Jump to content

aliExpress.com


Kaža no Tukuma

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivo

    17

  • Bomaars/C12

    11

  • Firza

    7

  • 3 months later...
e = d

grūti laiki nāk drazu cienītājiem:

http://apollo.tvnet.lv/zinas/sliktas-zinas-tiem-kas-arzemju-interneta-veikalos-pasuta-viltotas-dizaineru-preces/730367

 

" Ārzemju interneta veikalos pasūtītās zīmolu preces arvien biežāk nemaz nenonāk līdz pircējam. Latvijas Pasta šķirošanas cehā Valsts Ieņēmumu dienesta Muitas pārvalde sūtījumus atpazīst kā viltotus un nodod iznīcināšanai. Pircējam pēc tam nav nekādu tiesību prasīt kompensāciju."

Link to post
Share on other sites

Es, protams, tādas lietas nepasūtu, bet. piem. ja pārdevējs raksta "genuine" - kāpēc gan lai nebūtu tiesību prasīt kompensāciju? Ne jau no Pasta vai Muitas - bet gan no pārdevēja.

Link to post
Share on other sites
J.Reinis

Īsumā autora sūdzība - nopirku sūdu uz kociņa un bez garantijas, kā jau bija gaidāms, tas nosprāga, un tagad pārdevējs nav pietiekami uzticīgs tev uz vārda un jauks, lai bez maksas sūtītu citu sūdu uz kociņa na haļavu...

 

Klasiskais latvieša veiksmes stāsts, mhhh..


Es tiešām brīnos, vai ir arī tādi cilvēki, kas kaut ko pērkot no ēbaya (vai, vēl ļaunāk, aliexpress, kur vispār starpnieks neko negarantē pircējam, atšķirībā no ēbay, kur vismaz minimāls protection ir), tiešām jau sākotnēji sev galvā neuzstāda 50/50 ekspektācijas, zinot, ka var atnākt pēdējais sūds, kas sašķīst atverot kastīti (ja tāda vispār ir)? Es, piemēram, kaut ko pārkot ārzemēs vienmēr par to padomāju - pirms nospiežu "Buy now" es vēlreiz sev apliecinu, vai varu ļaunākajā gadījumā atļauties vienkārši aizmirst tos XX Eur, ko tūlīt, iespējams, izmetīšu miskastē, vai nē.

Edited by J.Reinis
Link to post
Share on other sites
( ͡° ͜ʖ ͡°)

Bet ja jau latvietis grib to sūdu pasūtīt, kāpēc tad viņam to liegt?

Edited by ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Link to post
Share on other sites
J.Reinis
Bet ja jau latvietis grib to sūdu pasūtīt, kāpēc tad viņam to liegt?

Redzi, manuprāt, lai gan it kā korespondences privātums ir svarīga lieta, tomēr gluži tāpat kā piemērā ar narkotikām - ja nav pieprasījuma, nebūs piedāvājuma, tapēc es piekrītu, ka šitos kreisos hlamus vajag izņemt no aprites. Žēl gan, ka tie smieklīgie apjomi, ko aiztur pie mums, ir piliens jūrā uz kopējā tirgus rēķina. :(

 

Piemēram man, kam patīk izmantot kvalitatīvas oriģinālā ražotāja preces, un nepieciešamības gadījumā remontēt ar oriģinālajām detaļām, ir lieliska pieredze salīdzinot oriģinālu un ķīniešu kopiju - es spēju salīdzināt gan darnķīgo kvalitāti, gan sūdīgo performanci, gan mazo ilgmūžību - veicot visu plus/mīnus apkopojumu, es saprotu, ka lielākajā tiesā gadījumu tas ir pilnīgi garām pirkt ķīniešu klonu kādam labam produktam, jo tas vienmēr būs lielāks vai mazāks sūds, ar visām no tā izrietošajām augšminētajām sekām. Bet daudzi to nesajēdz, akli pērk un lieto padjopkas, tad pišās to remontējot, pa vidu tam sūdzas internetā par to, kāds X brends ir sūds, kaut gan dzīvē nav pat acīs redzējuši X brenda īsto produkciju. Besī tādi cirviji, tieši tikpat, kā besī sajūta lietojot lētu kopiju. 

