Jump to content

Kārtējā transportlīdzekļu nodevas paaugstināšana?


Vai atbalstāt valdības lēmumu?  

80 members have voted

  1. 1. Vai atbalstāt valdīvas lēmumu?



Recommended Posts

Es atbalstu. Nespēju iedomāties, kādēļ būtu nepieciešamība pēc 3+ litrīga motora kuzavam, kurš sver zem 3,5 tonnām.

Mūsdienu mazie dzinēji ir pietiekoši ņipri, lai fiksi apdzītu un kā citādi veikli izmanevrētu + ekonomiski + mazāk kaitē dabai.

 

Jā, lai baruktu pa Rīgu tiešām nevajag, bet man konkrēti hobijam prasās lielāks auto, un ko man darīt? Nu ir pajero 3.2 l dvēselīte iekšā, man jau tagad 100+ laši jāmaksā gadā, nedomāu ka vēl pacelt būtu loģiski. Kaut gan ja 2003. gada autiņš ar pirmo reģistrāciju latvijā, tad droši vien uz mani palielinājums neattiecas, vai ne tā?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Krishius

    16

  • Mezavecis

    10

  • tolx

    12

  • Gestapo

    16

Top Posters In This Topic

Vai kāds nevar pastāstīt sīkāk, kā ir Lietuvā un Igaunijā. Kaut kur pa ausu galam dzirdēju, ka Lietuvā tehskate jāiet reizi divos gados, bet par nodokļiem neko nezinu. Varbūt ir jēga visu tur sareģistrēt?

 

 

Pie mums ir aizliegts braukt ar citā valstī reģistrētu auto, ja vienīgi ir atļauja no kāda uzņēmuma tajā valstī, kaut kā tā bija... Īsti to likumu neatceros, bet nu tāds ir.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, bet kuru šajā valstī interesē tavi hobiji? Hobijs by default ir ekstra. Ja tev ir vajadzība pēc liela auto, značit noteiki dari ko tādu, kas ienes pietiekamu naudu, lai kaut kādi pārsimt Ls gadā nomaksāt nodokli būtu štrunts. Ja tev tāda summa ir par lielu, vai tikai nevajadzētu sākt domāt, ka tik lielu auto vienkārši nespēj atļauties.

 

Un šāda loģika REĀLI STRĀDĀ Rietumos.

Tur cilvēki, kas proporcionāli ekonomiskajai situācijai pelna 3x vairāk nekā, piemēram, Tu, un braukā ar Renault Clio vai VW Polo. Un nebraukā tikai pa pilsētu, bet ar jamo dodas cauri visai valstij uz dāču vai arī strādāt uz citu pilsētu katru dienu 200km no savām mājām. Un nezin kāpēc ir apmierināti ar dzīvi...

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

nu pat to veco kaitīgumu var pasmīnēt.....vecs dīzelītis dūmo - nu un ? jauns ar savām eiro 4 un 5 - nedūmo ilgi, bet ik pa laikam visu uzkrāto izpūš kā Ikarus.....kopumā tie paši izmeši sanāk.... :on_the_quiet2:

Kas tad tik kaitīgs tajos vecajos ir > ? nekas....A jaunie grbuļi nopūst pēc 5 gadi....un tur nav ko remontēt....kaut vai slavenās jaunās Mazdas ar savu koroziju un 6 gadu garantiju pret Caurrūsēšanu :D Toties smukas lampas.

Link to comment
Share on other sites

Ok, tas nevienam nav noslēpums, ka jauna Mazda pūst vēl brangāk kā vecs Opelis. :D Protams, tikai tādā gadījumā, ja neveic regulāru un kārtīgu virsbūves kopšanu.

 

Esmu pēdējo pāris mēnešu laikā redzējis vismaz 10 gab. Mazda 6 (tādām nevar būt vairāk par 7-8 gadi) ar pilnīgi izpuvušām vai arī jau rūsēt sākušām arkām. Ja konkrēti, pie LTV ēkas pastāvīgi viens tāds ir noparkots, pie mana daba Āgenskalnā arī viens ar tādu braukā + viena pazīstama ģimene šādu automobili lieto. Korķos sēžot un degunu urbinot arī ir nācies tādus brīnumus redzēt diezgan.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

jauieši,ko jūs te muldat?

osscar,lūgtum kādu argumentu arī

Link to comment
Share on other sites

Par izmešiem -? tak servisos veči rēc par tām normām :D Pat apskatē saka - tu pagāzē pirms atgāžu testa, tad izmet dīzelis mākoni un atgāzes normā.....Par rūsu - tak paskaties mazdu arkas un sliekšņus....

