Jump to content

Raustās kad auksts motors


Zaks
 Share

Recommended Posts

Sveiki! Lieta sekojoša, mans e46 2002.g benzīns/ gāze diezgan pamatīgi raustās kad tiek piešķilts, kad motors ir auksts. Un raustās tā, ka kratās visa mašīna. Tad es parasti paturu gāzes pedāli kamēr motors mazliet uzsilst un tad it kā ir ok. Ja nepatur gāzes pedāli, tad raustās un panelī iedegas check engine lampiņa. Diagnostikā uzrāda kļūdu P0414. Senson auto teica, lai nomainu kartera ventilācijas vārstu, ko nomainīju pluss vēl trubas, bet tas nepalīdzēja. Tam visam vēl plusā ir tas, ka bremzējot, pie neliela ātruma, raustās apgriezieni, reizēm bremzējot apgriezieni noslīd tik zemu, ka mašīna noslāpst. Bija doma, ka pie vainas gāze, bet gāzinieks tam īsti nepiekrīt. Gāzes iekārta ir laba, nav tā lētākā. Teica, lai nomainu sveces, nomainīju uz pašām dārgākajām, kas bija (tādas, kas speciāli priekš benzīna/gāzes) un pārbaudīju visas spoles, ar tām viss kārtībā. Arī nekas nemainījās. Kādam ir bijusi līdzīga problēma? Kaut kā dārgi sanāk mainīt visu pēc kārtas, nezinot, kas īsti par lietu.

 

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

reizēm bremzējot apgriezieni noslīd tik zemu, ka mašīna noslāpst

 

Izspied sajūgu ;) 

Link to comment
Share on other sites

Sāc ar visu gumijas trubu pārbaudi, ja atrodi kaut mazāko plaisu - maini pret JAUNU.

 

"Teica, lai nomainu sveces, nomainīju uz pašām dārgākajām, kas bija (tādas, kas speciāli priekš benzīna/gāzes)"

 

mja.. mārketing aupuris :D  Sveces jāliek tādas, kādas paredzējis ražotājs konkrētam motoram.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un ja atslēdz gāzi, tad tie paši simptomi?

Link to comment
Share on other sites

Ta jau automāts iet uz beigām ar.

Mainot sveces arī sveču vadi jāmaina, no tiem pat lielākas problēmas var būt.



eh , googlē laikam čalim ar bans

http://www.permoveo.ltd.uk/tabid/122/OBD-Error-Code/P0414/Diagnostics/BMW/Default.aspx



cik noprotu, tas optiskais devējs dot info par motora darbību, un līdz ar to tie simptomi ir tīri atbilstoši, līdz ar ko varbūt bez kārbas remonta varēs iztikt

Link to comment
Share on other sites

Ka tikai tajā pareizā vietā nesāks kārtējais spams :) Bet nu te jau vēl mazāk zinošu cilvēku ir :)

Link to comment
Share on other sites

Es liktu vainu uz svecēm/aizdedzes spolēm - katrā ziņā tajā virzienā. Svečvadi šim nav...

Labi, sveces nomainītas.

Kā pārbaudīji spoles? Piespraudi sveci un paskatījies dzirksteli? Tas nederēs...

Link to comment
Share on other sites

Gāze ieslēdzas kad motors ir uzsilis līdz 40 C, tā ka pielaižot dzinēju viņš darbojas tikai uz benzīna.... esmu mēģinājis braukt tikai uz benzīna un nekas nemainās.. Vienmēr kad iedarbinu turu gāzes pedāli lai būtu 2k apgrieziena, nopīpēju cigareti un varu braukt. Daudzas reizes ir tā ka mašīna ( kad ir silta ) viss darbojas ideāli, bet apmēram vienreiz mēnesī viņa kaut kur braucot noslāpst.

 

Sveces es nepirku ar tādu domu kas dārgāks tas labāks... pirku gross auto un viņas tika piemeklētas konkrētam modelim.

Visas trubas it kā ir pārbaudītas...

