Jump to content

tirlaki - Rīgas satiksmes fenomens?


Recommended Posts

interneta_cinitajs

Nu, bruģis tur ir un būs ne jau biežā komunikāciju remonta dēļ, bet gan kultūrvēsturisku iemeslu dēļ. Nez ko UNESCO teiktu, ieraugot svaigi uzliktu asfaltu, piemēram, Doma laukumā? :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sky_High

    14

  • versatile

    10

  • martinno

    9

  • meeris

    11

... rīgā ripipinu praktiski tikai ar velo (ātri, ērti, lēti).. tādēl es droši vien jums visiem kretinēju :D

 

.. es brīvdienās regulēri ripinu no Liepājas un atpakaļ, parasti tumšajās stundās, un man uz nerva kāpj krāni, kam hvz kādi lukturu uzregulēti mega auksti... pielien aizmugurē pāris metrus un nevar apdzīt... un tik turās astē un gaida .. un žāvē un žāvē....    parasti nereaģē uz ja ieslēdzu aizmugures migleniekus vai avareikas....  bremzēt un garām laist arī 50/50 jēga... bieži vien ja piebremzēju un palaižu brauc lēnāk par mani.... 

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
Ir vēl viena suga, kas pietuvojās ar 1-2m distanci un osta izpūtes gāzes. Galvenais, ka apdzīt neapdzen, bet gaida, kad es straujāk nobremzēšu.

 

Priekš šītiem muģilām man ir labs triks, gan pilsētā, gan uz trases. Šādi braucot viņi ir spiesti vērot nevis babenes īsos miņukos, bet tavus bremžuguņus, jo distance ir supermaza, bet ielikt tev pakaļā inputu viš dabiski, ka nevēlas. Tad nu rullējam, bet ar kreiso kāju vieglītiņām piespiežam bremžus, tikai tik, lai iedegas stopņiki. Un tad parasti spogulī var vērot jautrus skatus - redzi kā gudris vācās, jo viņam šķiet, ka tu met pa mēmajiem un tanī momentā asumā to nevar ne saprast, ne novērtēt, ka patiesībā tu nemaz nebremzē. Tad kad viņš redz, ka tu tomēr attālinies, viņš, protams, atsāk kustību. Citam priekš apjēgšanas vajag sekundi, citam ilgāk, pēc tam nepieciešamā laika arī var vērtēt cik lielā mērā tas duraks ir dumjš. Klīniskos gadījumos, kad pēc pirmās reizes negūst mācību un atkal sēž bamperī, nepieciešams mācībstundu atkārtot... :mrgreen:

 

 

 

 

aaa, ir vēl arī tie, kuriem vajag sabremzēties uz 3km/h lai pārbrauktu tramvaja sliedes. Nedrīkst tak atļaut amortizatoram izstaigāt.

Šādi dara gan sēdināto mašīnu īpašnieki, gan arī vienkārši baisā zemprofila braucēji, kam pilnā cukā maucot pār sliedēm nepieciešams tas silikona ieliktnis starp zobiem, kā bokseriem. Nu a ko, skaistums prasa upurus, ja gribi ar 18++ collām pa pilsētu ripināt, mazajām zīmēties... :sarkasms:

 

 

 

lukturu uzregulēti mega auGsti...

 

Nejau lukturi uzregulēti tā, viņiem vienkārši pēč lauku radu apmeklējuma pilni bagažnieki ar cūkām, kartupeļu maisiem un zaptsburkām, tapēc pakaļa velkas pa zemi un priekša ir gaisā. :grin:

Labots - Konstatators
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man vairāk nepatīk vietas, kur daudzi brauc nevis pēc ceļa zīmēm un CSN, bet gan vadoties no kaut kādām savām iedomām.

Piemērs:
Tallinas šosejas posms no Pleskavas šosejas pārvada līdz Baltezeram.

Tur zīme 70 ir tikai pirms paša Baltezera, pie Alderu pagrieziena.

bet nē, uzbrauc uz Tallinas šosejas, ierauga Baltezera mājas vienā ceļā pusē un aizlīp ieskrējiens pie 70 un tā arī velkas līdz pašam Baltezeram, un arī cauri tam uz tiem pašiem 70, kas tur jau ir pārkāpums. :mrgreen:

Tad aiz Baltezera ierauga ... nezinu ko - apgaismes stabus, atkal "izdomā" ka tur laikam apdzīvota vieta un atkal velkas uz 70. 

