Guest Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 nē, arī audi ir tādi prasti, MB un BMW ir labāki kā audi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RsDJ Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Ok, ok, sapratām, labākas mašīnas par Alfu nav Viss pārējais ir lūznis, sū*s vai muļķiem domāts No sākuma viens ar putām uz lūpām Astras aizstāvēja, tagad Alfas Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Jaguar salons nak no Forda detaļu sistemas Ieteiktu paskatīties īpašnieku un gadu kad viņš par tādu kļuva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 jaguar jau tikai salons arī ir. tur visa nauda aiziet. tehniskajai pusei nekas ražotājam no budžeta nav palicis no to saskrūvē no tā, kas pa rokai. Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 jaguar jau tikai salons arī ir. tur visa nauda aiziet. tehniskajai pusei nekas ražotājam no budžeta nav palicis no to saskrūvē no tā, kas pa rokai. Redz, ka te ir arī autobūves inženieri... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Nja, kādas tik ekzotikas te nevelk laukā. Daudziem šeit tiešām ir problēmas ar objektīviem novērojumiem un ar pieredzi. Pieredzi nevis ar vienu aparātu, bet ar pieredzi daudzu gadu garumā pie tam ar dažādu ražotāju auto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Jaunā Alfa reklāma - Alfa Romeo - auto, kas pat putnus neatstāj vienaldzīgus - http://warnet.ws/news/87806 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 (labots) Gaisa filtra nomaiņa Alfa 147 (un 156 vēl ļaunāk, jo klipšu vietā ir skrūves) Pareiziniet to visu ar dubļiem, sarūsējušām skrūvēm un aizsargpannu, kuras video nav Jautrāk ir tikai mainīt spuldzes Renault Modus Labots Decembris 14, 2015 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Nu ar to pieredzi ar ir, kā ir. Var būt 20 gadu pieredze ar hp, un pēkšņi šie uzražo pavillion dv... Līdzīgi jau ar auto. Es te nemēģinu iestāstīt, ka alfa ir the way to go. Tāpat, kā nestāstu, ka opelim birst hadene - to es vienkārši nezinu. Vienkārši kaitina cilvēki, kas runā par pašu izdomātām problēmām ar "ekzotiku", bet nevienu centu paši yādā "ekzotikā" nav ielikuši vai pat pie stūres nav sēdējuši. Es vismaz vru pastāstīt par savu pieredzi ar konkrētām lietām, kas bijušas jāmaina un arī ar izmaksām. Cik cilvēku, tik vajadzību. Bet nu skaidrs, ka audi 80 ar gāzi ir pareizais variants Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Labais uzticamais Audi 80 (2, 3 litri Doch benzīns) ar automātisko Audi Sport āt Lēti un dusmīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEE Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Fords pārdeva Volvo un Jaguar darījuma bija atrunāts ka tie saglaba pieeju Ford piegādes sistēmai un komponentēm .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Fords pārdeva Volvo un Jaguar darījuma bija atrunāts ka tie saglaba pieeju Ford piegādes sistēmai un komponentēm .... Piedalījies darījuma veidošanā, vai arī parakstīji? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robs Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Sarauj, umņičījam, vēl 7 posti līdz 500. Lielāku bezsakaru un umņičīšanu neesmu redzējis ,kā šeit. Pasviedīšu tēmas, par ko umņičīt. Paklājiņi. Salona pāršūšana, griestu pārlīmēšana, motortelpas krāsošana un apkope, disku krāsošana, motoru swapošana. Aiziet, pļūtām, pļūtām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Kas ta nu ? B4 ir gāzts, Alfa 147 ir jaunais karalis ? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEE Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Tas bija publiski diskutēts citādi neviens ne Volvo ne Jaguaru nebūtu pircis. Protams Latvijas prese par to nekad neraksta .... pārāk daudz jāmeklē ... Paņemsim tikai presrelīzes pirmas rindas. Iepirkumu sistemas ir ļoti svarīga jebkura razotāja struktūrvienība .... Teiksim GM tā ir visefektīvaka un ietilpīgāka Rezultāts vini var atļauties teiksim Astra ielikt BMW3 klases salonu .... tas ir 1 klasi augstāku aprīkojumu par 1 klases zemaku cenu .... Vairumam lietotaju tas ir tikai plus un ja vel pārspet konkurentus ar viszemako TCO jeb Total cost of ownership .... Viņi to pirks .... kadam tas patīk vai nē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasparz Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 (labots) BMW salons ir bezgaumība. Nerunājot par atsevišķiem modeļiem un to komplektācijām. Kad pirku Spaideri, opcijās bija arī Z3, SLK, MX5. Pērkot 156Ti SW opcijas bija vēl garākas. Tagad kā jau minēju - meklēju auto, kuru Alfa nepiedāvā. TCO vislabākais