Jump to content

rūsa un tās sekas/caurumi


eddys
 Share

Recommended Posts

rūsa un caurumi ir parādijušies aizmugurējo pasažieru vietās zem krēsliem kā arī bagāžniekā, pie rezerves riepas.

Vai bez metinšanas ir kāds pēc iespējas lētakais variants, lai aiztaisītu caurumus ciet?

vismaz, lai ūdens nenāk iekšā?

varbūt, kāds špaktelis, līme vai stikla šķiedra, ir kādi ietiekumi bez metinšanas?
Link to comment
Share on other sites

Ja pēdējai reizei tad stiklaškiedru, veikalos pārdodas bamperu labošanas komplekts

Putas labāk nemēģināt, uzsmērēsi piķi un pec brīža ieraudzīsi kā putas sāk šķīst

Protams vasjas variants vislabākais

Link to comment
Share on other sites

Jāņem vērā, ka metināšana nav stundas darbs (dažkārt dienu vai nedēļu, ja viss izpuvis) un minētie Vasjas arī grib kaut ko nopelnīt.

Link to comment
Share on other sites

Ja bojājumi nelieli var plāksnītes piekniedēt ar šādu verķi http://www.bnkurshi.lv/lv/precu-katalogs/rokas-instrumenti/skavotaji-kniezu-pistoles/kniedetaji/item-2298/

 

 

Tad ar antikrozijas krāsu nokrāsot un pa virsu bitumena mastiku. 

 

Ar makrofleksu "labot" var tikai pirms pārdošanas un cerēt ka pircējs šo nepamanīs, jo detaļa pēc šāda remonta pilnībā sapūst ~1 gada laikā - paliek pāri tika makroflekss un špaktelis. Tas notiek tāpēc ka makroflekss veido nedaudz skābu vidi.

Link to comment
Share on other sites

Ja Vasjas metinājumu pareizi neapstrādā, tad nākamajā gadā viss atkal jāpārmetina, tikai lielākā platībā.

Link to comment
Share on other sites

Visiem, kas iesaka korpusa kniedēšanu, aplīmēšanu un citādus nosacīti vērtīgus padomus, iesaku iepazīties ar 603. punktu, ja ir vēlme vispār iziet apskati. Protams, priekš pārdošanas saskalojot smadzenes. būs ok. Kniedēt drīkst tās detaļas, kas nav nesošā konstrukcija - virsbūve, salons. 

http://www.likumi.lv/doc.php?id=88101

Link to comment
Share on other sites

Gestapo, tad jau cilvēks neķertu kreņki un caurumus ar lupatu aizbāztu  :moil:

Link to comment
Share on other sites

ja caurumi ir grīdā, tad tolmets pēc šāda auto sauc.

normālie servisi arī neviens negrib ar tādiem ņemties, jo lūznim jau faktiski nav vairs pie kā tur ko piemetināt. tikai kaut kāds vasja bez jebkādas garantijas.

Link to comment
Share on other sites

e = d, es arī ar savu veco būmeri cīnījos un tieši pirms pārdošanas zem rezerves riteņa atradās liels 30 cm caurums. Ja runā par maksām, tad pirms diviem gadiem par apakšas metināšanu noliku bik virs 200Ls, protams, neoficiāli par tīro darbu, kurš aizņēma pilnas 2 dienas visu apakšu pārmetinot. Tas ir Rīgas cenrādis. Laukos lētāk varēs atrast, tikai ar labu reputāciju. Cik nav dzirdēti gadījumi, savāc autiņu un marinē pusgadu. 

 

Kriminālākos gadījumos summas var aiziet daudzos simtos. Tad lētāk nopirkt metināšanas pusautomātu un pa vakariem brīvajā laikā sametināt :) 

Link to comment
Share on other sites

It kā jau varētu sametināt ja nu augšas normāli var piekļut. Nepatīk man no apakšas metināšana :)) Te es savai Astrai slieksni atrestavrēju. Čakars bija uz 2 dienām.

post-63535-0-43004300-1368689943_thumb.jpg

post-63535-0-90662800-1368689948_thumb.jpg

Edited by specuks
Link to comment
Share on other sites

Kniedēt drīkst tās detaļas, kas nav nesošā konstrukcija - virsbūve, salons.

