Smii Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 (labots) Es braukāju ar 2001. gada omegu dīzeli un lai gan tas ir vecs opelis, neteikšu, ka baigi lēti braukt sanāk. Ok, uz apskati šogad iztērēju kādus 50 eiro, tomēr pirms diviem gadiem nācās remontēt dīzeļa sūkni, kas nostājās uz konkrētiem 600e, savukārt kseonu korektors, kas pa lielam ir plastmasas štrunta šarnīrs, ar tendenci izdilt, pie dīlera maksā kosmiskus 150 latus - lietotu nav, jo viņi izdilst. Es domāju, ka jebkuram cilvēkam, izvēloties braukt ar auto, dajebkādu, ir stipri jāpārvērtē savas finanšu iespējas. Benža būs jālej arī vecam golpam pa 500 eiro. Labots Jūnijs 27, 2014 - Smii 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 500eur pats auto, 1000eur kapitālais remonts un vēl mazbērni brauks Šaubos, ka šī formula realitātē nostrādās. Protams, jo smalkāks auto, jo dārgāki remonti. Tomēr tik kvalitatīvu un labi nopakotu auto par tādu ģošu, cik maksā lietoti saabi šobrīd, vispār nedabūt. SAAB maksā, kā sūda golfs, bet uzturēšanas izmaksas diemžēl atbilst auto klasei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Jūnijs 27, 2014 Share Jūnijs 27, 2014 Šaubos, ka šī formula realitātē nostrādās. Da es to no savas pieredzes, nopirku B3, lai varētu mežā strādāt. 2 gadus pa visādām provincēm dzenāju, 80% zeminieks. 100+ km ik darbadienu sanāca, weekendos šad tad tālāki izbraucieni. 2 gadu laikā remontos ieguldīju mazāk kā 200eur + apkopes, tās neskaitu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Copmanis Jūnijs 28, 2014 Share Jūnijs 28, 2014 Ar šādu summu var opel signum nopirkt, tiesa gan Vācijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROKS Jūlijs 19, 2014 Share Jūlijs 19, 2014 (labots) Sveiki biedri , ko jūs teiktu par šiem diviem nezvēriem , http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/blplk.html http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/dngix.html -šo te šodien skatijos ,tā jau super , bet baida kvatras remonta izmaksas Labots Jūlijs 19, 2014 - BROKS Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Jūlijs 19, 2014 Share Jūlijs 19, 2014 Kur var būt tik garlaicīgi auto. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROKS Jūlijs 19, 2014 Share Jūlijs 19, 2014 (labots) @@xp, kādā ziņā garlaicīgi? Bump Labots Jūlijs 20, 2014 - BROKS Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMT Jūlijs 20, 2014 Share Jūlijs 20, 2014 kādā ziņā garlaicīgi? Pats nesaproti? Nu labi, man tā būs gaumes lieta, jo uzskatu, ka audi, opeļi un golfi ir domāti pederastiem, man ir viena vācu marka, proti bmw, ja kaut ko citu , tad katrā ziņā, neko no frančiem, neko no japāņiem, nu varētu no zviedriem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts darklight Jūlijs 20, 2014 Populārs ieraksts Share Jūlijs 20, 2014 Pietrūka pacietības lasīt astronomiskos remontu ciparus. Pašam ir 99-tā gada astra, 1,6 benzīns. Par nekustamo auto īpašumupiecu gadu laikā ir palicis divreiz, vienreiz tiešām negaidīti (nobira ģeneratora relejs) otrreiz tīri paša vainas dēļ, jo spītīgi ignorēju ļaunu vēstošus sinptomus. Tad nu remontos esmu ielicis 100 - 400 EUR gadā, kā kuru gadu. Riepas, eļļas gan te neskaitu. Un tas protams, ja pašam rokas no pakaļas neaug un lampiņu nav jābrauc dīlerservisā. Da jopt, ja ,man katru gadu 1-1,5 būtu remontos jāatstāj, es tak to auto aplietu ar bendžu un pielaistu špicku. Tad jau katru gadu jaunu var pirkt, nobrauc līdz TA un pamet. Takš to d.... vajag mazāk! ā, speciāli cirvim LMT - cik dzirdēts, tad BMW ir izplatītākā kombināzija kaut kā trūkumam zem jostasvietas. Citreiz arī starp ausīm 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMT Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 tad BMW ir izplatītākā kombināzija kaut kā trūkumam zem jostasvietas. Citreiz arī starp ausīm Tīrākais stereotips, ko var pateikt tikai cirvis, kas prauc ar opeli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Neko nesaku par pašu autiņu, bet izbrīna cilvēki, kas izvēlas šādu krāsu - kaut kāds izcili pretīgs zaļš. Sveiki biedri , ko jūs teiktu par šiem diviem nezvēriem , http://www.ss.lv/msg...i/a4/blplk.