Populārs ieraksts e = d Ierakstīts Oktobris 24, 2014 Populārs ieraksts Share Ierakstīts Oktobris 24, 2014 tirlaki ir tie kas tirinās uz ielas satiksmē. Gribās man uzzināt kas viņiem liek to darīt. Pamata situācija - automašīnu rinda kaut ko gaida, vai zaļo gaismu luksoforā vai sastrēgums. Un rindā ir atsevišķi drebelīgi indivīdi, kuri pēkšņi izdomā pārvietot savu automobili pusmetru vai metru uz priekšu. Lai gan plūsma nekur nekustas. Daži notirinās pa pusmetram pat reizes trīs, kamēr sākas pārējo auto kustība. Ja tirlaks ir priekšā un aizmugurē, tad aizmugurējais ļoti satraucies lien pakaļā, kad priekšējais notirinās. Dažreiz ir tirlaku rindiņa un tad izveidojas 4-5m sprauga starp mašīnām. Tas ir kaut kāds fizisks defekts cilvēkiem, ka viņiem kāja raustas uz pedāļa vai kā? 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 fizisks defekts cilvēkiem, ka viņiem kāja raustas uz pedāļa +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Piektdiena? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Jā, piektdiena! Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Nu... 18:15, Maskavas iela, divas rindas mašīnām, viena Sab.tr... Visādi eksemplāri brauc pa Sab.tr. joslu un mēģina pēc tam ielīst blakus joslā... Loģiski, ka tas tiek brutāli darīts, ja paliek neliela sprauga, līdz ar to - cilvēciņš ir apstājies, sapratis, ka paliek sprauga un lēnām ripina klāt... Kāpēc tas jādara 3x, ja priekšējais nav izkustējies - tas gan neliekas normāli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Tas ir kaut kāds fizisks defekts Defekts ir psihē, smadzenēs, nervos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egoisc Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Ko pēkšņi tāda izzināšanas kāre un indivīdu psiholoģiju? Man personīgi ne īpaši kaitina šie, vairāk gan tie kuri vispār nerāda pagrieziena signālus un tonēto aizmugurējo stiklu īpašnieki. Stāvu es aizmugurē tādam katafalkam un mēģinu uzminēt ko dara auto kas ir pirms tā, jo ja ir parastie stikli es ļoti labu redzu vai nākamais auto uzsāks kustību jeb man būs jāgaida kamēr nodzisīs maģiskās tonētā auto bremžu ugunis un es tad varēšu kurbulēt robā, izmīcītīt pedāļus un pēc pusminūtes uzsākt kustību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Tonējums ir nepieciešamība....man negribētos ka aiznes 4-5 100EUR spininga kātus.,,,(kuri man 3x nedēļā ir auto - copes sezionā - lai viar pirms /pēc darba pamētāt) + pārējie loriņi. bet raustekļi man netraucē, jo ar automātu ar var paraustīt biku atlaižot gāzi. man besī tiek kuri pēdējā mirklī ieslēdz kreiso pagreizienu vai tie sēdināto lamatu īpāsnieki un piekares taupītāji - kas bremzē pirms sliedēm kā negudri vai pa bruģi nevar pabraukt. Labots Oktobris 24, 2014 - osscar 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kava Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) egoisc - Un ko tu dari kad tev priekšā ir kāds smagais auto, lūri šim pa apakšu, starp riteņiem? Labots Oktobris 24, 2014 - kava 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheeler Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 man atkal besī tie gudriņi kuri sastrēgumos nestāv rindā, bet gan apdzen visu rindu pie luksafora pa pretēj ovirzienu un tad ielien visiem prieksā pie luksfora, tādiem kājas salauzt vajadzētu :/ 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 nu j'atie ar kretinē ..vai tie kas meditē pa malu - tipa parkojas bez pagrieziena....ar tiem es padiskutēju ar reizēm Link to comment Share on other sites More sharing options...
