Jump to content

Kurā tankā atrodama vislabākā autogāze un degviela?


Recommended Posts

versatile

Mana otra puse skrien treniņus uz Mangaļsalu kā arī bieži braucam tur gan ar riteni gan ar auto, pastaigāties. Attiecīgi, Mīlgrāvis ir pa ceļam :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 249
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Bonifacijs

    39

  • oxygen

    26

  • Ronalds

    21

  • jema

    19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nu ta problēma.... Tas filtrs maksā 2 -3 EUR, nomainīt viņu prasa 15 minūtes  alu dzerot. Es pildos kur sanāk izdevīgāk (pa ceļam) un regulāri mainu filtrus.   Domāju ka LV lpg nāk no viena piegādāt

Nu kauns tev pa visu kažoku! USSR lietoja SI mērvienības! 

hz, jau 3 gadus pildos 90% nestē, nekad nekādu problēmu nav bijis. Statoils retos gadījumos, Lukoils vēl retākos, citos laikam nemaz neesmu braucis.

Es gāzi leju Statoilā uz Deglava netālu no Lubānas apļa. Cena lētākā redzētā gāzei. Pagājšnedēļ vēl bija 51.5 centi/litrā, ar atlaižu karti -1.5centi/litrā nost.

Edited by markei
Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

ar rapša dīzeli ir psc! beidzamajos 2gados ļoti daudz sūkņus caur rokām izlaidis kuriem ieklemmējuši plunžeri

iespējams ka tie 5% ir pufaika, dzirdēts ka jaucot pat acumēru

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Statoil, Eco Gāze un vel daži mazie tirgotāji, iepērk auto gāzi no tā paša LPG (Latvijas Propāna Gāze). Tāpēc starp šiem nosauktajiem uzņēmumiem auto gāzes kvalitāte ir vienāda, bet kvalitāti var mainīt iekārtu tehniskais stāvoklis stacijās. Lukoil, ir pašiem sava auto gāze ražotne, ko viņiem piegādā no Krievijas.

 

Kad, un kur vislabāk pildīt auto gāzi?

Kad pildīt - nekad nevajag pildīt auto gāzi savai mašīna uzreiz, kad tirgotājam pašam tikko piegādāta auto gāze, jo tad gāze kas kā tikko ir pārsūknēta tirgotāja gāzes cisternās ir saputota kopā ar visiem netīrumiem, kas bija nosēdušies cisternas apakšā un jūsu filtrs var pat pilnībā aizsērēt.

Cik ilgi jāgaida kamēr gāze paliek šķidrā stāvoklī un visi netīrumi nosēžas cisternas apakšā - nemācēšu teikt, labāk šādā situāciiā braukt uz citu staciju.

  Ļoti svarīga nianse ir kur tirgotājam atrodas gāzes cisternas - virs zemes, vai ieraktas zemē, jo cisternas ir pakļautas apkārtējās vides temperatūrai un tiešiem saules stariem, tad gāze uzkarst un maina savu blīvumu. Proti - ja normālā temperatūrā viens sašķidrināts gāzes litrs sver apmēram 500 grami, tad paaugstinātā temperatūrā 410 grami. Man nav precīzi nekādi skaitļi, tāpēc nemāku teikt kāds ir sašķidrinātas gāzes blīvums, pie attiecīgās temperatūras. Mēs maksājam par litru nevis svaru, tāpēc mēs varam nopirkt 10 litrus gāzi bet attālums kuru varēsiet būs mazāks, nekā cerējāt. Ja cisterna ir ierakta zemē, tad pa to nav jādomā, bet ja nav, tad ja ir iespēja gāzi pildīt no rīta, kamēr temperatūra ir zemāka.

 

 Statoil, Eco Gāze, proti LPG, vai Lukoil?

Ir dzirdēti visādi briesmu stāsti, visu laiku lēju tur viss bija kārtībā, ielēju citur - mašīna raustās, smird utt.