Link to comment
Share on other sites

Nav lambdas zonde pie vainas? Es tik smalki te nezinu, bet golfam reiz tā bija - kritās apgriezieni un slāpa nost. Nomainīja to zondi - viss kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

Tad jāregulē gazes iekārta, kā viena no iespējamām vainām, varbūt vēl kāds devējs čakarē

smadzenes vai arī kārbas eletronika jūdzas nost.

Te tāda zilēšana kafijas biezumos vien sanāk :)

Link to comment
Share on other sites

man bij lidziga problema, tiesa gan ar mazdu, vainigs aizkakājies atgāzu recirkulācijas vārsts. 

 

Kaut kā dārgi sanāk mainīt visu pēc kārtas, nezinot, kas īsti par lietu.

 

aizbrauc uz normālu diagnostiku, pēc savas pieredzes, iesaku Rolis/Bosch čiekurkalnā

Labots - Jeasus
Link to comment
Share on other sites

Nesen bija līdzīga šaize tikai chrysleram. Vainīgas bija gāzes iesmidzināšanas sprauslas. Aizbraucu pie sava gāzinieka, uzlika sprauslām remkomplektu, plus gāzes iekārtai filtrus samainīja, plus kompi autiņam saregulēja un viss iet ideāli.  Skaidroja viņš to tā, ka sprauslas izbeidzās un tiek padots pārāk trekns degmaisījums un tādēl arī auto raustās, tā kā kompī kļūda jau ir tad līdzīgs efekts ir gan uz benzīnu, gan uz gāzi. Cik no meitara sapratu, tad tās sprauslas tur ~20-40k kilometri līdz atņirdzās, ja uzliek kādas krutās tad kalpošanas laiks varētu būt ilgāks.

Link to comment
Share on other sites

Sāc ar to P0414 kodu:

 

Kas tā ir pa miskasti, ka kods saka Secondary Air Injection System Switching Valve "A" Circuit Shorted, bet servisā iesaka sveces mainīt un riepas spārdīt*.

(ja vien, protams, tas kods neapzīmē visu, kas var novest pie nepareiza degmaisījuma, kas radies no gaisa piesūkšanas caur citu dimensiju vai dēļ beigtiem O2 sensoriem, MAF/MAP nepareiziem datiem, vai paštaisītas kartera ventilācijas dēļ "truba uz leju formātā" un tad vēl šis: http://www.boot.lv/forums/index.php?showtopic=153769 )

Link to comment
Share on other sites

Atslēgas vārds problēmas meklēšanā ir "P0414" Lieto googli vai yandex! Ir aprakstīts kas par vainu un kā jālabo!

Link to comment
Share on other sites

 

 

Secondary Air Injection System Switching Valve
 

tas gadījumā nav tas pats gāzu recirkulācijas vārsts kuru pieminēju?

Link to comment
Share on other sites

Temperatūras datčiki beigti. Motors auksts, bet datčiks kompim kļūdaini ziņo, ka silts un rezultatā tiek sagatavots nepareizs degvielas maisijums.

Link to comment
Share on other sites

Saderam, ka gaisa masas mērītājs !

 

Esmu pareģis :mrgreen:

Labots - Rainis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Temperatūras datčiki beigti. Motors auksts, bet datčiks kompim kļūdaini ziņo,

man arī bija šādi. pie tam tie devēji nav tik ļoti beigti, lai būtu kļūda tieši par tiem.

Link to comment
Share on other sites

Sveiki.

26 posti un tikai šis:

 

 

b

Un vēl pāris par tēmu un saprašanu. :(

Takš tiešām varētu uzlikt pogu "muļķis, jo neizlasa jautājumu UN nezin par ko raksta". :(

Kur šeit inžektoti, šprices, sveces un vadi, ....

Link to comment
Share on other sites

 

 

tas gadījumā nav tas pats gāzu recirkulācijas vārsts kuru pieminēju?

 

Varētu būt ka BMW inženieri tā (Secondary Air Injection System Switching Valve)

ir atgāzu recirkulācijas vārstu nosaukuši. Slinkums pētīt. Bet pēc simptomiem un kļūdas koda pēc tā izskatās. 

