Jump to content

[Pērk] Vācu četrriteni


martinno
 Share

Recommended Posts

 

 

Ar to visu gribēju teikt, ka diez vai gāze pirmajos 5 km aizies, kad ārā -10'C. 7 km droši vien sāks darboties, 10 km jau jābūt pilnīgi siltam benzīna dzinējam.

2-3 kilometri vēsā laikā, kas rīgas apstākļos bez sastrēgumiem ir 5 min. Siltākā laikā, no rīta atbrauc, ja pusdienās vajag izbraukt, tad pārslēgsies praktiski momentāli. Tā ka nav tik traki. Pēc pieredzes, ielēju pilnu bāku kaut kad gada sākumā nokurināju tikai uz vasaras beigām. Respektīvi 5-6 mēnešiem pietiek. Braucu mēnesī ~ 1K pa Rīgu, arī daudz īsi pārbraukumi. Vispār rēķina rupji sakot 1l benzīna un 100KM. Ja gari gabali protams matemātika ir cita.


 

 

Jā, izskatās, ka gāze būs jāapdomā... Ziemā baigo jēgu no tās neredzu, jo visdrīzākais, ka ieslēgsies brauciena beigās. Pabrauks, redzēs

Parēķini, pakalkulē, novērtē bunžas, piekares, dzinēja stāvokli. Cik daudz mēnesī nobrauc, cik ilgi plāno braukt. Pēc kaut kādiem 15K gāze būs pilnībā sevi atpelnījusi, ja iekārta būs labā vietā likta pa ~ 900 - 1000eur, ja iekārta būs lētāka, tad atmaksās vēlāk :) . Es iekš sava 9-5 ieliku gāzes plīti nesen un jau ļoti nožēloju... ka to izdarīju tikai tagad nevis 5us gadus atpakaļ, būtu vēl vienam saabam naudu ietaupījis, tikai tas rezerves ritenis mani kaitina.

 

Par to ka ziemā nav vērts likt/braukt ar gāzi, nav pareizi, ekonomija ir, nu drusku vairāk benžu noēd, tas arī viss. Par to cik ātri manā gadījumā pārslēdzas uz gāzi es jau uzrakstīju.

 

Vēl viena nianse - pārdot sagāzētu, ja vēl likts Artehā, būs 5x vieglāk. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 245
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • androidz

    33

  • martinno

    50

  • Konstatators

    23

  • Žaks Noriss

    29

Žaks Noriss

Pārrēķini uz latiem un nebūs kosmoss.

 

Nostādi pret auto cenu un atkal ir kosmoss.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Vecām lētām mašīnām gāzi neatmaksājas likt vēl vienas nianses dēļ - kad sagribēsi pārdot, tā ideāli liktā dārgā gāze sludinājumā izskatīsies pēc kārtējā figviņzin, no kuras raustīsies pircējs. Bet auto ceu paceļ ievērojami.

Man gadā ir ap 10k. Vismaz manā gadījumā drīzāk vērts domāt par to lai lambda zonde ir ok, sveces normālas un varbūt ieinvestēt uzlabojumos ieplūdē - labākā filtrā utt. Un pārskatīt bagāžnieku, vo, labi, ka atcerējos - ziemā čista līdzi nevajag windstopper jakas un citus loriņus "katram gadījumam". Lāpsta gan jāiemet.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pārrēķini uz latiem un nebūs kosmoss.   Nostādi pret auto cenu un atkal ir kosmoss.

Nu pa lielam, kāda starpība mašīna maksā 10K EUR, vai 1,5K EUR, svarīgi cik naudas atstāj DUSā.

 

Pabrauc kādu mēnesi, divus, papēti ar bākas metodi, cik daudz sanāk uz 100KM, cik km mēnesī nobrauc, vai mašīna patīk, vai nelien ārā kādas slēptas slimības, cik gadus plāno braukt un tad pieņem lēmumu vai ir vērts tērēt to pamatīgu naudas čunguru. 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Nu pa lielam, kāda starpība mašīna maksā 10K EUR, vai 1,5K EUR

 

Psiholoģiski grūti ir pusi auto cenas ielikt gāzes iekārtā.