Visas zīmes tur sen aizvāktas, ir tikai 70 jau pie pašiem Ādažiem, pretim Maximai.

Analoģiski virzienā uz Rīgu - Baltezers beidzas, nekādu ierobežojuma zīmju nav - nē, vienalga, nepārliecināti ieskrienas uz 70 un tad velkas tā līdz Pleskavas šosejas pārvadam. Kur viņi redz to 70 zīmi tur, es goda vārds, tā arī neesmu sapratis.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Izlasīju visu. Jums gan daudz problēmu. Man tā īsti nekas nekretinē, nu, protams, gadās varianti.

 

Par pašu.

Pagriezinu NEKAD nerādīšu iebraucot aplī, it sevišķi no otrās joslas. Izbraucot vienmēr.

Topika starteri vispār nesapratu, par ko ņemšanās? Latviski sakot, tēmas autoru.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Parasti var ieraudzīt, ka viņi brauc 10-20km/h zem plūsmas

mhm, valīds arguments. Piem, Salu tilts, kad tur vēl bija 50 zīme, max ko drīkst ar mācībnieku - 59 :D bet plūsma iet uz 80. Jā, nedroši, bet tās zīmes tur nebija tāpat vien saliktas. Un vispār, es cenšos, ieraugot kādu zīmi, padomāt nevis kādu lamuvārdu, bet gan "kāpēc viņa te varētu būt". Parasti sanāk, ka ir iemesls.

 

Starp citu, labs krustojums, kur no mācībniekiem daudziem ir ko pamācīties - Barona ielā nogriezties pa kreisi uz Aspazijas bulvāri. 90% to dara nepareizi, radot potenciālas problēmas pretimbraucošajiem, tramvajiem un tiem, kas ievēro noteikumus, griežas no tramvaja sliedēm un pāri visām.

 

Nevajag jau braukt aiz tiem, kas slāpst katrā krustā. Ja pie stūres cilvēks, kam drīz uz eksi, tas jau brauc adekvāti un dinamiski. Pāris reizes arī gudriniekus, kam par varītēm vajadzēja aizlīst garām tik tāpēc ka mācībnieks, sanāca pārmācīt, instruktors smējās kā kurināts.

 

Bet nav tā, ka visi āpši. Daudzi palaida krustojumos, kur skaidrs ka ilgi būtu jāgaida savs pagrieziens - paldies visiem tiem vadītājiem par to. Galu galā, visiem labāk, ja kursants apmaksātajā stundā dabū pabraukt vairāk. Un otra nianse - ja palaidīsiet mācībnieku, lielāka iespēja, ka pēc tam, jau ar tiesībām kabatā, tas cilvēks laidīs citus, jūs pašus ieskaitot. Par to vajag padomāt :)

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Un vispār, es cenšos, ieraugot kādu zīmi, padomāt nevis kādu lamuvārdu, bet gan "kāpēc viņa te varētu būt". Parasti sanāk, ka ir iemesls.

Par ātruma ierobežojošo zīmju izvietošanu varētu cept atsevišķu tēmu. Tas pats Salu tilts virzienā uz centru - nu priekš kam 30 km/h zīme sākās vēl pirms Bauskas ielas pārvada? Ne tur remonti, ne tur bedres.

Miera iela gar dzmbību namu arī uz 30 km/h. Var argumentēt, ka tur blakus skola, bet tā skola ir aiz gājējus norobežojošās barjeras un aiz tramvaja sliedēm. Tehniski noteikums par ātrumiem gar skolām ir ievērots, bet gribētu zināt, vai kāds tramvajs tur arī ievēro tos 30 km/h.

 

 

 

Pagriezinu NEKAD nerādīšu iebraucot aplī,
Tad tu laikam NEKAD nerādi pagriezienu arī T veida krustojumā pagriežoties uz vienvirziena ielas? Un vispār jebkurā citā krustojumā, kur braukšanas virzieni katrā joslā ir noteikti ar ceļazīmi. Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Ja pie stūres cilvēks, kam drīz uz eksi, tas jau brauc adekvāti un dinamiski.

