Jump to content

Kurā tankā atrodama vislabākā autogāze un degviela?


Mezavecis
 Share

Recommended Posts

Nesen veicu gāzes iekārtas apkopi un meistari teica, ka filtrs galīgi bija aizkakāts un ieteica nomainīt gāzes operatoru. Līdz šim pildījos praktiski tikai Eko gāze, kas no cenas viedokļa un lokācijas sanāk visizdevīgāk. 

 

Rodas jautājums uz ko? Daudz kur raksta, ka Statoil gāze esot draņķis. Vēl alternatīvas ir Lukoil un LPG. Ar Lukoil man ir bēda, ka tas nav galīgi pa ceļam un katru reizi jākratās lieki 10km, kas savukārt nav ekonomiski pamatoti, jo balonā vairāk pa 35-40l iepildīt nevar. Lukoil maitas gāzi tirgo labi ja katrā otrā tankā.  Neste vispār nenodarbojas ar gāzi.

 

Pēc pieredzes un lasītā internetā, sliecos domāt, ka visur pieejamā auto gāze un arī degviela nāk no vienas vietas, līdz ar to degvielas kvalitāte praktiski ir viena un tā pati. 

 

Ir kādam ticama info, no kurienes katrs piegādātājs iepērk?

 

Par degvielu ir tikpat lieli mīti, it sevišķi, kad pāķi sāk stāstīt, cik ārzemēs degviela ir kvalitatīva un var nobraukt 2x vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu mana personīgā pieredze ar gāzi rāda to ka ir pilnīgi vienalga kādu gāzi un kur pilda, man puse no ielieta ir BY no dažādiem kantoriem un dažādas markas (BY gāzei ir arī vēl kaut kādas markas un standarti kas vēl arī pec cenas atšķiras). LV pildos galvenokārt kaut kādā gāzes kantorī kas atrodas Nestē pie Dominas, taču tur ir tikkai puse no LV ielietās gāzes, jo dzenājos visur un leju tur kur pa ceļam ir uz tablo lētāks un ir cilvēks uzpildītājs. Lukoilos/Statoilos/Trestos/Viršos/Naftās neesmu uzpildījis ne reizes. Patēriņu uzskaitu uz kompja litrus un kilometrus pilnīgi precīzi un nu nav manītas nekādas novirzes no vidējā patēriņa saistībā ar to vai citu uzpildi. Apkope standarta 15kkm, bez problemām un žēlabām

Link to comment
Share on other sites

lukoil pildu itka viss ok, statoil ir dazas reizes meginas (kad lukoils nav bijis tuvuma) un neteiktu ka labaaka,tikai dargaka.

Bet par gazes kvalitati citas valstis japiekrit, dazos polijas benzintankos var dabut super-labu gazi ar ko parasti 25% taalak var nobraukt, vacijaa cik pildits kaa kuraa ir bijusi ka ari par 25% peksni vairak var nobraukt bet ir ari vietas kur tapat kaa lukoil gaze latvija.

Link to comment
Share on other sites

Ja benzīns pa lielam , izņemot Lukoil, nāk no vienas mucas, tad gāze gan  no dažādiem avotiem. Viena lieta cik var nobraukt, otra kas notiek ar degvielas sistēmu lietojot gāzi  kas domāta plītij, nevis dzinējiem ar skalkiem filtriem un citām smalkām pariktēm.Pašiem savas gāzes bāzes no degvielas piegādātājiem ir tik Lukoil , parējiem benzīntankiem... nav parliecības ka kvalitāte neklibo, jo avoti dažādi. Tas ka kantoris pazīstams vēl nenozīme ka ir garantijas . Nu ja piegādā no visādiem šaraškina avotiem, tad paši saprotat.

Link to comment
Share on other sites

Pamatā pildos LPG. Sanāk pa ceļam, ir laba atlaide. 