 

Starp citu, arī daudziem traktoriem virsbūve un salons mēdz būt nesošā konstrukcija, bet labi sakniedēts var turēt pat labāk, nekā sūdīgi sametināts, kādreiz augstpiediena tvaika katlus kniedēja, ledlaužus, da jebko, metināšana ir relatīvi jauna sastiprināšanas metode.

 

Ups, par tiem traktoriem sajaucu topikus, bet nu lietas būtību tas nemaina :)

Edited by aoma
Link to comment
Share on other sites

Cik atceros tanku bruņu arī kādreiz kniedēja pēc tam pilnībā pārgāja uz metināšanu jo nebija izturības un kniedes pie trāpijuma pārvērtās šrapnelī. Cik zinu tagad tikai lidmašinu apdari kniedē jo duralumīniju ir visai grūti metināt , nesošas konstrukcijas ir monolītas.

Link to comment
Share on other sites

Ja vien ir uz kā kniedēt. Bieži vien pirkstu var iebakstīt visā platībā.

 

 

Kniedēt jau arī var
 
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nav redzēti traktori šādi kuriem virsbūve ir nesoša

 

Praktiski visi modeļi, kuriem kabīnēs vairs nav drošibas stangas un tās turas tikai uz bleķiem un stikliem, arī krievu kāpurniekiem pie bundžas bija stiprināta visa vadība, un, ja pamatne aizlūza un sāka ļodzīties, kloķi dzīvoja paši savu dzīvi.

Link to comment
Share on other sites

skate ir līdz nākamā gada aprīlim, sliekšni jau ir pārmetināti, vajag galvenais aiztaisīt caurumus ciet, lai ūdens nesmeļas iekšā un aizmugurē rezerves ritenis neizkrīt.. :D apsvēru domu , par kniedējamo spīļu aparātu un dabūt kādu metāla plāksnīti sakniedēt un pa virsu kādu stiklašķiedru vai špakteli? kāds ,varbūt, personiski mājas apstākļos darījis un zin ?

Edited by eddys
Link to comment
Share on other sites

uz lūžniem domājams, laigan 1998.gada ford mondeo.. es nezinu, kā rumbulā viņi tur to apskati aprīli ir izgājuši..

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Es tiko savu lūzni metināju un neko tik dārgi nesanāca ~15LVL (abu sliekšņu sākumi un trīs caurumi grīdā no kuriem viens bija kādi 25x5cm).

Ja ir pieejams pusautomāts, tad var pat mērkaķim dot metināt. Un ja labi apstrādā gan pirms, gan pēc metināšanas, tad rūsu tur tik ātri vairs nemanīt.

Link to comment
Share on other sites

Nez kādēļ mums nestāv talantīgi metinātāji ik uz stūra? Atceros, ka bratans sen atpakaļ nopirka kruto izpūtēju un meklējām kantori, kurš to var piemetināt. Tikai vienā Vasjas kantorī to arī spēja izdarīt un arī gāja kā pa celmiem. Bet citos servisos (vismaz 5) ar šādu vajadzību sūtīja 5 mājas tālāk.

 

 

a ir pieejams pusautomāts, tad var pat mērkaķim dot metināt.
Edited by Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

 

 

skate ir līdz nākamā gada aprīlim, sliekšni jau ir pārmetināti, vajag galvenais aiztaisīt caurumus ciet, lai ūdens nesmeļas iekšā un aizmugurē rezerves ritenis neizkrīt.. apsvēru domu , par kniedējamo spīļu aparātu un dabūt kādu metāla plāksnīti sakniedēt un pa virsu kādu stiklašķiedru vai špakteli? kāds ,varbūt, personiski mājas apstākļos darījis un zin ?
 

Ir darīts.

Droši var kniedēt un pa virsu ar špakteli. Ja vajag izturīgāk, tad stikla šķiedras špaktele - viņa grūtāk klājas, jo iekšā šķiedras, bet beigu produkts ir izturīgāks. Ir kādreiz tīri ar šādu špakteli taisīts ciet caurums slieksnī - vairākās kārtās klājot, lēnām no malām taisot ciet to caurumu.

 

Uz vasaru būs ok, līdz nākamajai skatei arī nekam baisam nevajadzētu tur būt (ja ir normāla biezuma metāls, kam piekniedēt).

