Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

nigerskijs gangsterskijs

To tu esi pareizi izsecinājis man ir Valteki, bet kad man bija izvēle es parunājos ar savu gāzes iekartas uzstādītāju kam kā minēju šajā jautājumā uzticos. Sprauslas man ir nogājušas 30k, pēc 10k viņas būs jāremontē, ja nav līkas rokas tad arī valteki ir pietiekoši labi priekš mana vecuma auto, likt vāgim ko nopirku par 1200Ls sprauslas, kas maksā 100Ls un ar kurām varētu bez bēdas braukt 80K nebija ekonomiski pamatoti. Šeit tu man vari nepiekrists, bet es par price/performance nesūdzos

 

2. lieta, šoreiz tas nebija starteris, un auto ar automātu ir savi trūkumi atteicībā uz vilkšanu utt. Bet Saab bez benzīna turbobedres un automāta nav Saab, galu galā visādi sūdi var gadīties ar vecu auto, bet šoreiz runa ir par to, ka gāze izručija, kas ir pluss šādam degvielas viedam. Cerams nevienam šo plusu izbaudīt nenāksies, varu pačukstēt, ka orģinālais degvielas sūknis šim auto maksā 195, tika ielikta lētā vācu alternatīva pa 95

Labots - nigerskijs gangsterskijs
Link to comment
Share on other sites

Konstatators
pēc 10k viņas būs jāremontē

 

Tev izskatās ar viņām jau tā ir paveicies spriežot pēc km. Tu pats arī uzrakstīji cenu - 24Ls Ņemot vērā remkomplekta cenu un meistara darbu, šādu sprauslu remonts ir tikpat ekonomiski nepamatots kā ūberās sprauslas vecai lamatai. Normāla prakse saistībā ar jau uzstādītiem Valtekiem remonta vajadzības gadījumā ir viņus deletēt un likt kaut ko normālāku. Mobilos telefonus ar melnbaltu ekrānu arī vēl var lietot, bet neviens viņus neremontē, jo servisa darba pusstundas izcenojums 2x pārsniedz telefona vērtību...

 

 

 

 

price/performance

 

... ir OMVL. Kad tavi lētuči atlieksies un/vai nobriedīsi kaut ko darīt, papēti šos. No gāzētāju puses labu labās atsauksmes. Tās arī tev vajadzēja stutēt, jo cenu atšķirība ar taviem sarkanajiem brīnumiem ir minimāla. Cenas meklē pats, katrs gāzinieks jau liek pa savam laikam.

 

P.S. Skatos, biedris Koijotss2 vēro tofiku, varēja pakomentēt i šo, i citus strīdus ābolus.

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Nu šajā gadijumā man remota izmaksas būs 10Ls, bet nu tās sprauslas protams nav Dieva dāvana tas skaidrs, galu galā, lai viņas nodrošinātu vajadzīgo ražību bija drusku jāpastrādā ar urbi, nedomāju, ka šāda veida aktivitātes interesē videjo autobraucēju-gāzētāju. Es aiz neko darīt arī pirms liku gāzi reāli iedziļinājos šajā lietā līdzīgi kā tu un pēc pārdomām nolēmu izvēlēties šī, šoriez  arī uz skopais maksā divreiz nesanāca ieberzties, ja viņas mani būtu pievīlušas bija iespēja atdot atpakaļ un saprātīgu piemaksu dabūt nopietnākas, kādu modeli gan neaceros, bet risks nekāds. Nenoliedzami palīdzēja arī, ka gāzes licējs ir ģimenes draugs.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

videjo autobraucēju-gāzētāju

 

Vidējais autobraucējs-gāzētājs-wannabe santīmmīlētājs vispār neko nejēdz/negrib jēgt. Lielai daļai no tiem, kam tā gazuļa jau ir, gan arī tiem, kas tik vēl štuko, joprojām aktuāls ir jēdziens "uzlikt gāzi". Viss - gāzes iekārta - un bez paskaidrojumiem. It kā viens veselums, kaut kas viengabalains, tikpat elementāri, kā wunderbaumu pie spoguļa piekārt. Ne viņam interesē kādas sastāvdaļas, ne kā tas viss darbojas. Lielākajai daļai no tiem, kas uzmeta tajā trakajā bumša momentā, kad benzīne maksāja latu litrā, pat neinteresēja, vai izvēlētais kantoris nav končennie šaraškini līkroči-najobšiki, ka tik par max mazu summu "uzlikta gāze". Un pēctam visas iespējamās problēmas, jebļa ar mirstošiem dzinējiem u.t.t, izmesta vēl lieka nauda n reizes pārtaisot pie citiem un labi ja vēl tad izdodas. Sliktākajā gadījumā ir rezumē - gāze smird, saēd motoru, piededzina vārstus, izkausē virzuļus, nekas tur normāli nestrādā un NEVAR STRĀDĀT! Gāze Sux! Jā, sux, tikai diemžēl pašu stulbuma pēc...