Esmu pildījos arī citos, bet pamatā tikai tad, ja nav bijis LPG pa ceļam. Bet arī nekādu baigo starpību neesmu jutis. Lietuvā arī reiz pildījos, arī OK. Igaunijā nesanāca, paskatījos viņu cenu, un sapratu, ka izvilkšu līdz Latvijai :D

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Nestes zupa jau ar nenāk no Mažeiķiem, dīzeļcentra vīri ieteica dīzeli pildīt tieši tur, būtībā tā arī tiek darīts, jo tas ir pa ceļam, i tam ar nebūtu īpaši lielas nozīmes, jo tāpat vasarā var pildīties ik pa 1k km :)

Link to comment
Share on other sites

Gribēju šo to uzrakstīt, bet tad ieraudziju topikstartera postā vārdu "mīts" un atmetu domu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pirkss

Tāpēc vajag izvēdināt mītus :) Arī jebkurā mītā ir daļa patiesības :)

Link to comment
Share on other sites

Latvijas nelaime ar degvielu ir tur, ka tiek normēti daudz mazāk parametri kā rietumeiropā. Rezultātā pārdevēji arī ievēro tik to minimumu kas ir normēts. Bet par degvielu ar kuru var nobraukt vairāk kā ar kaimiņtankā uzpildītu. Tas nav mīts , bet patiesība. Nu ja degvielu tirgotu uz kg nevis litriem , tad, domāju būtu nobraukums vienāds. Priekš tirgotājiem lielāka intrese ir lai degviela būtu vieglāka (mazāk blīva) Vairumnieki operē ar tonnām, nevis litriem. Jo mazāk blīva, jo lielāks ''navars'' benzīntankam. Tik neraža ka siltumspēja ( lasi degvielas patēriņš) ir uz kg nevis litru. Tā rezultātā jo vieglāka, jo mazāk vari nobraukt ar vienu litru. Autogāzei, ja tā ir vairāk butāns nevis propāns , tad blīvums lielāks . Varbūt tāpēc ar Polijā uzpildītu var nobraukt vairāk. Nu , vienīgi , aukstā laikā ar butānu nekas labs nesanāks, jo grūti tvaiko .

Link to comment
Share on other sites

Šīs "mīts" ir Tevis izdomāts. Tev šķiet, ka ir "mīts" un ar to "jācīnās".
Es nekādu "mītu" šeit neredzu.

 

Statoil ar Nesti mēdz PR paziņojumos stāstīt no kurienes ņem degvielu.
Ja tam netic, tad es nezinu kā palīdzēt, jo manā rīcībā nav "ticamākas informācijas".

"Zinoši" cilvēki tūdaļ teiks, ka bio piedevu tante Maša jauc aiz stūra klāt. :sarkasms:

 

Pie tam arī es piederu pie "pāķiem" :sarkasms: jo mēnesi atpakaļ pabraukājos pa ārzemēm (Itāliju) ar īrētu auto (1826km noripināti pa Toskānu) un redzēju kā tur ir ar degvielu.
Bendzīns tur ir tikai viens. Apsaukāts tiek dažādi "95+ super", vienkārši "bendzīns" utml. Citur "Super".
Bet tikai viena marka. Šur un tur gan bija arī "100+" priekš sportenēm. Bet parasti - viena bendzīna marka.
Cena variējas. Pavisam automātiskajās ir lētāk, visdārgāk ir no "pilna servisa" šļaukām, kuras apkalpo cilvēks - jā, pienāk puisis un ielej.
Nav rokas jāsmērē. Tikai apmēram par 10 centiem litrā dārgāk.
Tas parasti ir pieejams līdz 9-10 vakarā, bet blakus viemēr ir automātiskās šļūtenes, kur maksā ar karti vai skaidru naudu.

Bendzīns maksāja no 1.68xxx € litrā līdz kādiem 1.85xxx € servisa uzpildes stacijās. Dīzelis bija lētāks.

Gāzes cenu neskatījos, neinteresēja, bet bija arī tā. Kā pie mums - aptuveni pusi no bendžas cenas.

Pa trasi mazā Lancia Ypsilon ar 1.2 litru bezmotoru solijās nobraukt virs 700km. Bāka bija kādi 40 litri.

 

"Vairāk nobraukt" rodas no tā ka tur vienkārši ir ... autostrādes, uz kurām atšķirībā no mūsējam ūberštrāsēm, nav luksoforu, gājēju pāreju, apļu, kreiso un sazinkāvēl.
Toties ir vismaz 2 joslas katrā virzienā, pa kurām var braukt vienmērīgā ātrumā. 
Tas ievērojami samazina degvielas patēriņu un cilvēkam šķiet, ka var nobraukt x2 vairāk.
Vairāk noteikti sanāk, bet ne tik daudz dēļ degvielas kvalitātes kā tādas (varbūt nedaudz), bet tieši dēļ vienmērīgā braukšanas režīma.

