Jump to content

Audi kondicionieris


Alfijs
 Share

Recommended Posts

Sveiki bootieši,

 

Interesē lietotāju personīga pieredze par to, kāda ir audi gaisa kondicioniera kvalitāte, aukstā gaisa. Tas ir, cik auksts gaiss tiek pūsts.

 

Pats braucu ar 2003. gada a4 avant. Kondicionieris strādā labi, tomēr šajās karstajās dienās prasītos mazliet vēsāku gaisu. Zinu, ka citiem autiņiem, piemēram, hondām auksto gaisu pūš tādu, ka var nosalt. Pa ausu galam dzirdēju, ka audi, škodām un vw šādi jau ir uzstādīts. 

Pirms braukt uz servisu un mainīt, piemēram, freonu,  vēlētos dzirdēt vai ir to vērts.

Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Viena lieta, ka salona filtrs ciet un nav normāla cirkulācija ( tas no pieredzes) otrs protams freons trūks, Visiem normāliem  auto aukstums nāk labi

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es kaut ko nesapratu - kondicionieris nestrādā, strādā slikti vai arī neprot regulēt temperatūru salonā? Pēdējā opcija gan pieejama tikai autiņam ar klimata kontroli, visādi citādi ripuli nāksies piegriezt uz izjūtām. Un jā, ja filtrs ciet vai motoriņš nobeidzies, tad karstā dienā var pūst karstu gaisu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms brauc uz servisu, paņem elektroniskā termometra zondi un iebāz ventilācijas kanālā cik dziļi vari, iedarbini mašīnu, noliec zonas uz zemāko un paskaties cik temperatūra nokrīt pirmajā minutē, vajadzētu būt 7-10 grādi. Nezinu par Audi, bet Volvo un MB, Infiniti, ļoti lēnām samazina gaisa temperatūru lai tu nedabūtu termo šoku. Man kādreiz bija Volvo 850, tas uzreiz dzina stipri aukstu gaisu ar visu klimatkotroli, regulāri pavasarī iesnas ar klepu,pārgāju uz S80,neko nejūtu, pat vedu uz servisu, tur čoms parādīja un apgaismoja, kas un kā!

Labots - jema
Link to comment
Share on other sites

freonu kondicionieros nelieto jau vismaz 20 gadus.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

automatiska klima tev tur pec gada spriežot...b5 audi man visu laiku stāv 21 grāds un uz low nemaz neriskeju likt jo savadak var sasalt...tāka ja nesaldē kā pienākas tad samaini salona filtru,uzpildi freonu un ja tāpat nav rezultāta mekle problēmu(iesakuma jau labak papētīt ar vag com ko tas klimata bloks stāsta,mazums kāds temperaturas devejs pusmiris vai tamlidzigi...

Link to comment
Share on other sites

Ja salona filtrs ciet - tad nepūš pietiekami. Ja pūš, un tik un tā nav pietiekoši OK temperatūra - tad gan jau sistēmā spiediens zems un saldētājs vairs nestrādā efektīvi. Protams, vēl pastāv variants, ka klimai kādas klapītes nestrādā. Īsāk sakot - meklē draugu ar VAG-COM, lai nočeko kļūdas. Ja nelīdz - tad us servisu uz diagnostiku.

Link to comment
Share on other sites

Da manai 8 gadus vecajai mašīnai jau pēdējos 2 gadus vajag uzpildīt kondišku. Kad uzpilda, tad jūt uz reiz, ja vin nav kāda cita kaite. Tās auto kondiškas mūsu klimatiskajos un ceļu apstrādes apstākļos ātri zaudē hermetizāciju.

Link to comment
Share on other sites

ggg97, nezaudē gan. Manam Audi "hermētiskums" saglabājās septiņus gadus, tagad tikai kaut kur sūce, kura būs jāatrod.

 

Parasti tas, ka "ātri zaudē hermētiskumu" ir atrunas, jo vienkāršāk, dažreiz arī lētāk,  ir upildīt  un cerēt uz "ja nu noveicas", nekā veikt noplūžu diagnnostiku, noplūdes sataisīt un tad braukāt daudzus gadus bez ikgadējās uzpildes.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Nu tā jau nemaz nav ka nekonstatē noplūdi. Jaunākās uzpildes tehnikas uz reiz nosaka pie sistēmas vakumošanas, ja fedja sūc ar kko un ar svariem pūš iekša freonu tad jā, un otra lieta jāpildās normālas vietās kur arī eļļu pilda klāt jo savādāk visas savienojuma gumijas pec gada sāk pamazām laist garām un tad toč jāpildās katru vasaras sākumu.