constrig Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 nākamais auto uzsāks kustību par šo būtu mazāk jāuztraucas, kā par nepamanīt caur katafalku, priekšā braucošās automašīnas, augšējo stopsignālu, bremzējot tai! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Mani kaitina daiļā dzimuma auto vadītājas ar blakus sēdošu mazu bērnu, kas, veicot nogriešanās manevru, "ļar-ļar-ļar-o" telefonā,. Piegdienāā ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
egoisc Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) smagie no rīta centrā vispār netiek laisti, un dienā to nav tik daudz, jūs paši sev vienkārši bremzējat satiksmi, tas arī viss. Tieši tāpat skrējēji uz dzelteno, tieši tik pat sev radāt sastrēgumus. Labots Oktobris 24, 2014 - egoisc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Man savukārt kretinē hrenonisti. Vot tiem es pie pirmās izdevības ar tālajiem pretī, vienīgi pilsētā tā reti to var izdarīt, jo kāds priekšā jau brauc un tad manu žestu var pārprast. Pret šiem vajadzētu kādu sociālo kampaņu, piemēram, 'neesi zilais'. Un policijai arī šis būtu darbiņš, ko padarīt. Citādi daudzi sadomājušies, ka viņu automāšīnas ir kā ziemassvētku eglītes, ko vajag ar elektro svecītēm sakrināt. Labots Oktobris 24, 2014 - _dunduks_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Ja stāvi tad stāvi, kāda starpība ko citi dara. Šie "tirlaki" jau nu tiešām pilnīgi nekas nav salīdzinot ar degvielas taupītājiem, pa telefonu runātājiem utt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts ggg97 Oktobris 24, 2014 Populārs ieraksts Share Oktobris 24, 2014 Mani nekaitina gandrīz nekas, tātad acīmredzot es kaitinu gandrīz visus. Ar vājiem nerviem uz ceļa darīt nav ko Visi cilvēki nekad nav bijuši un nav vienādi, kaut arī likumi rakstīti priekš visiem vienādi. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Visvairāk bremzē satiksmi tie, kas tarkšķ pa telefonu. Bieži vien redzi, brauc kārtējais ķēms velkas pa Jūrmalas šoseju uz 70km/h saulainā un sausā dienā. Gandrīz vienmēr apdzenot šis tarkšķ pa telefonu. Ja reiz iemācījies runāt pie stūres, tiešām nespēj iekļauties satiksmē? Šitie visvairāk kaitina. Ir vēl viena suga, kas pietuvojās ar 1-2m distanci un osta izpūtes gāzes. Galvenais, ka apdzīt neapdzen, bet gaida, kad es straujāk nobremzēšu. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Oktobris 24, 2014 Author Share Oktobris 24, 2014 Es neteicu, ka mani šie kaitina. Vienkārši interesanti būtu uzzināt cilvēku motivāciju. jau nu tiešām pilnīgi nekas nav salīdzinot ar degvielas taupītājiem kā tad izpaužas šie degvielas taupītāji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Laikam tie, kas pirms krustojuma noslāpē autiņu, ripinās līdz kkrustojumam un piekurbulē tikai tad, kad jau ir ieslēdzies zaļais signāls luksoforā?! Labots Oktobris 24, 2014 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
egoisc Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 ne tuvu tam, tie līdz luksoforam ripinās ātrumā un bremzēsies minimāli, ieskriesies ap 50 sek.līdz 100km/h paātrinājumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Laikam tie, kas pirms krustojuma noslāpē autiņu, ripinās līdz kkrustojumam un piekurbulē tikai tad, kad jau ir ieslēdzies zaļais signāls luksoforā? Daudzos jaunos auto kaut kas līdzīgs notiek jau automātiski. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 kā tad izpaužas šie degvielas taupītāji? Viņi paātrinās tik pat ātri kā autobuss blakus joslā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Viņi paātrinās tik pat ātri kā autobuss Varbūt tiem zem kapota tikai 56 divkājainas un trīskājainas ķēves... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Satiksmei ir būtiski, lai visi ievērotu vienmērīgu braukšanu. Tas neko nedod, ja pirmais pie zaļā startē kā formulā, kamēr trešais tikai sāk meklēt sajūga pedāli, kad jau otrais ir gabalā. Tieši tam ir paredzēta zināma distance līdz priekšā stāvošajam - visi uzsāk smuki, vienmērīgi braukt. Bet ir tādi (sabiedrības) locekļi, kuri uzskata, ka šī mana 1m platā distance ir jāizmanto, lai apdzītu/apsteigtu kolonnu un iespiestu tur savu kroplo purnu. Te tad arī rodas tādi "tirlaki", kuri vienkārši nevēlas ielaist pie sarkanā stāvošo apsteidzējus. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Te tad arī rodas tādi "tirlaki", kuri vienkārši nevēlas ielaist pie sarkanā stāvošo apsteidzējus +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Tas neko nedod, ja pirmais pie zaļā startē kā formulā, kamēr trešais tikai sāk meklēt sajūga pedāli, kad jau otrais ir gabalā. Kā neko nedod? Pirmais un otrais jau būs gabalā - šie abi jau ir ieguvēji. Ja trešais tikai meklē pedāli, tad viņam tas protams neko nedod, bet viņš pats ir vainīgs pie tā. + viņš traucē 4, 5 un 6, kuri arī varētu būt gabalā, bet dēļ 3 to nevar. Beigās krustojumu šķērso nevis 20, bet tikai 10 auto - tā veidojās sastrēgumi. Tāpēc trešajam jābeidz sapņot un jāsāk braukt. Īsti nesapratu tavu argumentu - paskaidrosi? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) Šodien tāda neskaidra diena! Es, savukārt, īsti nesapratu šo argumentu Daudzos jaunos auto kaut kas līdzīgs notiek jau automātiski. Labots Oktobris 24, 2014 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Vajag jau lai izbrauc max daudz, nevis pirmie startē max ātri, kamēr citi nevar uzsākt, jo paši piebraukuši pārāk tuvu priekšā stāvošam vai kāds loceklis ir iemaucis purnu stāvošo kolonnā. Tas gan neizslēdz to, ka pirmajam nevajadzētu lasīt avīzi pie stūres un nokavēt zaļo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Kā neko nedod? Pirmais un otrais jau būs gabalā - šie abi jau ir ieguvēji. trešais un ceturtais formulas panāks pie nākošā luksafora, un vis sākas no gala.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 trešais un ceturtais formulas panāks pie nākošā luksafora, un vis sākas no gala.... Pie nākošā krustojuma jādara tas pats. Ja visi tā darītu, tad visos krustojumus izbrauktu nevis 10, bet 20 auto, ielu caurlaidība dubultotos. Nepareizi domāju? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Nepareizi domāju? pareizi domā, bet vienmēr būs kaut kur kāds iesācējs, vai vēl ļaunāk ''mācībnieks'' ideāli braucēji visi nebūs nekad.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Mobīlļurkstoņas Mežavecis jau piesauca. Īpašs šiks laikam skaitās turēt mobzi ar labo roku pie kreisās auss. Šī sērga nu jau ir tik izplatīta, ka tiešām - ja tā paskatās uz tiem, kuri velkas pa šoseju zem 90, gandrīz vienmēr ir 1 no 3 pamatiemesliem: 1. Ļerļer pa mobzi. Pieskaitu arī tos, kuri rij, pīpē, dzer pie stūres utml. Abi dzimumi ar šo grēko. Bluetooth un vadainās ausis tak ir mega dārgas, saproties... 2. Sievietes. Viena dāma min, ka viņai "esot bail braukt uz 90". Kā viņa tiesības dabūja? Es saprastu ja labā laikā bail braukt nu uz 120+, bet ja ar 90 ir bail braukt vispār, tad ... ????? 