Jump to content

1. aprīlis - Radara diena


Recommended Posts

uz K.Valdemāra ielas brauc pa ceļa vidu, lai gan tur stabili pietiek vieta divām joslām katrā virzienā

 

Cik reizes esi nolauzis uz Valdemāra ielas spoguli vai bijis 2 cm attālumā no tādas situācijas?

Es tur gandrīz vienmēr braucu pa vidu savai joslai (kas ir tikai viena katrā virzienā, ja būtu divas, būtu dubultā nepārtrauktā pa vidu) jo tādi kā asux ar savu milzu parketa džipu cenšas palīst garām trolejbusam pa savu joslu. Tāpēc vienmēr turu brīvu labo malu, lai var pavākties malā. Lai arī mana mašīna maksā nieka 500Ls, man nav nekādas vēlmes čakarēties ar remontiem.

 

Ir protams brīži, kad es arī braucu tā it kā būtu 4 joslas, bet tas ir tikai tad, kad skaidri redzams, ka uz priekšu nav liela izmēra transportlīdzekļi, vai arī kāds taisa pagriezienu...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 177
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sky_High

    15

  • Zux

    12

  • Jesus

    20

  • Леший

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Es tur gandrīz vienmēr braucu pa vidu savai joslai (kas ir tikai viena katrā virzienā, ja būtu divas, būtu dubultā nepārtrauktā pa vidu)

Noteikumos ir minēts: ja nav sadalošo joslu, vadītāji paši savā starpā "sarunājot" tās izveido, protams ja ir vieta.

Link to comment
Share on other sites

Леший

ja nav sadalošo joslu, vadītāji paši savā starpā "sarunājot" tās izveido, protams ja ir vieta.

Nekas nav jāsarunā. Joslu skaits tiek noteikts uz aci, joslai ir jābūt ~3m platai, un nav jābūt nepāra joslu skaitam.

Šo noteikumu pilnīgi otrādi interpretē daži ekzemplāri.

Link to comment
Share on other sites

un nav jābūt nepāra joslu skaitam.

Gribi teikt, ja ir iespējams 3 joslās sakārtoties, tad tik un tā jābrauc it kā pa 2-vām?

Link to comment
Share on other sites

Леший

Gribi teikt, ja ir iespējams 3 joslās sakārtoties, tad tik un tā jābrauc it kā pa 2-vām?

Jā, tas nav rakstīts noteikumos, bet skolās to stāsta. Domāts bija, ka nedrikst būt nepāra joslu skaits ceļā, nevis vienā virzienā. Protams, ja ir sadalošā josla, tad šis ir pofig.

Un skaidrojums ir vienkāršs. Ja piemēram, tu izdomāji, ka virzienā, pa kuru tu brauc, ir 2 joslas, bet pretējā ir viena, tad nav garantijas, ka tev pretī nebrauks tāds pats gudrinieks. Līdz ar to, pat ja ceļā ir pietiekami daudz vietas, lai izveidotu 3. joslu, labāk to nedarīt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kadel runa par 3 joslām vsp? Tur var braukt arī četrās joslās neiespringstot diži.(ja blakus nestāv kāds sabiedriskais transports :)) Un noteikumos arī minēts, ka jāturas pēc iespējas tuvāk ceļa labajai malai... nevis es te izdomāju ka te viena josla tikai un nu braukšu pa ceļa vidu.

Link to comment
Share on other sites

Un skaidrojums ir vienkāršs. Ja piemēram, tu izdomāji, ka virzienā, pa kuru tu brauc, ir 2 joslas, bet pretējā ir viena, tad nav garantijas, ka tev pretī nebrauks tāds pats gudrinieks. Līdz ar to, pat ja ceļā ir pietiekami daudz vietas, lai izveidotu 3. joslu, labāk to nedarīt.

Ja ceļam pa vidu nav līnijas, tad jau automātiski joslas sadalam līdz vidum. Cita lieta, uz plata ceļa vidu būs grūti noteikt, bet vai mums vispār tādas ceļu vietas ir.