 

Pašam bija izvēle - labot esošo auto par x vai nopirkt padsmit gadus svaigāku par 4x. Izvēlējos ņemt nākamo "loterijas biļeti". Pagaidām šķiet, ka esmu vinnējis.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Pabrauc kādu mēnesi, divus

Jā, tāds arī ir plāns - līdz NY nobraukt ar to kas ir, paskatīties kopējo stāvokli un tad izlemt.

Patreiz laicīgi gribu izpētīt visus ar šo saistošos jautājumus :) 

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Draugi, beidziet tik akli tos km mēnesī/gadā skaitīt... Pazīstu ļoti daudzus, kam pēc auto sagāzēšanas nobraukto km skaits pieaudzis vismaz par trešdaļu - kilometrs tagad izmaksā mazāk un uzreiz saprot, ka pa to pašu naudu taču var aizbraukt liekā tūrē pa Latviju, uz kalnu, pie lauku radiem pēc cūkas un zaptēm nedēļas nogalēs u.t.t.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

versatile

Man arī tagadējais patēriņš (vidēji ~10 litri, laikam lambda jāmaina) tikai pāris reizes ir licis saviebties no domas par aizbraukšanu kaut kur tālāk. Pārsvarā laika nav. Sestdien ar lielu kaifu izbraucu ~200km tikai ar mērķi pa miglu pavizināties, piemēram. Tā ka cilvēki tomēr ir dažādi.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

 

Nav jēga likt gāzi, ja tā ieslēgsies tikai, piemēram, 4ajā kilometrā, ja man jānoripo vēl tikai 1 km

 

Ziemā vēl nebūsi lāgā paguvis sniegu no autiņa notīrīt un izbraukt no sētas kā pārslēgsies, tas pie mūsu ziemas. Pie -35C būs kādas 5 min jāpasilda motoriņš lai notīrītu sniegu un atskrāpētu logus vaļā no ledus, tad varēsi vēl labi ja 1 km nobraukt uz benzīna prātīgi pirmajos 3 pārnesumos (nekur jau nesties vienalga nesanāks jo no elpas raus ciet no iekšpuses vējstiklu ar ledu) kā būs jau temperatūra un auto pāries uz gāzi, tā kā ja uz šansi ir jābrauc tālāk par pusotru km tad jau ir vērts arī ziemā

Link to comment
Share on other sites

Katrā ziņā es uzskatu ka LPG praktiski 99% gadījumos atmaksājas,Es ar LPG esmu nobraucis jau apmēram 10 gadus, Jā, problēmu ir nedaudz vairāk, kā braucot ar benzīnu, bet nu ~2x gadā nomainīt šķidrās fāzes filtru,filtrs maksā ~3eur, darbs saviem spēkiem, ap 15 min, var arī pagalmā ar pāris instrumentiem izveikt..

 

Tās ir tās slavenās apkopes....  

Link to comment
Share on other sites

Atļaušos neticēt, ja nu vienīgi braucot ar 75 km/h. Bija darīšana ar līdzīgu setapu (2.0 turbo + 4 pārnesumi) un pie 100 km/h bija 3000 rpm un nekāds ne 7.1, bet visi 8.5, ja ar gāzi un bremzi kā ar jēlām olām rīkojās. Pilsētā zem 15 dabūt nebija iespējams.

Nē nu es  jau neko nesaku par veco 185zs (b204l) motoru :D

 

(2.0 turbo + 4 pārnesumi)
 

šitas čista gandrīz ir no sērijas - viena tante teica.

Labots - Lappy
Link to comment
Share on other sites

Atļaušos neticēt, ja nu vienīgi braucot ar 75 km/h. Bija darīšana ar līdzīgu setapu (2.0 turbo + 4 pārnesumi) un pie 100 km/h bija 3000 rpm un nekāds ne 7.1, bet visi 8.5, ja ar gāzi un bremzi kā ar jēlām olām rīkojās. Pilsētā zem 15 dabūt nebija iespējams.

Par degvielas patēriņu tā arī varētu būt plūs/mīnus, ražotājs arī neko mazāk nesola. Par apgriezieniem nepiekritīšu, vai nu tur nebija kaut kas riktīgs. 4-4obu robu tomātam  100km/h, nu kādiem 2200 - 2300 vajadzētu būt, kas arī ir pa daudz, ekomiskai braukšanai vajadzētu būt 2000 apgriezieni, attiecīgi jābrauc uz 90km/h, kas realitāte maz iespējams :)

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

 

 

4-4obu robu tomātam  100km/h, nu kādiem 2200 - 2300 vajadzētu bū

Nu nav tā, vismaz manam renim. Pie 100km/h ir stabili 3000, 2000 jau ir pie kādi 60km/h. Un tas uz 2l benzīna motoru. 

