Jump to content

[Pērk] Vācu četrriteni


Recommended Posts

Vakars labs!

 

Meklēju braucamo līdz 2.5k Eiro. Varbūt kāds/kādam rads/draugs/u.t.t. tirgo.

Interesē:

1) VW Bora, Golf 4, Passat B5 ar 1.9 TDI (izskatīšu gan parasto, gan PD motorīti).

2) Audi A4 universālis (Audi sedans kaut kā netīk) ar 1.9 TDI.

3) Vai jebkurš cits neliela izmēra auto ar mazu 1.4 - 1.6L benzīna motoru. (kaut kāds 2003+ gads - Mazda 3, Peugeot, u.t.t.)

 

SS lielos vilcienos izskatīts - divas galējības: vai nu kuzavs pilnīgā pakaļā, vai kuzavs labs, bet pārējais metams...

Vai arī  "perekupi" grib kosmosu :)

 

PM!

 

Paldies!

Link to post
Share on other sites
  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • martinno

    50

  • androidz

    33

  • Žaks Noriss

    29

  • Konstatators

    23

Mazda3, pežo tādi jocīgi vāciešu brendi :) Saki jau uzreiz, kaut ko maksimāli lētu uzturēšanā un zupas patēriņā līdz 2,5kiloeiro...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Wiki saka tā:

 

 

 

Lai arī termins galvenokārt tiek attiecināts uz Musolini vadīto Itāliju, tas bieži tiek izmantots, lai raksturotu līdzīgas politiskās kustības, kas laikā starp Pirmo un Otro pasaules karu bija plaši izplatītas Eiropā — UngārijāRumānijāSpānijā un citur —, tai skaitā Vācijā valdošo nacismu.

 

Par ruslandi nav ne vārda tur...

Link to post
Share on other sites
Konstatators
Passat B5 ar 1.9 TDI (izskatīšu gan parasto, gan PD motorīti).

 

Ar golf4 un a4 galvenā sķirba ir komforts, ko nodrošīna labāks pakojums un alu piekare Audi gadījumā. Ja esi gatavs par to mazliet piemaksāt i pie cenas, i pie ekspluatācijas, tad ņem Audi. Ja ne, ņem golpu (garo vai īso). Pissats ir kaut kur pa vidu - alumīnija apakša, bet tautas vāgen plastmasas un viss pārējais atiiecīgi...

 

Es tavā vietā PD neskatītos, bet ņemtu veco labo parasto 1,9TDI. Tas ir tiešam labs motors, uzticams un pietiekami ņiprs, nu protams, ja nav galīgi nopsstss. PD jau ir cita saruna, tur pavisam citas izmaksas tev var saskriet, ja nu kas, domāju saproti par ko šeit runa... Bet pa lielam jau, ja nepērc kā sieviete pēc krāsas un lietajiem diskiem, tad iebraucot uzticamā servisā var jau paskatīt, cik tās PD sprauslas vēl vilks...

 

Par japāņu opeļiem un varžedāju lamatām neko nezinu un negribu zināt.

Edited by Konstatators
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Vācietis par to cenu būs puveklis. Labāk ņem kādu mazāk populāras markas mazauto, dabūsi jaunāku gadu un labākā stāvoklī

Link to post
Share on other sites
Konstatators
Vācietis par to cenu būs puveklis

 

Nu tikai lūdzu neTirs, OK? Kak raz visas sranās 2000+ gada mazdas ir sapuvušas vairāk kā 95. gada A4.

 

Pats jāzdu ar šadu A4 (99) un varu 100% apgalvot, ka rūsa tur ir tikai vietās, kur bijuši kādi virsbūves defekti tb cinkojums ir izčakarēts. Bet stipri sistu auto labāk vispār ir nepirkt...

 

A mazdas pūst defoltā.

Edited by Konstatators
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Ja neesi lepns un gribas vācieti un negribas eksotiku, tad astra/vectra būs laba izvēle šādā cenu kategorijā.

 

Cik saprotu nemeklē padomus, bet konkrētus piedāvājumus, līdz ar to mans komentārs ir svītrojams ārā.