 

Pieturos pie domas, ka vissvarīgāk izvēlēties uzticamu kantori un bišķi pašam ar iebraukt tajā štellē. Un tad viss ir tā, kā stāsta daži prātīgākie - brauc un bēdu nezin.

Link to comment
Share on other sites

koijotss2

Šeit cilvēkiem interesē mans viedoklis par lēto un dargo .

Ir novērots ka valteki novelk no 10 000-20 000km no jaunajiem , neiet runa par pašu pirms sākumu tad ari valteki bij kvalitatīvi , pašam nogaja 150 000km .

Iesaku likt pārdomāti ar labām komponentēm, ja ir iespēja, tas atmaksāsies un nervu bojāšana sev un gāziniekam izpaliks , tas ir pierādijies .

Omvl ir pietiekami labas no lētā gala , vienīgi tā plastmasa neiedveš uzticību (lūzt) pie remontiem.

Pašlaik ir topā Barracuda sprauslas ( kopija hana), resurs 100  000km  ir sevi pierādījusas kā uzticamas .

Uz pasūtījumu varam sarūpēt bezmembrāna reduktorus , sprauslas kādas vēlaties .

Konsultācijas sniedzu ko un kā , kas labāk . :polling:

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Grūti pateikt, man tā kā nav iekšējas sajūtas ka es būtu ko diži tur pārmaksājis.

Nu, cik esmu no gāzeniekim uzzinājis - BRC ir tas pats kas Alfa Romeo - fiats par Audi cenu.

Savukārt, ekonomiskums slēpjas tava gāzenieka rokās un galvā. Ja nav aizgriezis pārāk ciet, tad ir saregulēts labi un viss būs labi un smuki.



 

 

Pieturos pie domas, ka vissvarīgāk izvēlēties uzticamu kantori un bišķi pašam ar iebraukt tajā štellē. Un tad viss ir tā, kā stāsta daži prātīgākie - brauc un bēdu nezin.

Lakoniski un precīzi!

Pilnībā piekrītu. 



 

 

Barracuda sprauslas ( kopija hana),

Lūk tas jau ir mazliet žēl - Hana inženieri ir ieguldījuši laiku un līdzekļus, lai radītu patiešām labas un uzticamas sprauslas un bariņš āžu sāk taisīt kopijas un mēs grābjam, jo ir bik lētāk. Uzskatu to par slikto toni.

Sadārdzinājums uz Hanām, uzstādot sakarīgu iekārtu sanāk cik % no kopsummas? 10? 15? Man fiksi piemetot cīparus zem 10% sanāk.

Protams, tas ir mans tīri subjektīvais personīgais viedoklis. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Bruketajs

Kāpēc tev tāda pārliecība, ka visi pārējie sprauslu ražotāji kopē Hamas produktus? Esi viņiem torgašs? No kurienes tev tāda informācija, ka viss, izņemot Hama, nav sakarīgs? Protams, visi internetā ir daudz gudrāki par speciālistiem, kas reāli uzstāda šo aprīkojumu un nodarbojas ar to apkopi.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

koijotss2

Hana jau pati nokopēja no Keihin ražotāja  :)

Principā pie uzstādīšanas Hanas neko nesadārdzina , vienīgi hanām rampa galīgs mēsls

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Kāpēc tev tāda pārliecība, ka visi pārējie sprauslu ražotāji kopē Hamas produktus?

Kāpēc tev ir tāda pārliecība, ka es apgalvoju, ka pārējie kopē Hanas sprauslas?

Es tikai atsaucos uz šo te tekstu:

 

 

Pašlaik ir topā Barracuda sprauslas ( kopija hana),
 

 

Nesaskatu iemeslu "cepties" un pielietot vārdu "torgašs", kā arī no mana teksta izsecināt apgalvojumus, ko neesmu teicis! Tas liecina tikai par tavu nevēlēšanos lasīt un mēģināt saprast, ko cilvēks ir rakstījis.

Par Hana sprauslu kvalitāti manā gadījumā liecina 3 autiņi, ar ko vai nu braucu ikdienā, vai šadtad apprasos īpašniekiem, kā ir ar auto stāvokli.

Pa pašām gāzes iekārtām zinu samērā daudz, jau no 90tajiem, kad braucu ar Audi 100 ar paprastu gāzes iekārtu. 

Pašlaik man ir lieliski kontakti ar meistaru, kas man uzstādīja gan iepriekšējo gan pašreizējo gāzes iekārtu un par komponenšu kvalitāti varam runāt atklāti.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un kas tad ir tas "bariņš"? Tu pats apgalvo, ka kāds nodarbojas ar tehnoloģiju kopēšanu. Tad konkretizē, no kurienes tāda info. 

 

 

bariņš āžu sāk taisīt kopijas
 

 

Un kur atsauksmes, pieredze par citām sprauslām? Kaut kā viena ražotāja lobēšana nekad nav bijusi uzticama. Savā laikā arī visi lobēja Seagate cietņus, pēc tam nāca WD ēra, un beigu beigās neviena nebija taisnība. Viss mainās ikvienā no jomām, it sevišķi gāzes iekārtu segmentā, kur lietotāju skaists pieaug ļoti strauji. 

