Ghost_az Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Zoom - ja uz gadu - tad špaktele virsū un aiziet. Ja gribas uz ilgāku laiku - tad jauna (lietota) arka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
muldoņa Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Tai vietā, kur plaisa beidzās, ar tievu urbīti vajag izurbt mazu caurumiņu, tad tā tālāk neies. Nav viennozīmīgi, sākotnēji jāmēģina saprast no kā tā plaisa radusies un jānovērš cēlonis. Ja tiek klāt no abām pusēm, var droši kniedēt, Ar aklajām kniedēm (blind rivets) un iepriekš apskatītajiem verķiem, pilnīgi pietiek, ja tiek klāt no vienas puses (ja pamatmateriāls pietiekami stingrs). Vietu vajag tik daudz, lai var izurbt un ar kniedēšanas stangām piekļūt. Zoom - ja uz gadu - tad špaktele virsū un aiziet. Ja gribas uz ilgāku laiku - tad jauna (lietota) arka! +1 Ja špakteli, tad stikla šķiedras - varēs to caurumu aizmālēt bez papildus materiāla. Ļoti vēlams pirms tam rūsas pārveidotāju/grunti (un pēc slīpēšanas atkal - ja rūsa nekur nav palikusi, tad pietiek ar grunti). Link to comment Share on other sites More sharing options...
aoma Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 sākotnēji jāmēģina saprast no kā tā plaisa radusies Plaisas rodās tad, ja karkass ir zaudējis sākotnējo stiegrību un sācis ļodzīties, arī metāla nogurums dara savu. Man vienam vecam traktoram zem kabīnes padramņika dēl sadilušām paduškām pārsprāga sānu vāks, cik reizes metināju, vienalga lūza blakām, līdz uzkniedēju pa virsu dūralumīnija plāksni, un turās vēl šobaltdien, t.i. gadus 10-12. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Nū, ja netiec klāt slīpēšanai no abām pusēm, tad jāliek lietā griežamais disks. Tavā variantā labāk to spārnu mainīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 Man ar SAABam bleķgrauzis iemeties. Nu te jautājums cik smuku gala rezultātu vēlies un cik naudas ieguldīt. Es apsmērētu ar rūsas pārveidotāju, tad antikorozijas grunti, tad špakteli pa virsu, piekrāsot ar baloniņu un miers. Lielajam caurumam no iekšas varbūt jāpiekniedē kāds bleķa gabals. Kādu gadu, bet ja kārtīgi apstrādāsi atlikušo metālu, tad pat 2 -3 turēs. Nu ja pa nopietno, tad jāmetina iekšā jaunas arkas. Pārāk dārgas viņas nav - varbūt ir iekš http://diviauto.jmdev.ru/?object_id=2901 Bet nu tur pilnīgi cits darba apjoms un izmaksas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 20, 2013 Share Maijs 20, 2013 sābus vairs neražo, tie drīz būs retums - jāglābj cik tik var! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ratz Maijs 27, 2013 Share Maijs 27, 2013 Renoks bāzē var dabūt visu brīnumu sagataves vai aizvietojamās detaļas, ja vajag varu rīt nummuru iemest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Februāris 3, 2018 Share Februāris 3, 2018 Īsti nesapratu vai priekšējo šķērsiju, zem radiatora drīkst metināt vai viņa visā garumā jāmaina? Skatē ierakstija, ka bojāta, ir arī drusku caurumi izrūsējuši, doma izgriezt rūsu un iemetināt plāksnes, pēc tam mastika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maris77 Februāris 4, 2018 Share Februāris 4, 2018 Tā jau izdarīšu, bet vai viņu drīkst oficiāli metināt vai nē? Cik no likumi.lv sapratu, tilta siju nedrīkst, bet par šķērssiju neko neatradu. Galvenais jau , ka skatē atklāja, tagad kad dzīšu otrreiz, uzreiz tur skatīsies, ko man teikt, ka metināju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Februāris 4, 2018 Share Februāris 4, 2018 Esmu busam metinājis un nav bijis problēmu ar skati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!