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 izcili pretīgs zaļš Zeļonka iepilēja baltās krāsas tvertnē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts androidz Jūlijs 21, 2014 Populārs ieraksts Share Jūlijs 21, 2014 jo uzskatu, ka audi, opeļi un golfi ir domāti pederastiem, man ir viena vācu marka, proti bmw, ja kaut ko citu , tad katrā ziņā, neko no frančiem, neko no japāņiem ko var pateikt tikai cirvis, kas prauc ar opeli. Tagad skaidrs no kurienes rodas stereotipi (vai tiešām) par BMW markas piekritējiem... 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts atkarigais Jūlijs 21, 2014 Populārs ieraksts Share Jūlijs 21, 2014 Ha- Ha- Ha, LMT viedoklis pilnībā atbilst tiem, kuri grauj bēmvē tēlu. Apraksts apmēram tāds: Auto: veca žurka vai piecssimtais, kuru kopā satur krāsa Papildus opcijas: bagāžniekā sābis, uz bampera obligāti kaut viens leds un protams izpūtējs ar sporta pieskaņu, tas nekas, ka ņifiga nevelk- galvenais jau BMW. Pats vadītājs: pumpains jampampiņš vai urla līdz 30 gadiem. Kāpēc viņš tāds ir? Tāpēc, ka paņēmis kredītā bembi un tagad jūtas, kā semīrs, bet visādi idiņi pat ar pavecu fordu, opeli un toijotu uz štrāses atļaujas aizvilkt garām pat aci nepamirkšķinot. Vot tāpēc viņi visi ir pedarasti, jo kredīts jāatdod, bet lūzni pārdot nevar lai nopirktu normālu mašīnu. Man patīk ņirgāties par šitādiem ākstiem. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Nu nevajag šiten pīt iekšā bumerus, kaut vai tāpēc, ka par tādu summu neko braucamu nopirkt nevar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Gestapo Nemuldi, es būmeri minētā budžetā 5 gadus nobraucu, turklāt ne reizi nepalika šosejas vidū ar kūpošu kapotu Cits stāsts, cik daudz naudas regulāri jāiegulda, lai varētu apskati iziet un servisā bija regulārais abonements Tam autiņam paveicās, ka motors bija ok, bet ritošā, korpuss galīga miskaste. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Nez nez, man nav pārliecības, ka vajadzētu vispār pirkt auto vecāku par 10 gadiem, kurnu vēl 10+ bumeri. Bet nu, ja daudz naudas un veicas azartspēlēs, tad var to mierīgi darīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Gestapo Autiņa vecums ne tuvu nav objektīvs kritērijs, lai izvēlētos autiņu. Pats braucu ar 13 gadus vecu mersi un nejūtos kaut kā apdalīts vai iegrābies. Arī sievas 11 gadīgais autiņš ar 80k nobraukumu ir tīri frišs. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 LMT uzpeldēja arī zābaku forumā. Nu malacis, tagad arī mums būs miskašu auto pazinējs. Un ko var cepties par šo tēmu? Sākumā jau varianti tika apskatīti. Arī iespējamie ieberzieni vai veiksmes stāsti. Pa 2200 EUR var nopirkt 2 labus velosipēdus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Vai vienu labu šosejas Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) Tās caurules liek ne tikai bmw visādi tirliņi, kas tik uz ceļa nav redzēts Pat pasāts B3 ir redzēts ar trubu izpūtēja vietā un visi lukturi nolīmēti ar plēvi (nemaz nevaru iedomāties, kā naktī ar tādu pārvietoties var) Protams visi, kuriem mašinai ir 2l+ dzinējs var viņus noskriet Protams nav jau tā ka ar 3 litru motoru mašina baigi dārga, tieši otrādi, bet te jau atkal ieslēdzas tirliņu kapeik pi s eja gēns... P.S Pārsvarā izvēlās tādus modeļus, kuri lielā skaitā ir šrotos... Labots Jūlijs 21, 2014 - ricijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Eu beidzam nolikt afftaru! Tāpat jau stresiņš auto pirmo reizi iegādāt. Naudas nav, pārvietoties vajag. Izklausās pēc absolūta publikas vairuma problēmas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Žaks NorissTe vienmēr bars ir lidinājies pa mākoņiem. Tos 400-500 EUR vērtos 20 gadus vecos braucamos tak kāds arī pērk un ne jau tie ir cilvēki no citas planētas. Kā redzams, cits labāk ar veļuku brauks nekā iekāps 10+ autiņā Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Nu nevajag šiten pīt iekšā bumerus, kaut vai tāpēc, ka par tādu summu neko braucamu nopirkt nevar Fakts ka BMW ir lieliski braucamie, jābūt tērētam, lai apgalvotu pretējo, bet BMW braucējiem bieži vien ir putra galvā, lmt ar M16 to apliecina. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Man nekad nav piederējis neviens auto jaunāks par 10 gadiem, tāpēc pasakām, ka ar 10 gadus vecu auto var braukāt apkārt ieguldot tajā 100 EUR gadā es neticu. Pirmajā gadā pēc iegādes tieši ir lielākie izdevumi, lai visu savestu +/- normālā stāvoklī. 400-500 EUR vērtos pērk kontingents, kas auto maina līdz ar TA derīguma beigām. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) Da jopt, ja ,man katru gadu 1-1,5 būtu remontos jāatstāj, es tak to auto aplietu ar bendžu un pielaistu špicku. Tad jau katru gadu jaunu var pirkt, nobrauc līdz TA un pamet. Takš to d.... vajag mazāk! +100, ja par veciem runājam. Bet ja arī salīdzinoši jaunā ir tik pat gadā jāiegrūž, momentā atbrīvotos. Labots Jūlijs 21, 2014 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) Nu kurš liek tos maģiskos 1 - 1,5 gadā remontos! Kāpēc ne 5K gadā! Labots Jūlijs 21, 2014 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) man novembrī uzradās otrs auto - nobraukts pa šo laiku 13K km. Ielikts remontos pa 9 mēn: visi filtri , eļļas + jaunas birstes, sīkumi ritošā - 150EUR; kondiškas uzpilde, pakaļējās bukses (čakars - darbietilpīgi), sarvirze, + automāta radiatora remonts - 250 Eur +-; nesen, jauni bremžu kluči priekšā - 60EUR, Izieta apskate + octa - 230 EUR.... nu nez vēl gads nav pagājis, un gan jau vēl līdz novembrim būs kas jāremontē. auto 10 gadi. vēl nomira oriģinālā sidzenes pults (abas- jaunas dārgi ieliku citu signalizāciju) - jauna sidzene - 100EUR liekas. vēl priekšā apkope vasaras beigās...riepas nemainu jo ar AT2 braucu visu sezonu. domāju, ka sanāks vis 800-1000EUR gadā...bet es vienīgais laikam auto remontēju jo citiem nekas nelūzt.... Labots Jūlijs 21, 2014 - osscar 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 man novembrī uzradās otrs auto Ko ta paņēmi,neteiksi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 santa fe - tīri copei, la var iebraukt mežā. Klīrenss augstāks. vienkārši bija salds piedāvājums, zināms auto no kārtīga saimnieka, kurš to uzturēja labā stāvoklī. Nekādu baigo kosjaku nebija.par buksēm uzreiz bija zināms, ka jāmaina. Vēl biku lufte vienā kardāna krustiņā - apskatē 1 ielika. Bet nu intensīvi braucot var kāds gļuks izlekt. liekas vēl putekļu gumiju ar vienu būs jāmaina pie apkopes priekšā. tā ka salasīsies pa sīkumiem tas cipars... Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Ha tik pat labi es ar varu nosaukt šī gada izmaksas: Tehn+ octa+nodoklis = 260Eur (nodoklis 15xEUR) Jaunas eļļas un filtri = 62.3 EUR Jauns dzesēšanas šķidrums = ~7 Eur Lietota turbīna = 230 EUR Jauna eļļa = 47.2 EUR (otriz filtrus nemainīju) Jauns dzesēšanas šķidrums = ~7EUR Jaunas slotiņas = 28EUR (Viena prikšā ir garā, kura maksāja čut ne 20 eur) + + Priekšā: Kondiškas radiators caurs ~80 lietots visulaiku met kļūdu par degvielas augsp. sūkni, kā rezultātā atslēdz turbīnu = ~80EUR (lietots sūknis - vai arī kāds no devējiem) Riepas lisas = ~ 250 EUR (kaut kādas ģišovās vissezonieces) Rezumē: Kopā sanāk ~ 1050 EUR, Bet tikai 1. reizi tika eļļa mainītā servisā - pārējo pats ar savām roķelēm izdarīju, jo bija bail iedomāties cik man nokāsīs par turbīnas maiņu (bija jājauc viss purns vaļā un jāizņem viss līdz motoram. Salīdzinot ar veco toleto, kurā pa 2 gadiem iebāzu ~ 150LVL sanāk nedaudz vairāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Kungi, tie jau nav tikai remonti - bet obligātie mesli + apkopes + protams remonti. Tādā veidā tā štuciņa arī savācas. Salīdzinot ar veco toleto, kurā pa 2 gadiem iebāzu ~ 150LVL sanāk nedaudz vairāk. Tam takš arī bija skates jāiet, octa jāpērk, eļļas jāmanaina un gumija jāpērk. domāju, ka sanāks vis 800-1000EUR gadā... Standarta scenārijs - pa pirmo gadu saved kārtībā (to ideālā stavoklī uzturēto auto) un pēc tam brauc, bez kapitālieguldījumiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 nu nez, es ar iepriekšējo auto(kuram 12 gadi)....arī tādas summas diezgan regulāri guldīju pie nobrauktiem 120 Ttk..km....nopirku ar 80Kkm...120 pats norullēju 6 gados +-....it kā nekas tādas nebija jāremontē..bet visu laiku kaut kādi sīkumi.,,es neticu pasakām, kad nekas nav jāremontē. vienkārši ir 2 veidu cilvēki: 1. kkā kāds nopietnāks auto defekts - pārdos un meklē nākamo... 2. remontē un pats brauc. es pie otrajiem. es ar saviem auto braucu vismaz 5 gadus, nevis manu nonstopā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) TA+nodokļi+eļļas+riepas+logu slotiņas+bremžu kluči ir jebkuram auto uzturēšanas izdevumi ņemot vērā mūsu ceļu stāvokli arī piekari par 80% var likt pie tādiem. remonti sanāk visādas turbīnas, kondiškas, izpūtēji, rūsa, elektronikas bloki ... Labots Jūlijs 21, 2014 - e = d 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Toledo e\l\lu redzēja tik cik pieliet ja nokritās (~ 0,5l pa visu laiku), par jaunu gumiju viņa tiaki zināja no leģendām, ka tādas pastāv + nodoklis bija ap 50 latiem. Vārdu sakot ieguldījumi bija 2x nodoklis, 2x skate, jauns akums un octa (eļļu nepirku, bet paņēmu pustukšu pudeli no veciem krājumiem) Nu labi rupji rēķinot 250 LVL pa diviem gadiem aizgāja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 nu kondiškas jau 5 gadīgiem norūsē ...plāni bleķi....tā ka 10 gadīgam tas ir standarts..tas pats par pārējiem radiatoriem..agresīvie sāļi tos saēd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) osscar Nu jau daudz esi salicis, vēl apkopi taisies. Gribi teikt, ka pēc tā visa, ko jau esi nomainījis un ko apkopes remotā vēl nomainīs salabos, gribi teikt, ka tu jau tagad paredzi, ka nākošgad atkal būs jāremontē? sasodīts tāda apkope vai mašīna vajadzīga? Es saprotu, ja vienreiz sataisa visas sāpīgās vietas, tad tam jābūt uz gadiem diviem, trim. Nu ja kaut kas izlīdīs, tad jābūt tīrajam sīkumam (ja nedragā pa mežu kā ar traktoru) vai modeļa standarta problēmām. Es nerunāju par eļļas maiņu, kur nu vēl slotiņu. Te par ģenģeri stāstīja, ka ziemā pa kupenām labāk nebraukt, esot diezgan zemu novietots un tipa piedzenoties ar sniegu. Copei, protams, laba. Arī remonta izmaksas tādai ir lielākas. Kur remontē? es neticu pasakām, kad nekas nav jāremontē Protams ka ir! Bet ja te ir, kas stāsta, ka katru gadu globāli remonti, tad nav skaidrs, kur remontē, kādas detaļas liek, kā ekspluatē. Varbūt dragā, kā ar dranduļetu pa mežiem un eļļas vietā ūdeni gāž. Labots Jūlijs 21, 2014 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
BROKS Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 (labots) Biedri , ko jūs ieteiktu no audi un wolkswageniem? Pats skatos uz A4 un B5 passatu Labots Jūlijs 21, 2014 - BROKS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 Ideja ir konstatēt defektus, pirms tev ritenis nokritis vai eļļa izbeigusies karterī, ja pats neesi kompetents to pamanīt. Protams, var pie zobārsta iet tikai tad, kad kaut kas sāp un tad skatīties, kādas vēl problēmas eksistē. sasodīts tāda apkope vai mašīna vajadzīga? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Jūlijs 21, 2014 Share Jūlijs 21, 2014 kondiškas uzpilde Klau, kurā vietā ieteiktu aizdzīt auto kondišku sataisīt un uzpildīt? (Sievas mazdai kaut kādai freona caurulītei esot caurums.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!