Jump to content

Auto līdz 2200 euro.


BoratsLV
 Share

Recommended Posts

Nu motors nobirs - nu un 350eur un būs cits vietā

 

Kad sapņo, tad aizver acis! Mersim motors normālā stāvoklī būs vismaz 500 eur un gan jau ka vismaz tik pat par pārlikšanu. Bet motori paši jau nemaz tik bieži nejūk.

Parasti dīzeļiem jūk turbīna (~1000 EUR) augstspiediena sūkņi (500 - 1000 EUR), sprauslas (50-400 eur gabalā) 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    21

  • androidz

    29

  • Ronalds

    14

  • ZX3

    15

Mezavecis

Ir kādri, kuriem ne tikai motors nojūk :) Arī spēs ātrumkloķi nolauzt un stūrei taures pogu nobeigt :D

 

Bet motori paši jau nemaz tik bieži nejūk.
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jo vecāks auto, jo tas ir vienkāršāks, attiecīgi, tam ir mazāk iespēju nobrukt. Pat ja nobrūk - rezerves daļas maksā 5 latus spainī, nemaz nerunājot par to, ka nav jāatstāj tūkstoši latu servisos - visu var salabot mājas garāžā. Līdz ar to, vecākiem auto remonts un uzturēšana izmaksā daudz mazāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Nain

Tie "vienkāršie" auto beidzās ar 1997. gadu, līdz ar to pašremontējamie autiņi pēc noklusējuma būs ļoti veci.  

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/honda/accord/phggm.html

 

dinējs autiņam par cenu līdz 2000 EUR - 85 eur + kādi 150 eur par nomaiņu

 

Pats esmu mainījis 2x saviem autiņiem motorus - skādes cena 250 Ls motora nomaiņa+ visas eļļas + jauns radiators, otrreiz 400 Ls motora nomaiņa + jaunas eļļas + vairāki sīki remonti piekarē + kondišakas uzpilede + pavadzīme par visu summu

 

Protams tie ir benzīna motori bez turbīnām


http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare-parts/honda/accord/bchlgj.html

 

a te motors autiņam kurš ir krietni virs norādītā budžeta - 350 eur

Link to comment
Share on other sites

 

 

rezerves daļas maksā 5 latus spainī
 

 

Varbūt 90tajos tā arī bija, bet tagad pat šrotā paprasīs tos 5ls par vienu detaļu (rokturi u.c sīkumu)... Par 5ls vienīgi var dabūt spaini ar sarūsējušām naglām :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu kaut kādi remontiņi jau nu būs gan lietotam autiņam, taču tā pa lielam kas gan tur traks var salūzt???? Nu motors nobirs - nu un 350eur un būs cits vietā, tad jau vienkārši podveskas revīzijā pirms TA var lielaku summu elementāri atstāt. A tā pa lielam pat motora nomaiņa būs mazak nekā jauna auto obligatās garantijas apkopes kas ietver vien eļļas un logšķidruma nomaiņu.

 

Braucu ar 1999 gada Audi:

 

Motoreļļa ~100€

Eļļas filtrs ~30€

Labi priekšējie bremžu kluči -270€

Aizmugurējie - 70€

Vējstikls ~1000€

Pusas šarnīrs ~500€ (tikai kopā ar pusasi)

Priekšējais lukturis ~1200€ (Tikai oriģinālais, bez analogiem)

Spārns šrotā ~250€

Mēlīte, aiz kuras haubi atvērt ~100€

Vasaras riepas ~1000€

Ziemas riepas ~1000€

Lietots motors ~2000 - 2500 €

Apskate + nodoklis - 190€

OCTA ~100€

 

Pēc negadījuma bija jāmaina bagāžnieka vāks un buferis + krāsošana - 1300 €

 

Takā nevajag vispārināt, varbūt, jaunam Getzam var detaļas pa 5€ spainī nopirkt, nezinu...

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Vējstikls ~1000€

Iespējams tam ir pamatojums..., bet nē, tomēr gribētu dzirdēt, kas tas par Audi un kas tas par vējstiklu!

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Varbūt apsildāmais ar sīkiem, iekausētiem matiņiem. Šarāniem tāds redzēts.

