Jump to content

Serviss auto pārbaudei (diagnostikai)


Explo
 Share

Recommended Posts

kicker
(labots)
Rumbulā kaut ko pirkt ir jābūt reāli izmisušam. Un tie "krutie" servisi "ar vārdu" ir tīrākie idiotu slaukšanas aparāti.

+par slaukšanu!

Par Rumbulu piekritīšu, BET, pirms gadiem 5+ Rumbulā tieši tika iepirkts nissan 350z, pretī dodot astru kupeju bertone, toreiz vel gopeli novērtēja pie kkadiem 4k eur :D Un jā, zets visus šos gadus nobrauca vsp bez jebkādiem remontiem, tik cik standarta apkopes, ja neskaita sajūgu samainījām pēc gadiem 2 kkādiem, tas gan bija jāņem no nissam centra, kkur pie arēnas bija, lati kkadi 300 toreiz sanāca. Varbūt paveicās, katrs gadījums veiksmes gadījums. Pagāsgad atbrauca igaunis un nopirka :D

Ā un par rumbulu, pirms pāris gadiem tika skatīts A6 C5, tehniskajā viena krāsa ierakstīta, dīleris atsūtīja, ka krāsa pavisam cita un mašīna arī tur kādā krāsā bija.. saka tam tirgonim, šis brīnās, pašu laikam appi*a pirms tam. Brīnumstāsti šitādi netrūkst :D

+ par nobraukumu, nu kurš prātīgs to ņem kā primāro, zinot to kas tgd ar tām griešanām notiek :D

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

osscar
(labots)

nezinu vai taisnība, bet bieži dīleriem ir advancētāki diagnostikas kompji, kuri var noteikt patieso nobraukumu vai arī var redzēt datus no "ārzemēm" ...kolēgam tā bija ar opel zefīru - klasiskās 100k, bet izrādījās, ka bijis taxi ar nobraukumu 300+ :shok: gandrīz nopirka, bet tā  atteicās.

 

jā plačos bieži negrib dzīt uz stenda = jo defekti, atlaide jādod vai reāli auto šrots. čoms saka : dzenam xc90 uz stenda, kā nekā sarežģīts aparāts, pardevējs - nē nē, skaties uz vietas. skaidrs, ka auto jau kapiņi gaida. protams , ka pasūtīja pārdevēju nax.  Ne katrs cilvēks rubī kā noteikt, kaut auto pamat lietās tehnisko stāvokli...tak cilvēkus jau apjāj auto salonos pārdot kā jaunus auto kuri transportējot sasisti. šādi gadījums darbā ar bija kolēģei - tipa jauns auto, tikai pec tam ar krāsas biezuma mērītāju konstatēja, ka auto bijis uz vāka vai no treiļa kritis vai kā...un salonā ūdens no grabažnieka, bet pirkts tika kā jauns :D

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Dīleri pēc šasijas var noteikt visu pārredzamo (apkopes pie dīlera vai dīleru servisos) vēsturi, attiecīgi  -visus veiktos remontus, apkopes utt - arī nobraukumu, ko dīleri fiksē pie katra servisa apmeklējuma; Tāpēc, manuprāt:

1) Tomēr ja meklējam mašīnu apmēram 7 gadus un jaunāku - skatamies tādu, kas tomēr pirkta un apkopusies LV - viss kā uz delnas;

2) Nepažēlojam zvanu/iebraukšanu pie dīlera - vismaz lai šasiju apskatās savā bāzē (daudzi tā dara labprāt);

3) parunājam ar dīleriem, vai nav kādas a/m iedotas viņiem uz komisijas tirdzniecību, atgrieztas pēc operatīvā līzinga beigām (nekviecam par nobraukumu, arī daudzas privātpersonas ņem op.līzingu uz 5 gadi ar nobraukumu termiņa beigās max 50-100 tūkstoši) un tad atgriež dīlerim un ņem atkal jaunu;

 

Tāpēc nevajag ar siekalainu muti ņemt pirmo rumbulas drotu un jau dot naudu tam pasaku stāstītājam:D

Link to comment
Share on other sites

marrtins
(labots)

Jauniem auto pie dīleriem ir vērts paskatīties apkopes pēc VIN, kad katreiz tiek piefiksēts nobraukums, bet to var izdarīt arī nedzenot pie viņiem.

