Jump to content

Serviss auto pārbaudei (diagnostikai)


Explo
 Share

Recommended Posts

iesakiet kādu daudz maz sakarīgu servisu Rīgā auto pirms pirkšanas pārbaudei/diagnostikai (~2000-2005 gada tačkām, piem no Rumbulas plačiem). Ne Vanjkas garāžu, ne oficiālo dīleru, kaut ko pa vidu domāju...nezinu piem. Autoplus, Hemi (bija tāds laikam darzciema ielā),..Atlas auto.... Ir varbūt ko iesakiet, kur labi meistari ar pienācīgiem tūļiem, ( + ja vēl sestdienās pieņem )?

 

Var iebraukt arī Antenas ielā, bet nezinu, labak varbūt kompī palūrēt arī... . 

Edited by Explo
Link to comment
Share on other sites

e=d

 

Pieslēdzot kompi redz taču ne tikai kļūdas, nu ja tam cilvēkam ir sajēga, ne tikai kļūdas nolasīt.

Edited by kicker
Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

jebkuras bijušās kļūdas vienmēr paliek un tās var redzēt.

Lai pilnībā izdzēstu atmiņu ir jābūt labai iekārtai un fišku arī jārubī

ja es ar savu auto ierodos uz servisu ar check tas parādā arī iepriekšējā kļūdas

Link to comment
Share on other sites

Vai ir kāds specifisks iemesls neiet pie oficiālā dīlera? Man domāt, ka taisni tas ir jādara!! Kad pirku autiņu, tie bija vislabāk ieguldītie 45 LVL.

Link to comment
Share on other sites

Es jau, ja pirktu auto, tad tikai tādu, kas savu dzīvi ir vadījušas tikai LV, lai neuzrautos uz kādu leišu konstruktoru vai līdzīgu brīnumu... A tā, kad pirku pēdējo auto, aizdzinu pie dīlera (mana gadījumā Nippon), lai izstāsta visas kaites pa $$ :) Kam viņiem melot :)

Link to comment
Share on other sites

ved pie kāda offic. un miers , nesen pats divus autiņus aizdzinu, nenožēloju, ka samaksāju ap 50euro par pilnu diagnostiku uz katru, jo pirmajam autiņam pēc 2-4k km automāts nobruktu + atrada dzinējā problēmas, savukārt otram atradās problēmas ar svecēm/aizdedzes laikiem vai kautkā tā, turbīnu un spararatu, abos gadījumos remonts būtu virs pāris k, tirgotāji - viss ok, esam pārbaudījuši un bla, bla bla. Pirmais autiņš bija mersītis 2008 gada, savukārt otrs - lancers arī tā paša gada.

Edited by HTC
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ja tu pērc uz plača dotā perioda turbodīzeli, tikko no Vācijas ar 170K uz odo, tad diagnostikā ieguldītā nauda ir visstulbāk iztērētie līdzekļi. mierīgi varēji iet šim auto garām pie nākošā.

Link to comment
Share on other sites

Es uz diagnostiku aizdzinu vien savu pirmo auto un sapratu ka tā ir vējā izsviesta nauda, iegūtā informācija nekad tā arī nenoderēja un nopirku es vienalga to kas patika un ko varēju atļauties. Nu ko man deva teiksim informācija par to ka katrā cilindrā ir savādaka kompresijas pakāpe un izmētājusm ir diezgan liels? Nobraucu liekas 2 gadus un pārdevu. Pēc tam auto pērkot vairs nekad neesmu aicinājis kādus tur ekspertus - paskatos pats vai patīk un vai nav šķībdegunis pārdevējs. Nu ko dos tā ziņa ka ir bijuša kļūdas motora darbībā? Motors ir vien 1/3 no auto vērtības un tas ir jaunam, lietotam var pie vajadzības citu motoru iesviest un braukt tālāk svilpodams - tas izmaksās tikpat vai pat mazāk nekā hadenes pārlasīšana notriektam autiņam, vai 2x mazāk nekā teiksim auto pārkrāsošana ja nopirks ar krāsojuma defektiem.

 

Lielāku efektu var tad drīzāk dot pārdevēja deguna atropoloģiskā izpēte.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

nu ja mašīnu pērc uz diviem/trim gadiem un nedomā, nekur tālu ripināties, tad jā pofig uz diagnostiku, bet man prioritāte ir nepalikt uz ceļa vidus piem. polijā vai kādā no baltijas valstīm neilgi pēc auto iegādes, jo tas tikai liks pazaudēt nervus un laiku. 

