Jump to content

Auto līdz 2200 euro.


BoratsLV
 Share

Recommended Posts

otram auto Gvidī taisīju trubiņu - valmieras iela.

 

Apkope - domāju eļļas un filtru maiņu. neko vairāk bez vajadzības nemainīšu.

Jā ģenģeri  jau iepriekšējais bija mainījis ....

 

remontēju kur sanāk, bet ne kaktu kantoros...un ne dārgajos. vidējos teiksim tā. vai pie čomiem :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 248
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mezavecis

    21

  • androidz

    29

  • Ronalds

    14

  • ZX3

    15

 

 

Ha- Ha- Ha, LMT viedoklis pilnībā atbilst tiem, kuri grauj bēmvē tēlu. Apraksts apmēram tāds: Auto: veca žurka vai piecssimtais, kuru kopā satur krāsa Papildus opcijas: bagāžniekā sābis, uz bampera obligāti kaut viens leds un protams izpūtējs ar sporta pieskaņu, tas nekas, ka ņifiga nevelk- galvenais jau BMW. Pats vadītājs: pumpains jampampiņš vai urla līdz 30 gadiem. Kāpēc viņš tāds ir? Tāpēc, ka paņēmis kredītā bembi un tagad jūtas, kā semīrs, bet visādi idiņi pat ar pavecu fordu, opeli un toijotu uz štrāses atļaujas aizvilkt garām pat aci nepamirkšķinot. Vot tāpēc viņi visi ir pedarasti, jo kredīts jāatdod, bet lūzni pārdot nevar lai nopirktu normālu mašīnu. Man patīk ņirgāties par šitādiem ākstiem.

 

Vai kā kļūdies.  Semīrs ar žurku braukāja tik trīs sezonas, ja kas. Kredītā žurku? Tu vispār ar galvu draudzējies? To rūsas kaudzi kedītā būtu neprāts ņemt, pietiek ja tāda ir jāuztur. BMW tēlu, diemžēl, grauj daudzi, arī tie, kas nekad ar tādiem nav braukuši, piedevām tādi, kuri izrauj citātus no bmw vadītāju rakstītā, un apveltī tos ar dažādiem vārdiem, nu gluži kā Tu, bet ai cik gudri, un ai cik tā marksa ir slikta un nostāstiem apvīta. Man vienalga, man patīk, un es braucu, neskatoties uz tavu pumpaino ģīmi, kurs dirš kaut ko par mbw.


 

 

nesen, jauni bremžu kluči priekšā - 60EUR,

Da labi, ko tu muldi, kluči maksā visiem aptuveni vienādi, gan jau aizmirsi pieminēt arī brsmžu diskus, dsavā cenu kategorjā.

 

 

 

Ha tik pat labi es ar varu nosaukt šī gada izmaksas: Tehn+ octa+nodoklis = 260Eur (nodoklis 15xEUR) Jaunas eļļas un filtri = 62.3 EUR Jauns dzesēšanas šķidrums = ~7 Eur Lietota turbīna = 230 EUR Jauna eļļa = 47.2 EUR (otriz filtrus nemainīju) Jauns dzesēšanas šķidrums = ~7EUR Jaunas slotiņas = 28EUR (Viena prikšā ir garā, kura maksāja čut ne 20 eur) + + Priekšā: Kondiškas radiators caurs ~80 lietots visulaiku met kļūdu par degvielas augsp. sūkni, kā rezultātā atslēdz turbīnu = ~80EUR (lietots sūknis - vai arī kāds no devējiem) Riepas lisas = ~ 250 EUR (kaut kādas ģišovās vissezonieces) Rezumē: Kopā sanāk ~ 1050 EUR, Bet tikai 1. reizi tika eļļa mainītā servisā - pārējo pats ar savām roķelēm izdarīju, jo bija bail iedomāties cik man nokāsīs par turbīnas maiņu (bija jājauc viss purns vaļā un jāizņem viss līdz motoram. Salīdzinot ar veco toleto, kurā pa 2 gadiem iebāzu ~ 150LVL sanāk nedaudz vairāk.

 

Nu ko, apsveicu Tevi, man ne tuvu, pat netuvu 5gadei, tādas izmaksas manu bmw nav sagaidījušas, tad jautājums, ar kādu lamatu Tu brauc?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Mieriņš!

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

LMT tikai nemuldi, Tavs viedoklis un domu gājiens neatbilst tādam, kurš brauktu ar 2009+ gada mašīnu. (Ja nu vienīgi nesi Lembja ārlaulības sīcis) Jo parasti tie kas brauc ar tādām mašīnām jau ir paaugušies un pietiek prāta atzīt, ka visām mašīnām ir savi + un savi -, nevis skraida apkārt un bļauj, ka visi, kas nebrauc ar bmw vai volvo ir 3.14darasi.

 

Mana lamata ir normāls japānis un vienmēr pērkot lietotu ir jārēķinās, ka būs jātaisa un tad jau kad sataisi, tad zini, ka tā vieta (mezgls) kādu laiku ieguldījumus neprasīs.

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

 

 

Da labi, ko tu muldi, kluči maksā visiem aptuveni vienādi, gan jau aizmirsi pieminēt arī brsmžu diskus, dsavā cenu kategorjā.

 

nē nu var jau čainu likt, bet normāli kluči + darbs + bremžu pārbaude/profilakse - tā maksā.


bembis ir labs pilsētai...bet zinot kā viņus aplasa ( jaunos vai pajaunos _+ tā ņemšanās ar kasko etc-es aizbraucu uz copi un atstāju savu veco santu mežā bez bailēm pa to ka bampera vai parkingu nebūs + uz ielas turu pa naktīm)...kā arī vis tā komforta pakete remontos un gļukos ir kosmoss....tāpāt viņi ir zemi un copei nepiemēroti....pat ar 2008 gad x5 pļavā lūpa  kaplē zemi..nu kamon...man aut vajag praktiskiem mērķiem nevis priekš zīmēšanās.BMW var ņem t jaunu ar garantiju vai max 5 gadi vecu- vecāku lietotu - nē paldies. Lai kāds cits viņu remontē..


es labāk nebraucu ar bmw un to ieekonomēto piķi citos hobijos iztērēju...nevis par kasko nolieku apaļu ciparu katru gadu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nebrauksim tagad stereotipos. BWM braucēji ir dažādi. Vienai daļai autiņš spīd un laistās un var atļauties to uzturēt ideālā stāvoklī, otrai daļai vienkārši patīk braukt ar šo mašīnu, bet ir trešā daļa, kas dara kaunu radot stereotipisku viedokli par BMW lietotājiem. Tie ir šķūneri, kas iegrūž naudu nevajadzīgos bling-blingos, M-paketē priekš veca E30, E36 utt.,  lai arī pati mašīna ir pilnīga grabaža un tehniskās problēmas ir vesela jūra, turklāt arī šī grupa arī pamanāka uz ceļa. 

 

Pirmās grupas piemērs ir kaimiņš, kam sētā stāv divi svaigi X5, apgreidojoties no Lincoln Navigator. 

Link to comment
Share on other sites

Viens te rakstīja, ka ar visām apkopēm un remontiem 1000€ gadā.

Tas tak ir normāli - viņa sarakstā es nepamanīju kaut ko baigi dārgu - vienkārši pie normālas auto expluatācijas tādi cipari ir pilnīgi reāli.