Link to comment
Share on other sites

Ko jūs te runājat, Valdemāra ielai pa vidu ir sadalošā līnīja, tāpēc tur ir 2 joslas (viena katrā virzienā) un neko paši nevar sadalīt, cita lieta, ka tur lielākā daļa brauc 4 joslās, jo auto plūsma ir pārāk intensīva. Un ceļa labajai malai jāturas ir ārpus pilsētām, kāpēc lai es brauktu pilsētā pa joslas labo malu gar pašu ietuvi? Labais vai kresais stāvoklis joslā ir jāieņem nogriežoties.

Labots - elxnis
Link to comment
Share on other sites

Ko jūs te runājat, Valdemāra ielai pa vidu ir sadalošā līnīja, tāpēc tur ir 2 joslas (viena katrā virzienā) un neko paši nevar sadalīt

Ja līdz tai sadalošajai līnijai platums atļauj braukt kā pa divām, tad izmantot to tas nav aizliegts, ja vien nav zīme kas norāda joslu skaitu.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Aizliegts nav, bet tāpēc visiem nav jābrauc tā, ja kāds tā ir izdomājis. Protams, ja kādam ir kāds platāks vai jaunāks autinš viņš negribēs spiesties un brauks joslai pa vidu, un neviens to viņam nevar pārmest vai likt braukt joslas malā. Ja vari apdzīt, tad apdzen, ja nevari, tad brauc aizmugurē līdz varēsi, ja tik ļoti vajaga.

Labots - elxnis
Link to comment
Share on other sites

Par Valdemāra ielu viss vienkārši - pa vidu ir viena līnija, tas pēc noteikumiem apzīmē vienu joslu katrā virzienā. Man piemēram ir plata mašīna, es cenšos braukt tā lai man blakus kreisajā pusē kāds tikpat plats nevarētu ielīst, jo ir bijušas situācijas ka kāds džips vai buss tomēr ielien un kādā brīdī sacina ka pretīm brauc divi tādi paši un tad varat 3x minēt ko viņš darīs - brauks pretīmbraucošajam purnā vai stumsies sānā labajā pusē braucošjam (man)? Ir gadijies tikt pie salauzta spoguļa.

Link to comment
Share on other sites

pa vidu ir viena līnija, tas pēc noteikumiem apzīmē vienu joslu katrā virzienā.

Laikam jau tā nav. Slinkums meklēt.

 

Man piemēram ir plata mašīna, es cenšos braukt tā lai man blakus kreisajā pusē kāds tikpat plats

Nu ja vietas nepietiek 2, tad protams, ka nav ko spiesties kā siļķēm mucā.

Link to comment
Share on other sites

Леший

Ja līdz tai sadalošajai līnijai platums atļauj braukt kā pa divām, tad izmantot to tas nav aizliegts.

Bezsliežu transportlīdzekļu braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi vai ceļa zīmes, bet, ja to nav, braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji, ņemot vērā brauktuves platumu, automobiļu gabarītus un nepieciešamos intervālus starp transportlīdzekļiem.

Arī pārbaudīju uzdevumu grāmatā, vienā bildē ir sadalošā josla, otrā nav. Pirmajā variantā ir 4 joslas, otrajā - 2. To biš eksamenu šodien tu nenoliktu :p

Link to comment
Share on other sites

braukšanas joslu skaitu nosaka paši transportlīdzekļu vadītāji

Kas te nav skaidrs?

Tak jau augstāk tika minēts, ja var sakārtoties pa 2, tad lūdzu. Kāds baidās ka spoguli nolauzīs, braucam kā pa vienu.

Link to comment
Share on other sites

Леший
braukšanai paredzēto joslu skaitu norāda attiecīgie ceļa apzīmējumi

Kas te nav skaidrs?

Ja NAV apzīmējumu, tad ir nosaka pašam. Bet ja ir atzīmēta veina josla, tad arī ir viena, pat ja tur vieta 10 joslām.

Link to comment
Share on other sites

Cik noprotu diskusija sākās tieši par Valdemāra ielu. Kurā vietā uz Valdemārenes ir tāda zīme? Nu posmā no Kalpaka bulv. līdz .. nu, Skanstes. Nē tuvāk, pie Zirņu jau tiek dalīts speciāli.

