Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

Mezavecis

Es domāju, ka mašīna ir nīkulis vai miskaste. Nesen sanāca izbraukt ar Mercedes E220 W212 dīzeli automātu, kuram ar visu tomātu uzrāviens krietni niknāks nekā manam vecajam W203 ar 2.6L V6 motoru. Arī degvielas patēriņš iekabina visos vārtos ar visu gāzi. Līdz ar to vajag salīdzināt vienādas paaudzes autiņus un nebāzt degvielas tipu vienā maisā. Vecs dīzelis ir vecs dīzelis un nav salīdzināms ar jaunu benzīnu, vai jaunu autiņu ar gāzi.  

 

 

Tas pats ar 3.0d bmw @ riga + 6pakāpju manuālis, gurst pa sastrēgumiem, ātri pacelt pa 20km/h nevar
 
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Būs iespēja, kad pielasīšu kādas 10 minūtes kopsummā, samontēšu,

nu un ko tas pierādīs?, ja speciāli meklē, tad gan jau sameklēsi,

tā kā samērā bieži braukājos pa Latvijas ceļiem, tad varbūt 2 kūpošus dīzeļus sastopu mēnesī,

kūpošs dīzelis TA iziet nevar,  

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

 

 

kūpošs dīzelis TA iziet nevar

 

Oj kā var! Draugam bija dīzeļvolvo. Skate bez problēmām. Bet sūdīgi pielaist bija + kā bēra virsū tā melns dūmu mutulis. Problēma ir tur ka skate bauda dūmainību gāzējot brīvgaitā, bez slodzes. Bet kaut cik moderna auto vadības dators atpazīst brīvgaitu un ierobežo degvielas padevi. Es prasu - ko netaisi? - Viņš - uz diagnostiku biju - sprauslas, viena ap 200 ls...  

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

nu un ko tas pierādīs?, ja speciāli meklē, tad gan jau sameklēsi, tā kā samērā bieži braukājos pa Latvijas ceļiem, tad varbūt 2 kūpošus dīzeļus sastopu mēnesī,

Nav nemaz speciāli jāmeklē, tikai jānospiež reģistratora atzīmēšanas poga katrreiz, kad Jelgavā uzsāk braukšanu kārtējais plaušu parazīts.

Pierādīt neko nepierādīšu - mēģināšu ar klaju ņirgāšanos likt tiem skopšoferiem pievērst uzmanību savām leijerkastēm. Man viņu dēļ sava veselība nav jāziedo. 

 

 

 

kūpošs dīzelis TA iziet nevar,  

Mūsu prasības nav vēl EU līmenī, tāpēc var gan.

Arī čipšķūningisti, kā ronalds_ pareizi piefiksēja, izmanto pārdozēšanu pie akselerācijas pie slodzes un tādā stilā izbēg no iegāzšanas apskatē. 

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

pirms dažiem gadiem bija lietošanā 95. g.  Golf - dīzelis, nekādi dūmi nebija normāli braucot,(negāzēju ar 3 robu pedāli grīdā), bet vienreiz apskati uz pirmo neizgāju dēļ dūmiem, uz atkārtoto ielēju bākā  Bio - dīzeli ,

 

Bruketajs, bet ko tad tu gribi, lai aizliedz dīzeļus?

Labots - alusbundža
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Mans paziņa nebija čiptūnotājs. Vienkārši sprauslas beigtas. Brīvgaitā, motors spēja sadedzināt nelielu degvielas daudzumu arī nepareizi iesmidzinātu. Pie slodzes, kad tiek "liets" max degvielas daudzums jau cits stāsts. Bet uz patēriņu tas lielu iespaidu neatstāj. Jo nebraucam jau sacensībās, uz max jaudu motors tik mazu brīdi strādā (daudziem nekad...)

 

 

alusbundža, precīzi nezinu, bet domājams ka 95 gada golfam vēl bija mehāniskais sūknis. 

Attiecībā par ekoloģiskām normām, tā atgāzu pārbaude brīvgaitā pēc manām domām ir pilnīgi nekorekta. Vajadzēja baudīt atgāzes simulējot ieskriešanos 0-100 km/h ar gāzi grīdā. 