Link to comment
Share on other sites

Vēl piebildīšu par pārslēgšanos uz gāzi. Esmu abiem saviem auto pārslēgšanās temperatūru uz 18 grādiem uzlicis. Vasarā slēdzas praktiski uzreiz, ziemā pēc pāris KM. It kā pastāv viedoklis ka tik zemu pārslēgšanās temp likt nevar, bet es jau 3 gadi tā braucu bez problēmām!. Temperatūra tiek mērīta reduktorā - savs datčkis. Man vienai mašīnai gāzes uzstādītāji bija nohaltūrējuši - pieslēguši reduktoru ķēdē ar ieplūdes kolektora apsildi - uz gāzi slēdzās ļoti vēlu. Pārtaisīju kā vajag - paralēli salona pečkai.  Sapratu kāpēc tā nebija uzreiz izdarīts - sūdīga piekļuve pie salona apsildes caurulēm.... Haltūrējuši bija... 

 

Gāzes iekārtas gadījumā ir svarīgi 3 komponenti 

1. Gāzes vadības dators 

2. Reduktors (jāskatās minimālā darba temperatūra!)

3. Sprauslas - pamatīgi atšķiras pēc precizitātes un minimālā atvēršanās laika. Un pēc cenas loģiski. 

 

Tāpēc jāzvana kantoriem, un paralēli cenai jānoskaidro konkrēti kādas komonentes tiks izmantotas! Neder atbilde piemēram  STAG kompis. STAGAM viņu ir 14 dažādi modeļi. 

 

Pirms gada labākais setups skaitījās 

Reduktors http://www.tomasetto.com/a_ENG_38_1.html tomasetto AT-09 Artic - vienīgais kam ražotājs garantē stabilu darbību mīnusos, viegli nomainīt škidrās fāzes gāzes filtru.

 

Sprauslas HANA H2000 http://hanalpg.en.ec21.com/Injector_H2000_Series--5065503_5065781.html

 

Vadības dators http://www.ac.com.pl/en/produkt/296/stag-300-premiumSTAG 300 Premium. 

 

Vēl pēdējā laikā redzētas sistēmas bez šķidrās fāzes gāzes filtra! Tā vispār ir haltūra - visi sūdi nāk reduktorā..... Arī šim būtu jāpievērš uzmanība! 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nav tā, vismaz manam renim.

Nu i kāds sakars renim ar saabu? Es runāju par 9-3 2.0t ar 4-robu saabu.

Link to comment
Share on other sites

Biju šodien ArTEH`ā - samainīju sveces un pie reizes noskaidroju par gāzes iekārtas cenu - izrādās cipara pieaugums ir dēļ tā, ka čaļi pieiet tai lietai no nopietnās puses - uzstāda tā, lai nekas nekam netraucē, lai pēc tam vienkārši kaut ko remontēt un mainīt, līdz ar to arī darbs uz 3 dienām... tā arī tā cena veidojas...

 

Pameklēju www info par šo lietu, dažos forumos salasīju labas atsauksmes par lpgpower.lv - painteresējos... KME vadības bloks ar OBD + KME Silver reduktors + Hana/Barracuda sprauslas = 620Eur

Izskatās pieņemams variants.

Labots - martinno
Link to comment
Share on other sites

Nu man tas KME dižu uzticēšanos neizsauc.... Mājas lapā (kme.eu) tehniskā informācija pa galam skopa...  Diagnostikas softu nepiedāvā nokačāt bez reģistrēšanas.....

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Palasot plašo www (poļu un citu) - rupji 50/50 starp STAG un KME. Lielos vilcienos - laimes spēle :)

Link to comment
Share on other sites

Par KME reduktoru - ļoti skopa tehniskā informācija - nav norādīta minimālā stabilā darba temperatūra. Atšķirībā no tomasetto.  Es teiku ka uz šo punktu mūsu klimatā īpaši ekonomēt nevajadzētu. tomasetto AT-09 Artic reduktors ideāli arī ziemā strādā - ir  pārbaudīts.