 

Pemēram, tur pat blakus uz Vesetas ielas starp Sporta un Hanzas ir tādas zīmes, cik kurā virzienā ir joslu.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Uz Valdemāra ielas ir horizontālais ceļa apzīmējums -> pārtrauktā līnija ielas vidū, kas norāda uz vienu braukšanas joslu katrā virzienā. Ja akli sekojam "likuma pantam", tad pa Valdemāra ielu NEdrīxt pārvietoties divās joslās katrā virzienā (izņemot, ja mocis brauc paralēli mašīnai)! ;) Ja, piemēram, pēc ziemas šis horizontālais ceļa apzīmējums ir izdzisis, tad drīxtam.

Joslu skaitu nosaka paši vadītāji tikai tad, ja nav neviens ceļa apzīmējums (ne vertikālais, ne horizontālais), kas uz to norādītu. That's all folks!

 

Bet tas jau vairs galīgi nav par fotoradariem :offtopic:

Labots - snefelss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

labiitis

Mazliet no topika, radaru tā kļūda ir +/-10km/h? Tad par kā viņi liek sodus par ātruma pārsniegšanu 60km/h 50 vietā?

Link to comment
Share on other sites

(labots)

3 km/h

 

Ja tauta pietiekami šūmēsies var panākt 10km/h, kas būtu adekvāti.

 

Verga brīvība ir paša rokās, ķēdes - tikai galvā.

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

Uz Valdemāra ielas ir horizontālais ceļa apzīmējums -> pārtrauktā līnija ielas vidū, kas norāda uz vienu braukšanas joslu katrā virzienā.

Labi, tagad pielēca. Izrādās šo punktu vienmēr esmu nepareizi izpratis. Rīgā padaudz tādu ielu.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Jeasus, izklausies nevesels vai kaut kādas vielas salietojies :)

Link to comment
Share on other sites

Nikotīns, kofeīns un nerafinēti karbohidrāti.

 

Ko lieto cilvēki, kas akli pakļaujas diktatūrai neizvērtējot direktīvas?

Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Ko lieto cilvēki, kas akli pakļaujas diktatūrai neizvērtējot direktīvas?

Ārkārtīgi pielādēts jautājums, bet bez atbilstošas teritorijas realitātē. Skaties: nomaini vārdu "pakļaujas" pret "nepakļaujas" un iegūsti visu to pašu, tik pat valīdu, tikai otrādāk. Ja vēlies, lai, piemēram, tāds kā es tevī ieklausās, tad nāksies konstruēt savu argumentāciju racionāli loģiski, savādāk vari nemaz netērēt balsi.

Link to comment
Share on other sites

Joprojām nesaprotu, par ko kašķis. Nepatīk maksāt ļaunajiem žīdu mentiem un radaristiem - brauc, ievērojot noteikumus! Vai nebrauc vispār, pārvietojoties ar vellapēdu.

Link to comment
Share on other sites

Nikotīns, kofeīns un nerafinēti karbohidrāti. Ko lieto cilvēki, kas akli pakļaujas diktatūrai neizvērtējot direktīvas?

 

cilvēki, kas nepakļaujas, lieto ANFO ;)

Link to comment
Share on other sites

Avārijas krustojumā pie kapiem notiek tāpēc, ka viens veic atļauto kreiso pagriezienu(apgriešanos), bet otrs no aizmugures nesās ar 70+ ātrumu un nenoreaģē/neseko līdzi situācijai.

Ja kreisais pagrieziens būtu atļauts pie Depo, avārijas situācijas tur būtu analoģiskas!

 

Otrkārt, kreisā pagrieziena aizliegums samazina sastrēgumus Rīgas centrā un basta! Tur nav par ko čīxtēt.

 

Lai apgrieztos, ieskrietos un iekļautos plūsmā vajag kādas 3x vairāk laika = lielāku "robu" satiksmes plūsmā- apgriešanās manevrs ir bīstamāks par vienkāršu kreiso pagriezienu! (Netici - pamēģini pats uzņemot laiku ar hronometru!)

Kāpēc gan tālāk uz Lubānas ielas - kreisais pagrieziens uz "trubām" - Rencēnu ielu nav avāriju? Tur satiksme nav mazāk intensīva!

Un ne vienam tas kreisais tur netraucē!

 

Rīgas centrs - drusku cits stāsts - tomēr cilvēkam jānokļūst vajadzīgajā vietā - viņš brauc garāku maršrutu, vairāk laika pavada uz ceļa un bieži ir situācijas kad aizliedzot kreiso vienā vietā sastrēgums mazinās, tomēr citā palielinās! Ja kaut kur tiek aizliegts kreisais ir jādomā par alternatīviem maršrutiem kā nokļūt vajadzīgajā vieta, kas Rīgā netiek darīts!

