Jump to content

Benzīns > Dīzelis > Gāze, vai tiešām?


key-abc
 Share

Recommended Posts

alusbundza

man busiņš - dīzelis (reno trafic), 6,6 litri uz 100km

uz 400 km būs 26,4 litri x 1,28 eiro = 33,79 eiro

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Pārskatot savu buhgalterīju nu jau varu parliecinoši teikt ka gāze ir kā minimums drusku izdevīgāka finansiali par dīzeli un pilnīgi noteikti komfortablāka, kaut kāds pusotrs gads apmēram, uz kādu apaļāku jubeleju iesviedīšu kādu konkrētāku ciparu

Link to comment
Share on other sites

Kas gāzei ir komfortablāks kā dīzelim???

 

Tas, ka gāzei lielāks čakars ar uzpildi? Tas, ka autiņš jāpiestartē ar benžu un tikai pēc tam pārslēdzas uz gāzi, tātad reāli jāčeko 2 degvielu esamība? Tas ka balons aizņem vietu grabažniekā?

Joprojām palieku pie sava uzskata, ka gāze ir santīmpi$ējiem centpis$ējiem.

Link to comment
Share on other sites

ivo, beidz tak reaģēt uz viena pastāvīgā pālī esoša/rakstoša kadra verbālo caureju.

Link to comment
Share on other sites

Kas tā par stulbu rēķināšanu - Eur/km -> kā lai zin, par kādu cenu esi pildījies.

 

Man 2.4 Accord M/T tērē vidēji 10-13 litri gāzes/ 100 km (atkarīgs no tā, cik bieži sanāk sastrēgumos stāvēt). Aprīlī pagāja otrais gads kopš vizinos ar gāzi, nobraukti ~34k km Vietu bagāžniekā neizņem - rezerves ritenis pēdējos 8 gadus kopš pārvietojos ar konkrēto auto nav bijis nepieciešams.

 

Nezinu par kādu komfortu ir runa braucot uz gāzi vai dīzeli, bet braucot ar benzīnu auto ir "asāks". Uzpilde gan nedaudz kaitina - it sevišķi, ja priekšā ir vairāk par vienu auto. Toties cena iepriecina - vidēji 0.51 Euro litrā :D

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_
Kas gāzei ir komfortablāks kā dīzelim???

Tas, ka tas joprojām ir dzirksteļaizdedzes motors. Es, piemēram, savu V6 benzīnu brīvgaitā vispār nedzirdu un salonā nav liekas vibrācijas. Kā arī no rīta kaimiņus nemodinu ar auksta dīzeļa iedarbināšanu. Protams, tas neattiecas uz pēdējās paaudzes dīzeļiem, bet defaultā benzīns ir 'mierīgāks' motors.

Braukšanas priekā turbo (kas pārsvarā ir visiem dīzeļiem) saliek ne-turbo benzīnus vienos vārtos.

Labots - _dunduks_
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Joprojām palieku pie sava uzskata, ka gāze ir santīmpi$ējiem centpis$ējiem.
 

Nu bļē, nu tiešām nevar pievaldīt muti.!? Priekš kam šis purkšķis bija vajadzīgs. JĀ, ar gāzi brauc, lai ietaupītu naudu, nevis, lai brauktu ātrāk, tālāk, smukāk, dziļāk, gudrāk, smaržīgāk, dabai veselīgāk utt. Un vai kāds topikā ir apgalvojis pretējo.


 

 

Braukšanas priekā turbo (kas pārsvarā ir visiem dīzeļiem) saliek ne-turbo benzīnus vienos vārtos.

Savukārt benzīnturbo saliek vienos vārtos dīzeļturbo :) 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Joprojām palieku pie sava uzskata, ka gāze ir santīmpi$ējiem centpis$ējiem.

Ivo, ne katram ir dienesta auto, un arī alga lielākajai daļai Latvijā ir mazāka.