 

Neesmu vēl ne reizes redzējis mācībnieku kas brauktu adekvāti un dinamiski - kaut gan loģiski padomājot tādiem jābūt, kaut vai tāpēc, ka tur dažreiz arī instruktori ir pie stūres. Mācībniekiem pabraucot garām var tieši parādīt priekšā kā pareizi jādara, piemēram, kurš malējais stāvoklis jāieņem pirms nogriešanās - tikai gandrīz nekad nesanāk uzkavēties tik ilgi, lai novērotu, vai viņi seko piemēram. 

Nopietni, mācībnieki nav nekāds piemērs. Vienīgi ātrumu viņi ievēro dzelžaini un brauc ar 30 tur kur plūsma iet 60, bet pārējais..? Kas tas par autovadītāju kuram vajag mācībnieku lai saprastu, kur apstāties pirms stopzīmes, ko nozīmē labās rokas likums, vai kas jādara, ja ir tas jocīgais apgrieztais trīsstūris krustojumā? :)

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Neesmu vēl ne reizes redzējis mācībnieku kas brauktu adekvāti un dinamiski - kaut gan loģiski padomājot tādiem jābūt, kaut vai tāpēc, ka tur dažreiz arī instruktori ir pie stūres. Mācībniekiem pabraucot garām var tieši parādīt priekšā kā pareizi jādara, piemēram, kurš malējais stāvoklis jāieņem pirms nogriešanās

Instruktoriem, kad paši brauc, jāņem nost plafons.

Malējos stāvokļus kā reiz mācībnieki ievēro precīzāk - ir ielas Pārdaugavā, kuras daudzi uzskata par vienvirziena (kaut nav) un griež pa kreisi no pretējās, piemēram. Bet nav vienvirziena, jo tur var braukt pretī sabiedriskais. Utt.

Protams, viss atkarīgs, ko uzskata par dinamisku unadekvātu braukšanu - vienam tas būs plūdena braukšana, nelīšana krustojumos par katru varīti,kamēr vēl deg dzeltenais (lai paspēj pretējie izgriezt pa kreisi normāli), utt. Citam - slaloms ar +20, bez pagriezienu rādīšanas pa visām joslām. Man labāk patīk pirmais braukšanas stils, mazāk nervus visiem paņem.

 

A par apļiem un kreiso - galvenais ir nemaldināt. Mazākos apļos iekšā braucot - tur Buļļu ielas, Alfas pārkings, mazpilsētās - rādu tikai tad, ja pirmajā izejā paredzēts ārā griezties, tā arī mācīja instruktors. Un vismaz mani arī no otrās Mūkusalas apļa braukšanas reizes, spieda kārtoties uz vidējo joslu - un pārsvarā aplī redzētie mācībnieki tā arī dara - un paldies par šo.

 

A ar tiem 50km/h ir interesanti. Piemēram, Stabu ielā no Avotu ielas līdz Ādmiņu ielai ir 30km/h - skola. OK. No Ādmiņu līdz Valmieras ielai - var maukt uz 50. Abās ielas malās saparkotas mašīnas, blakus dzīvojamās mājas - tie 50 tur ir bīstami un ātrāk par 40 tur nebaucu anyway.

Un tās pašas zīmes pie skolām - nu jau daudz kur šai sezonā saliktas papildzīmes - darba dienās līdz 17iem. Forši. Nav vairs pa nakti uz 30 jāvelkas tik tāpēc, ka skola. Bet pa dienu - atbalstu!

Link to comment
Share on other sites

 

 

A par apļiem un kreiso
Kur tev aplī ir kreisais? Un lielajos apļos, ja bez maz pa riņķi jālaiž, maucu pa trešo. Un vispār, kakova hrena jābrauc pa pirmo, ja netaisies pirmajā izejā nogriezties? Nē nu skaidrs, kāpēc.Vieni tā dara, ka nekad nav aizdomājušies, ka traucē citiem iebraukt aplī un vienlaicīgi drošāk jūtas, jo nav jāvariē pa joslām.
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

versatile

Aplī iebraukt vienkāršāk no pirmās uz pirmo, pēc tam jau vienā ātrumā ar pa apli braucošajem var pārkārtoties uz otro, netraucējot nākamajai iebrauktuvei. Mūkusalas aplī toč.

Un jā, bija domāts labais pagrieziens aplī.

Link to comment
Share on other sites

Gribās man uzzināt kas viņiem liek to darīt.