 

Latvijai tuvākā autostrāde, ja nemaldos, ir Viļņas-Klaipēdas šoseja.

 

Kopš ir Tīnūži-Koknese šoseja man aizbraukt uz Ludzas rajonu vajag mazāk degvielas, gan dēļ tā, ka ceļš īsāks, gan dēļ tā, ka var braukt vienmērīgāk un nav jābremzējas līdz 50-70 dēļ katra ciema, pēc tam protams jāieskrienas, kas kopumā pieliek pie degvielas patēriņa.

 

Pats lejos Nestē, jau gadus 10+, ir viņu degvielas karte. Lejos jo ir ērti apmaksāt, ātri uzpildos un nav jātērē laiks, lai samaksātu par degvielu rindā ar hotdogu pircējiem un jādirn aiz viņu pie šļūtenes atstātajiem auto lai tiktu pie uzpildes.

Ar karti sanāk mazliet lētāk nekā bez tās (kartes izsniegšana neko nemaksā) un kamēr ir tā akcija - pelnās arī Rimi naudiņa kartē no katras uzpildes.
Neste draudzējas ar hesīti un Narvesenu, bet tas parasti tā netraucē, jo tiem ir atsevišķa stāvvieta.
Bez tam Neste ir pavisam netālu no mājām. Otrs izplatītākais DUS tīkls Baltijā aiz Statoila.

 

Gāziniekiem bendžu vajag reti, līdz ar to bendzīna cena varētu būt vienaldzīga.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Degviela jau pamatā no Mažeiķiem lielam vairumam nāk.. bet.. katrs jau vēl piešpricē dažādas piedevas, tāpēc arī degviela atšķirsies. Kur labāks, kur sliktāks.. nez.. Tēvs pilda Statoil.. sūdzību nav.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Gāziniekiem bendžu vajag reti, līdz ar to bendzīna cena varētu būt vienaldzīga.

Vispār jau jautri ar tām cenām. Vēl bik vairāk kā pirms nedēļas tika sacelts baigais hajs,  jo redz bendžai cena "baigi" uzlekusi. Izrādījās, ka pa 1-3 eurocentiem, kas ir tikai 1-2% no cenas. Sākto lasīt tos rakstus, es jau domāju, ka būs kādi 10%. 

Bet tikko ir pacelta gāzes cena tieši par tiem ~10%, un neviena pīkstiena. Vismaz te uz Ulmaņa gatves bija lielā sacensība. Bioja 0.505 EUR, tagad 0.555 EUR.

Link to comment
Share on other sites

Reāls "mythbustošanas"  pasākums sanāktu, ja kāds no teiksim Vācijas atvestu pudeli bendzīna, tad ielietu vienu pudeli šeit, aizstieptu uz laboratoriju abas izanalizēt un salīdzināt, rezultātus publicējot šeit. Tad arī skaidrība rastos. 

Ja es nemeloju, vietējo DUSu degvielas reiz tika salīdzinātas. RTU laboratorijā laikam. Neko "tādu" neatrada.

 

Savulaik Statoilam bija visādas eksotiskas degvielas - 95K - ar kālija piedevu, īpaši labs veciem, karburatora motoriem esot bijis.

Tas gan bija 90-to beigās.

