Jump to content

Itāļu auto ražotājs ieskrien ar redeli sienā un dzimst jauns superauto


Bruketajs
 Share

Recommended Posts

Tā cena konkrētajam auto ir diezgan neizprotama- standartā tāds auto maksā 55-56k eur, tā sport paka ar 20" diskiem ir ap 5-6EUR, tur vēl daži dārgāki loriņi kā piekare- 2,3k, kur TC Motors rāvis 95k cenu pirms atlaides?! 

Labots - kappa
Link to comment
Share on other sites

Kāda vaina auto, kādai bagātai meitiņai? Dīzelis, tad kuram tagad nav dīzeļa šajā cenu grupā?

Link to comment
Share on other sites

Cappuccino

Es personīgi esmu tikai par šādiem auto. Samērā ekonomisks šajā klasē un jaudīgs, ko gan vel vajag biznesa klases baudāmam auto ar sportisku piesitienu? Arī dīzeļdzinēji attīstās! Un kā vēl attīstās.


Un no saviem 270 hp dabūt ārā 600 Nm griezi. Es nesūdzētos par tādu motoru savam auto!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ir cilvēki, kas izliks, jo daudzus garlaiko random bmw, mercedesi un audi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

MazieRati ir samērā nevienkāršs auto ar savu filozofiju un ar jamo nebrauc cilvēki, kas balstās uz praktiskiem apsvērumiem. Šāda veida apspriešana ir samērā bezjēdzīiga.

Labots - Racer
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Un no saviem 270 hp dabūt ārā 600 Nm griezi. Es nesūdzētos par tādu motoru savam auto!

Vai ne, ar savām 6.3 sekundēm līdz simtam.

 

 

 

Cilvēks, kam ir lieki 80k lai nopirktu sportkāru, nopirks to ar Cummins zem kapota?
Class Mid-size luxury / Executive car (E)
Link to comment
Share on other sites

cilvēks par savu naudu var pirkt ko viņam patīk. ja tev nepatīk viņa izvēle, tad tā jau ir tava, nevis konkrētā auto pircēja problēma.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Un tādā garā, kā vienmēr, vieni un tie paši runā par auto, kuru ne atļauties var, ne ir braukuši, un nebūs tāds nekad, ja būtu, te nesēdētu. Ka tik gudri izteikties, comon, cik jums gadu.

Būtu labāk runājuši, kā savam audi 80 uzlikt gāzi, kā pašam filtrus nomainīt, apspriest kaut ko tādu, kam ir jēga un ko pats var ietekmēt.

Vai arī, apspriedušies par riepu izvēli, nevis tupa ņemam dārgākās, bet best price performance ar piemēriem u.t.t, jo neviens nepirks savam audi 80 riepas par 300€, jeb puse no auto vērtības.

Link to comment
Share on other sites

Nez, man liekas, ka autors vienkārši sapinās meistarībā, uzskatot to par sporta autiņu. 

5. BMW un E klases MB klase, tikai vēl dārgāks imidžs. 

Manuprāt, šim auto galvenais + ir tāds, ka lielākā daļa maldīgi domās, ka tas ir krutāks/dārgāks par S klases MB. Daudziem patiks.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Tak autors izrāda savu personīgo izbrīnu, nevis noliek potenciālo pircēju. Manā izpratnē mazeratī ar dīzeli ir tas pats, kas M5 ar dīzeli, jo 520d šeit salīdzināt nebūtu korekti. Gan jau ražotājs ir veicis izpēti, ja iemīcījis tur dīzeli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

jo 520d šeit salīdzināt nebūtu korekti.

520d varbūt nē, bet 530d ir vēl labāks uzrāviens, maksimālais ātrums abiem viens.

Ja vēl apskatās 5. sērijas vēl jaudīgākos dīzeļus, tad šis Maserati nobāl.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Destructo

 

 

IMHO, šis ir un pagaidām būs labākais Maserati šedevrs. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Pieminiet manus vārdus - pēc kādiem gadiem septiņiem F1 un Nascar brauks ar dīzeli.

Dīzelis ar savu progresu tālu aizmugurē atstās benzīnu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

pēc kādiem gadiem septiņiem F1 un Nascar brauks ar dīzeli.

 

brauks ar hibrīdiem vai elektroauto. iekšdedzes dzinējs izmirst.