Link to comment
Share on other sites

ZX3 ir traumēts, tāpat kā viņa auto. Deviņas štukas ir izdevis!!!!!!!!!!!!!

Motoreļļa maksā 100 €, ahujetj!!!!. Bremžu kluči 270€!!!. Kas tas par AUDI?

Parasti, cilvēki pie pilna prāta, tā nedara.

 

Pasaki ko gribi vēl nopirkt, es tev visu pārdošu.

Labots - Zuxters
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

ZX3 nav pamanījis ka bez oficiālā dīlera ir arī citi veikali kas auto rezerves daļas tirgo :D :D :D 

 

Ps. Es savam opelim pagājušo gadu nomainīju vējstiklu par 70 -80 ls (stikls ar nomaiņu) Ja tāds cipars (1000 eur) tad nah to apsildi! 

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Da trollis visā savā krāšņumā, tur jau 3 99' gada auģiki sanāk. (Q7 prikšējie no kataloga dārgākie man rādās 129.74 Eur, tā ka nedaudz pāršāvi )

Link to comment
Share on other sites

Pēc ZX cenām varētu būt ka domāts ir A8 4.2 quattro, bet viņa cena DE 1999 gada ir ap 3000 eur

Link to comment
Share on other sites

ZX3 ir traumēts, tāpat kā viņa auto. Deviņas štukas ir izdevis!!!!!!!!!!!!! Motoreļļa maksā 100 €, ahujetj!!!!. Bremžu kluči 270€!!!. Kas tas par AUDI? Parasti, cilvēki pie pilna prāta, tā nedara.

 

 

10L Motul 5w40 Sintētika, motorā lien kādi 9L, neatceros precīzi, plus motors ir V8 ar 40 vārstiem, līdz ar to eļļa un degviela garšo. Kādi ~0.5 - 1.0 L uz 1000 km, atkarīgs kādos apgriezienos tur.

Tas ir Audi S6

Nekad neesmu apgalvojis, ka būtu parsts cilvēks...

 

 

Pasaki ko gribi vēl nopirkt, es tev visu pārdošu

 

 

Nav problēmu, ja tā lieta man ļoti patiks un, cena būs atbilstoša un es varēšu to atļauties - kadēļ gan ne..?  :)

 

 

Iespējams tam ir pamatojums..., bet nē, tomēr gribētu dzirdēt, kas tas par Audi un kas tas par vējstiklu!

 

Parasts vējstikls ariģinālo tonējumu un UV (vai IR, nezinu) filtru. Šādi stikli nāk tikai uz S6 un RS6, alternatīvu man nekur nepiedāvāja. Cena ir par oriģinālo, bet ne no Audi centra. Sānu stikli īpaši cenā neatpaliek, jo ir tādi paši, tikai vēl pakešnieki.

 

 

ZX3 nav pamanījis ka bez oficiālā dīlera ir arī citi veikali kas auto rezerves daļas tirgo

 

Ir pamanījis, tikai šādos veikalos, ļoti daudzas detaļas manam auto nav piejamas un arī pasūtāmas, jo tādas cits neviens bez Audi neražo. Meklējot lukturus un granātas, apgriezu visu Rīgu kājām gaisā un arī Vācijā man cilvēks meklēja - bet bez panākumiem. Lukturus ražo tikai Hella, bet pa tiešo no Hellas nopirkt nav iespējams, vienīgais variants tikai caur Audi. Cena ir par lētāko variantu pa tiešo no Audi noliktavas, apejot dīlerus.

 

 

Da trollis visā savā krāšņumā, tur jau 3 99' gada auģiki sanāk. (Q7 prikšējie no kataloga dārgākie man rādās 129.74 Eur, tā ka nedaudz pāršāvi )

 

Pats sevi muļķa lomā nostādi, trolli. Labs eksemplārs maksā 7-10k. Q7 ir mainstream auto, tādēļ nav problēmu ar ķīniešu mēslu pieejamību... 

