RudeWolf Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Baltajam rezim pretestība precīzi tāda pati kā glaunajam? Jo tā atšķirība ir galīgi nesmieklīga. Kā ar induktivitāti? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kevins Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 un kas notiek kad to balto uzlodee uz plates ar maksimaali iisiem izvadiem, taapat kaa melno ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 atceros kaut kādā linear audio bija rezistoru mērījumi - bet tavi izskatās baigi traki - tā atšķirība...induktivitāte imho šiem nav nemaz tik liela un pie 1Khz nekas tur nemainās. ja nu vienīgi reāla pielaide ir biku lielāka par 5% un tas ietekmē izejnieku darba režīmu ? bet nu ar ne tik traki tas būtu un ne pie 10 w. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 un kas notiek kad to balto uzlodee uz plates ar maksimaali iisiem izvadiem, taapat kaa melno ? Neviens no tiem nav uz plates, abi vados karājas. Nez vai par 2 cm garāki vadi varētu radīt tādu atšķirību. Tas būtu vēl interesantāk. Baltajam rezim pretestība precīzi tāda pati kā glaunajam? Jo tā atšķirība ir galīgi nesmieklīga. Kā ar induktivitāti? Mans testeris nemāk precīzi nomērīt 0,2 omu pretestību. Rāda visiem vienādi, bet tik pat labi tas varētu būt 0,1 vai 0,3. Induktivitāti man nav ar ko nomērīt. Man te vēl ir 2W 0R27 zilie MOX rezistori, jāpamēģina ar tiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Posted August 12, 2013 Share Posted August 12, 2013 Īstenībā tad jāmēģina sameklēt, kas ar to slēgumu notiekās, kad pierubī balto rezi klāt. Nu nevar tipiskās atšķirības rezistoros šādi izmainīt darba rezīmu. Tobiš vaina ir nevis rezistorā, bet gan tajā, kā slēgums reaģē uz tā ieviestajām izmaiņām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted August 12, 2013 Author Share Posted August 12, 2013 (edited) Pamēģināju, ar šiem pastūzis kļūst nestabils un iet oscilācijā. Izvadi nav neko garāki kā Caddockiem, tā ka atšķirība ir pašos rezistoros. Ok, šie ir 0,27 omi salīdzinot ar 0,2 omiem iepriekšējiem. Nominālu atšķirībās gan es šeit neredzu būtisku starpību šajā pielietojumā. Mērogam - bildē redzamā skrūves galva ir standarta M3. Visticanāk, ka ar baltajiem arī ir uz stabilitātes robežas, tāpēc tik dramatiska atšķirība. Nu nevar tipiskās atšķirības rezistoros šādi izmainīt darba rezīmu. Kas ir par pamatu šim apgalvojumam? Nē, tomēr neoscilē ar zilajiem rezistoriem. Tie bija kaut kādi gļuki ar skaņas kartes draiveri. Ar oscilogrāfu viss izskatās tīrs, pūkas nav. Jāpamēra vēlreiz, varbūt tiešām draiveri bija sagļukojuši jau pirmīt mērot. Pārlodēju un salīdzināju vēlreiz visus trīs variantus. Ar baltajiem rezistoriem izejā bija pūka drusku zem 40MHz. Palielināju kompensācijas C no 22pF uz 32pF (pielodēju 10pF paralēli). Pūka pazuda, bet parādījās kropļojumi. Pārbaudīju ar visiem trim emiteru rezistoru veidiem, šie kropļojumi ir neatkarīgi no rezistoru tipa. Dīvaini, pašā sākumā es biju ielicis 33pF vienā gabalā, tad šādu kropļu nebija. Varbūt tur kau kādas rezonanses rodas starp diviem paralēlajiem 22pF un 10pF kondensatoriem, nezinu Noņēmu papildus 10pF kompensācijas C, palika 22pF. Samērīju vēlreiz ar