Gestapo Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 Nu nebūs no reģistrācijas LV, tak paskatās savu auto datus ecsdd, tur ir tikai viens gads, tad, kad auto ražots un turpat ir nodevas kalkulators, kas rēķina pēc ražošanas gada. Man pagaidām tāda rindiņa 75,00 Ls - uz gadu (pilnā apmērā) Nākamgad jau laikam būs trīs cipari. Pakaļas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mullja Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 (labots) Mēs jau maksājam daudz salīdzinot ar saviem ienākumiem. Latvijā tikai tāda unikāla situācija, ka dajebkādi ienākumi tiek iestumti vienā katlā. Reāli no ceļiem paredzētās naudas mēs saņemam aptuveni 10-15%. Pārējo mūsu samaksāto naudiņu iztērē citur. Attiecīgi vēl pāris miljonus mums noziedo Eiropas savienība. Nebūtu Eiropas savienība ar saviem miljoniem, tad atjaunotus ceļus un tiltus mēs neredzētu šeit. Viss ko redzētu - bedre bedre, ielāps, ielāps... Gestapo: kura gada auto tev ir? ja ražots zem 2005 un pilna masa zem 2100kg, tad nodoklis palielinās no 4-5ls. Nekā traka Labots Novembris 23, 2010 - mullja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 Ceturtais gads un 2005 kg (rokas pārlauztu inženieriem par tiem 5 kg) Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolx Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 tak tie kg neko nemaina,jāuztraucās ja virs 2100 iet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 Taisnība, sajaucu ar iepriekšējo mašīnu, kam bija 1510 līdz 1500 kilogramiem 20 Ls1501 kg līdz 1800 Ls 40 Ls 1801 kg līdz 2100 Ls 70 Ls 2101 kg līdz 2600 Ls 110 Ls 2601 kg līdz 3500 Ls 160 Ls vairāk par 3500 kg 220 Ls Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolx Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 nu jā,tur varētu būt iemesls mums te nācās atteikties no universāla,uzreiz nodoklis no 40 uz 70ls Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilz Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 Izveicot nelielu pētījumu, secinu, ka registrācija pirms/pēc 2005.gada 1.janvāra ir tas pats 1. reģistrācijas datums (gan ārzemēs, gan Latvijā), jeb tautā saukts par izlaiduma (ražošanas) gadu. Bet redz ka mūsu likumu sacerētāji pamanās pat te sačakarēt prātu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Araabs Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 Ja tā būs, tad man ar '97. gada 3.2L līdzšinējo 75Ls vietā būs jāmaksā 80Ls, nav tik traki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alkoholokausts Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 (labots) Nu nolūzīs viņam ritenis - po, diez vai tas būs noticis ar ātrumu 90km/h uz tīruma (lai kaitētu kāda veselībai vai īpašumam). Ar traķi aizvilks līdz garāžai un sataisīs un brauks tālāk.Jā, it sevišķi situācijā, kad traķis tīruma malā stāv salūzis un ar džipu tam veda kādu pasmagāku detaļu. Varbūt vispār ieteiksi lauksaimniecībās pārvietoties un darba vajadzībām izmantot tikai zirgus? Relatīvi mazas izmaksas, nav nodokļi par viņiem jāmaksā, nav nekādi dabai kaitīgi izmeši (tik, cik uz ceļa izliek no kakājamā, ko tāpat var izmantot lauksaimniecībā, es pieņemu) TA arī nav katru gadu jāiet ... Labots Novembris 23, 2010 - Alkoholokausts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Novembris 23, 2010 Share Novembris 23, 2010 Nē, nu uz galvas jau arī meteorīts var uzgāzties. Arī jaunai mašīnai ritenis var nolūzt pie neveiksmīgāka iebrauciena kāda bedrē vai "paklūpot" aiz kāda noslēpušās liela laukakmeņa. Mini kādus variantus gribi, viss ir iespējams, jebkādās kombinācijās un kvantitātē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binladens Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Palasijos to nodokli papētīju, tiem kam stock mašīnas nepārāk lielas un ne pārāk lielmotori tad ir ok, pašam primais auto par 4 latiem dārgāk būs who cares..., es domāju citi arī nepārdzīvo, a man ir paziņas kas labajos gados paņēmuši džipus - a tagad neto līzingu nomaksāt var ne riepas nomainīt par apkopi nemaz nerunājot, vot tie i brēks, a tie kam (kaut pārdesmit štukas kontā) būs pilnīgi pie kājas 100 ls vai 300.., bļaus idioti kas savas stulbības pēc sapirkušies.