Tas pats par bio piedevu - sūds totālais - mazie laivu un zāģu motori rīstās, netur abarotus....jāņem 98, liekas tas bija bez tās bio figņas , kas radīta lai bizness ripotu onkuļiem....

Pat ilgu laiku braukāju ar amīšu benzīna kaspsētu - patīk to lielo prasto motoru skaņa .....un zemie apgriezieni - brauc ar 120 un taho rāda 1000Rpm.....hondai jau 3000 pie tāda ātruma....

Nodokli kā tādu neatbalstu - tīrā budžeta lāpīšana- labāk tad mājām x5 vai prog. nodokli.....

Link to comment
Share on other sites

Mājām jau toč nevajag - mājai vērtība būs vienmēr - labāk cilvēkam būt labā mājā un braukt ar viņa vajadzībām REĀLI atbilstošu auto, nevis dzīvot Purčika blokēkā un braukt ar Brabus G džipu. Mašīna ir grabaža, kas 98% gadījumu dzīvi beidz šrotā - nu nah vajag lielu naudu kaut kam tādam tērēt?

 

 

P.S. Es te nevienu neceru pārmācīt, man vienkārši ir viedoklis un jamo izsaku. Tas ir labāk, nekā viedokļa neesamība :mrgreen:

Labots - Krishius
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nu tā jau ir...katram savas prioritātes.....vienmēr būs kāds neapmierinātais....šajā gadijumā , kretinē , ka neko nesaņems pretī vadītāji - sniega tīrīšanai naudas nav, remontam nav - a bet jāmaksā .....un apskatē vēl metodiski drāž par nebūtiskiem defektiem - jums šļauciņa ne tur nostiprināta, vai bremžu lampa aiz melnās plēves.....liek griezt caurumu, a ja plēve no rūpnīcas - viss bumbās. āksti.

Link to comment
Share on other sites

Sorry, bet kuru šajā valstī interesē tavi hobiji? Hobijs by default ir ekstra. Ja tev ir vajadzība pēc liela auto, značit noteiki dari ko tādu, kas ienes pietiekamu naudu, lai kaut kādi pārsimt Ls gadā nomaksāt nodokli būtu štrunts. Ja tev tāda summa ir par lielu, vai tikai nevajadzētu sākt domāt, ka tik lielu auto vienkārši nespēj atļauties.

 

Un šāda loģika REĀLI STRĀDĀ Rietumos.

Tur cilvēki, kas proporcionāli ekonomiskajai situācijai pelna 3x vairāk nekā, piemēram, Tu, un braukā ar Renault Clio vai VW Polo. Un nebraukā tikai pa pilsētu, bet ar jamo dodas cauri visai valstij uz dāču vai arī strādāt uz citu pilsētu katru dienu 200km no savām mājām. Un nezin kāpēc ir apmierināti ar dzīvi...

 

 

Pilnīgi garām :t_p_o_n_e:

1)Kaut vai ja man ir sieva un divi sīči, es nu nekādi nespēju viņus vizināt kaut kādā tur polo, it īpaši ja vajag pārvadāt tādu ekstru kā ratus.

2)Manā krajā bez pilnpiedziņas vispār nav ko darīt, es to točna par ekstru nesauktu, ka varu izbraukt no pagalma - man tā ir nepieciešamība.

 

Es te nerunāju par MB vai X6, bet ja man par 90.gadu džipviedīgo gadā ir jānoloca 1/5 daļa no viņa vērtības tikai par nodokli, nemaz nerunājot par citiem izdevumiem, tad atvaino, man tas neškiet normāli :crazy:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

nvai bremžu lampa aiz melnās plēves.....liek griezt caurumu, a ja plēve no rūpnīcas - viss bumbās. āksti.

BTW - šitais reāli dzīvē nav forši. Cik reizes nav bijusi situācija, kad dienas laikā braucot aiz šādi pāršķūnēta drendoļeta pie labākās gribas nevar saprast, kurā brīdī iedegas bremžuguns. Un ar redzi man viss kārtībā - pirms mēneša pārbaudīju. ;)

 

Un skati tāds iziet, uz to brīdi ieliekto stock lukturus. Pēc tam uzreiz uz garāžu un liek iekšā atpakaļ tonētos...