visiem rezistoru veidiem, šoreiz pielodēju baltos ar iespējami īsiem izvadiem. Viss atpakaļ kā iepriekš. Ar baltajiem Xiconiem pūka izejā un šausmas spektrā. Ar Cadokiem viss tīrs, spektrs kā iepriekš. Ar zilajiem MOX rezistoriem pūkas nav, spektri izskatās sekojoši. Labāk kā ar baltajiem, bet sliktāk par Caddockiem. Skan arī atbilstoši. Edited August 12, 2013 by normundss Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 (edited) Kas ir par pamatu šim apgalvojumam? Nū... Veselais saprāts un akla ticība apgalvojumam, ka labam mezglam jābūt tādam, kurš nav [tik] fērlīgs pret elementiem. Nevar būt pie vainas tas, ka nav kārtīgas plates ar pamatīgu masas plakni? Citiem vārdiem sakot - vai konkrētā konstrukcija ir tik labi nostrādāta, ka var kalpot par rezistoru "labuma" salīdzināšanas platformu. vienkārši no Tevis veiktajiem mērījumiem (kas uzrāda izmaiņas slēguma darbā, ko korelē ar rezistoru maiņu) var izveikt divus secinājumus: rezistoru raksturlielumu atšķirības ir pietiekami lielas, lai par X% izmainītu [šī] slēguma raksturlielumus. slēgumam vai/un tā konstrukcijai piemīt īpašības, kas ļauj minimālām atšķirībām starp doto elementu raksturlielumiem par X% izmainīt visa slēguma raksturlielumus. T.i. viss atkarīgs no dispozīcijas, ar ko veicam pētījumu. Edited August 13, 2013 by RudeWolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 viss atkarīgs no dispozīcijas, ar ko veicam pētījumu. Lūk, tur jau tā lieta. Eksperimentālie FAKTI ir tādi, ka dotajā uzstādījumā nomainot rezistorus atšķirības sistēmas uzvedībā ir vai nu vienkārši pamanāmas (Caddock vs zilie) vai ievērojami maina sistēmas stāvokli (oscillācija ar baltajiem). Pie tam starp abiem galējiem rezultātiem nav pretestības nominālu atšķirības. Tas pierāda, ka rezistoru tipam var būt jūtama ietekme. Visa pārējā spriedelēšana par tēmu "kas vainīgs" attiecas uz sistēmas optimizāciju atbilstoši kautkādām prasībām. Es varētu pavadīt mēnešus mēģinot izstrādāt optimālāku plati un izdot kaudzi naudas par prototipu izgatavošanu un nezināmu rezultātu. Es varētu sabremzēt pastiprinātāja slew rate lai novērstu nestabilitāti, par to samaksājot ar lielākiem intermodulācijas kropļojumiem. Es varētu pateikt, ka no šādām rezistoru atšķirībām man rodas kognitīva disonance, tāpēc shēma ir sūds un es negribu to vairs redzēt. Es varētu mēģināt likt izejā Zobel ķēdi un skatīties, kas notiek. Es varētu pielodēt Caddock rezistoriem garus izvadus lai pārbaudītu cik lielā mērā vadu garums ietekmē rezultātu. Es varētu pielodēt Caddock rezistoriem garus tērauda stieples izvadus, kas nokniebti no baltajiem rezistoriem, lai pārbaudītu vai izvadu materiāls ietekmē rezultātu. Es varētu izmantot to rezistoru, kurš darbojas vislabāk un vairs necepties par šo jautājumu. Nekas no tā nemaina no eksperimenta rezultātiem tieši izrietošo secinājumu, ka rezistoru tipam var būt manāma ietekme uz sistēmas darbību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Posted August 13, 2013 Share Posted August 13, 2013 Piekrītu visam, bet būtu labi saprast, vai šie rezultāti ar rezistoriem būtu extrapolējami arī uz citiem gadījumiem. Un, ja ir - tad uz kādiem. Piem. gaisa vai p2p konstrukcijās labāk izmantot Caddock vai citus rezistorus ar līdzīgiem parametriem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted August 13, 2013 Author Share Posted August 13, 2013 būtu labi saprast, vai šie rezultāti ar rezistoriem būtu extrapolējami arī uz citiem gadījumiem Tam būtu nepieciešams noformulēt konkrētu hipotēzi par atšķirību cēloņiem un izstrādāt eksperimentu lai to pārbaudītu. Piemēram, uztaisīt "pareizu" plati, ja ir aizdomas, ka montāža ir viens no faktoriem, kas "aktivizē" rezistoru ietekmi. Man nav tādu zināšanu. Es varu pielodēt rezistoriem garākus izvadus un paskatīties kā tas ietekmē rezultātu. Jebkurā gadījumā es uzzīmēšu plati pēc savas saprašanas. Manā gadījumā ir ievērojami ģeometriski ierobežojumi lai varētu to visu iestūķēt konkrētā nelielā korpusā, tā ka tur noteikti būs kompromisi. Beigās var pamēģināt atkal pamainīt rezistorus lai iegūtu vēl kādu datu kopu. Šeit ir shēma tam pastiprinātājam, par ko visa cepšanās. Atvainojos par bardaku komponentu numerācijā, šis ir darba variants. Šodien atbrauca kaste krosoveriem, tā ka ezotēriskā kulakā sišana ar rezistoriem uz kādu brīdi atvirzās otrajā plānā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Pāris nedēļas nav bijis laika ar šo projektu nodarboties, bet šovakar drusku paniekojos un pamērīju skaļruņu impedanci. Mērīts ar LIMP softu pa taisno no EMU-0404 austiņu izejas caur 100R rezistoru. Augšas ar diviem skaļruņiem virknē, bez pasīviem filtriem. Tiek izmantoti no 7kHz uz augšu. Vidi, kas sastāv no diviem skaļruņiem, krosētiem ar pirmās kārtas filtriem. Filtri ir atšķirīgās frekvencēs, kas izskaidro divas pumpas vidējā pacēlumā. Tiek izmantoti no 122Hz līdz 7kHz. Basi - abi skaļruņi paralēli. Tiek izmantoti līdz 122Hz. Salīdzinājumam te ir Spendor S8e skandu impedance. Šos skaļruņus liela daļa pastiprinātāju nespēj normāli kustināt un te var redzēt iespējamo iemeslu. Fāzes līkne izskatās diezgan īpaša, sevišķi ņemot vērā, ka šī ir divjoslu skanda, kas krosēta kaut kur ap 4kHz. Parasts datašīta LM3886 pastūzis ar tādu slodzi vienkārši pārkarst un nostrādā termālā aizsardzība pat pie neliela skaļuma. Te vēl salīdzinājumam mani vecie OB ar Alpha 15 un Fostex 108EΣ. Šīs skandas viegli darbina jebkurš nīkulīgs pastiprinātājs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRTG Posted September 10, 2013 Share Posted September 10, 2013 Jauki, ka lx521 būs uzmeistarots arī LV. Izskatās teicami realizēts projekts, ļoti interesanti būtu paklausīties. Room modes lai arī mazāk, tomēr ierosinās arī dipolam, tāpēc basu ekvalaizēšana ir nepieciešama vienmēr un visur, ja ir runa par relatīvi nelielām telpām. Bet ja atskaņo pamatā timpānus, tad varbūt var arī iztikt ar to, kas ir (joks). Par Bryston skaņu piekrītu, ir iespēja regulāri paklausīties 4b sst2, vidi un augšas it kā ir korekti, bet par patīkamiem tos nenosauksi. Priekš basiem varētu būt okei, bet neekonomiski būtu pārāk maigi teikts. Varbūt var paskatīties Hypex virzienā - dažiem modeļiem ir iebūvēts DSP ar iespēju ielādēt pir failus un pieskaņot līkni iepretī nomērītajai. Pašam bija uztaisīts divjoslu bipola-dipola hibrīds DTQWT izpildījumā ar atvērumu pret grīdu. No room modes