Edited by J.Reinis
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

 

 

vēl ļaunāk, aliexpress, kur vispār starpnieks neko negarantē pircējam, atšķirībā no ēbay, kur vismaz minimāls protection ir

 

Neko nereklamēju, bet ar aliexpress ir daudz pozitīvāka pieredze, kā ar ebay. No ebay pārdevējiem vairāk paku ir mistiski pazudušas, kā no aliexpress. Divu gadu laikā ali tikai viena paka nav atnākusi, visu no Ķīnas sūtu caur ali, jo lētāk.

Link to post
Share on other sites
J.Reinis

 

 

ar aliexpress ir daudz pozitīvāka pieredze, kā ar ebay
Man ar Aliexpress ir pozitīva pieredze lielākoties bijusi tikai ar expedited shipping (DHL, TNT), un free airmail pakas ir pazudušas vismaz tikpat, kā no ebay. 
Link to post
Share on other sites

man aliexpress ir 34 orderi, visi atnākuši.

 

starp sūtijumiem ir gan orģinālie xiaomi produkti, gan lētie gopro mounti, gan viltoti spigen keisi. pieredze ļoti pozitīva.

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

200+ sūtījumi no aliexpress šeit, vienmēr esmu izvēlējies lētākās delivery opcijas (china shipping) un vienmēr visu esmu saņēmis. Nezinu kur tu esi dabūjis info par to ka viņi neko negarantē pircējam, aliexpress ir buyer protections.  Ir bijušas situācijas kad atnācis nepareizais izmērs vai defektēts produkts, vienmēr nauda saņemta atpakaļ no aliexpress.. nekad nav bijušas problēmas, just saying

Link to post
Share on other sites
J.Reinis

 

 

vienmēr nauda saņemta atpakaļ no aliexpress.
No pārdevēja, ne aliexpress. Atšķirībā no ebay, kur ir integrēts paypal, un kuri maksājumu pietur līdz clearance saņemšanai, aliexpresā tu maksā no savas kartes pa taisno.

 

Un priecājies, ka visu līdz šim esi saņēmis - citiem tā statistika ir daudz sliktāka. Man nav tik traki, bet tomēr statistiski sliktāk ar Aliexpress - no ~25 sūtījumiem no Aliexpress laikam kādi trīs ir pazuduši (12%), no ebay'a 355 pirkumiem ir bijuši 12 cases pašlaik (3%).  


P.S. ā, jā, no DX ņemot no septiņiem sūtījumiem trīs nav atnākuši, tā ka tur vairs neko nepirkšu. :D

Link to post
Share on other sites

@J.Reinis

 

VIsi maksājumi kurus tu veic iekš Aliexpresā ir ar Buyer protection, pārdevējs piekļūst naudai tikai tad kad tu esi apstiprinājis produkta saņemšanu / beidzās Buyer protection (~60 dienas). Ja tu esi veicis pasūtījumu un apmaksā to iekš aliexpresā nevis pa tiešo pārdevējam uz kaut kādu privāto kontu, tad arī atverot Dispute, naudu tu saņemsi atpakaļ no Ali jo viņa reāli atrodas pie viņiem, nevis pārdevēja. Sūtot no aliexpress tu esi 100% garantēts saņemt full refund ja sūtījumu neesi saņēmis, partial refund ja nedaudz atšķirās (piem izmērs, krāsa, etc), full refund ja prece atnākusi defektīva, var arī nosūtīt atpakaļ saņemot full refund. Ja pārdevējs nepiekrīt tavam refund pieprasījumam, tu pieprasi kādu no aliexpress supporta un viņi tev izsniegs refundu, viss ļoti vienkārši.

Link to post
Share on other sites
J.Reinis

 

 

DX noliktava lietuvā
Ja, sen jau? Tad varbūt ir vērts riskēt vēlreiz kādreiz.