Var arī metināt un tad špaktelēt. Būtībā rezultāta noturīgums ir atkarīgs ne tik daudz no veida kādā aiztaisi caurumu, bet no apstrādes - rūsas noņemšana,   gruntskrāsa, krāsa. Ja pamatmateriāls turpinās rūsēt, tad pēc kāda laika atkal būs jāsāk no jauna. Ja vajag uz dažiem mēnešiem, tad vienk. kaut kā aiztaisi, ar hammeritu pa virsu un braukā :). Putas, nez, es tad labāk ieteiktu metāla plāksnīti pielipināt ar stiklašķiedras špakteli. Ja vēl no abām pusēm pieejams, tad jau vispār easy.

Link to comment
Share on other sites

Jā,vislabāk kniedēšana ar speciālajām kniežu knaiblēm. Neprasa speciālas iemaņas,kā metināšana,piemēram.Var ielāpu likt gan no virsas,iekšpuses vai apakšas. Var uzlikt ielāpu vietām,kur piekļuve tik no vienas puses. Nav sevišķi jāsatraucas par krāsas vai mastikas degšanu vai dažādu pārklājumu bojāšanu.Ielāpa malas nosmērē ar kādu līmi,mastiku vai špakteli, ar kniedēm pievelc un stāvēs uz goda.Būs lēti un nikni.

Link to comment
Share on other sites

Sveiki.

Jūs nu gan!

Bļāviens!!!

Un ar šādiem šrotiem (naglotiem, līmētiem) apdraudiet savu un tuvinieku dzīvības???

 

idioti!!!!

 

Ja reiz šrots, tad šrots! Ja braucams, tad ieguldam finanses UN braucam!

 

Atvainojos.

Link to comment
Share on other sites

ZzigizZ, tāds iespaids, ka esi no tiem, kam autiņa nākamā stadija ir svalka. Nu visi nevar būt tik biezi.

 

Ir gadījumi, kad glupības pēc autiņš nojāts, līdz sapūst sētā.

Link to comment
Share on other sites

Kniedēt no iekšpuses izklausās pēc sviesta,kad ar savu autiņu zem fūres palīdu,tad man arī jauno jumtu metināja un līmēja,līme sakalst kā akmens izmanto arī aviācijā,lidmasīnām paneļus līmē kopā.Vispār jau autiņus mūsdienās arī līmē.https://plus.google.com/u/0/photos/104897194556361608115/albums/5840328765804129569

Link to comment
Share on other sites

Spaini kāpec sviesta? tas ir labak nekā nekas..

 

Tiem kas ir kniedējuši,vai no lētā gala ir vērts pirkt - http://www.salidzini.lv/search.php?q=knied%C4%93jam%C4%81s+sp%C4%ABles&offset=54

kniedējot aparāts neizjuks? Ko labāk klāt virsū stikla šķiedru vai kādu parasto špakteli ? varētu pateikt nosaukumus, lai zinātu ko jautāt veikallā.

Ja piemēram, es uzklāšu zem pasažieru sēdekļiem virsū stikla šķiedru, vai vadus nesaēdīs(nepārplēsīs) jo caurumu vietās ir vadi.

 

Bagāžniekam vajadzētu kādu spēcīgāku špakteli, laikam jau stikla sķiedru. Kādu plāksni kniedēt bagāžniekā? kas varētu būt tāds kaut cik izturīgs un nopērkams Depo ?

Link to comment
Share on other sites

Metāla plāksnes jāmeklē latvijas metāla veikalā.

http://www.severstallat.eu/?p=lv/menu_top/7/index

 

Ja nemaldos minimums ir 1m2. Cenas demokrātiskas. Paņem 1mm biezu loksni - būs ok. Lētākās kniedējāmās stangas priekš viena remonta būs ok.

 

Ziests var pa virsu ko gribi, bet pirms tam loksnes obligāti jānokrāso ar antikorozijas grunti. Un pirms gruntēšanas loksne jāatauko ar acetonā vai kādā citā šķīdinātājā samērcētu lupatiņu. Protams ka jāapstrādā no abām pusēm! 

Link to comment
Share on other sites

Paņem šrotā kādu vecu kapotu, būs bleķa donors labu labais.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

veel viens + par kapotu vai tml. vinjsh ne tikai vieglaak lociisies, bet arii ir ar paarklaajumiem, kas pretojas ruusai. parastu melnu blekja plaaksni baigi ciitiigi jaaapstraadaa buus. 

 

@@ZzigizZ, tu vispaar lasiiji par ko runa?? pastaasti, kaadaa veidaa griidas cauruma aiztaisiishana var apdraudeet dajebkaa droshiibu? vai arii tev shkjiet, ka mashiinai driikst pieskarties tikai superapmaaciibu izgaajushi superautorizeeti superroboti? var jau aizdziit mashiinu uz servisu un samaksaat naudu, bet tas negarantee, ka tur sataisiis labaak. pasham taisot, vismaz zini dorshi, kas tur ir sadariits un ar ko var vai nevar reekjinaaties.

 

 

 

Tiem kas ir kniedējuši,vai no lētā gala ir vērts pirkt - http://www.salidzini...pīles&offset=54 kniedējot aparāts neizjuks?

mani r kaut kas shim liidziigs http://instrumenti.lv/item-30890.html, apmeeram pa liidziigu praisu pirkts pirms hz cik gadiem. kniedeejis esmu ne paaraak daudz, domaaju, ka iipashi vairaak par 100 gb nebuus, lai gan skaitiijis neesmu :D. veel straadaa ok.

 

ko virsuu klaat - ja labi piekniedeesi, tad laikam parasto shpakteli labaak, jo vieglaak uzklaat un izliidzinaat. stikla shkjiedras shpakteli liek vietaas, kur peec idejas vajadzeet veel kaut ko bez shpakteles :).

 galvenais, atgaadinu veelreiz, centies kaartiigi apstraadaat pret ruusu - ar draashu birsti+ ruusas paarveidotaaju + gruntskraasu. un tad tikai kniedee. ja gribi labi. nu, veel vari hammerite (vai kaavinju tur tagad sauca) uz ruusas, tas nav tik labi, bet kameer mehaaniski netiek bojaats, arii ir tiiri ok.

vispaar, ja nav svariigi kaa izskataas, tad shpakteli var arii neizmantot. ja ir virsma, kas sanaak atklaata no apakshas, to nebuutu par sliktu nopuust ar grubuli, vai nopikjot.

Edited by muldoņa
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

vis atkarīgs no tā, cik ilgi vēl gribi braukt, ja vairākus gadus, tad iesaku metināt, ja kādu gadu, tad pofik, - stikla audums, špaktelis, piķis

Link to comment
Share on other sites

Jap, kādu gadu. padomāju, ka nopirkšu tikai špakteli tos caurumus gan jau var arī aiztaīsīt ar to.

+ labāk tad ņemt stikla audumu + špakteli vai jau gatavu stilaškiedras špakteli ? cik saprotu, ja to stiklšķiedras špakteli uzmālēs, viņš vismaz kādu stiprību/noturību dos, jo tur kur rezerves ritenis, sāk rasties plaisa.

Link to comment
Share on other sites

Tai vietā, kur plaisa beidzās, ar tievu urbīti vajag izurbt mazu caurumiņu, tad tā tālāk neies. Ja tiek klāt no abām pusēm, var droši kniedēt, turēs labāk kā metinājums, pēc tam pa virsu visparastāko špakteli vai pat pietiek arī ar piķi.
Veciem lūžņiem nav jēgas baigi ieguldīt.

Link to comment
Share on other sites

Man ar SAABam bleķgrauzis iemeties. Ir 2 caurumi un pārējo rūsu meistars noslīpēja. Tagad diezgan nesmuki pēc skata. Laikam jau špaktele  nelīdzēs, bet būtu jāmetina jauns bleķis izgriežot no cita vesela spārna gabalu. Ir vēl kādas opcijas?

Šeit dažas bildes: https://plus.google.com/photos/112606881361859754504/albums/5879621634311304625?authkey=CNGxpqDgyfndUA

 

Link to comment
Share on other sites

Zoom, nez kāpēc man liekas, ka noslīpēts ir par maz un vēl nāksies papildus rubināt visu rūsu ārā. Caurumus vien nāksies metināt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...