Link to comment
Share on other sites

dexterlabs

vienīgais pieņemamais transporta nodokļa variants būtu piesaistīt nodokli degvielas litram,kurš vairāk brauc un kuram lielāks motors tas arī maksā vairāk patērējot vairāk degvielas.jebkuri citi varianti ir naudas kāšana.tie kas stāsta tādu figņu ka ja jau reiz tev liels autiņš tad tu esi biezais isti nedraudzējas ar smadzenītēm.piemērs ir auto tipa ww sharan ar ko ģimenei izbraukt brīvdienās vai kas līdzīgs.

Labots - dexterlabs
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

es runāju par to kas stiklā/logā - 3 lukturis....ne jau par štata lukturiem...

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Man piemēram ir 93. 3,8l gada minivens un tāds man ir tādēl, ka liela ģimene. Ja vēlos ar ģimeni, kur aizbraukt ar sabiedrisko ~200 km uz 6 cilvēkiem + bērnu rati utt. = ~40ls, bet ar savu vānu maksimums 15-16 ls. Turp atpakaļ starpība diezgan, pat pa mazām distancēm. Degvielas patēriņš salīdzinoši liels ar polo, bet visu atspēko mazas remontu izmaksas un auto izturība kopumā. Es nevaru atļauties nopirkt kautkādu tur toyota, mazda6 vai crysler 2007 un pēc tam vēl par apkopi pa 1k gadā izgrūst. Skaidrs par porche cyane un range rover var iebliest vairākus simtus... man tas būs, kā ar sirpi pa ...

Link to comment
Share on other sites

Pilnīgi garām :t_p_o_n_e:

1)Kaut vai ja man ir sieva un divi sīči, es nu nekādi nespēju viņus vizināt kaut kādā tur polo, it īpaši ja vajag pārvadāt tādu ekstru kā ratus.

2)Manā krajā bez pilnpiedziņas vispār nav ko darīt, es to točna par ekstru nesauktu, ka varu izbraukt no pagalma - man tā ir nepieciešamība.

 

Tikai nevajag - lai arī Latvijā ir sūdīgi ar ceļiem, apdzīvotās vietās (ja vien tu tiešām nedzīvo būdiņā lielā meža vidū) nav tādu vietu, kur nevarētu, ar, teiksim VW Passat vai ko analogu izbraukt. Ok, varbūt pa lauku ceļiem ar džipu var ātrāk dragāt, bet vai baigi vajag? Turklāt vietas tur tikpat, cik džipā. Tikpat labi sūdzēties varētu Pļavnieku blokēku kvartāla iedzīvotāji, kad nevar izbraukt no pagalma plūdu vai sniega kupenu dēļ - tādos gadījumos i džipi, i visi pārējie pa lielam paliek, kur stāvējuši.

Labots - Krishius
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Man piemēram ir 93. 3,8l gada minivens

Nu ja , bet man 90. gada traki exkluzīvs auto - stūri grūti noturēt , jo pirksti plešas katrs uz savu pusi :D .

Nevajag te nevienam ģimeni , teikšu vairāk - latviju nevienam nevajaga . Bet ģimene tādiem plāniem ir tikai traucēklis .

Vajag vergus - daydz vergus , kas daudz stŗādā un maz jautā . Kam Tev auto? atstrādāji maiņu , mauc uz savu betona alu pāris siļķes ieēst , un nepuksti !!! Tā kungi vēlas - tā tam būs būt ....

  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Cik es biju Norvēģijā kalnos, tad kaut kā pilnpiedziņas vāģi bija reti ieraugāmi, tikai kādam zemniekam sētā, protams, aizmugurē vieta kravai. Tur lielākoties ģimenes cilvēki braukājas ar universāliem, pat ja māja 30 grādu slīpā kalnā.

 

Mūsdienu letiņš izlepis un grib ar tanku braukt uz veikalu. Plus vēl plēš cauri bedrēm ar kruīza kontroli uz 110, jo ātrumus tak slinkums pārslēgt, un brīnās, ka paliek bez riteņiem. Nu nav tie Latvijas ceļi dieva dāvana, bet arī tačkas sapirktas neatbilstoši ienākumiem. Pelna 200Ls un jauns džips sētā līzingā uz 50 gadiem. Tad lai maksā par stulbumu.

 

2)Manā krajā bez pilnpiedziņas vispār nav ko darīt, es to točna par ekstru nesauktu, ka varu izbraukt no pagalma - man tā ir nepieciešamība.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

norvēģijā priekš tam ir ķēdes uz riteņiem + normāla sniega tīrīšana.