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Nebij autoram vieglāk uzrakstīt, ka drausmīgi necieš dīzeļus, par kaut kādiem maziem ratiem runā, labi vēl, ka astoņus mārtiņus nepiesauca?

 

 

brauks ar hibrīdiem

vai ta kādu laiku atpakaļ jau kersu nelietoja?

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

Destructo

@@_dunduks_,

 

pietiekoša mērlente, lai izdarītu kautkādus secinājumus.  

 

F1 sekos, agrāk vai vēlāk, 100%, ko redneki ar nascar darīs - vells viņ zin. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Ņemu savus vārdus atpakaļ par Nascar.

Biju aizmirsis, ka tās benzīngalvas vēl ar karburatoriem braukā. Līdz dīzeļa augstso spiedienu tehnoloģijām viņiem vēl tālāk nekā cūkai līdz Andromedas galaktikai.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

4l behu nepērk pa 80k, vai ne?

Jauna 4 litru beha nekad  lētāk par 80k nav maksājusi. 

 

Savukārt Maserati ar dīzeli, protams, ir kā Mona Lisa ar ūsām...

 

mona_lisa_mustache_14_cm_x_19_cm_invitat

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja nu vienīgi villā siltajās zemēs tādu turēt, apzinoties, ka riģipsis no Depiņa nebūs jāved.

Link to comment
Share on other sites

RudeWolf

Trekno gadu firmas zīme bija cementa maisi hapjaškā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Maseratti visus savus auto pozicionē kā sportiskus ar sportisku karmu un tā tālāk, ja jau Quatroportte tika milzīga uzmanība pievērta tai pašai izplūdei, kas skan lieliski.

Pēc šā visa dīzelis... Cilvēkus, kas mīl auto sauc par benzīngalvām ne pa velti.

Ir pilnīgi vienalga cik ņūtonus izspiež dīzelis (un pavisam noteikti ne cik ņūtonus no zirgspēkiem, kā teica viens zinošais šeit) 

Protams, jāatzīst, ka Autoražotājiem nākas pielāgoties kaut kādai dīvainai potenciālo klientu domāšanai... bet ne jau šajā cenu segmentā. 

Versatile, M-pakete un M sērijas auto ir 2 dažādas lietas - M sērijas auto ir kolosāla braukšanas pieredze no speciāli radīta auto, tai laikā kad M-pakete ir plastmasu un nedaudz citu detaļu kopums ar ko "pacaniem" purčikā palielīties. Diemžēl, lai veiksmīgi tirgotu 330d vai 530d BMW nācās M sērijas lepnumu reducēt līdz lauķu līmenim. Un nav svarīgi, ka saļarniekam ir rāviens it kā tik pat liels maksimālais ātrums kā M sērijas auto. Paātrinājuma linearitāte M sērijas benzīnniekam un vadāmība vienalga ir no citas pasaules, kā 530d "pacanu tačkām".

Link to comment
Share on other sites

Nemocies, nepērc Mazosratus! :)

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

lai dievs apgraabstas, kaads tu esi dauns, locekli ieleja...
 

Manuprāt, cilvēkiem, kam patīk šādu tekstu lietošana ir jāārstējas, neatkarīgi no vecuma, zināšanām, dzimuma... vēlams, slēgta tipa iestādē.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Autoražotājiem nākas pielāgoties kaut kādai dīvainai potenciālo klientu domāšanai...

 

Viss ir nodokļu politikas dēļ- šīs klases auto lielā vairumā pērk kompānijas, un tur nodokļi ir ļoti svarīgi- kam mazāki izmeši - tos arī pirks, ne velti ir tie 2.0 motori lielajās bundžās. Un šim dīzelim, lai arī nav gluži 2.0 līmenis, tāpat ir stipri labāks rādītājs nekā benzīna versijai.

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Sanāk tāda korporatīva dubultmorāle - it kā no vienas puses baigi gribas pazīmēties, bet no otras puses jāietaupa uz nodokļiem.

Ak jā - tādas ir 2/3 latviešu, ja runa ir par auto izvēli.

