Jump to content

Meklēju sev uzticamu autiņu budžetā līdz 5k


Untals
 Share

Recommended Posts

Es saprotu tā, ka jāmaina ir tad, ja auto oriģināli nāca minerāleļļa. Tai ir diezgan īss resurss un tml.

Ja ir jau ar sintētiku, tad brauc kamēr iet, vai pamana kaut kādu būtisku sūci (tad jau remonts tāpat prasās). Līdz ar to arī "jaunajām" nevar ne līmeni pārbaudīt vai tml.

Link to comment
Share on other sites

Klau, kāda ir vidējā apetīte tam Tavam subāram?

Link to comment
Share on other sites

Nu ar esošajiem rupjajiem ripuļiem kādi 13...14 dinamiski braucot 95 proc.pa pilsētu...uz trases zem 10...vasārā kad būs siltāks un vairāk garo braucienu...būs mazāks vidējais

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , ju teica:

Es saprotu tā, ka jāmaina ir tad, ja auto oriģināli nāca minerāleļļa.

Tur tak nenāk parasta eļļa, tur ir speciāls autom. transmisijām paredzēts šķīdums. Pērkot lietotu auto ar tomātu un nezinot vai un kad iepriekš eļļa mainīta vislabāk aizbraukt uz raap.lv servisu. Tā ir vienīgā vieta LV, kur veic. t.s. pilno eļļas maiņu, jo automātam nevar vienkārši izliet veco eļļu, liela daļa paliek iekšā. Tad viņiem ir speciāla tehnoloģija, kas darbojoties dzinējam pumpē iekšā jaunu eļļu un veco ārā, Process nav lēts, bet tad atkal uz 60-70k ir miers.

  • Slikti! 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , ivo teica:

Tā ir vienīgā vieta LV, kur veic. t.s. pilno eļļas maiņu

Nu, jā baigi spēcīgs apgalvojums ... un tu pats tam tici ?

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Eh, vienmēr ir gribējies iekārtoties tā lai tirgotu BAILES, bet, ka tavu neražu, nemāku tekoši melot...

P.s. tie raap gan ir labi iekārtojušies

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , ivo teica:

Tur tak nenāk parasta eļļa, tur ir speciāls autom. transmisijām paredzēts šķīdums.

Protams, tur nav parasta eļļa, tā ir speciāla eļļa kārbai, kurai arī var būt minerāla vai sintētiska bāze, tāpat kā motoreļļai.

 

Man aizdomas, ka tam raap īpašnieks kāds ivo čoms, tāpēc reklamē :)

 

Katrā gadījumā, manam auto ražotājs nekādu maiņu nav paredzējis, līdz ar to braukšu līdz recro vai pārdošanai.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Auto ražotājs paredz automātiskajai kārbai "lifetime" eļļu, tikai jēdziens "lifetime" stirpi atšķiras ražotāja un auto lietotāja izpratnē. Ražotājs par kārbas "lifetime" uzskata ~200kkm, kad ir jāmaina visa kārba (komplektā ar jaunu eļļu)

 

Pie mums cilvji svēti tic, ka visiem auto noskrējiens ir 176kkm, neskatoties uz auto vecumu :D

 

Attiecīgi, ja tādam auto kārba (automāts) vēl darbojas ok, tad eļļu (un filtrus) vajag nomainīt, jo reāli tur noteikti ir 200kkm x2

 

Nelaime tāda, ka klasiskajam automātam bez izjaukšanas eļļu pilnībā nenomainīsi. Varbūt raap brīnuminstruments to var, bet tādas operācijas eļļas patēriņš droši vien sasniegs tādus apmērus, kā trīs reizes pa 5kkm nomainīt daļēji to eļļu

Labots - Prodigy
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , ju teica:

Man aizdomas, ka tam raap īpašnieks kāds ivo čoms, tāpēc reklamē :)

Nav man tur čomu, bet 2x esmu izmantojis viņu pakalpojumus. Ticēt vai neticēt tam, ko viņi raksta un stāsta ir katra personīga darīšana, bet lai nu kā, esmu pārliecinājies ka kantoris sakarīgs un džeki tēmu cērt. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 35 minūtēm , Prodigy teica:

Ražotājs par kārbas "lifetime" uzskata ~200kkm, kad ir jāmaina visa kārba

 