samazināšanas un reizē basu nezaudēšanas viedokļa manuprāt tas ir optimālākais variants. Katrā 2 gab 4A32+Monacor DT-300 pīkstulis ar naked waveguide, pirmās kārtas filtri. Tunelis izpildīts netradicionāli - traversā, lai skanda nebūtu pārāk dziļa, un reizē kalpo kā ribas. Ar SET lampinieku skanēja līdz asarām skaisti, kamēr negrieza pārāk skaļi. Tad sadzima bērni, vajadzēja paplašināties un darbnīcu nācās samazināt 2x, kas nozīmē izstrādes moratoriju uz pāris gadiem, tāpēc mani draugi tagad ir Grado un Sennheiser. Nu labi, tas ir offtopic. Lai izdodas visu skaisti piedarbināt un gaidīsim reālos mērījumus iz istabas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted September 15, 2013 Author Share Posted September 15, 2013 Paklausīties var sarunāt, pagaidām gan nav vēl viss pabeigts. Nupat no Honkongas atbrauca augšu/vidu pastiprinātāju platītes, pamazām lodējas. Kad būs pastūži gatavi, tad jāpiedzen joslu jutības un varēs arī kaut ko pamērīties. Un Osscars vaŗes dabūt atpakaļ savus Leachampus Pastūži pamazām briest iedarbināšanai. Beidzot no europe-audio.com ir izsūtīti arī barošanas trafi, kas tur divus mēnešus back-orderī marinējās. Ķīniešu radiatoriem "gludā" puse gan nav diezko gluda, laikam nāksies izslīpēt tranzistoru montāžas vietas. Ķ Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted September 16, 2013 Share Posted September 16, 2013 smuki,kompati pastūži. jā šiem vajag biku noņemt "skaidu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Posted October 2, 2013 Share Posted October 2, 2013 (edited) Vai kādi akustiskie mērījumi ir jau veikti? Gribētos redzēt off-axis mērījumus. Šobrīd prātoju par dizainu ar vienmērīgu virziendarbību un domāju, kas būtu labāk - zemu krosējams pīkstulis vai 2 skaļruņi vidiem. THD mērījumi arī varētu būt interesanti. Edited October 2, 2013 by Darkheart Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted October 2, 2013 Author Share Posted October 2, 2013 Nav bijis laika ar šo projektu padarboties, kaut kad uz oktobra otru pusi ceru kaut ko pavirzīt uz priekšu. Mazliet ķimerējos ar pastiprinātājiem, tur arī savas nianses atklājas. Kad būs vairāk laika,uzrakstīšu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted November 29, 2013 Author Share Posted November 29, 2013 Iepriekš izrādītās pastiprinātāju platītes rezultējās manāmi nepatīkamāk skanošos produktos kā prototips. Pēc ilgas bakstīšanās galvenie vaininieki izrādījās SMD PPS plēves kondensatori, ko biju ielicis gan barošanā gan ieejā. Ar keramiskajiem SMD kondensatoriem rezultāts bija pilnīgi nebaudāms. Beigās pārtaisīju plates uz mazajiem Wima MKP kondiķiem un piekoriģēju vēl dažas topoloģiskas lažas. Otra problēma - LME opampam palielinot pastiprinājumu, jūtami pieaug arī kropļojumi. Man optimāli būtu pastūži ar 28-29dB pastiprinājumu, bet nu tādā konfigurācijā neskan labi un izmērāmie invalīdi arī pieaug x5. Ja pastiprinājums ir <27dB, viss ir super. Izskatās, ka dziļāka atgriezeniskā saite šajā gadījumā ir pozitīvs faktors. Tagad skaņa ir daudzmaz ok, mērījumi arī. Pirmais prototips gan joprojām skan labāk, lai arī spektra mērījumos atšķirību praktiski neredz. Jāmet miers un jāliek beidzot