Jump to content

BMW


pstcgi
 Share

Recommended Posts

Sveiki, vēlos izmēģināt Bavārieti (BMW). Svārstos starp 528 (E39) un 325 (E46 bendzīnieku). Kādam ir kādas atsauksmes vai ieteikumi, varbūt tomēr iesaka Bavārieti ar kādu citu dzinēju.

Interesē dinamisks, ērts un attiecīgi ekspluatācijā sakarīgās cenās.

 

P.s Zinu ka ir daudz citu mašīnu kas ir uzticīgas un ekspluatācijā lētas, bet es gribu izmēģināt tieši BMW. Nevis trakot, bet braukt ar nelielu komfortu un ja kāds ir jāapdzen tad lai tas nesagādā problēmas (mazda 626 2.0 DOHC bikīt pa švaku :D)

Edited by pstcgi
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    13

  • marrtins

    11

  • Valduha

    13

  • jema

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D Nebūs ikdienas auto, jo ir darba mašīna. :D 

Un kur uzstādīt gāzes iekārtu man ir zināms. ;)


Pluss mazda ēd gandrīz tikpat cik 325. Nebūs nekas jauns ieraugot interesantu patēriņu.

Link to comment
Share on other sites

Pats ilgu laiku ar e46 330d pirms e60 nobraukāju - patika autiņš, gāja ļoti labi, maz bija 'klasisko problēmu' - arkas un bagāžnieka vāks virs numura zīmes tik ekspluatācijas beigās pirms tirgošanas sāka pirmos rūsas pleķīšus mest, no iekšējām vainām - klasiskais stūres pirksts un izļurkājusies kulise tika remontēta, viens pakaļējais amortizators (oriģinālais) izlaida pēc divu gadu dragāšanas.

 

Jāatzīmē, ka ļoti ekonomisks priekš savas jaudas - kombinētais braukājot pa objektiem ap 6.8 - 7.2l bija, atkarībā no gadalaika.

Edited by J.Reinis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

2.0 DOHC bikīt pa švaku
 

Nav problēmu ver vaļā ss.lv un ķer ciet kādu bmw ar 3l+ benzīna dzinēju, būs jauda. Tādiem cenas pat draudzīgākas, jo liela daļa kratās vaļa no benzīna kapsētām.

Link to comment
Share on other sites

3l + būtu pa šerpu. 

Dīzeli kaut kā negribas jo viens autiņš jau ir dīzelis, otru gribas bendzīnieku mazdas vietā, kā nekā mazdai pēdējā skate (daudz rūsas un traki dūmo, neredzu jēgu metināt un celt iekšā citu dzinēju).

Link to comment
Share on other sites

No Vācijas atdzītu, ne? :D


Cik zinu 320 nav tolka ņemt, maza jauda attiecībā pret patēriņu, tad vai nu labāk 318IS vai 325. 

Link to comment
Share on other sites

Tad pērc leišu līmēto un būs tev laime ! :)

Link to comment
Share on other sites

Nevis trakot, bet braukt ar nelielu komfortu...

Ar tādu attieksmi tad jāņem opels. :D Ar BMW ir jāmauc kā F1 pilotam.

 

Link to comment
Share on other sites

Nu jau radusies dilemma, saka, lai labāk ņemu 3.0d. Cik cilvēku, tik viedokļu.


 

 

 

Ar tādu attieksmi tad jāņem opels. Ar BMW ir jāmauc kā F1 pilotam.

Ar Opeli arī var lidot kā F1 pilots. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Topika autoram - pieej vienkārši - nevis pa kādu naudu vari atļauties auto, bet vai spēsi uzturēt un viss būs labi. Es no savas 2,5t pilnpiedziņas benzīna kapsētas nekratos vaļā un arī neplānoju. Kratās vaļā tie, kas ir mēģinājuši uzlekt augstāk par to vietu, kur mugura zaudē savu cēlo nosaukumu...