 

 

Par Hana sprauslu kvalitāti manā gadījumā liecina 3 autiņi
 
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Manā gadījumā tas ir tikai un vienīgi nepatika pret vārdu Clone kā tādu - DM500 clone, Hana clone, iPhone clone, Samsung Galaxy clone - tas viss ir kautkāda bērnišķīga vēlme iegūt kaut ko labu vai šķietami labu, par lētu cenu.

Kas attiecas uz sprauslām - katram savs, pēc cenām, stilīguma un visa pārējā - kādam pietiek ar Valtekiem, kādam patīk OMVL (ļoti neslikta sprauslas, starpcitu) citi, kā dzirdēju, fano par LPGTech... Par Keihin gan atzīšos, ka nezināju ka tāds eksistē - acīmredzot cenas dēļ par tiem Latvijā neviens pat nav pieminējis. Žēl gan, ka sanāk, ka Hana ir tikai laba kopija un ka ir vēl kopijas kopijām. 

Kas attiecas uz pieredzi - pirmajam auto ar sprauslām (Voyager) bija Valteki - nav ne vainas un kad bija jāmaina, nomainījām pret Hanām, lai nav jāmēģina iespraukties rindā uz apkopi. Tas arī pamatā viss... 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mezavecis

Tātad ir pagājis kāds laiciņš, kad nācies pabraukāt ar gāzi. Visā visumā esmu apmierināts ar rezultātu, bet bet ir lietas, ko varētu arī uzlabot. Galvenais pluss tas, ka degvielas izmaksas gandrīz uz pusi saruka. Uzskatāmībai te ir skaitļu tabuliņa gan patēriņā, gan litros sākot no š.g. augusta, kad sāku veikt pilnu uzskaiti ne tikai pierakstot summas, bet arī kilometrus un litrus.

 

Principā tabuliņā var redzēt, ka no vidējā rādītāja 180 EUR mēnesī par degvielu rādītājs saruka uz 80-100 EUR. Bet nu šajā ziemā bez 20-30L benzīna neiztikt tā vidēji 2-4 reizes dienā darbinot autiņu. Izskatās, ka šāda tendence būs arī turpmāk.

post-1472-0-70041400-1391629633.png

 

Ir gan daži mīnusi, kas mazāk ir izskanējuši:

 

1. pārslēdzoties no benzīna uz gāzi, joprojām jūtama smirdoņa un jo lielāks sals, jo šī  smirdoņa izteiktāka. Kad plusos, tad gandrīz nemaz nejūt vai ļoti minimāli. Acīmredzot kaut kas arī cauruļu savilcējiem nav kārtībā. Nesen runāju ar fāteru, kas brauca no Polijas ar busiņu uz gāzes un tam dīvainā kārtā smirdoņa parādījās salonā, kad nāk tukšs balons.  Palasot atsauksmes, ir cilvēki, kam izdevies šo problēmu atrisināt, hermetizējuši ar silikonu vai kā savādāk tos uzlabojuši. Tāds iespaids, ka labi savilcēji vienkārši nav vai arī tie nav pieejami, jo problēma ļoti daudziem.

 

2. Jo lielāks sals, jo ilgāk jāsilda mašīna vai arī jānobrauc kādi 5-7km, kad motors uzsilst. Ar nesildītu autiņu uz braucot pie -15- -20 var just, ka galīgi zūd jauda. Vienubrīd nācās pat pārslēgties uz benzīnu, jo vairāk pa 70km/h nevarēja izspiest. Kad sals pazuda, arī problēmas pazuda. Es pieļauju, ka daļēji pie vainas elektronika, jo citi brīnumi izlīda (piemēram, pagriezieni pazuda).

 

3. Gāzes balona apjoma indikators rāda ļoti aptuvenu rādījumu un jāpaļaujas tikai uz nobrauktajiem km. Pie lieliem mīnusiem gāzes iekārta paziņoja, ja balons ir tukšs, bet pildot secini, ka knapi puse ir iztērēta.

 

4. Gāzes automāti mēdz gļukot un nevar braukt ar pēdējo litru bākā. 

degviela-gaze.png

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Hmm, man gāzes iekarta jau ir paguvusi atpirkties 2x un nav ne reizes manīts neviens no Tevis nosauktajiem mīnusiem, tai skaitā var droši maukt līdz pēdējam gāzes litram bākā, nekas nekad nav nosmirdējis un kamer notīri sniegu un izbrauc no sētas jau ir parslēdzies uz gāzi. 5-7 km tas ir ļoti, ļoti daudz lai parslēgtos uz gāzi pat pie -40C. Skatoties no sava autiņa lietosanas īpatnībam es teiktu ka Tev kaut kas tur pilnīgi noteikti nav kartībā it īpaši pēc frāzes ka vairāk par 70 km/h nevar izspiest. Nav par mazu tas reduktors uzlikts??? Nepaspēj gāzi no šķidruma iztvaicet pie lieliem mīnus grādiem


