Jump to content

aliExpress.com


Kaža no Tukuma

Recommended Posts

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ivo

    17

  • Bomaars/C12

    11

  • Firza

    7

  • 1 month later...

Pirmā pieredze: 60 dienas no izsūtīšanas tuvojās finiša taisnei, sūtījums tā arī nekur neparādijās, atvēru "dispute", pārdevējs neko, akceptēja un pēc 3 dienām nauda bija atpakaļ kontā.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Taisos sūtīt veselu maisu ar dažādiem brīnumiem vai viņi man sūtīs tā, lai nebūtu jāmaksā muitas nodoklis, tas ir atsevišķi tās lietas vai visu kopā?

Link to post
Share on other sites

Kādus 2 gadus atpakaļ paņēmu no turienes Nike FreeRun 3.0 sporta apavus, sākumā jau izskatījās tādas nekvalitatīvas, bet ok, izlēmu skriet un ar viņām nopietni iet uz treniņiem, pēc pus gada jutu lielākas sāpes kājās, pie kājas īkšķi ārpusē āda bija palikusi daudz cietāka un sāpīga. Sūtīšana arī vija ilga, kādi (nemeloju) 1,5 mēneši, un vēl tā muita, ahh... Gala rezultāts - sāpīgas, mazliet deformējušās pēdas. Vairs nekad neņemšu vislētāko, tagad tikai apavus pērku Nike veikalā, cenas ir augstākas taču tu zini ka nebūs nekādi čaina feiki un nebojās tev dzīvi.

Edited by niklavs1
Link to post
Share on other sites
Bomaars/C12

 

 

Taisos sūtīt veselu maisu ar dažādiem brīnumiem vai viņi man sūtīs tā, lai nebūtu jāmaksā muitas nodoklis, tas ir atsevišķi tās lietas vai visu kopā?

 

 Atkarīgs vai pērc visu pie viena pardevēja? Tur tak viņu tukstosiem

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Ja nav kur likt naudu, tad labāk paskaties to pašu preci e-bayā, kur kāds tirgo vācijā, anglijā.

No alibabas ļoti bieži atnāk prece, kas ir salikta no oiģinālajām, taču kvalitātes pārbaudi neizturējušām, detaļām.

Atmaksājas ņemt Ķīnas mantas, nevis saķīmiķotos brendus.


P.S.

Un Tu tici visām atsauksmēm tirgotāja lapā? :)

Ha! :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Diezgan tica atsauksme -

в процессе пользования выяснилось,что телефон не влагостойкий,т.е. при сборке были не поставлены мембраны на гнездо зарядки и карты памяти.Аппарат все время глючил,спасла перепрошивка.Собеседники слышат плохо.Экран какой-то тусклый,подозреваю,что не оригинал.

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Piemēram, eBay, man šķiet, atsauksmi var rakstīt tikai pēc produkta apmaksas. Viens rakstīja, ka esot oriģināls, taču nav jauns iepakojums, kas visu padarīja reālistiskāku. :D

Bet nu ok, laikam gaidīšu, kad Latvijā būs Moto G 3rd gen 16GB, vai jāņem tur pat aliexpress Redmi Note 2.

 

P.S. Izmantojot DHL, tiešām nav jāmaksā muitas nodoklis un PVN, kā ali reklamē?

Edited by phuck
Link to post
Share on other sites

Ebayā atsauksmi raksta pēc produkta saņemšanas un notestēšanas. Turklāt, vari redzēt reālas atsauksmes no reāliem pircējiem un kopējo pārdevēja reitingu. Esi pasargāts ar paypal.

Papildus visam vari paņemt preci no tirgotāja Eiropā un neprātot par to, cik un kā uzliks vai neuzliks muitu.

Edited by Volters
Link to post
Share on other sites

Ebay ir lielāka konkurence, kur pārdevējs tiešā veidā cieš no slikta reitinga. Ali gadījumā viņiem ne silts ne auksts no tā, ka Tu saņemsi gļukainu preci un kaut kur bootā raudāsi :) Tāpat atradīses kāds, kas tur nopirks, ja ne to konkrēto, tad citu preci, kas varbūt būs veiksmīgākā veidolā.

