Jump to content

Volvo V40 līdz 2004


pusnakts
 Share

Recommended Posts

S/V40 nav true volvo. Ražoja laikam Daf vai Man rūpnīcā Holandē. Lēts grabulis. Bet ja gribās grabuli, tad labāk izvēlēties kādu nemazdisku japāni, tie būs uzticamāki.

 

TB S/V 40 ir vērts ņemt tikai tad, ja viņš ir absolūti mint condition un maksimāli labi aprīkots. 

Labots - Smii
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

rememberme

Braucu jau piekto gadu un bēdu nezinu. Uz skati sagatavot auto maksā kapeikas. Paskaties apkārt, šo auto neražo jau vairāk kā 10 gadus, bet pilnas ielas ar viņiem. Man pie daudzstāvenes vien 3 gab. stāv. Pērc ko gribi, bet neklausi idiņus kas tikai par audi/bmw gvelž.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nez, manuprāt, tas auto ir riktīgs nasingspešals: visai mazs (iekšā pasažieriem maz vietas), nav nekāds ekonomiskais, salons nekāds, ar lētiem remontiem nav slavens (nav gan arī dārgi).

Link to comment
Share on other sites

Iesaku ņemt. Ar  1.9 Dīzeli. Par tādu cenu nevienam citam  tāda gada autiņam nebūs tik daudz elektro ekstru. Man ir 2002 g. V40 1.9D T3 85KW. Ejot tehnisko mazais nodoklis, rezerves daļas lētas. Vienīgi pirms pirkt jāiespringst laba V40 meklējumos. Jāmēģina atrast tādu kurš nav bijis nopietni sists.Jo sistie un nekvalitatīvi pārkrāsotie eksemplāri spēcīgi rūsē.Ja ir kādi gali, kas var palīdzēt atrast sakarīgu eksemplāru tad iesaku ņemt. Labāk 2003-2004. gada. Dīzeļa patēriņš 5.5-6 litri pilsētā.Plus LV viņi ir ļoti populāri un ir pieejams plašs  lietotu rezerves daļu klāsts no angļu donoriem. Sanāk riktīgi budžeta mašīnīte par lētām naudām.Esmu apmierināts.

Labots - RX77
Link to comment
Share on other sites

Vito Ventura

Bet tas salons! Man kā pasažierim tajā mašīnā ir sanācis pavadīt pārāk daudz stundas, lai vispār kādreiz apsvērtu domu par pirkšanu. Protams, ir cilvēki kam arī jauno žiguļu salons liekas skaistuma kalngals, bet ilgstoši sēžot v40 sviestā var saiet. Un jā, vietas tur ir pamaz. Vienīgais pluss - izturība avārijās. Kaut kāds aptuveni tā paša gada bembis palika, kā saka, "lupatās". Dzērājšoferis-bembists gan sveiks un vesels palika.

Link to comment
Share on other sites

Tas atkarīgs kāds tēmas autoram ir budžets un ja tiek meklēta ekonomiska mašīna būs o.k. Man ir V70 II un šis V40 .Protams V70 II salona komfortu nevar salīdzināt ar V40, bet manā skatījumā šī atšķirība arī nav tik graujoša, ja vajag varu braukt arī ar V40.

Link to comment
Share on other sites

pusnakts

Paldies par viedokļiem! Gan tiem, kam pašiem V40 nekad nav bijis, jo īpaši tiem, kas paši ar tādu brauc. Nepieciešams ir maza budžeta auto ar gana ietilpīgu bagažnieku. Nez, kādi milži tie, kas saka, ka maz vietas? Vakar vienā iesēdos, likās ok. Divmetrīgam laikam pagrūtāk. Bagažnieks liels, rij maz. Vēl viedokļi laipni velkomēti! Vēl pateikšu, ka kā alternatīva iešāvās prātā Opel Zafira ar gāzi... :)

Link to comment
Share on other sites

Tik vecu auto pirkt ar dīzeļdzinēju nu nekādīgi nav prāta darbs! Pastāv pavisam reāla iespēja uzrauties uz remontu auto vērtībā!

 

es domāju ka opel zafira ar lpg būs prātīgāka izvēle!

 

Vēl volvo ir sastopami ar rūpnīcas/ārzemēs liktām lpg iekārtām - no tādiem noteikti jāturas pa gabalu, jo tās iekārtas ir pilnīgas miskastes!

Link to comment
Share on other sites

Ford Mondeo 2.0 TDCI universāls? 