Tas ir vārsts kas savieno ieplūdes un izplūdes kolektoru. Kaut kādos darba režīmos viņš atveras, daļa dūmu nonāk ieplūdē lai samazinātu atgāzu toksiskumu. Bet kamēr motors ir auksts viņam ir jābūt ciet savādāk raustās auto.

Link to comment
Share on other sites

angliski kļūda ir šādi: P0414 Secondary Air Injection System Switching Valve A Circuit Shorted

krieviski: P0414 - Система вторичной подачи воздуха «A» - клапан всегда закрыт.

Link to comment
Share on other sites

Pēc kļūdas spriežot, papildus gaisa pumpis nestrādā, sākumā skatīties releju un drošinātāju, pēc tam skatīties visu to gaisa padeves sistēmu.. teorētiski tas ir elektro motors, kas kā putekļsūcējs padod papildus gaisu, tas regulē apgriezienus, nezinu vai šitam tāds nāk, citiem tukšgaidu regulē tukšgaitas vārsts, citiem kompresors padod gaisu, lai regulētu apgriezienus, vismaz pēc kļūdas, ka jāskatās tā sistēma..

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Var raustīties ja ir izpuvuši vadi. Sen senam opelim bij tā ka ik pa laikam vņam uznāca rausteklis, parasti kd no vietas nobraukti kaut kādi 70 km, bet varēja arī piešķiļot raustīties. Vaina tika atklata ar aparātu kas liekas saucas oscilografs, nu vai kaut kā tā. Tika uz motora augšas attaisīta tāda plastmasas rene kas ved uz sprauslām un vēl nezkur, tajā ir virkne vadu, tad lūk viss kas bija jāizdara bij vienam vadam jāizgriež 20 cm ārā un jāieliekl posmā jauns vads. Ar to problēma bij atrisinata uz visiem laikiem a līdz tam servisos ko tik nedarīja, 3x sveces+ svečvadi plus sadales vāciņš mainīts, gaisa truba no gaisa filtra nomainīta, visi iespējamie gaisa un degvielas filtri, lambda zonde nu uniespējams vēl kaut kas ko esmu piemirsis. Darbu paveica BOSH serviss uz ciekurkalna pirmās līnijas aiz veikala Ciekurinjs. Tas aizņēma ap 25 min un izmaksāja 25 Ls diagnostika + 5 ls darbs/materiali

Link to comment
Share on other sites

 

 

Darbu paveica BOSH serviss uz ciekurkalna pirmās līnijas aiz veikala Ciekurinjs. Tas aizņēma ap 25 min un izmaksāja 25 Ls diagnostika + 5 ls darbs/materiali
 

es ari par so vietu iefanoju, cik ir vests, vienmēr precīzi atrastas visas nebūšanas.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

bij vienam vadam jāizgriež 20 cm ārā un jāieliekl posmā jauns vads.


Nu kas tad tur īsti bija? Zaļais iemeties, sapuvis, sadrupis, uz īso metās? Jo bez sīkākiem paskaidrojumiem par šo darbību, tas izklausās pēc kaut kāda šarlatānisma, nu vismaz kā to Bonifācijas pasniedzis. Pārgriezām vadu, ielikām posmu un voila = iet! :)
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nomainīju akumulatoru un palika stipri labāk... šodien no rīta šķīlu aukstu klāt un noraustījās tikai 1 reizi. Sākumā bija 1000 apgriezieni un pēc 20sek nokritās uz 650...

tad izmetu apli un kad bremzēju, apgriezieni noslīd uz 500 dažreiz 600, bet neslāpst nost...

Link to comment
Share on other sites

Šodien no rīta bija siltāks kā vakar no rīta - vot i aķa brīnumainais noslēpums :D

Link to comment
Share on other sites

viņš raustījās arī tad kad stāvēja garāžā kur bija +20

zinu ka izklausās dīvaini ka nomainīja akumulatoru un viss štokos... man liekas ka vaina varētu būt gaisa sūkņa

 

elektomagnētiskajā vārstā vai relejā..

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...