Link to comment
Share on other sites

Čoto nepamanīju par kādas markas auto iet runa? Jāved uz servisu kas specializējas uz konkrētu marku ofic/vai neofic. Pat ja tas ir maza servisa Vaņķa vai Janka, ja viņš šarī konkrētajā markā, tas būs labāk par lielu servisu kurš tipa labo visu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ja tu pērc uz plača dotā perioda turbodīzeli, tikko no Vācijas ar 170K uz odo, tad diagnostikā ieguldītā nauda ir visstulbāk iztērētie līdzekļi. mierīgi varēji iet šim auto garām pie nākošā.

 

un ko tu ar to gribēji pateikt?

nevajag pirkt rumbulas plačos bet no zināmiem pārdevējiem.

Edited by Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

 

 

bet man prioritāte ir nepalikt uz ceļa vidus piem. polijā vai kādā no baltijas valstīm neilgi
 

NEVIENA diagnostika Tev to negarantēs! Arī no salona izdzīts jauns auto pēc 800 km var palikt tajā pašā Polijā lol, kas par murgu? 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Protams, ka neko negarantēs, bet varu ieteikt CSDD pamatapskati. 

Maksā ~20€ un pārbauda visu, ko pārbaudīs, ejot TA, + vēl šādas tādas lietas. Pie datora gan klāt neslēgs.

Link to comment
Share on other sites

No kaut kādām rupjām nepatikšanām jau tā diagnostika var paglābt, it īpaši ja pats nebumbum, bet nu neko jau tā negarantē, tikpat labi 1km no diagnostikas vietas var pārtrūkt zobsiksna, vai ģenerātorā oglītes izbeigties vai milzums citu vainu ko nekāda diagnostika nenoteiks - nu neņemsies tak pa 50 eur pilnīgi visu no vietas skatīt.

 

Tad jau drīzāk vajag pēc nopirkšanas nomainīt visas siksnas un šķidrumus, regulāri maināmās detaļas, tad pabraukāties pāris tūkstošus km un nomainīt vēl visu kas liekas aizdomīgs, nu tad būs kaut kāda garantija ka kādu laiku var braukt bez remontiem un pārsteigumiem

 

Par to apskati - vajag pirkt ar derīgu apskati vēl vismaz pāris mēnešus, jo uz apskati ir cerības ka autiņš bij puslīdz ejošs un arī nebūt ne mazais nodoklis ir jau nomaksāts, kā arī blakus apsvērums par to ka nav tā ka iepriekšējais īpašnieks ir nonācis trūkumā, pedējo gadu neko nav remontējis un nu manot ka apskati normali neizies ir nolēmis no autiņa tikt vaļā tieši pirms nākošās izdevumu porcijas

Edited by Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Pat ja tas ir maza servisa Vaņķa vai Janka, ja viņš šarī konkrētajā markā, tas būs labāk par lielu servisu kurš tipa labo visu

 

tur jau tas joks ka tu nezini vai Vanjka rubī fišku par manu auto. Lielāka varbūtība ka kāds rubīs ir kāds nopienkāks kantorītis

 

 

No kaut kādām rupjām nepatikšanām jau tā diagnostika var paglābt

 

tieši šo es arī gribēju teikt un kāpēc ir topics. Ne jau vajadzīga diagnostiika - "cik ilgi izturēs mans auto", bet vai uz šobrīdu ir redzama kāda būtiska problēma (visa apakša ar eļļu noklāta, varbūt dzinējā kāds grabulītis iemeties +- kas tieši, ritošā stāvoklis, ciks siksnas kritiskas, ko kompis saka intereses pēc utt..) un plus tam cik vajadzētu ieguldīt lai novērstu šīs būtiskās problēmas. Ja ļoti daudz būtisku problēmu un nauda kosmosā, šādu auto skip! elementāri.

Un tas viss tādiem cilvekiem kā es, kas īpaši nav līdis zem haubes un skrūvejies katru svētdienu.

 

un jautājums tāpēc aktuāls - vēl kādas konrētas adreses?