 

Uz tik sīkiem defektiem krāsviela tik ātri neparādās

Link to comment
Share on other sites

tagad tikai kaut kur sūce, kura būs jāatrod.

 

Esi jau atradis? Kad atradīsi, padalies. Mums jau tās mašīnas no viena koncerna ;)

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Pēc Autodata informācijas normāli strādājošai klimata kontrolei klimata minimālās temperatūras režīmā, motora brīvgaitā un salona recirkulācijas režīmā pēc 5min darbības no gaisa lūkām jānāk 3-5 grādu temperatūrai.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Plaušu karsonis ir garantēts, par maz!

Link to comment
Share on other sites

Kondicionieris strādā labi, visu pūš kā nākas un salona filtrs ir "vaļā".

Uzliekot temperatūru uz LOW, ir jūtams tikai neliels aukstums, kas, salīdzinot ar citiem auto, kuros esmu bijis, ir tīrais nieks, un kārstās dienās nespēj atvēsināt salonu pietiekami (kas it kā nebūtu problēma). 

 

Tātad, visticamāk, ka būs jādodas, lai uzpilda kondišku.

Link to comment
Share on other sites

Dunduk, manam (klimats) kondišku un salona recirkulāciju reizē nemaz nevar ieslēgt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

..kondišku un salona recirkulāciju reizē nemaz nevar ieslēgt..

 

Pie nosacījuma, ja aukstums tiek laists uz logiem, savādāk vajadzētu varēt. Tā jau ir cirkulācijas būtība, lai nav jādzesē āra(lasi - karstais) gaiss.

Link to comment
Share on other sites

Pie nosacījuma, ja aukstums tiek laists uz logiem, savādāk vajadzētu varēt.

Man neatkarīgi no "virziena" kondiška un recirkulācija ir savstarpēji izslēdzoši. Vismaz podziņas, kas tur apakšā darās - nav ne jausmas.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Man tieši otrādi, ja ir recirkulācija tad kodišku izslēgt nevar! :)

Link to comment
Share on other sites

Interesanti.

Pie nosacījuma, ja aukstums tiek laists uz logiem, savādāk vajadzētu varēt.

Es uz logiem recirkulāciju vispār nevaru palaist - tikai kondišķu.

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Manam audim (C5 FL) tikko ieslēdz recirkulāciju, tā uzreiz ieslēdzas arī kompresors. Arī tad, ja kompresors bija izslēgts ar Econ pofu. Tas pats notiek arī ja nospiež podziņu, kura "žāvē" priekšējo stiklu.

Katrs ražotājs gan jau izdomājis savu "vienīgo pareizo" loģiku :)

Link to comment
Share on other sites

Manējam ir tieši tā pat!

Link to comment
Share on other sites

@ Alfijs

 

Pirms nedēļas T5.5 VW Caravelle, nepūš kondiķis aukstu gaisu, spiediens sistēmā ir. Vainīgs bija gaisa kvalitātes mērītājs.

Tākā pirms brauc pildīt apskaties vai ir spiediens sistēmā, jo ja nāk kvai mazs vēsums, tad kondiķis NAV tukšs.

Link to comment
Share on other sites

Ja gribi skrūvēt auto pats ... autopacēlāju noma no 3 eiro stundā. Ulbrokā 2600-40-20

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 

 

ggg97, nezaudē gan. Manam Audi "hermētiskums" saglabājās septiņus gadus, tagad tikai kaut kur sūce, kura būs jāatrod. Parasti tas, ka "ātri zaudē hermētiskumu" ir atrunas, jo vienkāršāk, dažreiz arī lētāk, ir upildīt un cerēt uz "ja nu noveicas", nekā veikt noplūžu diagnnostiku, noplūdes sataisīt un tad braukāt daudzus gadus bez ikgadējās uzpildes.

 

Turpinājums šim manam tekstam. Kondišku sataisīju, izrādās, ka noplūde tomēr nebija. Vainīgs bija miris spiediena devējs (pats biju idiots, pie kompja slēdzu, nepieleca skaidrā tekstā teiktais, ka devējs miris). Aukstuma aģentam bija jābūt 650g, bija 550g, tātad nedaudz spiediens bija zemāks, tomēr visss būtu darbojies, ja tikai šis devējs būtu "dzīvs". Secinājums, arī 2002 gadā ražotam auto spiediens tomēr turas pietiekoši labi. Tas, ka pie mums viss ir slikti, un sāls visu saēd - tas ir mīts :)

Link to comment
Share on other sites

Ne j au sāls saēd, bet dēļ sliktajiem ceļiem alu detaļās parādās noguruma pēdas - plaisas! Un tad jau ir sūdīgi!

