androidz Aprīlis 5, 2012 Share Aprīlis 5, 2012 Ir elementārs antiradara risinājums - Vajag tikai un vienīgi ievērot atļauto braukšanas ātrumu. Easy un radary pasākums bankrotēs! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 5, 2012 Author Share Aprīlis 5, 2012 Tas kantoris jau no pirmās dienas ir uz bankrota robežas. Lai paceltu sia Vitronic peļņu tiek domāts par sodu palielināšanu un atļautā ātruma samazināšanu... Neies taču tik vienkārši zaudēt tādu jauku biznesa plāniņu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Aprīlis 5, 2012 Share Aprīlis 5, 2012 Kurā Eiropas valstī vēl tā ir? http://aculiecinieks.delfi.lv/news/pasaule/ko-teiksiet-fotoradaru-nideji-vacija-tos-ari-slepj-bet-ta-nav-tragedija.d?id=42262956 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 5, 2012 Share Aprīlis 5, 2012 serioussam909 - paskaties uz to Vācijas bildi - tur līkums un riebīgs Y veida krustojums - tā tiešām ir bīstama vieta! Kur LV atrodas slēptie radari - mēs visi zinām! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 5, 2012 Author Share Aprīlis 5, 2012 (labots) jesus, vaacies uz bmwpower. Es lasu Audi Style ... Labots Aprīlis 5, 2012 - Jesus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tā pat vien Aprīlis 5, 2012 Share Aprīlis 5, 2012 Vācijas pilsētu privatmāju rajonos jau 90.gadu beigās tika lietoti pārvietojami un slēpti radari. Konkrēts piemērs, Ībenbūrena. Privātmāju kvartāla vidū atrodas skola. Ieliņas šauras un tad vēl ik pēc 60-70 metriem braucamajā daļā iestādīts koks tā, lai izveidotu ceļu, kura platība ir viena automašīna. Gribēdams ātrumu uzņemt nevar. Un tam visam pa vidu čakļi zeļļi vēl radarus nepārtraukti pārvieto. Toties kārtība ideāla, visi apmierināti un jūtas drošībā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 11, 2012 Share Aprīlis 11, 2012 Ar tiem fotoradariem ir tā, ka agresīvajiem braucējiem tie, protams, nepatīk. Es gan arī īsti neredzu sakaru, kāpēc būtu jāfiksē ātrums 51km/h pie 50km/h atļautā? Tas nav pareizi, ir jābūt kļūdas procentam un jāfiksē tikai būtu virs 10% ātruma pārsniegšana, jo par dažiem km stundā var pārsniegt arī nejauši (piemēram, ieskrienoties un iekļaujoties plūsmā). Bet vispār ir pozitīvi, ka notiek centieni piespiest autovadītājus ievērot tik pašsaprotamu lietu - Ceļu Satiksmes Noteikumus un atļauto braukšanas ātrumu. Vienīgi valsts varētu arī pacensties beidzot savest kārtībā autoceļus! Par to tiesību kārtošanu nepiekrītu - prasības pret tiesību kārtotājiem ir pietiekami augstas un ar katru gadu kļūst aizvien augstākas! Bet kāpēc tad, ja visi zin CSN un ir nokārtojuši tiesības, notiek tik daudz avārijas? Atbildes ir vairākas: 1) katastrofālais ceļu stāvoklis Latvijā, 2) 30% pieaugušo vīriešu ir alkoholiķi, 3) agresīvie braucēji saņemās un brauc normāli tikai, kad jākārto eksāmens CSDD, pēc tam "atlaiž" un sāk ieviest ļoti sliktus ieradumus. Kas vispār būtu jāmaina, lai drošība Latvijas ceļu satiksmē uzlabotos? Es varu piedāvāt obligātos pasākumus: 1) jāuzlabo ceļu kvalitāte un jāizvieto loģiski, pareizi un gudri ceļa zīmes, 2) jāuzlabo tiesību kārtošanas apmācību sistēma un reizi trijos gados autovadītājiem jāveic dažādas pārbaudes, 3) jāizvieto fotoradari visā valstī, kas fiksē +10% ātruma pārsniegšanu (faktisko), Tiesību kārtošana un vadītāju apmācības sistēma šobrīd ir absurda, tas ir sava veida "biznesiņš". Kāpēc? Gluži vienkārši, jo instruktori nav ieinteresēti mācīt efektīvi! Jo viņi saņem piecīti (vai vienalga cik) par katru braukšanas reizi, tātad - jo vairāk reizes, jo vairāk viņi nopelna. Pie tam, nenotiek nekāda filmēšana un uzraudzība kā viņi māca savus studentus. Viņi mierīgi var nodarboties