Jump to content

Lietots auto lidz 3K eur.


Wheeler
 Share

Recommended Posts

Ok, ok, sapratām, labākas mašīnas par Alfu nav :D Viss pārējais ir lūznis, sū*s vai muļķiem domāts :D No sākuma viens ar putām uz lūpām Astras aizstāvēja, tagad Alfas :D 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jaguar salons nak no Forda detaļu sistemas
Ieteiktu paskatīties īpašnieku un gadu kad viņš par tādu kļuva. 
Link to comment
Share on other sites

jaguar jau tikai salons arī ir. tur visa nauda aiziet. tehniskajai pusei nekas ražotājam no budžeta nav palicis no to saskrūvē no tā, kas pa rokai.

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

jaguar jau tikai salons arī ir. tur visa nauda aiziet. tehniskajai pusei nekas ražotājam no budžeta nav palicis no to saskrūvē no tā, kas pa rokai.

Redz, ka te ir arī autobūves inženieri...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nja, kādas tik ekzotikas te nevelk laukā. Daudziem šeit tiešām ir problēmas ar objektīviem novērojumiem un ar pieredzi. Pieredzi nevis ar vienu aparātu, bet ar pieredzi daudzu gadu garumā pie tam ar dažādu ražotāju auto.

Link to comment
Share on other sites

Gaisa filtra nomaiņa Alfa 147 (un 156 vēl ļaunāk, jo klipšu vietā ir skrūves)

 

Pareiziniet to visu ar dubļiem, sarūsējušām skrūvēm un aizsargpannu, kuras video nav :p

 

Jautrāk ir tikai mainīt spuldzes Renault Modus

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu ar to pieredzi ar ir, kā ir. Var būt 20 gadu pieredze ar hp, un pēkšņi šie uzražo pavillion dv... :) Līdzīgi jau ar auto.

Es te nemēģinu iestāstīt, ka alfa ir the way to go. Tāpat, kā nestāstu, ka opelim birst hadene - to es vienkārši nezinu. Vienkārši kaitina cilvēki, kas runā par pašu izdomātām problēmām ar "ekzotiku", bet nevienu centu paši yādā "ekzotikā" nav ielikuši vai pat pie stūres nav sēdējuši. Es vismaz vru pastāstīt par savu pieredzi ar konkrētām lietām, kas bijušas jāmaina un arī ar izmaksām.

Cik cilvēku, tik vajadzību. Bet nu skaidrs, ka audi 80 ar gāzi ir pareizais variants :)

Link to comment
Share on other sites

Fords pārdeva Volvo un Jaguar darījuma bija atrunāts ka tie saglaba pieeju Ford piegādes sistēmai un komponentēm .... 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Fords pārdeva Volvo un Jaguar darījuma bija atrunāts ka tie saglaba pieeju Ford piegādes sistēmai un komponentēm ....
Piedalījies darījuma veidošanā, vai arī parakstīji? 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sarauj, umņičījam, vēl 7 posti līdz 500. Lielāku bezsakaru un umņičīšanu neesmu redzējis ,kā šeit.

Pasviedīšu tēmas, par ko umņičīt.

Paklājiņi. Salona pāršūšana, griestu pārlīmēšana, motortelpas krāsošana un apkope, disku krāsošana, motoru swapošana.

Aiziet, pļūtām, pļūtām.

Link to comment
Share on other sites

Tas bija publiski diskutēts citādi neviens ne Volvo ne Jaguaru nebūtu pircis. Protams Latvijas prese par to nekad neraksta .... pārāk daudz jāmeklē ... Paņemsim  tikai presrelīzes pirmas rindas. Iepirkumu sistemas ir  ļoti svarīga jebkura razotāja struktūrvienība .... Teiksim GM tā ir visefektīvaka un ietilpīgāka Rezultāts vini var atļauties teiksim  Astra ielikt BMW3 klases salonu .... tas ir 1 klasi augstāku aprīkojumu par 1 klases zemaku cenu .... Vairumam  lietotaju tas ir tikai plus un ja vel pārspet konkurentus ar viszemako TCO jeb Total cost of ownership .... Viņi to pirks .... kadam tas patīk vai nē.  

Link to comment
Share on other sites

BMW salons ir bezgaumība. Nerunājot par atsevišķiem modeļiem un to komplektācijām.

Kad pirku Spaideri, opcijās bija arī Z3, SLK, MX5. Pērkot 156Ti SW opcijas bija vēl garākas.

Tagad kā jau minēju - meklēju auto, kuru Alfa nepiedāvā.

 

TCO vislabākais būs kautkādam i10 hujdajam no salona, bet nu atvainojiet, piedodiet, labāk ir tramvajs.

