Jump to content

Itāļu auto ražotājs ieskrien ar redeli sienā un dzimst jauns superauto


Bruketajs
 Share

Recommended Posts

versatile
Versatile, M-pakete un M sērijas auto ir 2 dažādas lietas - M sērijas auto ir kolosāla braukšanas pieredze no speciāli radīta auto, tai laikā kad M-pakete ir plastmasu un nedaudz citu detaļu kopums ar ko "pacaniem" purčikā palielīties.

 

Jau gaidīju troglodītu komentus :) M-paku tu savam 316i vari uzlikt, ja vēlies. Bet no rūpnīcas nav izbraucis neviens M316i :)) Saproti fišku? Bus 316i M-sport, bla bla bla versijas. Bet ne M316.

M5D toč nepārdotu, tāpēc ir M550D. ne tikai M plastmasas, bet M piekare un viss pārējais. Tikai dzinējs dīzelis.

Kam to vajag, neprasi - nezinu. Bet aiz neko darīt BMW neko tādu netaisītu.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Dziņča

:shok: Paldies Smii par komentāru-ceru ka citi Zābakforuma biedri tā nedarīs-ieliks zemnieksieru bagažniekā un vizināsies(Tam ir domāts ledusskapis)....Tad jau vajag pirkt sieru Lidl vai Aldi no plaukta ar visiem +25 C celsija - ķīmijai fofig T.....

Salīdzinājums ar auto bagažnieku ir maigi sakot muļķīgs.......

Link to comment
Share on other sites

Viss ir nodokļu politikas dēļ- šīs klases auto lielā vairumā pērk kompānijas, un tur nodokļi ir ļoti svarīgi- kam mazāki izmeši - tos arī pirks, ne velti ir tie 2.0 motori lielajās bundžās. Un šim dīzelim, lai arī nav gluži 2.0 līmenis, tāpat ir stipri labāks rādītājs nekā benzīna versijai.

Un tagad tu gribi bāzt batonus ausīs, ka benzīns kakā vairāk , kā dīzelis iekš dabas? Ibio, palasi savu google vairāk, nevis tikai virsrakstus.

Normāls čuvaks zin, ka no kakainās naftas pirmkārt iegūst diesel, un tad tikai beņu un gāzi, liec savā dīzelī dfp filtrus un citas figņas, tas nemainīs faktu, ka iestādi dabai sejā vairāk.

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Un tagad tu gribi bāzt batonus ausīs, ka benzīns kakā vairāk , kā dīzelis iekš dabas? Ibio, palasi savu google vairāk, nevis tikai virsrakstus.

 

 

Tu jocīgs vai kā? Apskaties kā tiek aprēķināti nodoļi kompāniju automašīnām Eiropā? Visus interesē tikai un vienīgi cipars specifikācijā, un tas dīzelim ir zemāks, kas rezultātā ļauj kompānijām ietaupīt tūkstošus uz nodokļiem, visiem galīgi pajāt kā tā susla tiek iegūta un kā tie cipari specene rodas..

 

 

 

 

automātiskā robotkārba ir diezgan savdabīga un ir jāpiešajuas

 

Tu te par kaut kādiem vismaz 10 gadus veciem auto runā, kopš 2007 gada Quattroporte ir tikai ZF automāti, vai nu 6HP uz vecā, vai 8HP uz jaunā. 

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Kamēr visus interesēs dīzeļa izmeši "tikai uz papīra", gāzējot tukšgaitā, tikmēr būs kaut kas ne tā. Un kamēr kompāniju vadītāju skopums sitīs griestos, būs šādi auto - lepni, bet ar caurumu monētas vidū.

 

 

M-paku tu savam 316i vari uzlikt, ja vēlies. Bet no rūpnīcas nav izbraucis neviens M316i ) Saproti fišku?

Neticami, es taču to pašu arī teicu. 

