Jump to content

BMW


pstcgi
 Share

Recommended Posts

Tā jau jebko aplasa, bet tur vajag lielāku lauku, te ir runa, ka BMW baigo huiņu laiž, tev jau arī septītais, liec kreiso slēdzi, bez evakuatora tādus parasti neaiztiek!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    13

  • marrtins

    11

  • Valduha

    13

  • jema

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Inspektors Caps

 

 

un kā risināsi to, ka uzliks uz evakuatora, vai apskrūvēs visu ko var apskrūvēt uz ielas? ar tērauda trosēm aiz diskiem siesi pie koka/staba/enkura?

Tipiskā mūsdienu "loģika" - ja nav 100%, tad no 60% uz 80% pacelt nevajag. Modernais rietumu bezsmadzenis jau nespēj salīdzināt lietas pēc apjoma jeb šajā gadījumā nozagšanas vieglumu un zādzību skaitu pēc to tipa. Kur nu vēl to vērtēt pret risinājuma izmaksām (gandrīz nekādām) un neērtībām (vispār nekādām), ko tas rada.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

tiklīdz priekšā ieraugi sarkano, tā jāmet laukā no ātruma un jāripinās.

Tas būtu jādara arī ar automātisko kārbu? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Man labāk patīk sabremzēties ar kaucošiem, parubināt degunu un tad ar kaucošiem aizlaisties.

 

Tev pašam neliekas, ka izskaties pēc loša? :D 

Link to comment
Share on other sites

Es savu e39 apmarķēju autonamā pirmajā dienā pēc nopirkšanas. Tā kā tik vecus auto zog tikai detaļām, tad viss vērtīgākais tur ir nomarķēts un attiecīgi tik neinteresants ka zaglim neatmaksājās ķēpāties.

 

Leksuss, kas pirms pāris gadiem leišos tika paņemts biznesam, tika aprīkots ar radio trekeri, jo vairākus mēnešus tika lietots ar kaut kādiem kreisiem tranzītniekiem, kas apgrūtināja Kasko iegādi. Tas prieks maksāja ap 190 latiem gadā plus ierīkošana, kas arī nebija lēta. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas būtu jādara arī ar automātisko kārbu? 

 

Jā. Vienlaicīgi lēnām krājam naudu kārbas remontam... 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā. Vienlaicīgi lēnām krājam naudu kārbas remontam... 

tak te tā iesaka speci :)  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jā. Vienlaicīgi lēnām krājam naudu kārbas remontam... 

 

automātam jau nekas nenotiek slēdzot neitrālajā braucot. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tā jāmet laukā no ātruma un jāripinās

 

Smagi kļūdies!  Šādi varēja ieekonomēt degvielu karburatoru laikos! Mūsdienās pietiek atlaist gāzi. Motors pārslēdzas piespiedu brīvgaitas režīmā un degvielas padeve tiek pilnībā pārtraukta, patēriņš =0. Par šo var viegli pārliecināties jebkurā auto, kur kompis rāda momentālo patēriņu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

es tak neteicu, ka tā degvielu jāekonomē. tā braukšana kļūst mazāk saraustīta. atmetot gāzi jau sākas bremzēšana ar motoru. un jā, tiem kas zem tanka, ar AK tas var būt savādāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

automātam jau nekas nenotiek slēdzot neitrālajā braucot. 

 

No ekonomikas stimulēšanas skatupunkta, ļoti pareizs viedoklis - servisiem tak ar kaut kā dzīvība jāvelk... :D 

Link to comment
Share on other sites

Nu automātu jau nu gan labāk neraustīt un arī jēgas no tā ir nulle. Bet tas ka pie sarkanā ir ekonomiskāk pieripināt, nevis kā Rīgā var novērot pie krustojumiem F1 startus un pie nākošā sarkanā bremzes līdz galam, tas ir fakts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nestāsti pasakas, ir nobraukti septiņi gadi ar S80T6 Twin turbo, 272 ZS, 2 riepu komplekti ! 

 

Pats nestāsti... fiziku neapmānīsi...

 

Priekšpiedziņai - pie paātrinājuma masa novirzās vairāk uz aizmuguri un priekša piepaceļās nedaudz - rati var vieglāk izspolēt un attiecīgi riepas dilst vairāk... pie bremzēšana masa novirzās uz priekšu vairāk un tā kā jau izsvarojums parasti ir vairāk uz priekšu, tad priekšējās riepas dabū turēt lielāku slodzi - vairāk dilst... 2:0 starp asīm (priekša vairāk)

 

Aizmugures piedziņa (BMW) - lielākoties izsvarojums ir 50% un 50% vai tuvu tam - pie paātrinājuma masa novirzās vairāk uz aizmuguri un uz velkošiem ratiem ir lielāka masa un attiecīgi mazāk iespēju izbuksēt - mazāk dilst nekā priekšpiedziņai... pie bremzēšana masa novirzās uz priekšu vairāk un tad priekšējās riepas dabū turēt lielāku slodzi - vairāk dilst... 1:1 starp asīm...