Pirmkārt - smirdoņa, ja gāzes sistēmai, motoram un pats galvenais izplūdes sistēmai ir vis kārtībā, tad smakai nevaiadzētu salonā parādīties nekādā gadījumā, izņemot, ja jums ir vecās paaudzes gāzes iekārta un strauji atlaižot gāzes pedāli, gāze var izkļūt pa gaisa filtru un rodas smaka un vel neliels blīkšķis.

Otrkārt - raustās dzinējs, to var izskaidrot ar to, ka jums ir jāmaina gāzes filtrs, jo jums tas tika "pietaisīts" iepriekš minēto faktoru dēļ.

Treškārt - Jaudas zudums, tas ir atkarīgs no gāzes kvalitātes (sastāva), auto gāzei ir divas galvenās sastāv daļas - propāns un butāns un ja propurcijas nav pareizas tad oktānskaitlis ir mazāks. Līdz ar to gāze cilindrā sadeg lēnāk un jauda mazinās.

 

  Pēc savas pieredzes varu teikt, ka savai automašīnai uzstādīju gāzes iekārtu gadu atpakaļ, man gāzes iekārta ir ar kompi kas pats saregulē gāzes padevi. Pus gadu pildīju gāzi Statoil, jo pats tur strādāju un man pienācās papildus atlaide. Gāzes patēriņš bija lielāks, nekā biju rēiķinājies. Biju dzirdējis ka Lukoil gāze visos parametros esot labāka, tāpēc pēc pusgada pats pameiģināju. Pēc uzpildes mašīna sāka raustīties un mašīnas panelīe iedegās check engine, nodomāju, ka jāpieregulē gāzes padeve un tā arī darīju. Nobraucu uz bendzīnu 200km un kad pārslēdzos uz gāzi, vis ko es varu teikt ir, ka viņiem bija taisnība. Mašinas motors strāda daudz vienmērīgāk un  attālums ko varu nobraukt ar pilnu balonu pieauga par 35 km.

 

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Labprāt paklusētu, bet nevaru, jo kaut pēc pēdejā komentāra garuma ir manāms ka autors ir centies, bet ir virkne lietu kam piekrist nav iespējams ne pēc loģikas ne pēc pārbaudītu faktu viedokļa

Edited by Bonifacijs
Link to post
Share on other sites

Es kaifoju, puika tikko piereģistrējies, un uzreiz analītisks raksts! Un galvenais ka vaininiekus sauc vārdā! :yahoo:

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Uff sāksim ar piemaisījumiem, jebkurai autogāzei tie ir, tie uzkrājas uzpildes stacijas mucās un ir noteikti intervāli pēc kuriem tie dubļi ir no tām jāiztīra, un atkarībā no sirdsapziņas tas +/- arī tiek darīts. Izvads uz kolonku tiek veidots tā lai nesmeltu no dubļiem, bet ar rezervi virs dubļu slāņa, līdz ar to dubļi uz kolonku tiekl padoti vien ārkārtas gadījumā.


Par to uzduļošanu - tīra teorija, kas teorētiski tā varētu gan būt, bet kaut vai mana pēdējā prakse kad biju aizmirsis/sajaucis kad ir jāveic gāzes iekārtas apkope un veicu to vairāk kā pēc 26 000 km nobraukuma no iepriekšējās apkopes. Tad lūk, šai periodā vismaz 3x bija tā ka uzpildu laikā kad tiek veikta noliešana uz cisternu no autocisternas un vēl ap 5x reizēm gadījās tā ka pirms uzpildes gaidu rindā lai autocisterna nolej gāzi tankā (BY ir kategoriski aizliegts uzpildīt gāzi autiņam laikā kad tā tiek nolieta no auto cisternas, no stacijas teritorijas tiek izraidīti visi cilvēki), ja kas arī tā vienkārši uzpildes laikā ne salonā ne uzpildes stacijas teritorijā nedrīkst atrasties pasažieri u auto kapotam jābūt paceltam. Ahā, tad ne šo 26 000 km laikā ne piorms ne pēc apkopes nekādas izmaiāņs nav manītas kaut pildos ikreiz citā tankā un citā valstī un izvēlos lētāko - nekad nav bijis ne statoil, ne lukoil, ne ekogāze - Rīgā uzpildu progāze, Jekabpilī ir kantoris kas tirgo par 10c lētāk nekā vidēji Rīgā, BY parasti Belneftehim un Tjumenskaja Neftenaja Kompanija  TNK


P.s. BY gāzei ir pat 2 markas un katru marku uzpildot stāsta ka vot viņējā ir labaka, bet reāli kā var nobraukt 650 km ar1 balonu tā var ar jebkuru gāzi.