Manam autiņam ir tā ka ja reiz ir pārslēdzies uz gāzi tad arī ies zvērā neatkarīgi no temperatūras aiz borta, šoziem atšķirība no pagājušās ziemas gan gadījās paris reizes ka parslēgšanas brīdī no benzīna uz gāzi motors nošķaudas un uz 1-2 sekundēm pazūd jauda, bet tas liekas vairāk bij dēļ tā ka gāze bij pēdējās lāses bākā

Labots - Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Iespējams tev ļoti ātri motors uzsilst. Man arī tas ir laiks, kad salonā sāk palikt silts. Vispār autiņam iekšā ir ~8L eļļas, turklāt motors silda arī logu šķidrumu, līdz ar to pie -15 grādiem dīkstāvē pēc 15 min ir silts,  bet braucot siltums parādās tikai pēc 10 min. Iepriekš bembim ar 1.6L motorsu stipri ātrāk uzsila. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu manam ir nosacīti kompakts, daudz alumīnija saturošs motoriņš ar vien 4 cilindriem un 4.5 L eļļas, iespējams ka tiešām pie vainas ir uzsildāmās motormasas lielums. Pēc AUDI 2.6 V6 priecājos par izteikti silto autiņu.

Link to comment
Share on other sites

Gļukais setups Tev, sorry. Uz garantiju prom.

 

1. Nekad salonā nav bijusi smirdoņa, izņemot tikko pēc uzpildes (uzpildes caurums man bagāžas nodalījumā, ļoti iespējams caur bagāžnieku arī ienāk smaķelis, kad atrauj nost sūkni).

2. 5-7 tā varētu arī būt, kamēr viss tur uzsilst. Bet tādi jaudas zudumi? Toč nav lāga.

3. Pa Rīgu pildos ik pa 400km, ja ārpus tad 500-550. Nekas nekad nav melojis. Atskan pīkkk, ja gāze čušš

4. Dafiga ir izbraukt tukšs, neko sliktu neesu novērojis. Ja bencinu izbrauc tukšu, tad gan bik švakāk :grin:

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man no mājām līdz kantorim ir rovna 2.2 km - vēl ne reizi nav izdevies aizbraukt līdz kantorim pirms ir parslēdzies uz gāzi pat pie kaut kur zem -20 gradiem arī ne. Speciāli ilgāk par pārdesmit sekundēm uz vietas nesildu, ja ir sniegs notīru, ja nav tad pagaidu pārdesmit sekundes un sāku pratīgi braukt

Link to comment
Share on other sites

Pievienojos tiem , kuri apgalvo , ka iekartai ir defekts - jau braucu ap gadiem 13 uz gāzes , neviens no pieminētajiem punktiem nav manīts . Ja nebūtu iekārta svaiga , liktu uz gumiju izkalšanu ( par smirdoņu, un uz neizolētiem vadiem pie slēdžiem ( par slēgāšanos ) . Par tiem vadiem pie releja gan - ja ir iespēja papēti - daži meisari neapgrūtina sevi ar to ielikšanu apvalkā , izolācija no vibrācijas parīvējas un sit uz masu , slēdzis veras ciet , - kompis izdomā , ka gāze begusies un slēdzas prom . Parasti ir divi slēdži - pie reduktora un tulīt aiz balona .  Līmeņa indikators gan parasti rāda pēc ķēķa lampiņas , jo reti , kad ir iespēja balonu izvietot ideāli . Esmu tam atmetis ar roku un pildoties spiežu spidometra km. pa nullēm . Bet par pārējām vainām nu gan - Visdrīzākais licēji ir ko samudjījuši . Mēdz gan būt ka lētās poļu sprauslas uz salu pasaka čau . Bet tam nevajadzētu smirdēt , bet gan raustīt motoru .

Bonifācij , hehe - es sen atpakaļ , cigāram , aiz liela skopuma vispār biju pārstājis benzīnu liet :D . Biju iemācījies pat lielā salā tāpat pielaist . I nekas pēc manis vēl ilgi nobrauca ... tiesa tā bija parastā iekārta , karburatormotoram . Iešpricei caur kompi var noregulēt T , pie kuras pārslēgties . šobrīd autiņam ar ir uzlikts tā , ka slēdzas , tiko T indikators sāk izrādīt dzīvības pazīmes . Ak jā , Mēžavecim , ienāca prātā , ka varētu būt nosprādzis motora T datčiks - tad kompim tiek padota nepareiza info par temperatūru un tiek pārliets vai arī pietrūkst un jauda zūd - tad gan var nosmirdēt . Bet normāli Tava auto simptomi nav , jāmeklē meistars . Vai arī - varu ieteikt ...

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
marrtins

Jaudas zudumi bija tikai tad, kad autiņš bija stāvējis -20 salā vairākas dienas. Citādi var gāzt pedāli līdz grīdai un nav starpības vai gāze, vai benzīns. Vienreiz gan izdevās pārliet un parādījās check engine, kad pārslēgšanās momentā uz gāzi, veicu apdzīšanu. 