Tāpēc, kas saka, ka gadā ieliek auto kapeikas, tad tie ir divi varianti:

1. ar auto tiek ļoti maz braukts 

2. vai nu arī cilvēks pats pērk detaļas un pats arī labo

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
xp

Ir vēl trešais variants - cilvēks neko netaisa, kamēr autiņš kustās uz priekšu un apskati laiž cauri. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

psihiatrs

Ja veca auto pirkšanai pieiet ar vēsu prātu un neķer pirmo, kas pagadās, tad liela laimes spēle tur nav. Vienmēr var novērtēt saimnieka attieksmi, csdd papīrus, pašam izbraukt, vizuāli apskatīt...

 

Pats nu jau pusotru gadu braucu ar 2000eiro vērtu automašīnu. Nobraukti bišku pāri 30k km. Ieguldīts piekarē ap 200 eiro, vairāk nekas nav lūzis, ptu ptu ptu. Tehniskās apskates un apkopes neskaitu, jo tās tomēr ir katrai automašīnai.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

es labāk nebraucu ar bmw un to ieekonomēto piķi citos hobijos iztērēju...

Nu pareiz - katram savs hobijs. Citiem vienkārši ir hobijs braukt ar auto un tie iegulda piķi tur.

 

Runājot par tēliem: atsaldeņi ir izklājušies vienmērīgi pa visām automarkām un pa visiem gadiem. Punkts.

 

Melnais vairums kviecēju par bembistiem kā atsaldeņiem tiešām ir tie, kas pat nav sēdējuši blakus vadītājam un mīcās pa visām joslām blakus ar saviem opipeļiem un nedaudz pabīdīties maliņā ir zem viņu goda.


 

 

Nu nevajag šiten pīt iekšā bumerus, kaut vai tāpēc, ka par tādu summu neko braucamu nopirkt nevar :)

Nu nez, man to pāris lapas iepriekš minēto e39 kā ieliku ss.lv pēcpusdienā tā  piecās stundās jau bija prom. Atkauties nevarēja no gribētājiem. Braucams bi, bet roka arī bik jāpieliek.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Melnais vairums kviecēju par bembistiem kā atsaldeņiem

Viss atkarīgs, ko definē kā atsaldeni. Man tanī kategorijā ielien tie, kas nerāda pagriezienus un te nu gan rādās, ka bembjiem pagriezienu rādītāji ir ahūni dārga ekstra.

Tai pat laikā vakar viens škoda superb izpildījās tā, ka par maz nelikās... Pa trotuāriem sastrēgumus pārsvarā merši apbrauc... Pašam arī gadās pa kādam stulbumam sataisīt, nu, galu galā, kam gan negadās un kurš brauc perfekti?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

marrtins

 

 

bembjiem pagriezienu rādītāji ir ahūni dārga ekstra

Nubettak.. Jāspiež pedālis, nav laika tādiem sīkumiem :lol:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

nē nu var jau čainu likt, bet normāli kluči + darbs + bremžu pārbaude/profilakse - tā maksā.

 

Cik rocība atļauj, pats daru, negribās maksāt jūdam par to, ko pats var izdarīt, labāk par to naudu, kaut ko vēl nopērku un nomainu. Runājot par klučiem, kuri ar darbu maksā 60€, man šķiet, ka esi kārtīgi apčakarēts. Kluči 20€, 2 gadu laikā pat puse nav nodilusi, var nomainīt pats, vismaz zin

as kā to dara un būs lielāka poņa, protams ne visi, kantoržurkas diez vai to darīs.

 

 

 

Mana lamata ir normāls japānis un vienmēr pērkot lietotu ir jārēķinās, ka būs jātaisa un tad jau kad sataisi, tad zini, ka tā vieta (mezgls) kādu laiku ieguldījumus neprasīs.

 

Japāņu ir daudz, konkrētāk nepateiksi? Lai zinu, kuru neņemt, negribu iegrābties remontos katru gadu virs štukas.

Šogad ar visu skati, remontiem un ceļa nodokli, + vēl plānoju, derētu nomainīt sveces, eļļu un filtru, būs iztērēti nepilni 300€.