kastēs. Zemāk daži mērījumi uz reālo slodzi - LX521 augšu un vidu skaļruņiem. Mērīts ar apmēram 2.83V RMS signāla līmeni uz slodzes. Slodžu impedances ir redzamas ziņā #121. Vidus josla:THD ar 1kHz signālu un IMD ar 250Hz un 8kHz signāliem. Kā jau iepriekš minēts, zaļās adatas sākot no 8kHz var ignorēt, tie ir mēraparatūras gļuki. Augšu josla: THD ar 7kHz signālu un IMD ar 19kHz un 20kHz signāliem. Otro un trešo harmonikas var labi redzēt pat ar visu bardaku mērījumu augšgalā. THD augstākās frekvencēs manāmi pieaug, bet nu tik vienkāršai konstrukcijai ir ok. Ar 10kHz signālu THD pieaug līdz 0,003%. Pamazām arī krosovers ievācas savā kastē. Barošana gan nav vēl sataisīta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted November 30, 2013 Share Posted November 30, 2013 nu ta beidzot kāds updeits ! Kā vienmēr - tev mērījumi līmenī! Nav kur piesieties! Kā taisīsi pastūžus - visus vienā kastē vai pa pāriem ? Krosovera kaste izskatās pēc modushop ražojuma - pei viņiem pasūtīju gravēšanu ? izskatās kvalitatīvi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted November 30, 2013 Author Share Posted November 30, 2013 Nu tā ir ar tiem updeitiem - uzlodē pastūzi, a tas skan slikti salīdzinot ar prototipu. Kamēr tiec skaidrībā, mēnesis riņķī. Kamēr pārzīmē plates, vēl mēnesis. Kamēr ķīnieši atsūta vēl mēnesis. Tagad vispār Xmas nāk virsū, pa parasto pastu līdz janvāra vidum labāk neko nesūtīt. Mērījumi ir kādi ir - no tiem tāpat var tikai kādus mega efektus/defektus izsecināt. Ja grib saprast vai "skan", vienalga jāpaklausās vismaz kādu nedēļu. Krosovera kaste ir no Modushopa, frēzēju tepat cncstep.lv. Domāju xoveram uztaisīt barokļa prototipu uz LT1963A/LT3015, tad domās kā to iebāzt kastē. Pastūži būs klasiskā stereo variantā ebaja #2109 tipa korpusos lai var nolikt abus vienā plauktā blakus. Gribu uztaisīt attālinātu ieslēgšanu, lai ieslēdzot xoveru tiek ieslēgti arī visi pastūži. Priekš tam xoveram ir tas taisnstūrainais caurums aizmugurē, tur būs terminālbloks ar pastūžu vadības izejām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRTG Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 (edited) Negribu novirzīt no finiša taisnes, bet kāpēc ne LME49810? Cik saprotu, arī tas ir strādājošs ar Darlingtoniem, lai arī projektēts darbam ne tikai tiem. Datašītā parametri likās labāki nekā LME49811. Pieminēji, ka prototipam izmanto adaptētu Pansona PCB dēli - vai ir sanācis paklausīties kā skan kāds no viņa saliktajiem LME4981xx + bipolārie kitiem, vai arī pasūtīji tikai dēli kā bāzi prototipēšanai? Edited December 12, 2013 by PRTG Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Man ir tikai Pansona draiveru plates, pirktas diezgan sen un sākotnēji domātas drusku citām izklaidēm. Viņa kitus ar Thermaltrak tranzisotriem izejā neesmu dzirdējis. LME49811 ir mazjaudīga izeja tīrā A klasē, LME49810 izejā ir papildus draiveri, kas strādā AB klasē. Teorētiski un pēc atsauksmēm 811 var skanēt labāk par 810, BET viss atkarīgs no izejas risinājuma. Manā gadījumā lēmums bija tīri pragmatisks - bija mājās atrodami daži: LME49811, LME49810 un LME49830, no gala tranzistoriem STD03 Darlingtoni un BUZ900/905 laterālie mosfeti. Tas