 

Par vadības datoru līdzīgi. Par KME nekas īsti nav zināms, bet to ka stag ir viegli konfigurējams un labi strādā - fakts! 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

ronalds

Viss ir labi, tavas aizdomas ir saprotamas, bet lpgpowers kak raz ir vieta, kur gāzēt var un vajag. Es šo kantori nekādā veidā nepārstāvu, bet kad vienu brīdi štukoju par to lietu, šī bija vieta, kur viss būtu noticies, ja es būtu nolēmis to darīt. Aizgāja jau līdz cenu piedāvajumam dažādiem kompelktiem. Ar niknāku reduktoru un labākām sprauslām tik, bišķi piezemētaks komplekts - šitik. Viss atkarājas no rocības. Bet skaidri un gaiši paskaidroja, labi strādās gan viens, gan otrs, jo viņi paši savas liktās iekārtas ar lielāko prieku servisē/apkopj un no tā izriet, ka neko iesmērtēt un ka tik prom, viņiem vajadzības nav. A kas man kā gala lietotājam vairāk jāzin?

tā kā martinno, ja nobriedīsi gazuļai, droši pie biedra koijotss ( nu tu jau zini :) ) var likt.

P.S. šis kantoris un šis mehs ir tie, pie kura novērst bēdas bijuši daaaudzi šaraškinu kantoru upuri, kas iepirkušies uz šo pašu šaraškinu lētās desas, kas vēl ticis pasniegts kā nez kas uber...

 

 

stag ir viegli konfigurējams

 

jā, tā ir, bet kam Tev tas būtu jāzin vai nedod dies vēl jādara? Ja tavs uzticams gāzētājs strāda ar citu, mazāk populāru marku, bet kuru ļoti labi pārzin un atzīst par labu esam, kāda pa lielam gala jūzerim daļa, kas to sistēmas komponenti x ražojis un ko par šo komponenti domā citi gāzētāji? :)

 

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

 

jā, tā ir, bet kam Tev tas būtu jāzin vai nedod dies vēl jādara? Ja tavs uzticams gāzētājs strāda ar citu, mazāk populāru marku, bet kuru ļoti labi pārzin un atzīst par labu esam, kāda pa lielam gala jūzerim daļa, kas to sistēmas komponenti x ražojis un ko par šo komponenti domā citi gāzētāji?

 

Neviens kantoris nav mūžīgs! Piemēram pazīstu pārīti kas salika savā laikā it kā kruto BRC iekārtu. Bet pēc tam izrādījās ka rezerves daļas dārgas, konfigurācijas softs aizsargāts ar usb dongli, kas nozīmē ka pats neko nevar izdarīt un lielākā daļa kantoru arī!  

 

Kāpēc pats lienu konfigurācijā? Tāpēc ka nepazīstu nevienu kantori kas gāzes iekārtu regulētu braucot. Tas principā ir uzreiz redzams - ja kantoris neprasa auto tehnisko pasi atstāt, tad viņam nav pat domas regulēt iekārtu braucot. Kas pēc gāzes iekārtu ražotāju instrukcijām ir obligāti. Nē nu skaidrs, ka bez tā arī strādā. Nē nu var pieņemt ka kantorim ir jaudas stends un braukšanu var simulēt garāžā. :D

 

Ar STAG vadības bloku ir tā, ka viņš ir pierādījis sevi laika gaitā, softs brīvi nokačājams un saprotams, vadu var elementāri uzlodēt - manējais ir uztaisīts no veca nokia datu kabeļa, tik vien kā konektors nomainīts.

Arī visos gāzes kantoros māk ar stag iekārtām strādāt, ja negribās pašam ar to nodarboties.  

Katrā ziņā, ja man tagad būtu jāliek LPG uz kādu auto, es liktu tikai STAG vadības datoru vai lpgtech, kas kā saprotu ir STAG klons jo viņi esot pārvilinājuši stag galveno inženieri. 

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
Tāpēc ka nepazīstu nevienu kantori kas gāzes iekārtu regulētu braucot.