Bet tie par tiem ar krutiem kompjiem ir tāda sajūta, ka viņi, ja neko kompī neredz, tad viss kārtībā. Ritošā, piekare 100% kārtībā, jo kompī neredz kļūdas :grin:

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Sakiet, jums tā vienkārši visus datus pēc VIN numura tie dīleri tā arī saka?

Vai arī tas ir maksas (pazīšanās) pakalpojums?

Kā nekā tur taču par kādu nebūt personas īpašuma datu publiskošanu kaut ko varētu 'piesiet'.

Link to comment
Share on other sites

a/m VIN kods, ja to ir pateicis patreizējais ipašnieks/pārdevējs vai atklājis sludinājumā, nav nekādi "Personas dati" :)

Link to comment
Share on other sites

Pēc VIN, MB un Volvo saka.

Link to comment
Share on other sites

Kicker, tas ir kā - aizraksti šiem epastu ar VIN un atsūta datus? Jeb jāzvana telefoniski personīgi?

Link to comment
Share on other sites

Pirms pāris gadiem, kad pirku autiņu diagnostikas pieminēšana ļoti palīdzēja atkratīties no bēdīgiem gadījumiem. 

 

Bija viens pārdevējs, kas, kad pieminēju dīlera diagnostiku, sāka stostīties un visādi visādi aizbildināties, lai tik nebūtu autiņš tur jādzen. Nākamais teica, ka nav nekādu problēmu, aizbraucām, visu, kas bija taisāms par savu naudu vēl sataisīja.

 

Kopumā, brauciens atmaksājās, uzzināju visas autiņa vainas un noskaitīju $$$ ar mierīgu sirdi, ka motors/automāts u.c. svarīgās lietas ir kārtībā un autiņš nav sastiķēts no vairākiem. 

 

Toreiz biju uz Mūsa motors skanstes ielā, tas prieks maksāja 35Ls

Link to comment
Share on other sites

BIJA IESTREEDZIS BAAKAS DEVEEJS!!!

Shis ir labs :D

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nu tak. Kompī nerāda - tātad viss kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs
(labots)

Kaut kāds sviests, vēl no mopēda laikiem pirmais kas jādara ja nelec - izskrūvē sveci vai mitra + uz aci pārbauda vai dzirkstele ir

Labots - Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

laikamTak

 

 

uz aci pārbauda vai dzirkstele ir
Nekā nebij, liek pirkstu iekš ''pīpes'' un stumj... 
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Āaaa, nu tas vien tad ja tuvumā ir ērti pieejami bērni no kaimiņsētas un viņi nav jau nodarbojušies ar šāda veida diagnostiku

Principā šī metode lieliski darbojas, vajag tik ķert momentu kad degustātora ģīmis iztaisnojas un kļūst tikpat skaists kā žīda ģīmis rāmītī, tai brīdī dzirkstele IR! ;)

Link to comment
Share on other sites

deriksx

Jautri stāsti.

 

Ir jau bijis kad motoru izārda un tad konstatē ka degviela vienkārši bākā nav bet tas jau no citas operas.

Link to comment
Share on other sites

Jā, bākas ventilācija šad tad iztaisa interesantas lietas. Un, meklējot vainu, tiešām tipiski, ka par šo sistēmu iedomājas, ja vispār iedomājas, tikai tad, kad viss pārējais jau divreiz bez rezultātiem nomainīts. Bieži vien izveidota idiotiski sarežģīta. Ja funkcionē korekti, uzlabo ekoloģiju par santīmu, savukārt ja kaut kas saiet dēlī, tad dabas gandēšanā iekavēto, ar uzviju atgūst pārdesmit kilometros. 