Par filtriem DUS, ne tikkai gāzes - viņi ir padārgi it sevišķi komplektā ar maiņu u biezi vien ir izdevīgāk tos izbakstīt ar skrūvgriezi (ierasta prakse) un lietot kamēr viņi sarūsē un sairst.... Nu protams cenu līderis līdz tādam nenolaižas, bet nu viela pārdomām

Edited by Bonifacijs
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Kaut ko tik neloģisku nav sen nācies lasīt :)

 

Uz cisternām un DUS nekādus uzpildīšanas grafikus neesmu manījis. Līdz ar to šis ieteikums ievērot uzpildi ir pilnīgi bezjēdzīgs. Par cisternu ieteicams palasīt ugunsdrošības prasības un neizplatīt kārtējos mītus. Tāpēc baloni ir baltā krāsā, lai tie nekarstu. 

 

Pilnīgas aplamības ir cipari par gāzes blīvumu. Tāpēc to sauc par sašķidrināto gāzi, kurai šķidrā stāvoklī sver konstantu ciparu un šķidrā veidā tiek uzpildīta. Loģiski, ka var nobraukt mazāku attālumu, ja bākā fiziski siltā laikā var iedabūt tikai 35L, bet ziemā 40L un par attiecīgo daudzumu arī tiek samaksāts. Ja kāds neprot rēķināt, tad tā ir viņa paša problēma.

 

Arī nepareizs apgalvojums par raustīšanos un jaudas zudumu, jo tieši pie aizsērējuša filtra nekas neraustās un krītas jauda. Ja dzinējs raustās, tad visticamāk iekārta nav pareizi noregulēta un vēl lielāka varbūtība, ka uz benzīnu autiņš iet tikpat sūdīgi un problēma meklējama kaut kur citur.

 

Un pēdējais citāts par Statoil un Lukoil gāzes un motora jaudas salīdzinājumu ir vienkārši pērle, kur sagrābstīti kaut kādi fakti un piedzejota klāt teorija :)

 

Gāzes tīrību neregulē neviens normatīvais akts un jebkurā gāzes tankā var aizkakāt gāzes filtru. Divas reizes bija apkope, no kurām 1 reizē filtrs bija gandrīz ciet, bet otrā tajos pašos Eko Gāzes tankos pildoties viss normas robežās.

Link to post
Share on other sites
Ronalds
pilnīgas aplamības ir cipari par gāzes blīvumu

 

 

Par cipariem nezinu, bet jebkura šķidruma, arī lpg blīvums mainās no temperatūras. Ir sanācis runāt ar cilvēku kurš strādā statoila nodaļā, kas tirgo degvielu lidmašīnām lidostā Rīga - viņiem ir tabulas kur m3 tiek par tonnām pārrēķināti atkarībā no degvielas temperatūras. Uz auto bāku atšķirība ir niecīga, bet aviācijas mērogos - jūtama. Bet tas ir fakts ka auksta degviela sanāk vairāk. Un arī balta muca silst saulē.