Edited by androidz
Link to post
Share on other sites

@@Konstatators - par motorīšiem - vecais vs. PD viss ir skaidrs - apzinos riskus ar PD, bet daļa cilvēku tos vecos motorus grib notirgot, itkā tie būtu no tīra zelta, pat nojātus :)

 

@@androidz - par Opel - tur gan neesmu iedziļinājies sīkumos - kas ar motoriem, u.t.t. - ja ir zināšana, droši padalies, lai var paplašināt meklējamo "objektu" klāstu.

Link to post
Share on other sites

 

 

visas sranās 2000+ gada mazdas

Paga, es kaut ar vienu pušplēstu vārdu pieminēju mazdu? Izskatās, ka tu arī no tiem zombētajiem, kuriem audi ir vienīgais lietojamais dampis. Dēļ tādiem arī turās viņiem neadekvātas cenas. 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Man pofig vai servisa sapnis, vai nē, tā ir viņu problēma. Vispār jau jāskatās konkrētais auto nevis marka/modelis. Un tad jau pofig - Fiat, Lancia vai Subaru.


 

 

Tikai lūdzu nepaņem pežō!

Padalies lūdzu ar Lielo Noslēpumu, kas tad pežai sliktāks kā visiem pārējiem. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Alfa romeo

Ksta - vienu 147 skatījos - cena salda, roka nedaudz jāpieliek pie vizuālā (jāpārkrāso bamperi), bet kopumā man patikās - koža-roža, ekstras, gads labs un ~170 zirdziņi tajā mazajā bundžā :)

Tik viens liels mīnuss - salons bija samērā nolaists - pat ķīmija nelīdzētu.

Link to post
Share on other sites

Nez kāpēc tie servisi, kas negribēja remontēt ne manu Peugeot, ne Renault, tagad vairs nav, tiek kas remontē, tie dzīvo. Tagad ar divi Renault saimniecībā. Iespējams, arī nākamie būs.

Protams, latvietim ir OK, nopirkt Mercedes S klasi, pa daži tūkstoši, paņemot ātro krītu. Pēc tam attapties, ja tur ir pneimo piekare, kura maksā divus tādus auto. Pēc tam auto pūst sētmalē, vai nākas izgriezt arkas, un dauzīt zobus ārā, kā gadījumā ar vienu bildi, kas te no SS klejoja.

Jā, tur kaut kad 90-to gadu pirmajā pusē bija problēmas ar franču auto industriju, bet tas bija sen.

Link to post
Share on other sites
Konstatators

Ivo

 

Nē,tā būs jau tava problēma, kad normāls serviss piestādīs rēķinu par detaļām un remontstundām, jājoties ar to čerez ž uztaisīto lamatu...

 

Jā, ir Audi pārcenoti labākie modeļi ar veiksmīgākajiem dzinējiem, kurpretī tas 2.5Tdi iekš A6 - pakaļ met, jo visi pēc lajka saprot cik ar to motoru ir bēdu. Tas pats stāsts ar Alfām - ar viņām brauc tikai rūdītie fani un ne par ko nečīkst, jo viņiem tas stila aparāts patīk, savukārt tie, kas uzrāvušies uz saldās cenas un ekstrām, pēc nopirkšanas saprot, kas tas ir, vai nu samierinās vai par vēl mazāku naudu mēģina nogrūzt kādam tālāk...

Edited by Konstatators
Link to post
Share on other sites

2 ivo

Pežō ir nežēlīgi dārgas rezerves daļas (salīdzinot ar oooo vai wv). Un pie tam uzkonstruēti viņi arī ir čerez žopu, ja grib kaut ko pats izdarīt, tad sekss ir garantēts.

Manā vērtību skalā pežō ir krietnu gabalu aiz opeļa un pat aiz forda. Ā un komforts ir diezgan tuvs 2-jam golfam (nu tas protams +/- 2000 gada autiņiem).

Edited by atkarigais
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Pežō ir nežēlīgi dārgas rezerves daļas

Ot tas gan man ir jaunums - lūdzu konkrēti kura detaļa un cik reizes dārgāka? 

