Jump to content

Statoil jaunā dīzeļdegviela: ir jēga?


Vilx-
 Share

Recommended Posts

Otrkārt - ~50kg svars uz ~2t pašas mašīnas svaru? Tas ir kas - ~2.5%? Nu nezinu gan, cik santīmus gadā tur sanāk ieekonomēt tādā veidā...

bet ja Teu ir tonnu smaga mashina un tad 50kg sanak 5%, kas patiesiba nemaz nav tik maz... it ipashi ja brauka diezgan daudz. tb diena 10Ls nobraucot (3l motors) 50santimi ietaupas... neteiktu, ka tas nesanak daudz beigas.. un par to specialo braukshanu benzintankos, tpc ari es teicu, ja tanki ir pa celam, nevis lidz tiem jabrauc. + tas liek ekonomiskak braukt, jo Tu redzi, ka ir jaiekljaujas konkreta daudzuma un janokljust galaa.. bet, protams, ka tas ir ka kuram, es vienk ta esmu pieradis, man ta patik labak.

 

eiropa ari celji ir labaki + satiksmes struktura pardomata, tapec protams, ka sanak braukt ekonomiskak. celja segumam un riepam utt ir milziga nozime patiesiba, ja kads ir braucis ar riteni kadus 20km no kuriem 10 pa tikko izlietu segumu un 10 pa lapitu un bedrainu celju, tad saprot, ka mashinai tas ir tas pats, tikai gazi spiezot pats to nejut, bet patiesiba lai noturetu to pasu atrumu degvielu nakas dedzinat daudz vairak.

 

P.S. es tulit nokacashu apostrofu un man bus garumzimes! :)

Labots - WitaminC
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vilx-

    18

  • Donkeyhot

    8

  • Gestapo

    16

  • Volters

    19

Top Posters In This Topic

WitaminC, kad pastāv Varšavas vai Berlīnes korķos, tad gribas pasūtīt visu Eiropu uz 3 pusēm ;) Mums te ir paradīze, salīdzinot.

Link to comment
Share on other sites

Braukt, protams, ērtāk, bet saprast vai vēl nedod dievs pašam kaut ko sataisīt - tas gan paliek švaki, ja vien paša profesija nav ar tēmu saistīta. :(

 

+1. Esot ceļā neremontēsi, bet, ja ir kur izvērsties, tad vairumā gadījumu, tie veči, kas mazajos un vidējos servosos ne par matu nav gudrāki par Tevi ;) Visvairāk besij princips - jauks, tad jau redzēs, kas tur būs. Viņi pat nevar pateikt, cik izmaksās remonts, jo beiži vien neko tādu nav darījuši. Bet manuāļus meklēt un lasīt nevienam negribas. Personīgi savam vāģim visas apkopes un remontus veicu pats. Zinu, ko esmu kā izdarījis, galvenais, ka pats atbildu par savu kvalitāti.

Link to comment
Share on other sites

IpMan, protams, bet agrāk braucot pa apvedceļu lidz daugavpils šosejai un pie katra luksofora bremzējot no 104 - 0 un tad atkal 0 - 104 un apbraucot katru bedri, un apdzenot katru fūri, varēja but daudz ekonomiskāk.. korķu ziņā gan, Riga ir diezgan ciešama, dažreiz protams sanāk pastavēt, bet diezgan reti un ne ilgi.

Labots - WitaminC
Link to comment
Share on other sites

braukt ar pilnu bāku pēc svara tuvinās tai pašai situācijai kā vest vēl vienu pasažieri un tas IR jūtams, vismaz uz mazas un vidējas klases nejaudīgiem braucamajiem aparātiem. Bet ietaupīt uz to lejot pa piecīti toč nav vērts.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Dzelzis paliek dzelzis un nav ko tur iespringt par iespējamo 2% ekonomiju. Tpt arī ar auto ilgmūžību.. Domā nākamajam auto saimniekam baigi interesēs kā Tu esi ucinājies un mīļojis savu auto? Nefiga, protams, ar izņēmumiem dažiem.

 

Sastrēgumi agrās rīta stundās ir pat patīkami dažreiz. Man agri nepatīk celties, līdz ar to, sēžot sastrēgumos varu vēl normāli pamosties un atpūsties dzerot kafiju un uzmetot aci kādam žurnālam.

