pat ar pedāli grīdā līdz motora redlainam tur tālu.

Yes, nepareizi izteicos.

 

1 hour ago, abi said:

pietika ar iesēsties un sajust kā matu gali pa griestiem strīķējas.

Es Gran Canaria krustu šķērsu izbraukāju ar jauno Toyota Aygo. Vieta galvai maniem 193cm vēl bija, bet viss pārējais ir pēk. Skaņas izloācija nekāda, sēdekļi neērti, jauda priekš kalniem par mazu, audio kvalitāte drausmīga. 

Pēc mēneša vēl viens atvaļinājums ar nomas auto - redzēs, ko iedos :D Vienmēr ņemu mazauto: lēti, ekonomiski un bieži vien krietni mazāk problēmu ar parkingu.

Link to comment
Share on other sites

mazauto ir super jo

1)izbraukt var ļoti pa lēto

2)nav žēl

3)ērti parkoties

4)tipiski vienkāršāk uzbuvēts = lētāki remonti un mazāk kam izbeigties. 

 

ja

1)tam ir augstie griesti - c3 ar 192cm priekšā ir gluži ok (kā ir c2 un c1 nezināšu gan)

2)nedomāt par nopietnām avārijām

3)braukt tikai divatā

4)nav paredzēts braukt pa šosejām sliktos laika apstākļos - svara nav, ātrāk peld, neturās

 

tas nerunājot par tādiem relatīviem jēdzieniem kā komforts un respekts no citiem vadītājiem, u.c. subjektīvām niansēm. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

nuja

 

liec kur gribi, auto nezog,.kukturus, spoguļus, parkingus (jo nav) arī nezog.

 

lūzt mazāk, sataisīt piekari lētāk

 

mazas buktes un skrāpejjmi ar mazāk uztrauc jo vērtības kritumu iesoaidos mazāk kā premium auto. 

 

gāz tikai. 

 

Vēl tagad atminos savu sajūsmu, kad no A4 pārsēdos uz opel astra 1992, kur pirmajam tolaik priekšējais piekares sviru komplekts (astoņas) bija ap 500LVL. 

Labots - rodrigez
Link to comment
Share on other sites

itanium

Un "nav žēl" varētu attiecināt tikai uz:

11 minutes ago, rodrigez said:

mazas buktes un skrāpejjmi ar mazāk uztrauc jo vērtības kritumu iesoaidos mazāk kā premium auto. 

Hz kā tev, bet man par buktēm un skrāpējumiem uz mazauto būtu tik pat žēl cik uz lielajiem. Pielabot galu galā izmaksā teju tik pat.

Link to comment
Share on other sites

Manuprāt, tipiskam budžeta klases auto pircējiem vai lietotājiem nav laika vai prioritāte auto uzturēšana teicamā vizuālā stāvoklī. No A uz B pārvieto, tātad derīgs. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...