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Da bļaušana nav par to, sāpīgi ir tas, ka jau pērn nodevu pacēla dubultā, bet vai ceļi palika dubultīgi labāki? Manuprāt, palika tikai sliktāki un tagad atkal ceļ un nevis, lai labotu štrāses, bet lai lāpītu budžeta caurumus uz autovadītāju rēķina. Mēs maksāsim vairāk, bet izdevumi par ritošās daļas remontu nesamazināsies, prognozēju, ka pēc ziemas tikai vēl palielināsies. Par to jau ir sāpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
ginnnts Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 (labots) Hmmm... izskatās, ka man Toyota Rav4 2005.g (2.0d 87kw 1925kg) parketniekam nodoklis nemainīsies vai pat samazināsies! Masas un jaudas ir pat mazākas kā Avensis'am Labi ka tomēr nenopirku Mitsubishi Pajero... tik liels apvidnieks tiešām ir luksus prece! Pilnīgi pietiek ar nelielu parketnieku, lai Latvijas ziemās izbrauktu no piesniguša pagalma, un vēl izvalkātu kaimiņus! Tiem, kam nav skaidrs: 2005. gadā CSDD tikai sāka uzkrāt informāciju par auto motora tilpumiem un jaudām! Tiem auto, kas Latvijā reģistrēti līdz 2005.gadam tehniskajā pasē nav norādīts motora tilpums un jauda, tāpēc nodokli noteiks tikai pēc masas! Ja reģistrēts Latvijā pēc 2005. gada (kaut tas būtu 1987. vai 2003. gada auto), nosakot nodokli, ņems vērā masu/jaudu/motora tilpumu! Labots Novembris 24, 2010 - ginnnts Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igelkott Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 (labots) da ij vispār,džipi mēdz būt dažādi.... starp Nissan Navara/Pick-up/ vecajiem Patrol un jaunu TLC 150 vai Cayenne ir kā no šejienes līdz Ašhabadai rāpus pa špalām... Vispār, džipi nemēdz būt izteikti dažādi. Protams, ja vien Jeep pēkšņi nav sācis tirgot nisaņus un toijotas ar savu firmas zīmi. Kas attiecas uz nodokli - sen jau vajadzēja pārskatīt, tomēr vēl svarīgāk būtu redzēt iegūto naudu kādu dienu kvalitatīvā asfaltbetona segumā, kurš pie 36 grādu liela "sala" neiegūst visai interesantas fizikālas īpašības... Gribējās gan tādu progresīvāku nodokli no jaunā gada, bet kas gan tādu laimi dos.. Labots Novembris 24, 2010 - Lords Bonifācijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartdevil Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 (labots) Es īsti nesaprotu to rēķināšanu. Kas skaitās eksluzīvs? To noteiks pēc svarā? Vai tomēr ir vienkārša svara un jaudas attiecība? Man pagaidām uztrauc 2110kg ar 170zs Škoda Superb 2.0l Krishius Bet tu nepadomāji, ka ar saviem 70km/h tu esi vienīgais, kas neiekļaujies plūsmā, tātad vienīgais, kas ir potenciālais avārijas izraisītājs. Krievijā tadiem lēnajiem dod sodus. Nesekojot plūsmai tu arī esi tas, kas piespiež apdzīt ar 120. Ja reiz lietainā laikā tev ir baiļu sajūta braukt līdzi visiem, tad varbūt laiks padomāt par jaunām riepām? Njā un kas te muldēja par motoru tilpumiem. Opel Astra 1.6l ar kaut kādiem 100zs patērē vairāk degvielas kā Škoda Superb 2.0l ar 170zs. Labots Novembris 24, 2010 - smartdevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Krishius Bet tu nepadomāji, ka ar saviem 70km/h tu esi vienīgais, kas neiekļaujies plūsmā, tātad vienīgais, kas ir potenciālais avārijas izraisītājs. Es runāju par brutālu lietusgāzi vai tādu sniegu, ka knapi priekšā braucošās mašīnas miglaslukturi var redzēt. Ir nācies vairākkārt braukt pa tādu čerņu. Un tādos gadījumos es neesmu vienīgais, kas tā brauc - parasti ir rinda, kas