Jump to content

Ķīmijas piedevas priekš auto - spīdīgās bundžiņas.


ImissimI
 Share

Recommended Posts

Nupat nāk tie laiki atpakaļ (nu labi, ne gluži). Siguldas 123Statoilā un Nestē DD pa 1.147 eur jau 2 nedēļas, vēl -kartes atlaide.

Link to comment
Share on other sites

Tantes pieturā pļāpā, ka naftas cenas zemas varētu palikt vēl 3-5 gadus un visticamāk, ka vēl cena kritīsies, iespējams līdz 60$ par barelu. Bet nu tur viss no Asv un Saūda Arābijas atkarājās uz doto mirkli.

 

20141011_WBC861.png

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

 

 

Mopim pie bendžas kādreiz rīcineļļu piešāvu

Esmu dzirdējis par glicerīnu + ēteri pie benzīna, trešais gredzens virzulim. 

Kaimiņam bija deltas rāmis ar Rīga 13 motoru, elektroniskā aizdedze un bišku noforsēts - saisīnāts virzulis un galva sēdināta. Gāja lopā un tas bija sen :)

 

Kāpēc vispār pacēlu tēmu:

Vajadzēja radiniekam piešķirt autiņu uz kādu laiku - sanāca bezmašīnas situācija - tur pirmais sniegs, ledus utml.

 

Neesmu pārdevis veco benzīna mošķi v70 p1 AWD 2.5T un šis uz to pieteicās.

 

Stāvoklis: Eļļu ēd, šķiet, ka arī tosolu. Gadu nekustināts.

 

Salēju cilindros bišku petroleju - sentēvu gudrība - ja nu piedeguši gredzeni u.c.

Izgriezu bez svecēm.

Uzsildīju bišku.

Pielēju ~0.5l petroleju pie eļļas.

Uzsildīju bišku.

Nomainīju eļļu (5w40) un filtru.

 

Piešāvu 2 gab. no LiquiMolly brīnumiem.

 

Skati neizlaidām dēļ nolāpītās rokasbremzes un numurapgaismes lampiņām.

 

1K km esot nobraukti rūcot smuki. Pats neesmu tuvumā redzējis un apostijis vēl.

Link to comment
Share on other sites

Audi A4 2.0TDI PD dzinējs

 

eļļas sistēmā leju tikai labu eļļu Motul

 

degvielas sistēmā pielieju Stanodyne Performance formula, palīdz eļļot PD mehānismu, sevišķi ziemā, kad ir sausa (bez parafīna) degviela. Manāmi samazinās vibrācijas tukšgaitā. Skaitās tāds "viegls" līdzeklis, efekts ir kamēr lieto, sistēmu tīra lēnām, līdz ar to mazs risks ka nobloķēs smidzinātājus.

Link to comment
Share on other sites

Mans uzskats ir tāds, ka jālieto normālas kvalitatīvas eļļas, kuras paredzējis auto ražotājs konkrētam dzinējam, kuras atbilst pēc specifikācijas. Tad nekādi "brīnumlīdzekļi" nav nepieciešami.

Tas pats ar piedevām degvielai - nekas nav vajadzīgs gāzt papildus klāt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tādēļ, ka neviens auto ražotājs nekur nenorāda, ka būtu vajadzīgas kaut kādas "brīnumpiedevas".

Tādēļ, ka eļļās jau IR visādas veida piedevas klāt.

Tas pats arī antifrīzos.

Un degvielai ir konkrēts standarts, ar kādu ir rēķinājušies motoru izgatavotāji.

Link to comment
Share on other sites

Kaut ko šādu ir kāds redzējis? Vai ar līdzīgu principu..

https://www.steelseal.com/

 

Tākā izpūtējs spļauj baigo tvaiku un ar laiku kaut kur pazūd antifrīzs ir doma vēl šādu quickfix piešaut.. (apsolos padot ziņu kā beidzās).

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Degvielas ir visādas. Tas pats 98 benzīns nav vienāds visur.

Eļas ari - vienmer būs variācijas un piedevas, kur kāds procents noteiks īpašības.

 

Nevar tā paziņot kaut kādu absolūto pareizo viedokli.

