Jump to content

150uF 420V kondensators monitora barošanas blokam


Ronalds
 Share

Recommended Posts

Subj ir uzpūties un monitoram sit ārā drošinātāju. Pie vainas ir elektromontieris kurš visticamākais padeva nulles vietā otru fāzi un nodedzināja visu kas bija celtieku vagoniņā pie strāvas pieslēgts. 

 

Divi jautājumi - vai kondensatoru var mainīt uz 150uF 400V kondensatoru? (http://argus.lv/shop/productinfo/150%2F400S2235/hwindex.htm) Ja nē, tad kur LV dabūt 420V kondensatoru? 

Un vai kondesatora nomaiņa varētu palīdzēt vai šādos gadījumos parasti mēdz būt kaut kas vēl izsists? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ar 400v vajadzētu pietikt, ja tev būs paveicies iespējams nekas cits izņemot vēl varbūt varistoru nebūs jāmaina

Labots - nnoname
Link to comment
Share on other sites

Vispābā, vieglāk mums būtu ko ieteikt, ja nosaukti monitora vārdu.

 

Ķirzaks raksta šitā:

 

"impulsniekos tranja/laukja beigsjanaas gadiijumaa NEKAD netiek aizskarts blokjeejosjais konis.
savukaart konja beigsjanaas ar iiso pavelk liidzi tiltu, drosjinaataaju, retu reizi filtra droseli... peedeejais, ja nu nagla iesprausta fuses vietaa..."

Labots - WildGun
Link to comment
Share on other sites

 

 

vēl ir termistors

 

kāds vēl termistors? :shok: tu domā varistoru? tās ir 2 dažādas detaļas ar mazliet atšķirīgām funkcijām...

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Monitors Hanns.g Hi221D

Pievienoju plates bildes.

post-62913-0-61518400-1377883362_thumb.jpg

post-62913-0-55419300-1377883378_thumb.jpg

 

Termistors (varistors?) ir tas zaļais? Kā viņu pārbaudīt?

 

Tranzistoru esmu pareizi atradis? (Neviens cits elements uz plates cik man zināms nevarētu būt tranzistors) Ko šis tranis dara? Augstfekvences ģenerators? 

 

Esmu iesācējs elektronikas jomā, tāpēc atvainojiet par stulbiem jautājumiem..... Kā strādā impulsnieks vismaz teroētiski ir skaidrs. 

 

Izlodēju kondensatoru, pārbaudīju ar testeri - viņš ir uz īso. 

 

Katrā ziņā ieejas shēma, kas no 220v maiņstrāvas taisa līdzstrāvu augstfekfences ģeneratoram +/- ir man skaidra. 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Termistors ir tas zaļais? Kā viņu pārbaudīt?

 

cik no tās miglas bildes var saprast jā, viņam jābūt paralēli ķeguma ligzdai

ja ir īsais, tad nostrādājis un jāmaina vai sliktākajā gadījumā jāizravē vismaz uz pārbaudes brīdi, atstāt bez viņa permanenti nevajag, bumbas mēdz krist arī divreiz vienā un tajā pašā bedrē

sori par bezsakaru, man ir sācies atvaļinājums, piebeiguši pacienti un laikam galvai jāupgreido procesors

Labots - nnoname
Link to comment
Share on other sites

Trani esi atpazinis pareizi. Turpmākie soļi:

 

Pamēri pretestību starp traņa kolektoru (vidējā kāja) un masu (tīkla štepseļa vidējā kāja). Ja īsais, tad maini trani. Drošibas pēc vari pārbaudīt diožu tiltiņu (klucītis starp koņģi un droseli).

Link to comment
Share on other sites

Starp traņa kolektoru un masu pretestība ap 1 Mom. Laikam jau tranis ir oki. Vai kaut kā var pārbaudīt diožu tiltu viņu nelodējot ārā no plates?



Un vēl par Varistoru - kādu funkciju viņš pilda? Liekas ka tie bija tie elementi kas lidoja ārā PC barokļos ar slēdzīti 120 / 220 ja viņus pieslēdza pie 220v stāvoklī 120v. Savā laikā laboju tādus barokļus lodējot ārā nodegušos elementus. Arī bez viņiem strādājā. HVZ cik tas pareizi bija.... 

Link to comment
Share on other sites

Nav obligāti oki. Tas norāda tikai uz to, ka dēļ traņa korķus vairāk nedauzīs. Kaut gan, visticamāk ir OK. Atliek nomainīt koņģi un spert dūmā.

 

Vienīgais bažas izraisa viena detaļa. Paskaties pats  no celiņu puses - tādi aizdomīgi melnumi pie kājām.....

 

Sorry, tas it tas pats nelaimīgais korķis..... :sorry:

Labots - WildGun
Link to comment
Share on other sites

Jā - tie melnumi ir no tā kā sākumā konstatēju ka drošinātājs izsists. Domāju ka varbūt tā ir vienīgā vaina. Ielodēju vienu dzīsliņu no daudzdzīslu vada kā drošinātāja aizvietotāju. Ka kondensatros beigts nepamanīju..... 

Loģiski ka "drošinātājs" pārdega slēdzot iekšā - no tā melnumi. Saprotu ka tieviņš vadiņš nav drošinātājs, tomēr domāju ka pilnībā nepareizi šādi aizstāt drošinātāju nav.... 

Link to comment
Share on other sites

Domāju, ka nav ko čakarēt bobi. Nomaini koņģi, spraud pie tīkla un drošinātāja vietā pieslēdz kaut kādu 220V parasto spuldzīti. Ja tā deg, tad ir sūdi. Ja īsu brīdi uzliesmo un nodziest, tad ir cerība. Tad vari nomainīt drošinātāju, savienot visus štepseļus, kā bija un priecāties par bildi. Vai bēdāties, ka bildes nav. Pirmajā gadījumā - kortelītis no Tevis. Otrajā gadījumā turpināsim.

 

:drinks:

 

P.S. Drošibas pēc - paņem vēlreiz testeri un pamēri starp to pašu traņa vidējo kāju un koņģa mīnusu. Īsais nedrīkst būt.

Labots - WildGun
Link to comment
Share on other sites

WildGun

 

Pamēri pretestību starp traņa kolektoru (vidējā kāja) un masu (tīkla štepseļa vidējā kāja).

e325d5243176908d29ebe873e89ec23d.gifNu augstākā stulbuma pilotāža! Lauktranzistors ar kolektoru!!! Ieiesi vēsturē!!! Turpini! Meistari novērtēs!

 

Link to comment
Share on other sites

Kāda Jums, nafig, šķirba, kolektors vai notece. Galvenais manā penterī ir vidējā kāja. Un kā jūs zināt, ka tur nav npn tranis? Shēma ir, vai?

Link to comment
Share on other sites

Nu nepaliec jau nu pats dumjš savā paštaisnumā. Šoreiz Tev izrādījās taisnība. Es runāju no savas pieredzes. Autoram paveicies, ka pārspriegums gadījās pie izslēgta moņa. Ja baroklis būtu darbā, ne tas vien tur notiktu. Tas tā - empīriski.

Link to comment
Share on other sites

Nomainīju kondensātoru un diožu bloku un monis rāda kā jauns! 

 

Paldies visiem par padomiem! 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...