 

Redz, ir dažādi ieradumi - citi brauc ar sarkano lampiņu ikdienā, bet es bez 15l benzīna bākā un tikpat gāzes nemaz no vietas nekustos, jo bieži sanāk neplānoti braucieni uz vietām, kur maz benzīntanki un degvielas izbeigšanās būtu daudz lielāki izdevumi nekā ieliet vairāk.  Vismaz pirmos 200km gāzes bākas rādītājs rāda pilnas 4 lampiņas un tad pēkšņi sāk kristies.  Arī iztukšot gāzes balonu līdz kļiņķim nav izdevīgi.

 

Bet par T datčiku būs jāpainteresējas, varbūt tiešām viņš kaut ko aplamu sūta kompim, kad sals lielāks, jo salona apsilde arī tā lēcienveidā sāk karsēt, pat ja uzlikti kādi 18 grādi nevis pakāpeniski. 

Kad motors silts vai ārā laiks plusos, tad nekas nesmird. 

 

Vispār meršiem tā elektronika ir jūtīga. Citreiz iedarbini autiņu pēc ilgākas stāvēšanas, bet viņš izmet 10 errorus, ka ABS nosprādzis, pusi lampas nedeg un vispār autiņš kaput. Izņem aizdedzi, ieliec atpakaļ un viss brīnumainā kārtā darbojas.

Link to comment
Share on other sites

Balonu iztukšot  līdz kliņķim ir ok , nekas no tā necieš . Protams , tīri teorētiski , ja gāzei klāt daudz sūdu , tad tos sarauj filtrā un filtrs kaput . Taču nav vairs 90ie gadi un autogāzes kvalitāte ir augusi . Nezinu vai visur - mani gāzinieki allažiņ brīnās , cik man ilgi vis kalpo . Bet domāju , ka tas ir tīri cilvēcīgs kuuu , no gāzinieku puses , lai es justos labi , nevis nopelns tam , ka pārsvarā nākas lieties Lukoilā . Bet par līmeņa mērītāju - pilnīgi nopietni ... man nav gadījies saskarties ar situāciju , kad tie korekti rāda . Es sākumā plosījos , centos atrast rissinājumu ( tak ir tik jauki , ka Tev rāda lampiņas) , Bet beigās nospļāvos . Un zini - nav ne vainas un ir precīzāk . Vienkārši pielej pilnu , nobrauc līdz nullei , un aprēķini , cik viņš ir norijis ... Un Tu zināsi savu patēriņu ( protams ar sakārtotu iekārtu to jādara ) . Ja vairāk pa šosejām - piemet kilometrus 30 klāt , ja pa pilsētu baksties , to pašu nost . Un patiesībā , spidometra rādītāju pat ir ērtāk nolasīt , kā nez kur iebāztas un gļukojošas lampiņas.

P.s Pat nedēļu stāvot salā , pat divas , nekādiem jaudas zudumiem nebūtu jābūt . Protams cita lieta , ka aukstu auto vispār nav prātīgi dzīt , kamēr temperatūras rādītājs nav kaut nedaudz atdzīvojies - ne uz gāzi, ne benzīnu . Bet šis nav tas gadījums . Tev tur kaut kas nav lāgā un prasās pēc kārtīga cilvēka .

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Nav OK, jo maks no tā cieš, kā nekā benzīns dārgāks par gāzi :) Mans aprēķins vienkāršs - nobrauc 400km un jābrauc tankoties. 

 

 

Balonu iztukšot  līdz kliņķim ir ok , nekas no tā necieš
 

 

Ā, jā es pašlaik leju gāzi tikai un vienīgi Eko gāzē, jo tur sanāk pa ceļam un ar atlaižu karti pēdējo reizi gāze sanāca 0.567 EUR/l. 

Link to comment
Share on other sites

Nu ja - tas pats iemesls , kas man ar Lukoilu - pa ceļam :) . Mums pat kilometri uz tankošanos stipri līdzīgi :) . Bet , ja par tēmu - šādi , spidometrojoties , man nesanāk bieži palikt uz benzīna . Un ja kādreiz arī sanāk , tautā runā , ka neesot par skādi , un pat ļoti vēlami kādu kilometru arī ar bendžu nobraukt . Es gan tam īsti pamatojumu neredzu , bet tā runā :) . Šā vai tā , kā gāzinieks ar bārdu , varu teikt, ka tas ir labi . Nu ok - šomēnes neietaupīju desmit eiro - pārslēdzās , bet kopumā ekonomija ir FANTASTISKA , salīdzinājumā ar to , ko benzīnnieki un dīzelisti( caur saviem remontiem ) tur ieliek . Un pēc Tava apraksta aizvien vairāk sliecos uz temperatūras devēju . Var būt vēl plusā sveces - ļoti rets gāzinieks nomaina tās , liekot iekārtu , un labāk tomēr likt platīna . Svečvadi iešpricei nav tik būtiski , kaut arī mēdz nosprāgt tā , ka ..... Bet Tu saki , ka nav jaudas - tas izklausas pēc tā , ka reduktors nedod , jo viņam ir cita informācija par notiekošo