 

Redz, kā ir ar tiem stereotipiem. Visiem, arī presei, patīk atspoguļot cik tas semīrauto ir slikts, kādi slikti cilvēki ar to brauc, nu riktīgs pagānu auto, tas vienkārši sāk apnikt.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Melnais vairums kviecēju par bembistiem kā atsaldeņiem tiešām ir tie, kas pat nav sēdējuši blakus vadītājam un mīcās pa visām joslām blakus ar saviem opipeļiem un nedaudz pabīdīties maliņā ir zem viņu goda.

Cienītais pavedienu arī lasa? Te tikko viens BMW markas piekritējs rakstīja ka "audi, opeļi un golfi ir domāti pederastiem". Un kurš te ir atsaldēts?


 

 

Cik rocība atļauj, pats daru, negribās maksāt jūdam par to, ko pats var izdarīt, labāk par to naudu, kaut ko vēl nopērku un nomainu. Runājot par klučiem, kuri ar darbu maksā 60€, man šķiet, ka esi kārtīgi apčakarēts

Štrunts par klučiem, cik jaudīgu subi ieliki? 

Link to comment
Share on other sites

Štrunts par klučiem, cik jaudīgu subi ieliki?

 

Man primārais ir tehniskais stāvoklis, pārējais ir otršķirīgi.

 

 

Nu nez, man to pāris lapas iepriekš minēto e39 kā ieliku ss.lv pēcpusdienā tā piecās stundās jau bija prom. Atkauties nevarēja no gribētājiem. Braucams bi, bet roka arī bik jāpieliek.

 

Tiesa, ļoti ejoša marka, par ko gan ir arī mīnuss, jo būs grūti kaut ko sakarīgu nopirkt, kad tas jau kā palaistuve izgājis cauri visādu 3.14ederastu rokām, līdz nonāk pie cilvēka, kas ar to brauc vairākus gadus, un arī taisa.

 

 

 

Runājot par tēliem: atsaldeņi ir izklājušies vienmērīgi pa visām automarkām un pa visiem gadiem. Punkts.

Pareizi, arī šodien, viens opeļbulkvāģis mauc pa galveno, es gaidu kad šis pabrauks garām, bet nez kāpēc šis pagriezienus nemāk ieslēgt, un nogriežas.

Ja blondīne rāda kreiso pagriezienu, tas vēl nenozīmē, ka viņa nogriezīsies pa labi, viņa var aizbraukt arī taisni.

Labots - LMT
Link to comment
Share on other sites

marrtins

Cienītais lasa, bet tas izteikums jau komentārus neprasa :)

Normāliem bembjiem komplektā nāk līdz arī normāls audio, bez vajadzības stūķēt iekšā kaut ko papildus.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Senčiem ir mazdas ir un bijušas, kā arī honda civic. Pēdējos 15 gados neatceros, ka remontos būtu lielas summas aizgājušas. Maksimums izpūtēja metināšan, sadalītājs, ģenerators, siksnas un citi loriņi, kas 20-gadu autiņam plīst. Tā kā kosmiskās izmaksas japāņiem ir izzīstas no pirksta. Tagadējam 2001.g. Mazda 323 pēdējā apskatē tikai katalizators bija jāmaina. 

 

Japāņu ir daudz, konkrētāk nepateiksi?Lai zinu, kuru neņemt, negribu iegrābties remontos katru gadu virs štukas.
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Redz, kā ir ar tiem stereotipiem. Visiem, arī presei, patīk atspoguļot cik tas semīrauto ir slikts, kādi slikti cilvēki ar to brauc, nu riktīgs pagānu auto, tas vienkārši sāk apnikt.

Sāc ar to, ka nebaro tos stereotipus ar saviem izteicieniem.


 

 

Diez ar ko tad šis tik labs pilsētai?