Neiedziļinoties tālāk konkrētajā auto, gribēju tikai ar šo pateikt, ka ir muļķīgi vispārināt - vecs auto, jauns auto, lēts auto, dārgs auto... Par elektroniku un ekstrām tas pats, manā vecajā kastē ir vairāk ekstras un elektronikas, kā lielākajā daļā, tikko, no veikala izbraukušo japāņu un korejiešu grabažu.

Link to comment
Share on other sites

zx3 ir vai nu trollis vai arii galigi atpalicis

bet izskataas ka otrais variants jo neviens tik detalizeti nerakstitu.

 

Vasaras riepas ~1000€

Ziemas riepas ~1000€

Labi priekšējie bremžu kluči -270€

 

WTF, tadu piki izgrust par autinu kas no arpuses/iekspuses izskatas uz 1.5k eir verts max.

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

niekalbis

 

 

10L Motul 5w40 Sintētika

Šitā arī DE maksā ap 7-8EUR litrā.

 

Manam motorā lien 5l 5W20, arī zināmā mērā eksotika, vietējais piedāvājums 14 EUR litrā, vācu līcis- 2 x 5l ar shippingu uz LV - 40EUR.

 

p.s. pieļauju, ka ZX3 audi benzīnā nostrebj līdzīgu ciparu pāris gadu laikā :shok:

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kaut kas te nav rigtīgi. Manam mersim ar V6 eļļa arī ir tuvu šim ciparam - ~8L, bet ne reizi neesmu papildus kaut ko lējis klāt un visus 10k km braucu bez bēdām. Es teiktu, kar tā autiņa motoru ir problēmas, kuras jārisina. Normāli nav jābūt, ka eļļa zūd. 

 

 

plus motors ir V8 ar 40 vārstiem, līdz ar to eļļa un degviela garšo. Kādi ~0.5 - 1.0 L uz 1000 km, atkarīgs kādos apgriezienos tur.
 
Link to comment
Share on other sites

atkarigais

ZX3 Pats sevi vēl lielāka muļķa vietā nenostādi?

Pirms saliec kaut kādus kosmiskus ciparus, tad vismaz ieej ss.lv un paskaties pa cik iet tādas daļas lietotas.

Neticu, ka kāds, kuram ir kaut viena rieva gaļas gabalā, ko sauc par smadzeni izvēlēsies stiklu pa 1000, ja ir pieejams pa 60 (dārgākais no ss) un nestāsti, ka tad, kad "pirki" pa štuku, tad nekur nebija un nevarēja dabūt!

 

Edīte: Tak benzīnu ar viņš ņem speciālo no Audi pa 4.50 Eur/ litrā. :D

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

niekalbis

 

 

Normāli nav jābūt, ka eļļa zūd.

 

Alfām tā esot norma, user guide rakstīts, ka 1l uz 1kkm esot normāli un ražotājs tā paredzējis, neesot pamats reklamācijām

Link to comment
Share on other sites

 

 

A kas tajā tāds, ka tādas summas jāizmet?
 

 

Vienkārši patīk  :)

 

Katrai lietai ir sava cena. Ir lietas, kuras ir dārgākas, citas, kuras ražo arī citiem auto un ir pieejamas no vairākiem ražotājiem ir lētākas, piemēram, ar zobsiksnas komplektu nav problēmu, tiko Apē apskatījos: SKF komplekts 518€ mazumcena, nav tik traki. Bet piemēram, bija jāmaina termomuftes ventilators- pats plastmasas ventilators ~100€, mufte ~250€, gultnis ~260€, tas jau bija nepatīkami.

Vai, kad vajadzēja ģeneratora siksnas spriegotājrullīti, izrādījās, ka LV tāds uz vietas nekur nav, ne jauns ne lietots (jauns -120€), tagad, grosā, redzēju, ka kaut kādi neorģinālie arī parādījušies, bet nav teikts, ka der, piemēram, termomufte no Apes nederēja.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
ZX3

Vai tiešām visas autiņa detaļas ir tik unikālas, ka neko nevar piemērot no cita modeļa vai ražotāja? Tak autiņš ir Audi nevis Maybach. 