  • cena +- tāda pati
  • salons klasi augstāks
  • salons un arī bagāžnieks krietni ietilpīgāks
  • patēriņš: pa pilsētu ~8, pa šoseju ~5 (man ir sedans)
  • remonti lēti,
  • paskaļš, bet uzticams motors (no Ford Transit)
  • mīksta piekare (man patīk)
  • paskaļš salons, braucot pa šoseju (ne pārāk patīk, bet es esmu ļoti piekasīgs)

Tikai jāsameklē kāds, kas nav sarūsējis (reti, bet ir).

Par to rūsu runājot, kolēģis aizpagājušogad pārdeva Mazda Xedos 6, kas parasti ir viens liels rūsas klucis - itin nevienā vietā nebija rūsas. Kā tā sanāca, ne viņš, ne es nevaru pateikt.

 

Vēl variants, kas arī bez rūsas jāmeklē, ir Mazda6 (grūti gan būs atrast).


 

 

Tik vecu auto pirkt ar dīzeļdzinēju nu nekādīgi nav prāta darbs! Pastāv pavisam reāla iespēja uzrauties uz remontu auto vērtībā!

Būs lemts, būs lemts. Kolēģis pirms dažiem gadiem nopirka 2008. gada VW Sharan (tajā laikā <= 5 gadi). Pēc neilga laika nācās mainīt sprauslas.  

Labots - itanium
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ford Mondeo 2.0 TDCI universāls? 

 

Degvielas sprausla 300 eur (vajag 4 gab)

Turbīna 1500 eur

Augstspiediena sūknis 1400 eur

 

Tiešām izdevīgs pirkums! 

Link to comment
Share on other sites

Tiešām izdevīgs pirkums! 

Tiešām "gudrs" komentārs, ko no tevis nebiju gaidījis...

Dārgas rezerves daļas var sakasīt itin ikvienam autiņam.

 

FAKTS, lielākā daļa LV reģistrēto autiņu ir dīzeļi. Par vidējo vecumu gan jau ka man tev nav jāstāsta.

Vēl intereses pēc apskaties, cik no ss.lv piedāvājumā esošiem MK3 Mondeo ir ar dzinēja, turbīnas, sprauslu vai sūkņa defektiem. Nav daudz, un man gribētos teikt, ka tāda gada un cenas mašīnai pie tādiem defektiem pirmais, ko saprātīgs cilvēks darītu, ir mēģinātu to pārdot.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Kur benzīna motoram ir augstspiediena sūknis vai turbīna vai sprauslas pa 300 eur gab? Es vēl nepieminēju dvmasu spararatu kurš bojājas! Neesmu sastapis nevienu benzīna motoru, kuram spararats bojājas!

 

 

 

FAKTS, lielākā daļa LV reģistrēto autiņu ir dīzeļi.

 

Un? Kas no tā?

Es gandrīz katru dienu sastopu kādu dīzeli, kuram no izpūtēja  gāžas melnu dūmu mutuļi - egr vārsti noglušīti, kvēpu filtri izgriesti, sprauslas 'čurā' ....

Link to comment
Share on other sites

Es gandrīz katru dienu sastopu kādu dīzeli, kuram no izpūtēja  gāžas melnu dūmu mutuļi - egr vārsti noglušīti, kvēpu filtri izgriesti, sprauslas 'čurā' ....

Un? Kas no tā?

 

Cik veci dīzeļi ir uz ceļa? Daudz

Vai lielākai daļai no tiem ir tevis minētās problēmas? Ne tuvu

 

Ieslēdz loģiku.

Varbūtība, ka, nopērkot padsmit gadīgu dīzeli, būs jāveic kāds no tevis minētajiem remontdarbiem nav tik liela (ss.lv to apstiprina, jo cilvēki ar problēmām parasti vecus autiņus cenšas pārdot).

It sevišķi tik liela kā tu to te mālē - BŪS JĀMAINA TAS UN TAS, UN TAS!

 

Tā nav veiksme, ka vecs dīzelis ripo. Tā ir neveiksme, ja neripo (attiecas arī uz ne tik veciem - lasīt augstāk manu komentāru par kolēģa 2008. gada Sharan).