ar psiholoģisko teroru un izspiešanu un šādos apstākļos vairs nenotiek kvalitatīva pedagoģija, pie tam, tik nopietnai lietai kā auto vadīšana. Sistēmai jābūt aptuveni tādai - ik pēc noteiktām braukšanas reižu skaita kontroldarbs, par braukšanas reizi instruktors nesaņem necik, gluži otrādi - viņš saņem prēmiju, ja spējis iemācīt studentu pēc iespējas mazāk reizēs braukt un nokārtot eksāmenu. Ir dzirdēts, ka instruktori "slaucēji" pamanījušies pat no personas noslaukt pat vairāk kā 600Ls - tur jau lietots auto sanāk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
doms Aprīlis 11, 2012 Share Aprīlis 11, 2012 Šodien par 5Ls nopirku licencētu "antiradaru" jeb navigācijas programmu telefonam,kur līdzīgi kā Waze var atzīmēt dinamiskos POI-brīdinājumus par avārijām,radariem,sliktiem ceļa posmiem utt. http://www.topnet.lv/name/data/group_id/79/elid/121/ch_lang/lv . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 11, 2012 Author Share Aprīlis 11, 2012 Iespaidi, problēmas, risinājumi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prime Aprīlis 11, 2012 Share Aprīlis 11, 2012 Šodien braucu pa intresantu maršrutu Liepāja - Daugavpils Liepājas šoseja šodien pilna bija ar CP 9 ekipažas, līdz Rīgas apvadceļam. Nu un pēc tam braucu pa Daugavas labo krastu, gar Subati un leišu robežas, ķēru izbrīnu arī tur. Uz tās mēmās šosejas 5 CP ekipāžas. Viņiem laikam pavasaris atskrējis, savairojušies Daugavpilī 2 fotoradari Labi ka WAZE bija, visas CP un Foto kameras uzrādīja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 11, 2012 Author Share Aprīlis 11, 2012 Neesu vēl gudro telefonu nopircis, vecais Samsungs SGH-X620 7 gadus worko un worko... Vai radisti nedzēš ārā radarus no Waze kartes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Ar tiem fotoradariem ir tā, ka agresīvajiem braucējiem tie, protams, nepatīk. Es gan arī īsti neredzu sakaru, kāpēc būtu jāfiksē ātrums 51km/h pie 50km/h atļautā? Nu kās tā par toeretizēšanu - ko var cepties par tiem 51 km/h, no kurienesi izrauts ka radari fiksē 51 km/h t vai kāds ir pieķerts ar tādu ātrumu? Grēkoju, un gadās gar radaru pabraukt ar ierasto +10, nevienas vēstules vēl neesmu saņēmis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Nu kās tā par toeretizēšanu - ko var cepties par tiem 51 km/h, no kurienesi izrauts ka radari fiksē 51 km/h t vai kāds ir pieķerts ar tādu ātrumu? Grēkoju, un gadās gar radaru pabraukt ar ierasto +10, nevienas vēstules vēl neesmu saņēmis. Pa visu internetu klīst baumas, ka tiekot fiksēti pavisam nelielas ātruma pārsniegšanas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Tākš pie dir$as, lai klīst tās baumas, tu esi pieķerts, kāds no taviem paziņām? Tāpēc jau tās arī ir baumas, lai gudri cilvēki tās neizplatītu tālāk. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Tākš pie dir$as, lai klīst tās baumas, tu esi pieķerts, kāds no taviem paziņām? Tāpēc jau tās arī ir baumas, lai gudri cilvēki tās neizplatītu tālāk. Nav dūmu bez uguns. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Tu pats ar auto brauc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Леший Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Pa visu internetu klīst baumas, ka tiekot fiksēti pavisam nelielas ātruma pārsniegšanas. Kā arī, klīst baumas par iluminātiem, nibiru un ētera enerģiju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Ē kas ar tiem iluminātiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Tu pats ar auto brauc? Nebraucu, bet nākotnē plānoju braukt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 (labots) mīlu tevi (cenzūra, protams, ir laba lieta), nebrauc, bet bāzt batonus ausīs var bezjēgā vienalga. Labots Aprīlis 12, 2012 - Gestapo Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 ar muti brauc Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Nu vismaz godīgi atzinās, bet varēja teikt ka ikdienai ir iks6 un brīvdienām turbo 911-ais... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 12, 2012 Author Share Aprīlis 12, 2012 Virzienā no Zolitūdes uz Jūrkalnes viaduktu jau labu laiku atpakaļ uzlika 30 km/h tā vietā lai paplašinātu ceļu vai vienkārši piebūvēt gājēju celiņu. Sākumā tur slēpās ceļinieki, pēc tam radisti. Kāds malacis uz katra otrā koka uzlika improvizētu brīdinājumu. Nu tur neredz vairs ne mentu ne radistu Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Tas spoks vienreiz rimsies vai nē! Nu takš sarunā trasi kaut kur tālu no apdzīvotām vietām un gāz ar kādu ātrumu vien gribi, kaut ar 200, kaut ar galvu stabā. Galvenais, lai neapdraud apkārtējos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 12, 2012 Author Share Aprīlis 12, 2012 1. aprīlis katru dienu. Nu nepatīk cilvēkiem šāda uzraudzība. Kautkāds ACTA savārstījums vai policijas kameras tavā dzīvoklī, ko vēl izdomās? Mikrafoni pa visu pilsētu, kas reģistrē lamuvārdus un sūta soda kvītis uz e-mail? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Jesus - tu jefiņ, acīmredzot, neredzi atšķirību starp cilvēka privātajām tiesībām un pienākumiem un publiskajām tiesībām un pienākumiem. Pie tam, vispirms ir jāuzņemas pienākumi, tikai tad vari saņemt atbilstošas tiesības. Savā auto tu esi jau publiskā vidē, jo ar braukšanu vari ietekmēt visus pārējos ceļu satiksmes dalībniekus. Auto ir kā ierocis, jo ar to ir iespējams gan noslepkavot cilvēkus, gan uztaisīt pašnāvību. Āmurgalvām ieroču lietošanas atļaujas (auto vadīšanas tiesības) nebūtu izsniedzamas. Tavās privātajās darīšanās tevi valsts neierobežo - tu vari onanēt savā istabā, kamēr pauti tukši (ko droši vien arī dari) - nekāds sods (vismaz ne laicīgs) tev par to netiks uzlikts. Bet ja tu neproti izmantot ieroci (auto), taču lieto to un to lietojot pārkāp likumu, tad priecājies, ka soda mērs nav cietums, bet tikai simboliska naudas summa! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Kāpēc apsaukājies. Sliktās manieres tev (ar mazo ) no mātes vai no tēva? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Javeris Aprīlis 12, 2012 Share Aprīlis 12, 2012 Kāpēc apsaukājies. Sliktās manieres tev (ar mazo ) no mātes vai no tēva? Jefiņi savādāk nesaprot. Ir tāda suga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 "70% iedzīvotāju atbalsta fotoradaru izmantošanu" http://www.tvnet.lv/...aru_izmantosanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
gix Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 visi jau atbalsta, tikai forma un izpildijums nav patikams. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shad Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 aha Lielāko atbalstu fotoradaru ieviešanai izteikuši iedzīvotāji vecumā no 45 līdz 54 gadiem (77%) un no 55 līdz 74 (76%), kā arī respondenti, kuriem nav autovadītāja apliecības (77%), un sievietes (74%). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 (labots) Nepatīkams nenozīmē, ka nepareizs. Ja brauc pēc noteikumiem, tad pēc idejas nekam nepatīkamam fotoradarā nevajadzētu būt. Seko jautājums: braukt pēc noteikumiem ir nepatīkami? Varbūt tāds ir negatīvās attieksmes cēlonis? Labots Aprīlis 19, 2012 - Sky_High 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Aprīlis 19, 2012 Author Share Aprīlis 19, 2012 Aptaujas, protams ir spēcīga lieta. Pats pirms 10 gadiem "aptaujāju" "Lielāko atbalstu fotoradaru ieviešanai izteikuši iedzīvotāji vecumā no 45 līdz 54 gadiem (77%) un no 55 līdz 74 (76%), kā arī respondenti, kuriem nav autovadītāja apliecības (77%), un sievietes (74%)." Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 nu tad arī šito ieliekam: "pret fotoradaru ieviešanu iebilst autovadītāji, kas kādreiz devuši kukuli ceļu policistam (57%), kuru ātruma pārkāpums ir fiksēts ar fotoradaru (53%), kuri bieži pārsniedz atļauto ātrumu (41%) un ir kādreiz sodīti par ātruma pārkāpumu (40%)." Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Aprīlis 19, 2012 Share Aprīlis 19, 2012 Manā draugu/paziņu/radu lokā kukuļojuši un ātrumu pārsnieguši ir 90% autobraucēju. Arī es. Bet tas laikam tā tikai man.. pārējie dimanta oliņas zelta maliņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Maijs 11, 2012 Share Maijs 11, 2012 Te var apskatīties sava veida negadījumu karti un salīdzināt, vai fotoradari tiek uzstādīti vietās, kur draud nelaimes gadījumi. http://dev.laacz.lv/dewaze/accidents.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Maijs 11, 2012 Share Maijs 11, 2012 Manā draugu/paziņu/radu lokā kukuļojuši un ātrumu pārsnieguši ir 90% autobraucēju. Arī es. Bet tas laikam tā tikai man.. pārējie dimanta oliņas zelta maliņu. Jā! Visi sodi ir godīgi samaksāti. p.s. Džinsa šortiņus nevajag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Maijs 11, 2012 Share Maijs 11, 2012 Ir arī godīgi nomaksāti sodi, protams Lol, bet Tu iedomājies kā viņš dancās lauku open - air disenītēs džinšu šortiņos. Zaķu magnēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 1, 2012 Share Jūlijs 1, 2012 Starp citu luksoforu kontrole ir policijas jaunais jājamzirdziņš, kur varēs kāst naudu. Sestdien, 2x braucot garām Spicei, abas reizes varēja pie 800 statujas redzēt mentu bildējam visus tos, kas pie sarkanā vālē pāri luksoforiem. http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/427412-pie_luksoforiem_kontroles_bargak Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 1, 2012 Share Jūlijs 1, 2012 Aptaujas, protams ir spēcīga lieta. Pats pirms 10 gadiem "aptaujāju" "Lielāko atbalstu fotoradaru ieviešanai izteikuši iedzīvotāji vecumā no 45 līdz 54 gadiem (77%) un no 55 līdz 74 (76%), kā arī respondenti, kuriem nav autovadītāja apliecības (77%), un sievietes (74%)." Nesaprotu izcēlumu. Zemie lidotāji apdraud arī tos, kam, piemēram, ir velovadītāja apliecība, kā arī kājām gājējus, tāpat īpašumu u.c.. Piektdienas vakaros manos laukos nav diži omulīgi uz ielas rādīties, ir bijuši arī gadījumi ar nogāztiem elektrības stabiem, utt. Arī pilsētā ir redzēti zīmuļi, kas nespēj savus pakaļpiedziņas auto savākt un teju taranē sab.transp. Man ir tikai velo vadītāja apliecība, šogad plānoju arī autovadītāja. Esmu abām rokām un kājām par radariem, neierobežotā skaitā un vienalga kur. Tikai tā var izmainīt attieksmi. +Sodiem par braukšanu dzērumā jābūt 1/2 no auto, kas vadīts dzērumā, vērtības, bet ne mazākam par 500 Ls. Tas pats iemesls - kā arī zinu cilvēkus, kam 500 Ls, lai arī sitiens pa maku, pēc nākamās algas aizmirstos. Starp citu luksoforu kontrole ir policijas jaunais jājamzirdziņš, kur varēs kāst naudu. Nav jājamzirdziņš. Reāla nepieciešamība - tiešām tik grūti zaļo sagaidīt? Tās ietaupītās sekundes krustā pie sarkanā ielidojot var beigties zaudētās stundās, policiju gaidot, protoklus stādot par notreiktiem gājējiem, utt. Daudzi skatās tikai uzluksoforu, un iet pāri uzreiz pie zaļā. Kā arī uzrāviens lai paspētu pie dzeltenā pilsētā bieži ir 70-80km/h robežās - bremzēšanas ceļš vismaz 2x garāks kā ar 50 km/h braucot. Vēl ķert dibenzellius, kas pagriezienus nerāda. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!