 

Kas atteicas uz ātruma pārkāpumiem ar velosipēdiem, tad tur liekas ka vairāk kā ar 5ls sodu nevar piemērot ;)

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Sky_High

ronalds,

Vai tiešām tev ir visi nepieciešamie dati un prasmes, lai varētu objektīvi kritizēt esošo satiksmes organizāciju un uzdoties par satiksmes drošības ekspertu?

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Леший

Un pats, esi eksperts?

Domāju, ka runa nav par to. Vienkāršī visādi ronaldveidīgie un jesusveidīgie uzskata, ka ja viņiem kaut kas nepatik, neapmierinā, tad to ir jāmainā steidzamā kārtā. 1917. gadā bija daži, kam kaut kas nepatika, un rezultāts?

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

Un pats, esi eksperts?

Noteikti nē, bet man ir iemesls domāt, ka Latvijas Valsts ceļi ir daudz kompetentāki par Ronaldu. Viņiem, piemēram, ir milzīga pieredze un pieeja tādai informācijai, kas ļauj salīdzināt un novērtēt izdarītās pārmaiņas satiksmes organizācijā.

Es gribu zināt kā Ronalds izdara savus spriedumus.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Kur ir tā "vajadzīgā vieta"? :pleasantry:

Ja kaut kur tiek aizliegts kreisais ir jādomā par alternatīviem maršrutiem kā nokļūt vajadzīgajā vieta, kas Rīgā netiek darīts!

Link to comment
Share on other sites

A es par to ka jūs uzbrūkat vienam, bet tai pašā laikā paši arī izsakāt savus spriedumus.

 

Ai, da labi, apnika šī tēma. Rakstos ārā.

Es gribu zināt kā Ronalds izdara savus spriedumus
Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Zuxters, problēma ir tāda, ka šie ierosinājumi satiksmes organizācijā tiek diskutēti forumā un līdz LVC un satiksmes departamentam nenonāk. Sūtam atklātu vēstuli ar ieteikumiem.

 

Bet par radariem es jau izteicu domu vienā no iepriekšējiem postiem. Kā vienmēr, no mušas izpūsts zilonis, kādam liekas, ka viņu apbižo, ekspluatē utml.

Link to comment
Share on other sites

Pēdējā laikā viņi tur tos radarus mašīnās, kāds gudrāks fizikas un lāzeriekārtu jautājumos man var pastāstīt kā netīrs logs ietekmē lāzeru darbību un mērījumu precizitāti?

Link to comment
Share on other sites

labiitis

Zuxters, problēma ir tāda, ka šie ierosinājumi satiksmes organizācijā tiek diskutēti forumā un līdz LVC un satiksmes departamentam nenonāk. Sūtam atklātu vēstuli ar ieteikumiem.

 

Bet par radariem es jau izteicu domu vienā no iepriekšējiem postiem. Kā vienmēr, no mušas izpūsts zilonis, kādam liekas, ka viņu apbižo, ekspluatē utml.

Nu ja būtu salikti stacionārie, tad nebūtu tāda ažiotāža, bet tagad tiek slēpti entie radari pa visu Rīgu, bāzti mašīnās utt. Kurā Eiropas valstī vēl tā ir? Vēl pie tam vietas kur salikti puse ir vienkārši naudas kāšana, nevis satiksmes drošības uzlabošana.

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Kāda naudas kāšana? Ilgtermiņā,kas būs uzķerušies uz tiem nenormāli slēptajiem radariem,samaksās sodus un varbūt nebrauks tik ātri,līdzarto drošība uzlabosies un vidējais ātrums kritīs....kas varbūt paglābs kādu dzīvību un tas jau nav mērāms naudā,cik noslauca...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pēdējā laikā viņi tur tos radarus mašīnās, kāds gudrāks fizikas un lāzeriekārtu jautājumos man var pastāstīt kā netīrs logs ietekmē lāzeru darbību un mērījumu precizitāti?

 

precizitāti nekā neietekmē. ja pārāk netīrs, tad mērījuma vienkārši nebūs. Tā kā vari būt mierīgs, neko tev nepierakstīs.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...