Tas, protams, viss nav akmenī kalts. Ir pašam jāpamēģina, jāsaprot. Pamēģināt iesaku sākumā uz kaut ko lētāku.

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Jūs kaut ko no ali esat pirkuši? Tur atsauksmes tieši tāpat kā ebayā - pēc samaksāšanas, pircēju aizsardzība ir līmenī, naudu atgūt nav nekādu problēmu. 

Vajag skatīties uz pārdevēja feedbacku - no tāda, kam maz vai slikti reitingi neko nepirkt. Sūtīšana notiek daudz labāk kā ebayā - visām precēm ir tracking numurs, pat par 10 centiem paņemta sūdam, kamēr ebayā nekam no ķīnas sūtītam es neesmu redzējis tracking numuru.

Link to post
Share on other sites
Bomaars/C12

 

 

Jūs kaut ko no ali esat pirkuši? Tur atsauksmes tieši tāpat kā ebayā - pēc samaksāšanas, pircēju aizsardzība ir līmenī, naudu atgūt nav nekādu problēmu.  Vajag skatīties uz pārdevēja feedbacku - no tāda, kam maz vai slikti reitingi neko nepirkt. Sūtīšana notiek daudz labāk kā ebayā - visām precēm ir tracking numurs, pat par 10 centiem paņemta sūdam, kamēr ebayā nekam no ķīnas sūtītam es neesmu redzējis tracking numuru.


Jā apmēram tā ir + nekādas komisijas dižās kā to paypal dara 
Link to post
Share on other sites

Speciālisti ibo, jūs vispār paskatījāties, ka tā prece (tei telefoni) tak tur nav jauna? :D omg, amatieri... 

 

 

 

Ebayā atsauksmi raksta pēc produkta saņemšanas un notestēšanas. Turklāt, vari redzēt reālas atsauksmes no reāliem pircējiem un kopējo pārdevēja reitingu. Esi pasargāts ar paypal. Papildus visam vari paņemt preci no tirgotāja Eiropā un neprātot par to, cik un kā uzliks vai neuzliks muitu.
 

 

Un ar ko aliExpress atšķiras no tā visa?

 

Atsaukmi arī tur raksta PĒC preces saņemšanas.

Atsauksmes tur IR reālas & no reāliem pircējiem & ietekmē kopējo pārdevēja reitingu.

Tur ir nevis PayPal, bet tas viņu maksāšanas serviss, tikpat drošs.

Muitu gandrīz 100% gadījumos neuzliks China Post sūtījumiem- t.i. visiem mēsliem, DHL u.c. express servisiem lielāks risks, bet nekad neesmu samaksājis vairāk par DHL pakalpojumu VAT, kas būs līdz 10EUR. 

Edited by kappa
Link to post
Share on other sites

Ali pārdevējs saņem naudu pēc tam kad pircējs ir apstiprinājis preces saņemšanu, vai pagājis noteiktais laiks disputa sākšanai (my ali redzams skaitītājs). Ielidojis esmu vienu reizi - prece bija 1/3 lētāka kā citas ali. Ali paši atklāja negodīgu pārdevēju un nauda tika atgriezta. Bet tā jāseko atsauksmēm, pārdoto preču skaitam, kaut vienas negatīvas atsauksmes gadījumā jāizvēlas cita prece.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
kaut vienas negatīvas atsauksmes gadījumā jāizvēlas cita prece.

 

 

ALI 99% ir pārpircēji no Alibabas, sortiments mainās, es pērku&pārdodu daudz, vienreiz tas šķībacis atsūta labu mantu, pēc mēn- tas pats listings- jau manta ne tik laba, cita partija ar vājāku kvalitāti, so- tās atsauksmes neatspoguļo patieso situāciju.

 

Te bija runa par tiem telefoniem- divi dažādi refurbished telefoni var būt dažādi, viens ieliks sū atsauksmi, otrs labu, tikpat labi visas var būt labas un Tev tiks sliktāks eskesmplārs.