 

Vienozīmīgi - kamēr sarkanais, jākāpj ārā un jāpajautā. 

 

Žakam nepatīk laist cilvēkus no blakus joslas? Visvienkāršākais risinājums ir nelaist. It jā jau teorētiski nevajadzētu būt nekam sarežģītam - sēdi ērtā beņķī, klausies mūziku - vienīgā fiziskā piepūle ir piespiest ar kāju gāzi/bremzi/sajūgu. Bet visādi var būt, iespējams ir auto, ar kuru kādu palaist ir ārkārtīgi grūti - nez, pedāļi spiežas ļoti smagi vai tamlīdzīgi. Vēl jau arī cilvēki laikam krāj sekundes, izsēdēs sastrēgumu, nepalaidīs 10 citus auto, iegūs, piemēram, 1 minūti - forši!

 

Brīvības iela pirms gaisa tilta virzienā uz centru - otrā joslā jau vairākus kvartālus ir auto rinda, jo pie paša tilta pirmajā joslā 50m ir sabiedriskā transporta josla. Saki - prātīgi? Manuprāt, ideāli - ir reizes, kad to sastrēgumu var izbraukt gandrīz vai neapstājoties. Arī skatoties uz šo situāciju vēsi un bezkaislīgi - otrā josla stāv - pirmā tukša - nu nav taču reāli nekāda iemesla neizmatot pirmo joslu. Nedarīt to, jo pēc viena kilometra būs jāpārkārtojas kreisajā joslā? Bet kāpēc tad to nedarīt pēc tā viena kilometra? Šķērslis jau ir tikai tur. Ir kāds csn punkts, kas to neļauj? 

 

Bet vispār iesaku auto klausīties Latvijas Radio 3 - Klasika. Satiksmē nervozējot un bešoties laiku nesataupīsi, bet nervus gan var pazaudēt. 

Labots - r.ed
Link to comment
Share on other sites

Tiem ļurinātājiem, kas apļos pa pirmo joslu ļurina,  vajag izsist stiklus gan automašīnai, gan dzīvesvietai.

Link to comment
Share on other sites

Tās otrās joslas fobija ir kaut kas slims.

Stāv visi vienā joslā bezmaz vai no Juglas, tā vietā lai brauktu pa abām un smuki beigās, ievērojot rāvējslēdzēja principu, saplūstu vienā.

Pie VEFa tas ir murgs. Pārbrauc pāri Zemgala Gatves krustojumam, vēl pa labo un uzreiz aiz tramvaja sliedēm grib ielīst kreisajā.

Tā vietā, lai pa labo aizbrauktu līdz VEFa pieturai, īsi pirms kuras, labā tiešām beidzas, iespītējas - nē! man VAJAG nomainīt joslu te!

Apstājas, un gaida, kad kāds laidīs. Loģiski ka daudzi nelaiž, jo to jādara joslas beigās.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

man atkal besī tie gudriņi kuri sastrēgumos nestāv rindā, bet gan apdzen visu rindu pie luksafora pa pretēj ovirzienu un tad ielien visiem prieksā pie luksfora, tādiem kājas salauzt vajadzētu :/

Prieksh kam? Vinji vismaz ar savu uzvediibashumoru uzlabo garastaavokli jo parasti taadi aatri aplauzhas un tad nav kur sprukt un iznaak labs shovs. :superman: A vot tiem kas domaa ka intensiivaa satiksmee noteikumi uz vinjiem neattiecas tiem gan vajag "aiztikt" ekstremitaates. Avaarijaas parasti nopietnaak ciesh citi nevis pashi. 

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

Tiem ļurinātājiem, kas apļos pa pirmo joslu ļurina,  vajag izsist stiklus gan automašīnai, gan dzīvesvietai.

Atkarībā, kur dzīvo. Man, piemēram ir tā, ka tuvākajā pilsētā ir viens vienīgs aplis, ar divām joslām uzmaukts, bet fiziski tur divi autiņi ietilpt nevar. Smagajiem vispār izgriezt sarezģīti. Rīgā cita lieta, tur vienkārši slinkums pārkārtoties, vai nezināšana, vai galēja "naglasķ" un pogujizm doma! Nezinu, Rīgā reti esmu, bet novērots tapat ir šis un tas. Visus pēc vienas skalas nemērī!

Link to comment
Share on other sites

Dreiliņu aplī visa Salaspils tikai pa pirmo joslu tirinās un pēc tam sūdzas par korķiem.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Par pašu. Pagriezinu NEKAD nerādīšu iebraucot aplī, it sevišķi no otrās joslas. Izbraucot vienmēr.

Pagrieziens ir jaaraada arii shaadaas situaacijaas jo tu maini kustiibas virzienu un pie reizes kustiibas aatrumu. Citaadi peec tam jaalasa visaadi shaadi rakstinji. Kad vienreiz sapratiis ka uz celja jaanotiek informaacijas apritei un nedriikst maldinaat? Ja tu kautko dari ar mashiinu tad par to uzreiz laiciigi jaainformee citi! Diskusija nevar buut nekaada par preteejo. Tad kad ar auto varees 1 sekundee izpildiit jebkuru manevru arii ziemaa tad arii varees runaat par shaadu uzvediibu uz celja. Vismaz labi ka vispaar pagriezienu raadi - ir daudzi kas nesleedz iekhaa vai iesleedz peedeejaa briidii kautgan brauc taa itkaa nemaz netaisaas nogriezties.

Link to comment
Share on other sites

Ir daudzi apli, kur izbrauktuve ir parak tuvu ieprieksejai izbrauktuvei, un nesūda, ja nebrauksi pa arējo joslu tevi tur nelaidīs atpakaļ. Piemeram lubanas aplis pie depo, ja brauc uz juglu no lubānas ielas.Kamēr nebūs barjeras vai linijas brauksu pēc noteikumiem, labas rokas likuma un pa arejo malu apļos.

Link to comment
Share on other sites

 

 

A jēga iebraucot aplī rādīt pagriezienu pa labi, ka tu viņā iebrauc? It kā būtu citi varianti.

Aplis ir taads pats krustojums kaa T vai X vai V. Arii galvenais celjsh maina virzienu ir jaabriidina ka brauksi pa galveno. Laikam CSN neesi studeejis un maz uz celjiem braucis. Teikshu taa - pagrieziens ir jaaraada kaut vai taapeec ka cilveeki uz celja parasti gulj vai aizdomaajas un kad buus sadursme tad buus par veelu. Paraadot signaalu vinji pamostas. A vispaar pagriezieni domaati lai koordineetu darbiibas.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Piemeram lubanas aplis pie depo, ja brauc uz juglu no lubānas ielas.Kamēr nebūs barjeras vai linijas brauksu pēc noteikumiem, labas rokas likuma un pa arejo malu apļos.
Vai tad tajā aplī nav līniju?

Par labās rokas likumu, tad jau tev būtu jālaiž visi, kas aplī tev no labās puses iebrauc.

No Lubānas  ielas uz Juglu braucot, vienmēr eju no otrās iekšā.

 

Pēc paša novērojumiem, ir viens mīnuss, apļos braukt pa iekšējām joslām. Pārējie, kas to nedara, baidās, tiek iedzīti stresā. Jo, reku, viens no otrās pēkšņi grib tikt pirmajā un nogriezties.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Arcane - nu gan murgu sarakstīji, izņemot pēdējo teikumu. Iebraucot aplī pagriezienu nerāda - izbraucot, vai mainot joslas aplī - gan. Ja cilvēks uz ceļa, pie stūres guļ, tad viņam tavs pagrieziena signāls ir kā stop zīme zaķim. Gulēs kā gulējis un pabrauks garām savai izbrauktuvei, tad nervozi sāks raustīt stūri, mainīt joslas...komēdija vienvārd' sakot! Dzirdēju, ka mašīnu taisies pirkt. Apdomā kārtīgi!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Aplis ir taads pats krustojums kaa T vai X vai V.
Ej nu!!

 

Strīdēties var daudz, bet ko tev dod priekšā braucošā auto pagrieziena rādītājs pa labi, kad tu ieripinies aplī?


Par citāda veida krustojumiem neiet runa, tur visādi varianti iespējami.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Arcane - nu gan murgu sarakstīji, izņemot pēdējo teikumu.

Ak pareizi. Tagad jau tic tikai google'i.

http://bit.ly/1wA5p1a

P.S.Pareizi dzirdeeji par auto iegaades veelmi tikai nedzirdeeji par burtu skaitu tiesiibaas...