būs kautkādam i10 hujdajam no salona, bet nu atvainojiet, piedodiet, labāk ir tramvajs. Jaunie Opeļi(vai ļoti vecie) ir ļoti forši, man patīk, viss kārtībā. Taču lūdzu nesalīdzināt ar Alfu - jā, Opel ekspluatācijā būs lētāks, bet ekspluatācijā lēta ir arī tava pumpainā draudzene ar dubultzodu, jo zin, ka citur nebūs kur iet, tāpēc pravas nekačā. Viss ir relatīvs. Ņem Opeli vai jebko citu un uzskati ka tā ir vienīgā opcija. Es ņemšu atbilstošu auto atbilstošam brīdim un vajadzībai. Tu paņemsi Opeli un brauksi gan kartupeļus vest, gan uz restorānu vasarā braukt. Punkts. Labots Decembris 14, 2015 - Kasparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEE Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 TCO labakais ir tiem auto kurus pārsvara pērk uzņemumi tie ir Fordi un Opel Eiropā Korejiešiem TCO ir nekads tikai mūsu dīlēru apgalvojumi Ir atbilstosas komplektacijas Opeļi .... un Fordi .... Pilnība nokomplektyyetu Opeļu ir maz vari piemeram izmēģināt to pasu mobile.de Bagātas komplektacijas opeļu gandŗiz nav .... Vadāmības ziņa tava alfa ir uz GM platformas uz tas paša kur Opel ... pie kam Opel ir svaigāka platformas versija .... Alfa ir auto tiem kuru nepelna pieteikosi , lai nopirktu labu premium klases auto teiksim tā vieta perki lētu imitāciju .... No sērijas neistie iPhone un citu dārgu telefonu / prieksmetu ķiniesu kopijas .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_rays Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 (labots) EEE nu gan auzās sabrauci ar Alfas vadāmību. Man ir sanācis pabraukt ar padaudz dažādiem auto un droši varu apgalvot, ka tieši vadāmības ziņā vismaz 159 Alfa un Giulietta par Opeļiem, Fordiem un japāņiem ir galvas tiesu pārāka. Braucu ar tām Alfām Itālijā pa Alpu serpantīniem, tā kā tur drusku bij ko stūri pagrozīt. Labots Decembris 14, 2015 - x_rays Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeEK Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 (labots) alfa ir uz GM platformas KĀDS GM?! Alfas nav nekad bijušas kaut kāda tur GM apakšuzņēmums. Alfai nav NEKAS kopīga ar Opeļiem vai GM! Tas, ka Fiatam bija neliela/neilga sadarbība ar GM - mēģināja vidēji lielajai klasei izstrādāt platformu, kuru izmantot arī Alfas 156, Breras ražošanā, bet beigās tāpat sanāca Alfas modificēta bāze. AlfaRomeo ietilpst Fiat grupā (vairākus gadus). Nu Fiats ir arī Chrysler īpašnieks - tagad to grupu dēvē par Fiat-Chrysler automibiles s.p.a. Speciālists par bāzēm un platformām, ibio!...... Pa lielam Alfas ir foršas un skaistas mašinas, tajā skaitā dinamiskas un ļoti labi vadāmas, BET kā ikdienas auto drillēšanai īsti neder, jo nav diez ko izturīgas, pie kam cimperlīgas remontos. Bet neskatoties uz to, es neateiktos no (kā otrais auto) 8C, Brera, Julia, Spider....nu ir tajās Alfās kaut kāds magnēts:) Labots Decembris 14, 2015 - DeEK Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Decembris 14, 2015 Share Decembris 14, 2015 Teiksim GM tā ir visefektīvaka un ietilpīgāka Rezultāts vini var atļauties teiksim Astra ielikt BMW3 klases salonu Ko nu stāsti... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 501! Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_rays Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Nu līdz 1000 jasavāc! Slabo? Paletes. Alfas. Audi 80 TDI vai 1.8 ar gāzi. Davai uz priekšu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Tiešām esi sēdējis normālā BMW? Izskatās, ka tomēr ar tramvaju vairāk esi braucis... BMW salons ir bezgaumība. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Nu tramvajs ir pārāks par bmw, jo tajā var stāvēt pilnā augumā, tajā var braukt arī ar 4 promilēm un nav dzirdēts par tramvajiem, kuriem aplasa parking sensorus un pašaptumšojošos spoguļus. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Ar BMW arii var braukt ar 4 promileem, tikai nedriikst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasparz Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 (labots) Mezavecis, jā, saujiņā ir sanācis. Visi tie plikie E46 un E60 salonā ir vienkārši melnas plastmasas gabals. Funkcionals - jā, skaists - nē. Labots Decembris 15, 2015 - Kasparz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Un ko tu gribēji? Ziloņkaula apdari, Svarovski kristālus, tautiskos ornamentus? Man šitā ņemšanās atgādina foto "ekspertus", kas aparāta kvalitāti vērtē pēc korpusa plastmasas. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokijs Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Sarauj, umņičījam, vēl 7 posti līdz 500. Lielāku bezsakaru un umņičīšanu neesmu redzējis ,kā šeit. Pasviedīšu tēmas, par ko umņičīt. Paklājiņi. Salona pāršūšana, griestu pārlīmēšana, motortelpas krāsošana un apkope, disku krāsošana, motoru swapošana. Aiziet, pļūtām, pļūtām. šitie āksti jābano uz nedēļu - tāds bezsakars bet pats nāk un lasa + posto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 (labots) Es arī piekrītu, ka pietiek pļurkstēt par Opeļiem un Alfām, vajag tā kārtīgāk atklāt BMW tēmu. Pajāt, kas autoram tur nepatīk. Es savā dzīvē esmu nomainījis kādas 10 mašīnas - Audi, Opeļus, Alfas, Hondas, VW, Lexus. Un beidzot esmu ticis pie sava pirmā BMW. Un es nesaprotu, kādēļ es līdz šim esmu pircis to visu mēslu. BMW ir zaibis. Pat 13 gadus vecs e39 vadās kā kartings, iet zvērā, salonā ir klusums, un neēd ne sūda tas M57D30. Neviena Alfa tā nespēj ņemt līkumus . Nākošais arī būs bavārietis ar prolelleru uz bļembas! Labots Decembris 15, 2015 - Smii 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasparz Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Mezavecis - Tu esi arī kautko reāli salīdzinājis vai vienkārši muldi? Foto eksperts neesmu, svešā lauciņā nelienu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokijs Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 BMW ir zaibis. Pat 13 gadus vecs e39 vadās kā kartings, iet zvērā, salonā ir klusums, un neēd ne sūda tas M57D30. Neviena Alfa tā nespēj ņemt līkumus . soda punkti tev pa nullem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 (labots) Un salonā ar viņiem viss ir labi Soda punkti pa nullēm. Varbūt divīts vēl nav dzēsies. Bet ar alfu biju uzkačājis līdz kaut kādiem 14 tipa 12 par sarkanajām gaismām un ātrumu + 2 par to ka negāju pārlikt eksāmenu. Pārdevu Alfu un divos gados dabūju līdz nullēm. Ar BMW arī ātrumu nejūt, tā viena no īpatnībām. Arvien grūtāk paliek turēties sociāli pieņemamajos +20 Labots Decembris 15, 2015 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Pieregulē pīkstuli, maz uz 110 pīkstulis stāv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 (labots) Negribās Kad braucu ar Omegu, pat fūres tā netraucēja tagad visādi velkās un traucē. Savādi. Labots Decembris 15, 2015 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasparz Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Tiesa, neesmu braucis ar Alfām, kurām standarta piekare, vienai ir Ti zemās atsperes, otrai ir Elbee liktā TRW piekare ar GT Cupline amortizatoriem. Iespējams, tāpēc viss pārējais vadāmībā ir nesalidzināmi sliktāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 (labots) es nesaku, ka Alfa slikti vadās. Es saku, ka līkumā viņa iet taisni Sevišķi 159, kas pa lielam ir smaga pļeka un vadās ne tuvu tik labi kā 156. Līdz 155 vadāmībai 159 vispār ir kā līdz mēnesim. Un līdz 75 vadāmībai kā līdz marsam Savukārt 75 vadās aptuveni tik pat labi kā e30... vienīgi 75 nav bremžu. Nemaz. Vienīgā cerība uz to jauno ar RWD (Džūlija?) kas nirbergringā visus esot izdrāzusi. Bet arī, kā ar Alfa Romeo mēdz gadīties, uzražos viņu trīs eksemplāros un metīs mieru. (Kā bija ar SZ/RZ, 8C, 4C...) Jo tajā tirgū ielīst ir grūti. Jo tur sēž Mersis, un BMW. Visādi nissani tur cenšas nokļūt gadiem, gan ar dārgiem Skyline un GTR, gan ar lētiem AE86 vai kā viņu tur. Nepērk kā karstus pīrādziņus, nepērk. Alfa tur bija un mēģināja konkurēt ar cenu. Nesanāca - 80tajos nobankrotētu, ja Fiats neizglābtu. Labots Decembris 15, 2015 - Smii Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Es nekad nepētu autiņa griestu, ja vien tie nopīpēti dzelteni vai lupatu nekad nav redzējuši. Vienkārši nesaprotu, kāda velna pēc tautas klases autiņā jābūt kaut kādai superpuper plastmasai vai sarkankoka apdarei. Saku tāpēc, ka es braucu ar autiņu un skatos uz ceļu. Primārais salonā ir ergonomika autovadītājam (nevis, tas kas sēž blakus vai aizmugurē). Esmu daudz kur sēdējis un salīdzinājis - galvenais, lai auto ir tīrs, tur nav sēdējis ruksis un nesmird pēc nemazgātām zeķēm. Tieši tiem 20+ gadīgiem eksemplāriem ir problēmas un lielais vairums smird pa gabalu, salona filtrs reti mainīts utt. Mezavecis - Tu esi arī kautko reāli salīdzinājis vai vienkārši muldi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smii Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Ja vecs auto ir tīrs un nesmird, tas uzreiz maksā par 1000 dārgāk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kasparz Decembris 15, 2015 Share Decembris 15, 2015 Tieši Alfā viss ir pakārtots vadītājam. Blakussēdētājs neredz ne spidometru pilnībā, ne pulksteni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts