Jump to content

Diošu bloks iekš ģeneratora,jeb taisngriezis.


Tufjord
 Share

Recommended Posts

Tārps, par vadu secību Tev jau te paskaidroja. Protams, no elektriskā viedokļa secībai nav nozīmes, bet, kad pie -25 grādiem ar nosalušiem pirkstiem, vajag tos cietos vadus sakabināt, tad samest aķi uz īso ir elementāri. Ja par sprieguma regulātoriem uz Bosch ģenerātoriem(citu firmu ģenerātori lielākoties ir murgs), tad mierīgi var "tableti" likt uz cita ģenerātora. Ir tak tabula pēc kuras var redzēt kādam spriegumam un kādai strāvai dotā tablete domāta. Tur ir ziemeļu varianti ar lādēšanas spriegumu virs 14,2V un laikam kautkādi dienvidu varianti ar mazāku špani. Lai kā arī nebūtu, autiņš darbosies ar visiem un, kamēr dabū orģinālo, derēs jebkurš. Protams, ja no pirmā Golfa ģenerātora tableti uzmauks uz 1kW ģenerātora, tad aķis tik ātri neuzlādēsies, bet vienalga pabraukt varēs. Nu jā, fiška bišku jārubī vadītājam, jo ar švaku tableti nedrīkst lietot visādus pakaļas sildītājus, logu kausētājus un klausīties muzičku ar 1kw pastiprinātāju, bet citādāk arī tablete ar mazāku ierosmes strāvu mierīgi strādās uz jaudīga ģenerātora. Vārdu sakot, ar Bosch viss ir elemaentāri. Vot ar japāņu autobūves brīnumiem gan ir visādāk. Tur sprieguma regulātori iebāzti caur pakaļu un brīžiem vieglāk uzlikt normālu Bosch ģenerātoru, nevis izprast japāņu konstruktoru domas lidojumu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nebūs taisnība.

 

nebūtu taisnība tad, ja būtu 3 pliki komponenti - ģenerators, aķis un starteris. Bet ģeneratoram ir tablete, sistēmā ir drošinātāji, plus autiņiem ar CANbusu ir vēl advancētāka uzraudzība. Līdz ar to reāli kaut kādu ierīču nodegšanas risks drīzāk ir vecām 20 gadīgām mizām, kur sistēma ir prasta, drošinātāji jau sen ne pēc nomināla, saslēgts  hvz kas un kā

Link to comment
Share on other sites

  Didzi, tas izklausās pēc gadījuma, kad es iegāju reiz auto veikalā un uz pārdevēja jautājumu, ko vajag, atbildēju - sprieguma regulatoru. Sekoja nākamais jautājums - dīzelim vai benzīnniekam ?  Tālāk sarunu nebija vērts turpināt. 

  Vai par par tinumu vadu diametriem, atbilstoši strāvai, par induktīvo pretestību, par vadu aktīvo pretestību esi ko dzirdējis ? Varbūt domā, ka ar 1 vai 3 A var saražot kW enerģijas ? Diez ko tie konstruktori tur laboratorijās dara ? Droši vien laiž muļķi un dzer. 

Praksē ir tieši pretējais. BOSCH regulatori ir daudz kaprīzāki par japāņiem. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sekoja nākamais jautājums - dīzelim vai benzīnniekam ? Tālāk sarunu nebija vērts turpināt.
A ko,atšķirība nav benzīniekam ar 45Ah aķi un ģenerātoru vai dīzelim 80-120Ah aķi un ģenerātoru?Normāls jautājums.
Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...