Link to post
Share on other sites
versatile
Ksta - vienu 147 skatījos - cena salda, roka nedaudz jāpieliek pie vizuālā (jāpārkrāso bamperi), bet kopumā man patikās - koža-roža, ekstras, gads labs un ~170 zirdziņi tajā mazajā bundžā

Ja 147 tad skaties 1.9 dīzeli, pārējās 147 būs rijiīgas. Bēgt vajag no 2.0 selespeed kārbas, tā vismaz runā - pārskatot auto manuāli, tur daudz bildīšu ar tekstu gearbox failure, varbūt, ka pamatoti.

Ja nav vajadzīgs bieži braukt vairāk kā divatā, jāņem 3d versija - lielākas durvis un tālāk stoika, labāka redzamība uz pakaļu - svarīgi, jo spoguļi maziņi. Auto gabarīti 3d un 5d - identiski līdz mm.

A tā, pusgads riņķī ar 147, normāls dampis par savu naudu un reti kura 2000o gadu sākuma mašīna mūsdienās vēl izskatās adekvāti tieši dizaina ziņā. Nu un pluss ka cinkota, nerūsē.

Vienīgā 147.ā ar 170 zs ir 16 vārstu dīzelis pēc 2007.ā - ja tā, tad par tādu cenu, visticamāk, lamata...

 

tā būs jau tava problēma, kad normāls serviss piestādīs rēķinu par detaļām un remontstundām, jājoties ar to čerez ž uztaisīto lamatu...

Nu, ja dzisi uz ciema vienīgo servi, kur pārsvarā apgrozās 90o sākuma pasāti un āčetri, tad jā, būs šaize.

Par laimi, ir servisi, kur arī ar alfām tiek galā lieliski jo zvnk zina, kā lietas jādara.

 

Man ģimenē cilvēki nesen iztērēja 4ciparu skaitli bezjēgā, diezgan specifisku auto dzenot uz parastiem servisiem. Visu atrisināja normāls serviss Rīgā, par 1/3 no pārējiem samaksātās summas. Uz Rīgu jau no sākuma nedzina, jo, redz, dārgi būšot un tak kaimiņš arī zinošs specs ar savu servisu, sataisīs tak...

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites

Tie paši bremžu diski bija ja nemaldos, tad turpat 4x dārgāki, kā seatam. Da čut ne viss, kas bija jāmaina - bija dārgāks nekā citiem autō, kā arī šrotos īsti nebija ko meklēt, jo tur mētājās autiņi ar tādām pašām kaitēm (konkrētais piemērs ir 405 pežō, tiltu lietotu neatrast, jo 2 gadu laikā tilts vienkārši beidzas un paldies dievam, ka varēja uzstutēt 2x lētāku partnera tiltu, kurš pēc 3 gadiem bija metams - tilts tika pirkts pilnīgi jauns!)

Link to post
Share on other sites

Runa par aizmugurējiem torsion tiltiem. OK. Bija tāda lieta frančiem. Man gan uz P306 tāda problēma nebija, vai nu arī iepriekšējais bija salabojis. Bet tā viss cits kā visiem citiem auto. Nekādu atšķirību citu nebija.

Link to post
Share on other sites
Žaks Noriss

@@martinno, pievienojies lokālajam Alfu klubiņam! Par to naudu būs i labs gad i aprīkojums, ja salīdzina ar VW. 147 gan ir drusku grabeklis, bet nesalīdzināt ar mk4 Golfu. Zinu, esmu bijis mk4 īpašnieks. 147 pie mums gan īsti nemīl, jo pamazas bundžiņas. Papēti 156, bet nu par 2.5 eur gan 147, gan 156 būs ar savām kaitēm. 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Konstatators
kā arī šrotos īsti nebija ko meklēt, jo tur mētājās autiņi ar tādām pašām kaitēm

 

Piemēram man nesen A4 nosprāga tas vakuma sūknis, kas darbina centrālo atslēgu. Neērtības pamatīgas, aizmugures vāks neslēdzas, bāka neslēdzas, nu OK, durvis var aizspiest, bet tas īslaicīgs variants. Ar to detaļu ir problēmas ļoti daudziem, it sevišķi sedaniem, kam tajā vietā krājas mitrums un tas ir viņa beigu sākums...

