Jump to content

Salocīju skruves mainot riepas


imilito
 Share

Recommended Posts

Nekad nav bijušas nekādas problēmas ar hidrauliskajiem ratiņdomkratiem. Bet lietoti viņi tika diezgan aktīvi senos laikos, kad pa amatieru rallijiem tika dzīvots.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 105
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivo

    8

  • Konstatators

    6

  • mafijs

    6

  • Bonifacijs

    16

 

 

Kādi ir tie mazie ratiņdomkrati? Man jau tie skrūvējamie ir apnikuši. Ar skaudību noskatos kā servisā atved ko līdzīgu un pāris sekundēs auto ir augšā. BET nu pāri 100 EUR par domkratu arī kaut kā žēl....  

 

Ērti, ļoti ātri un nesvīstot var manīt riteņus, tai skaitā arī ne sevišķi tam piemērotās vietās, jo ritentiņu dēļ pamatne pati pārvietojas un nav jāiespringst uz to lai nav lauziena sānis utt. Faktiski var uzvalkā ar kaklsaiti mainīt, nejājoties ar klucīšu likšanu, precīzu novietošanu zem autiņa, mašīnas nolikšanu precīzi līdzenā vietā bez slīpuma utt. Mīnuss ir tas ka koferītis bagāžniekā tomēr aizņem kaut kādu vietu, jo to aparātu tomēr nekādīgi nevar iebāzt nišā pie zapaskas. Citu mīnusu itkā nav. Cena ir sākot no 26 eur kas faktiski ir tikpat cik skrūvējamie, pa 100 eur jau laikam būs lielie servisiem domātie - tādu tak bagāžniekā neieliksi. Ar tādu protams vispār ar 1 pirkstu var autiņu pacelt, bet nu privātai lietošanai tādu nafig vajag. Kāds mani var pielabot ja samelojos, bet man tā šķiet ka pat vislētākais hidrauliskais ir bezmazvai mūžīgs, un ja nu tomēr nomirst, tad ir elementāri atjaunojams ar čaklām rociņām.

Link to comment
Share on other sites

Roķene+ātrumā, nu kur viņš spruks, it īpaši ja domkrats uz riteņiem sprūk līdzi


nebūtu ritentiņu, tad cita lieta

Edited by Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Teicams ieradums, nu jāatzīst ka esmu sācis pārmēru paļauties uz hidraulisko, apzinos risku, bet daru, vien uzmanu nagus lai gadījumā ja kas tiktu cauri vien ar izbīli

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nelikt klucīšus zem riteņiem es sevi nevarētu iedomāties pat pie ūberlabākā domkrata esamības.

Nez, kādreiz ir daudz cilāti autiņi uz domkratiem, pārsvarā bez nekādu tur klucīšu likšanas. Līdzenā vietā, protams, un uz cieta pamata 


 

 

Bet nu sev es drīzāk tomēr ņemtu kautko tādu : http://www.amazon.co...ds=trolleyjack

Bļāviens, būtu tak ielicis linku uz LV lapām, ja nu kāds vēlas iepirkt 

Link to comment
Share on other sites

Es ar vienmēr paceļu ar oriģinālo domkratu. Norauju roceni, ielieku robā, un miers. Tā kā man šķembas tajā laukumā, tad zem domkrata kaut ko palieku. Praktiski arī iekš auto vienmēr līdzi kaut kāds saplākšņa gabals (30x30cm apmēram), ja nu jāmaina riepa kaut kur uz mīkstas grunts, nu kaut vai ceļa malā.

Jā, ja lienu zem auto (ir gadījies), tad palieku kaut kādu bluķi drošībai vai tml.

Link to comment
Share on other sites

Vēl autņā, džentelneņa komplektā, labi noder lētais kompresors. Štrunts jau ir un pa piečuku ko var gribēt, bet pustukšu riepu uzpimpēt var un tad braukt uz servisu. Man puika, sava slinkuma pēc,  katru rītu, pumpēja riepu ar tādu lēto, Maxsimā pirktu kompresoru. Divus mēnešus izturēja un tad sadalījās reizinātājos. Nav nemaz tikslikts rezultāts.

Link to comment
Share on other sites

 Vienā auto man stāv vecs rokas pumpis, un arī manometriņš. Kas to zina, kāds būs spiediens rezerves ritenī, kad to savajadzēsies.

Otram rezerves rata nav, līdz ar to tur ir kompresors un putas standartā. Bet nu domkratu un atslēgu ielikuši arī.