Link to comment
Share on other sites

Personīgi savam vāģim visas apkopes un remontus veicu pats. Zinu, ko esmu kā izdarījis, galvenais, ka pats atbildu par savu kvalitāti.
Forši! Es Tevi apskaužu! :) Man pašam gan nav nedz laiks, nedz vieta, nedz ekipējuma, kur varētu skrūvēties. :( Manuāļus ta vēl varētu kaut kur sadabūt. ;) Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

Banānam divi gali - nav jēgas skaust :) Ja būtu pietiekami daudz naudas, pats noteikt zem mašīnas nelīstu, bet tā kā dzīvē ne viss ir tik ideāli, tad nevaru atļauties maksāt labs cilvēkiem par nekvalitatīvu darbu.

Čalim vienreiz servisā saku, lai pievelk riteņu skrūves, kā instrukcijā - ar 150 Nm. Šis bola acis. Nekad neko tādu nav darījis, pat instrumenta nav....

Starp citu, re, šodien raksts http://www.tvnet.lv/auto/jaunumi/402460-60_no_apskati_neizgajusajiem_auto_ir_konstateti_virsbuvju_defekti

Labs procents dēļ nekvalitatīva darba un labs cilvēkiem neiziet arī TA

Link to comment
Share on other sites

Mana pieredze ar servisiem ir tāda - vai nu tu brauc pie dīlera pa dārgo un visticamāk saņem kvalitatīvu servisu (un kasjaku gadījumā var celt traci - viņiem nebūs, kur sprukt), vai arī pie kāda sev labi zināma un uzticama individuālā meistara, kurš strādā godprātīgi un kvalitatīvi - tādi ir, tikai ne pārāk daudz (jāmāk atrast), turklāt parasti ļoti aizņemti, jo šādiem cilvēkiem vienmēr būs daudz darba un speciāli reklamēties nevajadzēs.

 

"Alternatīvajiem servisiem" metu līkumus - tur parasti strādā ambāļi, kurus tuvāk par 5m savai mašīnai klāt negribas laist. Galīgi nav vēlme uzticēt savu auto (lai arī kāds tas nebūtu) kaut kādam urlānam, kādi arī lielākā daļa servisņiku ir.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

superKrona

Tālbraucējiem prasiet par pieredzi uz patēriņu ar tālzemju DUS. Tiem ikdiena sastāv no degvielas ekonomijas un norukātiem 600 - 700 km

Link to comment
Share on other sites

Nez kam ta prasīt, neviens tranzītnieks austrumu virzienā jau pie mums nepildās. :D

Link to comment
Share on other sites

Kirshus, ko darīt, ja tuvākajā apkārtnē ir vienas vienīgas alternatīvas :D Uz Baltic Motors piebraukāt nav iespējams ;) Vot i remontēju pats.

Vēl dažu labu šitie piečakarē. Paņem naudu par eļļas filtru (elementu), bet veco nenomaina. Ej tu pierādi, ka nav mainīts. Draugs pierādīja, jo filtrā bija ieskrāpējis iepriekjšējo maiņas datumu.

Otmazka - aizmirsām. :rus_roulette:

Labots - IpMan
Link to comment
Share on other sites

Ar tiem autorizētajiem arī ir kā ir - es agrāk regulāri braucu uz AMSERV, bet pēdējā laikā ir zudusi uzticība (nerunāsim par manam auto piedāvāto akumulatoru par 191Ls - iedošot 25% atlaidi, kamēr ieliku pkp.lv par 69Ls ar sant. ar visu darbu), bet viņi arī konstatēja vairākus defektus, kurus vajadzētu novērst - kaut gan šādu defektu nebija. Laikam gaidīja, ka teikšu - labi - remontējiet, bet šoreiz pateicu - nē, dzeniet auto ārā un es braucu prom (tajā brīdi arī konstatēju, ka norādītie "defekti" vienkārši neeksistē - kaut kāda figņa spogulim esot beigta, jāmaina - KĀ TAD! Spogulim nekas nekait!), tad kaut kas ar ritošo, eļļa tekot - lai gan 2x jau esmu izgājusi tehnisko un nekas tāds netika konstatēts. Viņi nevarēja saregulēt savirzi, jo esot skrūves ierūsējušas - nākšoties nolauzt. Prasu - cik tad maksās skrūves? Sāk man stāstīt - nu tur tādas, tad tādas vajag, uzgriežņus u.t.t., nu, apmēram 400Ls! 400Ls par skrūvēm!!! Autorizētie servisi, mļin! Bet tā - jā, sataisīja it kā visu! Bet par baigo naudu... un cik tur tā bija īstā problēma - arī nezinu... tāpat ar to turbīnu (turbīnas vārpstiņām) un sprauslām... par vārpstiņām vēl tā varētu būt, bet par tām sprauslām - tur gan mani šaubas māc, ņemot vērā, ka bāka bija tīra (tika noņemta)... tā kā... un izcenojumi arī viņiem labi - elektriķis 18Ls/stundā.. bet kamēr konstatēs vainu, nu, tur jau tā uzreiz nevar, kamēr pārbaudīs visu!

 

Labi, bišķi jau OFF TOPIC

Labots - donis7
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es pats neko netaisu, jo mans roku leņķis nekam vairāk par soļankas pagatavošanu neder :D

Mazos darbus dara viens pazīstams zellis, lielos un sarežģītos permalats, kas tieši specializējies uz bmw. Nepatīk, ka vieni krievi, bet vismaz normāli pastāsta un izdara, nevis ple kā viens otrs "oficiālais", kas tikai grib visu mainīt, salabot neko nejēdz un navaru vēl arī 200% grib.

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Mjā. Es arī, savelku jostu ciešāk, bet vedu uz Mūsa Motoru, oficiālo Volvo servisu. Cena ir x2 salīdzinot ar "alternatīvajiem" servisiem, toties sirdsdrapju patēriņu gan samazina. Vēl nav bijis, kur piesieties. Tiesa - savirzi arī viņi nevar uztaisīt tā, lai turētos ilgāk par nedēļu, bet to es noveļu uz Latvijas Ceļu un savu brauktneprasmi. :p

Link to comment
Share on other sites

Tā, pamazām no dīzeļdegvielas esam nonākuši pie servisiem. Bet nekas :)

Par servisiem - autorizētajos strādā tādi pat tupaki kā mazājos vai vidējos servisos, tikai ar šilti uz muguras. Un cenas vājprātā.

Tāpēc pievienojos pie tiem, kas ir atraduši savu servisu un meistaru, kuram var uzticēties.

Sīkumus es daru pats, pie daudzdzīvokļu mājas štruntīgi, aizbarucu uz servisu, tur tomēr pacēlājs, instrumenti.

Lielākos darbus kopā ar meistaru. Viss,. un nekādu problēmu.

Piebilde - servisā visi labi pazīsatmi cilvēki. Klients jau gadus 15.

Un vēl - cik cilvēku tik viedokļu par kādu konkrēto servisu no ļoti laba līdz pilnīgi negatīvam.

 

Par savirzi - nepeitiek ar ieregulēšnu pēc aparāta, jābūt sajēgai kāpēc tas vai šitas parametrs savirzē mainījies. Un kuru vietu labāk regulēt lai būtu pareizi.

Lai nav tā, ka pēc aparāta savirze ir kārtībā, bet stūre stāv šķībi un uz vienu pusi griežas labāk, uz otru netik labi, lai gan savirze pēc aparāta ir it kā pareiza.

Link to comment
Share on other sites

Mjā. Es arī, savelku jostu ciešāk, bet vedu uz Mūsa Motoru, oficiālo Volvo servisu. Cena ir x2 salīdzinot ar "alternatīvajiem" servisiem, toties sirdsdrapju patēriņu gan samazina. Vēl nav bijis, kur piesieties. Tiesa - savirzi arī viņi nevar uztaisīt tā, lai turētos ilgāk par nedēļu, bet to es noveļu uz Latvijas Ceļu un savu brauktneprasmi. :p

 

Es arī kādu laiku nevarēju atrast normālu servisu, biju dažādos servisos. Citur uzcenojums baigais, citur īsti neizdara to ko prasa, citur uzliek pašas iespējamās lētākās detaļas un prasa naudu kā par dārgām detaļām.

Priekš Volvo iesaku Bravo auto serviss, reti sakarīgs serviss. Cenas arī normālas.

Link to comment
Share on other sites

Par savirzes regulēšanu arī man radies iespaids, ka kurš katrs serviss kvalitatīvi šādu pakalpojumu sniegt nevar, jo nav meistara, kas to jēgtu. Uz citu servisu fona īpaši izcēlās kemi, uz kurieni divu dienu laikā 3 reizes (!) braucu un rezultātā tā arī neko nesaregulēja, jo, redz, tomēr izrādās kaut kas stūres mehānismā nav kārtībā, bet kas - to īsti nevar pateikt :shok: Pēc tam aizbraucot uz pie cita meistara 15-20 minūšu laikā perfekts rezultāts.

 

Bet, par tēmu runājot, man arī šķiet, ka lukoilā labāka degviela (vismaz benzīns), jo ar to varu kādus 20km uz 20 litriem vairāk nobraukt :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Braucu ar 1.9tdi kuram stāv VNT (gāznovades) turbīna pēc pēdējās ziemas nācās tīrīt VNT mehānisma lāpstiņas (tāpat kā daudziem, pilns audi-style forums), jo degviela tika gāzts klāt sazin kas visu ziemu, un tas viss tikai dēļ tā ka ir palielināts kvēpu daudzums mikstūrā ar kādu daļēji lipīgu vielu, šaubos, ka normālās eiropas valstīs kāds cīnās ar šādām problēmām.

Nesen pazīstamiem cilvēkiem itin labi visur pazīstamā servisā veica remontu, remonta pavaddokumentos izpūtēja noņemšana uzlikšana 59 Ls :D

Piedāvāja arī nomainīt lodbalstu, kopā ar detaļu (lētāko) 100Ls, Jelgavā sevisā to veica par nepilniem 18Ls ar ne lētākās detaļas uzlikšanu.

Jaunā degviela noteikti kārtējais mārketinga triks, pildoties DUS Latvijā var novērot 0,5l starpību atkarībā no DUS, tomēr ielejot Igaunijas devielu (bez 5% biopiedevām) patēriņš samazinās par 0.5-1,2l

Link to comment
Share on other sites

Mhh, laikam jau biezāks - tik āri netek ārā pa benzīnbākas izrūsējušajiem caurumiem. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Vilkx- pārtrauc lietot lietojamo, ir manāmas izmaiņas Tavā uzvedībā!

 

Par servisiem varu teikt tikai to, ka lai cik bagāts esmu/biju un būšu, nekad nemaksāšu autorizētajiem servisiem tik abnormālas summas. Taisu pie tā saucamajiem kaktu meistariem, indivinduālāku pieeju nevar vēlēties, visu sataisa rūpīgi, nenoplēš 100 ādas. Otrs variants, ja nav darba, kā tagad, taisu pats, autiņš tāds liels konstruktors vien ir.. skrūvēties nepatīk,bet ja cita nekā ko darīt nav...vispār esmu jauna 'kaktu meistara' meklējumos, jo iepriekšējais mainīja dzīvesvietu, nav vairs ērti pieejams. Cits te vietējais par vienas dienas, max pusotras, pieprasīja 100ls.. svinīgi atteicos.

Link to comment
Share on other sites

Sorry. Negribēju nevienu aizvainot. :blush:

 

Nē, nu, tas jau skaidrs, ka par servisiem katram būs sava pieredze un pārliecība. Domāju, ka ar laiku jau es arī sākšu iet uz lētākiem kantoriem. Bet, ja auto vēl pavisam labā kondīcijā (es braucu maz), un finansiāli ir izdomāts, ka visizdevīgāk ir ar to braukt cik ilgi var, nevis pirkt ik pa laikam jaunu... Tad arī sāku piedomāt pie tā, kā uzlabot mūža garumu. Bet, nu, tā jau mana gaume. :)

 

Labi, laikam šitais bazars gana ilgi jau ir vilcies. Neizskatās, ka te vairs kaut kas lietderīgs tiks piebilsts. Ciet gan neslēgšu, bet secinājumus lai katrs izdara pats, un es arī braucu mājās. :)

Labots - Vilx-
Link to comment
Share on other sites

nezinu par degvielu (man nav bijušas problēmas ar dīzeli ne statoil ne neste) - pirms ziemas parasti veicu apkopi neskatoties uz nobraukumu - nomaini visus filtrus etc. lec auto labi. Protams jāgriež ilgāk pie -25 nekā pie -15. auto pavecs - čiriks tuvojas...kvēlsveces jamam nekad nav mainītas tos 5 gadus ko braucu...

par servisiem - autorizētajos specu ir ļoti maz palicis ....jo jaunus auto nepērk...visur samazinājumi ...ut.t..kas tik nav bijis ala specializētajos servisos - eļla 1L par daudz ielieta, nepieskrūvēts degvielas filtrs dēļ kura tukša bāka ut.t...hīts laikam bija pusass nomaina ne tajā pusē kura gaudo :D

Par mūsu "tīro" vidi. IMHO galvenā problēma ir putekļainās ielas vasarās...kas piebeidz filtrus jau pie 5k kilometriem. Skatos mums darbā jaunajiem auto - apkope ik pa 30K kilometru. tas ir psc....tur tak dīzelim nav ko elpot + salona filtrs ciet un var nokaut ventilatoru pečkai.....es ar savu dīzeli neizgāju apskati šogad vasarā pei 10k nobraukuma (apkope pie 20k - pus sroks tātad). dīzels liekas uzrādīja izmešus 5x virs normas. ieliekot tīru gaisa filtru - viss bumbās. apskate izieta. komentāri lieki - kāda tur ekenomija vai jauda ja motoram nav ko elpot....