Arī es, pie labas algas Latvijā, tomēr izvēlos gāzi, jo tas man gadā ietaupa ~1000 EUR. Salīdzinot ar dīzeli, es ietaupījumu praktiski nemanīju.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Diezgan šaurs skats uz lietām. Tad jau visi dīzeļu, mazmotoru, hibrīdu autiņu lietotāji arī ir centu mīlētāji, neskaitot vispār tos, kas brauc ar velosipēdu, sabiedrisko transportu vai iet ar kājām. 

 

Joprojām palieku pie sava uzskata, ka gāze ir santīmpi$ējiem centpis$ējiem.

 

 

Uz doto momentu  fakti ir dzelžaini - pirms gāzes gāzes maksāju nedaudz virs 200 EUR/mēn mēnesī par degvielu, tagad ap 110 EUR/mēn braucot vidēji 1500km/mēnesī. Vai iekārta ir izdevīga, lai pats izrēķina, ja prot rēķinā.  

 

Čakars ir tiem, kam traucē pauti. Vietu aizņemt tik daudz, cik rezerves ritenis, kuru izmetu ārā no bagāžnieka, kuru līdz šim nav nācies ne reizi izmantot savā n gadu autovadītāja pieredzē.   

 

Tas, ka gāzei lielāks čakars ar uzpildi? Tas, ka autiņš jāpiestartē ar benžu un tikai pēc tam pārslēdzas uz gāzi, tātad reāli jāčeko 2 degvielu esamība? Tas ka balons aizņem vietu grabažniekā?
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu te Ivo nolaida baltkrievu hokeju....

 

Ar gāzi benzīnu brauc tieši tapat kā ar benzīnu vien - nekas nav japarslēdz un jadomā līdzi - priekš tam ir automātika kas visu zina un māk.

 

Runajot par komfortu:

1) dīzeli jāpilda pašam - gāzi pilda "cilveks"   1:0

2) pec dīzeļa pildes ir jaiet mazgāt rokas jo smird 1:0

3) dīzelis kratās un smird 1:0

4) ar gāzi iesedies un uzreiz vari braukt arī lielā salā, nav jāsilda motors, jo uzkarst momentā 1:0

5) ziemā gāzes autiņā pat pie lieliem mīnusiem kamer izgrozies no setas arā salona jau ir silts 1:0

6) benzīns gāze motors griežas faktiski bez skaņas un salonā ir pilnīgs klusums  1:0

7) gāzei eļļu vari mainīt pēc 20 000 km vai vairāk, dīzelim pratīgi ļaudis maina pec 7 500-10 000 km  1:0

8) ar gāzi vien varu nobraukt ap 700 km pa šosi + vēl 700-800 km ar benzīnu braucot ar videjo ātrumu 110-120 km/h, nu nezinu kā ir jāvelkas ar dīzeli lai bez uzpildes nobrauktu 1500 km 1:1

Varetu te vēl turpinat, bet ir jasēžas Hondā un jāmauc uz Hauptbanhoff

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Joprojām palieku pie sava uzskata, ka gāze ir santīmpi$ējiem centpis$ējiem
 IVO, mūsdienās nedrīkst aiztikt, ne gāzistus, ne dibenzeļļus, jo tikai viņi, pareizi dzīvo, un pārējā glupā pasaule, dzīvo maldos!!! :)  
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

KillerBiz

Ar primitīvu aprēķinu: nobraukti 20k km ar gāzi - ar beni būtu 4000eur, ar gāzi ir 2100eur. Identisks autiņš ar dīzeli: 2500EUR. Dīzeli gan vispār neapsvēru, jo konkrētajam modelim (Volvo xc90) dīzeļi bija nojāti un par vidēji 4k EUR dārgāki turklāt ar nepārbaudāmiem nobraukumiem (uzrādīts parasti mistiskais 160'000km). Benzīnnieks bija ar MMR/CSDD pārbaudāmu nobraukumu uz 100k km. Nu kādi vēl nafig jautājumi, ko ņemt? Protams, ja cienīgskungam Ivo 1900EUR (benzīna gadījumā) vai 400EUR (dīzelis) ir santīmpi$ana, tad tur nekādai diskusijai nav vietas. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