Link to comment
Share on other sites

Tās cenas vienam un tam pašam tīklam dažādās vietās var baigi atšķirties. Nu ja ir populārā vietā, tad lielākas. Es ir redzējis kad vienām un tam pašam tīklam,Rīgā starpība ir 5 centi. Bet par Statoilu- nu kopš no īstā Statoila ( Norvēģu)  nopirka tie kanādieši, domāju ka sak jaunie īpašnieki izspiest ''pēdējo kapeiku'' . Nez kā būs ar kvalitāti. Lai gan, kā jau pieminēja, visi  ņem no vienas mucas, tik atšķirās ar to , ko piešpricē klāt. Varbūt ziemā Neste ņem dīzeli no citurienes, bet vasarā.. nu nedomāju. Biznes paliek bizness- pērk kur lētāks. Vienīgā atšķirība no sīkajiem kantoriem , varbūt tur, ka sīkajos paši benzīntanka darbinieki iemanās vēl taisīt ''savu biznesu'', kad mucā papildus tiek piegāzsts kautkas , kas škidina pat benzīnizturīgās gumijas. Lai gan, man vāģim pašķida viena membrāna- biju pildījies Statoilā. 99% ka pie vainas benzīns. Tā ka atliek tik paļauties uz laimi šajā zemē. Nu daudziem darboņiem ( gan pašu tanku, gan nedaudz augstāk) ir asīnīs '' krievu '' biznes , kad apjāt klientu, nedomājot par to ka klients var apvainoties. Padomlaikos tas gāja cauri, jo nebija jau izvēles deficīta apstākļos. Tagad... tāpēc jau ir forumi un šadi topiki, kur tauta dalās pieredzē.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Protams, "ejošākajās vietās" - pa kurām no Rīgas brauc ārā, teiksim Brīvības ielas Šmerļa Nestē un Juglas Statoilā cenas ir augstākas.

Vēl cenu bik parauj uz augšu piektdienas vakaros. Smieklīgi sanāk - saņem SMS no Nestes ka edz papildus atlaide brīvdienās, tai pat laikā populārākajos maršrutos cena tiek pacelta kā reiz par atlaides vērtību :)

 

No otras puses - vai speciāli brauksi kaut kur 20-30 kilometrus lai ielietos par 1-1.5 centiem litrā lētāk?

Teiksim viena no lētākajām Nestēm ir pie Slāvu apļa, lejā.

Tad jaunākā Neste Rīgā - Skanstes un Sporta stūrī, tur ir lētāk. 

Bijušā Kuršu - Dzērbenes un Brīvības stūris.

 

Viens no lētākajiem Statoiliem ir uz Satekles ielas, pie Visvalža ielas. Lēti Statoili ir arī nedaudzie automātiskie 1-2-3 tanki.

Link to comment
Share on other sites

 

 

"Vairāk nobraukt" rodas no tā ka tur vienkārši ir ... autostrādes, uz kurām atšķirībā no mūsējam ūberštrāsēm, nav luksoforu, gājēju pāreju, apļu, kreiso un sazinkāvēl.

 

Ir vēl viens faktors. Valdošie reģionā ir rietumu vēji. Braukt uz Vāciju sanāk pret vēju, no turienes pa vējam. īsos pārbraucienos to nejūt, bet uz tādu gabalu degvielas patēriņa starpība jau var būt jūtama.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Varētu būt. Vienvārdsakot - jo garāks pārbrauciens ar vienmērīgu ātrumu, bez liekas bremzēšanas un ieskrējieniem, jo degvielas patēriņš zemāks un tad arī rodas šīs leģendas ka ar "Vācijas bendzīnu var nobraukt 2x vairāk".

Tiesa, ja pa autobāni sāks vālēt ar 150+, tad gan degvielas patēriņš kāps. Nu vismaz bendžai un droši vien arī gāzmobīļiem.

Dīzelim varētu nebūt tik ļoti izteikts pieaugums.

 

Te reku atradu Statoil prezentāciju:

http://www.slideshare.net/madaravinberga/degvielas-kvalitate

 

Mazie DUSi 2005. gadā tika drebināti:

http://www.tvnet.lv/zinas/latvija/205779-la_reida_kopa_ar_vid_parbauda_mazas_degvielas_uzpildes_stacijas

 

Es pareizi atcerējos, ka varēja RTU pārbaudīt:

http://www.rtu.lv/content/view/107/139/lang,/

 

Neizdevās gan atrast vai nesen ir veikta kāda pārbaude.

Neste un Statoils savās lapās stāsta ka viss esot forši.

http://www.nesteoil.lv/default.asp?path=14390,14497,17501,17502

Neste gan Latviju šeit nepiemin.