 

Jaunie Opeļi(vai ļoti vecie) ir ļoti forši, man patīk, viss kārtībā. Taču lūdzu nesalīdzināt ar Alfu - jā, Opel ekspluatācijā būs lētāks, bet ekspluatācijā lēta ir arī tava pumpainā draudzene ar dubultzodu, jo zin, ka citur nebūs kur iet, tāpēc pravas nekačā. Viss ir relatīvs. Ņem Opeli vai jebko citu un uzskati ka tā ir vienīgā opcija. Es ņemšu atbilstošu auto atbilstošam brīdim un vajadzībai. Tu paņemsi Opeli un brauksi gan kartupeļus vest, gan uz restorānu vasarā braukt. Punkts.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

TCO labakais ir tiem auto kurus pārsvara pērk uzņemumi tie ir Fordi un Opel Eiropā Korejiešiem TCO ir nekads tikai mūsu dīlēru apgalvojumi ;) Ir atbilstosas komplektacijas Opeļi .... un Fordi .... Pilnība nokomplektyyetu Opeļu ir maz vari piemeram izmēģināt to pasu mobile.de Bagātas komplektacijas opeļu gandŗiz nav .... Vadāmības ziņa tava alfa ir  uz GM  platformas  uz tas paša kur Opel ... pie kam Opel ir svaigāka platformas versija .... Alfa ir auto tiem kuru nepelna pieteikosi , lai nopirktu labu premium klases auto teiksim tā vieta perki lētu imitāciju .... No sērijas neistie iPhone  un citu dārgu telefonu / prieksmetu  ķiniesu kopijas ....  

Link to comment
Share on other sites

EEE nu gan auzās sabrauci ar Alfas vadāmību. Man ir sanācis pabraukt ar padaudz dažādiem auto un droši varu apgalvot, ka tieši vadāmības ziņā vismaz 159 Alfa un Giulietta par Opeļiem, Fordiem un japāņiem ir galvas tiesu pārāka. Braucu ar tām Alfām Itālijā pa Alpu serpantīniem, tā kā tur drusku bij ko stūri pagrozīt.

Labots - x_rays
Link to comment
Share on other sites

alfa ir  uz GM  platformas

 

KĀDS GM?! Alfas nav nekad bijušas kaut kāda tur GM apakšuzņēmums. Alfai nav NEKAS kopīga ar Opeļiem vai GM! Tas, ka Fiatam bija neliela/neilga sadarbība ar GM - mēģināja vidēji lielajai klasei izstrādāt platformu, kuru izmantot arī Alfas 156, Breras ražošanā, bet beigās tāpat sanāca Alfas modificēta bāze.

AlfaRomeo ietilpst Fiat grupā (vairākus gadus).  Nu Fiats ir arī Chrysler īpašnieks - tagad to grupu dēvē par Fiat-Chrysler automibiles s.p.a.

Speciālists par bāzēm un platformām, ibio!......

Pa lielam Alfas ir foršas un skaistas mašinas, tajā skaitā dinamiskas un ļoti labi vadāmas, BET kā ikdienas auto drillēšanai īsti neder, jo nav diez ko izturīgas, pie kam cimperlīgas remontos. Bet neskatoties uz to, es neateiktos no (kā otrais auto) 8C, Brera, Julia, Spider....nu ir tajās Alfās kaut kāds magnēts:)

Labots - DeEK
Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Teiksim GM tā ir visefektīvaka un ietilpīgāka Rezultāts vini var atļauties teiksim  Astra ielikt BMW3 klases salonu
 

Ko  nu stāsti...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tiešām esi sēdējis normālā BMW? Izskatās, ka tomēr ar tramvaju vairāk esi braucis...

 

 

BMW salons ir bezgaumība.
 
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu tramvajs ir pārāks par bmw, jo tajā var stāvēt pilnā augumā, tajā var braukt arī ar 4 promilēm un nav dzirdēts par tramvajiem, kuriem aplasa parking sensorus un pašaptumšojošos spoguļus. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis, jā, saujiņā ir sanācis. Visi tie plikie E46 un E60 salonā ir vienkārši melnas plastmasas gabals. Funkcionals - jā, skaists - nē.

Labots - Kasparz
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un ko tu gribēji? Ziloņkaula apdari, Svarovski kristālus, tautiskos ornamentus? Man šitā ņemšanās atgādina foto "ekspertus", kas aparāta kvalitāti vērtē pēc korpusa plastmasas. 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Sarauj, umņičījam, vēl 7 posti līdz 500. Lielāku bezsakaru un umņičīšanu neesmu redzējis ,kā šeit. Pasviedīšu tēmas, par ko umņičīt. Paklājiņi. Salona pāršūšana, griestu pārlīmēšana, motortelpas krāsošana un apkope, disku krāsošana, motoru swapošana. Aiziet, pļūtām, pļūtām.