Link to comment
Share on other sites

Rezumē, šeit ir tikai īsti veči un veči ar sūdiem neņemas, tātad paliek tikai Audi 80 ar gāzi! :)

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

sjitais gan ir kaut kas jauns! principaa apveersums naftas paarstraades ruupnieciibaa...

buutu labaak naktii guleejis, nevis mulkjiibas drukaajis.

Ok, sajaucu, no sākuma iegūst beņu un tad dīzeli. Taču neloģiski, ja beņas iegūšanas process vienkāršāks, kāpēc tā ir dārgāka.

Gāzes iegūšanas process vēl vienkāršāks, bet tur gala cena ir zemāka.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Robs, paskaties to video vēlreiz un šoreiz uzmanīgi (ja centies iepazīties ar naftas pārstrādi šādā veidā) Iesaku Nauka 2.0 filmētos video - krieviski, bet saprotami... 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Manuprāt, cilvēkiem, kam patīk šādu tekstu lietošana ir jāārstējas, neatkarīgi no vecuma, zināšanām, dzimuma... vēlams, slēgta tipa iestādē.

Toties, manuprāt, komunisti ar represīvām tieksmēm ir jālikvidē kā suga!

 

Foruma vidējam demagogam laikam grūti sagremot faktu, ka gan benzīna, gan dīzeļa iekšdedzes virzuļu dzinēji pa lielam ir viens un tas pats. Atšķiras tikai kompresijas pakāpe un sekojoši darba temperatūra un aizdedzes princips. Tādēļ runāt par to, kurš no šiem "atmirs", ir pilnīgi debīli. Drīzāk ir redzama šo terminu izplūšana un/vai saplūšana. Piemēram, jaunie benzīnnieki jau pārņēma no dīzeļiem tiešo iesmidzināšanu cilindrā. Krievu tankiem vispār bākā var gāzt gandrīz jebko, kas ir šķidrs un deg.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Un no saviem 270 hp dabūt ārā 600 Nm griezi. Es nesūdzētos par tādu motoru savam auto!

BMW jau pirms 10 gadiem tādus dīzeļus taisīja :sarkasms:
Link to comment
Share on other sites

Tak čipotam 15 gadus vecam M57D30 var dabūt pāri 500 Nm...


Savukārt dīzeļa cenas pieaugumu diktē pieprasījuma augums pēdējās desmitgadēs.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kas ar tevi, visās auto tēmas esi kaut ko ierakstījis, labs pīpis? :) 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs
Viņam ir iznācis tas šovs amazonā beidzot?

Drīz būs...

Reku, video par dīzeļu dragreisu, kas atspoguļo manas domas - 

Tfu, nekādi nesanāk ielikt video ar sākumu pareizajā laikā - tiniet paši uz 3:26

Labots - Bruketajs
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

Kādas šausmas pārņemts Bruketaju tad, kad par populārākajiem auto kļūs elektromobīļi ar dīzeļa ģeneratoru... :D Jā, jā, tieši dīzeļa dēļ augstāka lietderības koeficienta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kādas šausmas pārņemts Bruketaju tad, kad par populārākajiem auto kļūs elektromobīļi ar dīzeļa ģeneratoru... Jā, jā, tieši dīzeļa dēļ augstāka lietderības koeficienta.

Nu, visos laikos būs smirdīgāku auto mīļotāji, ko tur daudz piebilst...  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu, visos laikos būs smirdīgāku auto mīļotāji, ko tur daudz piebilst...

 

Dīvaini ka telpās (cehā) strādājot iekrāvējam ar 2+l dīzeļdzinēju NAV nekādas smakas, bet kad viens rabaķaga iekubulēja skūteri un tas pāris min parūca tad gan smirdēja viss cehs ....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dīvaini ka telpās (cehā) strādājot iekrāvējam ar 2+l dīzeļdzinēju NAV nekādas smakas,

Labais jums tur cehs - iedod adresi, lai varu VDI aizsūtīt... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

@@Bruketajs, apskaties uz Škoda trolejbusa, kad tas brauc ar dīzeli, atgāzēm. Vai sajēdz kādēļ tāda shēma ir efektīvāka un izdala mazāk atgāžu? Tādēļ, ka tad iekšdedzes dzinējs nav fiziski savienots ar piedziņu un to var darbināt efektīvākajos režīmos. Plus tam nav jāreaģē uz pīķa slodzēm, jo tās tiek nodrošinātas no akumulatoriem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sorry, neesmu braucis ar Škoda trolli... 