 

Tā darbojas globālais tirgus, bail, maksā kādam, kurš uzņemas to risku importēt tās mantas.

Edited by kappa
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Labvakar!Atvēru strīdu aliexspress.Pārdevējs lūdz nomainīt strīda iemeslu no,,nekvalitatīva prece,,uz,,personisku iemeslu dēļ,,Vai man tas kaut kādā veidā var kaitēt .Es pieprasīju atmaksai daļu naudas.

Paldies!

Edited by osis1
Link to post
Share on other sites
Bomaars/C12

Neesmu šim procesam gājis cauri, bet iemesls....personisku iemeslu dēļ, izklausas ka viņš mēģina tevi apmānīt. Jo kā gan būtu korekti strīdēties par preci ja tie ir personiski iemesli? Tādu sūdzību būtu janoraida, bet nu es šito procesu nezinu.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Iepriecini viņu, un papildus pie disputa pieraksti, ka pārdevējs mēģināja pieprasīt, lai iemeslu nomaina no "nekvalitatīvas preces" uz "personiskiem iemesliem"

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites

Pie disputa sasināšanas,es domāju,ka aliexspress redzēs mūsu saraksti,nebūs obligāti jāatgādina.

Vispār uzdevu jautājumu tādēļ,ka pie šī pārdevēja esmu daudz pircis un nav bijis nekad nekādu problēmu.Tagad tā kā nedaudz žēl viņa:)

Jautāju,jo var būt kādam ir bijusi šāda situācija?

Link to post
Share on other sites

Nesen gāju cauri disputam. Atnāca prece ar nelielu defektu, teorētiski varētu salabot vai pat lietot, bet tas vairs nav tas. Atvēru disputu un pieprasīju atpakaļ pilnu cenu bez preces atpakaļsūtīšanas (sūtīšana izmaksātu trešdaļu no preces vērtības). Pārdevējs tam nepiekrita un piedāvāja atgriezt trešdaļu no preces cenas). Kamēr es domāju vai pieņemt pārdevēja piedāvājumu vai nē, tuvojās disputa beigu termiņš pēc kura, ja nemaldos, viņš tiek eskalēts augstākām instancēm. 

Beidzās ar to ka pārdevējs, tā arī nesagaidījis manu atbildi, piekrita man atgriezt pilnu cenu. Pāris dienu laikā nauda ieripoja kontā.

Link to post
Share on other sites

 

Pievienots Šodien, 09:44 Un kas ir vainas precei?

Precei bij defekts.

 

 

 

Pievienots Pirms 19 minūtēm Nesen gāju cauri disputam. Atnāca prece ar nelielu defektu, teorētiski varētu salabot vai pat lietot, bet tas vairs nav tas. Atvēru disputu un pieprasīju atpakaļ pilnu cenu bez preces atpakaļsūtīšanas (sūtīšana izmaksātu trešdaļu no preces vērtības). Pārdevējs tam nepiekrita un piedāvāja atgriezt trešdaļu no preces cenas). Kamēr es domāju vai pieņemt pārdevēja piedāvājumu vai nē, tuvojās disputa beigu termiņš pēc kura, ja nemaldos, viņš tiek eskalēts augstākām instancēm. Beidzās ar to ka pārdevējs, tā arī nesagaidījis manu atbildi, piekrita man atgriezt pilnu cenu. Pāris dienu laikā nauda ieripoja kontā.

Tā nav īsti tā situācija,ko gribu darīt.Kā jau minēju,negribu ,,uzmest dzelteno draugu,,:)Iepērkos patstāvīgi pie viņa,tanī pašā laikā prece ir salīdzinoši dārga.Negribas to atstāt bez soda:)

 

Jautājums bij-Vai man tas kaut kādā veidā var kaitēt,ja es nomainu no,,nekvalitatīva prece,,uz,,personisku iemeslu dēļ,,Gribās,lai ,,vilks paēdis un kaza dzīva,,

Link to post
Share on other sites

Vispār jau tie tirgoņi ir slīpēti  :mrgreen:

Vienu reizi esmu gājis dispute procedūru, jo nesaņēmu preci noteiktajās 60 dienās un izsekošanas numurs arī bija neīsts ar kaut kādu kreiso lapu... Bet tāpat pārdevējs privātajā sarakstē sprēgāja, lai tik gaidot un atceļot dispute...  :sarkasms: Lai gan summa bija sīknauda 2.6€... bet princips, pēc pāris nedēļām ali ieskaitīja atpakaļ naudu.