Link to comment
Share on other sites

jema,

es regulāri savu auto drillēju pa lauku ceļiem... tādiem, kur reizēm liekas, ka blombes no zobiem izlidos. Visu izšķir auto tehniskais stāvoklis, +, protams, auto ražotāji ar savām konstruktīvajām īpatnībām. Ir auto, kuri nav radīti lietošanai uz mūsu ceļiem, kuriem mīļš ir rūsiņs etc uz visām auto daļām. Es par vāciešiem :D

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

imho tieši jaunākiem auto tie radiatori ir daudz švakāki....pat 5 gadīgiem jau kaput. plānāki vai metāls švakāks...hvz.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man ar šogad pienācās savu audi  pārbaudīt un uzpildīt jo kā temperatūrā ārā bija virs 25 tā salonā aukstuma nebija,iepriekš biju pārbaudīt 4 gadi atpakaļ un principā ja ir normāls aparāts ar ko pilda tad jau uzreiz var redzēt vai ir noplūde,izrādijās bija vairs tikai 50g palikuši,tagad atkal auksti :)

Link to comment
Share on other sites

Taču jebkurā normālā kantorī, izpumpē veco ārā, nomēra cik ir bijis, izfiltrē piejauc klāt un iepumpē atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

jema,

 + pārbauda cik labi sistēma tur spiedienu. Tas arī ir būtiskākais šajā procesā.

Link to comment
Share on other sites

Nu es jau saku ka normāli aparāti ar kompjuterizēto vadību  nemaz nepildīs sistēmu ja nav hermētiska.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

tikai parasti jau noplūde ir caur kaut kādu ļoti mazu plaisiņu vai blīvi un tās 10 minūtes ko šie gaida neredz tādu minimālu noplūdi. tāpēc pareizāk tomēr ir visu laukā, iekšā krāsvielu un spiedienu un skatīties ar uv lampu.

Link to comment
Share on other sites

Ja tev gadā zūd 100 ml, nav lielas jēgas to darīt, it sevišķi, ka maz kam tādi verķi ir, un vēl pārbaudes cena!

Link to comment
Share on other sites

Tu uz dīvainiem servisiem braukām ja redzi tādus verķus! :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Pastāsti, kas tur ir dīvains, ja serviss prot ne tikai pogas spaidīt uz skārienekrāna?

Link to comment
Share on other sites

man ir auto ar ziemā darbināmu kondicionieri - tas reversējas un kļūst par papildus salona sildītāju. redzēs kā tas uzvedīsies.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Pirms kāda mēneša braukājos pa BY un pēc 3h brauciena no vietas karstā laikā panelī iedegās recirkulācijas pogas lampiņa sārti dzeltenā krāsā un... nāk knapi slābani vēss gaiss no restītēm, izslēgt nevar, kļūst nekomfortabli un pat apstāšanās uz 10 min neko nedeva. Sabijos un pie pirmās izdevības iebraucu Minskā kaut kādā kvartālā tipo mūsu Maskačka, kaut kādā pamestas rūpnīcas teritorijā 3 izbijušas smagā autotransporta garāžas/moikas un tur servisi cits pie cita. Skats baiss, bet nu neko lai jau ņemas (tas vienkārši bija tuvākais ko fiksi internetā atradām kas ir tajā pilsetas rajonā kur tobrīd atrados). Tad lūk pirmajā garāžā man neiepatikās menedžera atieksme un devos uz nākošo, tur līdzīgi  - 280 000 BYR par diagnostiku un uzpildi + remonti, ja vajag. Tik šie vismaz piekrita ka ja sistēma ir kārtībā tad paņems tikai par diagnostiku. Finālā tur uz vietas tai garāžā bija vismaz 5 kārtīgas kumodes izmēra moderni aparāti un 3 no tiem jau apkalpoja citus autiņus. Nostāvējām laikam stundu kamēr šie atkačāja un iekačāja atpakaļ to "freonu" R kaut kāds tur (ķīniešu vienreizējas izmantošanas balonos). Finālā paņēma 126 300 BYR, kas atbilst 7,34 EUR uz tās dienas maiņas kursa, pateica ka pirms un pēc freons ir bijis līmenī, šie vien pievienojuši katram gadījumam 25g zaļās eļļas. Viss, vairāk ne vārdu, ne zilbi no viņiem izspiest neizdevās, kas noticis, kāpēc,ko darīt, pilnīgi neko - remontēt neko nevajag un i par to paldies. Vēss gaiss automātiskajā režīmā sāk nākt ap 10 sekundem pēc motora piešķilšanas, pēc minūtes salonā temperatūra ir OK lai cik karsta arī nebūtu diena. Kas par vainu un vai tā vispār ir vaina, tā arī nesapratu

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...