Kurš tad ražotājs šādi uzskata? :D 

 

Vai gadījumā šie uzskati nav vietējo teikas, kas veidojušās, remontējot "ārzemju taksometrus" ar patieso nobraukumu ap 700k, bet odometrā smukiem 200k. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man teorētiski ar nav Subāram jāmaina, bet pie 80k km nomainīju pa 70 Ls ar visām procedūrām. Bikiņ mīkstāk pārslēdzas. Maiņu izveicu savā Subaru servisā. Nav tur nekā briesmīgi sarežğīta. Ivo ieteiktais serviss ir labs, ja ir problēmas ar tomātu. Kādreiz viņi man labi sakopa Audim tomātu, bet lēti gan nebija.

Link to comment
Share on other sites

Lifetime garantija tiešām nenozīmē to, ko cilvēks tiešā tulkojumā ar to saprot. Modernās automātiskās kārbas ir tehniski vissarežģītākā detaļa automobilī. Visos pārējos mezglos kopā (dzinēju ieskaitot) nebūs tik daudz kustīgu detaļu ar tādām precizitātes pielaidēm. Tāpēc lielākajā daļā gadījumu ir taisnība, ka ar lifetime tiek saprasts - eļļa vilks tik ilgi, kamēr kārbai beigas. Tad tās dzīve ir beigusies un jāmaina visa detaļa.

Teorētiski var labot un trešās puses to arī dara, bet procesa sarežģītības dēļ ražotājam pašam nav izdevīgi to nodrošināt. Jo tam jāgarantē noteikti kvalitātes standarti, tas prasa ļoti specifiskas apmācības, instrukciju izstrādi un uzturēšanu. Tas ir ļooooti dārgi, viņu noteikto standarta servisa procedūru ietvaros. Faktiski, visticamāk, ir izrēķināts, ka viņiem tas neatmaksājas. Trešās puses spēj nodrošināt remontu, jo standartu prasības viņiem ir zemākas un atbildība arī.

 

P.S. Un jāsaprot, ka jebkuras kustībā un savstarpējā saskarsmē esošas detaļas nolietojas. Bez variantiem. Tas nozīmē, ka metāla un plastmasas mikrodaļiņas atdalās un uzkrājās eļļojošā materiālā. Kurš, līdz ar to, funkcionē sliktāk. Problēmu var risināt, mainot eļļu. Bet līdz brīdim, kad nodilums pārsniedz pielaides un tad jau remonts. 

Labots - e = d
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Kaspars12 teica:

Ivo ar kādu ciparu jārēķinās, pie viņiem veicot to eļļas maiņu ?

Kaškajam mainīju nesen, kaut kas zem 200 eur neaudz sanāca, 170 ja pareizi atminos

Link to comment
Share on other sites

Nav jāmaina tomātiem eļļa, visādi Longlife - nuja, auto ražotāji ir ieinteresēti. Konkrēti manam auto arī ir Longlife... pirmajā reizē tā arī braucu, pēc kompja eļū mainīju pēc ~22k km, eļļa nāca ārā konkrēti melna un pabieza... kopš tās reizes, nafig Longlife. Nomainīju eļļu, pēc tam pēc pāris tūkstošiem Km vēlreiz nomainīju, vēl mēsli gāzās ārā. Pēc tam jau mainīju pēc 8k km, eļa bija normāla, tāda, kādai benzīnniekam jābūt pēc 8k.

 

Par tomātiem runājot... ir nācies redzēt, ka no pasvaiga tomāta lej ārā kārbas eļļu, a eļļa konkrēti smird pēc sviluma, metāla skaidiņas pie magnēta tādā skaitā, ka prieks...

 

Mazāk jāklausās mārketingā, vairāk jādomā ar galvu.

 

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

biku papildināšu, bubāram tūlīt 10k un jābrauc eļļu mainīt. Pa vidam nomainīti numura apgaismojuma lampu plafoni ar jaunām blīvēm (viens bija sasists) . čakarīga konstrukcija  un nomaiņa notiek guļot uz zemes , jeb auto uz pacēlāja jāceļ ....kopumā 1l uzliets uz 10k,ka imho nav slikti priekš agresīvas dzinēja griešanas .

papildus ielikti niknie ledi atpakaļgaitas vietā - jo ar oem spuldzēm neko neizgaismo pa mažu braucot tumsā atpakaļ gaitā. Uz skati protams būs lampas jāliek, bet nomaiņa 10sek jautājums.