izvēlas šādu braukšanas "taktiku". Dažreiz pat vienkārši stājas malā, lai nogaidītu bišk skaidrāku laiku. Un pat šādos laikapstākļos pa vidējo joslu vienmēr atradīsies čupa atsaldeņu, kas ir nenormāli "kruti" rallisti un nesās uz 100+, it kā ārā būtu sauss un skaidrs laiks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilz Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 (labots) Tiem, kam nav skaidrs: 2005. gadā CSDD tikai sāka uzkrāt informāciju par auto motora tilpumiem un jaudām! Tiem auto, kas Latvijā reģistrēti līdz 2005.gadam tehniskajā pasē nav norādīts motora tilpums un jauda, tāpēc nodokli noteiks tikai pēc masas! Ja reģistrēts Latvijā pēc 2005. gada (kaut tas būtu 1987. vai 2003. gada auto), nosakot nodokli, ņems vērā masu/jaudu/motora tilpumu! Pēc Jūsu teiktā iznāk šādi: VW Golf 1.4 2004.gada izlaidums, pilna masa 1890 kg. -----------------------------------------------------------------2010 2011 1. Latvijā ievests un reģistrēts pirms 2005. gada - 75Ls 80Ls 2. Latvijā ievests un reģistrēts pēc 2005. gada - 75Ls 53Ls Labots Novembris 24, 2010 - wilz Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Kapēc jaudu ņems vērā? Manuprāt tad jau pareizāk būtu ņemt vērā degvielas patēriņu vai vēl pareizāk - izmešu daudzumu. Modernākiem motoriem tomēr lietderības koeficents nedaudz augstāks un attiecīgā jauda tiek saniegta pie mazāka izmešu daudzuma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tā pat vien Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Nedaudz ne pa tēmu, bet saistīts gan. Manuprāt, problēma jāmeklē ne tikai konkrētu nodokļu paaugstināšanā, PVN palielināšanā, dažādu pabalstu samazināšanā, bet stipri dziļāk. Lielākā problēma ir aktīva darbaspēka strauja samazināšanās (aizbraukšana, zemais dzimstības un augstais mirstības līmenis...). Paaudze, kam pensijā būs jāiet pēc gadiem 20-25 tagad uztur pensionārus un n-to valsts aparātu? Ko šī sabiedrības daļa saņems, kad pienāks pelnītā atpūta, kas viņus uzturēs? Pilnīgi garām ir esošā nodarbinātības politika, precīzāk, tādas vispār nav! Nesen biju nodarbinātības jautājumiem veltītajā izstādē Ķīpsalā un biju pamatīgi šokēts - valsts nodarbinātības aģentūras (jeb kā tur viņus pareizi sauc) stendā atradās 12 ārvalstu pārstāvniecības, kas aicināja strādāt viņu zemē! Vai tā ir tālredzīga valsts politika? Pilnīgs murgs tas ir! Valsts vispār nedomā par nākotni, mēģina tik īstermiņā savilkt galus un gudri spriedelē, ka viss būs labi. Dažas dienas atpakaļ TV3 Valdiņam [Dombrovskim] uzdeva jautājumu par izceļošanu un ar to saistītajām problēmām. Tad šitais prātvēders atbildēja, ka dzīvojam Eiropas savienībā un viņš nevienam nevar aizliegt brīvi pārvietoties. Malacis! Izskatās, ka silē labi iedzīvojies (jūtami tuklāks palicis) un pārējais viņu neuztrauc. Kas tad veido valsts ienākumus, ja ne aktīvais darba spēks? Un kas būs pēc gadiem 20? Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartdevil Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 (labots) Tā pat vien Nedaudz kļūdies. Problēma ir taja, ka mēs esam ES. Un Valdiņam ir pilnīga taisnība. Vīņš ES uzliktajai "rokai" neko arī nevar padarīt. Sorry, bet neesam vairs neatkarīga valsts. Pieņemot tautai nepieņemamus likumus arī cits nekas nenotiks kā masveida aizbraukšana. Labots Novembris 24, 2010 - smartdevil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeasus Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 (labots) smartdevil kur, tavuprat, neatkariba tika zaudeta? Kas liecina par to ka esam aktarigi no kautkā? Manuprat pasi (jaa, visi) sevi esam padarijusi par vergiem, par konfekteem. Piemeram, visu sapnju zeme irija, tulinj ar piedzivos neatkaribas zaudesanu. Labots Novembris 24, 2010 - Jeasus Link to comment Share on other sites More sharing options...