3. Penši. Abu dzimumu. Ne visi protams. Tie vienkārši flegmatiski velkas ar 60-70 (pilsētā 40), bieži vien auto kreisais ritenis iet pa sadales līniju un PP. Visi pārējie bremzētāji ir sīks % attiecībā pret šīm 3 pamatgrupām. Par #2 - lai nebūtu pārprasts un lieks cepiens: attiecināms, tikai uz tām, kuras nespēj pabraukt uz 90 pat labvēlīgos apstākļos, nevis uz sievietēm pie stūres kā tādām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 (labots) man atkal besī tie gudriņi kuri sastrēgumos nestāv rindā, bet gan apdzen visu rindu pie luksafora pa pretēj ovirzienu un tad ielien visiem prieksā pie luksfora, tādiem kājas salauzt vajadzētu :/ man atkal besī tie pajoļi, kas, kad visus esmu apsteidzis mani nepalaiž atpakļ joslā, kura beidzās vai priekšā ir remonts. Viņiem laikam liekās, ka visi stāvot vienā rindā, nobloķējot satiksmi 5 kurstojumos pirms tam un bloķējot izbraukšanu no sāna ielām viņi ļoti optimizē traffiku. Vienmēr izvēlos brīvāko joslu, lai visus apbrauktu un pēc tam pēc rāvējslēdzēja principa iekļaujos joslā. p.s tevis minētie indivīdi man netraucē, jo nekavē satiksmi. p.p.s ja visi brauktu tā kā es, Rīgā sastrēgumu vispār nebūtu. Labots Oktobris 24, 2014 - meeris 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 pareizi domā, bet vienmēr būs kaut kur kāds iesācējs, vai vēl ļaunāk ''mācībnieks''ideāli braucēji visi nebūs nekad.... Man personīgi ir svarīgi nebūt bremzei un nebūt tam, kas citiem traucē, tāpēc arī attiecīgi uzsāku pie krustojuma. Kas notiek aiz manis - to es, protams, nekontrolēju, bet vismaz mana sirdsapziņa ir tīra. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 3. Penši. Abu dzimumu. Ne visi protams. Tie vienkārši flegmatiski velkas ar 60-70 (pilsētā 40) man arī tas traucē, BET, ja vecim pāri 80. g. vai viņu tāpēc noņemt no trases? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Aizbrauc uz kādu Tukumu vai Talsiem un tur pa pilsētu vienkārši pieņemts braukt lēni un tur cilvēkiem nav jāsteidzas, jo dzīve notiek mierīgāka Tam iemesls ir vienkāršs - lai braucot varētu visus vietējos pa ceļam pasveicināt. Protams, tāds Rīgā traucē pārējiem dzīvot un kaimiņš nepazīst kaimiņu. Tie vienkārši flegmatiski velkas ar 60-70 (pilsētā 40) Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Kā reiz kāds teica: На дорогах уроды – я один молодец Po, mīcu garām visiem tirliņiem, lai tirlojās. Ja apvainojās un lec ārā, tad gan paši fiksi lec atpakaļ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 Vienmēr izvēlos brīvāko joslu, lai visus apbrauktu un pēc tam pēc rāvējslēdzēja principa iekļaujos joslā. Man šķiet, ka kāds loceklis nespēj saprast rāvējslēdzēja principa izmantošanas būtību. Tas ir paredzēts, lai remontu laikā vai avārijas gadījumā, kad viena josla ir īslaicīgi ciet, satiksme pašregulētos. Nevis lai kāds pārākās pakāpes loceklis aizmauktu garām visiem Bauskas aplī iebraukt gribētājiem un tad sprauktos iekšā, jo redz tas ir rāvējslēdzēja princips. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Oktobris 24, 2014 Share Oktobris 24, 2014 un vēl, atbilde tēmas autoram. Dažreiz ir svarīgi, lai visa visa rinda pavelk savas pakaļas metru vai divus uz priekšu. Un uzreiz!!! Pierezervējot savus (sev piederošos) 5 metrus distancītei, normālai uzsākšanai, tu, iespējams, kādam neļauj izgriezties uz ceļa, jo krustojums viņa zaļā signāla laikā ir pilns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!