Link to comment
Share on other sites

Vispār .. labs jautājums :D - es arī esmu izlaidies kā sētas stabs  , un man līmeņus nu pavisam vairs nesanāk baudīt :D. Bieži uz tā iekrītu . Ja tosols zūd un ir pazudis - gāze arī strādās nekorekti. Un arī apsildes gļuki būs

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tosols ir līmenī un nesen pat pielēju. Man pat kompis pasaka priekšā, ka zems līmenis, līdz ar to šim autiņam šis fakts nevar paslīdēt garām :) Par to devēju ar kādu būs jāparunā, kad būs atkal nauda, jo nedēļu atpakaļ iztērēju ~400 EUR ritošās daļas remontiem, eļļas maiņai un citiem fufeļiem, kurus vajag priekš skates.

 

Par svecēm gāzinieks minēja, ka tas var būt viens no iemesliem, ja zūd jauda, bet tam vajadzētu būt konstanti nevis atkarībā no apkārtējās temperatūras. Bet tā kā sveču nomaiņa šim autiņam ir ļoti dārgs prieks, tad šogad budžetā tas nebūs ieplānots.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Es pat pārāk neliktu uz svecēm , tik tā - ieminējos ... Ja sveces vainojamas , tad Tu nebūtu izticis bez detonācijām . Mans kraislerīts šad un tad , jau pus gadu izšauj ,kad iespiežu grīdā ,  zinu , ka sveces pakaļā , bet aiz tās pašas rocības pieciešu , jo atšķirībā no BMW , tas nenes lielas sekas .

Labots - Peleecis
Link to comment
Share on other sites

Tur to gāzinieku vajag ar sū... mietu.

Ja tik neesi uzlicis 1. paaudzes iekārtu. Tas sevišķi par to smirdoņu. Neesmu savam auto nekad gāzes smaku jutis, tik cik pie pildīšanās izšaujas noņemot pistoli,

Motors retu reizi noraustās pie pārslēgšanās no benzīna uz gāzi, un arī tad, ja tikai, ja tajā brīdī tiek dots virsū.

Tā kā motoru nesildu principā, tik cik kamēr atveru vārtus, vai nokasu logus, tad man uz gāzi pārslēdzas maks pēc 2km. Bet to tiešām var regulēt, t.i. temperatūru pie kuras pārslēdzas.

 

 

Un ja kādreiz arī sanāk , tautā runā , ka neesot par skādi , un pat ļoti vēlami kādu kilometru arī ar bendžu nobraukt
Bet tas jau notiek regulāri, katru reizi sākot braukt no auksta.
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

ju, tu izlasīji visu manu rakstīto? Izskatās, ka ne, jo salonā kopā ar ventilāciju smird tikai pie pārslēgšanās uz gāzi un salā. Pēc tam vari braukt kaut 1000 km un nekas nesmirdēs. 

 

Pēdējo reiz kad tika veikta regulācija, tika pacelta nevis nolaista temperatūra, pie kuras iekārta pārslēdzas uz gāzi, lai neuzsilis motors neaizrijas. Sekas uz aizrīšanos ir degoša "check engine" lampiņa, kuru pats nevar aizvākt. Turklāt šādā gadījumā motors nevis sāk rīstīties, bet kompis apstādina dzinēju un šosejas vidū vari meklēt vietu, kur var pieripot un iedarbināt autiņu pa jaunu izņemot atslēgu, jo braucot to nevar izdarīt. 

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Nu nez, smirdēt toč nevajadzētu, vai nu arī tavam auto tos motors tik "gudrs", ka īsti ar to gāzes iekārtu negrib draudzēties, un tad jau sanāk, ka tā gāze kaut kur tiek motortelpā. Nez, sit ko atpakaļ caur gaisa ieplūdi motorā, ja jau pie pārslēgšanās?

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Sākotnēji uzstādot iekārtu pie pārslēgšanās smirdēja jau pie plusiem, tad gāzinieks pārvilka visus savilcējus, kas iet uz reduktoru un smaka samazinājās, bet nepazuda pavisam. Cik man skaidroju, tad pārslēgšanās momentā ar hidraulisko spiedienu tiek izšauts nedaudz garām, kas pēc tam smakas veidā parādās salonā.  bmwpower bezgalīgajā gāzes topikā par šo pašu iemeslu aizrakos, kas var būt 4. paaudzes iekārtām ar ko citi arī saskārušies. Ķipa tās trubas nevar stingrāk savilkt, jo gāzes iekārtas konstrukcija to neļauj. 