 

Ja brauc ar aizmugures piedziņu normāli, tad riepas dilst mazāk pret tādu pašu braukšanu ar priekšpiedziņu. protams, ja sāk spolēties utt. (ar pakaļu jau patīkamāk :) ), tad ir kā ir! :)

Link to comment
Share on other sites

Tā ir, ja visu laiku brauc ar gāzes pedāli grīdā, vai vienkārši brauc dinamiski.

 

Ikdienā braucot normāli tā nebūs - priekšpiedziņai riepas dils mazāk, tas no praktiskās pieredzes ar kantora BMW un VW vienādas klases auto, braucot vienādi, riepas abiem auto vienādas.

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

@rubb

 

lai riepas diltu kaut ar ievērojumu atšķirību, tev luksaforā un pie bremzēšanas ir jāemulē F1 pilots.

Pie normālas braukšanas, ja riepas abiem auto vienādas, un visi pārējie apstākļi arī vienādi, tad priekšējā tilta gumija un aizmugurējā tilta gumija arī dils vienādi.

 

Manam auto 330i ar 17" un 18" diskiem atteicīgi ziema/vasara, nekad nav bijis tā, ka aizmugure lisa, bet priekšā vēl 2-3mm palikuši. Vienmēr mainu visas 4x gumijas, jo nodilums vienāds. 

 

Biju nopircis jaunas ziemas riepas speciāli nomēriju ar bīdmēru, pēc vienas sezonas visas 4x gumijas ir 6mm sākumā bija 8mm.

Pēc tava teiktā vajadzētu būt priekšā 7mm un aizmugurē 6mm. Vai kaut kā tā.

 

K.

Labots - kazarma
Link to comment
Share on other sites

Tev pašam neliekas, ka izskaties pēc loša? :D

Tev pašam neliekas, ka tev sarkasma devējs jāmaina?

es tak neteicu, ka tā degvielu jāekonomē. tā braukšana kļūst mazāk saraustīta

Kāda jēga ripināties ieraugot tiko iedegušo sarkano un tad tāpat apstāties? Es saprastu, ja redzams, ka tūliņ ieslēgsies zaļais.
Link to comment
Share on other sites

Vai kāds šo metodi dzīvē pielieto? :)

 

 

~6:30

Link to comment
Share on other sites

riepu tirgoņa ieteikumi nav īsti pa pilnu ņemami, viņš ir ieinteresēts vairāk un dārgākas riepas pārdot

Link to comment
Share on other sites

Koalīcja, kas tieši no tā visa? Spiediens vai mainīšana vietām?

 

Kā padomju laikos mainīju priekšējos vietām ar aizmugurējiem, tā mainu arī tagad. Savādāku praksi pat iedomāties nevaru. Par jaunā tipa riepām, kuras var mainīt vēl papildus no labās uz kreiso pusi, gan esmu skeptisks. Ir mēģināts, bet no griešanās virziena maiņas praksē es neredzu itin nekādus labumus. Drīzāk otrādi. Nu labi, varbūt, ja to dara regulāri no riepas mūža sākuma, tad jā, bet pēkšņi sadomāt mainīt virzienu riepai, kas noskrējusi 20-30 tūkstosus, manuprāt, ir marasms. Ja riepas iekšējā struktūra ir pieradusi pie ļodzīšanās vienā virzienā, ir muļķīgi domāt, ka pēkšņas virziena maiņas paildzinās tām mūžu. Domāju, ka parastai vidusmēra riepai 60 tūkstoši ir gana labs mūžs, lai neākstītos bez vajadzības. Vismaz man tā sanāk.

 

Par spiedienu viennozīmīgi piekrītu. Čalis aizmirsa vēl pieminēt balansēšanu. katrus 10-15 tūkstošus (reizi sezonā) riepas būtu jāpārbalansē. Ja nav disbalansa, pats to nedaru. Drīzāk sekoju, lai diskos nav sakrājušās smiltis un dubļi.


 

 

riepu tirgoņa ieteikumi nav īsti pa pilnu ņemami, viņš ir ieinteresēts vairāk un dārgākas riepas pārdot

 

Pats vispār saprati savu domu?

Tad kāpēc viņš saka, ka tas viss jādara, lai paildzinātu riepām mūžu?

Link to comment
Share on other sites

Par jaunā tipa riepām, kuras var mainīt vēl papildus no labās uz kreiso pusi, gan esmu skeptisks.

Par kādām jaunā tipa riepām Tu runā?

Skaidri un gaiši atceros,kad pirku savu pirmo VAZ 2101 un pirku veikalā pie Stahanoviešu tilta(veči zin par ko runāju) tad tur bija tā saucamā instrukcija bardočokā un tur bija zīmējums par ripu maiņu vietām pēc 10000km.

Un jāmaina bija krustu šķērsu pat iesaistot no bagažnieka pilnvērtīgu rezerves riteni,lai viss komplekts diltu vienmērīgi.

Ja atradīšu uztaisīšu foto un ielikšu te.