 

Domātu, nu gan problēma, iebrauc jebkurā šrotā un paņem, ak tu dies, mašīna taču veca padsmitgadīga lamata + pilna LV ar tādiem. Tikai diemžēl nav tik vienkārši, jo pa gadiem A4 modeļa ietvaros tās kastītes atšķīrās un pielāgot tur tolkam neko nevar, jo caur viņu vēl visāda elektrība skrien. Beigu beigās tev no n modifikācijām der tikai viena, kuru dabūt ir grūti, jo sprāguši vai pusbeigti viņi ir daudziem vai nu jānoloka cipars. Par jaunu vispār diskusijas būt nevar, un beigās lietots, bez garantijas un pa draugam tika iehavots par 50 ērikiem.

 

Ja tādas problēmas man bija ar vienu sūda detaļu vienam no populārākajiem LV auto, tad nestāstiet man muļķības, ka kaut kādai Alfai vai citai maz izplatītai markai, varēs LV brīvi sameklēt specifisku detaļu un vēl par tādām pat limonādēm, kā pati tā lamata maksā... Un te galīgi nav runa par ritošo u. tml. bet gan detaļām, kuru nobiršanu paredzēt nevar un kuras turklāt var sākt mirt masveidā - visādas elektrības huiņas, devēji, datčiki, motora sīkumi u.t.t Tas, ka jūs ar to (vēl) neesat saskārušies, nenozīmē, kas tas pēkšņi nevarētu piemeklēt tieši jūs...

Edited by Konstatators
Link to post
Share on other sites
versatile
tad nestāstiet man muļķības, ka kaut kādai Alfai (ņemot vērā, cik viņu vispār LV) varēs LV brīvi sameklēt specifisku detaļu un vēl par tādām pat limonādēm, kā pati tā lamata maksā...

To tak neviens nestāsta - pats godīgi atzini, ka arī populārajiem ar šo ir problēma :) Un būs taisni tāda pati loterija, meklēšana vācu ebajos un kur nu vēl ne.

 

Paziņa ilgi savai reno klijai meklēja kkādu kapota fiksatoru vai atvērēju - pus lv šrotus izzvanīja, nekur nav... Jauna - 200 Eur...

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
Konstatators

 

 

opulārajiem ar šo ir problēma


Ja jau populārajiem šāda problēma pastāv ar detaļu pieejamīb, tad nepopulārajiem tā nevar būt tāda pat problēma - tā būs stipri, stipri grūtāk risināma. Es ta pameklēju un šrotā beigās atradu, bet nepopulārajiem var sanākt pilnīgs čušs vai no loki rubļus par jaunu...

Bet nu gribat ekskluzivitāti un izcelties uz apkārtējo fona - lūdzu, tik esiet gatavi jebatorijam pei problēmām un nesakiet ka to nav un nebūs. Nevis tikai akli spriest pēc limonādes cenas un neaizdomāties, a vot interesanti kapēc viņi ir tik lēti un kapēc kāds tik ļoti grib tikt no viņa vaļā...
Link to post
Share on other sites
versatile

Ibio bitīt matos, tak neviens to nesaka - bet es skatos pēc vācu ebaja, ka atrast var visu, visas vajadzīgās detaļas. Tai pašai alfai daudz kas kopīgs ar pārējo fiata autopromu, piem, durvju rokturi 2001.gada alfai derēs arī tie, kas priekš fiat 500 tagad tiek lietoti - utt.

Itālis nav francūzis - par to pārliecinos pats. Itālim varbūt ir vieglprātīgāka attieksme pret darbu, vadu krāsu utml lietām, bet uzdizainēts tehniski pārsvarā ir pareizi... Francūzim gan ne vienmēr :)

 

Vēlreiz saku - katrai mašīnai būs kaut kas ko šrotā nevarēs atrast, jo visām viena kaite būs bijusi. Tu tiešām, tiešām tici, ka par 2,5k eur var nopirkt auto, kam nekad, nekas nelūzīs? Ka superpuperīgais auģiks nebūs slīkonis? Lietots auto ir loterija un nu īsti nevar teikt, ka viena marka vidēji izmaksātu baigi dārgāk - salīdzinot vienas klases auto, protams.

