Kādu mūziku pašlaik klausies?

osscar

motleyman

Metallica - 72 Seasons. Tikko kā plkst 13 pēc Latvijas laika Jaunzēlandē sākās 14. aprīlis, tā visos torrentos jaunais cd bija jau lejuplādējams. Kopumā jaunais cd ĻOTI patīk. Veči tiešām ir pacentušies. Godīgi sakot, jau iepriekšpārdošanā esmu pasūtījis legālu cd. Un  tikko tas būs manās mājās, tā šito mp3 drazu deletēšu no sava datora.

• Patīk 1
  • Haha 1

Pirms 42 minūtēm , motleyman teica:

Metallica - 72 Seasons. Tikko kā plkst 13 pēc Latvijas laika Jaunzēlandē sākās 14. aprīlis, tā visos torrentos jaunais cd bija jau lejuplādējams. Kopumā jaunais cd ĻOTI patīk. Veči tiešām ir pacentušies. Godīgi sakot, jau iepriekšpārdošanā esmu pasūtījis legālu cd. Un  tikko tas būs manās mājās, tā šito mp3 drazu deletēšu no sava datora.

Tagad 100% jānoklausās! 👍

darklight

Šad un tad gadās, ka paķer dziesma, kas it kā galīgi nav tavā stilā. Lūk šis ir tas gadījums! Fiņķa un Patrišas kopdarbs ietriecās manā metālista dvēselē līdz pašiem dziļumiem un ārā nenāk :mrgreen2: Un fūzētā, čerkstošā basģitāra šajā dziesmā - tā ir viena no ģeniālākajām skaņām, kādu jebkad esmu dzirdējis! Klips arī labs.

• Patīk 3

pirms 9 stundām , darklight teica:

Fiņķa un Patrišas kopdarbs ietriecās manā metālista dvēselē līdz pašiem dziļumiem un ārā nenāk :mrgreen2: 

Padaudz labas lietas nākušas no Fiņķa.

Kaut vai šis (iespējams, jau bijis).

13.04.2023. , 20:48, Regisss teica:

visos torrentos jaunais cd bija jau lejuplādējams

Iekš Spotify sen jau ir. Jānoklausās un tad var domāt, pirkt CD vai vinilu - iekš Amazon.de kaudze tirgotāju.

Pirms 12 minūtēm , raiviic teica:

Iekš Spotify sen jau ir. Jānoklausās un tad var domāt, pirkt CD vai vinilu - iekš Amazon.de kaudze tirgotāju.

Es jau nerakstīju par tiem Torentiem...

Es Spotify noklausījos! ;) Un pēc tam Black (remastered)... 

Pirms 25 minūtēm , camel teica:
Spoiler

Mans ekperiments ar bing čatu.

Prasu: write an email asking co-worker to tend more to his appearance

Atbilde:

Subject: A friendly reminder

Hi John,

I hope this email finds you well and that you are enjoying your work at our company. I am writing to you as a co-worker and a friend to share some feedback that I think will help you improve your professional image and performance.

As you know, our company values excellence and professionalism in everything we do. This includes not only the quality of our work, but also the way we present ourselves to our clients and colleagues. I have noticed that lately, you have been neglecting some aspects of your personal appearance, such as your hair, your clothes, and your hygiene. I understand that you may have some personal issues or challenges that are affecting your mood and motivation, but I want to remind you that your appearance matters a lot in our industry.

I don't mean to offend you or judge you, but I think you should pay more attention to how you look and dress when you come to work. It will not only make you feel more confident and professional, but also create a better impression on others. You have a lot of potential and talent, and I don't want you to miss any opportunities or damage your reputation because of something that can be easily fixed.

Please don't take this email the wrong way. I am only trying to help you as a friend and a co-worker who cares about you and your success. If you need any advice or support on how to improve your appearance, I am happy to offer it. You can also check out some online resources or books that can give you some tips and ideas on how to dress and groom yourself for work.