Un sniegs ar līdzenu asfaltu apakšā ir drusku kas cits,kā mūsu vidējā "pasjoloka" ielas rudenī/pavasarī.Ziemā vismaz viss līdzeni aizputināts/sasalis.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

tolx, sūds ar ceļiem, bet cilvēki tak nemāk braukt. Kā mazākā stihija, tā visi pa grāvjiem. Šodien bik lielāks lietus - uz salenieka viens otram pakaļā 10 tačkas strīpiņā salikušies un pirms tam margās 2 iepisuši. Distanci neievēro, brauc kā auni un vaino ceļus, valdību un cer uz svētā tēva brīnumu - džipu.

Link to comment
Share on other sites

Man loti tuvs Norveegis pateica taa:"Es labpraat nopirktu BMW, nevis lai ziimeetos, bet lai brauktu tur kur vajag aizbraukt. Bet parasti kas brauc ar BMW Norveegjijaa tie ir Churkas."

Link to comment
Share on other sites

Jā, bet ja prātīgi brauc, tad arī parastai mašīnai tāds mūsu vidējā ciematiņa ceļa segums ir mierīgi caurbraucams.

 

Es, piemēram, nesaprotu tos cilvēkus, kuri stipra lietus vai sniega laikā uz šosejas nesas tāpat kā saulainā dienā. Kamēr es tādos laikapstākļos uzmanīgi pa malējo joslu bubinu uz 70-80 (tur, kur var uz 90), lai nesataisītu sūdus sev un citiem, vienmēr atradīsies 100 tādi, kas panesīsies garām uz 120. Un tad vēl brīnās, kāpēc pie mums ceļu negadījumu statistika ir tik skarba.

 

Ja runā par slīpumu, piemēram, Alpos vispār pa kalniem tur dzīvojošie cilvēki braukā ar visādiem Renault Twingo, Fiat Pandām un tml. minivāģiem. Reti tur var ieraudzīt kādu pat minivenu vai luksusa vāģi. Vismaz, cik es pa turieni esmu dzīvojies, nav manīts, ka tur cilvēki kalnos dotos ar luksusa Meršiem, Maseratti vai Lexus.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Nu lab po***, tāpat 100 un 1 arguments būs, lai mani apstrīdētu. Bet pa velti to nerakstīju - nedzīvoju meža vidū būdā, bet gan lauku mājā, kur piebraucamais ceļš ir ~1,5km pa lauku(pļavu), pavasaros un rudeņos tas ir gandrīz nebraucams ar viena tilta piedziņu.

Link to comment
Share on other sites

A ko nesataisi ceļu? Es pieļaju, ka tā bija tava brīva izvēle, dzīvot tādā vietā. Tad, protams, ir jārēķinās, ka vajadzēs džipu. Un braukt ar džipu vienkārši nedrīkst būt lēti.

Link to comment
Share on other sites

Krishius, Tu gadienā nav kaut kāds komunisma piekritējs? Tipa visiem jābraukā ar mazlitrāžas Trabantiem kā sociālismā? :D Murgs tas ir, ka 4x4 tiek uzskatīts par kaut kādu ekstru un apspriesta tā lietderība pat nesaprotot apstākļus. Kaut kā jocīgi sāc uzvesties.

Link to comment
Share on other sites

Es pavisam neesmu komunisma piekritējs.

Es uzskatu, ka lai ar 4x4 un luksusa vāģiem brauc tie, kuriem tā nodokļa paaugstināšana bijusi nebijusi, aļa, tie, kuri ir patiešām tik turīgi, lai varētu atļauties braukt ar attiecīgu auto.

Citādi notiek acīmredzamais - visi sāk īdēt, čīkstēt, raudāt, ka nabadziņi. Tiem, kuri patiešām var atļauties braukt ar dārgu vāģi, ir pilnīgi po par to nodokļa pieaugumu. Tādiem vienkārši naudas kā spaļi un tas simts šur-tur ir dibenu noslaucīt.