jema

Atceries ko teica MarisO - stilīgiem cilvēkiem ir viss no Apple :D Līdz ar to, lai "pareizi" dzīvotu, ir jāpieturas pie  neskaitāmām dogmām. Re kur džeki brauc uz oglēm un normāli, vismaz smadzenes darbojas pareizā progresa virzienā atšķirībā no zīmolu vergiem.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

7) gāzei eļļu vari mainīt pēc 20 000 km vai vairāk, dīzelim pratīgi ļaudis maina pec 7 500-10 000 km  1:0

pilnīgs murgs 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Līdz ar to, lai "pareizi" dzīvotu, ir jāpieturas pie  neskaitāmām dogmām

Kurš nu runātu... 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

Kas gāzei ir komfortablāks kā dīzelim???

 

Tas, ka gāzei lielāks čakars ar uzpildi? Tas, ka autiņš jāpiestartē ar benžu un tikai pēc tam pārslēdzas uz gāzi, tātad reāli jāčeko 2 degvielu esamība? Tas ka balons aizņem vietu grabažniekā?

Joprojām palieku pie sava uzskata, ka gāze ir santīmpi$ējiem centpis$ējiem.

Uhh, ku daudz naida!

1. Čakars ar uzpildi rodas tikai homo sapiens rukozhopus sugas pārstāvjiem, bet tiem arī parasto pistoli iespraust bākas kakliņā būs problēmas - tādiem labāk braukt ar sabiedriskā transporta konteineriem.

2. Ja cilvēkam ir laiks iebraukt un iepildīt vienu degvielu, vai ir problēma ieliet arī kādu pili otras pie reizes? 

3. Balona vieta rezerves riteņa vietā? Nu ir pāris procenti neērtību,  bet ja līdz ir kompresorels+mazais remkomplekts caurumiem pa 6€, tad pie attiecīgā roku taisnuma, problēmu nav - naglas izraušana+gumijdiega iedzīšana + uzpumpēšana prasīja ap 10-15 minūtēm, kas ir līdzīgi, ja jānomaina riepa uz "zapasku"

4. Par centu***ējiem sanāk taisnība, jo mēs braucam pa daudz lētāku ciparu ar to pašu komfortu kas benzīnam. 

5. Cerēsim, ka drīz arī Latvijā 100 gudrās galvas atjēgsies, jo, piemēram vācijā X6 ar 3.0 dīzeli ir 2x lielāks nodoklis, kā attiecīgajam benzīnam. Cik gadiem jāpaiet, lai līdz visiem aizietu 2012 gada pētījumi par kancerogēnajiem dīzeļu izmešiem?

6 par to eļļas maiņas intervālu ir tā, ka benzīnam (un attiecīgi gāzei) tas vienmēr būs lielāks, kā dīzelim (kantainais Pascāts neskaitās) 

Tā kā paliekam katrs pie savas taisnības un nekrāmējam citiem virsū.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Re kur džeki brauc uz oglēm un normāli, vismaz smadzenes darbojas pareizā progresa virzienā atšķirībā no zīmolu vergiem.
Tieši tā, šo čali var cienīt, jo viņam rokas neaug no pakaļas. Bet pie mums jau tā tendence ir pirkt lielu dārgu auto ar lielo motoru un tad sākt ekonomēt, un lielīties kādi visi ir muļķi, kas tā nedzīvo.  :shok:
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Esmu nobraucis 6 gadus ar dīzeļauto, un tagad vairāk kā pusgadu braucu ar benzīns/gāze. Gāzei ir plusi no abiem dzinējiem - Dīzeļa izdevīgums un benzīnnieka maigā, klusā darbība un labā silšana ziemā.