Edited by ronalds_
Link to post
Share on other sites

Tas ka dažreiz pēc xx litru uzpildes var nobraukt vairāk, domāju ir tieši saistīts ar to vai tā gāze pazemes vai virszemes tvertnē. Ziemā, aukstā laikā vairāk iepildīsit no virszemes, vasarā no pazes. Tik nezinu, varbūt tiem skaitītājiem ir kāds temperatūras korektors- tad jau vienalga , izskaitļos uz tos litrus uz kādu temperatūru. Otrs faktors- kā ir ''saregulēts'' skaitītājs. Var būt zili brīnumi. Man, nupatās benzīnbākā ''ielīda'' par 5 litri vairāk kā principā var ielīst. Kad pajautāju meitene , operatorei, kāpēc, neko vairāk par smaidu nesaņēmu atbildē. Paprovēšu vēl vienu reizi uzpildīties tanī tankā - ja atkal saskaitīs vairāk kā lien bākā, būs jāiet ar abiem čekiem pie kādiem baudītājiem lai šos pārbauda. Tā jau ir nekaunība ja apšmauc par 10%. Benzīntanks ''Virši''

Link to post
Share on other sites

Mežavecis ar kristāla bumbu principā pareizi saka, ja nu vienīgi par blīvumiem :)

 

Par netīriem filtriem, IMO auto būtu nevis jāraustās, bet gan "dodot gāzi grīdā" režimā vajadzētu kristies spiedienam un auto jāpārslēdzas uz benzīnu. Ja pat pie mierīgas braukšas auto raustās - tad tiešām, kaut kas nav OK ar iekārtas regulējumu vai ar paša dzinēja loriņiem.

 

Par to kur pildīt, pēc idejas pildos tikai Lukoil, tomēr tikai tāpēc, ka tā "iesaka" + ir Lukoila karte, no kuras man gāze tiek pildīta. Ir gadījies arī citos tankos pildīties(Statoil, Latvijas gāze (jeb kā tur to kantori sauc), Ekogāze u.c. LV atrodamajos tanokos), problēmas, kaut kādas jūtamas izmaiņas dzinēja uzvedībā nav manītas, tas gan ir ar ceturtās paaudzes iekārtu, pirmā un otrā - iespējams, ka būtu cits stāsts.

 

Kad filtrus gāzei mainīju tikai pēc ~50 000 km,  reduktora filtrā bija pat ļoti daudz mēslu (sauss pulverīts, kuru smuki ar putekļusūcēju var iztīrīt), nekāda raustīšanās netika novērota.

Edited by rubb
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Pag pag, Mežaveci ar to blīvumu un kg davaj uzmanīgi - tam visam ir mērīšanas standarts +20C un koeficenti, kalibrācijas tabulas un viss uz pasaules, davaj to vispār liksim mierā. Tai brīdī kad auto vai kāda cita cisterna uzpilda DUS tanku tas viss tiek uzskaitīts un vari man ticēt tur kļūda ir +/- 1 kg uz desmitiem tūkstošu un pat miljonu kg gadījumā ja runa ir par gāzes tankeri

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Bonifacijs

Tu tak pērc litrus nevis kg, tāpēc liec mierā blīvumus. Šķidru gāzi ir ļoti grūti saspiest, bet kompresors bākā lej šķidrumu nevis pūš iekšā gāzi. 

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Eh gribas par visu izteikties jo ir gadījies i pašam veikt kontrolmērījumus.... tik nespēju domai līdzi izsekot

Link to post
Share on other sites

Bonifacijs, mēģini tomēr noformulēt domu un izteikties, mani arī šis jautājums par litriem, blīvumu interesē. :)

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Jebkurā gadījumā degvielas taupītājs piepīpētājā dos labāku efektu (no psiholoģiskā viedokļa) nekā staigāt un tagad sākt mērīt, it sevišķi gāzi :D 

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Ok, paša tanka un piegādātaja uzskaitē temperatūrai nav nekādas nozīmes, jo tā pieņemot-nododot preci tiek ņemta vērā aprēķinos un uzskaite ir absolūti precīza līdz pēdējam kilogramam


Pie izdales temperatūrai ir nozīme, taču... karoče ir standarts +20c pie kura no litra ir zināms kg un ir noteikts ka degviela tiek izdalīta LV teritorijā no pazemes tankiem kuros temperatūra ir faktiski konstanta. Ir neatkarīgie inspektori kuri kalibrē un parbauda kalibrāciju DUS sūkņiem un varu droši teikt ka ir pielaides kuras teisim cenu līderis ir uzlicis uz maksimumu a antilīderis uz minimumu

Link to post
Share on other sites

Škidrumus pilda izejot no tilpuma, nevis svara! Nē nu veikalā var nopirkt 1 kg kefīra, lai būtu smuki!