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Kāds sakars guuglei ar taviem burtiem tiesībās un veselā saprāta trūkumu par pagriezienu lietošanu apļos? Iebraucot aplī, tak ir loģiska un pašsaprotama lieta, KA TU IEBRAUC APLĪ, bet kad izbrauc...aj pisec n,... runāt ar tādiem!  :hunter:

Tad, kad mācījies braukt un luksoforā dega zaļš, tad arī instruktoram bija jādod komandas, nospiest sajūgu, trāpīt pirmajā gaņģī un uzsākt braukt? Jeb tomēr pats saprati?

Link to comment
Share on other sites

versatile

Vispār, aplis patiešām ir parasts krustojums. Agrāk bija atrunāts, ka pa apli braucošajam vienmēr priekšroka, vairs nav un ir parādījušās dodiet ceļu zīmes pie iebraukšanas aplī. Bet, teorētiski, var arī nebūt.

Un Mūkusalas aplī, teorētiski, drīkst parkoties iekšpusē - jo krustojumā drīkst, nedrīkst brauktuvju krustošanās vietās un 5m no tām...

 

Un pagrieziena parādīšana - tur vispār nedrīkst būt domāšana - tam jābūt refleksam un vienīgais gadījums, kad var nerādīt, ir ja var kādu maldināt - vai parādot, ka griezīsi iekšā aplī, vari kādu maldināt? Nē, nevar! Značit, jārāda! Izņēmums, ja pirmā ozbrauktuve ļoti, ļoti tuvu un plānots braukt uz citu.

 

Un tie tirlaki mani absolūti netraucē.

Link to comment
Share on other sites

Apli var izbraukt pa kreiso pusi arii un pat apgriezties tajaa. Ak shausmas. Dazhiem laikam lampinjas zheel a avaarija nebuus zheel?

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

vai parādot, ka griezīsi iekšā aplī, vari kādu maldināt? Nē, nevar!

Un, ja nerāda? Vai var kādu maldināt? Iebraukšana aplī ir vienīgā opcija nemaniakāliem šoferiem. Psihi, protams var izdomāt sazin ko, griezt pa kreisi, gāzt pāri pa taisno utt.

Toties pārspīlēta pagrieziena kloķa rubīšana izraisa vairāk problēmu, nekā tā nerādīšana vispār. Bremžu signāls tak tomēr acīs kož vairāk un liek uzmanīties no tā tipiņa. (tiesa te ar apļiem sakara maz jau vairs)

Labs i, tiekās uz ceļiem no rīta. :D 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Toties pārspīlēta pagrieziena kloķa rubīšana izraisa vairāk problēmu

Lampiņa izdegs? Kloķis nodils?

Link to comment
Share on other sites

 

 

aj pisec n,... runāt ar tādiem! 

Kaadiem? Taadiem kam ruup satiksmes droshiiba? Shodien izdomaasi neraadiit pagriezienu apljos. Riitaa pie luksoforiem. Pariit vispaar ignoreesi CSN. Tak vienreiz jaasaprot ka uz celja nedriikst aakstiities. Pagrieziens briidina un informee citus brauceejus ka tu mainiisi savu uzvediibu uz celja un bremzes nemirgo taapeec maldiigs uzskats ka kozh aciis vairaak.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Ja iebraucot lielā aplī nerāda pagriezienu, skaidrs, ka, visticamāk, nerādīs arī pārkārtojoties un ārā braucot. Galu galā, no apļa tak tik pa labi var izgriest, ne? Tāpēc jāietur papildus distance. Tas, attiecīigi, čakarē satiksmi tālāk.

 

Arī nogriežoties uz vienvirziena ielas T krustojumā, nav sevišķi daudz variantu, kur aizbraukt. Tur arī nerādi?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un, ja nerāda? Vai var kādu maldināt? Iebraukšana aplī ir vienīgā opcija nemaniakāliem šoferiem.

Var iebraukt no labaas puses(pirms aplja) aplja kreisajaa joslaa ja plats aplis. Vot tev reaals piemeers. Remonta laikaa var braukt pa preteejo pusi kaa Anglijaa. Viss var buut bet tas neatcelj to ka tev citi ir jaainformee par to ko dari jau ieprieksh!