 

 

8) ar gāzi vien varu nobraukt ap 700 km pa šosi + vēl 700-800 km ar benzīnu braucot ar videjo ātrumu 110-120 km/h, nu nezinu kā ir jāvelkas ar dīzeli lai bez uzpildes nobrauktu 1500 km 1:1

Ar savu veco Volvo S80 dīzeli braucot ceļojumā pa eiropu ar pilnu mašīnu (4 pasažieri + pilns bagažnieks) 1500 km varēja nobraukt bez uzpildes, un nemaz nevilkāmies, sevišķi uz autobāņiem. Tas dīzelim ir labs pluss - ikdienā braukājot reti jāpildās ja lej pilnu bāku. Ar gāzi normāli braukājot sanāk katru nedēļu pildīties, tā ir viena no "lielākajām" neērtībām. Bet es neteiktu ka uzpildīt gāzi būtu lielāks čakars kā uzpildīt dīzeļdegvielu. Pievienot gāzes uzpildes pistoli nav grūtāk kā iebāzt dīzēļa pistoli bākas caurumā - nu nekā sarežģīta tur nav.

Es neesmu konkrēts vienas vai otras degvielas piekritējs. Manuprāt viss ir ļoti atkarīgs no situācijas - no konkrētās mašīnas dzinēju izvēles un cenas... ja būtu iespēja tagad pirkt pilnīgi jaunu mašīnu - vis drīzāk pirktu ar dīzeļdzinēju, bet tas atkal atkarīgs no markas un motoriem kādi konkrētajai mašīnai pieejami.

Labots - Uldzha
Link to comment
Share on other sites

Es, savukārt, laikam pēdējā laikā nodarbojos ar eirop1šanu, ibo santīmpišana ir tad, kad ietaupa santīmus.

Kad šeptē piegrieza haļavas benDzīnu, tajā pat nedēļā es nomainīju mašīnu, ar kuru braucu uz darbu, uz daudz mazāku un ekAnomiskāku. Auto izvēlējos, turot kalkulatoru rokās.

Iepriekšējais auģiks ēda ap 10-11l uz simta pa pieRīgu. Nobraucu ap 1.5k km mēnesī. Rupji rēķinot beņa tam sanāktu ap 200eur mēnesī. Tagad braucu ar VW Lupo, kas pa pilsētu ēd ap 6 litriem dīzeļa. Dīzeli ņemu akcizēto no sencīša (maksā nepilnu eur litrā). 1500 x 6 x 1eur / 100 = mēnesī ap 90 eur. T.i. mēnesī iep1šu kādus 100+ euro, kas, varbūt nav liela liela summa, bet nu ne katram tās ir kapeikas. Par ietaupīto naudu katru mēnesi tad labāk nopērku pa kādam aparātam, kas man sniedz lielāku apmierinājumu kā komfortablāka braukšana, jo komfortam un ērtībām mašīnā nepiegriežu lielu vērību, kā arī glauns auto man nav un ne kad nav bijis statusa apliecināšanas līdzeklis. :) Pagaidām arī šis dīzelis lec "uz pirmo" pat pie -20+C, tfu, tfu, tfu. Tā kā pagaidām nav ko sūdzēties.. Nē, nu varbūt, paņemot auto ar gāzi, varētu vairāk ietaupīt uz degvielu, bet nu, no otras puses skatoties, lai nopirktu mašīnu ar gāzes iekārtu- tie ir lielāki sākotnējie ieguldījumi- a man patīk tādas mašīnas, ko var vienkārši ņemt un algas dienā nopirkt, lai nav jāpārdzīvo par katru buktīti vai citiem sīkumiem. :)