 

Latvijas BMWistu aptauja par kvalitatīvākās degvielas DUSu:

http://www.bavariancar.lv/forum/showthread.php?t=5000

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

No nosacīti nelielajiem kantoriem, lēts un labs Virši . Diezgan ilgu laiku tajā stacijā , kas pie Juglas papīrfabrikas ceļa un apvadceļa, bija  95 pa 4 centi lētāks kā citiem un , ja vēl atlaižu karti Impuls ( maksā 1,5€) tad vēl -4 centi. Nu 8 centi jau jūtama starpība. Vārdu sakot , nopērkot to karti, jau pirmajā reizē ''atsit'' naudu atpakaļ.Tik vieta.. ne katrs tur brauc. Paša degviela, domāju, ka visiem. Starp  citu , viņu lapā var palasīt šo-to par degvielu. Piemēram par degvielas patēriņa pieaugumu, ja tai klāt spirts. http://www.virsia.lv/lv/par-degvielu.php?set=MjMtMC0wLTM%3D

 Par to ka netiek pieminēta Latvija... nu laikam ir pamats. Atceros, bija kaut kāda pārbaude par to cik atbilst ielietie litri un to ko rāda skaitītājs. Un ko- lielajiem viss bija normas robežās TIK NOVIRZE BIJA TUVU MAX PIEĻAUJAMAI PAR LABU STACIJAI.   Nu kā sacīt jāsaka vis ir pareizi saregulēts un papiri tīri, tik ne par labu patērētājam. Neatceros kuram, bet mazajam bija tuvu normai, tik uz otru pusi. Tā ka stāsts ka mazie šmaucās ar daudzumu , laikam nav īsti patiesība. Nu tos baudītāji var aizklapēt ciet daudz ātrāk kā lielos.

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Viens mīts ko es gribētu "pabustot" (vai apstiprināt) ar jūsu palīdzību ir par bio piedevu slikto ietekmi uz maziem dzinējiem, kur lieto eļļas un bendzīna maisījumu:

 

Vedējtēvs stāsta ka nokāvis trimmerim dzinēju ar šo maisījumu. Viņš, kārtīgs cilvēks būdams, to maisījumu jauc ne jau brīdi pirms liešanas bet ... nu laicīgi, ne jau gadu iepriekš bet kādu laiku pirms.

Servisā viņam teikuši ka tā neiraid labi jo bendzīns ar bio piedevām "apēd" eļļu un labāk jaukt tieši pirms lietošanas. 

Esot salējuši kopā bendzīnu ar eļļu un nodemonstrējuši kā jams "aprij" eļļu.

Fufelis vai tiesa?

Link to comment
Share on other sites

Triplazants

Tieši šāda iemesla dēļ trimmerim lietoju 98.markas benzīnu,kas kā zināms ir bez bio piedevām. Un sajaukts kannā stāv vairāk par gadu.

Labots - Triplazants
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kāda tur ''apēšana''. Benžins un eļļa ir viens un tas pats no ķimijas viedokļa. Tātad eļļa šķīst benzīnā. Cita lieta , ka , iespējams, ka biopiedeva ( bet benzīnam tas ir etilspirts) samazina tā maisijuma viskozitāti un, līdz ar to smērēšanu. Teiksim tā, tiem divtaktniekiem vēlams lietot 98, jo tam to spirtu nejauc klāt. Vispār sviests, Latvijā, kad nevar nopirkt 95 bez biopiedevas. Nu ir dažas mašinas, kurām ražotājs principā stingri norāda ka nedrīkst lietot benzīnu, kurā ir spirts vairāk  kā xy%. Nu Latvijas 95 laikam obligāti bija jābūt 3%. Nu nedomāju ka arī tie trīs procenti ir veselīgi tai sistēmai, kura ir nodefinēta kā ne pārāk izturīga uz spirtu. Mana pieredze, ka labāk neeksperimentēt un pirkt 98 maziem aparātiem. Vismaz man, laivas motora pārdevējs skaidri pateica: ''Ja negribi problēmas ar degvielas padeves sistēmu, pērc 98'', kaut papiros ierakstīts ka var lietot 95. Reku tas spirta jautājums izķidāts vairāk http://www.yardcare.com/maintain/how-to-minimize-fuel-system-problems-when-using-ethanol-blended-gasoline/

http://pods.dasnr.okstate.edu/docushare/dsweb/Get/Document-6015/BAE-1746pod.pdf

Labots - oxygen
Link to comment
Share on other sites

Gāzi pildu tikai Lukoil, pagaidām bez problēmām. Vismaz pie filtru maiņas gāzinieki neko sliktu nav teikuši par filtriem.