 

Es neteiktu, ka šis defekts ļoti traucētu - tik jāpacieš uz kādām 30 sek 2x dienā - kad brauc uz darbu un atpakaļ. Pašlaik arī nav laika kaut kur braukāties. Pie pirmās apkopes pie 10k jautājums tiks risināts - kā reiz būs nākamās ziemas sezonas sākums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet tā kā sveču nomaiņa šim autiņam ir ļoti dārgs prieks

 

vispār jau pirms gāzes uzlikšanas sveces vienmēr vajadzētu nomainīt, ja nav zināms kad tas pēdējo reizi darīts.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Skatoties Mežaveča pieredzi laikam tomēr ir, ir pie auto iegādes jau no paša sakuma jāpadomā par autogāzes uzstādīsanai piemērota autiņa iegādes. Nu vismaz es ap 2 gadi nesteidzīgi izvēlējos tikkai auto modeli un motoru atlasot no visādiem smukiem, piemērotiem pēc cenas atbilstošiem utt. autiņiem tieši to modeli un motoru ar kuru meklēšu iegādājamo autiņu un nu to jau 2 mēnešu laikā arī bez īpašām pūlēm atradu. Te gan jāsaka ka man atklāti paveicās, vēl gadu pusotru pec iegādes tādas kom,plektācijas eksemplari bij izteikts retums un ka minimums par 1500-2500 Ls dārgāki, iespējams arī tāpēc ka 1-2 gadi baujāri jaunāki, bet tam jau vienalga nekādas īpašas praktiskas nozīmes nav


Ar gāzes atlikuma indikatoru man ir apmeram tā - no pilnas bakas braucot:

pēc 100 km sāk mirgot pirmā lampiņa

pēc 150 km pirmā lampiņa nodziest

pēc 200 km sāk mirgot otrā lappiņa un vēl pēc 50 nodziest

pēc 300 km sāk mirgot otrā lappiņa un vēl pēc 50 nodziest

350-450 km deg ceturtā lampiņa

450-620 km mirgo ceturtā lapiņa

Vairāk par 620 km nobraukt uz gāzes nav sanācis, jo tomer uzpildos, tā kā īsti nav zinams cipars cik tiesi var izstiept līdz gāze beidzas pilnībā. Viens gan ir skaidrs ka ar mirgojošu 4. lampiņu var kā minimums vēl 100 km pa pilsetu neiespringstot braukt vai nu attiecīgi 150 km pa šoseju.

 

Te nu nevajadzētu domāt ka es pis santīmu un nepildu gāzi laikus, tā nav! Lieta tāda ka tālakus gabalus braucot vari vienā piegājienā nokļūt vēl nepazīstamā apvidū valstī kuras valūtu vēl neesi iegādajies pārdodot USD vai EUR, var uzrauties ka pa ceļam tur vienkārši gāzes stacijas nav, stacijā ir pusdienas pārtraukums vai slēgta uz 2h lai uzpildītu gazi no autocisternas un visadi citi postsovjetu brīnumi. Bij reiz gadījums ka nevarēja uzpildīt manu autiņu jo kaut kāda modificēta pistole - pielikt var, bet pūš  gāzi ārā pa manis izsniegtā gāzes trektera, jo tur ir 2 palieli rūpnieciski izveidoti caurumi, a tai pistolei blīvejums nezkāpēc iet tieši pa caurumu vietu. Nu un brīnumi ka ja tipo nepaspēji bankā valūtu samainīt uz vietējo piektdienā līdz 16:00 tad nu gaidi līdz pirmdienai 10:00 kad valūtas kase atversies un protams citas iespējas valūtu samainīt tur vienkarši neeksistē (banku monopols - vietējiem 50EUR banknote izsauc neaprakstāmas šausmas un mainīt pat pēc izdevīga kursa nheviens negrib). Tāpat var elementāri būt ta ka jā, jā mes plastikāta kartes pieņemam braucat droši, a velāk izrādas ka jā pieņem gan bet tikai no pirmdienas līdz piektdienai, vai pieņem bet tikai kaut kādas vietējās debetkartes. Nu un bankomati arī tai konkrētajā pilsetā var vienkārši elementari nedarboties ar VISA, ok bāz Masterkard un atkal tas pats, ņem tikkai vietējās - tas protams ir reti bet ir. Man ir viens amizants gadījums kad uz šito iekritu ziemā, naktī un izejas vispar nekādas jo brauciens bij negaidīts un nepaguvu latus uz USD Latvijā samainīt - tak es pierunāju autobusa šoferi reisa autobusā par viņa naudu nopirkt man biļeti un tad braucām 200 km uz kaimiņu valsti kur es skrēju uz bankomatu izņemt naudu un atdot šoferim par biļeti. Brauciens ja kas ilgst ap 6-7 stundam, ir 4 apstāšanās vietas pa 1h - 40 min., biļešu kontrolieri ierodas 3x un visu rūpīgi parbauda, durvis autobusam šoferīts tur ciet ar roku turot šņorika sdurvis pievelk klāt, braucot protams vislaik virinās tās durvis, salona apsildes nav, laukā kādi -15C karoče galapunktā knapi paiet varēji, jo kajas tā sasalusas ka nekustas locītavas

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Paprasti jebkuram gāzētājam un viņš pateiks, ka jebkuru normālu benzīna autiņu var aprīkot ar gāzi. Ja nevar, tad neatbilstoša gāzes iekārta vai arī līkas rokas. Veciem autiņiem, tarataikām(no 3 autiņiem salasīts viens, kur 2.8L motors transformējas par 2.5L) jaunās paaudzes gāzes iekārtas var uzlikt, bet noregulēt esot ļoti grūti vai neiespējami.