ricijs Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Ko var ar to Īriju/Angliju jau aptuveni 2 vai 3 gadus zināms ka tur jaunus viestrādniekus nevajag / nevajadzēs un daudziem jau tur esošajiem draud bezdarbs (he lai gan pabalsts pie viņiem tīri sakarīgs) Tagad ja jābrauc tad uz Skandināviju... Par Latviju runājot he būtu jau jauki ja būtu kur strādāt un maksāt esošajiem pensonāriem, bet te jau nav kur strādāt, jo ar savu domāšanas stilu esam lielos uzņēmumus izpārdevuši vai neprasmīgas saimniekošanas rezultātā bankrotējuši. Nevajag lasīt demagoģiju ka ar mazajiem ģimenes uzņēmumiem tiksim ārā no krīzes, vai vēl jo lielākus batonus spraudīsim sev, ka ar nekustamajiem īpašumiem un celtniecību būs aršana. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Mazliet skaidrībai. http://www.mk.gov.lv/lv/aktuali/zinas/2010gads/10-copy/231110-fm-10/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuutpaudisMaigcilveeks Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 Nav stresa, man tikai par 4ls dārgāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartdevil Novembris 24, 2010 Share Novembris 24, 2010 smartdevil kur, tavuprat, neatkariba tika zaudeta? Kas liecina par to ka esam aktarigi no kautkā? Tavupraat politiskaa un ekonomiskaa atkariiba neskaitaas valsts bez neatkariibas? Pamataa visus likumus diktee ES. Deputaati tikai pakalj dzied un pakljaujaas, jo taadi nu ir tie noteikumi buut ES. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Tie FM ākstiņi vispār kaut ko putrojas un nevienam nav skaidrs, kā būs patiesībā. Vienā variantā figurē pirmā reģistrācija vispār (Ķīnā, fāterlandē utt.), bet tagad pirmā reģistrācija Latvijā. http://www.fm.gov.lv/?lat/aktualitates/jaunumi/50267/ Ja paskatāmies uz likumprojektu, tad tur par pirmo reģistrāciju formulēts savādāk. Nu točna banānvalsts... http://www.mk.gov.lv/doc/2005/FMLik_301110_TNL.3084.doc 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Da vienkārši atklātībā sanāca nenoslīpēts likumprojekts, domāju, ka laiks beigt cepties un gaidām jau gatavu likumu, savādāk viņi nu jau vairs paši nezin ko un kā piemērot. p.s. paziņam ar kajānu no 150 uz 400 ls uzleca psc Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 p.s. paziņam ar kajānu no 150 uz 400 ls uzleca psc Vismaz apmaksāta autostāvvieta par to naudu nāk bonusā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishius Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Tu ko, ņirgājies? Ja var atļauties Kājeni, tad sapiķot 400 Ls tāds sūds vien ir. Luksus preces ir dārgas - jāpierod. Tur jau ir mūsu lielā problēma - mēs neprotam dzīvot pieticīgi. Blatojam pat tad, kad to nevaram atļauties... 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
smartdevil Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 piekrkrītu Krishius Ja var atļauties Porshe džipu, tad 400 lati nav liela nauda. 2x mēnesī neaizies uz restorānu. 3 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Da neviens neko neņirgājas, kāpums MAN liekas liels, viņam gan tā īpaši tas nekrata, vienkārši ierēcām. Bet nu lol par tiem, kam džips nav kā prestiža apliecināšanas līdzeklis, bet gan dzīves nepieciešamība - kā jau augstāk minēju tur zemnieki, mežinieki un visi citi, kam darbs saistīts ar braukšanu bezceļos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Te keksi no cita foruma dzen pēdas patiesībai zvanoties pa ministērijām un neviens vēl nezin gala variantu. Komiski, ja vien nebūtu traģiski mūsu birokrātijā.