IMG-20170602-225855.jpg

 

 

Tiek braukts uz copi, pa mežu - ir ok:

 

IMG-20170505-072511.jpg

 

sasistais santa fe arī salabots.

Tagad jāsagatavo TA.

Octa protams būs reiz 2.

Nopirku oem aizmugures rata gultni (55 EUR ) čaina pa 17 EUR necēlās roka pirkt. Pārbaudīšu hadeni.

Vēl bija 1 nieks  pagājušogad par priekšējiem lukturiem - tos pats nopucēšu.

Ielikšu jaunu gaisa filtru, eļļu nemainīšu, jo dēļ kraša nobraukums tikai 6k apm. un nav vēl gads riņķī.

Kaut kā tā. Būs vēl jāpieķeras pa atvaļinājumu biku Rūsiņa apstrādei/krāsošanai standarta vietā ap aizmugurēji logu tīrītāju. domāju kādos 150 EUR ierakstīties.

Kaut kā tā - pagaidām vecās naglu kastes ripo.

 

 

 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Teslai reduktoros eļļa arī neesot jāmaina, jo regulāri visus pazemojot, rreduktori sadalās ātrāk, kā eļļas maiņa pienāk. 

Meh kārbā mainot eļļu neviens vēl savu auto nav sabeidzis (lai gan var būt arī eksemplāri, kas pat to spētu salaist tūtā). Automāti gan ir dažādi un katram ir sava konstrukcija, bet tā kā neesmu dzīvē bijis īpašnieks automātam, nevaru un negribu spriest.  

Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , Bruketajs teica:

Automāti gan ir dažādi un katram ir sava konstrukcija

Tāpēc ar stihisku pašdarbību nodarboties nav ieteicams, ir cilvēki, kas cērt tēmu, pie tiem arī jāvēršas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , ivo teica:

ir cilvēki, kas cērt tēmu

Tikai kā lai zina, vai tie''sam cilvis tēmu cērt, vai vienkārši māk smadzeni skalot :) Diemžēl tā ir skarbā dzīves īstenība...

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
1 stundu atpakaļ, ivo teica:

ir cilvēki, kas cērt tēmu, pie tiem arī jāvēršas.

No pašreizējās pieredzes ar servisiem esmu sapratis, ka mūsu valstī izplatītākā profesija ir aktieris. 

Vienīgais, kam var uzticēties ir oficiālie servisa manuāļi, pēc kuriem jāpiespiež strādāt automehāniķi. Diemžēl, ne katrs ražotājs sevi apgrūtina ar servisa dokumentācijas ražošanu un tie, kas ir sarūpējuši, dikti iespringst ar noslepenošanu. Bet nepieejams nav vairs nekas - visu var izrakt. 

 

 

2017.04.20. , 14:29, Racer teica:

P.S. Opeļi ir būtiski mainījušies.

Es uzdrošināšos pārfrāzēt - Opel mirst un nu jau vairs ne lēnām. PSA ir atļauts to pasākumu nopirkt un varu tikai minēt, kas būs tālāk. Nu un pēdējie pāris video iekš Delfi ar pogaino Insignijām un to apgriešānās radiusu lika ierēkt. Neienīstu policistus un atbalstu kārtību uz ceļiem, bet nu netrafarētajos ir sasēdināti žokeji-hillbiliji un divu tuklu miesu vadāšanai ir paņemti universāļi (laikam lai neizceltos uz Latvijas universāļu fona, bet tad jau vajadzēja kā leišiem - A6 TDI)

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Pirms 30 minūtēm , Bruketajs teica:

bet tad jau vajadzēja kā leišiem - A6 TDI)

 

Ir redzēts viens melns A6 netrafarētais Ogrē, par TDI nezinu, redzēju no sāna kā ķēra vienu, kuru izbesīja Ogres Daugavpils šosejas posms 70-50-70-50-70. 

Link to comment
Share on other sites

deboshieris
Pirms 22 minūtēm , Gestapo teica:

 

Ir redzēts viens melns A6 netrafarētais Ogrē, par TDI nezinu, redzēju no sāna kā ķēra vienu, kuru izbesīja Ogres Daugavpils šosejas posms 70-50-70-50-70. 

