Payne Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Tādad ir tāda dīvaina ģēnerātora skaņa, kas nav visu laiku no vietas,bet ik pēc 3-5 sekundēm. Skatīt šajā video - https://www.youtube.com/watch?v=km_6k-qEnM4 Tikai neklausīties tajā sīkoņā,tas ir elektriskais stūres pastiprinātājs,klausieties tajā otrajā skaņā,kas parādāš ik pa laikam. Noņēmu nost siksnu pakustināju ģenerātora asi nekādas brīvkustības nav. aizmirus piebilst,ka tas noteikti ir ģenerātors ,jo noņemot skaņa pazūd ,kā arī ir uzlikts jauns ūdens sūknis un spriegotājs! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mickys Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 nu tak noņem to ģeņģi nost, izārdi un ganjau kļūs skaidrs. ja nē, ta nomaini gultņus, oglītes un liec atpakaļ. A moš siksnai kaut kur defekts un sitas pret kaut kurieni. A vispār paģiras lāpu, neklausies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Takš pa 90% gultņi beigti ģeneratoram! Ir prese ar ko gultņus nomainīt? Domāju ka nav! Vienīgais ko te pats var darīt - noņemt ģeneratoru un vest uz kādu kantori kurš labo ģenerarorus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 vienīgi interesanti, vai var būt tā,ka gultņi ir beigti un ģenerātora ass vispāŗ nekustas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Ja ass kustas, tad gultņi jau pilnīgi lupatās! Šeit viņi lēnā garā uz beigām iet. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 ģenerātora ass vispāŗ nekustas Ja gultnis noklemmējis. Man šķūni neslikta veļmašīna gaida savu izmešanu, ar šādu defektu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 Skaidrs,tad vēl nav tā,ka pa galvu pa kaklu jāmaina,vai jātaisa,vēl var braukt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Nu kādu laiku vēl var, tik jāpievērš uzmanība. Un gultņu brīvkustību var noteikt tikai tad, kad siksna atbrīvota. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Tā parasti ir, ja daudz brauc un maz smērē Kad gultnis sauss, tad visādas skaņas parādās, bet brīvkustības nav. Gadās, ka oglītes čīkst, jo iet uz beigām. Gultņus nomainīt jau nu ir elementāri, bet protams darbnīcu gan tad vajag. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 nē,nu es jau arī tā darīju,noņemu siksn un kustināju asi(skriemeli) nekādas brīvkustības vispār nebija! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Ģeneratoriem parasti ir neapkalpojamie gultņi - tur nav ko smērēt! Ja ir prese - nomainīt elementāri, bet parast jau tās preses nav. (man arī nav) -es vedu ģeneratorus uz Ikšķili labot. Nē nu vēl ir variants ka trokšņo cits gultnis - piemēram kondicioniera sūkņa vai spriegotājrulīša. Šo principā bauda ar šādu verķi http://autoera.lv/index.php?productID=165668 Savādāk motora troksnī grūti pateikt no kurienes skaņa nāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 4, 2015 Author Share Posted May 4, 2015 nu es jau minēju,ka viss parējais ir jauns salikts - Ūdens sūknis un spriegotājs,vairāk tur nekā nav! kondicionieris piedzenas ar citu siksnu ,kura ir noņemta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Ūdens sūknis? Kas tas par auto? Visiem ar ko man ir bijusi darīšana ūdens sūkni piedzen zobsiksna! Bet nu ja troksnis no ģeneratora - ņem viņu nost un ved uz remontu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Gribēju ielikt Gestapo citātu par diagnozes noteikšanu kaķiem pēc atdarinātā klepus, bet viņš to deletējis, maita! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Neesmu to Gestapo citātu redzējis, tomēr video var skaidri dzirdēt beigtu gultņu skaņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Posted May 4, 2015 Share Posted May 4, 2015 Žēl gan, būtu varbūt izglābis dzīvnieku no drošas nāves. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 (edited) No video ir pilnīgi skaidrs ka auto ir iesēdies NELABAIS, pēc skaņas orientējoši kaut kur Bermundu trijstūrī stūre-beņķis-pedāļi Edited May 5, 2015 by Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 paldies,it sevišķi rolands. Problēma atrisināta - Jauns ģenerātors! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 500 eur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 nē, nopirku restrautētu,un plus vēl veco adevu,lai būtu letāk , 150 eur, par darbu nebija jāmaksā,jo pats mainīju! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 (edited) Ja nemaldos tad pēdejo reizi kad gadījās ka ģeņģeris vispār nomira un līdz vajadzīgajam servim knapi knapi uz akumulātora aizvilku, tad tā atjaunošana kopā ar nomaiņu bij 80 Ls un ap 3-4 stundas gaidīšanas, tas gan vietā kas uz tieši to vien arī dzīvo. Pie reizes sataisīja arī starterim kaut ko, tik neatceros vai tas ietilpa tajos 80 Ls, gadi 4 atpakaļ tas varēja būt Edited May 5, 2015 by Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 bet tev viņi atjaunoja to pašu,vai uzlika citu atjaunotu? es nopirku vienkārši citu atjaunotu,kur atjaunots ir pilnīgi viss un viņš ir kā jauns! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Neatceros, un kāda gan starpība - tie ģeņģeri tur iet pa riņķi,visi viņi ir pilnīgi vienādi (kā maiņas gāzes baloni tie kam vēl gāzes plītis mājās) visus pārjauc un maina kas maināms, starpība ir tikai tajā vai tas tiek darīts uzreiz vai brīvajā laikā kad nav klienti kas savus auto gaida Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Interesanti, ko tur atjaunot. Tur tak tikai dažas detaļas. Nu labi gultņus nomaina, jaunas oglītes pielodē. Vairāk tak tur nav ko atjaunot. Trīsdesmit gadus braucu ar autiņu un nekad nav bijušas problēmas ar ģenerātoru, kuras nevarētu salabot pa piečuku. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Didzi, tie kas "nesaprot" un gūglē, maksā daudz lielākas summas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Nu man vismaz 3-4 reizes ir gadījies ģeņģerēt un apmēram tikpat arī startereēt, nav nemaz tāds retums šīs kaites Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 (edited) Ar auto braukelēju jau > 15 gadus. Pa šo laiku būs nobraukāti noteikti kādi 200k km, pa šo laiku esmu nomainījis trīs auto. Nevienam auto ne reizi ģenģeris nav gļukojis. Arī kad mans auto bija dīzels. Tā ka viss ir relātīvs Edited May 5, 2015 by rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 nu es nezinu,ko tur atjauno,ko nē,bet mans atjaunotais,izskatījas,kā jauns! Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_J Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Vecie BOSCH ģeneratori bija uzticami bez gala un vienkārši kā cirvji. Bet tehnika "attīstās". Tagad jau ir iemācījušies uztaisīt ģeneratorus, kas plīst stipri biežāk, un kurus par piecīti vairs nevar sataisīt. Tagad jau katram ģeneratoram caur vietējo internetu gribās pļāpāt ar citiem vadības blokiem, un ja tā saruna nesanāk, ir slikti. Un vēl visādas muļķības sadarītas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 5, 2015 Author Share Posted May 5, 2015 jā,tas tiesa,manam auto,ir divi veidi 120 un 150 amp ja uzliks nepareizo uzreiz,būs jāpargprogrammee, auto kompis! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Man gan vēl līdz kiberģenģeriem nav sanācis aizdzīvoties, taisni intereanti palika kāds ir patreizējais uz autiņa esošais, gadi 3 kā jau manās rokās tik nav vēl bijušas problēmas, šaubos ka kibers, būs jāpapēta a ja nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 (edited) Nu labi gultņus nomaina, jaunas oglītes pielodē. Vairāk tak tur nav ko atjaunot. Valeo ģeneratoram nomainīt caursistu diodi (vai visu bloku) nav gluži oglītes pielodēt. Arī izdilušu kolektoru ar oglīšu nomaiņu nesalabosi. Edited May 5, 2015 by _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inspektors Caps Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Tagad jau katram ģeneratoram caur vietējo internetu gribās pļāpāt ar citiem vadības blokiem Muļķības. Jaunajiem ģeneratoriem ar analogu signālu koriģē stabilizācijas spriegumu, lai pie attiecīgiem klimatiskajiem apstākļiem akumulatoram nodrošinātu normālu uzlādi. Ģenerators strādā arī tad, ja to vadiņu norauj vispār. jā,tas tiesa,manam auto,ir divi veidi 120 un 150 amp ja uzliks nepareizo uzreiz,būs jāpargprogrammee, auto kompis! Vēl lielākas glupības. Nekas nav jāpārprogrammē. Interesanti, ko tur atjaunot. Tur tak tikai dažas detaļas. Nu labi gultņus nomaina, jaunas oglītes pielodē. Vairāk tak tur nav ko atjaunot. Kā jau teica - izdilis kolektors. Mēdz virspusēji pārlakot tinumus. Didzi, tie kas "nesaprot" un gūglē, maksā daudz lielākas summas Daudziem regulatora-oglīšu bloks maksā 30-40 EUR. Labi gultņi, kolektors, izejmateriāli. Valsts uzņēmumu laupīšana. Un zini - par darbu cilvēki arī kaut ko vēlas, vai Tu domāji, ka visi visiem strādā par piecīšiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Ja ģenerātoram izdilis kolektors, tad autiņš ir šrots un vismaz divdesmit gadus vecs. Jā esmu tādus rdzējis un diez vai tur atmaksajas ko atjaunot. Ppar gultņiem, tad ģenerātorā nekādus kosmiskas tehnoloģijas gultņus nevajag. Tur tak tikai siksnas nospriegojums jāiztur un viss. Sprieguma regulātors ļoti rerti nojūk un arī tad parasti vadītājs pats vainīgs. Ja nodilst oglītes, tad tās pārlodēt ir apsolūts sīkums. Nu jā, servisā jau maina visu regulātora bloku, jo lodāmuru neviens rokā turēt nemāk. Labi, es uz servisiem nebraucu un neviena pazīstama meistara man arī nav, jo visu daru pats. Droši vien, ar karčeru nozmazgāts ģenerātors, maksā 150 jevriki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Vēl gadās ka kaut kur tinumi iet uz īso, un tad ja ieliek vietējo kuļibinu tīto ar strīķīšiem sasieto un bez lakas tad ģenerātors "svilpo" un 'pēc 2 gadi ir atkal pušu tie vijumi , bet poļu lakotie tinumi nesvilpo un strādā ilgāk par tiem 2 gadiem .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_J Posted May 5, 2015 Share Posted May 5, 2015 Inspektor Cap, tas, kurš Jums par ģeneratoriem stāstīja ir Jūs piemānījis un nav visu izstāstījis! Jau 220. virsbūves S klases MB ģeneratora regulatoru ar motora vadības bloku savieno LIN maģistrāle. Ja ir neatbilstošs sprieguma regulators, lādēt jau lādē, bet uz paneļa ir parādās liels, sarkans brīdinājums. Braukt var, bet nav patīkami. Nu jā, ir jau arī tādi "jaunie" ģeneratori, piemēram Audi A3, tā ap 2000. gadu, kuriem tiešām pa to vadiņu skrien vienkāršs PWM signāls ar informāciju par ģeneratora slodzi, bet jaunākiem auto LIN maģistrāle uz ģeneratoru nav nekāds retums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ezis666 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Jā, arvien vairāk tiek sap..tas ejošas un pārbaudītas lietas, taisīts viss, lai būtu nedrošāk un ātrāk nosprāgtu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 jā diemžēl ''inspektors caps'' jau sen ir pienākuši laiki, kad ir mašīnas kurām jāliek tikai atbilstošs ģenerātors, ja nē ir jāpārpgoramē, auto kompis. un ja to nedara, var rasties pārslodze un panelī degs power system failure! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Payne Posted May 6, 2015 Author Share Posted May 6, 2015 (edited) Man tie tavi teksti tā liek smieties :D tas ir,kaut kas labs :D Ieraksti vēl ,kaut ko smieklīgu,lai visi varam pasmieties! :D Edited May 6, 2015 by Payne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now