Jump to content

nevar iedarbinat bendzinzagi


mendpza
 Share

Recommended Posts

alusbundza

benzīns atšālējies bākā

maize pasteidzās....

Labots - alusbundža
Link to comment
Share on other sites

Varētu padomāt ka esam gaišreģi... Manējais visu ziemu nostāvēja - aizgāja ar pirmo rāvienu.... 

 

Varbūt benzīns, varbūt karburators, varbūt kartera blīve vai izdilis cilindrs un virzulis.... Jājauc un jāskatās.

Link to comment
Share on other sites

 

 

vai izdilis cilindrs un virzulis.

 

 

 

zagis jauns bij

 

O_O

Link to comment
Share on other sites

Dzirkstele ir? Vēl var iepirkt starta gāzi un bik iepūst - palīdz mironim uzmosties....

Link to comment
Share on other sites

zagis jauns  sazageti tik kadi 10 kubi.....staveja 2 menesi ieleju jaunu bendzu...izvilku coku un raustiju kadas 10 min ,pectam tik uzsuca un aizgaja,sita reize jau otra tada

Link to comment
Share on other sites

Husqvarna


gan jau sukuls negrib sukt augsa,,,,mos tas filtrs baka brakis


kamer stav atlaiz atpakal pectam nevar uzsukt

Link to comment
Share on other sites

Nu 10 minūtes bezjēgā raustīt tass ir ekstrēmi. Man arī pēc ziemas parasti zāģis negrib lekt. Iepūšu starta gāzi gaisafiltrā un uzreiz pielec. Visdrīzāk jau membrāna sakalst un nepietiek švunkas ar roku uzkačāt benzīnu. Mūsdienās tak nopērc starta gāzi un jebkuru mironi atdzīvināsi. Es motobloku MB1 vispār bez gāzes nedarbinu. Nafig mocīties un pa desmit reizŗm raustit starteri, ja viens putiens un ar pirmo var pielaist.

Labots - Didzis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 A ja vienkērši mēģinātu piešķilt 2. vai 3. aprīlī :mrgreen: ?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

zagis jauns  sazageti tik kadi 10 kubi

kādu starta gāzi jaunam zāģim?

jāparauj ir ilgāt tikai, ja iepriekš ir izzāģēta tukša bāka, bet ne jau 10 min. 

Link to comment
Share on other sites

Ja zāģis nostāvējis ilgu laiku, tad visādāk gadās. Tagad  benzinam klāt lej tādus sūdus, ka aizkalst viss. Protams, normāli zāģim jālec reizes piecas paraujot starteri. Kad regulāri lieto, tad vispār ar pirmo parasti lec.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

ja ir sazāģēti tikai 10 km3, tas nozīmē ka ir veikta knapi piestrāde, un jānes zāģis uz veikalu pārregulēt karburatoru.....

 

vēl varbūt ir ''pārlējis'' karbūzi, un tāpēc nelec...

Link to comment
Share on other sites

Vispār ja jauns un nelec tad var arī gaisu raut kaut kur caur trubiņām iekšā.

Kaut gan tur arī var būt 100 un viens iemesls.

 

Vispār opcija serviss/garantija..

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau motorzāģis ir tikpat vienkāršs kā mopēds un priekškam to nest uz servisu. Nu jā, laikam tagad izaugusi paaudze, kura pat velosipēdu nemāk remontēt un stumj riepas pie meistara pumpēt :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

intervall

A čoks nav izrauts visu laiku?Precīzu zāģa modeli?

Kad palaid,apgriezieni nelēkā paši no sevis?

Un raksti saprotami,lai var saprast kaut ko!

Benzīns svaigs,atjaukts? Degvielas filtrs nav palicis melns/brūns?


Izskrūvē sveci,pieliec pie "pīpes".Dzirkstele ir?

Bet izskatās,ka pirmo reizi "ar pīpi uz jumta".

Labots - intervall
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

ja jauns zāģis, tad pēc piestrādes jānes uz veikalu - servisu, lai noregulētu pareizi apgriezienus

 

es, savējam pats regulēju, bet vispār tur nekas nav normālam zāģim jāregulē, jo tas vienkārši iet gadiem....

Link to comment
Share on other sites

Tak visi divtaktu motori vienādāki, vienīgi motorzāģi, ja nepielec, nevar iestumt :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

jaunam zāģim nekādu problēmu nevajadzētu būt- izvelc čoku paris reizes uzrauj,lidzko uzsit-čoku iekšā,kā rauj tā rūc! Te tikai 2 varianti-saklatusi membrāna,vai sasprēgajusi degvielas šļauciņa(no laba benzina),bet ja daudz saspregā,tad ari pēc pielaišanas uzdodot gāzi mēģina aizrities. ja jaauns,noteikti degmaisijums ir uzgriezts treknāks,tā,ka vajag pārregulēt ari. Un vēl,degvielu ieteicams sagatavot ne ilgāk,kā nedēļai,ilgāk stāvot notiek treakcija ar 2-taktu eļļu un zūd eļļošanas ipašibas. 

Link to comment
Share on other sites

Vēl jau nav teikts,ka tie 10kubi nav sagriezti ar tīru benzīnu.Ja ar pauzēm zāģēti varēja ar nenomest pa dzelzi.Redzēju šitādu jaunu zāģi,no virzuļa,gredzena un cilindra tikai atmiņas.Tķipa pāris dienas lietots :) .

Link to comment
Share on other sites

labiitis

 

 

Vispār jau motorzāģis ir tikpat vienkāršs kā mopēds un priekškam to nest uz servisu. Nu jā, laikam tagad izaugusi paaudze, kura pat velosipēdu nemāk remontēt un stumj riepas pie meistara pumpēt

Nu jaunie profiņu brīnumgabali jau nemaz nav tik vienkārši. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu jā, laikam tagad izaugusi paaudze, kura pat velosipēdu nemāk remontēt un stumj riepas pie meistara pumpēt

 

Apskaties, cik Rīgā ir veloservisu... :)

Link to comment
Share on other sites

intervall

 

 

Jaunākajām Husqvarnām karburātoru nevar regulēt

Nelej,vairumam tikai,tiem mēsliem,kuriem ir autotune vai kā to šņagu sauc. 

Link to comment
Share on other sites

jarajara

esi baigi lietojis tos mēslus ar autotune? -10 līdz -30 , pie slapja , sausa sniega mans 550 nav atteicis nevienu reizi(2 ziemu garumā), bet bez gadījās problēmas. dažiem ar līkākām smadzenēm, katru dienu. vairumam prefesionālo ir auto tune. populārākajiem modeļiem visiem.

nav mazajiem un lielākajam http://www.husqvarna.com/lv/products/professional-chainsaws/compare-proffesional-chainsaws/

par topiku. varēji vismaz modeli nomaut , lai nav jāzīlē. cik sapratu palaidi?

Link to comment
Share on other sites

Jaunie Huši ir ''čipoti'' tos uz stenda servisā regulē, tā lūk.

Tikai ''čipoti'' nav amatieru brīnumi par 300 sotiem, tie maksā ap 500 Ls,eiro paši var pārēķināt.

Link to comment
Share on other sites

1) Kompresija cilindrā tam xlamam vispār ir?

2) Sveci izskrūvēji - tā ir sausa vai slapja?

3) Dzirkstele ir?

 

Nu jopcik - tik vienkāršas lietas nevar pats izdarīt, lai pārliecinātos kur problēma!

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

1) Kompresija cilindrā tam xlamam vispār ir?

jaunam zāģim?

bet autors pazudis.....laikam jau vis kārtībā 

Link to comment
Share on other sites

 

 

jaunam zāģim?

Un kāds tur brīnums - useris aizmirsis eļļu benzīnam pieliet.

Link to comment
Share on other sites

 

 

kaa tik katrs savu draudzinju nesauc...

Labs :).

 

Vispār iz dzīves esot bijis gadījums liekas ka ZIL mašīna nav lekusi, nu ne ko sākuši ārdīt, viens vecis pienācis un prasījis,: '' pag , pag bet vai benzīns ir?''. Bākā sausiņš.

Gadās arī tā :)

Link to comment
Share on other sites

dzirkstele ka zirgam pauti.....nu nez sodien pieleca uz 2 ravienu,ruc ka bite....gan jau no stavesans ta membrana pratu pis,,,,,, :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

no stavesans ta membrana pratu pis,,,,,,

2 mēneši nav nekāda stāvēšana, gan jau ar membrānu vis kārtībā,

pats tāds švaks rāvējs izskatās.... 

Link to comment
Share on other sites

ka te veci teica..pirms liksanas gulet vajagot izliet bendzu un izdarbinat tuksu karbuzi....nu redzes ka bus nakosreiz :pooh_go:


ar rausanu viss kartiba,lab ka striķis roka nepalika

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pag , pag bet vai benzīns ir?''. Bākā sausiņš.

 

Man pašam reiz gadījās līdzīgi ar motorzāģi. Nemaz nerunājot par gadījumiem, kad "nestrādājošais"  nav pieslēgts tīklā.

Labots - Nain
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...