 

Jeyrazz - nebiju lasījis par Aliexpress buyer protection, bet līdz šim vienīgo reizi, kad vienā no tiem trim maniem augšminētajiem gadījumiem, kad paka noklīda, biju uzrakstījis sūdzību (pārējie divi bija pirkumi par 5 dolāriem, tādēļ neiespringu), tad responss bija ka tā paka esot pazudusi dēļ laikus neizņemšanas. Trackinga numura gan nebija, taču pastā strādā pazīstamais, un tādēļ droši zinu, ka uz manu adresi nekas nebija atnācis. Lieki pieminēt, ka refundu nesaņēmu.


Nu tad atliek paļauties, ka Aliexpresā arī viss tagad ir līmenī, un var pirkties droši.

Link to post
Share on other sites

Ja nav tracking nummurs nedz tev, nedz arī pārdevējam, tad refund tu vari saņemt arī tad ja paciņu saņem, viņi nevar pierādīt ka tu to esi saņēmis, tpc nekas cits kā vien iedot tev refund viņiem neatliek. Uzsākot dispute tu sākumā runā ar pārdevēju un centies vienoties viens ar otru, ja vienošanās nesanāk tad arī pieprasi aliexpress supportu tajā pašā dispute lapā un viņi visu izskatīs un piešķirs tev attiecīgo full / partial refund, skatoties kas atbilst situācijai. Jebkurā gadījumā, visam ko pērc caur aliexpress ir pieejams buyer protection, respektīvi atšķirība no ebay nekāda (varbūt nedaudz ilgāks process, nemācēšu pateikt)

Link to post
Share on other sites
snukurins

Pēdējā pusgada laikā diezgan daudz esmu pasūtījis Aliexpress.Viss pagaidām ir atnācis.Viltotus brendus nepasūtu.Summas gan mazas pirkumiem,nepārsniedz 15Eur.

Link to post
Share on other sites

Nu dažkārt 2x nopirk sūdu ir lētāk nekā 1x oriģinālu. LV daži veikali cenas ir saskrūvējuši debesīs. Vi beigās izrādās, ka tas oriģinālais ir tepat Polijā saskrūvēts un nav ne pa piecām kapeikām labāks kā no Ķinas.

Link to post
Share on other sites

Pasūtīju pēdējā mēneša laikā 2 mantas - portjika bateriju un powerbanku. Abas lietas atnāca, un strādā. Protams, abas maksāja padsmit eiro, līdz ar to risks nebija tik liels.

Link to post
Share on other sites

 

 

Nu dažkārt 2x nopirk sūdu ir lētāk nekā 1x oriģinālu. LV daži veikali cenas ir saskrūvējuši debesīs. Vi beigās izrādās, ka tas oriģinālais ir tepat Polijā saskrūvēts un nav ne pa piecām kapeikām labāks kā no Ķinas.

 

LV veikalos vispār nav ko nopirkt, kaut kādiem nejēgām konsūmeriem fēni ko palikt zem laptopa ir advancētākais ko var dabūt elkorā. paskatos uz sava galda un lielākā daļa ir no amazon, ebay un aliexpress nācis, jo piem mums neko tādu vienkārši nevar dabūt. sākot ar book arc macbooka statīvu, anker USB hubu, audio technica austiņām, beidzot ar normāla izmēra peles paliktni, ko var palikt arī zem klaviatūras. 

Link to post
Share on other sites
snukurins

 

 

LV veikalos vispār nav ko nopirkt
 

Jā,ieejot veikalos jūties kā cilvēks ar īpašām vajadzībām

Link to post
Share on other sites
J.Reinis

 

 

Jā,ieejot veikalos jūties kā cilvēks ar īpašām vajadzībām
Tu tā nejūties katru dienu pamostoties? 
Link to post
Share on other sites
snukurins

Nē,pamostoties es nodomāju-atkal es te......

Link to post
Share on other sites

 

 

LV veikalos vispār nav ko nopirkt, kaut kādiem nejēgām konsūmeriem fēni ko palikt zem laptopa ir advancētākais ko var dabūt elkorā. paskatos uz sava galda un lielākā daļa ir no amazon, ebay un aliexpress nācis, jo piem mums neko tādu vienkārši nevar dabūt. sākot ar book arc macbooka statīvu, anker USB hubu, audio technica austiņām, beidzot ar normāla izmēra peles paliktni, ko var palikt arī zem klaviatūras. 

 

Vecais stāsts par sortimentu un tirgu :) Nu un ko tas dotu, ja būtu normāla izvēle? Viena un tā pati lieta Aliexpress un Elkorā - parēķini pats kāda būs cenu atšķirība - Ali tu pērc no privāta pārdevēja, no valsts, kura mākslīgi uztur zemu nacionālās valūtas kursu, kura subsidē pasta pakalpojumus. Pārdevējs dzīvo blakus rūpnīcai, prece viņam nav pat jāiepērk - tikai jāizvieto ebay/amazon/aliexpress. Pasūtīsi - viņš sagādās un izsūtīs.

 

Elkorā vai da jebkur citur LV -šīs pašas lietas cenā ir jāierēķina transports, muita (5-10%), tirgotāja uzcenojums (30% ir pats pats minimums lai būtu daudzmaz rentabli ) un galu galā - PVN. Šajā brīdī parasti arī beidzas patērētāja entuziasms un sākas briesmīga bļaušana, ka te uz vietas plēšot 9 ādas un vieglāk tak esot ebay/amazon/ali nopirkt!

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Labas preces no ĶTR nevar dabūt pa lēto. Bieži vien Latvijā vai ES ir nopirkt lētāk. Piemēram velosipēdam rumbas motors tā liekās pa lēto, bet pieskaitot sūtīšanu (1/2 no cenas) + PVN un muitu sanāk tādā pašā vērtībā kā pasūtīt no Vācijas vai Anglijas. Un tad jau, ja rocība atļauj var piemest nedaudz klāt un nopirkt kādu vāciešu izstrādātu motoru vai tml. Kaut kas līdzīgs ir arī ar labajiem ĶTR telefoniem. Kaut kādus m33slus var pirkt, bet viņi arī būs tādi kādi ir. Bet ja gribi labu ĶTR telefonu, tad vienalga tas būs pie 300EUR. Bet sīko elektroniku piemēram Arduino piederumus, sensorus un citas lietas var dabūt gandrīz par velti, kamēr ES tirgo 2x vai 3x dārgāk. Bet te atkal jāskatās ko tu pērc, jo es esmu nopircis vairākus brāķus gandrīz par velti, kamēr citi mazāk zināmi vai zināmi elektronikas izstrādātāji no rietumiem taisa 100% strādājošu + labs atbalsts. Bet tas atkal maksā gandrīz par velti x 5..

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
Bomaars/C12

Par piemēru varu minēt ka tiku pie telefona lētāk šeit tepat LV, kā jebkados ķinas iveikalos skatoties, pat bez visas muitas un pvn vel dārgāk ķīnā... Kopš uz eiropu pludina daudz ķīnas telefonu(LV pirms kāda gada neviens netirgoja nezināmus brendus, tagad gandrīz jebkurā LV veiklā/i-veikala arī ir tautās nezināmāki brendi), tad cenas daudz pieejamākas tepat ir kļuvušas...bet sīkumus jā lētāk joprojām ir ķīnā pirkt

Edited by Bomaars/C12
Link to post
Share on other sites
raiviic

 Lai nu kā, bet uzskatu, iepirkties ali - nu nekādi neliecina par saprāta esamību.  Ja arī ko pērku - tad tikai amazonē, OTTO un līdzīgos un Vācijas eBay, protams, skatoties, kas ir pārdevējs. Un otrs kritērijs - nekad nekur (ne Latvijā, ne citur) neizvēlēties lētāko piedāvājumu, bet kaut kur pa vidu starp lētāko un dārgāko pārdevēju.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Tomēr LPC teiktais biežāk izpildas un ir reāli. Kroop, tev ir arī kāds piemērs ?

 

tak salīdzini jebkuru populāru elektro preci, piemēram mans logitech mx master.