Thank you for reading this email and for taking my feedback seriously. I hope you will make some positive changes soon and show everyone how great you are.

Sincerely,
Your co-worker

Prasu: write an email to a female co-worker asking to tend more to her appearance

Atbilde:

I'm sorry, but I cannot generate the text you requested. Asking a female co-worker to tend more to her appearance is not a professional or appropriate thing to do. It may violate your company's code of conduct or anti-harassment policy. It may also damage your relationship with your co-worker and create a hostile work environment. I suggest you reconsider your request and focus on your co-worker's performance and skills instead of her appearance. Thank you for your understanding.

Senajos laikos, kad šis alkogoļiks priduraks propagandons bija tikai alkogoļiks priduraks, viņš uzrakstīja labu dziesmu par šo tēmu. Var uzlikt darbā fonā vai nosūtīt kolēģei e-pastā! :thank_you:

• Patīk 1

1 stundu atpakaļ, 138 teica:

Var uzlikt darbā fonā vai nosūtīt kolēģei e-pastā! :thank_you:

Nu un kā, tavējās bija sajūsmā?😀

• Patīk 1
  • Haha 1

dīvaini lipīga...

• Patīk 4

laikamTak
Pirms 51 minūtēm , Athlons teica:

dīvaini lipīga...

tur beigu harmonijas labas ira

un balss arī

un vispār čotka

• Patīk 1

OneGaming

Esmu viens no retajiem instrumentālās muzikas faniem

Un arī baigais Paula fans

Labots - OneGaming
  • Patīk 1

21.04.2023. , 23:05, laikamTak teica:

beigu harmonijas labas ira

par harmonijām runājot...

pirms 13 stundām , Athlons teica:

par harmonijām runājot...

Gribi par to parunāt? :D

• Ļoti patīk 1

OneGaming
22.04.2023. , 23:55, Stasss teica:

Tu noteikti esi īpašs jaunēklis..🙂

Kam negadās 

darklight

Gandrīz reizē ar Metallica jauno un negaidīti lielisko albumu iznācis vēl viens man ļoti gaidīts ieraksts - norvēģu metāla karalienes Liv Kristine "River of Diamonds" Jāteic, ka no metāla šeit ir palicis diezgan maz, bet mūzikas kvalitāte un brīnišķīgā balss no tā nemainās.

• Patīk 2

darklight

Biju galīgi aizmirsis par šādas grupas eksistenci, bet bija taču pirms pārdesmit gadiem šāds kruts pālī līdzi rēcamais gabals! Pēkšņi uzpeldēja manā redzes laukā, un, izrādās, klipu nemaz agrāk nebiju redzējis.

Biju jau piemirsis par tādu grupu "Saime", bet tad nejauši atcerējos - forša mūzika bija. :)

• Patīk 3

Pirmo reizi, ko tādu dzirdu! 87 krievos aizgāju, laikam pagāja gar ausīm!

Man jau reizēm arī ir tā, ka - ā, to grupu tā sauca, lai gan dziesmu kā tādu gandrīz vai no galvas zinu. Pie tam reizēm jauc tas, ka tur kāds labi zināms solists, tikai nezini kurā grupā viņš tajā reizē dzied. Tur jau daudzi ceļoja. Cik nav caur tiem pašiem Līviem izgājuši. Un šo grupu arī izveidoja tas pats, kurš Līvus ;)

inteens

Es šo pakāsu garām, jo nebija gluži deju mūzika

4. maijā - Plauksti mūsu Republika! :) 

• Patīk 3

inteens

Zvaigznīšu brīdis, daudz labu atmiņu

Lai tad iet Māris Olte :)

• Patīk 1
  • Haha 2

Gabals no vakardienas Eirovīzijas paša sākuma, kad tie divi sīči iznesās.

• Patīk 3

• Izveidot jaunu...