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

OK, virzemes gāzes mucām t staigā, bet vienalga tā robeža nav nemaz tik būtiska, nu tur ir jāprasa fiziķim kapēc t starpība būs nebūtiska, gan jau ka māces izskaidrot

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Jema - Tev nebūs taisnība - no svara mēra pilnīgi visur izņemot mazumtirdzniecību!!!!


Neko es neaizmirsu, vienkārši neuzspēju atbildet, un vispār dodioet uzelpot, es reāli esmu aizelsies no  vīna un vispār!!!!

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Benzīna blīvums mainās pa 2%, ja viņa temperatūra mainās pa 20 grādi. Litrs benzīna ar temperatūru 0 grādi būs par 2% smagāks nekā pie temperatūras +20. Nobraukt arī varēs par 2% vairāk! 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis
ronalds_

Tikai aukstākā laikā patēriņš būs lielāks no daudziem citiem faktoriem. Nevar izraut no konteksta temperatūru un rēķināt kaut kādu izdevīgumu. Tieši tas pats ir ar gāzi.

Link to post
Share on other sites

Nu degvielas siltumspēja ir uz KG, nevis litriem. Tā ka ar litru ( bet pērc jau litrus) kas ir ieliets aukstāks , nobrauksi vairāk jo būsi ielējis vairāk kg. Propānam tā starpība starp aukstu un siltu ir pat tīri neko. Laikam starp 15C un -10C bija 10%. Tā ka vasarā , karstā laikā būs pat krietna ietekme vai lēji no pazemes kur kādi 10C vai virszemes kur mučele sasilusi līdz +30

Edited by oxygen
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Karoče izdale ir special gadījums un kāpēc - lieta tāda ka ka jau es minēju tanks pieņem neatkarīgi no laika apstākļiem absolūti precīzu degvielas daudzumu, a tālāk sākas fokusi, degviela izgaro, tai veidojas duļķes kas ir jāizmet, ir lērums sūkņu kas darbijas ar kadu nu pagadas precizitāti un visadi citādi faktori kas nodrošina degvielas regulāru pazuāsnu videji ap 5+% apmērā, tad lūk šo te zudumu kompensē ar degvielas tirgosanu litros nevis kilogramos u visādiem matemātiskiem fokusiem


Davaj bez fantāzijām par -10 un +15C izdalēm, benzīns un dīzelis glabājas pazemes tvertnēs ar visnotaļ konstantu temperatūru neatkarīgi no gadalaika, gāze ir itkā virszemes cisternās vairāk pakļauta temperatūras izmaiņām, bet nu nebūs tā ka karstā vasaras dienā tev izdalīs +30c karstu šķidro gāzi, tur fiziķis jāņem, nu nav īpaši liela starpība, nu šoferis var mēģināt no autocisternas spaini nozagt uz t rēķina, bet ne jau nu stacijā uz to var apjāt. Apjāt avr ar sūkņu skaitītāju pielaidem, par ko devu mājienu jau pirmspēdejā postā, bet nu tur na v runa i tuvu par teiksim 10%, tur nav ko iespringt ikdienas autovadītājam

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Tiešām bākā nonāks tie paši +30 grādi? 

 

 

+30c karstu šķidro gāzi
 
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Nu ne tak, sašķidrināta gāze ir auksta jebkurā gadījumā


Bļin, nu es neesmu fiziķis, nezinu kā tieši izskaidrot, bet galvenā doma ka nu neceļos tur tā izdales temperatūra lielā diapazonā

Edited by Bonifacijs
Link to post
Share on other sites

Boņuk - nedaudz off tēma, ko tu ber veļas mašīnas mazgāšanas ciklā svaru vai tilpumu?