Iesaku tev paskatiities "Galveno celju" varbuut sapratiisi

http://tinyurl.com/lg86ddd

 

UZ CELJA AR ZIILEESHANU NENODARBOJAS! VAJAG VISU ZINAAT UN LAICIIGI!

Labots - Arcane
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man personīgi ne īpaši kaitina šie, vairāk gan tie kuri vispār nerāda pagrieziena signālus un tonēto aizmugurējo stiklu īpašnieki. Stāvu es aizmugurē tādam katafalkam un mēģinu uzminēt ko dara auto kas ir pirms tā, jo ja ir parastie stikli es ļoti labu redzu vai nākamais auto uzsāks kustību jeb man būs jāgaida kamēr nodzisīs maģiskās tonētā auto bremžu ugunis un es tad varēšu kurbulēt robā, izmīcītīt pedāļus un pēc pusminūtes uzsākt kustību.

 

a man vistumšākais tonējums aizmugurei uzlikts tieši dēļ šiem lūriķiem. besī ka lupī mašīnā/caur mašīnu. mana personīgā vieta, nevienam nav jālūr caur aizmuguri/sāniem uz manu pakausi un kas man bagāžniekā. žēl, ka likumi aizliedz sānus tonēt, savādāk piebrauc visādas miskastes blakus, urbina degunu un blizinās virsū. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

vispār jau "saplūstu vienā" noteikti ir lēnāk, nekā "braukt vienā"
 

Aplami. Jā, tas nebūs akurāt 2x ātrāk, bet noteikti ātrāk nekā visiem truli tupēt vienā rindā. Strādā protams, tikai tad, ja abās joslās mašīnu attiecība ir apmēram 50/50

nevis 80/20 kā parasti. Tad protams tiem 80% ir besis, ka "šitie 20% kretīni, garām līdēji!" tā vietā lai paši pārkārtotos uz otru joslu, paātrinot plūsmu.

Problēmas ir tikai ar rāvējslēdzēja principa korektu ievērošanu. Tur kur tas tiek ievērots - notiek lietas ļoti raiti. Katrā ziņā jūtami ātrāk, nekā visiem stāvēt vienā joslā

Esam "galvenajā" joslā - palaižam vienu un braucam paši, nelaižam visus pēc kārtas.

Esam "sānu" joslā - gaidam, kad mūs palaidīs un smuki iebraucam, nemēģinam iespiesties ar varu.

Link to comment
Share on other sites

Labrīt insturktoru kungi!

Kā tur īsti ir, ja braucu no Ādažiem un man vajag uz Alfu, tad visdrošāk kreiso joslu ieņemt jau kaut kur Berģu kalnā un ripināt lejā, ne? Un, lai tiktu no Lubānas uz Juglas ielu, aplī jāņem ārējā josla? Dzirdēju, ka, ja iebrauc vismaz 2. joslā, tad esot grūti pēc tam tikt ārā. Autoskolā instruktors mācīja, ka drīkst pā ārējo maukt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

psc kāda loģika :D Tālāk, vai drīzāk, pirms pudeles kakla neko vairs neviens neredz.

tikai rinda pirms pudeles kakla arī ir tieši 2x garāka, kas nujau arī ietekmē ielas, kuras šķērso šo ielu. Braucēji no sāna ielām nevar nogriezties, tie kam vajag tikai šķērsot (pārbraukt pāri) ielu, nevis uz tās nogriezties, tie arī nevar to izdarīt, jo priekšā stāv auto, kas nevar nogriezties, jo josla ir pilna.

p.s

tieši tāpēc,stāvot sastrēgumā, ir svarīgi savu pakaļu pavilkt kaut pāris metrus uz priekšu un raiti uzsākt kustību, kad kolona sāk kustēties.

Labots - meeris
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Aplami. Jā, tas nebūs akurāt 2x ātrāk, bet noteikti ātrāk nekā visiem truli tupēt vienā rindā.
Tevi vajag uz RD satiksmes departamentu cai uz CSDD. Tur viens gudrītis arī stāstīja, ka samazinot max braukšanas ātrumu uz 30km/h, krustojumu caurlaidība tikai palielināsies.

Tad jau tieši pirms visiem krustojumiem joslu skaitu vajag samazināt, jo to tādējādi caurlaidība tikai palielināsies.

nav brīnums, ka mēs esam pakaļā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...