Piekrīti, ka donutus uz asfalta zīmēt ir ērtāk ar bembi, nekā ar kādu astru.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tagadējam 2001.g. Mazda 323 pēdējā apskatē tikai katalizators bija jāmaina

 

Nu tas drusku obidno. No 2001.gada 1.janvāra izgatavotajām mašīnām stājas spēkā daudz stingrākas atgāžu normas. Bez katalizatora (kas ir diezgan dārgs prieks) skati neiziet. Un arī visam pārējam motorā jābūt ideālā kārtībā.  

Link to comment
Share on other sites

Vecu , nekoptu, e36 drifteri-ipashnieki ir PARODIJAS un pederasti - atsaucoties uz LMT viedokli

Link to comment
Share on other sites

@ Broks

 

Cik noprotu, kārtējais naidelis esi, kas brauc ar 3šo golphu un skaties ar naidu pret žurkām. :spiteful:

 

Laikam jau nedaudz pārsteidzos, ar savu apgalvojumu, ka ar peļiem, golphiem un burbuļiem braukā 3.14pederasti, taču vai tad tā nav pornogrāfija ( 2-3šais golphs, vecas astras un kadeti, raudi burbuļi un cigāri ) auto parks, kas ar svaigu skati maksā sākot ar 700€. Normāla žurka sākas no 1500€, bet tas būtu neprāts ņemt tik vecu auto, par tādu cenu, tad jau labāk piemest, un paņemt e46, vai volvo s60, s80, kas vismaz iet.

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Laikam jau nedaudz pārsteidzos, ar savu apgalvojumu, ka ar peļiem, golphiem un burbuļiem braukā 3.14pederasti,

Nē nē, tu ko, turpini tādā garā.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Biedrs @@LMT nolikts uz atpūtu dažas dienas. Kaut kā karstais laiks un dehidrācija bija ietekmējuši spriešanas spējas un cilvēcīgo saskarsmi.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

LMT golf power da best

 

Link to comment
Share on other sites

Katram savs.

Man arī Golfi tīk.

Tagad ir Subars Legacy 2002gada, 2.0 atmo benzīns/gāze. Tā kā kāja smaga, tad 14L uz 100 iziet tā tikai. Bet var tak braukt prātīgi. Un galvenais - tas ir mīts, ka detaļas dārgas. Reizi 2 gados nomaina bremžu klučus un aizmugures atsaites. Kluči pa 20EUR un atsaites par 16EUR. Galvenais ka ritošajai lielāko daļu pats var sataisīt - nav jābūt ar augstāko izglītību ģeometrijā, jo viss ir vienkārši. Vai der pilsētai, nezinu, bet pa laukiem ļoti labi.

 

Dzīļā doma - Subari arī ir OK mašīnas, tikai nez kāpēc mīts ka dārgas remontā. Nu nav tā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es domāju, ka šos mītus par jebkuru marku izplata cilvēki, kas nopirkuši grabažas un tad brīnās, ka kaudze naudas jāiegulda remontos. Dārgs remonts ir jaunām mašīnām, kam garantija ir izbeigusies, jo šrotā nevienu detaļu neatradīsi. 

 

 

mīts ka dārgas remontā
 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Vai varētu kāds izķidāt visus plusus un mīnusus par kaut kāda 2000 gada Audi A3 ?

 

Cik esmu uzgājis info, tad pret Golf4 kuzavs ir labāks, jo cinkotais. Un esot slimība ar el.logu atvērējiem. Kas vēl?

 

Ko tauta saka par automātu? Plānots braukt tikai pa probkām. :)

 

P.S.Kas attiecas uz benzīns vai dīzelis, tad mašīnu pērk, ar plānu braukt, nevis remontēt. Tātad dīzeļa 6 pret benzīna 8 ir liela šķirba.