 

Kas man besī - tas, ka pie mums visur valda liela pakazuha. Dekorācija ar tukšu vidu. Un vaina ir padomju savienības laikā sačakarēta domāšana. Ok, tajos laikos varbūt tā nebija, bet iestājoties kapitālismam, sākās badīga zīmēšanās. Tas ir tāpat kā sakarsētu akmeni pēkšņi iemest aukstā ūdenī - saplaisās ar lielu blīkšķi. Atkārtošos - pa lielam vidējais latvietis domā kā urālu/kaukāza/mongoļu izcelsmes mežonis. Ar tādu domāšanu mēs arī paliksim tajā pašā bedrē, kur esam.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

izpētīju nodokļa projektu -viss ok. Man ar 192zs bendzīna BMW nodoklis paaugstinās pa 5ls.

Reāli lielie cietēji šajā paaugstināšanā ir zem 2005. gada reģistrētie auto, kam svars ir virs 2100kg.

Līdz 2100kg nodoklis paaugstinās par 4-5ls

Tiem, kuri var atļauties mašīnas virs 2005. gada ar normāliem motoriem - tiem būs jāmaksā stipri vairāk. Tādai 2006. gada hondai ar 2.0 motoru nodoklis samazināsies pat.

 

Ā un visi tie, kuri te stāsta, ka mazie bendzīna motori mūsdienās var izdarīt to pašu ko lielie un ir ekonomiski - atejiet no datorgalda un pieslēdzieties reālajai dzīvei.

Normāls vidējās klases auto ar 1.6litru bendzīna dzinēju ir izsmiekls. Pilna mašīna ēdīs vairāk nekā 3litrīgs dīzelis. Savukārt dīzelis būs ne tikai ekonomiskāks, bet 3x jaudīgāks.

Pamēģiniet izprast, ka ne visiem dators=dzīve. Citiem hobijs varbūt ir skaistas un baudāmas mašīnas ne mazi pirdieni Citroen formātā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

mullja, nepriecājies par ātru. Reģistrēts virs 2005.g. skaitās arī 1990. g. opelis, kas pēdējo 5. gadu laikā atvests no fāterlandes.

Labots - Mežavecis
Link to comment
Share on other sites

Krishius

Nu paga, man tēvocis ir zemnieks, drusku virs 100ha zemes un mazliet zem 40 slaucamām brūnaļām, nopirka kaut kādu nissan džipu (omg 4x4) svaigu no salona. Stipri šaubos vai tas auto maz izbrauc mēnesī reizi uz šosejas. Kaste pakaļā un tiek darīti saimniecībā vajadzīgi darbi, jo laika apstākļi pie mums ir tādi kā ir un ir skaidrs, ka ne ziemā uz mežu tikt, ne arī rudenī stellatslēgu tīruma malā noplīsušam traķim aizvest ar 1 tilta piedziņu nevar. Bet Tu saki, ka braukt ar džipu nedrīkst būt lēti, tad nedrīkst būt par zemnieku un visiem jāpirž opisa beņķos? Nu nav loģikas Tavā pamatojumā.

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Citiem hobijs varbūt ir skaistas un baudāmas mašīnas ne mazi pirdieni Citroen formātā.

 

Hobijs lai paliek hobijs. Ja gribi dārgu hobiju, tad rēķinies, ka tas arī būs dārgs hobijs.

 

A nezkāpēc visa pasaule (īpaši Eiropa) braukā ar mazajiem pirdieniem Citroen formātā un ir laimīga. Un krāmē tās mašīnas pilnas ar cilvēkiem un mantām... Un brauc ar viņiem pa bāņiem, un nevienam netraucē.

Tikai mūžīgi mūžos varenajam letiņam pašapziņa neļauj kaut kam tādam pie stūres piesēsties.

Un kas gan tas par letiņu, kurš viena 50 km gara pārbauciena laikā nav apdzinis vismaz 30 mašīnas, jo viņas, redz, atļaujas braukt uz 90-100, a ērglim vajag 120 kā minimums.

Link to comment
Share on other sites

meitenes,nebraucam beztēmā....

btw,par to reģistrāciju,nebija tā arī skaidri rakstīts... pirmo reizi LV reģistrēts,vai vispār pirmo reizi.

Pirmā reģistrācija LV šķiet absolūti neloģisks pasākums,pēc kā rēķināt.

Link to comment
Share on other sites

Mežaveci, nedomāju gan. Man vismaz reģistrācijas apliecībā pirmās reģistrācijas gads ir 2000., bet ievests autiņš Latvijā 2004. gadā :on_the_quiet2:

Link to comment
Share on other sites

Stipri šaubos vai tas auto maz izbrauc mēnesī reizi uz šosejas.