 

 

Tur jau tā lieta, man interesē izmaksas un biežākās problēmas, lai zinātu vai varu atļauties vai nē, bet pagaidām pēc pašam domām varu atļauties. 


 

 

Ja dīzeli, tad neko citu kā 3.0D

 

Dzirdēju ka jaunā tipa 2.0d neesot peļami, bet nu tās tik baumas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kas ir jaunā tipa? Kāda ir summa par kuru esi gatavs pirkt?

 

Līdz 3500.

Piemirsās, pateica interesantu nosaukumu. :D 

Link to comment
Share on other sites

530 benzīns iet lopā priekš tik lielas bundžas,personīgi patika, tiesa, virsū bija gāze un izmaksas bija smieklīgi mazas patēriņā, ap 7-8eur uz 100km laikam

3 bembji nepatīk, liekas pārāk mazi, bet nu ok, varbūt neesmu mēraukla patīk lielas mašīnas ar komfortablu salonu.

Link to comment
Share on other sites

Ja jau ir darba auto, un šim, kā noprotu, nobraukums būs mazs (nu zem 10kkm), tad tur jāskatās benzīns. Vismaz es tā darītu. Un tad arī pat gāze nav vajadzīga.

Bet tev jau šo vajadzētu jautāt bmwpower, lai gan tur uzreiz ieteiks F10 M versiju :)

Link to comment
Share on other sites

nu paga,tad jau nevar ņemt neko.

Varbūt lai viņš izvēlas tomēr pats.

Link to comment
Share on other sites

e46 320 pēc feislifta, ar tajā esošo m54b22, iet pat ļoti ok. Par cik minēts e46 325, tad pieņemu, ka runa ir tikai par feislifta e46 (pirms FL nav tāda 325 modeļa), tas, protams, ies labāk par 320. LV gan ir nereāli kautko sakarīgu atrast

 

Nupat izgāju cauri šādai pat dilemmai (e46 vs e39), un ne mirkli nenožēloju, ka izvēlējos e46

 

Tīri vizuāli e46 izskatās "jaunāks" auto, nekā e39, lai gan pēc gadiem tā īsti nav. Vietas mazāk, nekā e39, braukšanas ziņā ir "kartings", salīdzinot ar e39. Ja nekas no šā netraucē, tad jāņem e46.

 

Tikai pirms pirkšanas jāskatās, kas ar aizmugures tiltu notiek, tie e46 mēdza lūzt ārā no virsbūves stiprinājumu vietās

Edited by Prodigy
Link to comment
Share on other sites

 

 

braukšanas ziņā ir "kartings"

pasaki lūdzu to vēlreiz te visiem,lai saprot. 

Link to comment
Share on other sites

sharklasers

Ja gribas 3. sēriju tad var skatities uz e46 323 ar 2.5 170zs motoru (preFL, m52b25), kā pirmajam bmw būtu laba dinamikas/lētuma attiecība, no FL e46 benzina dzinējiem neesot ko nemt, vienigi m54 3L, mazie dzinēji esot slikti (valvetronic un sazin kādas vēl ķibeles)

Vispār autoram vajag izdomāt ko grib, jo 5. un 3. sērija ir dažādās klasēs. e46 ir foršs utt auto, bet liela auguma cilvēkiem garus gabalus braukt nav ērti. Pa lielam dzinēji un komplektācijas ir līdzigas, visu nosaka auto izmērs

 

Balsoju par 528i manuāli

Link to comment
Share on other sites

Kopš pērnās vasaras braukāju ar FL e39 530D tourings, savukārt bračkam ir līdzīgs 530i

 

Uzreiz ir jāsaprot, ka BMW nav opelis un remonta izmaksas būs augstākas nekā lētākiem auto. Nezinu, kā e46, bet piektai sērijai ir ļoti advancēta piekare ar daudzām svirām, no kurām katra maksā smukas naudiņas. Bet tieši tas rada šo afigenno kartinga sajūtu, kas tam auto, neraugoties uz izmēriem un svaru, piemīt. Man vēl ir kaut kāds rūpnīcas sēdinājums, vobšem ar vadāmību tur viss ir labi. Bet tas maksā, jo piekare nolietojas un būs jāpērk ķegas, bukses un amortiņi vai pneimas spilveni Touringa gadījumā.