Benzīnu sanāk ~2x gadā - Neste

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

Lukoil varētu būt OK, jo šiem ir sava bāze, Olainē. Kantoris pietiekami liels, lai nepieļautu šmuces. Kaut no austrumiem, bet ... ir spiesti turēt marku, jo zin ka skatīsies ar lupu. A tie kas no rietumiem... bieži vadībai uzskats, ka austrumu tirgum būs gana labi, kaut pašmājas nebūtu OK.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
meistari teica, ka filtrs galīgi bija aizkakāts un ieteica nomainīt gāzes operatoru

 

Nu ta problēma.... Tas filtrs maksā 2 -3 EUR, nomainīt viņu prasa 15 minūtes  alu dzerot. Es pildos kur sanāk izdevīgāk (pa ceļam) un regulāri mainu filtrus.

 

Domāju ka LV lpg nāk no viena piegādātāja. Un piemaisījumu daudzums pa lielam ir atkarīgs no gāzes līmeņa stacijas balonā. Ja gāzes maz vai tikko piegāde bijusi - uzrauj uz augšu nogulsnes kas tvertnes apakšā sakrājušās.  

Labots - ronalds_
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Pildos tikai Lukoil vai retos gadījumos LPG. Man Lukoils vienmēr pa ceļam no darba un cena ar Paldies karti ir konkurētspējīga. I-neta atsauksmes ir ok un pats neko sliktu neesmu novērojis.

Vienreiz sanāca uzpildīties kaut kādā tankā Jēkabpilī (pie Nestes Hesburgera), kur cena vienmēr ļoti salda, bet nu i nah. Aukstam motoram uzcelt apgriezienus bija problemātiski un vispār uzrāviens pazuda kā ar nazinogriezts. Nekad tur vairs nebraukšu.

 

Tas filtrs maksā 2 -3 EUR

Man tas filtrs maksā ~15EUR un tas pie tam ir Polijā. LV visur vēl dārgāk, tāpēc tanka izvēlē tomēr piedomāju.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Kas tev tas par filtru pa 15 eur? 

 

~15 eur manai iekārtai maksā gāzveida fāzes filtrs, aiz reduktora.  To vēl neesmu ne reizi mainījis.

Link to comment
Share on other sites

nu jau kādi 4 gadi kā pildos faktiski tikai neste (gan bencīns gan dīzelis ir liets) - nav bijušas problēmas arī lielajos mīnusos un tā. Neredzu arī jēgu pārmaksāt par pilna servisa staciju katru reizi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ronalds_ , gaze gan , Latvijā nak no viskautkurienes. Un piemaisijumi, kas paliek filtros, ir mazākā bēda. Lielākā ir tie , kas kā sveķi aizķeza visu sistēmu.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Kas tev tas par filtru pa 15 eur?

kaut kas līdzīgs šim. Atrodas starp reduktoru un sprauslām. Meistari teica, ka jāmaina katrus 15 kkm + uz kompja kaut kas jāpieregulē.

Cik tā regulēšana vajadzīga - tiešām nezinu.

Perfect_Blue_407x500.png

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lielākā ir tie , kas kā sveķi aizķeza visu sistēmu.

 

šito labi iztīra karburatoru klīners. iepūst tādu vajag reduktorā, tad nav nost jāņem un jāmazgā

Link to comment
Share on other sites

Ar EKOgāzi man arī ir bijušas problēmas - vienreiz uzpildījos tā, ka pēc tam dabūju mainīt filtrus 3-4 reizes ar nedēļas intervālu, lai tiktu no vaļā no viņu bagātības. Tagad pildos tikai LPG - cena laba, sūdzību nav.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

kaut kas līdzīgs šim. Atrodas starp reduktoru un sprauslām. Meistari teica, ka jāmaina katrus 15 kkm + uz kompja kaut kas jāpieregulē.