Labots - smartdevil
Link to comment
Share on other sites

Nu nez automāts vecais tāpat ēdīs vairāk...imho 6 L vasarā ziemā visi 8....nu nez tik vecs auto...kārbai un dzinējam jau var būt kapiņi....Kārbas vidēji velk 200 - 250 K....+-....nu protams atkarīgs no braucēja tieksmēm un apkopes intervālu ievērošanas....labāk vest notestēt...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ko tauta saka par automātu? Plānots braukt tikai pa probkām

 

Protams ka automāts ir forši. Ērti, īpaši probkās. Nelielais degvielas patēriņa pieaugums ir sīkums. BET! Ja tas verķis nobrūk, tad prieka tur ir pamaz. Remonts ap 1000 EUR...  

 

 

 

, tad mašīnu pērk, ar plānu braukt, nevis remontēt.
 Jā bet lai realizētu pirmo nākas realizēt otro. Bez remontēšanas neviens auto, īpaši tik vecs ilgi neies. 

 

 

Tātad dīzeļa 6 pret benzīna 8 ir liela šķirba.
Un 9 litri LPG skan daudz foršāk kā 6 litri dīzeļa.  Bet nu neticu ka tik vecam auto būs tik mazs patēriņš - drīzāk jau kādi 8l dīzeli un 100km vidēji viņš norīs normāli braucot. Ja pa probkām tad iespējams ka pat vairāk.

 

smartdevil, ja skaties uz šādas cenu grupas auto - tad nauda kabatu nespiež. Es šādā situācijā aizmirstu par veciem automātiem un dīzeļiem.

Link to comment
Share on other sites

Jā , bet beigu beigās  ko jūs iesakat līdz tiem 2000eur ... bez nekadam alfām un opeļiem...

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Tātad dīzeļa 6 pret benzīna 8 ir liela šķirba.
Benža un automāts un probkas - par 8 var aizmirst, 10 vai drīzāk 12. Pat ja tas ir 4ais golps.
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

2000eur ... bez nekadam alfām un opeļiem

 

Mana sūrā pieredze ir tāda, ka pat par 3000 eur ir neiespējami (neesmu redzējis/dzirdējis kādu lielām savu 2000 eur pirkumu) iegādāt kaut ko, kas nebūtu pamatīgi jāremontē tuvākā gada, divu laikā. Tur būs nojāts viss - riepas, aķis, filtri (eļļa, gaiss dzinējā, salonā) logu slotas ir pats par sevi jārēķina iekšā pirkuma cenā. Tālāk jau nāks bremžu apkope/maiņa, atsperes nogurušas, amortizatori iztecējuši. Cīņa ar rūsu neizbēgama un tur nav daudz ko diskutēt - nopūst viss sākot no 3. būmera un beidzot ar opeli. Un tas vēl pie noteikuma, ka nebirst kopā ritošā, radiators, sajūgs, dzinējs, stūres pastiprinātājs utt.

 

Ja izliksi visu naudu par iegādi, nepietiks pat pamata lietu sakārtošanai, lai to auto vispār palaistu caur skati, nemaz nerunājot par citām lietām, ko tādas cenas mašīnai var saukt par extrām.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kā jau esmu teicis, salīdzinoši lēts variants pēc pieredzes ir Mazda (323 u.c.). Protams, nav nekāds tur Comfort variants salīdzinot ar mersi vai toyota. Jāskatās konkrētais eksemplārs, cik labi uzturēts kārtībā. Bračka arī braukāja kādu laiku ar MX-3, kuram gan nepaveicās un nobira kompis, bet citādi ekspluatācijai nav jāierēķini 1000 EUR gadā.  

 

 

ko jūs iesakat līdz tiem 2000eur

 

 

Žaks Noriss

Ir redzi, ir dažādi autiņi, no kuriem vieniem ir veikts regulārais remonts, bet pārējiem, kuriem viss atstāts pēdējā maizē ar visām tavām pieminētām nebūšanām. Draņķīgākais ir tad, kad iepriekšējais īpašnieks taupījis uz eļļas maiņu vai vispār eļļas līmeni nav čekojis, tad var iepirkt potenciālo metāllūžņu kaudzi. 