Edited by Explo
Link to comment
Share on other sites

To tak var izdarīt jebkurā servisā uz pacēlāja,tad ar redzēsi kas notiek autiņam apakšā,ja cheh lampa  nedeg un motors rūc labi, tad datordiagnostikā neko lietderīgu neredzēsi,tikai pašam jāpievērš uzmanību chec lampai vai tā vispār strādā (pie palaišanas apmēram pēc 5 sek nodziest) jo daudzi amatnieki vienkārši to atslēdz.lai nepi... smadzenes.Par zobsiknas stāvokli ,to nenoņemot neko neredzēsi (tikai ja tā ir tādā kriminālā stāvoklī,ka motoru vairs nedrīkst darbināt).Ar celiņsikstu tas pats nav tik bīstami ,bet daudziem modeļiem plīššanas gadījumā tiek parauta zem kloķenes zobsiksnas skriemeļa un motoram kirdik. Neviens serviss ar tādām muļķibām kā siksnu pārbaude neņemsies ,un garantijas nekādas.  Tāpēc pie auto iegādes pirmais ko mainam zobsiksnas komplektu un vēlams agregātsiksnu ar ruļļiem,ar to 60 000 tūkst.,vai 3-5 gadus braucam laimīgi.

Link to comment
Share on other sites

labāk aizved uz kādu vaņkas servisu ,pirms tam pie viņa iegriežoties un pasakot lai saka ka mašīna sūds,

Varēsi nosist kaudzi naudas no pārdevēja pēc tam.

 

Tas diagnostikas tur man liekas patiešām vecākiem auto ir laba lieta tikai dēļ tā ka piesiesies pie katra mazākā sūdiņa un varēsi ar tiem argumentiem nosist cenu nost,daudz vairāk nekā tev tā diagnostika maksā..

Link to comment
Share on other sites

Ja pārdevējs ir lielāks idiots  par pircēju ,tad vaņkas iejaukšanās iespējams palīdz.

Edited by alro
Link to comment
Share on other sites

tur jau tas joks ka tu nezini vai Vanjka rubī fišku par manu auto. Lielāka varbūtība ka kāds rubīs ir kāds nopienkāks kantorītis

Vēlreiz atkārtošu Vaņkas/Jankas serviss, kas specializējas un konkrētu marku, vai pat modeli, būs zinošāks, ar nopietnāku attieksmi, nekā tas kruts serviss, kas tipa māk visu. Vai autorizētais serviss. Usjo. Ja tu pateiksi kādu marku esi noskatījis, tad var būt arī saņemsi konkrētus padomus uz kurieni braukt, pretējā gadījumā kaudzi maznoderīgu filozofēšanas. Un jā, es būdams auto zābāks, arī dzītu uz pirms pirkšanas diagnostiku.

Edited by androidz
Link to comment
Share on other sites

nu Rumbulas tirgus kadrs visticamāk pateiks ka tālāk par 1km nebrauks un vispār auto noņemts no uzskaites pārdošanai un skaties uz vietas vai vietējā servisā un viņam būs taisnība jo pēc katra tāda brauciena auto ir jāmazgā un jāpucē lai precei būtu vid lasto4ki

Link to comment
Share on other sites

Es ar plača tirgotāja vietā teiktu, lai skatās uz vietas un ja nepatīk cena lai meklā citu auto.

 

Kaut gan Latvijā laikam jau diezgan bēdīgi ar to šrotu pārdošanu. Jāpriecājās ka kāds vismaz apskatās to tavu lūzni.

Link to comment
Share on other sites

Konkrētās markas ofiiciālais autorizētais  serviss. Tikai un vienīgi. Orientējošās izmaksas off servisā varbūt pat mazākas par Vaņkas servisu, jo off servisiem tarifikācija ir par laiku, Vaņka paskatīsies debesīs novērtēs tavu maksātspēju un noslauks. Vairāk par stundu diagnostika off servisā neaizņems, izmaksas 30-50Eir

Link to comment
Share on other sites

Lielai daļai puslīdz populāro marku ir savi klubi/forumi - vai pat vairāki. Parasti katrā no tiem var atrast atsauksmes par darbnīcām. Dažiem klubiem ir sava darbnīca.

Iesaku dzīt pie tādiem, pie kuriem ārpusē pārsvarā tādas markas auto, kā interesē, arī stāv. Vislabāk ja paši meistari ar tādas markas auto brauc. Kāpēc? Tāpēc, ka katrai markai ir kaut kādas savas slimības, kuras nekad neiedomāsies, ka var notikt, ja nebūs pieredze.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tāpēc, ka katrai markai ir kaut kādas savas slimības, kuras nekad neiedomāsies, ka var notikt, ja nebūs pieredze.
Precīzi.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Hmm, un kā šī unikālā pieredze var palīdzēt veikt automašīnas pirmsiegādes pārbaudi?