Kaut gan Toljati inženieri bija duraki,tas tak skaidrs. 

Labots - Valduha
Link to comment
Share on other sites

Par tām "jaunā tipa riepām", kuras pieminēja čalis videoklipā. Tās, kurām nav noteikts griešanās virziens, bet kurām noteikts, kura puse uz āru.

Nezinu, kādas riepas tajā laikā bija Tev, bet, ja atceries, bija radiālās un diametrālās riepas. Pirmās no kurām ir pamatā tās pašas, kas šodien - standarta ar griešanās virzienu. Diametrālās bija kraviniekiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kaut gan Toljati inženieri bija duraki,tas tak skaidrs. 

 

Bez ironijas - tā arī ir. Laiks mosties. :D 

Link to comment
Share on other sites

Diametrālās bija kraviniekiem.

Arī Volgām, 24-10 jau nāca ar radiālām. Ja uz bija uzliktas radiālās ar diagonālām kopā, tad bija jautri minēt uz kuru pusi autiņš skries pēc nākamās bedres.

 

Valduha - tu laikam šo bildīti biji domājis.

 

m9h5pr7o3wiov32myv.jpg

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

E39 user manuālis rekomendē riepas vietām nemainīt jo priekšējās un aizmugurējās piekares īpatnību dēļ piedilst atšķirīgi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

BMW, BMW, ko jūs te ņematies ar tiem mēsliem!

 

Īstie keksi no grūtībām nebaidās un brauc ar - tālāk skatāmies video :D

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

E39 user manuālis rekomendē riepas vietām nemainīt jo priekšējās un aizmugurējās piekares īpatnību dēļ piedilst atšķirīgi. 
 

 

Normālam BMW riepas nemaz nav vienāda platuma, tā kā priekša/aizmugure mainīt vietām tāpat nav aktuāli.

Link to comment
Share on other sites

Nejauc emkas ar parastiem aparātiem. E39 ir parasts aparāts.

Link to comment
Share on other sites

Nejauc emkas ar parastiem aparātiem. E39 ir parasts aparāts.

 

 

Nope, neko nejaucu, paskaties specifikācijas rūpīgāk, 17" diski jau no seniem laikiem bija ar platāku aizmuguri nekā priekšu. Iespējams bija gan viena platuma, teiksim 235 uz abām asīm, vai arī ar 255 uz aizmugurējās, piemēram. Tagad pat uz 2.0 dīzeļiem aizmugurē liek platākas riepas- no rūpnīcas, nevis kaut kāds šķūnings.

Labots - kappa
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

post-57031-0-88949400-1461264663_thumb.pngIr ir, kaut kādiem R17 disku modeļiem aizmugurējie nāk platāki kā priekšējiE. 

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Smii,isti jau nesanak plataks ... salidzini diska iznesumus pec tavas dotas tabulas ... priekseja ass 45 un aizmugureja 40 , kas nozime,ka disks sez dzilak arka,bet pats disks ir plataks ... faktiski 'shpuure' no ta nemainas

Link to comment
Share on other sites

 

 

Motors pārslēdzas piespiedu brīvgaitas režīmā un degvielas padeve tiek pilnībā pārtraukta, patēriņš =0.

Sanāk, ka šis uz gaisa iet? :D

 

Iesaku autoram e46, uzturēšanā lētāks, kā e39, piekare cietāka, bet ja atradīsi ar papilnu komplektāciju, visu no ādas, nenojātu, nenožēlosi. Un ja vēl universālis, tad baigi nejutīs, ka mazāks par e39. Vienīgais mīnuss varētu būt alumīnija plaukti, kur šarnīrus tā vienkārši pēc TA domām mainīt nedrīkst, vai nu jauni plaukti ar šarām, vai aftermarket metāla plaukti, kur var presēt šaras par 14€ gabalā.

Nekas daudz no e36 tur neder, ja nu vienīgi diski un dažas motora daļas, varbūt vēl priekšējie beņķi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nejauc emkas ar parastiem aparātiem. E39 ir parasts aparāts.

E39 arī ir emkas.Piem.manam dēlam un pēc win koda,nevis pārdevēja teiktā. 

Link to comment
Share on other sites

Skatījos vienu nesen pēc win numura, bija diezgan pilns, m paka, apsildāmi ādinieki un vēl vis kas, bet realitātē tur viss bija nolasīts.

Link to comment
Share on other sites

Padalalieties, kur pēc BMV  VIN var rūpnīcas info dabūt?

Link to comment
Share on other sites

Paldies! Varu padalīties par MB pilnu rūpnīcas info ar pakojumu, bet tad VIN uz PM, ir viens kanāls caur MB BY, otrs caur MB UA, tie jau ir nogriezuši 5 VIN dienā!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Skatījos vienu nesen pēc win numura, bija diezgan pilns, m paka, apsildāmi ādinieki un vēl vis kas, bet realitātē tur viss bija nolasīts.

nevienam taču nav aizliegts pēc auto iegādes to pārkrāsot,nomainīt sēdekļus utt. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...