 

Audi es vispār neizskatītu kā variantu, jo lielais vairums izmanto darba vajadzībām un 250-300k nobraukums ir minumums ar kādu vispār kaut ko 10-gadīgu iegādāties. Attiecīgi, ja īpašnieks ietaupījis uz remontiem,  stāvoklis ir krimināls. 

Link to comment
Share on other sites

androidz

Ar daļu veiksmes un saprātu, pa 3 kiloeiro, var nopirkt braucamu auto. Piemēram, var piemeklēt sakarīgu, dažu labu nīsto Vectru B, būs pietiekoši komfortabls, ietilpīgs, lēts ekspluatācijā. Mazda 626 - labi un lēti. Bet šiem te ļoti rūsa jāskatās. 


Ja negribas cīnīties ar rūsu, tad droši vien Volvo V70/S70. Bet atkal ja ekspluatē laukos tad rūsē mazāk, jo tur ceļus nekaisa ar sāli.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mana sūrā pieredze ir tāda, ka pat par 3000 eur ir neiespējami (neesmu redzējis/dzirdējis kādu lielām savu 2000 eur pirkumu) iegādāt kaut ko, kas nebūtu pamatīgi jāremontē tuvākā gada

 

Nu es nelielos ar savu pirkumu, bet pagājušo gadu maijā nopirku opel vecta B 1999 gada, v6, 2.5l ar jau uzliktu LPG

 

Gandrīz 1,5 gads kā lietoju, bet nekādi pamatīgi remonti nav bijuši. Pāris reizes ir bijis servisā pa sīkumiem, nomainīts izpūtējs, kloķenes stāvokļa devējs, stūres pirksts. Nopirktas jaunas ziemas riepas. Pāris vietās drusku piekrāsoju. Bišķi bija problēmas ar dzesēšanas sistēmu. Bet nevaru teikt ka kaut kas traģisks kopsummā.   

Link to comment
Share on other sites

smartdevil

Tāpēc jau Audi ir viens no tiem, kuru var izmantot darba vajadzībām ilgtermiņā. Un ja saremontē, tad atkal ilgtermiņā. Vecām Mazdām man nav vispār ticības. Mazākā skambiņa un rūsa izplatās kā vīruss. Vienu esmu redzējis, kur gada laikā nopuvā tā, ka liekas ka drīz ritošā viena aizbrauks bez kuzava.

 

Ir kādam viedoklis par šiem auto?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/a160/beenp.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/mercedes/a170/olndi.html

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu kaut kādi remontiņi jau nu būs gan lietotam autiņam, taču tā pa lielam kas gan tur traks var salūzt???? Nu motors nobirs - nu un 350eur un būs cits vietā, tad jau vienkārši podveskas revīzijā pirms TA var lielaku summu elementāri atstāt. A tā pa lielam pat motora nomaiņa būs mazak nekā jauna auto obligatās garantijas apkopes kas ietver vien eļļas un logšķidruma nomaiņu.

Nepatīkami ir ja bunža pūst un ir maniakāla vēlme braukt ar nerūsējušu autiņu - vot tad gan ir bēda, daudz prātīgak manuprat ir ļaut autiņam 2-3 vai cik tur ekspluatācijas gadiņus ļaut savā mierā pūt pēc patikšanas un tad pirkt mazak rūsejošu eksemplāru nekā grūst 1000+ eur pārkrāsošanā

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Gribi problēmas, ņem to mazo mersīti ar automātu un dīzeli :D  ( un vēl kādus 2k eur atliec motora un kārbas remontam)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ir kādam viedoklis par šiem auto?

 

 

Tas nav īsti ne Mersedess ne auto, ir pagrūti iedomaties tāda pielietojumu, ja nu vienīgi kadai damītei  čau-čau sunīti vadāt

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...