deriksx Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Tā jau ir. Dzīve visādus jokus izspēlē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
intervall Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 (labots) esi baigi lietojis tos mēslus ar autotune? Esmu gan-pēdējos 2 gadus katru ziemu-545 mēslu.Nevaru pateikt neko labu ne par korpusu,ne par karburatoru ar to ~pajebeņu~."Pa garantijai" jau 3 gabali nomainīti,kamēr pavecs 260 stihls iet jau 4.-5. gadu bez neviena remonta,tāpat kā onkuļa 262xp(šim gan grupa vienreiz tika nomainīta).Visi šie "jaunie" tiek taisīti,lai nokalpotu labi,ja garantijas laiku. Labots Aprīlis 2, 2014 - intervall 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Tā jau ir - labāk pirkt vecu klasiku - 254 husi, nekā jauno modeli pa 500 naudām. Man pašam gan jau gadus 5 izpārdošanā pa 120 Ls (ja pareizi atceros) pirkts Dolmar 111 kalpo godam. Protams, mežu negāžu, bet katru pavasari 10 kubus malkas pagalēs sagriežu gan, kā arī medību torņus būvēju un stigas reizēm patīru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deriksx Aprīlis 2, 2014 Share Aprīlis 2, 2014 Jā tas ar , vecie huši ir labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcane Aprīlis 9, 2014 Share Aprīlis 9, 2014 Vispār jau motorzāģis ir tikpat vienkāršs kā mopēds un priekškam to nest uz servisu. Nu jā, laikam tagad izaugusi paaudze, kura pat velosipēdu nemāk remontēt un stumj riepas pie meistara pumpēt A kas pie taa vainiigs? Daljeeji jau pashi esam pie vainas. Shajaa digitaalajaa eeraa visus kas prasa paliidziibu suutam uz googli utt. Tad arii rodas tie kas nesaprot un tie kas noskataas video pat ja par teemu(starp citu atradu video kuraa arii piemin shiis probleemas) un saakaas pashdarbiiba. Bet ne vienmeer internets atrisinaas visas probleemas. Nereti shii formula visiem maaciit visu mekleet internetaa var atspeeleeties: http://fishki.net/1259067-nashyol-v-lesu-granatu-opasna-li-ona.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Aprīlis 9, 2014 Share Aprīlis 9, 2014 Man te arī, pa ziemu šķūnī nostāvējis zāles pļāvējs pavasarī negrib lekt. Ņēmu nost plastmasas, skatījos, tīrīju sveci, pēc tam jau kaut kā pieleca. Bet reiz kaimiņš pamācīja. Kad pavasarī izvelk no šķūņa, vajag paturēt saulītē, vai ~5min papūst virsū silto gaisu ar telpu elektrisko sildītāju. Un pļāvējs lec kā briedītis, un visu sezonu lec kā briedītis. Vienkārši pa ziemu stāvot mēdz pieķerties mitrums, kaut arī malkas šķūnītis man ventilējas labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Nopirku lēto HPG motorzāģi (jaunu), nevaru palaist. Dzirkstele ir, svece paliek slapja. Mainīju sveci no ejoša zāģa, tāpat neiet. Pārliku sveci otrā zāģi, lec normāli. Kā pārbaudīt kompresiju? Vai kāda cita problēma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Ved atpakaļ uz veikalu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Kaut kā negribas ar to sūtīšanu ņemties, nezin vai ir tik nopietna vaina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Par kompresijas pārbaudi, https://etlib.ru/blog/169-proverka-kompressii-dvigatelya Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mielestapa Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Kompresiju pats var pārbaudīt - zāģis jāņem aiz startera auklas roktura un jātur gaisā, - ja no zāģa svara visa aukla iztinas ārā, tad kompresijas naff, jāpaliek 1-2 apgriezieniem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ervie Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 1) lasīt manuāli. varbūt konkrētajam aparātam ir palaišanas nianses. 2) vai tiešām tā ka ne mazākās atbildes, neviena pukšķa? (es droši vien kaut kā tā daru - pēc uzpumpēšanas pāris reizes paraut ar čoku izvilktu, tad čoku pa pusei atpakaļ un nospiestu gāzi raut kamēr uzstartē.) 3) nest pie tuvākā družbu zinātāja. gan jau labāk palīdzēs saprast kas ne tā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Tomēr palaidu, kaut kā karburators bija pārregulēts. Laikam par daudz deva. Sagriezu iekšā un tad lēnām griezu ārā, kamēr pielēca. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Ko tu tur sagriezi, tā ātri motoru var nokaut. Normāliem (mehāniskiem) karbuļiem ir 3 skrūves, T, H, L Kā ir Tavam aparātam, nezinu, bet H skrūve regulē motora max rpm, ko pārsniedzot, motoram būs čau. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Aprīlis 7, 2019 Share Aprīlis 7, 2019 Vislabāk iedod servisā lai karbuli saregulē Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!