Link to comment
Share on other sites

es ar pārstāvu 3 frontes - darba auto ar gāzi, priv bendža un dīzelis. Luke tev gan tas mazais ēdelīgs...kaut gan pats ar 2 L dīzeli pilsētā zem 8 nevaru palīst. ziemā visi 9. Lai arī kā gāzi slavē, imho jāizvēlas auto kam gāze  nekait..+ pastāvīgā sīkā čakarēšanas(it īpaši ziemā )  un tāpat bendža aiziet ja ārā auksts. Lai cik kruta būtu iekārta, šad tad uzgļuko. + mums no auto paraka diviem japoškām vārsti izdega neskatoties uz eļļošanu. man pēc 30K nobraukuma ar sāka kompis gondai kļūdu mest, bet vārstus noregulēja, pagaidām it kā ok..bet iespējams ka drīz bīs pa skuju taku :D Līdz ar ko priv auto pagaidām uz gāzi nepārēju jo ilgtermiņā ekonomija apšaubāma.Ja apstākļi spiestu, varbūt liktu gāzi, bet pagaidām leju E95 bāku nedēļā. Tā ka gribētu dzirdēt gāzinieku atsuaksmes pēc 100K nevis pēc 1 gada un 20K. A dīzels, vairums ziemā auksti, tāka es savu pagaidām turu kā rezerves variantu, jo pārdot pa pāris K euR nav vērts, ja katru gadu štuka remontos ielikta uun to piķi atpakāl nedabūt - žēl atdot pa kapeikām...lai pūst pie sētas kā rezerves auto. Mazauto ir forši ja ir 2 auto - viens pilsētā - otrs izbraucieniem, bet tas atkal padārgi - octas, skates ut.t. Jo man piem, mazauto neder - uz copi jābrauc laivas jāvadā..katram sva situācija.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Hondai ir ielikts 75L gāzes balons rezerves riteņa vietā, tai pat rūmē pietiek vēl vietas putu baloniņiem nebaltai dienai. Tad lūk ja salīdzina ar to pašu bagāžnieku bez gāzes bet ar rezerves riteni, tad tā papildus vieta gāzes balonam ir apmeram 2-3x mazaka par to ko manā bagažniekā aizņem subvoofera kaste...  ka teikt katram pēc vajadzībam un vēlmēm

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Jā, Oskar, kad es to Lupu ņēmu, arī klusībā cerēju uz 5 litriem, bet nu reāli pa Rīgu sanāk drīzāk ap sešiem litriem. Nu tagad pa vasaru, kad siltāks laiks, varbūt būs bišķiņ mazāk  Man tas dzinējs jau arī ir 1.7sdi, kas nav no tiem ekAnomiskākajiem, bet nu no plusiem uzskatu to, ka tam neir turbīna, kas varētu kaut kad arī sačakarēties.. :) Uz laukiem vai kādos garākos braucienos braucam ar otru mašīnu, tā kā šī īsti ārpus pilsētas nav braukta. Kad vienreiz aizbraucu viens pats uz Ventspili un atpakaļ, tad tā uz aci likās, ka, ka tik nav ap 4l uz simtu (ja viens pats un nav piekrāmēta mašīna).

Kad sievas sencītim pateicu, ka man ēd pa Rīgu 6l uz simta, tas sāka smieties un stāstīt, ka viņa 2l dīzelis arī ēd 6-7 litri uz simta. Tad es viņam pajautāju vai viņš savos laukos arī no rītiem 14km līdz darbam brauc pus stundu.. :D

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Luke, kā ar legalitāti tam pasācienam? Nav kautkāda marķejuma tam soļķim?

Sarēķināju līdzīgu variantu sievas Meganei ar 1.4benzīna motoru:

1500 x 8.5 x 0.495eur / 100 = 63.11€

Dīzelim tajā gadījumā ir liels pluss - jauda un griezes moments. Benzīnam/gāzei - apkopes izmaksas un lētāka degviela.

Link to comment
Share on other sites

nu priekš 1.7 - ir ok. Biju domājis, ka mazāks tas dzinējs.  Nu ja vēl karstumā kondiška, tas ar kaut ko piemet pie patēriņa.

Link to comment
Share on other sites

Nu pagaidām marķēts tas soļķis nav. Nezin gan cik ilgi atļaus tā zemniekiem vizināties..