Vispārībā Latvijā nav netrafarēti Audi.

Ir subāri, opeļi un škodmobīļi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , Gestapo teica:

kuru izbesīja Ogres Daugavpils šosejas posms 70-50-70-50-70. 

 

Jā, tur superīgi priekš ķeršanas posms ir izveidots.... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 38 minūtēm , deboshieris teica:

Vispārībā Latvijā nav netrafarēti Audi.

 

Moš i sapisos meistarībā, Stāvēju pie Daugas, redzēju no sāna. Moš šito.

b1b2946689cb7188cbaca8b86bf2887a7cc89e59

Link to comment
Share on other sites

Gribēšu redzēt, kā ar 1.2 Polo paskriesi līdzi kaut vai Šajā situācijā ^^

 

Kāda tad būtu tava alternatīva, lai maksātu normāli, policijai pavadot tajā konservu kārbā ntās stundas nebūtu muguras beigtas vai +30 saulē un būtu adekvāta jauda, lai varētu tikt pakaļ bēdzējiem?

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Nu, nav jau uzreiz jāpārsēžas Polo. Vai tad maz auto ar normālu dzinēju, īsāku virsbūvi, lai ar kuslajām roķelēm var apgriesties vismaz 2 piegājienos?


Pats interesantākais, ka Subaru šiem piegādāja Skoda dīleris - vot tas jau interesanti. Turklāt atkal jautājums - kāpēc Forester? Šiem vajag paaugstinātu klīrensu un ietilpību? Ar ko Impreza nepatika vai Legacy? 


Tai pašai Škodai arī ir neuniversāļi.

Link to comment
Share on other sites

nu varbūt lai atpūtniekus pie  Pierīgas ezeriem patrenkātu ...kā reiz liekas ap Ādažiem to forester redzēju....Piem. pie  Dūņezera salikti tipa šlagbaumi lai netiktu pie ezera pa taisno...bet ar fori tos var pa mežu apbraukt :cool:


jāatzīst ka es ar tos šlagbaumus apbraucu pa mežu :cool: bez problēmām. Varbūt tie domāti lai gružus neber mežā ..hvz. kādreiz nebija

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
pirms 1 stundas , Bruketajs teica:

Nu, nav jau uzreiz jāpārsēžas Polo.

 

Kādas, tad ir alternatīvas šiem auto? Un cik sanātu ietaupīt/neietaupīt kad pieskaita visu ekipējumu utt. 

Pietam lielākā daļa no tām Škodām ir sedani.

"Subaru Forester XT" ir jaudīgākā šī modeļa versija. Tā 2 litru tilpuma benzīna turbodzinējs attīsta 241 Zs jaudu un 350 Nm griezes momentu. No nulles 100 km/h šis pilnpiedziņas auto ar 1613 kg pašmasu spēj sasniegt 7.5 sekundēs.

Attēlā redzamo "Škod Superb" specifikāciju nav iespējams noteikt, taču visdrīzāk tā varētu būt kāda no versijām ar 2.0 TSI dzinēju, kas attīsta 220 Zs vai 280 Zs (ar 4x4). Pašā jaudīgākajā versijā šāds "Škoda Superb" sedans 100 km/h sasniedz nieka 5.8 sekundēs.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 39 minūtēm , AndrisBB teica:

280 Zs (ar 4x4).

Jep, šī versija un ne bez iemesla. Grūti iedomāties analogas jaudas auto, kas spej ieskrieties tik ātri un maksā tik salīdzinoši maz. Vabūt kaut kādas turbo insignijas vienīgi.

 

Capture.JPG

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Ieskriešanās līdz 100 jau ir super, bet ja pirms tās ir tāda mīcīšanās, kā pēdējos 2 delfu video, tad tā pašvaki vien ir. 

 

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Kādas, tad ir alternatīvas šiem auto? Un cik sanātu ietaupīt/neietaupīt kad pieskaita visu ekipējumu utt. 