Link to comment
Share on other sites

Tas, ka jaunajiem autiņiem nav rezerves ripuļa, ir vienkārši pipec. Varbūt kautkur Vācijā, kur ceļi ideāli un trotuara maliņas gludas, tā var braukāt, bet ne pie mums. Vēl nesen redzēju sievišķi, kurš bija piebraucis pārak tuvu apmalei, a tur no sairuša betona atmatūra torčī ārā. Rezultātā riepai sanā coķis. Tad nu sievišķis izmisis lūdz palīdzību, tikai kā palīdzēt, jo, šādā situācijā, paši zinat, kur putas var iepūst :sarkasms: Rezervrs rats tomēr ir pārbaudīta vērtība un, kārtīgam autobraucējam, tas vienmēr stāv bagažniekā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ārtīgam autobraucējam, tas vienmēr stāv bagažniekā
<

Mūsdienu latvietim - praktiskajam sen jau rezerves riteņa vieta ar gāzes balonu aizņemta :D 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nav jau tomēr tik traki. Tāda armatūra būs ļoti reti. Parasts mīkstais arī, nu nav pat reizi gadā. Nez, varbūt ir kāds, kam ļoti neveicas. Un tajā retajā reizē var kaut ko arī sadomāt, ja nav pat putu. Kaut vai nomontē to ripuli nost, un ar taksi aizved uz servisu. Vai kādu nostopē, kas aizved līdz tuvākajam servisam. Principā jau baigi uz to nevajadzētu iespringt. Lai gan patīkami jau ir, ja viss ir pa rokai.

Link to comment
Share on other sites

Laukos taksi neizsauksi un vienīgais riepu meistars Vasja jau divas dienas uz korķa uzkāpis :sarkasms: Savukart pilsētā tāds autiņš bez riteņa rada tikai satiksmes traucējumus. Jā, riepa gaisu nolaiž reti, bet toties autiņu baigi daudz. Uzlikt zapasku var pa piecām minūtēm, bet kamēr ripili uz servisu aizvedīsi, kamēr salabos, pus diena var paiet.

Link to comment
Share on other sites

Ja kāds man, divpadsmitos naktī, klavēs pie durvīm un prasīs aizdot rezerves riteni, paši saprotiet, uz kurieni es viņu pasūtīšau. Tādai elementārai lietai jābūt katrā autiņā!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja kāds man, divpadsmitos naktī, klavēs pie durvīm un prasīs aizdot rezerves riteni, paši saprotiet, uz kurieni es viņu pasūtīšau.

Ne gluzhi offtopiks bet saistiits joks. Ir redzeetas maajas kur pie sienaam karaajas senie ritenji no koka. Tad nu buutu interesanti un shaados gadiijumos noderiigi ja kaads muusdienu riepu piekabinaatu pie sienas kaa dekoru.  :download:

Link to comment
Share on other sites

VW golf3 oriģinālajā manuālā ir rakstīts un uzzīmēts ka jāatvelk un jāpievelk ar kāju. Tiesa vajag oriģinālo atslēgu, viņa ir L-veida, kā vienā bildē bija augstāk, un samērā īsa.

Protams tikai uzspiežot, nevis kārtīgi uzlecot virsū :D

Edited by ezis666
Link to comment
Share on other sites

 

 

ivo: vai tad amazons tagad uz Latviju nesūta vairs?
Vai tiešām tādas lietas jāsūta no amazona? 
Link to comment
Share on other sites

 

 

VW golf3 oriģinālajā manuālā ir rakstīts un uzzīmēts ka jāatvelk un jāpievelk ar kāju. Tiesa vajag oriģinālo atslēgu

 

Ja es tai golfa oriģinālajai atslēgai uzspiestu kārtīgi ar kāju (visu svaru) domāju ka viņa 100% savērptos vai salūztu! Pievelkot skrūves vieglajam auto praktiski nekur nevajag pagarināt atslēgas vai spiest ar kāju! Kā jau te ir teikts - pievelkam ar roku stingri, bet ar jūtām un miers! Pēc pāris dienām pārvelkam drošības labad.  

Link to comment
Share on other sites

Viņa ir caurule ar ~2mm biezām sienām, neko tur nenolauzīsi.

6038_33561.jpg

Edited by ezis666
Link to comment
Share on other sites

Šitāda te bija komplektā VW Polo. Nemaz tik sūdīga nav un dabūju vaļā pat servisā kārtīgi novilktās skrūves. Vienīgais pēc ilgākas lietošanas muciņai diametrs kļuvis lielāks un mūk nost no skrūves. Ilgstošai lietošanai nav paredzēta.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...