 

amazon.de - http://www.amazon.de/Logitech-910-004362-Master-Wireless-Warranty/dp/B00ULNAOMA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1463398755&sr=8-1&keywords=mx+master- 70 EUR

bm.lv  - http://www.bm.lv/lv/logitech-mx-master-910-004362-d-model - 70 EUR 

 

pieliekam amozon shipping un galā mx master no vācu amazones maksā 78 EUR, tepat ir par 8 eiro lētāk. un tā pamatā ir ar visiem produktiem, kas LV ir pieejami. cits stāsts ir ar tiem, kas nav pieejami, vai nepopulāri un kāds baigo pisnesu uz viņiem taisa.

 rgVcZ1e.png

 

labots

Edited by Guest
Link to post
Share on other sites

Vispār - nu es vairāk biju domājis par dažādiem noname loriņiem.

 

Kroop. Tevis minētais [veikals] (tev 2 linki vienā) nav veikals, bet internetveikals, pietam ar, khm, neizteikšos par PVN un čekiem šī konkrētā veikala gadījumā (ja nemaldos, tad arī šajā forumā [veikals] piedāvāja datordaļas par lieliskām cenām, ar čeku - tikai vienīgais nosacījums - klientam jābūt privātpersonai un jāmaksā skaidrā naudā  :)

 

Internetveikala izmaksas izvietot savā lapā logitech mx master principā atbilst hostinga izmaksām - prece tāpat atrodas piegādātāja noliktavā. Lai Elkors vai kāds cits veikals varētu atļautos turēt logitech mx master uz vietas - viņam ir prece jāiepērk, jāiesaldē savi līdzekļi - līdz ar to ir jāpelna vismaz jau minētie 30% 

 

Tas viss protams ir loģiski, zemākā cena ir tas, kas pievilina klientu - vienkārši jārēķinās, ka tādā gadījumā fiziskie veikali turpinās iznīkt un ir bezjēdzīgi sūdzēties par sortimenta trūkumu utt.

Edited by LPC
  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites

 

 

Vispār - nu es vairāk biju domājis par dažādiem noname loriņiem.

 

nu par tiem es jau izteicos, ka mums veikalā nav ko nopirkt, ne tikai noname, bet arī ar vārdu bet advancētāku, kaut vai tie paši vesa turētāji, kas stiprinās uz galda, noname vai name, bet LV vienkārši viņu nav. 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kā man izgāja ar Aliexpress. 14. aprīlī iekš Ali pasūtīju vienu nieciņu apmēram 7$ apmērā. Tajā pat dienā vēl vienu nieciņu no Ebay. Pēc 21 dienas paciņa no Ebay atnāk. No Ali vēl gaidu. Gaidu, gadu, jau tuvojas beigu termiņš (kādas 55 dienas jau pagājušas)-nekā.

starp citu, izsekošanas numurs vispār uzrādās, ka tāds nav atrodams. Aizrakstu pārdevējam, tā un tā, Tad nu šamējais vēl uz 30 dienām pagarina termiņu. Atkal gaidu, gaidu-nifiga. Jau padomāju, ka to paciņu man no Ķīnas uz Latviju nes ar kājām.....

 

Tā kā atkal jau pagājušas kādas 20 dienas un apnika gaidīt, aizrakstīju tam Ali klientu servisam (vai kā tur viņš saucas). Pēc pāris dienām atnāca atbilde, ka 3-15 dienu laikā man nauda tiks atskaitīta atpakaļ. Nākamajā dienā nauda jau bija ieskaitīta manā kontā.

Tajā pat dienā, kad saņēmu ziņu no tā klientu atbalsta centra, atnāca arī vēstule no pārdevēja. šamējais 2x atvainojās, ka prece nav atnākusi un gaida, ka ielikšu pozitīvi atsauksmi.

 

P.s. Atsauksmes tam pārdevējam visas bija pozitīvas, ja kas.

 

Link to post
Share on other sites
Kaspars12

Bet par ko, tad lai Tu liktu viņam sliktu atsauksmi ? Par to, ka paka pa ceļam pazūd, vai par to, ka nauda Tev ir atgriezta ?

Link to post
Share on other sites

Naudu atgrieza ne jau paardeveejs, bet pats aliexpress. Buutu pagaajis disputam atveeleetais laiks, neviens tev naudu neatgrieztu.

Es liktu neitraalu atziimi ar komentaaru, ka nauda atgriezta jo prece nav sanjemta.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...