Alfijs Ierakstīts Jūnijs 9, 2015 Share Ierakstīts Jūnijs 9, 2015 Sveiki bootieši, Interesē lietotāju personīga pieredze par to, kāda ir audi gaisa kondicioniera kvalitāte, aukstā gaisa. Tas ir, cik auksts gaiss tiek pūsts. Pats braucu ar 2003. gada a4 avant. Kondicionieris strādā labi, tomēr šajās karstajās dienās prasītos mazliet vēsāku gaisu. Zinu, ka citiem autiņiem, piemēram, hondām auksto gaisu pūš tādu, ka var nosalt. Pa ausu galam dzirdēju, ka audi, škodām un vw šādi jau ir uzstādīts. Pirms braukt uz servisu un mainīt, piemēram, freonu, vēlētos dzirdēt vai ir to vērts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeltaporteris Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Viena lieta, ka salona filtrs ciet un nav normāla cirkulācija ( tas no pieredzes) otrs protams freons trūks, Visiem normāliem auto aukstums nāk labi 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Es kaut ko nesapratu - kondicionieris nestrādā, strādā slikti vai arī neprot regulēt temperatūru salonā? Pēdējā opcija gan pieejama tikai autiņam ar klimata kontroli, visādi citādi ripuli nāksies piegriezt uz izjūtām. Un jā, ja filtrs ciet vai motoriņš nobeidzies, tad karstā dienā var pūst karstu gaisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Pirms brauc uz servisu, paņem elektroniskā termometra zondi un iebāz ventilācijas kanālā cik dziļi vari, iedarbini mašīnu, noliec zonas uz zemāko un paskaties cik temperatūra nokrīt pirmajā minutē, vajadzētu būt 7-10 grādi. Nezinu par Audi, bet Volvo un MB, Infiniti, ļoti lēnām samazina gaisa temperatūru lai tu nedabūtu termo šoku. Man kādreiz bija Volvo 850, tas uzreiz dzina stipri aukstu gaisu ar visu klimatkotroli, regulāri pavasarī iesnas ar klepu,pārgāju uz S80,neko nejūtu, pat vedu uz servisu, tur čoms parādīja un apgaismoja, kas un kā! Labots Jūnijs 9, 2015 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 freonu kondicionieros nelieto jau vismaz 20 gadus. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tam4 Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 automatiska klima tev tur pec gada spriežot...b5 audi man visu laiku stāv 21 grāds un uz low nemaz neriskeju likt jo savadak var sasalt...tāka ja nesaldē kā pienākas tad samaini salona filtru,uzpildi freonu un ja tāpat nav rezultāta mekle problēmu(iesakuma jau labak papētīt ar vag com ko tas klimata bloks stāsta,mazums kāds temperaturas devejs pusmiris vai tamlidzigi... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Ja salona filtrs ciet - tad nepūš pietiekami. Ja pūš, un tik un tā nav pietiekoši OK temperatūra - tad gan jau sistēmā spiediens zems un saldētājs vairs nestrādā efektīvi. Protams, vēl pastāv variants, ka klimai kādas klapītes nestrādā. Īsāk sakot - meklē draugu ar VAG-COM, lai nočeko kļūdas. Ja nelīdz - tad us servisu uz diagnostiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Iepluustoshaa gaisa t ir atkariiga no ara gaisa t un caurpluustoshaa gaisa daudzuma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Da manai 8 gadus vecajai mašīnai jau pēdējos 2 gadus vajag uzpildīt kondišku. Kad uzpilda, tad jūt uz reiz, ja vin nav kāda cita kaite. Tās auto kondiškas mūsu klimatiskajos un ceļu apstrādes apstākļos ātri zaudē hermetizāciju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 ggg97, nezaudē gan. Manam Audi "hermētiskums" saglabājās septiņus gadus, tagad tikai kaut kur sūce, kura būs jāatrod. Parasti tas, ka "ātri zaudē hermētiskumu" ir atrunas, jo vienkāršāk, dažreiz arī lētāk, ir upildīt un cerēt uz "ja nu noveicas", nekā veikt noplūžu diagnnostiku, noplūdes sataisīt un tad braukāt daudzus gadus bez ikgadējās uzpildes. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeltaporteris Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Nu tā jau nemaz nav ka nekonstatē noplūdi. Jaunākās uzpildes tehnikas uz reiz nosaka pie sistēmas vakumošanas, ja fedja sūc ar kko un ar svariem pūš iekša freonu tad jā, un otra lieta jāpildās normālas vietās kur arī eļļu pilda klāt jo savādāk visas savienojuma gumijas pec gada sāk pamazām laist garām un tad toč jāpildās katru vasaras sākumu. Uz tik sīkiem defektiem krāsviela tik ātri neparādās Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) tagad tikai kaut kur sūce, kura būs jāatrod. Esi jau atradis? Kad atradīsi, padalies. Mums jau tās mašīnas no viena koncerna Labots Jūnijs 9, 2015 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 (labots) Pēc Autodata informācijas normāli strādājošai klimata kontrolei klimata minimālās temperatūras režīmā, motora brīvgaitā un salona recirkulācijas režīmā pēc 5min darbības no gaisa lūkām jānāk 3-5 grādu temperatūrai. Labots Jūnijs 9, 2015 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 9, 2015 Share Jūnijs 9, 2015 Plaušu karsonis ir garantēts, par maz! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alfijs Jūnijs 10, 2015 Author Share Jūnijs 10, 2015 Kondicionieris strādā labi, visu pūš kā nākas un salona filtrs ir "vaļā". Uzliekot temperatūru uz LOW, ir jūtams tikai neliels aukstums, kas, salīdzinot ar citiem auto, kuros esmu bijis, ir tīrais nieks, un kārstās dienās nespēj atvēsināt salonu pietiekami (kas it kā nebūtu problēma). Tātad, visticamāk, ka būs jādodas, lai uzpilda kondišku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Dunduk, manam (klimats) kondišku un salona recirkulāciju reizē nemaz nevar ieslēgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 A kad pēdējo reizi pūta normāli, atceries? Varbūt ka kaut kur laiž nost? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 ..kondišku un salona recirkulāciju reizē nemaz nevar ieslēgt.. Pie nosacījuma, ja aukstums tiek laists uz logiem, savādāk vajadzētu varēt. Tā jau ir cirkulācijas būtība, lai nav jādzesē āra(lasi - karstais) gaiss. Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 (labots) Pie nosacījuma, ja aukstums tiek laists uz logiem, savādāk vajadzētu varēt. Man neatkarīgi no "virziena" kondiška un recirkulācija ir savstarpēji izslēdzoši. Vismaz podziņas, kas tur apakšā darās - nav ne jausmas. Labots Jūnijs 10, 2015 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Man tieši otrādi, ja ir recirkulācija tad kodišku izslēgt nevar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 (labots) Interesanti. Pie nosacījuma, ja aukstums tiek laists uz logiem, savādāk vajadzētu varēt. Es uz logiem recirkulāciju vispār nevaru palaist - tikai kondišķu. Labots Jūnijs 10, 2015 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Manam audim (C5 FL) tikko ieslēdz recirkulāciju, tā uzreiz ieslēdzas arī kompresors. Arī tad, ja kompresors bija izslēgts ar Econ pofu. Tas pats notiek arī ja nospiež podziņu, kura "žāvē" priekšējo stiklu. Katrs ražotājs gan jau izdomājis savu "vienīgo pareizo" loģiku Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Manējam ir tieši tā pat! Link to comment Share on other sites More sharing options...
impulse Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 @ Alfijs Pirms nedēļas T5.5 VW Caravelle, nepūš kondiķis aukstu gaisu, spiediens sistēmā ir. Vainīgs bija gaisa kvalitātes mērītājs. Tākā pirms brauc pildīt apskaties vai ir spiediens sistēmā, jo ja nāk kvai mazs vēsums, tad kondiķis NAV tukšs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilgis Jūnijs 10, 2015 Share Jūnijs 10, 2015 Ja gribi skrūvēt auto pats ... autopacēlāju noma no 3 eiro stundā. Ulbrokā 2600-40-20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 ggg97, nezaudē gan. Manam Audi "hermētiskums" saglabājās septiņus gadus, tagad tikai kaut kur sūce, kura būs jāatrod. Parasti tas, ka "ātri zaudē hermētiskumu" ir atrunas, jo vienkāršāk, dažreiz arī lētāk, ir upildīt un cerēt uz "ja nu noveicas", nekā veikt noplūžu diagnnostiku, noplūdes sataisīt un tad braukāt daudzus gadus bez ikgadējās uzpildes. Turpinājums šim manam tekstam. Kondišku sataisīju, izrādās, ka noplūde tomēr nebija. Vainīgs bija miris spiediena devējs (pats biju idiots, pie kompja slēdzu, nepieleca skaidrā tekstā teiktais, ka devējs miris). Aukstuma aģentam bija jābūt 650g, bija 550g, tātad nedaudz spiediens bija zemāks, tomēr visss būtu darbojies, ja tikai šis devējs būtu "dzīvs". Secinājums, arī 2002 gadā ražotam auto spiediens tomēr turas pietiekoši labi. Tas, ka pie mums viss ir slikti, un sāls visu saēd - tas ir mīts Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 Ne j au sāls saēd, bet dēļ sliktajiem ceļiem alu detaļās parādās noguruma pēdas - plaisas! Un tad jau ir sūdīgi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 (labots) jema, es regulāri savu auto drillēju pa lauku ceļiem... tādiem, kur reizēm liekas, ka blombes no zobiem izlidos. Visu izšķir auto tehniskais stāvoklis, +, protams, auto ražotāji ar savām konstruktīvajām īpatnībām. Ir auto, kuri nav radīti lietošanai uz mūsu ceļiem, kuriem mīļš ir rūsiņs etc uz visām auto daļām. Es par vāciešiem Labots Jūlijs 14, 2015 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 imho tieši jaunākiem auto tie radiatori ir daudz švakāki....pat 5 gadīgiem jau kaput. plānāki vai metāls švakāks...hvz. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynoj Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 Man ar šogad pienācās savu audi pārbaudīt un uzpildīt jo kā temperatūrā ārā bija virs 25 tā salonā aukstuma nebija,iepriekš biju pārbaudīt 4 gadi atpakaļ un principā ja ir normāls aparāts ar ko pilda tad jau uzreiz var redzēt vai ir noplūde,izrādijās bija vairs tikai 50g palikuši,tagad atkal auksti Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 Taču jebkurā normālā kantorī, izpumpē veco ārā, nomēra cik ir bijis, izfiltrē piejauc klāt un iepumpē atpakaļ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 jema, + pārbauda cik labi sistēma tur spiedienu. Tas arī ir būtiskākais šajā procesā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zynoj Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 Nu es jau saku ka normāli aparāti ar kompjuterizēto vadību nemaz nepildīs sistēmu ja nav hermētiska. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 tikai parasti jau noplūde ir caur kaut kādu ļoti mazu plaisiņu vai blīvi un tās 10 minūtes ko šie gaida neredz tādu minimālu noplūdi. tāpēc pareizāk tomēr ir visu laukā, iekšā krāsvielu un spiedienu un skatīties ar uv lampu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 14, 2015 Share Jūlijs 14, 2015 Ja tev gadā zūd 100 ml, nav lielas jēgas to darīt, it sevišķi, ka maz kam tādi verķi ir, un vēl pārbaudes cena! Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Tādus verķus esmu redzējis lielākajā daļā servisu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Tu uz dīvainiem servisiem braukām ja redzi tādus verķus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Pastāsti, kas tur ir dīvains, ja serviss prot ne tikai pogas spaidīt uz skārienekrāna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 man ir auto ar ziemā darbināmu kondicionieri - tas reversējas un kļūst par papildus salona sildītāju. redzēs kā tas uzvedīsies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Jūlijs 15, 2015 Share Jūlijs 15, 2015 Pirms kāda mēneša braukājos pa BY un pēc 3h brauciena no vietas karstā laikā panelī iedegās recirkulācijas pogas lampiņa sārti dzeltenā krāsā un... nāk knapi slābani vēss gaiss no restītēm, izslēgt nevar, kļūst nekomfortabli un pat apstāšanās uz 10 min neko nedeva. Sabijos un pie pirmās izdevības iebraucu Minskā kaut kādā kvartālā tipo mūsu Maskačka, kaut kādā pamestas rūpnīcas teritorijā 3 izbijušas smagā autotransporta garāžas/moikas un tur servisi cits pie cita. Skats baiss, bet nu neko lai jau ņemas (tas vienkārši bija tuvākais ko fiksi internetā atradām kas ir tajā pilsetas rajonā kur tobrīd atrados). Tad lūk pirmajā garāžā man neiepatikās menedžera atieksme un devos uz nākošo, tur līdzīgi - 280 000 BYR par diagnostiku un uzpildi + remonti, ja vajag. Tik šie vismaz piekrita ka ja sistēma ir kārtībā tad paņems tikai par diagnostiku. Finālā tur uz vietas tai garāžā bija vismaz 5 kārtīgas kumodes izmēra moderni aparāti un 3 no tiem jau apkalpoja citus autiņus. Nostāvējām laikam stundu kamēr šie atkačāja un iekačāja atpakaļ to "freonu" R kaut kāds tur (ķīniešu vienreizējas izmantošanas balonos). Finālā paņēma 126 300 BYR, kas atbilst 7,34 EUR uz tās dienas maiņas kursa, pateica ka pirms un pēc freons ir bijis līmenī, šie vien pievienojuši katram gadījumam 25g zaļās eļļas. Viss, vairāk ne vārdu, ne zilbi no viņiem izspiest neizdevās, kas noticis, kāpēc,ko darīt, pilnīgi neko - remontēt neko nevajag un i par to paldies. Vēss gaiss automātiskajā režīmā sāk nākt ap 10 sekundem pēc motora piešķilšanas, pēc minūtes salonā temperatūra ir OK lai cik karsta arī nebūtu diena. Kas par vainu un vai tā vispār ir vaina, tā arī nesapratu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!