 

Tas apts praktiskuma kalngals - 4ais golps - čomam tēvs savulaik jaunu no salona izdzina. Labus vārdus nesaka.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
versatile

 

 

ja uztrauc elektrība - pērc japāņus, tiem gandrīz nav elektrības problēmu.
Uhu, visus nekontaktus elementāri laicīgi pamanīt caur izrušējušajiem paneļiem :D joks, protams.
Link to post
Share on other sites
:D Man laikam būs trāpījies tas negandrīz variants. Aizvakar vēl siltu tikko noliktu japāni nevarēju piešķilt (griežot starteri mirgo viss, kas varētu mirgot, pat ōdometra cipari), pirms tam leca ar pirmo, bez nekādas rīstīšanās.
Link to post
Share on other sites
Konstatators

versatile

es saprotu, ka ebajs ir tavs draugs, bet nav garantijas, ka vienmēr saņemsi tieši to, ko tev vajag un vēl 100% strādājošu. Labi, naudu atgūsi, bet deataļas tev tāpat nav un ir atkal jāmeklē, jāsūta, jāgaida un jācer, ka šoreiz būs OK.

 

Šis ar to centralkas sūdu bija vienīgais šāds variants, parasti visas savas vēlmes caur šrotu es realizēju ja ne tajā pašā, tad nākamajā dienā bez problēmām un par samērīgām naudām - piebrauc, pieliec, notestē, iet, ņemam. Papandosa iespēja izslēgta līdz minimumam.

Link to post
Share on other sites
versatile

Nu bļin, nu garantijas nav nekur!

Nav garantijas ka mehs neuzliek kaut ko otrādāk.

Nav garantijas ka neaizmirst kaut ko pievienot un autiņš nenokūp no īsā.

Nav garantijas, ka izbraucot no servisa, no jumta nenokrīt sniega blāķis un nesapresē visu nafig. Vai skurstenis, kā nesen Rīgā.

Nekam nav garantijas. Īpaši, pērkot auto par 2,5k eur.

Ja pats grib remontēt - ir skills, ir instrumenti, ir kur - protams, skatam vienkāršāku auto ar vienkāršākiem mezgliem.

Man nav ne pirmā, ne otrā, ne trešā. Man ko, nepirkt alfu tāpēc, ka viņai zobsiksnu ir jājēdz pareizi nomainīt? Nē, vienkārši jādzen pie čaļiem, kas jēdz. Lamiņas nemainās caur pakaļu, cinkots kuzavs, elektronika šancē un salons normāls, ritošā kopā turās? Izklausās pēc ņemama varianta. Viss pārējais ir lo-te-ri-ja.

Link to post
Share on other sites
Konstatators

Es nerunāju tik ļoti par ga-ran-ti-ju, bet to, ka lai meklētu visādas detaļas ebrejā, ir pirmkārt jābūt labi informētam, ko tev vajag, kas der un kas ne un tad gaidīšana dēļ tā, ka detaļa ir tālu no tevis. Labot pats nemāki, bet tik labi orientējies lietoto detaļu piedāvājumā?

Edited by Konstatators
Link to post
Share on other sites
Long John

 

 

Piemēram man nesen A4 nosprāga tas vakuma sūknis, kas darbina centrālo atslēgu
 

 

Man ar tiem diviem dažādiem pumpīšiem  (manam vecajam Audi C4 un drauga VW),  bija darīšana un defekts vienāds- no vadības platītes izlūzuši ielodētie štekera ligzdas kontakti- pēc kārtīgas pārlodēšanas iet kā pulksteņi.

 

Pašlaik braucu ar VW Bora Variant 1,6 - pa 2 gadiem nekādu nopietnu problēmu neatceros. 

Link to post
Share on other sites
Konstatators

LJ

nē, pats motorīts nosprāga. citiem cik zinu, biežāk problēmas ar pašu shēmu. Ja problēma būtu bien nolūzis štekers, oj, tad jau visi būtu zirgā.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...