viss no pagaidām nerealizētajiem eksperimentiem ar Pansona draiveru platēm. Būtu tā kā ekonomiski saprātīgi kaut ko no tā visa likt lietā. Otra prasība man bija, ka pastūzim jāielien šaurajā korpusā lai var vienā plauktā nolikt blakus divus. Izejot no augšminētā, un ņemot vērā, ka jaudas prasības nav lielas (60W/8Ω) un slodzes nav smagas, bet vietas korpusā ir maz un radiatori nelieli, nolēmu ka jātaisa risinājums ar LME49811 un vienu pāri STD03 izejā. Tas sanāk viskompaktāk , arī temperatūras kompensācijas diodes jau iebūvētas gala tranzistoros. Un man vēl paliek pāri LME49810, kas ir universālāks draiveris un kādreiz var salikt kādu jaudīgāku pastūzi uz tiem pašiem BUZ-iem vai citiem "parastiem" tranzistoriem izejā. Ja es te izmantotu LME49810, tad man paliktu pāri 811-tie draiveri ar BUZ mosfetiem, kas būtu sarežģīti izmantojami citur. Šobrīd tas viss izskatās apmēram tā. Vēl kaut kā ap trafu jāsastūķē barošanas taisngrieži un kondensatori. Aizmugurē būs ieejas/izejas ligdas, ar releju slēdzama barošana un varbūt barošanas filtrs. Kaste sanāk piebāzta līdz augšai, esmu jau morāli nobriedis, ka barošanas fons būs augstāks nekā prototipiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 (edited) domā būs tik traki ? var jau uzlocīt no loksnes ekrānu riņķī kā tas nāk indel lampiniekiem domātajiem trafiem. + vēl pameditēt ar tora pagrieziena leņķi. Imho tie radiatori tavai jaudai pilnīgi pietiks. Vismaz Lmku pat pamatīgi kurinot viņi nepaliek īpaši karsti. Nevar lielos kondiķus guļus uz "grīdas" ar skavu piestiprināt aiz trafa? skavas visādas esmu ebaja manījis horizontālai un vertikālai montāžai http://www.ricardo.ch/kaufen/audio-tv-und-video/raritaeten-hifi/roehren/ringkerntrafo-fuer-roehrengeraete/v/an716145856/ te var redzēt to indel ekrānu - pats nobrīnijos,ka poļi par tādu padomājuši audio trafiem. Parastajiem tst tāda nav. http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR5.TRC2.A0.Xtoroidal+transformer+cover&_nkw=toroidal+transformer+cover&_sacat=0&_from=R40 vai ko tādu uzmānīt tam trafam virsū - karsts tāpat jams nebūs. vēl pats Pansons eksperimentēja savu laik ar leach klonu, un secināja, ka atsevišķs psu ir labāk, tā ka kondiķi atsevišķi būs ok. Edited December 12, 2013 by osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted December 12, 2013 Author Share Posted December 12, 2013 Domāju (ceru) ka fons būs pieņemamās robežās, bet ļoti iespējams, ka lielāks nekā iepriekš redzamajos mērījumos. Tors vertikāli neiet iekšā, tā ka atliek tikai meditēt grozot to ap savu asi Kondiķus tagad meklēju pēc izmēriem. Trafam pa stūriem var salikt ap 30mm diametrā vai mazlietiņ resnākus. Man ir daži 35mm, tie neder. Grīda aiz trafa jau ir diezgan aizņemta, tur paredzēts barošanas relejs un filtrs. Varbūt likšu paralēli vairāk mazākus kondensatorus, tādu paketi vieglāk saveidot vajadzīgajā formā. Spēlējos ar dažādu izmēru un formu klucīšiem. Spole tajā vietā nebūs, tā būs uzlodēta uz izejas ligzdas, tāpēc arī aizmugurē vietu vajag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted December 12, 2013 Share Posted December 12, 2013 skaidrs, es palaboju ar Pansona novērojumiem, to topicu var iekš