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Nēnu vienkārši tie keksi nesaprot atšķirību starp likumprojektu un likumu, valdība 23. novembrī akceptēja LIKUMPROJEKTU, kas nav vēl gatavs likums un tajā tiks veiktas izmaiņas un precizējumi – tam vēl ir mēnesis laika un pašreiz zvanīties da jebkam vispār nav jēgas. Ir sanācis piedalīties MK noteikumu izstrādē un tāpēc apmēram zinu kārtību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Nu jā, bet pats likumprojekts lēkā no viena grāvja otrā... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Dabīgi, ka lēkā un lēkās kamēr noslīpēs, vienkārši viņš par ātru nonāca preses uzmanībā un sākās lavīna, bet nu jāsaprot arī cilvēki, nu zb visiem tā nodokļu celšana un sanāk uztvert to sāpīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 džips nav kā prestiža apliecināšanas līdzeklis, bet gan dzīves nepieciešamība Tieši manas domas, jo pie lielā cīpara nošķiņķošanas tiek arī 3-bērnu ģimenes galva ar vairāk kā 10 gadus senu grand vojāžeru, kam ir 3.3L dzinējs ar (apmēram) 160 zs, bet reāli ripina ar gāzi. Un vēl noteikti var noskaitīt veselu strēķi ar tādiem puvekļiem, kurus pārdodot nevar dabūt pat 2000Eur, bet par tiem jāmaksā pie 200Ls gadā... Nu nav iespējams ar 3 bērniem pārsēsties uz 1.6 golfu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
andriz Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 (labots) Es teiktu ka vajad taisīt noteiktu procenta likmi no vērtības. Teiksim 1.5% kā mājoklim. Gan jau ka apdrošinātājiem ir noteikta auto vērtība, to varētu apvienot vienotā reģistrā. Jo dārgāks auto jo vairāk maksā nodokli, nebūs jācepās par motora lielumiem. Labots Decembris 1, 2010 - andriz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeasus Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 (labots) Tas nav politikas, bet budžeta lāpīšanas likumprojekts, tākā diskutēt par jēgu un būtību ir pilnīgi lieki. Nu nav iespējams ar 3 bērniem pārsēsties uz 1.6 golfu! Mellie visa gimene uz viena mopēda var sasēsties, kur nu vel golfā Labots Decembris 1, 2010 - Jeasus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gints Plivna Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Nu manuprāt topika nosaukums ("paaugstināšana") ir nekorekts Man ir ~4 g veca Opel Zafira ar max 7 sēdvietām (tā kā ģimenes auto), tajā var iekrāmēt 0.8 m3 komateriālus (pats pārbaudīju, jādomā ka grand vojadžerī tomēr iet vairāk ), bet lūk stāsts ir par to, ka šogad nokāsa 75 ls, bet saskaņā ar pašreiz zināmo algoritmu par 1.8 l 103 kW 2095 kg valsts taisās nākošgad iekasēt 71 Ls, tātad veselus 4 latus lētāk nekā šogad. Ja ir lieta, kas mani satrauc, tad tas ir tas, ka es mēnesī 2.5 reizes vairāk kā nodoklis gadā nokurinu benzīnā. Kā arī mani drusku izbrīna tie cilvēki, kas tai brīdī, kad iegādājās 3-5 litrīgus monstrus, nedomāja par tā prasībām pēc degvielas, kas it kā ir svarīgi katru dienu un katru mēnesi, bet tagad dikti saspringst par maksājuma pieaugumu vienreiz gadā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirnoff Decembris 1, 2010 Share Decembris 1, 2010 Bļin, pēc tā grafika man sanāk 470Ls nodoklis Izdevīgāk atvērt Lietuvā firmu un braukāt ar leišu numuriem.... To arī viņi panāks... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!