Link to comment
Share on other sites

Laikam jau jāieraksta. :) Apstākļu sakritības pēc ir sanācis tā, ka ir bijusi iespēja ar mazajiemratiem kvatroporti iegūt nelielu dažu gadu pieredzi pa pāris nedēļām gadā vasarā, atvaļinājuma laikā (arī šajā pirms nepilna mēneša). Nobraukti kādi 3k km pa dažādiem ceļiem. Nav vērts šo vērtēt kā mašīnu klasiskajā izpratnē. Tas ir vairāk kā roku darbs - mākslas darbs. Skaists auto, kuram vari apiet apkārt un priecāties par līnijām - itāļi uz šo ir stipri. Praktiskā puse - automātiskā robotkārba ir diezgan savdabīga un ir jāpiešajuas. Gaiši brūna apdare ir forša, bet atspīd priekšējā stiklā, kas bieži traucē. Ērtuma ziņā salons ir superīgs. Viss, kas ir saistīts ar mašīnas datoru ir ne pārāk pārdomāts un mēdz nogļukot. Sport režīms ne tikai pavelk garākus robus, bet arī amīšus padara cietākus, kas nav īpaši komfortabli pa daudziem mūsu ceļiem. Grantenes šim auto nav tas patīkamākais (tur atkal mans auto ir labāks kā maiņa uz atvaļinājuma brīdi). Vadāmība - pie maziem ātrumiem liekas liela govs, bet sākot no kādi 120, pieplok pie ceļa un sajūtas ir saprotamas. Ātrāk par ~190 neesmu braucis. Apkopju izmaksas gadā atsver samērā normāla braucama autiņa cenu. Šī bij 400 lopu versija. Joka pēc esmu nelielā dragreisā pāris reizes salīdzinājis ar savu ~270 zirgu ikdienas drapaku un līdz ~80 varēja turēt līdz, pēc tam bij sajūta, ka man salūzis gāzes pedālis. :D Vai es gribētu sev tādu verķi, ja būtu gana daudz ienākumu, lai neiespringtu par apkopi? Laikam jau nē, jo daudzas praktiskas lietas nav izdomātas. Ja nu vienīgi kā vienu no.... Kas nu ir jāpiebilst, šim auto motora skaņa ir neatsverama - tur vesels inženieru sastāvs ir strādājis pie stabulēm. Un vēl - ātrumu pārslēgšanas lāpstiņas pie stūres, rada sajūtu par radniecību ar Ferrari. :)

 

Par to dīzeļa koncepciju - HVZ, moš sanāks, ja skaņu atstās. :D Vispār jau mazajiem ratiem ne visi modeļi vēsturiswki ir baigi labie bijuši...

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Dziņča

Maseratti Ghibli dīzelis? Nopietni?

Cilvēks, kam ir lieki 80k lai nopirktu.........

 

Redzi autor - Eiropā cilvēki diezgan daudz dzīvo uz kredītiem(uz parāda)-Jo tai visu slavētā vai nīstā eiropā ir stabilitāte.. !

Man(reāli nu jau dzīvojot un strādājot ar visiem nodokļiem)nevajag 80k uz rokas,lai brauktu ar tādu auto(pietiek ar ko stipri pieticīgāku)...-tik jautājums-cik Es dabūšu nolocīt par ikmēneša kredīta % (līdz 1,9%salonos)+ auto katru mēnesi.....

Link to comment
Share on other sites

Divi mani draugi žurnālisti pirms gadiem bija uzaicināti uz Maserati preses pasākumu Itālijā . No rīta šiem iedod atslēgas - vizinieties. Pēcpusdienā jātiekas  trasē, rūpnīcas šoferis parādīs kā tās lietas daramas Tiesa, ne ar quattroporti,  kaut kādu kupeju. 

 

Šie vizinās un kaut kādā ciematiņā sapērkās sieru. Labu sieru no vietējiem ekozemniekiem. Iemet maisiņu ar sieru bagāžniekā. 

 

Diena karsta. Plus 30. Tiek līdz trasei. Tur sirms onkulis viņus vēl pa vienam kārtīgi izspīdzina pa trasi ar sānslīdēm un citu elli, pašiem liek gāzt utt. 

 

Neko, auto jādod nākamajiem un šamie atceras par sieru bagāžniekā. Siers tiešām tur ir. Maisiņā, ap maisiņu un pa visu samta bagāžnieku. Viss,  Lieliski tajā sierā. Neko, atvainojās un aizgāja uz viesnīcu dzert. Bez siera. 

 

Morāle - nelieciet sieru bagāžniekā sporta auto. Izputēji to vietu padara par konvekcijas krāsni. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...