 

Šis tikai apliecina, ka vairumā gadījumu Rumbulas tirgoņi nemelo un nenoklusē par slēptajiem defektiem. Viņi vienkārši neko par to auto nezina.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Šis tikai apliecina, ka vairumā gadījumu Rumbulas tirgoņi nemelo un nenoklusē par slēptajiem defektiem. Viņi vienkārši neko par to auto nezina.
Ko vai tiešām, viņi tā arī saka, nezinu neko par auto defektiem, auto ir nezināmā tehniskā stāvoklī, bet neko sliktu neesmu manījis :)
Link to comment
Share on other sites

To lai beidz citēt visu postu!!! Taču ļoti grūti lasīt un pilnīgi nevajadzīgi.


Sajūta,kā kādā slāvu forumā kur vispār neviens neprot atbildēt bez citēšanas.


 

 

gudru pateiksi?

Pietiek ,ja ir vēlēšanās pāris vārdus, lai domu uztver.

Link to comment
Share on other sites

nu ir ari paradoks ar tiem oficiālajiem dīleriem. Aizbraucu uz rumbulu, skatos Opel. Eju klāt un saku tirgonim, ka davai braucam uz Adamu iečekot kas vēderā. šis spītīgi pretī." Izvēlies jebkuru citu servisu, varam aizbraukt jebkur, bet ne tikai pie dīlera". Tur kategoriksi nebraukšot. Ar aizbildinājumu man paskaidro ka viņi noliks šo auto līdz pēdējam mēslam lobējot tikai savu plaču markas auto. :swoon2:

kas tas par murgu? kādas jūsu domas?

Link to comment
Share on other sites

 

 

kas tas par murgu? kādas jūsu domas?
Nu a ko tu gribi dzirdēt? Kas to lai zin kas tam andelmanim prātā. Brauc pie žopeļ kluba partneriem. 
Link to comment
Share on other sites

Rumbulā kaut ko pirkt ir jābūt reāli izmisušam.

Un tie "krutie" servisi "ar vārdu" ir tīrākie idiotu slaukšanas aparāti.

Link to comment
Share on other sites

Es daru atkal savādāk. 

 

Es tirgonim piedāvāju vai tas plača tirgonis vai ss.lv nav svarīgi. Mans piedāvājums ir tāds, ka, ja viss ir tā kā viņš saka un problēmas tik tiešām ir tās, kuras viņš izstāsta un serviss man to apstiprina maksāju es. Ja kļūdas kompī ir pirms pārdošanas dzēstas un ir skaidrs, ka cenšas iesmērēt sūdu , piemēram, auto normāli nelec, kārbai nestrādā 2x sinhronizatori utt. Tās lietas nav tādas, par ko ikdienas braucējs nav informēts un ir 100% skaidrs, ka cenšas tevi apčakarēt, tātad, lai arī pats maksā. Ja ir defekts, kuru teiksim bez pacēlāja 100% nevarēja zināt tā jau ir cita lieta, bet līstošu tosolu un zūdošu eļļu neticu, ka nepamana. (Tosols nosēdies uz eļļas vāka, un melnas sveces - jā tās arī skrūvēju ārā, jo eļļū ta var pieliet pirms servisa, bet sveces notīrīt tik vienkārši nevar.

 

Ja pārdevējs atsakās, tad jau pats zina, kas tur pa sūdiem izlīdīs un priekš kam man tērēt savu naudu uz katru otro graustu, kuru mēģina iesmērēt? Ja ir viss ok, tad ir. Ja ir būtiski defekti, kas tiek noklusēti nav mana problēma.

 

Līdz šim esmu iegādājies šādi 2x auto un problēmu nav. Tiesa jāsaka, ka 3/4 pārdevēju uzreiz pasaka nē. Bet šādā veidā vismaz var atfiltrēt caur telefonu potenciālo zeltu no misiņa.

 

Lieki piebilst, ka nobraukumu nav vērts skatīties vispār pat 3x gadi vecam auto, ja vien nav veiktas 100% visas apkopes pie dīlera, ja nav tad nav vērts, jo auto pat kad ir pirkts no dīlera kā lietots jau var būt sakruķīts.

Edited by kazarma
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...