 

Pats, protams bijis neesmu, jo domu par gāzi it kā atmetu. Bet pēc atsauksmēm no paziņiem, braukā, šitie braukā. Braukā paši, braukā ar Tevi kopā un tikmēr, kamēr esi mierā ar rezultātu. Vai kaut kādas mehāniskas regulācijas veic tā teikt na hodu, vai tikai softiski kaut ko dara, tik sīki nezinu. Bet pa lielam jau tā braukšana ir vajadzīga iekārtu uzstādot, kamēr tās degvielas kartes korekti sazīmē u.t.t un ja pēcāk ir kādas problēmas, ko sajust var tikai braucot. Bet ja iekārta ir uzstādīta max korekti, tad patiesībā vienīgā braukšana ir tavas ikdienas gaitas :)

 

zolīds un uzticams gāzes kantoris ir tā, kā apmēram friziera salonā, tu samaksā naudu un saņem kvalitatīvu pakalpojumu un mājās pie spoguļa ar virtuves šķērēm pašam nekas vairs nav jāpielabo. :mrgreen:  Ar lētiem piedāvājumiem var sanākt citādi... :D

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tāpēc ka nepazīstu nevienu kantori kas gāzes iekārtu regulētu braucot.

Kolēģis lika kantorī uz Avotu ielas - šo piespieda braukt, kamēr mastjers pa kompi būrās... Tā kā nav tā, ka neviens to nedara :) 

Link to comment
Share on other sites

 

 

zolīds un uzticams gāzes kantoris ir tā, kā apmēram friziera salonā, tu samaksā naudu un saņem kvalitatīvu pakalpojumu un mājās pie spoguļa ar virtuves šķērēm pašam nekas vairs nav jāpielabo
 Jā, bet es tādu kantori neesmu sastapis...

 

Ne par tēmu LPG, bet pastāstīšu kā man gāja ar savējo Opel Vectra šovasar. Auto noslāpa un vairs nebija iedarbināms. Aizvilku uz Ogres tipa kruto servisu Medeo. Īpašniece man pa telefonu stāstīja ka jā, jā salabosim. Nostāvēja nedēļu, rezultāts nulle. Braucu skatīties. Tipa čoms, autoelektriķis, jauns gurķis, izskatījās ka no šīm lietām jēdz pat mazāk kā es.... Ir nobakstījies, datordiagnostika uzrāda kloķenes stāvokļa devēja kļūdu. Oriģinālais dārgs, šrotos neesot. Aizbraucu uz ikšķiles elkšniem, protams ka ir. :D Nopirku, nomainījām - neiet... :( Nu čalis plāta rokas - nezinot vairs ko darīt.... 

Neko - apzvanīju visus Ogres auto elektriķus ko man ieteica un ko google atrada - neviens neņemas... Es saku - sataisiet - takš samaksāšu cik vajag... Nē, nē, nē..... Prasu ko darīt - velc uz šrotu.... Nu suprer... 

Pamēģināju auto ievilkt - aizgāja! Aizbraucu mājās. Principā kādu nedēļu nočakarējos.... Beigās kas izrādījās - beigts aķis un benzīna sūknis.... Labi, man bez pieredzes šādas elementāras lietas nācās ilgi meklēt. Bet pārsteidz ka neviens neņēmās labot.....  


 

 

Kolēģis lika kantorī uz Avotu ielas - šo piespieda braukt, kamēr mastjers pa kompi būrās... Tā kā nav tā, ka neviens to nedara

tas labi! Iznāk ka konkurences rezultātā kantoru darba kvalitāte ir uzlabojusies! Man pašam ir likta gāzes iekārta 3 mašīnām + sievastēvam. Nekur neregulēja gaitā. Bet tā, man bija vieglāk pašam pieslēgt PC un noregulēt, kā ar viņiem diskutēt!  

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar to visu gribēju teikt, ka diez vai gāze pirmajos 5 km aizies, kad ārā -10'C. 7 km droši vien sāks darboties, 10 km jau jābūt pilnīgi siltam benzīna dzinējam.