 

Kad bija karburatori un mehāniskie sūkņi dīzeļiem kuri lēja degvielu proporcionāli gāzes pedāļa stāvoklim, tad jā, pārbaude brīvgaitā bija +/- korekta. 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
alusbundza

paturpināšu.....

ja runa ir par dīzelistiem, un tiem ,kas vaimanā par augstspiediena sūkņa un sprauslu problēmām, tad tas ir dēļ, pie mums, sliktas degvielas kvalitātes.....

dīzelis ir par sausu....., vajag uz 100 l dīzeļa pieliet apmēram 2 l minerāleļļas, var liet lētāko krievu autolu vai kamazu eļļu, bet regulāri

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

pēc visa spriežot ar šnabi :beee:

Link to comment
Share on other sites

Alusbundža, es arī pirmo reizi dzirdu par eļļas liešanu pie dīzeļa.... Varbūt arī sūknim un sprauslām tas nāk par labu, bet nu piedegums cilindros, iedeguši gredzeni...

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

minerāleļļa sadeg pilnībā, to lieto arī divtaktdzinējos (benzīna),

es pērku dīzeli vairumā no vienas vietējās fimas, (zemnieku degvielu), pieved paši klāt, un šefs man vienmēr pabrīdina, ka nu šoreiz gan pielej klāt eļļu, jo ir pārāk ''sausa''....

ja vēl neticiet, tad iepazīstaties ar kādu spečuku, kas remontē augstspiediena sūkņus, un pajautājiet....

Link to comment
Share on other sites

Es piemēram laukos t40 vasarā pļaujot leju iekšā transformātoru eļļu Nekādu problēmu

Link to comment
Share on other sites

t40 jau var liet iekšā visu, kas kaut nedaudz deg. Eļļainas lupatas arī.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Bruketajs, bet ko tad tu gribi, lai aizliedz dīzeļus?

Tas būtu mans sapnis... bet ja nopietni - nebūt nē - tikai tos mūdžus, kas nevīžo savu miskasti apkopt un braukā ar uzlīmēm "Performance by INC" un "mehiem.lv". Manai sievai ir 1.5dci Clio un nav ne vainas, bet ir skaidri zināms, ka sasniedzot tādu vecumu un noskrējienu, kā pārējiem konteineriem apkārt, problēmas būs.

 

 

ka nu šoreiz gan pielej klāt eļļu, jo ir pārāk ''sausa''....

Tad tā nav zemnieku saļara, bet slavenā LDZ nozagtā....

Bet nu dzīvojam tur kur dzīvojam un kamēr nemainīsim savus lopu paradumus, nebūs mums brīva Latvija Eiropā, bet gan vatņiku guberņa ar filosofiju "pofig kā pārējiem, ka tik man labi" 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Fūūū, nu kā Tev kauna nav? Godīgus diriģentus un kontrabasistus saukt par zagļiem! Degviela nav zagta, bet gan pateicoties veikliem menedžeriem izdevīgi, bez starpniekiem, importēta un piegādāta bez lieki pievienotas vērtības! :king2:

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

nu jā, man kolēgam ar servisā lēja par to ka kaut kāda 2 takteru eļļa bezmaz jālej bākā..es ar tā pavīsnāju....protams vēl teksti, ka statoil Dīzels sucks, lukoil rullez ..tādi teksti ar tika stāstīti :D Eh cik labi, ka man vairs nav dīzels.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pieliešu eļļu ugunī gāzei. Tikko pa TV3, Autoziņās bija sižets par Rīga taxi pieredzi ar gāzi un risinājumi.

Link to comment
Share on other sites

Taxi firmas pārstāvis dalījās pieredzē par "gāzes" auto ekspluatāciju. Un noslēgumā viņš padalījās arī ar dažu problēmu risinājumu.

Link to comment
Share on other sites

Un kādi tad secinājumi bija?

Link to comment
Share on other sites

Ui slinkums gari rakstīt un uz pirkstiem rādīt. Apsties atkārtojumu, TV Play laikam varēs atrast.

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Es kaut kāds tizls laikam skaitos, bet IRL nekur to risinājumu neizdodas atrast.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

IRL, Īrija? Iespējams, ka Īrija atrodas laimīgajā zemeslodes daļā, kur pārdod kvalitatīvus produktus, arī gāzi, un nekādi papildus risinājumi nav nepieciešami.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Taxi firmas pārstāvis dalījās pieredzē par "gāzes" auto ekspluatāciju

100 000 km un motori kirdik...., vairāk jaunās mašīnas ar gāzi neaprīkos......, pāriez uz dīzeļiem 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu vismaz viens pamodās un apstāstīja. Paldies!