A ja jau tik reti izbrauc uz koplietošanas ceļiem, moš vienkārši vajag noņemt no uzskaites to vāģi? Nafig viņam piķot vispār kaut kādu reģistrāciju un braukt uz TA, lai cik lēta vai dārga tā nebūtu, ja tik reti tiek kaut kur braukts ārpus savas sētas? Lai brauc pa savu saimniecību - tur jau reģistrēt nevajag. Tad arī nebūs nekādu nodokļu. Vienmēr var atrast kompromisus, kas strādā tāpat (varbūt ar minimālām neertībām) un izmaksu ziņā ir stipri racionālāki.

 

Cik nav redzēti gadījumi, kad lieli uzņēmumi paņem pa lēto kaut kādas lietotas bet vēl labas mašīnas iekšējām vajadzībām - pat tranzīta numurus atstāj. Un mierīgi braukā pa savu teritoriju...

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Krishius, varbūt vēl iesaki viņam priekš šosejas nopirkt Getzu, kurš pūs sētā pārējo mēnesi? Tas tiešām skan stipri racionālāk.

Labots - fest
Link to comment
Share on other sites

da ij vispār,džipi mēdz būt dažādi.... starp Nissan Navara/Pick-up/ vecajiem Patrol un jaunu TLC 150 vai Cayenne ir kā no šejienes līdz Ašhabadai rāpus pa špalām...

Link to comment
Share on other sites

Bet vai tu man nepiekrīti, ka ir muļķīgi gandrīz tikai iekšējām vajadzībām paņemt pilnīgi jaunu vāģi + maksāt tos nodokļus, ja ar viņu tik reti izbrauc ielās?

Letāk ir paņemt kaut kādu vecāku 4x4 vāģi, nekur nereģistrēt, un braukt pa saviem tīrumiem - tur tāds nevienu neapdraud. Nu nolūzīs viņam ritenis - po, diez vai tas būs noticis ar ātrumu 90km/h uz tīruma (lai kaitētu kāda veselībai vai īpašumam). Ar traķi aizvilks līdz garāžai un sataisīs un brauks tālāk. Un pa ielu braukt ar kaut ko praktiskāku un lētāku gan paša transporta līdzekļa cenas ziņā, gan attiecīgu uzturēšanas/nodokļu izmaksu ziņā.

Ja gribi komfortu vai arī principa pēc grib vienu brangu mašīnu visām vajadzībām - no problem, ver vaļā maku un attiecīgi piķo.

 

Ticu, ka cilvēks noteikti izbāž degunu no savas saimniecības vairāk kā 1x mēnesī.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Kas man besī - tas, ka pie mums visur valda liela pakazuha. Dekorācija ar tukšu vidu. Un vaina ir padomju savienības laikā sačakarēta domāšana.

Problēma ir Latvijas atpalikušajā tautsaimniecībā. Cik mēs atpaliekam tautsaimniecības attīstībā no Rietumiem? Aizvien kādus 40 gadus? Protams, par šo sakām paldies 50 padomju okupācijas gadiem.

 

Pamēģiniet izprast, ka ne visiem dators=dzīve. Citiem hobijs varbūt ir skaistas un baudāmas mašīnas.

Kā jau te teica - hobiji nabadzīgā valstī mēdz maksāt dārgi.

Labots - Raimz
Link to comment
Share on other sites

Rīt būs jauna diena un lielāka skaidrība. Jāpazvana uz MK un jānoskaidro precīzi. Citādi cilvēki tik nervus zaudē dēļ visām spekulācijām, kas rodas aiz nezināšanas.

Tas nebūtu pareizi pēc visiem tiesiskajiem principiem, ka Jānis ar 2004.gada ražotu un reģistrētu Opel maksātu x ls gadā, bet Juris ar identisku Opel, bet LV reģistrētu 2005. gada vidū maksātu 2x ls gadā. Identiska mašīna, atšķiras tikai cipars teh. pasē.

Viens likums, viena taisnība visiem?

 

Bet ir šai picai arī otra puse :D

Visiem auto ražotājiem tak ir modeļi, kurus ražoja gan pirms, gan pēc 2005. gada. Ja pieņemam, ka runa ir par pirmo auto reģistrāciju (kopš izbrauca no auto salona nevis Latvijā), tad atkal sanāk situācija, ka Jānis ar 2004.gada 31.decembrī nopirktu un reģistrētu Opel maksās mazāk nekā Juris, kurš šo pašu mašīnu šai pašā salonā nopirks 1.janvārī.

Kā diez viņi šo taisās savienot ar likumdošanu?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...