Vienīgais dīzeļa-elektro variants, ko esmu redzējis dzīvē ir dīzeļlokomotīves... milzīgs melnu dūmu mākonis. 

Ja jau jāiziet uz lielo efektivitāti, tad jau pasen Aston Martin radīja konceptauto ar elektropiedziņu un gāzturbīnu - tā jau ir efektivitāte.

Nu un jau labu laiku var braukt ar Opel Ampera vai Chevy Volt, kas ir elektrība ar benzīna ģeneratoru.

Es piekristu dīzeļdzinēju labumam tikai tad ja būtu precīzi 0% iespējas braukt ar "čipotiem" un sliktā tehniskā stāvoklī esošiem dīzeļiem. Diemžēl, mūsu valstī ir vairumā gan vieni gan otri.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Vienīgais dīzeļa-elektro variants, ko esmu redzējis dzīvē ir dīzeļlokomotīves... milzīgs melnu dūmu mākonis.

Aha, brīdī, kad tiek uzsākts vilkt 50 vagonus ar 60t katrā jeb 3000t. Proporcionāli pārvadātajai kravai tā lokomotīve piesārņo daudz mazāk par jebkuru jaunāko vieglo auto ar mazu benzīna dzinēju.

 

 

 

ja būtu precīzi 0% iespējas braukt ar "čipotiem" un sliktā tehniskā stāvoklī esošiem

Tas jau būtu totalitārisms, bet reāli tas nav ne iespējams, ne vajadzīgs. Tas, ka benzīnnieka atgāzes nav melnas, nenozīmē, ka tās nav kaitīgas. Pa ielām braukā arī zili dūmojoši vai vienkārši smirdoši benzīnnieki. Bet pavisam reāli Eiropā un Latvijā, pie mūsdienu lielā auto skaita, auto ar atgāzēm ārpus normām skaits ir diezgan mazs un tā nav nopietna problēma. Sastrēgumu, sliktu ceļu, biežas piekares detaļu mainīšanas un citu iemeslu dēļ daba tiek piesārņota daudz vairāk. Daudz svarīgāk ir atrisināt lielās fundamentālās problēmas un tad var slīpēt sīkumus...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Eiropā un Latvijā, pie mūsdienu lielā auto skaita, auto ar atgāzēm ārpus normām skaits ir diezgan mazs un tā nav nopietna problēma.

Pag, precizēsim, Eiropā vai Latvijā...

Kuras valsts galvaspilsētas gaiss jau kārtējo reizi liek saņemt sodu?

 

Sastrēgumu, sliktu ceļu, biežas piekares detaļu mainīšanas un citu iemeslu dēļ daba tiek piesārņota daudz vairāk.
 

Sastrēgumi - nav ko visiem censties atrast darbu Rīgas centrā un dedzināt degvielu pa tukšo...

Slikto ceļu un piekares problēma - nu neziinu, vai manas piekares dažu detaļu ražošana gājējiem var izraisīt vēzi... 

 

 

Daudz svarīgāk ir atrisināt lielās fundamentālās problēmas un tad var slīpēt sīkumus...

Fundamentāla problēma ir ka Rīgā bez normālas klases respiratora staigāt nevar...  


 

 

Tas, ka benzīnnieka atgāzes nav melnas, nenozīmē, ka tās nav kaitīgas.

Kaitīgas ir visas, bet katra savā veidā... vajag atrast laiku un palasīt par benzīna vs gāzes vs dīzeļa daļiņu ietekmi uz plaušām...  

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...