Kā ir ar gāzi karburatora motoriem?

Braucu te aiz viena pirmā modeļa žigulīša, smirdēja tā, ka likās ka gāzbalons pa taisno uz izpūtēju aiziet.

Ko viņš tur dēlī salaidis, neizinu.

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

 

 

100 000 km un motori kirdik...., vairāk jaunās mašīnas ar gāzi neaprīkos......, pāriez uz dīzeļiem 

 

Es speciāli šeit nerakstīju nekādus rezumē, lai katrs pats, kuram tas interesē, noskatās raidījumu un izdara pats savus secinājumus. 

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau tas drīzāk velk uz sliktu pieredzi! Kaut gan takšiem ir ļoti smagi darba apstākļi.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu a ko tas šefs iedomājās!!!?!?!?!?   Noraut šoferīšiem degvielas biznesu saimniecības vajadzībām, nu protams ka būs sabotāža un tās mašīnas iesākumā speciāli kaus nost lai tik dabūtu vietā ātrāk autiņu kam var degvielu noliet.

Labots - Bonifacijs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Ir idejas kur to poļu filtru meklēt?


Bonifacijs, lielākajā daļā uzņēmumu, degvielu lej vadītāji par savu naudu.

Link to comment
Share on other sites

Jau sen ir skaidrs, ka, ja motors nojāts, tad smirdēs gan gāze, gan benzīns, gan dīzelis.

 

Izplūdes gāzes mazāk kaitīgas ir gāzei. Dīzeļa daļiņas nepatīk plaušām tādēļ ir tie daļiņu filtri, kurus visi met pie stūra un apjāj vadības kompi. Benzīnam bija čupa ar visu ko sliktu, slinkums meklēt.

 

Pats braucu ar v70 p2 tdi.

 

Naktīs sapņoju par benzīna dzinēja dinamiku.

 

Šaurie leņķi, klapes, uc ķezas jūs ir piemeklējušas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

 

 

Ir idejas kur to poļu filtru meklēt?
Henrihs gāzē ir pārdošanā.
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tā ir tiesa. Es pat teiktu, ka parastais filtrs ciet ir jau zem 10k un var just, ka jauda krītas. Pie nākamās apkopes domāju ar gāzētāju izrunāt, kā to filtru var mainīt biežāk vai apgreidot uz raidījumā minēto. Vispār jau sprauslām resurss nav neierobežots un 100-150k jau ir tā robeža, tāpēc neko jaunu nepateica. Ir arī lētās sprauslas, kas izģērbjas jau pie 50k. 

 

filtrs jāliek, un jāmaina ik pa 10 000 km

 

Protams, jaunais dīzelis ir izdevīgāks, nekā jaunu mašīnu aprīkot ar jaunākās paaudzes gāzes iekārtu. To esmu salīdzinājis ar sievas VW B7, kam patēriņš ir zemāks bez visādiem čakariem un pielejot pilnu bāku var rullēt  1000km bez uzpildes.  Par veciem dīzeļiem var diskutēt un tiem daudz problēmu nāk bonusā, kas maksā naudu.

Link to comment
Share on other sites

Tas takšu firmas vecis lej ūdeni!

 

"Pie 80 - 100 kkm noskrējiena sākās problēmas ar gāzes sprauslām" - O brīnums..... Gāzes sprauslas nav mūžīgas - viņas ap 100kkm iet, tad jālabo, jāregulē vai jāmaina. Ir remontējamas sprauslas, ir tādas ko var tikai nomainīt!

 

"Sāka bojāties motora katalizatori un mazās katalizatoru daļiņas sabojāja motorus"

Vecis video izskatās skaidrā, bet murgo! Nez kā katalizatora daļiņas no izpūtēja varētu nokļūt cilindros, pat tīri teorētiski. Un ja gāzes sprauslas kārtīgi neveras ciet, pārlej, auto pašdiagnostikas sistēma pēc lambda zondes rādījumiem nosaka kļūdu - ieslēdz lampiņu "check engine" Tas jālabo, nevis jābrauc kamēr nobeidzas motors.

 

Un tas centrbēdzes gāzveida frakcijas filtrs - nu nezinu... Man viens auto jau kādus 50kkm nogājis ar parasto gāzveida frakcijas filtru - filtrs tīrs, nekādu eļļu tur manījis neesmu.....

 

Domāju ka tiem takšiem vienkārši savu nokalpoja gāzes sprauslas. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...