Link to comment
Share on other sites

@ImissimI PURGA tas viss ir.

 

Raimi - manis pēc lej, gāz septiņpadsmit dažādas peidevas, dari ko vēlies sava auto motoram.

Tici visiem mārketingiem un reklāmām.

Labots - mafijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tādēļ, ka neviens auto ražotājs nekur nenorāda,
 

 

Ražotājs norāda vidējo, pieejamo, optimālo, statistisko.. - tas parasti ir labākais variants.

 

Manis pieminētajā gadījumā mašīna veca, viss ir padilis piedilis un pastrīķējies a2 b2 ir aizstājuši lielāki cipari, bet autiņu nācās piekurbulēt un pierunāt vēl braukt uz priekšu. :p (čārdžeri no turbīnas atšķiru, saļņikus un vārstu gumijas mīlu.)

Link to comment
Share on other sites

Paskatījos to video - nu purgu goņit pamatīgu. :D

Svece antirfrīzā peldas... ja tā būtu reāli, sen motrs būtu dabūjis hidrotriecienu.

Un ļoti vērtīgais padoms - izmest termostatu ....:D

Šitādiem ar neasu sipri pa pa pautiem :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja pa izpūtēju nak balti dūmi, tad galvas blīvei ir pipec. Nu neticu, ka ķīmija var blīvi salabot. Esmu gana daudz galvas blīves mainījis un gadās,ka vajag arī pašu galvu slīpēt, jo izgrauzts robs. Ko tad tā ķīmija aizstās alumīniju un azbestu, vai kā to blīves materiālu sauc.  Nečakarē bobi un maini blīvi.nekads kosmoss un raķeštehnika jau nav. Vajag tikai taisnas rokas un dinamometrisko atslēgu. Nu jā, ko nu es,  lielākā daļa maksimums logu šķidrumu bačokā prot ieliet un eļļas maiņa jau ir kosmoss. Lai gan var saprast. Ja dzīvo dzīvoklī pilsētas centrā, tad uz ielas galvas blīves nemaina.

Link to comment
Share on other sites

Par baltiem dūmiem -  aukstā laikā kā ir tagad, kamēr izpūtējs ir auksts, balti dūmi, tas ir tvaiks ir normāla parādība.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vēl tie var būt arī vārstu blīvslēgi. Bet nu parasti jau ir galvas blīve :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Tādēļ, ka eļļās jau IR visādas veida piedevas klāt.

 

Tieši tā! Papētam kaut toš pašus ACEA standartus. No galvas nezinu, bet tur var šo to interesantu salasīt, bet kopš ir pusspecifiski dzinēji ar precīzi noteiktām eļļām, par ACEA maz lauzu galvu.

Link to comment
Share on other sites

Red, kad beigtas vārstu gumijas, tad pa izpūtēju nāk zili eļļas dūmi. Baltie nāk, kad tosols tiek iekša cilindrā. Tad arī rodas palielināts spiediens dzesēšanas sistēmā. Tā ir elementāra lieta un viegli konstatējama. Ja kas, ideja par termostara izraušanu sen zināma. Bez termostata, ar atvērtu bačoku un pavēsu motoru var dažas dienas pabrauk. Visādā ziņā no Rēzeknes līdz Rīgai mājā noteikti atkulsies.

Link to comment
Share on other sites

Kaut ko šādu ir kāds redzējis?

Nu vispār ļoti labs video,lai cilvēki saprastu ka šādi nedrīkst darīt darīt. Ja tur antifrīzs cilindrā tādā daudzumā,kā parādīja neiespējami salabot kā vienīgi fiziski.Tur blīvei bij jabūt iz pūstai vai pat galvai liegtai.Un ne jau bez iemesla.Plus termostata izravēšan vienīgi garantē milzīgu degvielas patēriņu pieaugumu un pastiprinātu dzinēja dilšanu.Braucot motoram nesasniedzot normālu darba temperatūru.