 

 

ir pie auto iegādes jau no paša sakuma jāpadomā par autogāzes uzstādīsanai piemērota autiņa iegādes
 

 

e =d, sveces mainīšu, tad kad būs pavisam kritiski. 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Paprasti jebkuram gāzētājam un viņš pateiks, ka jebkuru normālu benzīna autiņu var aprīkot ar gāz

Vārds 'normāls' ir stiepjams jēdziens.

Visus jaunos GDI, FSI, TSI u.c. 3-burtu kombinācijas ir jāgazificē tikai ar 6.paaudzi. Tie 'normāli' negazificējas.

Tikai kurš var atļauties 3'000+ EUR par gāzes iekāru?

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
_dunduks_

Bet var sagāzēt :) Katram autiņam gāzēšanas izmaksas ir un būs individuālas. Ja var atļauties jaunu mašīnu, 3k vērta gāzes iekārta ir sīkums uz kopējā fona (apkope, kasko u.c.) 

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Wiki saka, ka GDI pirmssākumi meklējami sākot mo 1996.gada un TFSI sākot no 2000.gada.

Uz to gadu automašīnas cenām 3k EUR vērta gāzes iekārta nebūs gan tāds 'sīkums'.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

OK, bij domāts - bezproblēmu gāzes iekartas uzlikšana neiebraucot extra ciparos un tālāka komfortabla lietošana nerijot gāzi, neraustot motoru un neizjūtot nemazako dioskomfortu gāzes iekartas ekspluatācijas īpatnību dēļ. Tipo uzliec un aizmirsti ka tāda vispār ir baudot degvielas ekonomiju pilnā apjomā


Tb domats ka ja man būtu tādas problemas kā Mežavecim gazes iekartas dēļ, tad būtu ka minimums sarūgtināts un neapmierināts ar sasniegto rezultātu

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Man pieredze braucot ar gāzi nav gluži viennozīmīga.

Esmu pietiekami bracis ar visiemm trijiem populārākajiem degvielas veidiem (benzīnu, dzīeli, gāzi) un diemžēl nav vienota viedokļa, kam es dotu priekšroku.

 

No performances viedokļa visvairāk patika 2.5TDI. Patīk pamatīgā grieze jau pie minimāliem motora apgriezieniem.

No komforta viedokļa 2.8 V6 benzīns/gāze. Brīvgaitā par motora darbību iecina tikai tahometra bultiņa. nekāda motora trokšņa salonā.

Kopējās izmakaas manai gāzei pagaidām šķiet mazliet mazākas nekā dīzelim, bet jebatorijs ar pusstrādājošu benzīna motoru škiet ir lielākas nekā dīzelim.

Ja tu pielaid dīzeli, tad tas kā tanks tevi gandrīz vienmēr aizvedīs tevi galapunktā. Un ja kaut kas noklājas vai nestrādā pilnvērtīgi, tad problēma ir vieglāk diagnosticējama nekā benzīnam.

Es tagad benzīna/gāzes motorā cīnos ar mistiskiem jaudas pazudumiem un apgriezienu 'peldēšanu'. Katrs meistars stāsta ko citu un ja nomainītu visu, ko man liktu, otru motoru jau būtu salasījis.

Pie tam Henriha servisa apkopes tomēr tādas 'pasālītas'. Gāzes filtra maiņa sākot no 30EUR, +katru reizi pārregulē degvielas maisījumu. Nu i priekš kam katru reizi tur ko regulēt?! Lai attaisnotu apkopes izmakas.

 

Ja pašam jāizvēlas - tad mašinu ar garaniju tikai kopā ar dīzeli un automātu.

Pie pašreizējas algas - benzīns/gāze + manuiālis +benzīna kasjaki.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vienkārši jākļūst par ekstrasensu :) Varu piekrist, ka benzīna motora defektu meklēšana var ievilkties uz ilgu laiku. Bet kad defektu atrod, tad bieži vien tas ir kāds mazs it kā nenozīmīgs sūdiņš, kuru ātri un lēti var novērst. Sievai VW polo daudzus gadus n servisos meklēja, kāpēc silts autiņš nelec un viskas tika mainīts. Rezultātā problēma atrisinājās nomainot starterim gultņus. Banāli, bet tāds bija iemesls, kas tika konstatēts mazā kaktu servisā. VW serviss noplēsa piķi un neko nesalaboja. Citādi benzīnniekiem mazāk to lietu, kuras nobirstot maksā dārgi, kas tieši saistīts ar dzinēja tipu.  

 

 

ja kaut kas noklājas vai nestrādā pilnvērtīgi, tad problēma ir vieglāk diagnosticējama nekā benzīnam.
 
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...