diyaudio atrast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted December 19, 2013 Author Share Posted December 19, 2013 Nu tā, lielie pirms-Xmas darbu trakumi apdarīti, var sākt mazliet relaksēties ar kondensatoriem Barošana pastūžiem plānota šāda: Relejs attālinātai ieslēgšanai/izslēgšanai. Schaffner FN 2080-1/06 barošanas filtrs (vidu joslas pastūzim varbūt FN 2080-3/06) 2x30V 300VA Amplimo transformators (Neslogots dod ārā ap 32V) Snuberi trafa-diožu rezonanses slāpēšanai. 10nF || (150nF+R) , kur R tiks precizēts, parasti vajag ap 120R. Diožu tilts katrā plecā. Ir RHRP1560 un DHGI1200PA diodes, jāpamēģina ar abām, tad manīs kuras labāk patīk. Pirmie filtra kondensatori 4700uF/63V Panasonic TS-HA Paralēli 3k3 rezistori kondensatoru pakas izlādēšanai pēc izslēgšanas. Tālāk katram plecam un kanālam atsevišķi: 0R22 rezistors 3x 1000uF/50V Panasonic FR kondensatori drošinātājs Uz pastūža plates 4700uF Nichicon KWM tiek aizvietoti ar 1000uF Panasonic FR kondensatoriem. Rezultātā ir mazāk spēcīgi basi, bet patīkamākas augšas. Kā arī mazāk vietas aizņem, kas nav mazsvarīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 Vīns palīdz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted December 20, 2013 Share Posted December 20, 2013 skaidrs, ka palīdz - imho Pieder pie procesa, lodētājiem tak ar kādreiz pienu un sulu deva cehā ps.s es vēl tik gaidu detaļas - vakar atbrauca ar rodiju (Rodijs ir ķīmiskais elements ar simbolu Rh un atomskaitli 45. Rodijs ir platīna grupas metāls, un tam ir laba korozijas izturība. Rodiju iegūst no dažādu metālu rūdām, kur tas ir sastopams kā piemaisījums. Rodiju lieto galvenokārt sakausējumiem ar platīnu un pallādiju, lai uzlabotu to mehāniskās īpašības.) pārklātie RCA džeki, izskatās muki un neapsūb kā parastie dzeltenie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted December 23, 2013 Author Share Posted December 23, 2013 (edited) Vīns palīdz? Aktivitātei "mazliet relaksēties ar kondensatoriem" palīdz tīri labi vakar atbrauca ar rodiju Nu tu ar tā kā tāds audiorasts. Īsti veči tak lieto vislētākos niķelēta bleķa savienojumus, lai labāk krakšķ Vēl neliels progresiņš. Sataisīju pastiprinātājiem barošanas plates ar lāzerprintera-gludekļa metodi. Labajā pusē taisngrieži ar pirmo filtra C, kreisajā C bloks un drošinātāju plate apakšā. Viens komplekts gandrīz samontēts, trūkst dažu distanceru. Taisngriežu platēm vajag 65mm garus distancerus, kondensatoriem 60mm + 5mm drošinātāju platei. Vietas ekonomijas nolūkos drošinātāji būs virs kondensatoriem, kas būs virs barošanas filtra. Drošinātāju turētāji arī izrādījās mājās ir beigušies. Kopā viss izskatās apmēram tā: Edited December 23, 2013 by normundss Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 baigi labi paplosījies! Tie konektori labi vadu "tur"?. no kurienes tos sūtīji ? Mana ar kaste atbraukusi, tik tagad jāskatās kurā dienā tā muita un dhl strādā.... Tad jau drīz varēsi šķilt klāt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted December 24, 2013 Author Share Posted December 24, 2013 Tie konektori labi vadu "tur"?. no kurienes tos sūtīji ? Ja Tu domā pelēkos terminālblokus, tie ir no ormix.lv. Vadus