 

šitie āksti jābano uz nedēļu - tāds bezsakars bet pats nāk un lasa + posto :) 

Link to comment
Share on other sites

Es arī piekrītu, ka pietiek pļurkstēt par Opeļiem un Alfām, vajag tā kārtīgāk atklāt BMW tēmu. Pajāt, kas autoram tur nepatīk.

 

Es savā dzīvē esmu nomainījis kādas 10 mašīnas - Audi, Opeļus, Alfas, Hondas, VW, Lexus. Un beidzot esmu ticis pie sava pirmā BMW. Un es nesaprotu, kādēļ es līdz šim esmu pircis to visu mēslu.

 

BMW ir zaibis. Pat 13 gadus vecs e39 vadās kā kartings, iet zvērā, salonā ir klusums, un neēd ne sūda tas M57D30. Neviena Alfa tā nespēj ņemt līkumus :D.

 

Nākošais arī būs bavārietis ar prolelleru uz bļembas!


 

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis - Tu esi arī kautko reāli salīdzinājis vai vienkārši muldi?

Foto eksperts neesmu, svešā lauciņā nelienu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

BMW ir zaibis. Pat 13 gadus vecs e39 vadās kā kartings, iet zvērā, salonā ir klusums, un neēd ne sūda tas M57D30. Neviena Alfa tā nespēj ņemt līkumus .

soda punkti tev pa nullem? 

Link to comment
Share on other sites

Un salonā ar viņiem viss ir labi

 

Bmw_m5_interior_e39-terabass.jpg


Soda punkti pa nullēm. Varbūt divīts vēl nav dzēsies. Bet ar alfu biju uzkačājis līdz kaut kādiem 14 :D tipa 12 par sarkanajām gaismām un ātrumu + 2 par to ka negāju pārlikt eksāmenu. Pārdevu Alfu un divos gados dabūju līdz nullēm.

 

Ar BMW arī ātrumu nejūt, tā viena no īpatnībām. Arvien grūtāk paliek turēties sociāli pieņemamajos +20

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Negribās :)

 

Kad braucu ar Omegu, pat fūres tā netraucēja :p tagad visādi velkās un traucē. Savādi.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Tiesa, neesmu braucis ar Alfām, kurām standarta piekare, vienai ir Ti zemās atsperes, otrai ir Elbee liktā TRW piekare ar GT Cupline amortizatoriem. Iespējams, tāpēc viss pārējais vadāmībā ir nesalidzināmi sliktāks.

Link to comment
Share on other sites

es nesaku, ka Alfa slikti vadās. Es saku, ka līkumā viņa iet taisni :)

 

Sevišķi 159, kas pa lielam ir smaga pļeka un vadās ne tuvu tik labi kā 156. Līdz 155 vadāmībai 159 vispār ir kā līdz mēnesim. Un līdz 75 vadāmībai kā līdz marsam :p Savukārt 75 vadās aptuveni tik pat labi kā e30... vienīgi 75 nav bremžu. Nemaz.

 

Vienīgā cerība uz to jauno ar RWD (Džūlija?) kas nirbergringā visus esot izdrāzusi. Bet arī, kā ar Alfa Romeo mēdz gadīties, uzražos viņu trīs eksemplāros un metīs mieru. (Kā bija ar SZ/RZ, 8C, 4C...)

 

Jo tajā tirgū ielīst ir grūti. Jo tur sēž Mersis, un BMW. Visādi nissani tur cenšas nokļūt gadiem, gan ar dārgiem Skyline un GTR, gan ar lētiem AE86 vai kā viņu tur. Nepērk kā karstus pīrādziņus, nepērk. Alfa tur bija un mēģināja konkurēt ar cenu. Nesanāca - 80tajos nobankrotētu, ja Fiats neizglābtu.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es nekad nepētu autiņa griestu, ja vien tie nopīpēti dzelteni vai lupatu nekad nav redzējuši. Vienkārši nesaprotu, kāda velna pēc tautas klases autiņā jābūt kaut kādai superpuper plastmasai vai sarkankoka apdarei. Saku tāpēc, ka es braucu ar autiņu un skatos uz ceļu. Primārais salonā ir ergonomika autovadītājam (nevis, tas kas sēž blakus vai aizmugurē).  Esmu daudz kur sēdējis un salīdzinājis - galvenais, lai auto ir tīrs, tur nav sēdējis ruksis un nesmird pēc nemazgātām zeķēm. Tieši tiem 20+ gadīgiem eksemplāriem ir problēmas un lielais vairums smird pa gabalu, salona filtrs reti mainīts utt.

 

Mezavecis - Tu esi arī kautko reāli salīdzinājis vai vienkārši muldi?
Link to comment
Share on other sites

Ja vecs auto ir tīrs un nesmird, tas uzreiz maksā par 1000 dārgāk ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...