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Nu nebūs tur nekad vairāk par +20C nekad ne benzīnam ne dīzelim, ne gāzei pat tuvu nē

Link to post
Share on other sites
Nu ne tak, sašķidrināta gāze ir auksta jebkurā gadījumā

- nu vai tev gāzes balons virtuvē ir auksts? Gāze takšu iekšā saškidrināta...  Nu ir tas degvielas bizness interesants . Vairumnieki tirgo tonnās, mazumnieki  litros.

Edited by oxygen
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

jema - nu Tu ar paķēri - gribi lai es tagat atceros no galvas svara etalonu? 1 litrs ūdens ir 1 kg pie cik grādiem?


oxygen - fiziķis Tev atbildētu korekti, es kautrējos, vienīgi varu točna pateikt ka nekad dzīvē gāzes virszemes tanka temperatūra nebūs + 30c, sīkak izskaidrot, nu sorry neņemos


Vairumnieku biznesā miljons ir sīknauda a kg izsaka absolūto degvielas daudzumu, tāpēc tā arī ir ka sākot no plac cenas un beidost ar konosamnentu un cisternas apjomu tiek izmantots tikkai un vienīgi kilograms

Link to post
Share on other sites

Nu speciāli pameklēju cik sver propāna litrs pie 20C un -15C  20grādos 500grami, bet -15 548grami. Procentos tas jau ir krietns skaitlis . Bet siltumspēja ir uz kg.

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Parasti gāzei samazinoties spiedienam, temperatūra tikai un vienīgi samazinās. To taču visi zina bez īpašām fiziķa zināšanām.

Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Malacis, visu cieņu, apsveicu, bet nu dzīvē tik liels temperatūras intervāls nebūs, nu nav tak pasaulē vieni vienīgi idioti kas izdomāja gala patērētrājiem tirgot litrus, nu ir tur delta, bet saprāta robežās, mazāk par 10% pie 5% reāliem neizbēgamiem zudumiem, nu kaut kā tā. Sorry, nu neesmu es tālāk domājis par šo tēmu, mana lieta savākt 0,50 USD no tonnas un noformēt dokumentus

Link to post
Share on other sites

Jebkurā balonā, teorētiski, jo ir limiti, var iepildīt daudz lielāku gāzes tilpumu un līdz ar to masu, viss ir atkarīgs no spiediena, lielāks spiediens lielāks tilpums!

Vecajos ugunsdzēsēju gaisa balonos bija tikai 100ATM, tagad ir 200, jaunajos var būt par 400ATM, līdz ar to tas cilvēks ilgāk elpos

Link to post
Share on other sites
nu dzīvē tik liels temperatūras intervāls nebū

  nu- nu cik tad grādu kārtīgā ziemas rītā var būt? Ja cisterna stāv virszemē, tad pēc kāda laika būs tie paši grādi.

Jema , nejaudz gāzes balonus ar škidruma baloniem . Sašķidrināta gāze ir šķidrums, bet šķidrums nesaspiežās.

Edited by oxygen
Link to post
Share on other sites
Bonifacijs

Bļin, nu nastirnije Vi!!!!   Spiediens nu cik  nu 6-16 bar? Mazāk gan jau ka nebūs nu nekādīgi, a vairāk nedrīkst būt!  Davai es uzreiz pateikšu ka neesmu tieši gāzes cisternu eksperts, bet nune jau nu viš dži tālu no degvielas aizbrauc


jema - es neņemos spriest par ziemas rīta temperatūru, man domāt tur arī vasarā būs mīnuss, tik nezinu kā to nopamatot zinātniski. Es vienkārši nezinu teoriju kā tieši, ne tāpēc ka slinks, bet tāpēc ka nekad nav bijusi vajadzība un baidos ka tas arī nav tik vienkarši - gāze tak skaidri zināms arī vasarā tiek padota ledaini auksta, te ir jāņem vērā vēl kaut kāds parametrs ko nemāku nodefinēt. Gāze no cisternas  arī vasarā tiek pārsūknēta uz auto bāku ledaini auksta, tas ir neatkarīgi no apkārtyējās un uzpildes stacijas cisternas temperatūras

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...