Oskar, itkā ir tie 1.7l, jaudas tam motoram- nekādas (laikam 60Zs bija- slinkums precīzi skatīties). Taču pa Rīgu tā mierīgi lai vizinātos- pietiek

Link to comment
Share on other sites

Da kam tie zirgi interesē, tas auto domāts tevis rakstītajiem mērķiem :) ikdienas auto zirgi po :) Vismaz man.  galvenais Punkts a un punkts B .

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Tā ka gribētu dzirdēt gāzinieku atsuaksmes pēc 100K nevis pēc 1 gada un 20K. 

Opel astra, Bertone ar 2.2 16V dzinēju.

Gāze ielikta pie 112t.km

Auto tagad norakstās pie 222t.km. jo atkal izstaipījās ķēde un vairāk tai miskastē 500€ neceļas roka iestumt.  Izņemot to, nekādi brīnumi nav bijuši, ko varētu norakstīt uz gāzi. Ar auto braukts diezgan nežēlīgi un par vārstu eļļošanu pat domāts nav - daudzi gāzenieki to pielīdzina Calgon lietošanai veļasmašīnā. Vārsti un ligzdas ok, arī virzuļiem un gredzeniem piekasīties nevar. Kolēģis savam Espace 2.0 8V vispār nekādu uzmanību nevelta un ir nobraucis jau kādus 150t.km (2x uz Ukrainu un atpakaļ tai skaitā)

Galvenā doma šeit ir, ka japāņu motori + gāze = slikts iznākums. Nu un ja jau iesist kapeiku, tad ar kādu lētāku vāģi - Amerikāni, Sprancūzi, Pusvācieti... 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu benzīnniekam motora nomaiņa tak nav dārgs prieks, cik ir mainīts tad  280-400 Ls ar visu savākšanu no šosejas, nomaiņu, svaigām eļļam un antifrīzu + oficials čeks.  Ta to atpelna zem 10 000 km ar gāzi braucot, neredzu iemeslu satraukumam, tad jau automātiskā karba ir vismaz 2-3x maciņtrīcinošāks pasākums

Link to comment
Share on other sites

 

 

7) gāzei eļļu vari mainīt pēc 20 000 km vai vairāk, dīzelim pratīgi ļaudis maina pec 7 500-10 000 km 1:0

 

pilnīgā podā šis apgalvojums !

Eļa jāmaina tad, kad to ir paredzējis motora ražotājs. un punkts.

Link to comment
Share on other sites

marrtins

vienkārši ir daži kā ivo, kas nu nekādi nespēj sadzīvot, ja kāds brauc 2x (nu labi labi, tikai matemātiski nepiemīlējas, ja) lētāk :lol:

Link to comment
Share on other sites

nu nu, 4 ciparu skaitlis latos. pa 400ls  vai 600EUR var tikai ritošo saremontēt - gondai pakaļējā rēdze ar buksi - 350EUR bez darba 1 gab :D


alumīnija laikam viņas tur ir.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Dažkārt man liekas, ka cilvēks parastais 3x pamanījies autiņu nomainīt nekā nobraukt tos 100k. Tādiem nevajag gāzi. It sevišķi tie, kas autiņu lieto par pilsētu maziem attālumiem. Vidēji lietotais autiņš ekspluatējas 3-5 gadus, līdz ar to diezgan bezjēdzīgi analizēt motora resursus. Gāze nav nekāds jaunums un to lieto vismaz pēdējos 10 gadus, līdz ar to vajadzētu būtu kaut kādam objektīvam priekštatam nevis tenkām. 

 

Ja autiņš ir nojāta miskaste, tad viņš būs miskaste neatkarīgi no degvielas veida. Gāzētāji sagāzēs autiņu ar 1 strādājošu cilindru, ja vien būs kas par to maksā. Protams, pēc tam visas kaites tiek piedēvētas gāzei.