Link to comment
Share on other sites

bet ja Teu ir tonnu smaga mashina un tad 50kg sanak 5%, kas patiesiba nemaz nav tik maz... it ipashi ja brauka diezgan daudz. tb diena 10Ls nobraucot (3l motors) 50santimi ietaupas... neteiktu, ka tas nesanak daudz beigas.

Par tiem kg. ir atšķirība pašā mašīnā, citam būs ekonomija citam nē. Bija man Mitsubishi Galant 1991.g. 2.0L benzīns, manuālā. Ja braucu viens tukšā mašīnā pa štrāsi, benzīna patēriņš bija ievērojami mazāks (gandrīz 2x) nekā ja pilna mašīna vai tusēšanās pa pilsētu. Tagad ir Honda C-RV 2001.g. arī 2.0L benzīns, manuālā, 4x4 automātika. Pilnīgi pofig, pilna mašīna, tukša, pilsēta, štrāse, 10L uz 100 km apēdas, neko tur nepadarīsi. Ja arī kaut kad ir kāda ekonomija tad tik minimāla ka praktiski nav redzama. Nu jā C-RV arī citi zirgi ir -147, nekā Galantam - 110.

 

P.s. dzirdēts ka C-RV kardānu uz pakaļējo tiltu citi uz vasaru noskrūvē, uz reiz 2L uz 100km ietaupās.

Link to comment
Share on other sites

Btv, kaut kā vispār nepatīk ES nodokļu politika attiecībā uz dīzeļdegvielu. Dīzelis pēc definīcijas ir lētāks, jo tā ražošanas process ir īsāks, vienkāršāks un līdz ar to ekonomiskās kā arī "zaļāks". Dīzelim būtu jāmaksā apmēram 60% no benzīna cenas, kā tas bija agrāk. Bet tagad viss sačakarēts. Praktiski vairs nav jēgas iegādāties jaunu dīzeli, jo tas pats par sevi būs dārgāks jau salonā un dārgāks ekspluatācijā, ietaupītos 2 litrus uz simta vairs nevar teju atpelnīt. Manuprāt, kārtējā reize, kad tiek domāts ar visu ko tikai ne ar galvu. Nevar saprast ko viņi un kāpēc grib panākt, vai to, ka dīzelis paliek tikai lauksaimniecībai, fūrēm un kuģiem. Vai tas saistīts ar lielākajiem izmešiem. hvz

6555.gif

Link to comment
Share on other sites

Dīzelim lielāks pieprasījums.

Divas iespējas - nespēj pieražot vai vēlme nopelnīt uzreiz un daudz :)

Link to comment
Share on other sites

Beidz blēņas stāstīt :) Kāpa pamazām. Un īpaši kā katru gadu līdz ar ziemas sezonas iestāšanos uzlec cena dīzelim.

Link to comment
Share on other sites

Beidz blēņas stāstīt :) Kāpa pamazām. Un īpaši kā katru gadu līdz ar ziemas sezonas iestāšanos uzlec cena dīzelim.

Tu ne tā saprati, uzlēca līdz benzīna cenai.

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Donkeyhot

Ziemā apkures katli un katlu mājas patērē dīzeli daudz, baigais pieprasījums Eiropā. Cena uzreiz lec augšā.

Link to comment
Share on other sites

aigarello2

Par to dīzeli apkurē - kalnos slēpojot biju pārsteigts - visi apartamenti kur esmu bijis izmanto dīzeļdegvielas apkuri . Bet tur kalnos tādu māju ir ļoooti daudz . Neieraudzīsi nevienu kūpošu skursteni kā pie mums kad kurina ko pagadās, un gāzi ar nepievilksi pa kalniem .