Link to comment
Share on other sites

Neticu, ka kāds, kuram ir kaut viena rieva gaļas gabalā, ko sauc par smadzeni izvēlēsies stiklu pa 1000, ja ir pieejams pa 60 (dārgākais no ss) un nestāsti, ka tad, kad "pirki" pa štuku, tad nekur nebija un nevarēja dabūt!

 

 

1. Es to stiklu nenopirku

2. Arī šobrīd neviens tāds nav pieejams, visus tos pāris S6, kuri tirgojas detaļās es labi zinu, nevienam nav tonējums

3. Tās cenas, kas norādītas ir bullšits, reāli, kad vēlies pirkt, par tādām detaļām nieres cenu uzprasa

4. Tie lietotie stikli ir tieši tādi paši vai sliktāki kā manējais - nodaudzīti ar akmentiņiem

 

 

Normāli nav jābūt, ka eļļa zūd.   Alfām tā esot norma, user guide rakstīts, ka 1l uz 1kkm esot normāli un ražotājs tā paredzējis, neesot pamats reklamācijām

 

Tieši tā, šim IR jāēd eļļa pēc rūpnīcas specifikācijas, kā arī tas ir 40 vārstu V8, kurš griežās līdz 7k RPM 

Labots - ZX3
Link to comment
Share on other sites

 

 

3. Tās cenas, kas norādītas ir bullšits, reāli, kad vēlies pirkt, par tādām detaļām nieres cenu uzprasa

 

100% ejošam detaļām ir tāda prakse - ar vienreiz svanīju par detaļu kura ss.lv šroto smaksā 20-30EUR  - bet realitātē izrādījās, ka prasa 5 x vairāk un biku mazāk kā par jaunu veikalā tas sanāk.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vai tiešām visas autiņa detaļas ir tik unikālas, ka neko nevar piemērot no cita modeļa vai ražotāja? Tak autiņš ir Audi nevis Maybach.

 

Tieši tā arī ir. Tiešām domā, ka es nenopirktu 10x lētāku detaļu, ja tā būtu kvalitatīva, ja tāda būtu pieejama? Man kā reizi šo to medīja džeki, kuri meklē detaļas visādiem skopuma māktiem Bentliju īpašniekiem no Jūrmalas, bet bez īpašiem panākumiem. Granātu atrada, bet tā nederēja.


 

 

Tad jau saļara.
 

 

Tu nopietni?  :grin:

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Alfām tā esot norma, user guide rakstīts, ka 1l uz 1kkm esot normāli

 

Tas laikam uz TwinSpark benzīniem attiecas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tas viss ir pareizi, Mežaveci, bet nemaina manis minēto principu - jo auto vecāks, jo tam ir mazākas uzturēšanas un remonta izmaksas.

 

 

Jā, es nedaudz pārspīlēju, Ričij. Taču ideja ir pareiza - veciem auto detaļas izmaksā patiešām niecīgu summu. Katrā ziņā, man savam deviņdesmitā gada auto nav nācies pirkt lukturi par 1200 eiro. :D

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

veciem auto detaļas izmaksā patiešām niecīgu summu

 

Nebūs tiesa. Ir neejošās detaļas, kas pūst šrotos un tās nevienam nevajag, bet ir visādi mezglu (sajūgi, elektronikas utt.), kā arī spārni, durvju gumijas, kurus ar uguni nesameklēt un attiecīgi cenas kā jaunam. 

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

zx3 ir vai nu trollis vai arii galigi atpalicis bet izskataas ka otrais variants jo neviens tik detalizeti nerakstitu.

Laikam grūti pieņemt versiju, ka cilvēks var atļauties uzturēt pietiekoši ekskluzīvu auto. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tā gan gluži nebūs. Kā reiz fātera vecajam 1987.g. mersim jebkurš remonts sāk palikt dārgāks, jo šrotos tādu auto vairs nav, bodēs detaļas pazudušas, jo nav ejošais auto. Atliek pasūtīt jaunu detaļu. Turklāt benzīna un dīzeļa variantiem kompektācijas atšķiras. Pēdējo reizi parastas rocenes remonts aizņēma pusgadu, jo visi lietotie varianti nederēja vai sarūsējuši vēl vairāk. Par retro arī jāmaksā. Labi, ka radiators nebija unikāls un to varēja bodē nopirkt.