 

Meistars tev meloja. Vai nu no nezināšanas vai vēlmes palielināt savus ieņēmumus. Starp reduktoru un sprauslām ir gāzveida fāzes filtrs - es to jau kādi 4 gadi neesmu mainījis. Nekas viņam nenotiek!

 

Jāmaina ir šķidrās fāzes filtrs kurš atrodas vai nu pirms reduktora vai nu pašā reduktorā. Tiesa gan esmu redzējis mašīnu, kur haltūristi šo filtru (šķidrās fāzes) nav uzstādījuši. Rezultātā ātri aizdiršas reduktors un var prasīt naudu par reduktora labošanu un tīrīšanu ;) 

 

Un mainot filtru uz kompja nekas nav jāregulē! Un vispār iekārtu nevar precīzi noregulēt, neizbraucot kādu gabalu ar pieslēgtu diagnostikas pc. Brīvgaitā veic aptuveno regulāciju lai motors kaut cik strādātu un varētu veikt regulāciju gaitā. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Tad jaunākā Neste Rīgā - Skanstes un Sporta stūrī, tur ir lētāk.
Ne sūda. Tikpat cik nestē Senču ielā.

 

 

Viens no lētākajiem Statoiliem ir uz Satekles ielas

Pašreiz vislētākais ir man ļoti patīkamā vietā, Mīlgrāvī. Lielās pildīšanās cenšos taisīt tur. Bet ikdienā arī braucu uz Nesti.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Meistars tev meloja. Vai nu no nezināšanas vai vēlmes palielināt savus ieņēmumus. Starp reduktoru un sprauslām ir gāzveida fāzes filtrs - es to jau kādi 4 gadi neesmu mainījis. Nekas viņam nenotiek!

Vai nu es nezinu, kur tas priekš-filtrs atrodās, vai arī man tāda nav. Šķidrās gāzes truba pa taisno reduktorā un no tā truba uz šo filtru. Pie bākas ir tikai gāzes vārsts.

Gāzi uzstādīja it ka normālu slavu iemantojis gāzes serviss.

Link to comment
Share on other sites

Ne sūda. Tikpat cik nestē Senču ielā.

"Atlaižu periods" beidzies tātad. Tas bija kādu mēnesi atpakaļ.

Kad Neste uzbliež jaunu DUS, viņi kādu laiku tur tirgo pa lēto. Bet tas laiks vienmēr beidzas. 

 

Aizmirsu piebilst, ka Nestei var pavisam viegli un nesāpīgi tikt pie extranet.nesteoil.lv kur var onlainā skatīties savas kartes bilanci un rēķinu.

Ja vajag.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

Vai nu es nezinu, kur tas priekš-filtrs atrodās, vai arī man tāda nav.
\\

 

Nu ja gāzes truba pa tiešo reduktorā, tad 2 varianti - vai nu filtrs ir reduktorā, tad reduktoram jābūt vāciņam noskrūvējam kādi 5 cm diametrā ar 3 vai 4 skrūvēm.

 

Bet nu pastāv variants ka uzstādītāji kapeiku ieekonomējuši un nav filtru uzlikuši. Rezultātā krietni dārgākas filtra nomaiņas un risks ka aizsērēs reduktors. 

 

Ja tiešām nav šķidrās fāzes filtra - iesaku viņu uzlikt.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Man ir šitāds gāzes filtrs autiņam. Ja ātri būs pilns, nāksies vien pašam mainīt, jo nav vēlme kaut katru reizi uz otru pilsētas galu kratīties.

 

Cits stāsts, ka nedaudz mīziens ar gāzi čakarēties, jo tomēr vēl ir iekārtai garantija un pastāv dažādi riski saistībā ar gāzes noplūdi. Savulaik gan vecais labais gāzes sildītājs ir vairākkārt čakarēts.  

 

www.shopgaz.lv-mme-779y-31.jpg

Link to comment
Share on other sites

tāpat ir tikai 2.5€ jebšu viens hotdogs

Nu viens hotdogs uz bāku vismaz ir kaut kas taustāms, cits jautājums, vai tas attaisnotu speciāli braukšanu tur uzpildīties, teiksim, no Imantas.

Es teiktu, ka nē. Turp braucot vien ir labas izredzes šo starpību nokurināt.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...