Šeit nebiju domājis ietaupījumu, lai gan, ja godīgi, tad mūsu poličiem būtu jābraukā ar Daccia Sandero, lai nav zvaigžņu slimība. Dzirdēju, ka dažās valstīs ir Sandero RS... ;)

Ietaupīšana ar normālu dzinēja tilpumu gan vairs nespīd, jo visi autiņi, kas ir nedārgajā cenu segmentā ir pārgājuši uz "overboosted micro motor" stratēģiju. Pat jaunās Megane RS ir ar 1.6l motoreli. 

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Tā 2 litru tilpuma benzīna turbodzinējs attīsta 241 Zs jaudu un 350 Nm griezes momentu. No nulles 100 km/h šis pilnpiedziņas auto ar 1613 kg pašmasu spēj sasniegt 7.5 sekundēs.

Te jau veidojas tas kazuss - lielisks dzinējs un pilnpiedziņa, bet līdz simtam ieskrienas mazliet zem viduvējās atzīmes, jo sver kā minivens... 

Link to comment
Share on other sites

pirms 14 stundām , Bruketajs teica:

Nu un pēdējie pāris video iekš Delfi ar pogaino Insignijām un to apgriešānās radiusu lika ierēkt.

Tur pie vainas varētu būt pilnpiedziņa. Nekas ārkārtējs.

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

Kāds sakars pilnpiedziņai ar griešanās rādiusu? Bez pilnpiedziņas insignijai ir tieši tāds pats radiuss, jo riteņu bāze liela. Man subārim radiuss ir mazāks. Kaut jā, nekā dikti ārkārtēja tur nav, protams.

Link to comment
Share on other sites

Neesmu salīdzin''ajis dabā ar Insigniu, bet man saimniecībā esošais Avensis apgriežas ar izteikti mazāku radiusu kā Legasi. Ar Audi, kam bij starpasu bloķis vispār nevarēja uz ielas apgriezties. Tāds apmēram sakars.

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 45 minūtēm , Bruketajs teica:

Te jau veidojas tas kazuss - lielisks dzinējs un pilnpiedziņa, bet līdz simtam ieskrienas mazliet zem viduvējās atzīmes, jo sver kā minivens... 

Bet tas auto jau arī kā Didzis teica ir domāts, lai var pa mazākien bezceļiem izbraukt. Pa šoseju lai dzen tās Škodas

Link to comment
Share on other sites

Huan Kaktus

Nu, nez, pēc papīriem avensim ir precīzi tāds pats griešanās radiuss, kā outbackam. Un man outback pilnīgi noteikti apgriežas ar mazāku radiusu, kā mans iepriekšējais ford focus.

 

Link to comment
Share on other sites

www.MistersPimpausis.lv

ko nu muldat, pasam ir lietosana superbs taads,tikai gan jau ne tik niprs kaa vinjiem.

-salidzinosi leets

-daudzmaz komfortabls

-daudz vietas kur salikt visadus sudus/kastes utt.

-paterins smiekligs

-nekas nejuuk/nebruk nost

man kaa nodoklumaksatajam tas ir svarigi lai netiktu izpista mana nauda remontejot vinus!

 

Ideals auto prieks policijas kurai jatup tur ieksha visa diena ir un vismaz nemaksa kosmosu (lai gan kas to lai zina cik par vinjiem ir izsviests....)

 

Labots - www.MistersPimpausis.lv
Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Bruketajs teica:

Nu, nav jau uzreiz jāpārsēžas Polo. Vai tad maz auto ar normālu dzinēju, īsāku virsbūvi, lai ar kuslajām roķelēm var apgriesties vismaz 2 piegājienos?

 

 

Pats interesantākais, ka Subaru šiem piegādāja Skoda dīleris - vot tas jau interesanti. Turklāt atkal jautājums - kāpēc Forester? Šiem vajag paaugstinātu klīrensu un ietilpību? Ar ko Impreza nepatika vai Legacy? 

 

 

 

Tai pašai Škodai arī ir neuniversāļi.

 

Nu tev patīk gudri izrunāties par jebkuru tematu, tu tāds vietējais specs! Traumē jautājums, zvani uz ministriju, ko tu šeit savas domas pird?????


pirms 6 stundām , AndrisBB teica:

Kādas, tad ir alternatīvas šiem auto? Un cik sanātu ietaupīt/neietaupīt kad pieskaita visu ekipējumu utt. 

Pietam lielākā daļa no tām Škodām ir sedani.