 

Lai vai kā, tu vari darīt, ko vien vēlies. Pārejā Latvija turpinās braukāt ar saviem vecajiem dīzeļiem.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Nez, no visiem vecajiem dīzeļauto, kas man bijuši, problēmas bija tikai ar Opeļa 2.2 DTI, kas ir izteikti tizls dzinējs. Ironiski, bet tam auto bija vismazākais nobraukums no visiem.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Long John

Pirms 3,5  gadiem, mainot veco A6 uz ko mazāku/ jaunāku , arīdzan izskatīju Volvo V40 variantu. Akurāt sagadījās braukt izsaukumā uz avāriju, kur 4 padzēruši lauku talcinieki ar šamo neierakstījās meža ceļa pagriezienā un "apskāva" koku. Visi 4 viņā saulē, volviķis lupatās. Neko daudz izturīgs neizskatījās, arī sadragātajā salonā varēja  labi redzēt, cik tur prastas plastmasas un lēts pakojums/ apdare.

Pēc tam šī kandidatūra kategoriski pazuda no mana saraksta,

 

Beigās pajēmu VW Bora 1,6 Variant  (universāli) un pa šo laiku nevienu nopietnu problēmu ar šamo neesmu piedzīvojis. 

Protams, ir arī labāki varianti, bet es ar savējo esmu apmierināts. 

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lai vai kā, tu vari darīt, ko vien vēlies. Pārejā Latvija turpinās braukāt ar saviem vecajiem dīzeļiem.

 

Uzskatu ka sen vajadzēja ieviest auto atgāžu pārbaudi pie slodzes! Gāzēšana brīvgaitā neko nedod, jo jebkura daudz maz moderna auto vadības kompis saprot ka tā ir brīvgaita un ierobežo degvielas padevi.

Pēc korektas atgāžu pārbaudes daudzi no vecajiem dīzeļiem tiktu noņemti no trases!

Man arī viens paziņa ar kūpošu dīzeļvolvo brauca. Kad prasīju, kāpēc nelabo, godīgi atbildēja ka nav 1,5k eur sprauslu nomaiņai. Bet skati gāja bez problēmām .

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

VW Bora 1,6 Variant

Pie tiem pašiem gadiem nedaudz dārgāks par V40 un Mondeo, bet, manuprāt, noteikti ir vērts apskatīt arī šo variantu.

Salons krietni patīkamāks nekā V40.


 

 

Pēc korektas atgāžu pārbaudes daudzi no vecajiem dīzeļiem tiktu noņemti no trases!

Un tad visiem būtu labāk!

Bet kamēr tas tā nav, tikmēr jāpērk autiņi, kas nedūmo, un dūmojošie vai nu jālabo vai jāpārdod kādam citam (lai labo).

Link to comment
Share on other sites

versatile
. Akurāt sagadījās braukt izsaukumā uz avāriju, kur 4 padzēruši lauku talcinieki ar šamo neierakstījās meža ceļa pagriezienā un "apskāva" koku. Visi 4 viņā saulē, volviķis lupatās

Arī gadījās redzēt bildes no vienas avārijas, pagrieziens, koks, visi līķi. Nepiesprādzējoties un lielā ātrumā - tur nav daudz variantu, pofig, kas par mašīnu.

Bet fakts, ka par 90o gadu beigās konstruētu auto drošību nevar īsti runāt, jo pat tikai mazliet vēlāk auto jau kļuva daudz drošāki, par jaunākiem nerunājot.

+ nogurst jau tomēr metāls ar laiku.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Long John
pofig, kas par mašīnu

 

 

Gluži tā laikam nebūs. Pa 30 darba gadiem ir sanācis dauzītas mašīnas un līķus ne tikai bildēs skatīties.. :(

Paša piemērs- pirms pāris gadiem (akurāt vienā brīdī ar Zolitūdes Maximu) mans vecākais dēls ar Volvo V70 uz klusas šosejas aiz pagrieziena pēkšņi "sastapās" ar klaiņojošu zirgu. Zirgs pagalam, bet volviķim tikai liela bukte uz haubes un jumts iespiests līdz sēdekļiem. Dēlam tika cauri ar pārbīli un šķembām sagraizītu seju (viņu paglāba, ka bija piespiedies izturīgākam jumta/ durvju stūrim) . Bija gan aizdomas uz mugurkaula skriemeļa plaisu, paldies Dievam, tās neapstiprinājās.

 

Bet tas tomēr bija lielais Volvo , nevis japāņu/holandiešu parodija.

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

Jāatzīst, ka jā šajā forumā dominē praktiski 2 auto - Audi 80 lpg un Ford Focus (Mondeo) lpg. :D Pārējais viss ir: "loxs esi tādu sūdu ņemt!?"