Link to post
Share on other sites

to osis1:

neviens jau te nerunā par uzmešanu. Bet es tavā vietā viennozīmīgi nemainītu iemesla formulējumu. Ja prece ir nekvalitatīva tad tāds iemeslas arī ir jānorāda. Nav jāizdabā pārdevēja vēlmei melnu nosaukt par tumši baltu. Tādejādi Tu tikai atbalsti to ka arī turpmāk pārdevēji īpaši neiesprings uz kvalitāti, jo zinās ka gadījumā, ja kas, varēs "klientu apvārdot" lai nesūdzas.

Ķīniešu pārdevēji ir slaveni ar savu iežēlināšanas taktiku, neuzķeries uz tā. 

Link to post
Share on other sites

 

 

Pievienots Pirms 2 minūtēm to osis1: neviens jau te nerunā par uzmešanu. Bet es tavā vietā viennozīmīgi nemainītu iemesla formulējumu. Ja prece ir nekvalitatīva tad tāds iemeslas arī ir jānorāda. Nav jāizdabā pārdevēja vēlmei melnu nosaukt par tumši baltu. Tādejādi Tu tikai atbalsti to ka arī turpmāk pārdevēji īpaši neiesprings uz kvalitāti, jo zinās ka gadījumā, ja kas, varēs "klientu apvārdot" lai nesūdzas. Ķīniešu pārdevēji ir slaveni ar savu iežēlināšanas taktiku, neuzķeries uz t

Tā arī izdarīju,nemainu spēlas noteikumus un pastāvu uz savu.

Vēlāk uzrakstīšu,kā beidzās disputs.

Link to post
Share on other sites

 

 

Tur ir nevis PayPal, bet tas viņu maksāšanas serviss, tikpat drošs.

Mastercard Securecode gan viņiem ir totāli nestrādājošs feiks.

Nekāds redirekts uz savu internetbanku pēc paroles nenotiek.

Link to post
Share on other sites
Tā arī izdarīju,nemainu spēlas noteikumus un pastāvu uz savu. Vēlāk uzrakstīšu,kā beidzās disputs.

Disputs beidzās tā!Tad kad,,dzeltenais draugs,,sajuta,ka es spēles noteikumus nemainīšu,sāka ,,braukt augumā,,.Teica,ka viņš neko tādu(defektu) nesaskata bildēs un nemaksās man neko.Šorīt es viņam atbildu,tādā gadījumā es saasināšu disputu un nodošu izskatīšanai aliexspress.Atnākot mājās skatos,mans,,dzeltenais draugs,,disputu ir pieņēmis un nauda ir atgrizšanas stadijā.

Nav gan aizmirsis pierakstīt,ka viņš man nācis pretī un arī es lai šim ielieku 5-cas zvaigznes.Uz ko es atbildēju,5-cas zvaigznes tu nedabūsi,bet 4-tras gan un nelielu komentāru par mūsu diskusiju.

Edited by osis1
Link to post
Share on other sites
riebeklis2012

diivaini 

liidz shim ar disputiem nav bijusi probleema

pedeejaa meenesha laikaa

25$ baleta kurpiites meitai, atnaaca mazaakas kaa pasuutiijaam, peec dispute nediskuteejot nometa 10$

aadas telefona macinjsh ar 2 nelieliem skraapeejumeim no 7$ nometa 3$ 

Link to post
Share on other sites
riebeklis2012

 

 

Sanāk ka nopirki pa lēto kurpes kuras nav lietojamas?
 

 

nosaciiti

kurpiites pa pilnu cenu tika notirgotas citai deju grupas censonei 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...