Link to comment
Share on other sites

Protams ka nekas tur nekūp... ja nu vienīgi balti, gaiši dūmi :)

 

Par auto uz dīzeli... Sēņotājiem daizels neder.. IR tomēr dīzels jāpagriež regulāri ;) Ar manuālu tas sanāk tak regulāri..Ari automātu par to ir jāpiedomā. Domājams nav jārāda youtube video un CSDD tehniķu citāti, kur daizels ar turbu aiziet raznosā :)

Link to comment
Share on other sites

Btv, kaut kā vispār nepatīk ES nodokļu politika attiecībā uz dīzeļdegvielu. Dīzelis pēc definīcijas ir lētāks, jo tā ražošanas process ir īsāks, vienkāršāks un līdz ar to ekonomiskās kā arī "zaļāks". Dīzelim būtu jāmaksā apmēram 60% no benzīna cenas, kā tas bija agrāk. Bet tagad viss sačakarēts. Praktiski vairs nav jēgas iegādāties jaunu dīzeli, jo tas pats par sevi būs dārgāks jau salonā un dārgāks ekspluatācijā, ietaupītos 2 litrus uz simta vairs nevar teju atpelnīt. Manuprāt, kārtējā reize, kad tiek domāts ar visu ko tikai ne ar galvu. Nevar saprast ko viņi un kāpēc grib panākt, vai to, ka dīzelis paliek tikai lauksaimniecībai, fūrēm un kuģiem. Vai tas saistīts ar lielākajiem izmešiem. hvz

 

Neaizmirsīsim, ka, iegūstot benzīnu, dīzelis ir kā bonuss, jeb blakus produkts, kas iegūstams no tā, kas paliek pāri. Sanāk, ka benzīns un dīzelis ir ļoti cieši saistīti gan tejnoloģskā, gan ekonomiskā izdevīguma dēļ. Protams, līdz gala produktam dīzeli novest ir lētāk, bet ir naivi domāt, ka cena gala produktiem ir atkarīga vienīgi no ražošanas izmaksām un piedāvājuma/pieprasījuma. Visvairāk mēs visi maksājam starpniekiem par degvielas mazumtirdzniecības uzglabāšanu, pārvadāšanu, pārsūknēšanu un reklamēšanu.

Kopumā, neskatoties uz nelielajām svārstībām, degvielas pieprasījums ir ļoti stabils. Īpaši dīzelim. Visa rūpniecība, lauksaimniecība un komperciālais transports kustas ar dīzeli. Apmēram tāpat, kā "Nevar nebraukt! Ērkam vienīgā tante" Kur vairs stabilāku noietu, uz ko kompensēt faktu, ka jaunie benzinnieki paliek arvien ekonomiskāki un pasaulē pieprasījums pēc benzīna arvien sarūk?

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Ja šodien vajadzētu jaunu autiņu pirkt ,vairāk dīzeli neņemtu...Tā arī ir, vis ir dīzelim dārgāks-serviss,pats auto...braucu ar 2.0 dīzeli 170zirgi 6niece kārba,patēriņš 7 līdz 9 litri.. nu un 2.0 litru 200zs turbo benzīnieks 10 litri ēd,viennozīmīgi ,ja maz izmanto auto, benzīns ilgtermiņā ir izdevīgāks.Anglijā te ir tādi paši labs cilvēki ofisiālajos servisos kā Latvijā, vajadzēja man apkopīti uztaisīt nu protams izdzenot autiņu no servisa baudu eļļas līmenis ir pa lielu.prasu kas pa ellu , tā arī nepareizā 5W-30 vietā iegāzuši 5W-40, un galvenais ka strīdas ar manis un saka,ka nav škirbas..beigās parādīju ar pirkstu manuālī ierakstu ka 170zs versijai tikai 5W-30 , tad jā piekrita un mainīja nost,protams šitas pats variants notika man latvijā.(Liepāja Škodas centrs) tādi paši labs cilvēki sēž,un vēl resns labs cilvēks man virsū kliedz tas jau pump dīz , tas jau pump dīz motors kāda šķira kādu eļļu lej???Atkal pirksts manuālī - ieraksts,5W-30 tikai dzinējam ar kvēpa fitru, 5W-40 bez...skaitās meistari bijuši Čehijā Škodas auto kursus izgājuši...ha ha

Labots - spainiss2
Link to comment
Share on other sites

Tev nu gan dīzelis rij. Man 1.9 TDI 110zirgi rij 4.5 - 5 litrus. Nu labi, nav tavi 170 zirgi, bet nu tāpat.

Link to comment
Share on other sites

Ar šo visu tāpat kā ar sievietēm. Vienam patīk lētas rudmates, citam - dārgas blondīnes :D Vēl kāds cits iet kājām :whistle3:

Par sevi varu teikt pretējo. Kopš trešā mašīa man ir dīzelis, benzīnu un gāzi vairāk redzēt negribu.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...