                  Par piedevām degvielas sistēmas tīrīšanai dīzeļdzinējiem.Šovasar veicu testu ar mērījumiem.Tīrīšanas līdzekli pirku no izsplatītāja ar 100% garantiju,ka SALABOS smidzinātājus,jeb uzlabos par 25%.Maksāja komplekts 47eiro.Pirms ķīmijas lietošanas sprauslu stāvoklis bija 4 ras strādāja par 80% un divas 100% Pēc tīrīšanas līdzekļa un 800km nobraukšanas viena tukšgaitā vispār vairs nestrādāja,tās divas bez izmaiņām un trīs 75% apmēram.Tests tika veikts Valmieras dīzeļu centrā (ņemtas ārā un uz stendu ne tikai pie kompja kur parāda aptuveni problēmas uz cilindru).Mašīna BMW X5 2003 gads 3litru dīzelis.Pēc testa visas sprauslas tika restaurētas ar 10000 k km garantiju(izmaksa kopā ar darbu ap 600 eiro) Personīgi šķiet lēti par restaurētām.Protams ķīmijas pārdevējam tika uzrādīti visi mērījumi pirms un pēc tīrītāja lietošanas.Atgrieza naudiņu pēc pārunām 100 eiro(gribējās jau vairāk,bet nu labi). Secinājums viens,ja ir dzinēja problēma,šinī gadījumā fiziski nolietojusies sprausla tad jamaina vai jarestaurē.Pēc ķīmijas viņa tiek piebeigta pa visam vai vēl sliktāk.Kuras barbojās bez problēmā tās arī darbojās pēc ķīmijas lietošanas.(visticamāk viņas iepriekš bija mainītas/restaurētas) P.S Žēl,ka izdrukas no servisa palika Latvijā.Varbūt kādam zinātājam būtu interesanti palasīt salīdzināt.

Labots - Tufjord
Link to comment
Share on other sites

Sorry par oftopic. Kāds neatceras, cik litrs benzīna maksāja padomju laikos, 80-tajos? Nebija kaut kādas 5 vai 15 kapeikas litrā? Atceros, ka bija jāpērk taloni atsevišķos veikalos, pēc tam tankštellē jāstāv rindā.

ja atmiņa neviļ 40 kapeikas AI93

Labots - kaads
Link to comment
Share on other sites

lietojot degvielas piedevas vajag domāt. Ja bāka ir pilna ar mēsliem nav prāta darbs to škaidīt un cerēt ka caur smidzinātājiem tas viss jauki izies cauri un sadegs.. ir speciālie līdzekļi tieši smidzinātāju tīrīšanai, bet tos arī lieto pievadot tieši pirms smidzinātāja (kur tas ir tehniski iespējams). Pilnīgi piekrītu ka sadilušas dzinēja detaļas brīnumlīdzeklis atjaunot nevar, bet kāpēc to nelietot lai aizkavētu sadilšanu? skat #44.

Biedram Tufjord visdrīzāk gadījās nekompetents pārdevējs..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tādēļ, ka neviens auto ražotājs nekur nenorāda, ka būtu vajadzīgas kaut kādas "brīnumpiedevas". Tādēļ, ka eļļās jau IR visādas veida piedevas klāt. Tas pats arī antifrīzos. Un degvielai ir konkrēts standarts, ar kādu ir rēķinājušies motoru izgatavotāji.

Auto un eļļas ražotāju kartelim ticēt, mhm. Motoru ražotāji ir rēķinājušies, ka tu pēc tik un tik km nāksi pie viņiem remontēties. Domā viņiem izdevīgi miljons km motors?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Biedram Tufjord visdrīzāk gadījās nekompetents pārdevējs..
O,nē!! Viņš ir to līdzekļu oficiālais izplatītājs baltijā personiski firmas īpašnieks ne vienkārši pārdevējs.To līdzekli lietoju apzināti praktiski jau iepriekš zinot rezultātu,ka smidzinātājus nu viņš nesalabos.Bija vajadzīgi oficiāli pierādīt līdzekļa darbību pirms un pēc lietošanas.Tādēļ arī smidzinātāji pirms lietošanas tika ņemti ārā un likti uz stenda.Lai iegūtu precīzu smidzinātāju stāvokļa izdruku.Un restaurēti tikai pēc līdzekļa lietošanas.
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...