 

 

Tā ka gribētu dzirdēt gāzinieku atsuaksmes pēc 100K
Link to comment
Share on other sites

nu gan jums te mazajiem dīzeļiem lieli patēriņi... manan Volvo S80 ar 2.5TDI ikdienā ap 6-7l uz 100... pa šoseju vispār zem 5l... paziņai Volvo S60 vispār vidējais grozās ap 5-komats... un tas ar visu pilsētu. Un abi šie Volviķi ir diezgan lieli un smagi - pašmasa virs 1600kg. Manuprāt, mazauto vislabāk ir ņemt ar benzīna dzinējiem - jo tiem nebūs īpaši lielāks patēriņš kā dīzeļiem.

Piekrītu mafijam par eļļas maiņu - jāmaina tad kad ražotājs paredzējis un viss.

Par vārstu eļļošanu gāzei - ir dzirdēts ka gudrinieki ir parēķinājuši ka tā varstu eļļa nemaz neatmaksājas ja tu mierīgi bez viņas vari nobraukt vismaz 100 000km - pēc tam nomainīt vārstus esot lētāk nekā pa šo laiku izlietotās eļļas izmaksas...

Labots - Uldzha
Link to comment
Share on other sites

varu derēt, ka es tādos patēriņos ar vvolvos 90% pilsēta nierakstītos. Da te vairums fleitē par patēriņu un remonta izmaksām. fakts. Luke normāli un Tornis uzrakstīja par patēriņu. 4.5-5L ēd 1.2tdi kolēģes A2. pilsētā. bet ne S60 .

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu jā, Hondai ir pa laikam gadās kaut kādas nejēdzīgi dārgas detaļas , man piemēram par izpūtēju komplektā (pirmie 4 bunduļi sākot no astes) paprasīja 850 Ls tikkai par detaļu un bez variantiem par kādu lētāku no-brand variantu, nu es paņēmu no šrotā visu to komplektu pa 65 Ls uz ķepas bez čeka nu un jau gadu iet bez namjoka par kādu nebūt potenciālu bojājumu. Populārs auto, detaļas ir....

Link to comment
Share on other sites

un augstāk minētajm s60 d5 patēriņš pilsētāir 5.7 un tas ir pēc papīriem jaunam, lietotam + kondišns + normāla braukšana -6.5 vai 7 būs dzūvē 100%.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

To vārstu eļļu nemaz tā neēd - esmu 1x nopircis 1 litru to eļļas 6.50Ls vai 13 Ls vairs neatceros tik precīzi, nu un uzlējis no šī litra kaut kādus 100 gramus varbūt, karoče 1x nopirktas eļļas pietiks laikam visam auto mūžam. Pats neko neesmu regulejis tai kapeļņicai, cik iereguleja eļļas padevi autonams tik arī ir.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vai kāds patēriņu var tiešām kaut kā pierādīt? Kaut kā ļoti ož pēc mērīšanās ar čibrikiem. Pagaidām vienīgais objektīvais pierādījums ir nobrauktie km un 100% degvielas čeki par konkrētu periodu. Tad kad sāku analizēt statistiku, lieliski redzēju, ka ar patēriņu var spekulēt 2-3l/100km robežās. 

Link to comment
Share on other sites

marrtins

Es varu, man viss ir uzskaitīts - lai VIDam mazāks prieks :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Man ir pilnīgi precīza uzskaite, ieskaitot pat precīzus valūtas kursus, bankas kartes komisijas, valūtas maiņas izdevumus utt. (man apmēram puse uzpildes ir veikta aiz LV robežām dažādās valūtās, rubļi, dolāri utt.)nu a VIDam protams tiek iesniegta pilnīgi cita atskaite ar 20.00 L gāzes uz 100 km patēriņu :)

 

Uzskaiti vedu tik ļoti precīzi tāpēc ka gribeju pats tikt skaidrībā atmaksajas ta gāze vai nē, nu man interesanti vienkārši 

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...