 

Lai nu kā pastāstīšu par savu pieredzi.

Autiņš vizuāli simpātisks, salons nav pretīgs, bet gan pretīgi saspiests... bet ja neesi miesās kā miesnieks, tad gan jau pieradīs un būs o. k.

Draugam bija 1.9 dīzelis. Par cēlienu vispār aizmirsti, jo ir ļoti nīkulīgs salīdzinot ar citām, bet tas tā. Problēmas bija gan ar motoru, gan ritošo. Neatceros kādas, bet atceros, ka džeks teica, ka 2 gadu laikā nopirka otru... Remonti ir salīdzinoši dārgi. Ritošā - nu tas atkarīgs no ceļiem un saimnieka... 

Vēl vienam cilvēkam bija tāds pats ar 1.6 benzīnu - tas arī bija pamatīgs lamata, negāja un bija problēmas ar motora elektronika. Bija kaut kāds smieklīgs gļuks, ka lietainā laikā ģība nost. :D

 

Katram sava mašīna! Ja jūti, ka vajag un patīk, tad ņem ciet. Tikai ļoti rūpīgi atlasi un meklē variantus. Pirmo gan ķert nav prāta darbs. Skaties komplektāciju, jo nav tas komfortablākais auto...

 

Ir cilvēki kuri joprojām ar Ladām brauc, ir kas jājas ar Citroeniem... bet ja patīk, tad kāpēc ne?

Link to comment
Share on other sites

Ja jūti, ka vajag un patīk, tad ņem ciet.

Es vēl ieteiktu aizbraukt uz kaut kādām Rumbulām vai kur tagad tiek lietoti autiņi tirgoti un iesēsties visos savos variantos.

Man tas ļoti palīdzēja: sapratu, ka Renault Laguna, Volvo V70 un BMW E46 nav priekš manis.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

 

 

problēmas bija tikai ar Opeļa 2.2 DTI, kas ir izteikti tizls dzinējs.

Piemērus studijā!

Konkrēti, kas ir tik izteikti tizls? :shok:  

Link to comment
Share on other sites

Jau labu laiku vaaleeju pa darbiem,ap 160k jau, ar s40 99 gada bendziinu, kaa visaam mashiinaam kkas pa laikam jaapietaisa, bet daljas gandriiz ar spaini var iet pirkt un viss vienkaarsh kaa laapsta, var pats visu sataisiit ar paaris atsleegaam un aamuru ;) lielaakaa beeda ir ruusa, taa ir visur iznjemot griidu, papeetot citus, tas pats.. lielaakaa dalja sakraasotiem vai sapuvushiem sliekshnjiem.

 

Un pa lielam tas ir renis ar kkaada mitsu hadeni, tai apmeeram reizi gadaa stabilizatora atsaites jaapamaina, bet tas 15min. Darbs, taakaa lielus ieguldiijumus neprasa, tik jaabrauc :)

Link to comment
Share on other sites

Pirkt 10-15+ gadus vecu dīzeli ir tikai laika jautājums, kad nāksies mainīt sprauslas, turbīnu un augstspiediena sūkni+traktora skaņa+iespējami mēsli ziemā - nu i nafig:D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirkt 10-15+ gadus vecu dīzeli ir tikai laika jautājums, kad nāksies mainīt sprauslas, turbīnu un augstspiediena sūkni

Jā, tikai tas laiks var arī nepienākt, kamēr auto ir tavā īpašumā :)

Dažs labs komercauto nobrauc krietni virs 500k km un tā arī ar šīm problēmām nesaskaras.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pirkt 10-15+ gadus vecu dīzeli ir tikai laika jautājums, kad nāksies mainīt sprauslas, turbīnu un augstspiediena sūkni+traktora skaņa+iespējami mēsli ziemā - nu i nafig:D

 

 

Tukša iršana. Pašam 9 gadi vecs dīzels, pirms tam tas pats bija... Cik zināmiem ir - brauc. Kā paveicas. 

Link to comment
Share on other sites

2.2 dti ir tikai viens degvielas sūknis -  augstspiediena. Bākā sūkņa nav. Attiecīgi - tikko degvielas maģistrālē ir mazākā sūce, auto vairs nelec. Turklāt nodiagonosticēt to ir ļoti grūti. Risinās mainot pa daļām visu maģistrāli. 