Link to comment
Share on other sites

labāk dabūt vāģi tikai ar aizsērējušo bākas ventilāciju nekā ar aizsērējušo bākas ventilāciju + 101 papildus diagnostikas kļūdas, kas nodzēstas placī, ko tu nekad nebūtu zinājis ja neaizvestu uz diagnostiku pirms pirkšanas. teiksim mana šī pieminētā stāsta morāle :)

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Pa lielam ja ir kļūdas, ko dators var uzrādīt, deg lampiņa "check engine" Nē nu pastāv jau variants ka lampiņa atslēgta... 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

Explo, pērkot lietotu auto ir jābūt gatavam, ka kaut kādas šaizes būs, vienīgais, ka uz tā rēķina var nokaulēt cenu...

 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nē nu pastāv jau variants ka lampiņa atslēgta...

 

Domāju ka rumbulā to praktizē vēsi ar diviem pirkstiem.

Arī smieklīgi, kad staigajos, viens tirgoņa čalitis darbojās jau ar krāsas flakoniņu nedaudz rūsu piedzenot apakšā vienam Vanam :taunt:

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Tak tur arī ar otu strādā :-D

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
(labots)
Domāju ka rumbulā to praktizē vēsi ar diviem pirkstiem.

 

Iespējams, bet tur ir jābūt aklam lai to nepamanītu - ieslēdzot aizdedzi lampiņai jāiedegas un jānodziest. Bez tam lampiņas nodziest pa vienai. Ja divas nodziest reizē, tas nozīmē ka saslēgtas paralēli.

 

Un mūsdienās autoskaneris ķīniešu pakaļdarinājums maksā kapeikas. 

 

Man ir šāds:

http://ru.aliexpress.com/item/2013-CDP-Pro-for-cars-trucks-Compact-Diagnostic-Partner-Car-diagnostic-tool-FOR-AUTOCOM/1629397527.html

 

Vienīgi nesanāca lauzto softu uz planšetes ar win8.1 palaist. Bet tā ņem praktiski visas mašīnas līdz 2013 gadam.

 

Un principā es neiesaku ņemt auto no plača. Ja lētais gals tad meklēt kuru saimnieks tirgo, ja dārgāku - dzīt no Eiropas vai nu pašam, vai samaksāt firmai kas atdzen konkrētu auto.  

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu tak ir skaidrs, ka datordiagnostika neko nedod, lai pateiktu kas autiņam ar piekari. Un piekari var ar lauzni pētīt cik gribi, nekad neatradīsi, kas ar elektroniku nav kaŗtībā.

Normāls mehs nolasīs rādījumus, kas katrs par sevi varbūt ir normā, bet kopumā dod sliktu ainu.

 

Tak cieto disku neviens ar memtest86 ar nediagnosticē...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

manam auto arī tā check engine lampiņa izrādījās atslēgta. to nejauši atklāju 5 gadus pēc nopirkšanas, jo noklājās temperatūras devējs un checks nedega. paneli jaukt negribējās un tā arī braucu. tūlīt būs 10 gadi. kāpēc tā norauta - hvz. varbūt saistībā ar gāzes iekārtu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nesen sanāca sēdēt W204 mersī, kur panelī dega bars ar lampiņām, ieskaitot Check engine, ESP, ABS, logu šķidrums, bet tas nenozīmē, ka autiņš ir šrots un jāpārdod pa puscenu ar 60k reālo nobraukumu.  Protams, ka nāksies patērēt naudu, lai atrastu iemeslus un novērstu problēmas. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tāpēc pie auto iegādes pirmais ko mainam zobsiksnas komplektu un vēlams agregātsiksnu ar ruļļiem,ar to 60 000 tūkst.,vai 3-5 gadus braucam laimīgi.

Pirms kāda mēneša biju patīkami pārsteigts, ka pie Mollera priekš Audi garantiju dod 180 000 km (dažos gadījumos 120 000 km)! :) Maksā gan ~2x dārgāk, kā lētākais variants neoficiālā servisā, bet tur tikai 60 000km garantija...