"Subaru Forester XT" ir jaudīgākā šī modeļa versija. Tā 2 litru tilpuma benzīna turbodzinējs attīsta 241 Zs jaudu un 350 Nm griezes momentu. No nulles 100 km/h šis pilnpiedziņas auto ar 1613 kg pašmasu spēj sasniegt 7.5 sekundēs.

Attēlā redzamo "Škod Superb" specifikāciju nav iespējams noteikt, taču visdrīzāk tā varētu būt kāda no versijām ar 2.0 TSI dzinēju, kas attīsta 220 Zs vai 280 Zs (ar 4x4). Pašā jaudīgākajā versijā šāds "Škoda Superb" sedans 100 km/h sasniedz nieka 5.8 sekundēs.

Angļu p i d a rs lasa latvju žurņālus un tādus  padomus sniedz! Aizej angļu dibenzelliiņ nošāujies, māci bobiem cepuri turēt, blads, tu pat nezini ka šeit ir eur, padom devējs!

Link to comment
Share on other sites

pirms 7 stundām , Huan Kaktus teica:

Nu, nez, pēc papīriem avensim ir precīzi tāds pats griešanās radiuss, kā outbackam. Un man outback pilnīgi noteikti apgriežas ar mazāku radiusu, kā mans iepriekšējais ford focus.

 

Ok, nestr''idos. Man nav mērķis kaut ko pierādīt, tik padalījos ar savu pieredzi un pieņēmumiem par to radiusu. Vienkārši zinu, ka konkrētā vietā uz ielas lai apgrieztos no ietves malas, sanāk ar Legaci uzbraukt uz otras puses apmales, bet Avensis neaizķer un vēl viena lieta, tā pilnpiedziņas ar atšķiras, tam pašam Outbackam 2.5 versijai un 3.0. Manam 2.5t ir tāda kā 3.0. :) Vispār nemāku atrast apgriešanās radiusu googlē uz ātro, bet pameklēšu - interesanti palika.

 

Par miličiem - man prieks, ka viņiem beidzot kaut cik normālas mašīnas kopš specrotas Volvo un dažām Imprezām, nevis tie reņi u.c. parodijas, jo pajoļu uz ceļa paliek arvien vairāk un viņiem tomēr visu dienu jāsēž iekš auto.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
pirms 7 stundām , www.MistersPimpausis.lv teica:

ko nu muldat, pasam ir lietosana superbs taads,tikai gan jau ne tik niprs kaa vinjiem.

Tam suberbam gandrīz nekas nesakrīt ar to kas tev... :D

 

Pirms 31 minūtēm , Racer teica:

Par miličiem - man prieks, ka viņiem beidzot kaut cik normālas mašīnas kopš specrotas Volvo un dažām Imprezām, nevis tie reņi u.c. parodijas, jo pajoļu uz ceļa paliek arvien vairāk un viņiem tomēr visu dienu jāsēž iekš auto.

No reņiem, šiem bija 2.0t Lagunas, kam nebija ne vainas un kāda jēga no laba auto, ja izrādās, ka blīve starp stūri un sēdekli ir tāda kā ir. Man vēl kaut kur mētājas jelgavas Insignijas uzvedība uz ielas, kas neatpaliek no pārējiem. Nu protams, nedrīkst nepieļaut iespēju ka autiņi tikko saņemtu un poliči vēl nav "piešāvušies".

 

Es būtu meklējis kaut ko ne lielāku par Astru/Megani/Golfu/Imprezu ar mēreni ellīgu dzinēju, pilnpiedziņu un ērtiem sēdekļiem, jo tuklās miesas uzsitīs zilumus pret standarta recaroveidīgajiem. Tālāk kursi pie Latvijas sportistiem, lai rodas sajēga par apgriešanos, paātrināšanos un autiņa vadāmību, ejot lielā tonī. Lai gan, ja godīgi, es absolūti neatbalstu "ķeršanas" - tas ir tas pats, kas šaudīties pilsētas centrā - agri vai vēlu kādam nevainīgajam būs pierē... Labāk pietiekamas izšķirtspējas kameras, lai var redzēt pretīmbraucošā mūli un neapstāšanās gadījumā tāds sods, ka maz neliekās ar mašīnas konfiskāciju un spērienu ar kāju pa seju. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...