Link to comment
Share on other sites

Lietots auto ir loterija, kurā ar savu viedokli ļoti uzmanīgi... Vienam auto plīst katru mēnesi, otrs brauc ar teju 30 gadus vecu dīzeļauto, kuram apkope tik cik uz skati.

Link to comment
Share on other sites

 

 

2.2 dti ir tikai viens degvielas sūknis - augstspiediena. Bākā sūkņa nav.

Tā ir lielai daļai dīzeļauto.

p.s. Un kur te vaina dzinējam - problēma taču ir auto kopējā uzbūvē, ja nav otra sūkņa! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sveiki!man ir jau 4gadus s40 2000g 1,9tdi!par šo laiku esmu nobraucis ap 120t/km!!apskati izeju uz pirmo reizi,kaut kadi aizradijumi jau i!!runajot,par dizeļa kūpēšanu,tad jautāju,kas tas ir?Pēdejo gadu laikā,šur tur kariess uzmeties ir!!

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

nobraucis ap 120t/km

Kā vispār var nobraukt tik daudz tonnu uz kilometru? Ja pieņem, ka bākā ir 60l, tad, rēķinot proporcionāli, sanāk, ka tas auto iztērē visu bāku, nobraucot tikai 50cm.

 

 

 

apskati izeju uz pirmo reizi

Mūžīgais "es kopju auto" salonu pucētāju arguments, jo tie auni jau nesajēdz, ka tehniskāki cilvēki TA tieši izmanto kā diagnostiku...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

VW Bora 1,6 Variant (universāli)

Neskaitu, bet tā jau ir nez kura reize, kā iesaki šo. Dažreiz redzot tavu postu, šķiet ka tūlīt tur parādīsies bora.

Noteikti tagad skaties pa logu uz boru un tīksminies :sarkasms:

Nekas personisks, bet smieklīgi jau paliek :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Long John
Nekas personisks, bet smieklīgi jau paliek

 

 

Nekas personisks, bet, manuprāt,  daudz smieklīgāki ir "visziņi", kuri "autoritatīvi" spriež par visiem autiņiem, kuriem nereti pat blakām nav stāvējuši.

Es vismaz rakstu tikai par autiņiem, ar kuriem man ir vai ir bijusi reāla personīgā pieredze.

Boru lietoju nu  jau 3,5 gadu un nekādus kreņkus ar viņu nezinu (nupat izgāju apskati bez neviena aizrādījuma)  - tādēļ i slavēju. :TBS:

Varbūt tādēļ, ka man ar viņu ir diezgan labi paveicies- pirms tam ir bijuši daudzi autiņi- sākot ar padomjlaiku Zapiņu, Moskābeli, Žiguli, tad panesās visādi lētie ārzemnieki- sākot ar vecu Opeļrekordu un Askonu, tad dažādas Mazdas, Merši, Auži utt.  Mans budžets autolietām bija visai ierobežots, bet braukt gribējās-  tādēļ pirku braucamus autiņus švakā stāvoklī, līdz nākamai skatei savedu kārtībā un tad mainīju uz nākamo- bik labāku. :)

 

Tamdēļ zināma pieredze ar "autočakaru" ir un tieši šī Bora ir autiņš, kurš man sagādājis vismazāk kreņķu. :)

Labots - Long John
Link to comment
Share on other sites

"visziņi", kuri "autoritatīvi" spriež par visiem autiņiem,

Tas jā, to te netrūkst, parasti vieni un tie paši visās sadaļās, un ne tikai te, arī dzīvē ir komunicēts, viņš zin cik maksā kārbas remonts un pārējie sīkumi. Tie ir googles atkārtotāji, jeb repeeter, nekas cits.

Es gan neiesaku, jo vienīgā pieredze ar bmw, te bmw heiteru daudz, ja arī kāds braucis ar bmw, tad ar nojātu kapli vai paņēmis semaku un raud kā nauda kūst un tas arī ir radījis iespaidu kā par bmw un tur neko neizmainīs. 

Vito Ventura rakstīja, ka nošķīlās bmw un volvo, ar bmw braucis dzērāj bembists. Tas jau parāda, ka kārtējais heiteris.

Auto ir transportlīdzeklis, ja atmet visus stereotipus tad izvēle šķiet vienkāršāka.

Cita lieta gaume, man piemēram bora's lukturi nepatīk, izskatās ka kāds tos būtu iespēris motortelpā. :biggrin:

Labots - Robs
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...