 

bet nemaina manis minēto principu - jo auto vecāks, jo tam ir mazākas uzturēšanas un remonta izmaksas.
Link to comment
Share on other sites

androidz

Bet jebkurā gadījumā Audi RS6, ne gluži iederas topikā kurā tiek apsriesti veci budžetnieki.

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Nē androīd, nevaru pieņemt, ka cilvēks spējīgs mašīnā iegrūst pāris detaļās vairāk, kā pati mašīna ir vērta, tak nopērk tādu pašu lietotu un ķidā līdz nelabumam.

Nu un protams es nemūžm neņemtu stiklu pa 1000, ja ir pieejams padsmit reižu lētāks, tikai bez tonējuma, un lukturi pa 1200, un prikšējos klučus pa 270 ne tik.

Pārējo no tās saraksta vēl acis piežmiedzot vēl varētu izskaidrot, bet šīs 3 pozīcijas nu nē, tad jau labāk nodot lūžņos un par tiem ~ 6k eurikiem paņemt mašīnu, kurā nav ik pa laikam jāiegrūž otra auto cena remontos.

Link to comment
Share on other sites

Laikam grūti pieņemt versiju, ka cilvēks var atļauties uzturēt pietiekoši ekskluzīvu auto.

 

 

Tiesam nu LOOOOOTi ekskluzivs auto :D

nu tik tiesam looti eksluzivs

Audi-A6_4.2_quattro_1999_800x600_wallpap

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

Cits modelis tajā bildē.

 

Rekur gadu vecas bildes pirms pārkrāsošanas un ar ziemas diskiem:

 

https://www.dropbox.com/s/914ltzgfrf8hzjq/IMG_4071.jpg

https://www.dropbox.com/s/grdkp8gq16sh0j3/IMG_4085.jpg

https://www.dropbox.com/s/clo5fb7krrskh6i/IMG_4087.jpg

https://www.dropbox.com/s/4wiifa9tefixiy7/IMG_4090.jpg

https://www.dropbox.com/s/0tyqokmer2iqi8l/IMG_4109.jpg

https://www.dropbox.com/s/h871snqnnx46qhv/IMG_4113.jpg

 

Tagad ir pilnībā pārkrāsots, daudz kas ir jauns un uzlabots. Un ir oriģinālie RS6 R19 diski uz vasaru, šos es ziemai atstāju.

Link to comment
Share on other sites

Jā, mēdz būt problemātiskās detaļas, Žak. Bet pat šāda detaļa tomēr izmaksās mazāk nekā jaunam auto. Katrā ziņā, es savai fiestai pusotra gada laikā neesmu mainījis neko, ko nevarētu atrast par divciparu skaitli.

 

 

Mersis ir mersis, Mežaveci. Ja pērc "brendīgu" auto, jārēķinās, ka tam remonts vienmēr būs dārgāks kā parastam "tautas vāģim", neatkarīgi no izlaiduma gada. Kaut vai tāpēc, ka šādi auto tomēr uz katra stūra nemētājas, plus, arī par pašu zīmolu jāpiemaksā. Gluži kā biedram ZX3.

Labots - Nain
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ar tādiem numuriem MS79 skate nav ieta.

Link to comment
Share on other sites

butu normalas ne-instagrama bildes iemetis ar 100ts filtriem.

2ais golfs ari izskatas normals ja uztaisa tadas bildes.

Link to comment
Share on other sites

Motoreļļa ~100€ Eļļas filtrs ~30€ Labi priekšējie bremžu kluči -270€

Atvaino, bet tu esi īpatns, lai neteiktu vairāk!

Cik trakam ir jābūt, lai maksatu par bremžu klučiem 270,-EUR???

1) Tu WRC rallijā brauc?

2) Kakova xuja tas ir vajadzīgs?

Nu ja tiešām būtu ļoti ekskluzīvs modelis - nu tāds kā ne vienam, tad es varbūt saprastu - "kraniņa" pagarinatājs uz goda, bet ne jau šis...

Un vēl izgāzt tādu piķi par dzelžu kasti...

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...