 

Pluss ir tāds, ka ir milzīgs community, ka tās mašīnas ir pamatīgi būvētas un kaut kaut kādas lietas mierīgi var remontēt pats, atkarībā no skila, štrumentiem un garāžas esamības vai neesamības. Ar lietotām detaļām pilns ss.lv - nesen sev nopirku normālu ādas salonu par 60 eiro.

 

Par jaunām detaļām - piemēram kvēlsveces plus lielais termostats man izmaksāja 190 eiro, ar nomaiņu.

Sariktēt apskatei piekarē dažus niekus - vēl 180

 

Aamortiņi - cipari no 100 gabalā, cik skatījos vācu ebajos.

 

Par motoriem - tas M57D30 ir labs, ja nav beigušās sprauslas. Ja sprauslas ir beigušās, cipari ir no 60 par hvz kādu lietotu, 100 par pārbaudītu, 140 par "atjaunotu" un vairāki simti par jaunu. Es leju degvielai klāt kaut kādu inžektoru tīrītāju, jo "atjaunošana" lielā daļā gadījumu nozīmē pamērcēt viņas acetonā. TB homeopātija :D

Jautrība ir tās sprauslas dabūt ārā gadījumā, ja kāda ir iecepusies ligzdā. Paskatieties jūtūbos, tas ir psc.

Patīk patēriņš tam motoram - man ar manuāli sanāk zem 7 litriem vidēji

Nepatīk turbobedre. 

 

 

Bračkam ir 3.0i, kodu neatceros. Viņam ēd stabili ap čiriku uz šosejas. Arī manuālā kārba. Arī pa šo laiku nekas traks nav bijis. Kaut kādi nieki, drosele laikam noplīsa vienreiz. Bet tā - neviens BMW ar benzīna motoru vidēji zem 10 neēd. Un tie padsmit litri uz simtu pilsētas režīmā visiem R6 modeļiem būs stipri līdzīgi, ar atšķirību, ka 3.0 iet dafiga labāk kā 2.2 un 2.2 iet dafiga labāk kā 1.6. Bet ēd viņi visi vienādi :D

 

Principā par e39 es varu teikt visu to labāko. Iet zajebis, vadās zajebis, salonā klusums, viss labi, ērti, pārdomāti un kvalitatīvi.

 

Vienkārši pērkot nevajag koncentrēties uz aprīkojumu un krāsu, bet gan auto stāvokli. Jo ja gribēsies, ādu, štorkas un lielo navi var nopirkt un ielikt, un tas nemaksā daudz. Savukārt, kā ir celt augšā superaprīkotu, bet nolaistu BMW e39 variet paprasīt biedram @rekeds - viņam par to ir viedoklis.


Ā un vēl kas - rūsa. Touringiem rūsē bagažnieka vāks, savukārt tiem, kas dzīti pa sāli - apakša, turklāt aiz visādām pannām un plastmasām.

 

Tā kā labāk pirkt auto, kas braucis pa siltajām zemēm un pēc tam regulāri pūst ar Krown reizi gadā.


Balsoju pofig e46 vai e39 - galvenais, lai patīk un nav sačakarēts.

Edited by Smii
Link to comment
Share on other sites

sharklasers

 

 

lielo navi var nopirkt un ielikt, un tas nemaksā daudz

Sīkāk par šo varētu pastāstīt?  cik priekš tevis ir daudz, ja runa ir par 16:9

 

P. S. visiem e39 rūsē arī durvju apakšas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...