Šādas muļķības var stāstīt, ja pats nekad neesi braucis ar gāzi. 4 gadus nobraucu ar Focusu (1.4 :)) - siltā laikā max 100-200m varēja noripot uz benzina (pēc nakts stāvēšanas). Vistrakākajā ziemā nekad nebija vairāk par 2 km (tas ir atkal - cipars ar pilnīgi atdzisušu motoru). Nomainīju Focusu uz A6 C5 2.4 tomātu. Un tad brīnījos - 10 min sildu pie mājas (āra temperatūra no +20 līdz nullei, kā kuru dienu) un tad vēl 4 km braucu un tikai tad pārslēdzās uz gāzi. Vedu uz kantori, kas uzstādīja iekārtu - uztaisīja apkopi, tjipa pieregulēja, bet izmaiņu nebija. Tad aizvedu uz Autonamu uz diagnostiku. Izrādās reduktors bija uz lielā loka, jo grūti piekļūt tur visam bija. Neko, pa 130 ērikiem pārtaisīja un tagad esmu laimīgs. Pie 0 grādiem ārā bez sildīšanas izdevās nobraukt max 700m. Redzēsim, kas būs pie -20 grādiem... :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

. Izrādās reduktors bija uz lielā loka, jo grūti piekļūt tur visam bija

 

Uz lielā loka, jeb paralēli radiatoram.... Nu nu... Visticamākais bija pieslēguši reduktora apsildi ķēdē/paralēli ar ieplūdes kolektora apsildi. Jo ieplūdes kolektors atrodas motora augšā un tām trubiņām elementāri piekļūt! Bet trubiņas tievas, caurplūde neliela, reduktors silst ilgi. Bet lai ātri uz gāzi slēgtos reduktors jāslēdz paralēli salona apsildes radiatoram. Tur piekļūšana kā nu kurai mašīnai, bet īpaši ērta viņa nav nevienai.

Man bija tieši tāpat nohaltūrējuši - kantoris uz Maskavas ielas aiz lido (nosaukumu neatceros)... Bet es pārtaisīju pats, nočakarējos gan visu dienu... Bet nu 130 eur pa dienu nopelnīt - domāju nav slikti. ;)    

Link to comment
Share on other sites

Nu nemaz tik liela tā summa nav - pats toč nebūtu čakarējies (ne arī to zināšanu ir tajā jomā), ja ņem vērā, ka pirms pārtaises man nedēļā benzīnā aizgāja 20 Eur, bet tagad ar tiem 20 var braukt un braukt (loģiski, ka runa ir tikai un vienīgi par benzīna izmaksām)... laikam kādi 1,5-2 mēneši sanāk...

Link to comment
Share on other sites

Savējam arī liku pie lpgpower, no manis pozitīva atsauksme. Līdz šim tikai filtru maiņas un nesen nācās nomainīt kaut kādu blīvi reduktoram.

Iekārta strādā bez problēmām.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nemaz tik liela tā summa nav - pats toč nebūtu čakarējies

 

Nē nu skaidrs - ne katram ir laiks, zināšanas un vēlme pašam ap auto ķimerēties - tāpēc jau ir servisi izdomāti.

Šo rakstu lai citi zinātu kādas lažas mēdz pieļaut LPG uzstādīšanas kantori un pievērstu tam uzmanību! Otra lieta uz ko ir pasākuši ekonomēt ir nelikt šķidrās fāzes filtru - pirms reduktora. Un tā kā tas filtrs salīdzinoši bieži jāmaina, tad viņam jābūt vietā, kur ērti piekļūt var.   

Link to comment
Share on other sites

Man likās, ka šķidrās fāzes filtrs ir reduktora korpusā (jāatskrūvē laikam 4 skrūves un jānoņem vāciņš). To taču nevarētu nelikt.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pie 100km/h ir stabili 3000, 2000 jau ir pie kādi 60km/h.

SAABs uz 90km/h iet ar ~2100 rpm. 


EDIT:

SAAB's šodien tika sagāzēts LPGpowerā.

Pēc kāda laika atrakstīšos par iespaidiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

+1 Ronalds

Cik noplēsa un kādas komponentes uzbāzi? Un nesaki ka nezini, :grin:  tik daudz gāzbraucējam par savu pepelacu jāzin. Kā tas viss regulējās, nav jāzin. Nav jāzin tiem, kas liek normālos kantoros nevis pie šaraškiniem...

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Long John
Kādu iekārtu un pa cik paņēmi?

 

 

 

     -stupid-human-1311896689.jpg

 

 

    img_05a0856c82c833713713ed1a6a7bb9d9.jpg

        :yahoo:

Labots - Long John
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...