Link to comment
Share on other sites

(labots)
alro, 29 Apr 2015 - 13:35, teica: Tāpēc pie auto iegādes pirmais ko mainam zobsiksnas komplektu un vēlams agregātsiksnu ar ruļļiem,ar to 60 000 tūkst.,vai 3-5 gadus braucam laimīgi. Pirms kāda mēneša biju patīkami pārsteigts, ka pie Mollera priekš Audi garantiju dod 180 000 km (dažos gadījumos 120 000 km)! Maksā gan ~2x dārgāk, kā lētākais variants neoficiālā servisā, bet tur tikai 60 000km garantija..

Ja auto ir ar vēsturi parādīsies kad siksnas mainītas.  Ja viņas mainītas relatīvi nesen  var izbēgt no nevajadzīgiem izdevumiem - mainīt mainīšanas pēc

Labots - LSTP
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Khh, ciktās siksnas maksā... Nēnu var jau žīdoties un pēc tam palikt uz ceļa un čakarēties 3x dārgāk. Var arī likt ķīnaizeru siksnas un iesipt vēl 5eur :rofl:

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja auto ir ar vēsturi parādīsies kad siksnas mainītas. Ja viņas mainītas relatīvi nesen var izbēgt no nevajadzīgiem izdevumiem - mainīt mainīšanas pēc

Kādu pusgadu nobraucu, jo vienā servisā teica "šim nav siksna - šim ir ķēde" un tad, kad uzzināju, mašīnu nelietoju 3 dienas, kamēr gaidīju pierakstu uz Molleri... :) Tā kā ja nav info par konkrēto auto - jāmaina nedomājot...


 

 

Khh, ciktās siksnas maksā...

Kapeikas vai nē, bet uz A6 C5 2.4 sanāca 660 Euro ar agregātsiksnu, sūkni, spriegotājiem...

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Nekad nav patikuši audi :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ak jā, un lai dotu kaut kādu vērtīgu inputu topikam - ja mašīna ir aprīkota ar automātu (neatkarīgi no ražotāja) - obligāta ir diagnostika. Mans iepriekšminētais Audi pirms manis kādu pusgadu braukājās pa dažādiem servisiem un NEVIENS nespēja noteikt, kas vainas mašīnai - no kārbas (multitronic, variators) šad tad bija sitieni un uzkalnā bija smagas grūtības uzsākt braukt. Kāds novēla vainu uz kārbu - neko neatrada. Kāds novēla uz gāzi - neko neatrada. Citi vispār nesaprata, kas notiek. Molleris mašīnu neņēma pretī uz diagnostiku, jo tai bija uzstādīta gāze. Vienā servisā izjauca kārbu un atrada kaut kādu padilušu detaļu. Nomainīja. Palika labāk, bet pēc mēneša tas pats. Atkal jauca - kārbas kompis noklājās. Nomainīja. It kā atkal labāk. Pēc tam atkal viss atkārtojās. Sāku lasīt forumus - kā vislabākais (bet cenas ziņā nedraudzīgākais) tika ieteikts Recro (Cēsīs) serviss. Aizbraucu uz diagnostiku pa 20 Euro - uzreiz vainu atklāja - netur spiedienu un ķēde slīd. Noteica bez kārbas izjaukšanas. Neieteica remontēt, jo dārgi. Izlēmu tomēr remontēt - 1900 Euro pa pakaļu, bet tagad ir ideāli un vienkārši prieks braukt (un vēl piedevām 100 000 km vai 2 gadu garantija uz kārbu). Ar servisa specu runājot - šis teica, ka no visiem, kas pirms pirkšanas atdzen mašīnu uz kārbas diagnostiku - 90% beigās mašīnu tomēr NEnopērk. Tā kā ar automātiem uzmanamies! :)

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

cik zinu Recro ir praktiski vienīgais uzņēmums baltijā kurš tiešām automātu var sataisīt.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...