tur labi, plastmasa nedrūp kā mēdz gadīties ar mazajiem zilajiem. Bet šie daudz vietas aizņem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted December 24, 2013 Share Posted December 24, 2013 skaidrs. paldies par info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted January 5, 2014 Author Share Posted January 5, 2014 Vienam pastūzim pamatnei visi caumuri saurbti, otrs arī pamazām sāk veidoties. Tikai jāatrod kaut kur labi noliktās kājiņas otrajam pastūzim. Pamazām veidojas barošanas daļa: Un te barošana samontēta: Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted January 5, 2014 Share Posted January 5, 2014 Nav ko piebilst,skauž - pašam nagi niez. Forši! Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Kaut kā tā tas varētu kopā izskatīties. Pagaidām nav saslēgts. Ja kaut kas nosvils, tad būs elle remontēt - jāskrūvē viss vaļā lai tiktu klāt dajebkam izņemot drošinātājus. Nu tā, vienu eksemplāru saslēdzu, miera strāvas saregulēju, saskrūvēju, strādā. Tagad jāskatās, kas notiek ar kastes temperatūru saliktā veidā. Pastiprinātāja izvērsums: Un saliktā veidā. Aizmugures panelis vēl līdz galam jāizdomā, tad var dot uz cnc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted January 12, 2014 Share Posted January 12, 2014 Baigi kompakti. imho aizmugurē jau nav daudz variantu - rca augšā, skaļruņu konektori lejā . rca sanāks tālāk no rozetes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted January 12, 2014 Author Share Posted January 12, 2014 Barošanas ligzda apakšā nemaz tā vienkārši neiet iekšā- dziļumā vietas nepietiek. Ja uzspraužamo savienojumu vietā vadus pielodētu, tad ieietu, bet gribas vismaz vienā galā izjaucamus savienojumus. Vēl tur kaut kur jāiespiež klemmes un relejs attālinātai ieslēgšanai. Un slēdzītis releja apiešanai. Spoles uz izejas klemmēm savādāk jānovieto, pašlaik ir risks salaist izeju uz īso ja kaut kas par pāris mm izkustas. Vēl šādi tādi sīkumi jāprecizē. Ar otro eksemplāru jau būs vienkāršāk. Pastūžu epopejai beidzot ir saredzams fināls Vēl krosovera barošana jāsakārto, tad varēs ķerties pie telpas tūnēšanas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRTG Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Baigi jau gribētos dzirdēt, kas no šī sanācis. Vai pēdējo metru sagurums? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 (edited) Nesen iznāca īsi parunāt ar autoru jams aizņemts, bet viss notiek, cik saprotu gan jau pats uzrakstīs. Edited March 26, 2014 by osscar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Oskar, es no sākuma kaut kā sākumā iedomājos, ka esi runājis ar Linkvicu. Vispār ļoti ilgs laiks pagājis, bet, kā noprotu, šī sistēma vēl nav līdz galam gatava. Ļoti labprāt paklausītos kā skan šīs skandas pirms sāku būvēt savas OB četrjoslinieces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
normundss Posted April 7, 2014 Author Share Posted April 7, 2014 Pēdējos mēnešus nav bijis laika nodarboties ar audio lietām, sistēmai palikušas vēl dažas astes elektronikas daļā - pamatā barošana un montāža. Bet viss darbojas, tā ka ja kāds grib paklausīties, rakstiet man uz PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now